Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Schippersstraat 06/2, Jessica

Haarkleur/-lengte : bruin / lang
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : slank / C siliconen
    Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings :
    Service: SM / extreem / plassex / ...
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 100 euro
    Extra’s bij het bezoek:
    Dag/Avond: nachtshift

Last Online
    10 december 2014 @ 16:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Deze dame stond gisteren in de Verversrui. Ik heb nog getwijfeld, heeft iemand al een ervaring met haar gehad?

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln in een ver verleden...

...heb ik haar wel eens bezocht.
    Ze is Duits Duits, en achter de ramen is dat meestal en slechte combinatie.
    Van wat ik me er nog van herinner, veel te veel geld voor de geboden service, maar is ook alweer een hele tijd geleden.
    Eens uitproberen en het ons vertellen misschien

Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pruimmeke Bekijk bericht
    Deze dame stond gisteren in de Verversrui. Ik heb nog getwijfeld, heeft iemand al een ervaring met haar gehad?
    Ben je werkelijk ZEKER dat dit wel de Jessica van Schippersstraat 06/2 is en dat je U niet verwart met een andere dame?
    En indien je zeker bent dat zij het was, op welk adres stond zij dan op Verversrui?
    Ik heb die Jessica nl. nog nooit op een andere plaats dan SS 06/2 gezien !

wico

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Wel het juiste adres ken ik niet, maar ik ben er zeker van dat jij mij gaat kunnen helpen. Vlak na cafe D'anvers heb je 4 ramen. Vervolgens nog eens 4 daar zat zij aan de linkse kant. Ze had donker haar, misschien eerder naar zwarte kant, tot op de schouders, volledig in het lak gekleed. Kamer wordt trouwens ook wel eens bezet door een andere dame, overdag dan die al heel lang meegaat en ook sm diensten voorziet (ben haar naam kwijt sorry). Moet eerlijk gezegd wel zeggen dat het de eerste keer is dat ik ze zie.

En om helemaal hopeloos te worden, misschien is het wel de dame die anders in de raam van Stella zit. Zo heel af en toe als die in vakantie is. Maar ben echt niet zeker. Om op rplover te antwoorden, wil wel proberen maar kreeg door de prijs en het duitse accent een beetje bang dat het niet goed zou worden..... Wacht dus nog even af, misschien kent iemand haar wel...

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Wel het juiste adres ken ik niet, maar ik ben er zeker van dat jij mij gaat kunnen helpen. Vlak na cafe D'anvers heb je 4 ramen. Vervolgens nog eens 4 daar zat zij aan de linkse kant. Ze had donker haar, misschien eerder naar zwarte kant, tot op de schouders, volledig in het lak gekleed. Kamer wordt trouwens ook wel eens bezet door een andere dame, overdag dan die al heel lang meegaat en ook sm diensten voorziet (ben haar naam kwijt sorry). Moet eerlijk gezegd wel zeggen dat het de eerste keer is dat ik ze zie.
    Denk eerder, rekening houdend met de plaatsbeschrijving die je geeft, dat het hier om Lisa gaat, die zat vroeger op VT 48, en sinds een tiental dagen nu op Verversrui 09/1. Haar thread is https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4011.
    Zou natuurlijk toch iemand anders kunnen zijn, want Lisa heb ik eigenlijk toch nog niet in lak gekleed gezien, maar zal er eens extra op letten.

Ik heb op 29 januari ll. op het forum gevraagd om die dame naar dat adres over te plaatsen, maar is nog niet gebeurd.

wico

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Wico mijn vriend, er hing wel een bordje aan haar raam Jessica. En ik ben heel zeker dat het Lisa niet is. Die is blond en niet zo jong meer als deze Jessica. Nu het is te zeggen jessica lijkt jong maar kan er echt geen leeftijd op plakken. Stond een zweepje aan haar raam. Maar hou me maar op de hoogte, jij kent de boel daar nogal heel goed als ik me niet vergis.

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Wico mijn vriend, er hing wel een bordje aan haar raam Jessica. En ik ben heel zeker dat het Lisa niet is. Die is blond en niet zo jong meer als deze Jessica. Nu het is te zeggen jessica lijkt jong maar kan er echt geen leeftijd op plakken. Stond een zweepje aan haar raam. Maar hou me maar op de hoogte, jij kent de boel daar nogal heel goed als ik me niet vergis.
    Wel pruimmeke,

U hebt gelijk, het was wel degelijk een Jessica die je daar gezien hebt, maar wel de Jessica die vroeger op VT 40 of zoiets zat. :p

wico

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Dame doet ENKEL SM !
    Anvers

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten