Met zoveel kruipers bij het zwakke geslacht begrijp ik steeds beter waarom de strap-on dildo zo in trek is![]()
Veronica moet wel weten dat mijn aanbod niet het eeuwige leven heeft.
Het is net als een zeldzame vrucht die moet je koesteren en beminnen maar niet laten liggen tot hij niet meer te eten is dan weet je pas wat je gemist hebt.
Jansen is ook niet het type dat net als Bij Tatjana wacht of hij gekozen wordt.
Nee Jansen is iemand die zelf kiest en geen DoDo of NoNo die wacht en slijmt of hij gekozen wordt.
Dus Veronica wil je een echte vent dan meld je snel en we hebben dan een super avond waar dan ook.
Een echte vent vind je niet in een ijsberen tent
Het is geen feest als Jansen er niet bij is geweest
In je dromen wil je door Jansen klaar laten komen
Ook met 3 meiden kan Jansen jullie verleiden
Niets van deze zinnen mag gekopieerd worden zonder toestemming van Jansen
Janssen, Tis net een profiel van een dating site..
Janssen als al deze vrouwen jou zien,.. willen ze geen andere vrouwen of mannen meer.. Dan worden ze meteen hetero en gooien ze het bi-zijn meteen over de boeg.. Het is meer.. "AL you need is Janssen" ipv. "Al you need is love.." Iedere ijsbeer en dvp verbleekt bij de aanblik van deze demi-godheid..
Dus.. arrogant is niet van toepassing hier.. het is gewoon allemaal waar... ECHT!
dit zou zijn profiel foto zijn..
Laatst gewijzigd door Flipper; 12 maart 2011 om 17:20 Reden: bijvoegen plaatje
P1,... serieus...janssen is toch nie het homo type.. lolz.. Whehe.. hij is wel een beetje Eric Estrada in het zuur zeg maar.. Alleen dan blond.. hahaha.. (ik kom niet meer bij hier... )
zucht.. ik zeg er nix meer over.. Misschien met vero en de meiden erbij kunnen we dr Janssens Angels van maken...
Catchy name..
Big ik ga Off Topic,.. schrap mn commentaren maar..
@Veronica
En Veronica, ben je al naar een saunaclub geweest of moet je nog een keer gaan?
We willen natuurlijk wel je bevindingen graag lezen hier op het forum.
We zijn weliswaar niet nieuwsgierig, maar willen het wel even weten.
Misschien kun je op Meetingpoint aangeven wanneer je naar welke club gaat. Let op: waarschijnlijk komt dan wel een groot deel van de (geile) forumleden die dag ook daarheen om jou een rondleiding te geven en om te feesten natuurlijk.
Bang hoef je niet te zijn voor ons, want normaliter lopen er wel zo'n 75 dames in de clubs rond die we mogen bespringen (zolang we maar betalen). Kijk maar wat je doet en zelf wilt natuurlijk.
![]()
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.
Michèle van Yin Yang zei me dat ze onlangs nog met een koppel op kamer geweest was en daarna nog eens met de vrouw apart.
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
ja nou ik had het hier laatst nog over met een aantal dames in vv.. Toen er weer eens een paartje was. Maar onze dvp'tjes lijken hier 'letterlijk' niet voor open te staan. Toen ik tegen mn dvp van de dag zij dat er interesse voor dr was, zei ze snel, nee dat is niet mijn ding. Maar dit kan wellicht anders zijn als het alleen een vrouw betreft, want ik weet dat er een paar ook 'bi' zijn.
fyi.
Volgens mij horen we niets meer van Veronica, want ze is al sinds half maart niet meer actief op dit forum.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ
Een vrouw en een fiets, is altijd iets!
ach zo lekker was ze nou ook weer niet.. :D en gezellig was ze ook al niet,,... tenminste moet nog het eerste biertje van dr krijgen..
haha..
Ach ja. Ik ken vrouwen die graag als betalende klant meegaan naar een saunaclub. Sterker nog; ik heb ze wel eens meegenomen. In dit geval naar Fun Garden. Zie draadje daar. Ook in Golden Dreams laten ze vrouwelijke bezoekers toe heb ik vernomen. Binnenkort zo heb ik begrepen wordt het weer een feestje in een saunaclubwant dan willen de dames weer mee.
Groet en Respect!
De Shyman
Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug