Haarkleur : zwart lang haar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : B (echt)
Nationaliteit/Taal : Nederlands.
Leeftijd : ca 35.
Tatoeages/Piercings : geen
Service: zeer goed, soort GFE gevoel.
Voordelen: lief, vriendelijk, mooi, sexy.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag : van ca 11 uur tot 18 uur.
Samira is een mooie lieve Nederlandse dame met lang zwart haar, mooie benen en borsten en is zeer lief en vriendelijk. Zij is van Arabische afkomst.
Was al lange tijd van plan bij haar binnen te gaan, maar was er nog nooit van gekomen. En tja, deze avond toen ik met de Sub op wandel was in SKW, stond zij er uitzonderlijk in de avond, dus nu moest het gebeuren.
Zeer vriendelijke verwelkoming, met wel een bemerking dat het tijd werd dat ik bij haar eens binnenkwam. Ken deze dame ondertussen al geruime tijd, aangezien ik haar ’s morgens regelmatig zie toekomen, en ik in de loop der tijd misschien al honderden keren voorbij haar raam gewandeld was.
De steile trap op naar boven; eerst gewassen aan de lavabo, diende ik zelf niet te doen, deed zij uiterst vakkundig. Werkelijk zeer hygiënisch.
Toen we op het grote bed beland waren, begon zij overal kusjes te geven en zachtjes in mijn tepels te bijten zodat “piet piraat” het al vlug naar zijn zin had. Ondertussen mocht je rustig met haar borsten spelen. Strelen, likken, zachtjes kussen, goede massage : je waant je werkelijk in de zevende hemel bij haar. Daarna PMC en NMC, het was werkelijk subliem, je waant je werkelijk bij je vriendin.
Er komt helemaal geen haastwerk aan te pas. Uiteindelijk spijtig genoeg veel te vlug afscheid van haar dienen te nemen.
Zij ziet mij absoluut terug, en dat zal niet ZO lang duren denk ik !
Toen we later op de avond terug voorbij haar raam passeerden, kreeg ik al onmiddellijk een handkus toegeworpen. :p
Anvers :wink: