Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 266
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ja het was natuurlijk gisteren weer een rit met de nodige vertraging omdat Big30 weer mee zou rijden.
    Sta ik op de carpoolplaats en gaat mijn mobiel af.
    Zonder te kijken zeg ik al dag Big wat is er nu al aan de hand we moeten zelfs nog vertrekken !!
    Hij meld dat hij door een politie aan de kant is gezet en voor een uitgebreide controle met belasting,RDW,Verkeerspol.technishe dienst en papierencontrole.
    Dus zijn we ruim 3 kwartier later vertrokken.
    Aangekomen in LR lopen de dames al langs je heen met ogen of ze je op willen vreten ( maar blijken alleen dat te doen voor vele euro's )
    Beneden heb ik Lange michel J gefeliciteerd met zijn verjaardag en wat geld gegeven voor een kratje Becks ice ik vroeg hem ofdat hij echt jarig was omdat dit al de tweede maal is dat hij dit verteld dit jaar.
    Dat geld zal hij wel weg geneukt hebben op zijn eigen feestje omdat hij een van de beren was die regelmatig weg was.
    Boven aangekomen loop ik tegen de mooiste dame van LR aan Vanessa ze heeft een geel setje aan waar ik meteen al geil op wordt door de billen die daar zo lekker in af steken.
    Ja we hebben elkaar zeker een jaar niet gezien ik daar niet meer geweest en zei ook bijna een jaartje weg geweest.
    Omdat ik natuurlijk een aantal beren even de hand ben gaan schudden was het zo een uur later en tijd voor het eten.
    In de party tent staat al een rij met als eerste onze Rex die mij dwingt dat ik voor hem mag gaan staan om de rij te vermijden. ( Ja Rex heeft zijn hoofd verbreed om meer lucht te krijgen hij leek op een echte buldog )
    Dan roept achter in de rij Sonny die mij met een bord eten ziet weg lopen, he jansen hoe kan dat je bent net binnen ?
    Haha ik zeg ik ben vanavond de Roemeense Jansen die hebben geen fatsoen van achteraan sluiten wat natuurlijk toch scheelt.
    Tijdens het eten samen met een aantal beren valt me op dat Rex zo netjes en rustig eet ( zou hij een cursus gevolgd hebben )
    Nee hoor hij kan door zijn neus operatie niet snel eten en het servetje dat hij gebruikt is om zijn neus dicht te houden en niet zijn mond af te vegen.
    Badslipper,Big30,Bosco,Phea,Sonny,Dupke en andere gaan nu gebruik maken van het voer dat geserveerd is uit de gaarkeuken van LR.
    Ik vind het wel gezien daar pak eerst een dampf bad en een borrel bad en wil daarna met Vanessa naar de kamer via de kino waar ze eerst me een beetje opwarmt om daarna boven naast de meiden kleedkamer me te verwennen.
    Ja de sex is ouderwets goed en Louana1 mis ik echt niet deze avond ze kan heus wel een vrijdag zonder mij haha.
    Omdat de sex ook een keer ophoud na ongeveer 30 minuten ga ik weer eens terug naar de bar waar inmiddels vele beren zijn aangekomen.
    Pistol pete met een Ipad om ijsberenforum bij te houden Zedd,Bbert,Rob45,Clubsport,Jack42,Gt Junky,Abdul,NLNUG,Elgar,Vrije jongen Gignnl,Frauenblick Bad4you,Costana enz .
    Die Edgar lijkt sprekend op zijn avatar en de Vrije jongen zal nog wel heel lang vrij blijven omdat hij te rustig is en zeer terughoudend waar badslippers juist het tegenovergestelde van is.
    Abdul ken ik nog uit een vorig leven maar die naam gebruikt hij niet meer dus is het nu Abdul haha.
    Dan sta ik even bij de middenbar en zie dat er een meeting is van 5 vertegenwoordiger van Pearl opticiens het zin allemaal gebrilde beren met ook nog
    Clubsport,rob45 en Cuppido
    Ja vroeger hadden we ook een brilbeer maar nu is het en hele familie geworden.
    Omdat ik even in de tent wat bij wil kletsen en nog snel een stukje vlees wil proberen weg te krijgen zit ik daar met Dupke en daar komt binnen
    Willem2 en Gaby .
    Ja dat is lang geleden dat ik Willem2 in een badjas heb gezien en Gaby in een jurkje wat ver uitgesneden was zodat ik nu niet weet wat voor
    kleur ogen zei heeft maar gezellig bij gekletst met beide die ik later niet meer gezien heb ( denk dat Willem2 gabi de kamer heeft opgenomen )
    Na een discussie met Dupke over Thaise dames waar inmiddels rex ook aan deel neemt geven we niet toe dat Rex & jansen niet van Thaise dames houden maar van flinke blonde en flinke Roemeense met lekkere tieten en stevige kont .
    Obelix PP,Sonny en de brilberen van Pearl komen nu ook de tent in met de rest van de beren op een totaal van 27 beren waarvan me wel opviel dat
    Cuppido wel eens zijn schoenen mag poetsen en Dalton die weg blijft vanwege een stijve die hem dwars zit en Pisto pete die op zijn Ipad
    naar Doornroosje zit te kijken na eerst Assepoester gezien te hebben.
    De sfeer zit er goed is en MJ zit met een meisje op schoot waardoor hij de taart niet kan aansnijden maar dat geeft niet daar hebben we de poetsers voor.
    Boy69 komt ook binnen met een dame en schreeuwd in een keer dat dit meisje de topper van hem is !!
    Ik denk zou hij nu bekend maken dat hij met haar gaat trouwen dan heeft LR een flinke tegenslag te verwerken omdat de omzet dan flink zal gaan dalen, maar nee hij is zelf ook geschrokken van zijn schreeuw en gaat rustig zitten.
    Na de taart is het tijd om weer tussen de geile meiden te gaan staan waar Pisto pete heel verloren vraagt of iemand zijn schatje heeft gezien ?
    Ik zou jansen niet zijn als ik hem niet zou helpen dus adviseer ik hem om op zijn knieen te gaan zitten zodat hij tussen de ijsberenbenen haar op het driewielertje dan wel ziet fietsen.
    Ook krijg ik plots een roep van ha Buurman !! en zie dat dat uit de mond komt van een badjas die half onderuit ligt en ik deze man niet herken ?
    Kut denk ik zou die echt naast me wonen ( ja ik ken mijn eigen buren niet dus je weet nooit )
    Dan zie ik het het is Alabama ja die woonde vlak bij me maar ik ben verhuisd dus klopt mijn hart weer rustig verder.
    Bosco komt langs en verteld wie je niet moet nemen en wie wel ja dat zijn echte vrienden daar heb je iets aan meer dan aan Big30 die kost je alleen maar geld en tijd.
    Sonny DJ draait er weer goed op los en gebruikt zijn vingers om een beetje de muziek te verkrachten wat hij normaal gewend is om in de zelfde bewegingen een meisje klaar te vingeren volgende week doet hij dit met zijn tong over de plaat als nieuwe act.
    SonnybefDJ komt binnenkort op op SBS6 in het progamma wat hij met zijn tong kan. ( als patricia paay dan nog in de juri zit zal hij bij haar ook wel even een prive voorstelling moeten geven.
    Alle beren die ik niet bij naam heb genoemd zijn aan de drank of aan het neuken ja sorry maar ik ben altijd al slecht geweest in namen onthouden maar Ace
    was er niet en ook Picasso is niet later binnen gekomen.
    Phea was reclame aan het maken over zijn clubje in Emmerich waar ik toch maar eens moet gaan kijken alleen vrijdag lukt het niet omdat ik een trio beloofd heb in LR met de dame waar ik tijdens het dansen hem er al bijna in had hangen.
    Er was ook een dame jarig die flink wat drank had geregeld waar Rex & Bosco natuurlijk ook van mee dronken en dat werd een gezellig dansparty.
    Ik heb me laten verleiden om met een super lekkere dame intiem mee te gaan dansen waarbij ze mijn pik in haar hand in lengte wat groter kreeg en toen via een close billen dans mijn sabel langs haar kont nog verder deed opgeilen ( ik hoop dat niemand dat gezien heeft ).
    Mj had een mooi feestje en ik baalde dat ik om 23.00 u moest vertrekken ja ik had het anders wel vol gehouden met het liefst een overnachting zoals Rex,Bosco en Zedd dat gedaan hebben in het naast liggend Hotel waar ook Vanessa sliep en ik bij haar wel had mogen blijven.
    Nee Big30 moest voor 00,00 u thuis zijn dus gas er op en precies om 00.00 u voor de deur.haha wel hard gereden met een pit stop omdat deze Biglul
    zijn sigaretten weer op waren.
    Toen ben ik nog even naar het baekenland plein gereden en heb een Roemeense nog even in de Doggy gepakt haha toch nog effe lekker de boel afgemaakt.

Volgende week LR of PHG ik weet het nog niet zeker maar ik vond de dames gisteren in LR wel lekker om snel terug te gaan.

Ja het was weer een gezellige avond met ook nog enkele beren de hand geschut die ik nog niet kende.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 3 maart 2012 om 22:26

2. Onderstaande 19 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 maart 2012),adulte ( 4 maart 2012),Alabama ( 3 maart 2012),Badslippers ( 4 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),egon, Dr. Rammler (11 maart 2012),gignnl ( 4 maart 2012),jacky pakutra ( 3 maart 2012),Megaboob ( 3 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),NikXXX ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2012),Picasso 1 ( 4 maart 2012),Rex ( 4 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012),vrije jongen ( 5 maart 2012),Zedd ( 3 maart 2012)

Last Online
    22 december 2024 @ 02:05
    Discussies
    21
    Thanks
    120

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    zoals Rex,Bosco en Zedd dat gedaan hebben in het naast liggend Hotel.
    Eej Jansen, da was ik nie! dat was mijn broer bBertb ...
    Ik kon geen pinautomaat vinden dus moest weer terug naar NL

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    Eej Jansen, da was ik nie! dat was mijn broer bBertb ...
    Ik kon geen pinautomaat vinden dus moest weer terug naar NL
    Haha ja dat komt door die Brillen party van pearl dan haal ik alle monturen door elkaar op die van Bad4you na haha.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Aangezien mijn verjaardag voor de deur stond zat ik te denken wat te doen? Weekendje naar Frankfurt? Anoniem naar de gezelligste woonkamer in NRW? Of een feestje aanmelden op het forum? Ik wist dat Christina op dezelfde dag jarig was en Miruna een dagje later, dus we besloten er maar een feestje van te maken. Even op Meeting Point gezet en de ene na de andere aanmelding was een feit, 23 ijsberen waren van plan om te komen, maar uiteindelijk zijn het er zo'n 30 geworden!

Even was het nog twijfelachtig of dat ik zelf wel kon komen. Dinsdagavond kwam een flinke verkoudheid opzetten, gevolgd door koorts. Maar natuurlijk kan ik niet op mijn eigen feestje ontbreken en ik besloot om gewoon te gaan, ondanks dat ik me maar 60% fit voelde 's ochtends. Samen met Jack42 iets voor 14 uur bij LR aangekomen en natuurlijk een hartelijk welkom gekregen van Anna en andere thekefrauen. Snel omgetoverd tot ijsbeer en bar ingegaan. Hier kwamen we al direct adulte en salvi tegen tegen, na even bij gepraat te hebben gingen zij naar het wellness gedeelte en Jack42 en ik begonnen aan het ontbijt met koffie. Net veel later kwam ook Boy69, een uur te vroeg, binnen. De gokkasten werden al warm gedraaid, uiteraard won Boy69 weer en ik had me geld weer eens verneukt. Ach...misschien heb ik dan wel geluk in de liefde dacht ik . Inmiddels voegde zich steeds meer beren bij ons achter in de bar w.o. NLNU, gekke Belg Costana, Rob45 en vrije jongen. Qua dames was het nog erg rustig, ook later op de dag zou blijken dat het geen top-bezetting was, maar er waren 's avonds meer dan voldoende heerlijke Oost-Europese meisjes aanwezig. Natuurlijk had ik van tevoren al een 'verlanglijstje' gemaakt en als snel bleek dat dat niet gehaald zou worden. Doris stuurde me een SMS dat ze helaas niet op de party aanwezig kon zijn. Jammer...maar that's life...

Na wat gesocialized te hebben met de aanwezige beren werd het langzaam aan tijd voor wat stoom af te blazen. Vanwege het redelijk vroege tijdstip was de keuze enigzins beperkt en kwam ik al vrij snel uit bij Vanessa, een zwartharige Roemeense met een heerlijke body. Voorheen ben ik al diverse keren met haar geweest, dus ik hoefde me geen zorgen te maken of het een goede sessie zou worden. De combinatie van haar prachtige lichaam en prima service maakt van haar een "killer" voor mij. Niks geen pannenkoeken met haar, gewoon lekker sexen. Service-technisch is het bij haar altijd meer dan prima, zonder dat je bang hoeft te zijn om op een roze wolk te geraken. Nadat ik samen met Vanessa van de kamer terugkwam (of was het nou net daarvoor?) kwam er weer een horde ijsberen binnen waaronder gignnl, mondesire, Bosco en Rex. Gignnl had misschien wel het leukste kadootje voor me meegenomen: een pot pindakaas. "Voor als je weer eens naar de Happy gaat", zei hij tegen me .

Langzaamaan kwamen er steeds meer meiden en bekende ijsberen binnen, het feestje begon al wat vorm te krijgen. Maar uiteraard moet er ook wat gegeten worden. Normaal is het op vrijdag vis-dag, maar Jessy had me vorige week gevraagd wat ik op mijn feestje wilde eten. Mijn eerste reactie was toen iets van dat het me niet veel uitmaakt als het maar geen Sauerkraut mit Leberkäse is. Aangezien niet iedereen van vis houdt had ik gekozen voor een heerlijke schnitzel met aardapppeltjes en spek en erwten/wortelen. Ook was er iets van gnocchi, geen idee wat dat is... Na het eten was ook mijn blonde schatje Krina binnen en uiterlijk kreeg ik van haar een innige felicitatie . Ik weet niet wat dat meisje heeft wat andere meiden niet hebben, maar als ze in me buurt is is mijn hartslag 3x hoger. De planning was om het einde van de avond met haar door te brengen en dat vond ze natuurlijk goed. Zo had ik nog tijd om tussendoor met wat anders moois te gaan en bij de praten met ijsberen die ik niet wekelijks zie zoals Sonny, GT-junky, Pistol Pete en Alabama. De laatstgenoemde gooide mijn plannen ook weer mooi in de war; om extreme wachttijden te voorkomen gold er een pannenkoekverbod, maximaal één uur kameren. Ala kwam naar me toe en zei dat een meisje verliefd op hem was en vroeg of hij samen met haar een halve dag op kamer mocht blijven. Ik zag natuurlijk direct ja tegen de Nederbelg en met een big smile is hij weer weg. Ik roep nog "met wie ga je?". "De zus van die blonde van jou" roept hij terug en weg zijn ze. "#@$#@^T@$^@$", dacht ik, die had ik ook op de planning staan, maar dat zou dus niet gaan lukken....

Het loopt inmiddels tegen een uur of 20 als ik opzoek ga naar het volgende "slachtoffer". Eigenlijk was ik opzoek naar Angela, een Duitse met een prachtig figuur, maar helaas....die was niet aanwezig. In het gangetje bij de Kino loop ik tegen een beeldschone Roemeense, met een geweldige uitstraling, aan: Eva. Ze zei of vroeg me iets, maar ik had geen idee wat.... Ik was afgeleid door haar schitterende ogen, haar gezicht, haar...alles... Aangezien ik Eva vaker misgelopen ben en je het ijzer moet smeden als het heet is haar direct voor een kamergang uitgenodigd. Natuurlijk zei ze geen nee en ging een sleutel halen, terwijl ik nog snel even onder de douche sprong. Toen ik terug in de bar was zat ze op me te wachten, maar intussen was ook big boss Willem2 samen met Frauenblick binnengekomen. Willem2 was bang dat ik ging pannenkoeken en zei dat ik zijn kado eerst in ontvangst moest nemen. Maar een dame als Eva kun je niet laten wachten dus ik zeg tegen Willem dat ik binnen een uurtje weer terug was. Nah... natuurlijk wist ik zelf ook wel dat dat niet zou gaan lukken als ik met Eva op kamer ben . Een geweldige meid is het, snap best dat je daar verliefd op kunt worden . Nadat we twee uur heerlijk van elkaar genoten hadden moest ik haar helaas zeggen dat we van kamer af moesten gaan, aangezien de planning van het taart eten en champagne drinken al behoorlijk uitgelopen was...

Inmiddels had DJ Tonny zijn apparatuur opgebouwd en was bezig met zijn beste avond als DJ. De kontjes van de Roemeentjes gingen van links naar rechts en weer terug en zelfs een aantal ijsberen probeerde te dansen. Ik zag dat iedereen wel weer honger had gekregen en dus was het de hoogste tijd om gebak te gaan eten. Ik had zelf 3 vlaaien meegenomen en Living Room had er ook nog 2 geregeld, dus er was meer dan genoeg. Zowat de hele tent zat vol met forumberen. Samen met Boy69 ging ik nog even terug de bar in om de laatste ijsberen naar de tent te wijzen en vroeg Krina of ze ook kwam. In eerste instantie gaf ze aan dat ze in de bar bleef (waarschijnlijk bang voor zoveel ijsberen bij elkaar), maar binnen een minuut zat ze toch in de tent bij me op schoot . Omdat ik jarig was moest ik gebak gaan snijden en gaan uitdelen, maar jullie denken toch niet dat ik gek ben? Ik pak een stuk voor mezelf en ga terug op de stoel zitten en hou me blondje stevig vast zodat ze geen kant op kon . Uiteraard had Living Room ook gezorgd voor de champagne die prima smaakte, ondanks ik liever Ice drink. Nadat alle buiken gevuld waren en ik me kadootje van Willem2 en Frauenblick veilig in de locker opgeborgen had zijn we allemaal weer naar de bar gegaan aangezien het daar een tijdje akelig leeg was (met beren, meiden waren er op dat moment genoeg).

Er hing een gezellige sfeer, er werd gedanst, alcohol gedronken, gek gedaan, ja volgens mij hadden de meeste het wel naar hun zin. Om 0.00 klonk "Happy Birthday" uit de speakers...mja... dat hoort bij een verjaardag, maar ik had inmiddels al genoeg in de belangstelling gestaan, dus ik was blij toen dat nummer voorbij was . IJsberen, meiden en zelfs de poetsmannen kwamen me feliciteren en 1 van hun had een glas drinken voor me. Ik dacht dat het appelsap met vodka ofzo was dus nam een grote slok. Dat had ik beter niet kunnen doen, m'n hele keel stond in de fik en die poetsman maar lachen en lachen. Ik weet niet wat het was, maar het leek wel pure alcohol...gekke jongens die Roemenen .

Ik had nog een laatste kamersessie met Krina gepland, maar door o.a. vermoeidheid heb ik die helaas afgeblazen. Ik wilde niet het risico nemen om een matige sessie met haar te hebben als afsluiting van de avond. En zo had ik een goed excuus om weer snel terug te gaan naar LR. Tegen een uur of 3, half 4 vond ik het mooi geweest en neem ik afscheid van de nog aanwezige beren en meiden. Het was een erg leuke dag!

Na 2 uurtjes nachtrust wordt ik wakker en zie dat ik twee oproepen van broer Bosco gemist had. Aangezien ik mijn stem helemaal kwijt was had het geen zin om terug te bellen dus stuur hem maar een bericht. Hij geeft aan dat hij naar de "afterparty" in GT en dat er veel bekenden waren. Ik moest eerst nog iets terug naar Kaarst brengen wat ik geleend had en besluit, eigenlijk tegen beter weten in, ook om naar Brüggen af te reizen. Het was leuk om een aantal bekende GT-gangers, zoals De Souza en Ketserr even te zien en de hand te schudden, maar eens te meer bleek dat GT "mijn ding" niet meer is. Voorheen heb ik er leuke tijden gehad...been there done that. Aan het einde van de middag krijg ik van een wandelmaatje een SMS: "Overtuig mij eens dat ik ook naar GT moet komen". "18.00 uur LR", was mijn antwoord. Hij gaf aan dat een goed idee te vinden en zou ook naar Kaarst komen.

Ik vertrok aan het einde van de middag vanuit GT naar LR, zodat ik ruim voor het eten daar zou zijn. Wat is LR een oase van rust als je vanuit de GT komt, heerlijk! Eenmaal binnen in de bar besloot ik om zo lang mogelijk uit de buurt van Krina te blijven, omdat ik andere plannen had: haar zus. Maar die plannen lekken in het water te vallen. Nadat ik heerlijk gegeten had (gehaktballen in tomatensaus en pasta), zat dat kleine blondje ineens weer op me schoot. Gelukkig was de ijsbeer met wie ik afgesproken had juist binnen en die schoot me te hulp door te vragen of ik mee ging bubbelen. Na een half uurtje waren we allebei schoon geweekt (overigens was de whirlpool goed op temperatuur en zat er niet teveel chloor in) en gingen we terug in de bar. Helaas was Alina nog nergens te bekennen dus dronken we samen maar wat en keken we hoe Beatrice op manele aan het dansen was. Brrrrrrrr...... Tegen 21 u zag ik Alina ineens alleen op een bankje zitten, dus ben er maar gelijk bij gaan zitten. Binnen een paar minuten kwam haar zusje kijken wat ik aan het goed was en ik kreeg niks naar me toe gegooid, dus dat was een teken dat ik wel met haar kon gaan kameren, zonder dat er gewonden zouden vallen . Ik had een pannenkoeksessie in gedachten, maar toen bleek dat we kamer 17 (zonder raam) hadden besloot ik dat de sessie zeker niet langer dan een uur zou gaan worden. Uiteindelijk is het helaas maar een half uurtje geworden. De kamerklik was er niet helemaal, ondanks dat de pre- en aftersales meer dan prima waren. Een erg leuke meid, ze heeft dezelfde streken als haar zusje.

Terug in de bar wat Ice gedronken en het forum snel bij gelezen. Uiteraard was ik ook nog van plan om met Krina te gaan kameren, maar die had rond half 1 een andere pannenkoek gevonden. Aangezien ik behoorlijk moe had ik geen zin om daar nog op te wachten en besloot ik het maar voor gezien te houden. Vond het best lullig voor dat blondje dat ik afgelopen twee dagen niet met haar gekamerd heb, maar zo is het leven van een DVP (en van een ijsbeer). En ach...er komen nog dagen genoeg.....

6. Onderstaande 20 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 maart 2012),adulte ( 4 maart 2012),Alabama ( 4 maart 2012),Badslippers ( 4 maart 2012),bergm550 (20 december 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Boy69 ( 4 maart 2012),Costana ( 4 maart 2012),Dalton ( 4 maart 2012),egon, Dr. Rammler (11 maart 2012),gignnl ( 4 maart 2012),Jack42 ( 4 maart 2012),Jansen ( 4 maart 2012),NikXXX ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2012),Picasso 1 ( 4 maart 2012),RAUL7 ( 4 maart 2012),rob45 ( 4 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012),vrije jongen ( 5 maart 2012)

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

he Mjot, je vergeet de hele clan die het gisteren wel gezellig hadden in GT, maar die speciaal voor jou in de avond afgereisd zijn om je een handje te geven!!!! Maar je gebak was lekker!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja dat is lang geleden dat ik Willem2 in een badjas heb gezien en Gaby in een jurkje wat ver uitgesneden was zodat ik nu niet weet wat voor
    kleur ogen zei heeft
    Als je zo doorgaat weet ik binnenkort wel de kleur van jou ogen, blauw!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard Feest Michelj Vrijdag 3 maart.

Aankomst circa 14.45 snel naar binnen toe waar ik vriendelijk word ontvangen door de theke en de manager van LR.
    Een snelle transformatie tot ijsbeer en op naar de barruimte waar Gignl,Mondesire en Jack42,Adulte en natuurlijk Boy69 en Michelj al aanwezig waren.
    De jarige gefeliciteerd en wat bijgebabbeld met de aanwezigen,Verder was het nog rustig.
    Later gezien. Vrije Jongen,NLNU,Costana,Badslippers en toen was het tijd om te kameren,Nadat een roemeentje mij aan mijn jasband en lul bijna van de barkruk trok toch maar voor een oude bekende {lees vaste waarde) gekozen op herhaling bij roemeense Tanja,had de rustige bovenkamer dus de trap op,kan er kort over zijn voordat we in herhaling vallen,in een woord goed en relaxed uurtje met haar beleefd.
    Zes uur diner,dus aangesloten samen met Vrije jongen in de lange rij forumberen die zich al gevormd had in de tent.Tent overvol dus naar binnen toe met bordje en met Boy69,Michelj,Bosco en vrije jongen bordje leeggegeten want het was vandaag lekker.
    Nog met Bosco gebabbelt over PHG en denk dat ik eind van de maand daar ook een kijkje ga nemen,waarschijnlijk op de party van Costana waar ik ook wat woorden mee heb gewisseld.
    Verder nog gezien,Pisto pete,Jansen,Dupke later de jongens van GT. waaronder Cupido,Elgar,Clubsport,Bbertb.
    Natuurlijk waren er meer beren van het forum,maar op een grote party als deze is het bijna ondoenlijk om met iedereen een babbeltje te maken want ondertussen moet er ook gekamerd worden door ondergetekende en collegaberen.
    Later nog Willem2 en Frauenblick gezien en de hand geschud en figuurlijk ook, want nu moeten we beiden alles lezen op het forum deze maand.
    Kwam Katja tegen en besloot met deze dame ook op herhaling te gaan want de vorige sessies waren fabelhaft verlopen.
    Weer een uurtje gespeelt op de kamer onder het genot van en Wodka/jus.Deze keer een kamer met raam dus niet wankelend de kamer verlaten.
    Rond 12 uur alle felicitaties voor de jarige job en bijbehorende plaat,een goede stemming met dansen achter de bar, beetje gooien en smijten met de dames waar Bbertb het voortouw nam.
    Aan de bar had ik ze al zien zitten ene Corin uit Nigeria later hadden maakten we kennis in een bankje in de huiskamer lekker zoenen en knuffelen dus op naar de kamer waar we een goed half uurtje beleefd hebben,voor de derde keer lekker klaargekomen (wel met moeite) maar Corin heb de laatste druppels er vakkundig uitgekregen,als toefje na een lekkere massage gekregen van haar,haar een extraatje gegeven voor een dik half uur.
    Toen was de koek op,na nog wat gedronken te hebben aan de bar samen met mijn ijsbeervrienden de jarige een hand gegeven en iedereen die nog aanwezig was, via de lockers naar de theke die mij vroeg hoe het geweest was en mij een kortingskaartje in mijn handen duwt .
    Eindconclusie: Een Beregezellig feest met veel bekende en onbekende forumberen,Goede stemming,Goede muziek van DJ Tonny die warempel de roemeense kontjes deed schudden,Redelijke Line up Dames,Lekker Eten en je kon merken Dat LR er alles aan gedaan had om het feest goed te laten verlopen waarvoor mijn complimenten.

10. Onderstaande 10 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Boy69 ( 4 maart 2012),BSesamstraat ( 4 maart 2012),CLUBSPORT ( 4 maart 2012),gignnl ( 4 maart 2012),Jack42 ( 4 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    he Mjot, je vergeet de hele clan die het gisteren wel gezellig hadden in GT, maar die speciaal voor jou in de avond afgereisd zijn om je een handje te geven!!!! Maar je gebak was lekker!!!
    Ja die clan ben ik inderdaad vergeten in m'n verhaaltje cup , het was erg leuk dat jullie ook nog naar Kaarst toe kwam (ik ga nu geen namen noemen voordat ik weer iemand vergeet ). Ook vergeten te schrijven dat Jansen een try-out voor een pornofilm deed in de bar, dat ik van de moeder van Kim 10-minuten-gratis-pijpen aangeboden kreeg (maar door drukte ben ik daar niet aan toe gekomen ), dat Sabrina nog altijd even aanhankelijk en lief is ondanks dat ik nooit met haar kamer, dat Mara er ontzettend lekker uitzag maar verliefd was op mijn broer en drank, en zo zijn er nog heel veel dingen. Ik ben geen goede schrijver, daar hebben we gelukkig genoeg ander talent voor, maar ik doe mijn best.

12. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Bosco ( 4 maart 2012),Cupido ( 4 maart 2012),rob45 ( 4 maart 2012)

Last Online
    Vandaag @ 20:23
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Verjaardag MJ, vrijdag 2 maart.

Ik verwijs voor al die andere nietszeggende beschrijvingen van het verjaardagsfeest van MichelJ naar alle prachtige verslagen die al geschreven zijn. Dat bespaart mij weer veel onnodig schrijfwerk en nalatigheid met betrekking tot mijn sociale leven. Desondanks een paar snelle impressies en flarden die eigenlijk meer gaan over Sofia dan over de verjaardag van MJ.

Laten wij eens voor de verandering midden in het verhaal vallen. De ingrediënten zijn inmiddels bekend door het proza van eerdere schrijvers. Verjaardagsfeestje MJ in "Living Room" die de gehele avond omringd wordt door een oneindige stoet van op sex beluste ijsberen en op geld beluste zigeunerwijven. Ik weet het, deze cynische constateringen gaan mij veel nominaties en "Thanks" kosten. Dat zou ik dan weer kunnen compenseren door het in vet opnoemen van alle aanwezigen. Dat zal ik jullie besparen. Plaats van handeling, de vreettent. Helaas geen walmende en borrelende frituurpan op het vuur met bitterballen en frikandellen maar wel champagne, taart, sterke drank, ons opperhoofd en het mooie decolletée van Frauenblick met dat schattige ijsbeertje als broche dat waakt over die kroonjuwelen.

Ik kom terug van een uitermate geile sessie met Sofia en slof de tent in waar alle ijsberen zich hebben opgetuigd om taart te eten en champagne te zuipen. En welke ijsbeer heeft als enige een geil mokkel op zijn schoot. Inderdaad, "Mister" Pistol Pete. Een jonge ietwat getinte dame mag op zijn "Ipad" spelen en met zijn "Joy Stick" die daar onder hangt. Vraag aan alle ijsberen wie de grootste kindervriend is en zij zullen niet Sinterklaas noemen maar Pistol Pete met dit verschil dat bij Sinterklaas de schimmel tussen de benen zit en bij PP een "Lolita-achtige verschijning". Voor de goede orde en voor 's mans reputatie, wij spreken over een 18+ meisje. Pistol Pete en Badslippers, volstrekte tegenpolen in alle opzichten. Waarom krijg je bij het horen van die eerste naam visioenen van een losjes uit de heup schietende Casanova die elke jonge meid met de minste inspanning op zijn schoot krijgt en bij het horen van die tweede naam visioenen van een sloffende, kale, bejaarde reetlikker? Het bewijs is dus in de tent te aanschouwen. Laat op de avond probeert dat kleine geile mormel mij te verleiden door allerlei gewenste handtastelijkheden. Ik moet zeggen, ze kreeg me ver maar tot een kamergang kwam het niet omdat mijn intuïtie zei: "veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven." En gek ben ik niet.

"Steek je tong eens uit om te checken of je een schone reet hebt gelikt klinkt het schamper". Die ingedutte klootzakken moesten eens weten wat ik voor een heerlijke kontje ik met mijn tongpunt heb mogen proeven. Sofia ziet er deze avond beeldschoon uit evenals haar propere achterwerk. Ze heeft haar volle borsten verpakt in een vuurrode BH met daaromheen een fladderend topje dat ze dichtgeknoopt heeft waardoor haar decolletée prachtig uit komt. Tevens heeft ze haar haren scharlakenrood gekleurd en stijl gemaakt waardoor ze er sexy en tegelijkertijd wat hoerig uit ziet. Een éénpersoons-5-sterren-vrouw met de gifgroene zwoele kijkers die door het gros van de verwende ijsberen volstrekt wordt genegeerd. Te klein, te vol, tieten die de zwaartekracht niet meer kunnen trotseren, geen "Optick Fuck". Maar "Service" met een hele grote "S". Kan zo meedraaien in "PSR, Bernd's, Babylon". Heb ik haar lieve karakter al genoemd? Het "Handsfree" pijpwerk? Haar creativiteit om van elke sessie wat anders te maken? Wil je een poging doen om het wereldrecord tongzoenen te verbeteren? Neem deze vrouw. Je naam in het "Guinessbook of Records" is gegarandeerd.

Het duurt even voordat de taart en champagne arriveren maar dan puilt de tent ook werkelijk uit van al die ijsberen. Ik ga naast het feestvarken zitten die sputtert als een "Oldtimer" met rammelende krukassen waarschijnlijk het gevolg van het altijd weer de kop opstekende "Cunnilingusvirus". Hij krijgt onmiddellijk een heerlijk hapje op zijn schoot geworpen in de vorm van een bevallige jonge dame. Het zal ongetwijfeld een Roemeense zijn geweest. Ik dacht Krina. Sofia heeft als een van de weinige dames schijt aan dat indrukwekkende ijsberenoverschot en nestelt zich bij mij op schoot. Met zijn vieren zitten wij daar gezellig terwijl de rest van de ijsberen met zichzelf kunnen gaan spelen. Boy69 heeft Bonny aan zijn zijde. Een zeer sympathieke jonge dame waarmee ik in de bioscoop een gezellig samenzijn had in de vorm van wat gekletst, gegrinnik en een sigaretje. Een heel vrolijke dame en als ik de recensies bestudeer heb ik wat gemist door haar niet uit te nodigen en haar slechts te vermoeien met mijn nietszeggende prietpraat.

Nu kan ik al die verhalen over het feest nog eens dunnetjes gaan overdoen maar wat hebben we daaraan? Voegt dat iets toe? Kopen we daar iets voor? Nee, helemaal niks. Het is een knalfeest waarbij de opzwepende klanken uit de muziekdoos van DJ Tonny sinds lange tijd de dames weer op de toog krijgen. Ijsberen lopen likkebaardend rond en je glijdt bijna uit over de kwijl die daarbij uit hun gaffel loopt. "De Line-Up" is matig hoor ik zo links en rechts wat zurig klinken. Wat een gotspe!!! Ik neem aan dat de verwende heren zichzelf bedoelen. Inderdaad de "Line-Up" van de ijsberen is betreurenswaardig. Kale, dikbuikige heertjes die liever aan de bierfles lurken dan aan de prammen en de honingzoete kutjes van de hete mokkels. Ik zie geen enkel lelijk wijf. Ze zijn allemaal mooi. Ik zie zwarte parels, witte parels, wulpse vrouwen met dikke tieten, mooie pronte a-cupjes deinen voorbij. Hoogbenige Vrouwen met steltwerk tot in de hemel en mooiere kontjes dan de wereldberoemde billen van Jennifer Lopez.

Even wordt het spannend voor mij en vrees ik voor mijn verdere leven als ik bij de "Thekefrau" Anna wat sta te kletsen. Sofia komt voorbij en zij geeft mij een innige kus en een warme omhelzing. Ik loens over haar schouder en kijk in twee vuurspuwende ogen. De ogen van de in onmin geraakte Bulgaarse Victoria (ex GT). Haar jaloezie is wereldberoemd en berucht. Sta je op haar dodenlijst, vlucht naar het eerste de beste "Safe-house" en blijf daar het eerste jaar zitten. Oei wat ziet ze er moe en getergd uit. De downforce in haar gezicht laat haar bijna op het plaveisel, waarop ze staat, te pletter slaan. Ik zeg tegen Sofia dat ik een oude vriendin zie staan en haar even wil begroeten. Zij snapt dat en stapt vriendelijk aan de kant. Nadat Victoria uit GT is geknikkerd, heeft het nomadenbestaan haar tol geëist. Zij is behoorlijk afgevallen, toont moe en misschien zelfs ontgoocheld. Ik spendeer er 50 euro aan om haar wat op te beuren maar mijn massage krijgt haar niet los gemasseerd en haar "Blowjob" krijgt mij niet opgeblazen. Ach, soms moet je wat sociaal werk verrichten.

Niet veel later stort ik mij weer in het feestgedruis en het is druk socializen met al die verslaafde kerels. Zelfs mijn oude vriend Phea komt voorbij en heeft een complete wereldreis achter de rug om weer eens af te dalen naar Kaarst. Gauw informeer ik bij hem of "Fun garden" daadwerkelijk in de lift zit. Dat blijkt het geval hoewel de continuïteit nog te wensen overlaat laat hij weten. Kortom, je kunt het treffen of je kunt een blauwe lul halen (oftewel beter jezelf rukken).

Mijn pannekoekje blijft Sofia. Hoewel, pannekoeksessie? Wij kameren meestal een uurtje maar dat is dan wel ["Hors Categorie". Ook deze keer. Wij beklimmen struikelend en kussend de trap, op weg naar kamer 20 in de bovenverdieping. Daar aangekomen gaan wij als een stelletje opgegeilde pubers tegen de muur staan om elkaar warm te stoken. Langzaam en diep tongzoenend wat geleidelijk aan overgaat in de meer ongecontroleerde versie waarbij ik haar BH-bandje langs haar schouder laat glijden zodat de cups nog net op haar volle tieten blijven hangen. Sensueel neemt zijn mijn leuter en laat hem door haar hand glijden waardoor optimale smeerwerking gegarandeerd is. Nadat de voorkant voldoende is afgewerkt draai ik haar om waardoor ze met haar rug tegen mijn borst staat en ik haar memmen beet kan pakken. Ik laat me door mijn versleten reumatische knieën zakken en stroop haar slipje naar beneden en trek haar billen uit elkaar om haar kontgaatje te bepotelen. Ze kreunt zachtjes en masseert haar tieten om nog meer genot te genereren.

Dan draait zij zich om en gaat op de rand van het bed zitten en terwijl ik voor haar sta pakt ze mijn billen vast en begint langzaam maar diep en nat te pijpen. Ik bind haar pasgeverfde vlammend roodbruine haren tot een staart en beweeg haar hoofd in mijn handen in het ritme dat zij kiest. Dit mag niet te lang duren want dan zijn we binnen 15 minuten klaar. Voor de verandering hebben we Prosecco meegenomen en als we op het bed verder gaan met tongen neem ik een slok om die vervolgens in haar mond te lozen. Dat gaat zo op en neer. "Snowballen" of "Swappen" zo u wilt in optima forma. Wat is het toch met die vrouwen en mannen die de sex verschralen tot wat standaard pijp- bef- en neukwerk terwijl je je eigen gore fantasie in realiteit kunt omzetten. Dat is wat wij doen. Wat bruisende "Prosecco in haar hol en likken maar. Na deze geïmproviseerde klysmatische reiniging laat ik wat druppels massageolie in haar kier vallen en penetreer voorzichtig haar kontgat met mijn vinger waarbij ze met haar kontje tegengas geeft ook weer om de juiste lust op te wekken. Dan is het haar beurt om mijn leuter te verkoelen en onder te dompelen met deze goedkope schuimwijn om hem smaakvol af te pijpen. Steunend op haar handen laat ze haar hoofd ritmisch op en neer gaan waarbij ze me van onder op ontdeugend aankijkt. Nou heb ik altijd wat behoefte aan "Dirty Talk" om het geheel nog geiler te maken. Dat brengt mij altijd in de juiste stemming. Maar door de opgewondenheid verhaspel ik nogal eens mijn kretologie die dan weer zeer belachelijk overkomt: "Oh Baby, fuck that sucking cock." Ooit kreunde ik naar een dame die me naar een hoogtepunt bracht: "Gib mir deine Sperma" waarop ze haar hoofd optilde en zei: "Wie bitte?".

Nu belanden wij toch in verregaande staat van opwinding. Haar borsten zijn niet meer veilig voor mijn naar tepel hunkerende tong. Het gaat van borsten naar mond, van mond naar kut, weer naar boven waarbij onze tongen overuren draaien. Vervolgens omdraaien, om alweer die volle reet uit te likken om uiteindelijk te komen bij het betere neukwerk. Het neuken is hemels waarbij die deinende tieten als katalisator dienen om de borelingen te mobiliseren tot een wedloop die voor hen jammergenoeg dood zal lopen. Ik weet niet hoe al die standjes heten maar datgene waarbij je een been van haar tegen je schouder legt en het andere gewoon langs je heen kan mij altijd bekoren. Op die manier kun je goed doorrammen en kun je toch recupereren. Aangezien ik me in het zweet werk is het tijd voor Sofia om in het zadel te klimmen. Ze draait en wipt en spant haar kutspieren hard aan waardoor de wrijving zoveel hitte veroorzaakt dat ik even in de veronderstelling verkeer verschroeid rubber te ruiken. Ze positioneert haar handen op mijn dijbenen en werpt haar halflange haren naar achteren waardoor haar memmen vol naar voren komen. Wij neuken als waren wij dieren en ik voel de aandringende karnemelkse mannepap en zoek vertwijfeld steun door houvast te zoeken aan haar deinende loezen. Helaas, onbegonnen werk. Tegen zoveel natuurkracht is geen kruid gewassen en de saus raakt over de kook en knalt mijn leuter uit.

Na een sigaretje herhaalt zich dit ritueel maar nu meer lieflijk en strelend dan onbesuisd en ongecontroleerd. Ik bef haar zo lang dat mijn tong serieus in de vernieling draait en zij maar lachen want dat gelik kan haar prima bevallen. Dit is zo'n goeie sessie dat ik besluit om het deze avond daarbij te laten. Stoppen op het hoogtepunt is ook een kunst. Er komen tijdens het feestje nog vele dames aan de deur kloppen maar meer dan een voet ertussen krijgen ze niet. Derhalve beperk ik mij tot het aanscherpen van mijn sociale vaardigheden door zoveel mogelijk te interacteren met ijsberen en dames. Aanwezigheidslijstjes worden geproduceerd en kritische dames vragen waarvoor dat dient. Mijn antwoord dat ik van de vreemdelingenpolitie ben maakt geen enkele indruk en wordt schamper weggelachen. Het complete randstadtuig onder aanvoering van de drie musketiers Zedd, Elgar en 2bat4you is ook present met in hun kielzog Bosco en Rex, de-in-de-kreukels-liggende-hond. Hij heeft zijn neus weer te diep in de pruim van Alexandra gestoken en zit nu met de gebakken peren. Zelfs tijdens het verorberen van het avondmaal zit de schoft zich het trollenbrood uit de neus te peuteren. Volgens mij is hij gewoon een ordinaire cokesnuiver geworden die zijn neustussenschot heeft weggesnoven. Ik kijk terug op een meer dan geslaagd feest dat zeker voor herhaling vatbaar is en waarbij voor mij slechts één sessie voldoende was om een keigoeie avond te hebben. Die andere sessie vergeet ik voor het gemak maar snel.

14. Onderstaande 13 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Costana ( 6 maart 2012),Cupido ( 5 maart 2012),Dalton ( 5 maart 2012),Jansen ( 4 maart 2012),Megaboob ( 5 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2012),Rex ( 5 maart 2012),rob45 ( 4 maart 2012),vrije jongen ( 4 maart 2012),Zedd ( 5 maart 2012)

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Feestje MJ in het ijsberenclubhuis LR

Na redelijk laat te hebben besloten een extra weekendje LR&GT in te voegen, werd ik vrijdag ochtend wakker met een zeikende keelpijn. Al strepsils kouwend de trein gepakt en rond half vier de huiskamer binnengewandeld. Qua dames was het nog rustig, maar achterin zat al een behoorlijke verzameling beren. De bekenden de hand geschud en daarna enkele bekende forum nicks aan een gezicht kunnen koppellen (de lijst met namen staat hier boven wel ergens). Al snel werd duidelijk dat ik met een korte blik op het meetingpoint, me het treinen had kunnen besparen…maar ja, daar had ik eerder dus niet aan gedacht.

Ik was eigenlijk nog helemaal niet geil en heb tot het eten (zoals altijd in LR) alleen maar wat met andere beren zitten lullen onder het genot van wat koppen koffie (die de keelpijn niet echt konden wegbranden). Zelfs nadat het optiek kader van Eva, Krina, Casey , de mij altijd geil makende Daniella (etc.) binnen was gedruppeld had ik nog steeds niet veel zin; kennelijk is de oplaadtijd bij twee opeenvolgende clubweekenden wat kort (hoe doet die Boy69 dat toch!). Zowel het eten als het gezelschap was goed, maar van seksuele uitspattingen was nog weinig sprake. Op een gegeven moment werd ik in een bankje vergezeld door Claudia. Een naam die niet echt een belletje deed rinkelen, maar ze zag er wel mooi uit in haar jurkje. Aangezien ik nog helemaal geen plannen had gemaakt, heb ik maar ingestemd om mee naar de kino te gaan; waarom ook niet. Na wat knuffelen en wat voorzichtige zoentjes werd een sleutel geregeld.

Op de kamer de muziek aangezwengeld en al dansende met het ontkleden begonnen (wat een contrast met Aca). Al snel werd duidelijk waarom dit meisje in jurkje rondliep; enkele kinders en wat in jeugdige overmoed genomen tatoos – naar eigen zeggen zullen er geen nieuwe meer bijkomen - hebben hun sporen toch wel nagelaten. Achteraf verbaasde ik me toch wel even toen ze zei 32 jaar oud te zijn; 23 had ik ook geloofd. Eenmaal op bed was het zoenen wat afstandelijk, waarbij elk tongetje - van haar of mij - gelijk een wat terugtrekkende hoofdbeweging triggerde. Bij het pijpen verslikte ze zich - naar eigen zeggen in een haartje; was toch netjes geschoren hoor – met wat komisch gehoest en geproest als gevolg. Ze probeerde het nog een paar keer – ook met condoom en ook na met mondwater haar mond gereinigd te hebben – maar het gehoest en geproest bleek hardnekkig. We konden er beiden wel om lachen. Dan maar door naar het neuken. Cowgirl wilde ze niet, dus dan maar op de zij. Dit was eigenlijk best lekker en ze deed ook behoorlijk mee, dus geen risico genomen met andere posities en na een tijdje het rubbertje gevuld en daarna nog even nagekletst; best een leuke meid, maar de service stuurt niet aan op een herhaling. De rest van de avond regelmatig een kunstmatig kuchje naar me toe gekregen en ook een paar keer haar kontje tegen me aan hebben schuren.

In de bar kwamen nog even een paar optische hoogtepunten uit hun nest gerold (Carla en Lavinia), waarbij ik Lavinia’s advances maar moeilijk naar later kon doorverwijzen. Na wederom een hoop ijsberengelul en enkele inleidende pilsjes, begon er eindelijk wat sfeer te komen toen DJ Tonny de iPod van LR naar de deur verwees. De line-up was niet super, maar meer dan genoeg om een avondvullend programma te verzorgen.

Even later kwam Lavinia vragen of mijn pula inmiddels weer leefde en ondanks de voorzichtige waarschuwingen die ik had gekregen, zaten we een kwartiertje later op een sleutel te wachten. Net toen MJ ijsberen kwam verzamelen voor taart en champagne, kwam Lavinia met de sleutel aangelopen. Van de festiviteiten in de tent heb ik dus niks meegekregen. Terwijl we naar de kamer liepen vroeg ze hoe lang ik wilde blijven; na mijn antwoord ‘als het goed is, komen langere sessies aan de orde’, zei ze haar best te zullen doen. Bij een half uurtje kennelijk niet. Onze kamer bleek ook wel eens als haar slaapplek te fungeren en de informatie van welke dames haar daar dan bij vergezellen zal me de komende tijd wel uit mijn slaap houden.

Na haar schoentjes uit te hebben gedaan, heb ik me meteen maar voorgenomen een pedopas aan te gaan vragen…ze moet iets van 1.26m zijn. Meteen maar het bed op, want anders was er toch niks mee aan te vangen geweest. Het zoenen was voorzichtig en zal bij weinigen een illusie in stand houden. Daarna wilde ze gebeft worden, zonder dat ze daar iets aan leek te vinden (zal wel aan mij hebben gelegen), en daarna de orale rollen omgedraaid. Dit was erg lekker en al snel vroeg ze hoopvol naar een FT. Nadat bleek dat het neuken niet echt werkte, leek ze blij dat ik op mijn negatieve antwoord op deze vraag terug kwam en ging ze – na nog eens gezegd te hebben dat we nog steeds een uur moesten blijven – enthousiast weer aan de slag. Hoewel dit meestal niet echt mijn ding is, heb ik me uitgebreid laten verwennen en ben daarna uitermate lekker in haar mondje klaargekomen (waarbij ze ook goed lang doorging). Ik vond het nou niet een topsessie, maar na nog een minuut of twintig handjes te hebben vastgehouden, kwam ik met een stuk milder oordeel van de kamer. Toch een heel mooi en lief meisje (ja ja ik weet het, dat zijn ze allemaal).

Inmiddels ging het behoorlijk los in de club (waar zich eigenlijk alleen maar forumleden bevonden). De GT connectie was inmiddels gearriveerd en enkele dames waren goedgemutst aan het dansen. Eervolle vermeldingen voor Maya, Daniella, Casey, (de volgens mij ietwat aangeschoten) Krina en de door Bosco naar het podium gestuurde Mara. Ook optisch allemaal in de bovenste segmenten van LR. Voor de rest van de avond voornamelijk wat zitten kletsen, zuipen en dames bewonderen. Na de minder dan geweldige sessies van eerder op de avond had ik ook niet zo veel zin in een derde dame. Meestal is dat het moment dat Daniella me van een kruk af sleurt, maar kennelijk had ze deze keer iets/iemand beters te doen. Om een uur of drie kwam Carla - die ik rond elven in burgerkloffie bij de ingang had gezien - haar tieten nog even showen; heel sympathiek. Toen ik op mijn klokkie keek, moest ze zelf ook even lachen...kennelijk geen zin om echt te werken. Het was nog steeds gezellig en ik ben dan ook gebeleven tot het licht aan ging. Uiteindelijk een heel geslaagd feest, met veel gezellige beren en genoeg mooie (en goede meiden). Ik had me misschien wat minder ‘avontuurlijk’ moeten opstellen met de kamergangen.

16. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 4 maart 2012),Badslippers ( 5 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Carlitos ( 6 maart 2012),Costana (11 maart 2012),Cupido ( 5 maart 2012),Dalton ( 5 maart 2012),gignnl ( 5 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2012),Rex ( 5 maart 2012),rob45 ( 4 maart 2012),satanic surfer ( 8 maart 2012)

Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

LR, zondag 4 maart.
    - omstreeks 14:00 gearriveerd en een stevig ontbijt tot me genomen.
    - Samen met Eleentje de gokkast bezet (ik mocht alleen toekijken !)
    - Uitgebreid liggen pannekoeken met Eleentje.
    - tussentijd even van de kamer om te eten, waar we beiden al snel spijt van hadden: Knödel met rode kool !!!! gadverdamme)
    - na de pannekoekensessie afgesloten met een kort intermezzo met Ada.
    - Omstreeks 00:30 vertrokken en omstreeks 4:30 in bed............ kut auto !!!!

Sent from my iPhone using Forum Runner

18. Onderstaande 6 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Costana (11 maart 2012),Jack42 ( 8 maart 2012),jacky pakutra ( 5 maart 2012),MichelJ ( 6 maart 2012),Pistol Pete ( 6 maart 2012),rob45 ( 6 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

LR, woensdag 7 maart 2012

Na een dagje vol stress op het werk ben ik weer naar Kaarst gereden om een avondje (thuis) te relaxen.
    Het was lastig om een parkeerplaats te bemachtigen aangezien het erg druk was in de straat....... dat beloofde niet veel goeds.

Nadat ik om 17:47 op de deurbel had gedrukt, en de uiterst vriendelijke Nora me weer begroette alsof ze me al weken niet meer heeft gezien (het was toch echt pas 23 uur geleden !), bleek dat het weliswaar drukker was dan normaal, maar niet "stampvol"

Nadat ik mijn 'kostuum" weer had aangetrokken, maakte ik me op weg naar de bar.
    Ik had honger, dus wilde ik zo snel mogelijk naar de tent, om de grote drukte met eten voor te zijn.
    Ik kwam echter niet verder dan 5 meter, en daar spottte is Angela al, die er wederom oogverblindend uitzag.
    Ik gaf haar aan dat ik eerst even een hapje ging eten, en vervolgde ik mijn weg.
    Uiteraard ontkwam ik er niet aan om enkele meiden te begroeten, al dan niet met kusje (Angela, Bonny, Krina, Alina, Sabrina, Veronica en uiteraard Eleentje.
    Eleentjes gezicht stond op onweer , ze had honger, maar het eten niet bepaald "haar ding", en dus moest ze het doen met een boterham.

We hadden een afspraak om enkele uren om de kamer te verblijven, en ik wist direct dat Mc Donalds een onderdeel van het programma ging worden.
    , en dat deelde ik haar ook mede, waarop er direct een glimlach op haar snoetje verscheen.

Ik vervolgde mijn weg naar de tent, en zag dat het eten ook niet helemaal mijn ding was (overigens geen Leberkase), en dus hield ik het bij een portie pasta.
    Terugkerend in de bar was Eleentje enigszins verwonderd dat ik slechts de pasta bij me had, "als zelfs ik het eten niet wilde, moest er wel iets aan de hand zijn", vertelde ze me met een glimlach.

De eerste wachttijden kondigden zich al aan, en dus togen we zo snel mogelijk naar de catacomben van LR, waar we enkele uen zouden verblijven.
    Tussentijds hebben we de kamer voor enkele uren verlaten, om beiden op krachten te komen voor de vervolgsessie.
    Waar andere meiden ervoor zouden kiezen om lekker op de kamer te wachten tot de accu weer was opgeladen, en de meter uiteraard doorliep, gaf Eleentje aan dat het eerlijker zou zijn om in de bar te wachten tot mijn zak weer vol was.

Angela en Bonny kwamen even informeren waar ik al die tijd was geweest, en hadden hun zinnen op mij(n centen) gezet.
    Helaas voor hun stond er echter een vervolgsessie met Eleentje op het programma, en dus moest ik ze beiden teleurstellen.
    Ik verbracht de tijd met wat kletsen, en gokken, waarbij ik er wederom in slaagde om een "financiele slag" te slaan, en daarmee een groot gedeelte van de onkosten van de dag terug te verdienen.

Inmiddels was het tijd om weer te spelen met Eleentje, en deze keer vertrokken we naar kamer 16.
    Tijdens de daad werden we even gestoord door Badslippers , die op de aankondiging aan de receptie had gezien dat er in kamer 16 voetbal te zien was, en vol goede moed de kamer binnenliep om Messi te aanschouwen.
    Helaas voor hem was het niet Messi die zijn kunsten in de kamer vertoonde, maar deze veelneuker die probeerde te scoren bij een Roemeentje.

Nadat ik het doel bij Eleentje had getroffen, en ik haar verwend had met een uitgebreide massage, keerden we terug in de bar, en vervolgde ik mijn weg door de club. In de kino liep ik Bonny tegen het lijf, maar mijn kruid was verschoten.
    Ook Badslippers zat in de kino, wenkte me tot zich en verontschuldigde zich voor het feit dat hij ons had gestoord in kamer 16.
    "geen probleem" zei ik, wellicht heeft hij nog iets kunnen leren van deze doorgewinterde veelneuker.

Bonny bleef bij ons staan, en ik attendeerde Badslippers op de orale kwaliteiten van deze jonge Duitse Kanjer.
    Hij kon blijkbaar neit weerstaan, want niet veel later ging Bonny een sleuteltje halen om met BS te spelen.

Omstreeks 1:15 vond ik het mooi geweest, en wilde vertrekken.
    Bij mijn locker liep ik Badslippers weer tegen het lijf, die net terugkwam van zijn onderonsje met Bonny, en uiterst tevreden was.

Nadat ik mijn burgerkloffie weer had aangetrokken, vervolgde ik mijn weg, en trok niet veel later de deur achter me dicht
    Laatst gewijzigd door Boy69; 8 maart 2012 om 09:31

20. Onderstaande 8 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 maart 2012),Costana (11 maart 2012),Jack42 ( 8 maart 2012),Megaboob (12 maart 2012),MichelJ ( 8 maart 2012),rob45 ( 8 maart 2012),satanic surfer ( 8 maart 2012),vrije jongen ( 8 maart 2012)

Last Online
    Vandaag @ 20:23
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Weinig toe te voegen aan bovenstaande verhaal. Ja, inderdaad, ik zag op de theke de aankondiging dat er champions league te zien was op kamer 16. Dus ik dacht wat later op de avond de samenvatting te gaan bekijken. Kom ik die kamer op zie ik dat B69 met zijn Elena hun eigen Champions league wedstrijd spelen waarbij de europacup van Mister Living Room Himself fier overeind staat en opgepoets wordt door Elena. Schaamtevol maar snel de deur dichtgetrokken.

Zelf met Sofia heerlijke sessie gehad. Topdame voor mij. Later op de avond het diploma van Bonny [behaald aan de fameuze Academsky Oralski] op waarde getest. Zeer goed.

Eten vond ik erg lekker. Zo zie je maar dat smaken verschillen. Kalkoenragout met aardappelen en Spaetzle. Gemengde groenten en lekkere sla. Er was ook een Italiaans pastagerecht te kiezen.

Pistol Pete was in zijn element met Lara. Zeer speelse jonge dame die mij wederom trachtte te verleiden door laat op de avond heerlijk met haar sambadansende kontje tegen mijn paal te shaken. Ik was echter net van de kamer. Lineup voor mijn smaak meer dan voldoende, ja zelfs goed te noemen.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

22. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 8 maart 2012),Costana (11 maart 2012),Jack42 ( 8 maart 2012),MichelJ ( 8 maart 2012),rob45 ( 8 maart 2012)

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Ik zag wat berichten opduiken over een tamme stemming gisteravond en over een tegenvallende line up. Hierbij mijn ervaring...

De stemming was relaxed, geen groot feest zoals we dat af en toe zien met dansende dames. Wellicht omdat wat gangmakers ontbraken? De line up was voor mij echter prima. Coco, Verena, Carmen, Mara, Sheba, Casey waren er en das genoeg voor d'n Tieg Ik ben al een tijdje niet met Dana en Milka geweest maar die mogen op de longlist zeker niet ontbreken. Geschmackssache zullen we maar zeggen. Er waren veul beertjes aanwezig dus ben de avond prima doorgekomen met slap gelul van de ijsberen en een goed serieus met een Roemeense Rond middernacht naar huis gegaan na een geslaagde sessie met Sheba...zie haar topic.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

24. Onderstaande 3 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 maart 2012),Big30 (12 maart 2012),MichelJ (11 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR, 10-3

10 maart aanwezig (45-50 dames):

Alena (.ma), Alina (.ro), Beatriz2 (.ro), Carla (.ro), Carmen (.ro), Casey (.ro), Christina (.ro), Claudia (.ro), Coco (.de), Denise (.lb), Dana (.pl), Diana (.ro), Elena (.ro), Fabienne (.ro), Ina (.ro), Ioanna (.ro), Krina (.ro), Lara (.bu), Leyla (.mk), Mara (.ro), Meggy (.pl), Milka (.ro), Miruna (.ro), Rebecca (.ro), Sabrina (.ro), Sam (.ro), Sheba (.pl), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Veronika (.ro), Verena (.de), Veronica (.ro), Victoria (.bu), Vita (.ua), Xenia (.ua), Yvon (.bu)

En nog zo'n 10-15 dames die ik niet ken of waarvan ik de naam ben vergeten.

26. Onderstaande 7 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 maart 2012),Badslippers (11 maart 2012),Boy69 (19 maart 2012),Costana (11 maart 2012),Jack42 (11 maart 2012),rob45 (11 maart 2012),Tiga (11 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR, 10-3

Gisteren vroeg in de middag aangekomen in de LR aangezien ik toch niks beters te doen heb. Bij binnenkomst eerst Nora op haar donder gegeven, omdat ze niet op mijn verjaardagsfeestje was geweest. Ze zei dat ze ziek was geweest en ze is geen Roemeense dus ik geloof haar maar. Na een dikke knuffel en uitgebreid bijgepraat te hebben op mijn dooie gemak omgekleed, tot de conclusie gekomen dat ik een bademantel had zonder zakken...pfff...dus weer naar boven, naar beneden en weer naar boven. Rond 14u waren en een stuk of 15 meiden en 10 beren aanwezig lekker rustig dus. Zoals altijd een cappuccino genomen en wat wisselgeld in de gokkast gegooid (zoals zo vaak natuurlijk weer niks gewonnen, Boy69 zal me geld er wel weer uithalen vandaag).
    Langzaamaan begon er wat meer volk binnen te druppelen, onder wie Pistol Pete en een nep-Belg. Terwijl ik met de mannen cola en fanta aan het drinken was kwamen een paar Roemeense me gedag zeggen en eentje kwam vertellen dat een oud favorietje vandaag in LR zou zijn, maar niet om te. Nah...lekker belangrijk dacht ik. Ze staat niet op me short- en long-list, wel een aantal andere meiden, maar die schitterden door afwezigheid , w.o. Krina (weer eens in slaap gevallen met de pannenkoek van het jaar ), Angela (Boy had al aangegeven dat ze er niet zou zijn, maar met DVP's weet je het nooit), Eva, Caro (al langere tijd spoorloos) en nog een paar. Ik zocht weer eens wat niet te vinden was . Gelukkig waren er behoorlijk was bekende beren aanwezig, Twinangel, Tiga, Badslippers, Pistol Pete en nog een stuk of 3, om de tijd wat mee door te komen. Tegen een uur of 17 liep ik Alina tegen het lijf bij de gokkasten, ze greep me onzedelijk beet en we raakten wat aan de praat. Nadat ze haar zuurverdiende geld verneukt had verplaatsten wij ons naar de bar om daar samen wat te hangen. Aangezien de niet op mijn to-do list stond vandaag, probeerde ik het een gesprek een paar keer af te kappen, maar ze liet me niet los en vroeg uiteindelijk of we samen op de kamer een uurtje gingen slapen. Ik zei tegen haar dat over een klein uurtje het eten was, dus had ik geen tijd daarvoor. Haar simpele antwoord was: "Ok...then we go after dinner!" . Ze is net als MJ als ze iets in d'r kop heeft moet het ook gebeuren. Maar goed...gelukkig was ik door het eten voorlopig bevrijd. Hoewel...Rode kool....uh... rode bieten...of je daar gelukkig mee moet zijn? Gelukkig had ik mijn eigen boterhammen meegenomen en ook een pakje Fristi en dat smaakte prima . Begin van de avond kwam Christina naar me toe even vroeg wat er met me was. Ik vertelde haar dat ik mijn dag niet had en dat had zij ook niet dus we hadden genoeg te lullen...of toch ook weer niet. Ik had geen zin in gezever en problemen aan te horen en zei haar dat ook. Ze besloot het maar over een andere boeg te gooien en begon me uitgebreid te zoenen, maar ze weet dat ze mijn type niet is en dat we niet snel weer op kamer zullen belanden (ondanks haar service uitstekend te noemen is, wellicht het beste van alle meiden in LR). Toch opmerkelijk dat ze telkens opnieuw naar me toe komt.

Later op de avond had ik nog een aanvarinkje met haar. Terwijl ik met Daria wat sta te dollen duwde ik blijkbaar haar per ongeluk tegen Christina aan, waarop ze nogal bot reageerde. Ik vroeg haar wat er aan de hand was, maar ze wilde ineens niet meer tegen MJ praten . Nou ben ik dat van Roemeensen wel gewend, dus ik praatte ook maar niet meer met haar en negeerde haar een paar keer als ik haar zag (dat heb ik weer van een andere Roemeense geleerd ). Inmiddels was ik in een zetel terecht gekomen naast Twinangel en PP. Alina zag dat er naast mij nog wat ruimte over was, maar besloot boven op me te gaan liggen. Na een tijdje met deze Roemeense schone gelogen te hebben hoorde ik van TA en PP dat "love in the air" was en aangezien Alina mijn geld graag wilde hebben zijn we maar een uurtje naar de kamer gegaan. We hebben allebei heerlijk geslapen .....

Rond middernacht vertrokken de eerste ijsberen richting huis, maar ik was nog niet moe en besloot nog even te blijven. Terwijl ik beneden wat met mijn iPad aan het kutten was kwam Bulgaarse Yvon naast me zitten en vroeg wat ik aan het doen was. Een lief, rustig meisje, geen optick, maar ze wekte wel mijn interesse. Ik was juist van kamer af dus op dat moment kon ze niks aan me verdienen, wellicht een volgende keer ondanks ze Bulgaars is. Na een minuut of 10 gingen we ieder onze eigen weg. Ik ging in de bar een Ice halen en stond ineens weer naast Christina. Ik dacht nog even "negeren of contact zoeken?", maar ze was me voor. Ze fluisterde in mijn oor "Now I know how to make you angry" vervolgt door een knipoog en kus. Aangezien ik doorgaans niet haatdragend ben gaf ik haar een kusje terug en hadden we nog een leuk gesprek.

Rond een uur of 1 besloot ik maar eens in de Kino voetbal te gaan kijken, maar het scherm stond weer eens op het verkeerde kanaal afgestemd. Lang lag ik daar niet alleen , vrij snel kwam er een Roemse bij me liggen en hebben we een uurtje of twee liggen vozen. Tegen 3 uur in de nacht was de pijp leeg en had ik honger kregen. Aangezien de boterhammen met pindakaas op waren maar naar de Mac gegaan......

Al met al was het toch nog een leuke dag geworden. De line-up viel voor mij tegen (voornamelijk omdat mijn shortlist er niet was), het eten was niet mijn ding, de wellness was goed, genoeg gezellige collega-beren en twee leuke Roemeentjes maakten de dag compleet.

28. Onderstaande 13 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 maart 2012),Badslippers (12 maart 2012),Big30 (12 maart 2012),Bosco (11 maart 2012),Carlitos (11 maart 2012),Costana (11 maart 2012),Jack42 (11 maart 2012),Megaboob (12 maart 2012),Pistol Pete (14 maart 2012),RAUL7 (11 maart 2012),rob45 (11 maart 2012),satanic surfer (11 maart 2012),vrije jongen (11 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ
    Zoals altijd een cappuccino genomen en wat wisselgeld in de gokkast gegooid (zoals zo vaak natuurlijk weer niks gewonnen, Boy69 zal me geld er wel weer uithalen vandaag).
    De buit bedraagt vooralsnog + € 100,--
    MJ, bedankt
    Het geld zal goed besteedt worden.......

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    De buit bedraagt vooralsnog + € 100,--
    MJ, bedankt
    Het geld zal goed besteedt worden.......
    Ja....dat heb ik gelezen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Sessie was regelrecht slecht, zo niet de slechtste uit mijn lange carrière.

€ 50,-- weggegooid, had ik beter in de gokautomaat kunnen smijten.

Herhalingsgevaar: onmogelijk

Wat is het schema van Angela komende week?

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard vreemd gegaan in LR

Hier nog effe een laat verslagje van mijn belevenissen in LR 2 maart .
    Rond een uur of 9 verkaste ik van GT naar LR en ik kwam kort na ELGAR en nog een paar medeberen binnen , ik moet zeggen die thekedame van LR ziet er heerlijk uit .

eerst maar effe omkleden en douchen , in de doucheruimte word ik aangesproken door een beer die mij blijkt te kennen maar andersom gaat er bij mij niet meteen een lampje branden , het blijkt PHEA te zijn
    en we schijnen mekaar te kennen van het vorige ijsberenfeest hier het is me effe ontschoten blijkbaar .

het is gezellig druk en in de drukte herken ik verschillende beren , natuurlijk degene die van GT naar hier zijn overgewaait maar daar zie ik ook BADSLIPPERS , BIG REX ROB45 JANSEN BOSCO en zelfs WILLEM en GABY zijn aanwezig
    Ik feliciteer de jarige ondertussen en klets wat met BADLIPPERS die gezelschap krijgt van SOFIA ,een fraaie dame met haar voorgevel op de juiste sexy manier verpakt (ja badslippers ik had daar zeker ook oog voor ) .
    ik krijg helaas maar weinig aandacht van haar want BADSLIPPERS eist alle aandacht van haar op .

In de tent worden we getracteerd op gebak , het aantal aanwezige forumleden is flink hoog en het is gezellig .

SONNY verzorgd de muziek weer op zijn eigen wijze en de dames kunnen hun heupen weer niet in bedwang houden , de sfeer is uitbundiger dan ik in GT gewend ben en dat heeft ook zo wel zijn charme , zeker als achter de bar de dames uitdagend met hun kont gaan zwieren op het podium , CUPIDO en ik genieten er met volle teugen van .
    1 van de talentvolle danseressen op het podium luistert naar de naam CASEY en met haar ga ik mijn laatste keer de kamer op .

Na een half uurtje kom ik voldaan van de kamer af klets nog wat met medeberen en besluit uiteindelijk rond een uur of 2 het voor gezien te houden .
    het was een geslaagd daggie en avond , moe kom ik uiteindelijk net voor 4 uur thuis pffffffff .
    het is weer effe mooi geweest de volgende keer gaan we op herhaling .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

32. Onderstaande 11 leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 maart 2012),Badslippers (14 maart 2012),bergm550 (14 maart 2012),Boy69 (14 maart 2012),Costana (15 maart 2012),Cupido (14 maart 2012),Jack42 (13 maart 2012),MichelJ (14 maart 2012),rob45 (14 maart 2012),satanic surfer (14 maart 2012),Zedd (14 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard Ongepoppt vertrokken

LR, 15 maart 2012

- Na het teleurstellende / tegenvallende bezoek aan GT met kortingskaartje vertrokken naar Kaarst
    - gearriveerd omstreeks 21:00 uur
    - Het was drukker dan ik had verwacht, ws door de Messe die er weer aan de gang is
    - Als snel bleek dat Eleentje er niet was, dus maar rondgekeken voor wat anders lekkers
    - Helaas waren er slechts een handjevol kandidates aanwezig, waarmee ik de laatste tijd echter al vaak heb gespeeld
    - Omstreeks 21:45 ongepoppt LR weer verlaten
    - wellicht vrijdag beter

34. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos (16 maart 2012),Costana (19 maart 2012),MichelJ (16 maart 2012),satanic surfer (16 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR, 16-3

16 maart aanwezig (+/- 60 dames):

Ada (.ro), Agatha (.pl), Alina (.ro), Annie (.pl), Beatriz2 (.ro), Bonny (.de), Carla (.ro), Carmen (.ro), Coco (.de), Dana (.pl), Denise (.lb), Diana (.ro), Elena (.ro), Eva/Lorena (.ro), Gabi (.ro), Isabella (.hu), Janet (.ro), Krina (.ro), Lana (.??), Lara (.bu), Leyla (.mk), Lilly (.ro), Louisa (.de), Mara (.ro), Milka (.pl), Monique (.ro), Raisa (.ro) , Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sam (.ro), Sheba (.pl), Sofia (.ro), Susi (.de), Tanja (.ro), Verena (.de), Veronika (.ro), Veronica (.ro), Vita (.ua), Xenia (.ua), Yvon (.de)

En nog zeker 20 dames die ik niet ken of waarvan ik de naam ben vergeten.

36. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 maart 2012),Carlitos (17 maart 2012),Costana (19 maart 2012),Jack42 (17 maart 2012),rob45 (17 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

- na een uiterst geslaagd YBF-feest in GD ben ik samen met Dupke naar LR getogen om het weekend in stijl af te sluiten.
    - aangezien ondergetekende niet tijdig uit zijn "nest" in GD kon komen arriveerden we iets later dan gepland in Kaarst.
    - toen we omstreeks 15:15 arriveerden waren er al ruim voldoende meiden en een redelijk wat beren aanwezig
    - mijn "pannenkoekenmeisje" Eleentje war ook al aanwezig en na een poosje vertrokken we dan ook naar kamer 1
    - aangezien we honger hadden, hebben we de sessie kort onderbroken, maar keerden na het zien van het menu al rap weer terug naar ons "liefdesnestje"
    - Goddank is er een Mc in de buurt van LR, en die stilde uiteindelijk de honger
    - Na de pannekoekensessie ging ik op zoek naar een tweede speelkameraadje, en had daarbij het oog laten vallen op een tweetal nieuwe meiden.
    - Helaas besloten deze meiden om te vertrekken, net toen ik op het punt stond om een move te maken richting een van beide meiden.
    - aangezien het kruid nog niet was verschoten heb ik uiteindelijk Eleentje maar weer uitgenodigd voor een "verlenging".
    - voldaan vertrok ik omstreeks 23:15 uur, waarbij met netjes werd gevraagd of alles in orde was (zie deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...026#post258026

38. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 maart 2012),Costana (19 maart 2012),jacky pakutra (19 maart 2012),satanic surfer (19 maart 2012)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Vrijdag 16-3,
    Krijg ik een berichtje van mijn broer MJot om 16:30 "broer.. kom hierheen, ik lig lekker in het zonnetje in de tuin. 21 graden en een overschot aan mooie dames!!" "Neuh, ben net thuis en kapot, morguh happy" whats up ik hem terug. Ondertussen dacht ik van "kutzooi, ik wou dat ik daar ook was." 2 minuten later gaat mijn phone....Rex. "Ik heb een goed idee!" Ik, "nee toch". " Ik kom je zo oppikken, we gaan naar LR, overnachten in het Isa, en morguh gaan we naar happy". Ik weer "kut kut kut...wat een wereld idee".
    Enzo zat ik een uur later naast Rex in de auto onderweg naar LR. 2 uur later incl. tankstop, boekte we een dobbelzimmer in de Isahotel. Na 'n minuutje de kamer gecheckt te hebben, waar de bedden niet aan mekaar waren geschoven ( mocht het ook niet doen van Rex) liepen we naar de LR.

Vriendelijk werden we ontvangen door een lekkuh wijf in spijkerbroek. Ik gaf mijn vrijkaartje die ik van Willem2 had gekregen ( omdat hij mij zo lief vind) en Rex gaf centjes met een kortingkaartje. In ruil kregen we allebei een XXL berenvel terug. Wij schelden van "ben je achtelijk met je XXL? We motten L of Xl hebben" Maar dat lekkere wijf excuseerde zich met dat dat nog de enigste maat was in huis. Ik keek om me heen en zag een hele buslading spleetoogjes rond trippelen in voor hun te grote badjassen. Gelukkig zouden wij dan ook niet opvallen in het maatje oversized.

Eenmaal in de barruimte aangekomen begroet mijn broer ons en zegt "ik gaat pannenkoeken, tot over een paar uur". Tiga begroette ons ook en zei "gelukkig dat jullie er zijn, anders was ik een paar uur helemaal alleen geweest". Boy69 die erbij liep als Tarzan in zijn lendedoekje kwam ook ff gedag zeggen tijdens zijn pannekoekbreak. Uiterst vriendelijk werd ik begroet door Ada, volgens mij wilde ze met mij naar een kamer. Maar in happy ben ik nooit met haar gegaan dus waarom zou ik dat wel ineens in LR gaan doen. Als mijn tieten groter zijn dan van het meisje....vergeet het dan maar.

Cool en arrogant stapte Mara op mij af en gaf me 2 zoentjes. (Heerlijk die arrogantie, kan ik ook zijn) Gezellig zaten Rex, Tiga en ik te kleppen met mekaar....nah ja Rex en Tiga, ik hoorde of zei niets.....ik had alleen oog voor Mara die me van afstand zat te verleiden. PFFFF wat een lichaam, wat een uitstraling en dan die ogen!! Ik wilde zo snel mogelijk mijn lul in der bek hebben, ik wist namelijk hoe hemels dat is. Dus ik roep haar "come here bitch" ( woordje bitch zei ik niet hoorbaar) Arrogant stapte ze op me af en zei "what ma?" zoals alleen een Roemse het woordje "ma" kan zeggen. "It is your lucky day" zeg ik. "Why?" vraagt ze. "you may get a room for us and suck my dick!!". Zei toch dat ik ook arrogant kan doen! Proestend van het lachen gaf ze mij en zoen en ging er vandoor om de sleutel te halen.

Nadat ik ff snel gedoucht had stond ze al klaar, geen wachttijd dus op dat moment. Na een superuurtje met Mara ( ik wou dat ik 2 lullen had met haar, zo lekker dat ze is) sloot ik me weer aan bij Tieg en Rex. Rex liep maar te klagen dattie maar niet geil was, onbegrijpelijk want heel de weg in de auto zattie te stuiteren van "ik ben geil, ik ben geil". Totdat hij Coco zag wachten met den Tieg op de sleutel, en perse haar moest hebben na hun sessie. Helaas voor Rex ging Tieg ook pannenkoeken! Grappig hoe Rex steeds gefrustreerder werd en uiteindelijk in een trio met 2 servische wijfen belande. Rare jongens die PSE'rs!!

Ik zat te twijfelen of ik nog een sessie zou doen of dat ik mijn duurzame kikkervisjes zou sparen voor mijn schatje in happy. Toch maar gekozen voor het laatste ook omdat ik strontmoe was. Na nog een tijdje bij mijn broer en zijn verkering gehangen te hebben, besloten Rex en ik om 2;30 ons bedje te gaan opzoeken in het Isa hotel. Zodat we de volgende dag lekker fris en fit om 11;00 aan het ontbijt van happy konden zitten.

40. Onderstaande 7 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (19 maart 2012),Costana (20 maart 2012),MichelJ (19 maart 2012),Pistol Pete (20 maart 2012),Rex (21 maart 2012),rob45 (19 maart 2012),satanic surfer (21 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR, 16-3 en 18-3

Ik heb mezelf een weekendje rust gegund, het zou lekker weer worden en ik had nog genoeg huis-tuin-en-keuken-klusjes te doen. Een weekendje LR zou geen kwaad kunnen... Jah... Makkelijker gezegd dan gedaan. Vrijdagochtend...11 uur... ik besluit m'n notebook dicht te klappen en te gaan genieten van de lentezon, Roemeentjes en de gezelligheid in de LR.... Oh...eerst op de blog even kijken wat de pot schaft (anders moest ik nog langs de bakker voor een half brood met pindakaas); vis met aardappelen en salade, dat stond me wel aan. Na oponthoud van een half uurtje (in de file) kom ik in de LR aan. Rond half 4 waren er al zo'n 35 meiden in de bar en slechts zo'n 10 beren. Direct komt Elena naar me toe en zegt tegen me: "Where is xxxxx? What are you doing here, she is not here! And she is in love with you!". Ik kijk haar verbrouwereerd aan en vraag over wie ze het heeft. Ze liet de naam vallen en het kwartje viel bij me. Ik gaf aan dat dat "in love" wel mee zou vallen en vervolgde mijn weg langs diverse Roemeentjes naar de bar om een liter Fanta te bestellen. Deze heb ik heerlijk buiten op een bed opgedronken in de zon.

Ondertussen was ik druk aan het sms-en met Romania en mijn broer Bosco. Ik zei hem dat hij ook moest komen aangezien hij nog een vrijkaart had liggen van IJBF. Eerst krijg ik een slappe sms terug: "Ik ben aan het werken broer". Aangezien mijn broer pas 50 jaar is kan hij nog lang genoeg werken en een paar minuten later zag hij dat ook in: "Over een uurtje kom ik met Rex ook die kant op!". "Hehe...", dacht ik. In de middag wat tijd doorgebracht met wat Roemeentjes en een Bulgaartje (ja hoe is dat nou mogelijk ), bekende beren waren toen nog niet aanwezig, maar ik vermaakte me prima.

Tegen een uur of 18 even in de whirlpool gedoken die gelukkig prima op temperatuur was en ook het juiste chloorgehalte bevatte. Na een minuut of 20 kreeg ik honger en ging richting de tent. Terwijl ik eenzaam mijn gebakken visje en aardappelen aan het eten was schoof mr. LR Boy69 aan met 3 gevulde borden. Niet veel later kwam ook Tiga de tent binnengelopen en voordat hij ons gedag zei zei hij tegen me: "Krina is ook binnen". Tijdens het eten krijg ik direct een strakke plasser, maar gelukkig verdween die ook weer vrij snel, zodat ik rustig mijn bord leeg kon eten.

Binnen in de bar werd het langzaam voller en al vroeg op de avond was er een behoorlijke wachttijd. Terwijl ik op een bankje zat kwam eerst Alina en later haar kleine zusje me gedag zeggen. Met Alina was ik al twee weken op rij geweest en om die (en andere redenen) was ze deze avond kansloos bij MJ. Haar zusje maakte veel meer kans, maar met haar ga ik vaak pas laat op de avond/nacht, dus ging ik eerst opzoek naar iets anders. Lang hoefde ik niet te zoeken, het meisje met de mooiste uitstraling uit de LR kwam uit haar eigen al naar me toe; Eva. Terwijl we wat staan de kletsen en drinken komen Bosco en Rex binnen in een badjas waar ze allebei twee keer in kunnen. Helaas kon ik met beide heren niet lang bijpraten aangezien Eva inmiddels al een sleutel gehaald had en we voor een pannenkoeksessie naar de kamer vertrokken. Het waren weer fantastische uurtjes met haar.

Nadat we allebei intens genoten hadden en ik mijn financiële verplichting voldaan had gingen we ieder onze eigen weg. Ik voegde me weer bij Rex en Bosco en die laatste attendeerde me erop dat een meisje waar ik het goed mee kan vinden het moeilijk had. Ik besloot om naar haar toe te gaan en inderdaad er was wat gebeurd (haar naam zal ik uiteraard vanwege privacy niet melden). Samen hangen we even op één barkruk en praten wat. Als ik naar Tiga wil lopen wordt ik direct bij mijn arm gegrepen met de vraag: "Where you go?". Uiteraard staat ze toe dat ik even met den Tieg ga praten, maar ze staat erop dat ik snel weer terugkom. Ze wilde niet alleen zitten en had ook geen behoefte om op dat moment te werken. Ik vind het allemaal prima en zo brengen we tot bijna sluitingstijd samen de tijd door......

Zaterdag was het thuis klusjes-dag en om 22u lag ik compleet uitgeput in bed om vervolgens zondag om 6 uur weer totaal uitgeslapen wakker te worden. Een mooie dag om weer terug te gaan naar LR, mede gezien ik wel verwachtte dat een aantal favo's aanwezig zou zijn evenals een aantal bekende ijsberen. Zeer vroeg (net na opening) aangekomen in Kaarst en het viel me op dat de line-up voor dat tijdstip zeker niet slecht was. Een stuk of 15-20 meiden waren al wakker evenals een paar bekende beren. Maar waar ik voor kwam kon ik niet vinden. En dat bleek de hele dag zo te zijn. De favo's lieten het afweten, de sfeer was erg tam (als is dat niet heel erg voor een zondag) en het eten was werkelijk dramatisch. Van de 5 bekende beren heeft niemand het normale menu genomen, slechts 2 een bakje pasta. Ook opmerkelijk dat redelijk wat bekende stamgasten was vroeg op de avond weer weggingen, iets wat op een goede avond in LR niet snel gebeurd.

De zondag bleek voor mij een verloren dag te zijn . Bij het verlaten van LR werd uiteraard gevraagd of alles goed geweest was. Ik gaf aan dat dat voor mij niet het geval was en gaf uitleg. De Thekefrau begreep dat en compenseerde een deel van de gemaakte kosten, een mooi gebaar van LR, maar dat had voor mij niet gehoeven. Uiteraard kunnen zij er niets aan doen dat mijn favorietjes niet aanwezig waren, die meiden hebben ook recht op een vrije dag. Wél kunnen ze er voor zorgen dat er iets fatsoenlijks te eten is... Ach ja...het was zo'n dag dat veel tegen zat. De volgende keer als alles weer in orde is geniet je des te meer....... hopen we dan maar....

42. Onderstaande 7 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (19 maart 2012),Bosco (19 maart 2012),Costana (20 maart 2012),Pistol Pete (20 maart 2012),Rex (21 maart 2012),satanic surfer (21 maart 2012),Tiga (20 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Matige avond in LR:
    - mooie Roemeentjes zijn op 1 hand te tellen
    - teveel oversized meiden (veelal van Duitse makelij)
    - veel geschreeuw in de club, voornamelijk door een tweetal Duitse idioten.
    - Eten was deze keer akkoord, eenvoudig maar lekker
    - geen enkele bekende beer
    - aantal Südländer begint toe te nemen, maar zijn tot nu toe niet storend
    - wellicht nog 1 sessie, en dan vroeg mijn bedje in.
    - ik zal bij vertrek maar niet aangeven hoe ik het vond, hoeven ze ook niet te "liegen"

44. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Costana (22 maart 2012),MichelJ (21 maart 2012)

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten