Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    5 november 2024 @ 21:13
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Reden Kwik, kwek en ........ kwak(jes) op vakantie bij de Germanen

Pas op!: Lang bericht van een liefhebber voor de liefhebbers!

Na lang plannen was het eindelijk zover; Kwik (hotshot) en Kwek (liefhebber) gingen hun kwakjes wegbrengen tijdens een 3-daagse tournee door saunaclubs bij onze oosterburen.

Op maandag 4 december ging onze reis met enige vertraging van start.
    2 uur later dan gepland stonden wij dan ook pas voor de deur van Schiefferhof 28 te Hennef-Lichtenberg.
    Het was iets over 3 ipv 1 uur geworden maar ondanks mijn vrees was Sandra nog te boeken voor een lekkere massage.
    Er was maar een magere bezetting van 13 vrouwen (normaal 16 tot 18, maar hoeveel heb je er nodig??).

Even voor de nieuwelingen; Bernd's Saunaclub (ookwel Schiefferhof) is een gemiddelde vrijstaande woning in een gemiddeld Duits bergdorp maarrrrr.... zodra je op de bel drukt hoor je van binnenuit Connie roepen "Türe!!" en dan komt er een dame in Eva-kostuum de deur openen en begint het feest. Het heeft niets gemeenschappelijks met de grote clubs als GT of PHG (okok, er zijn mooie dames en je komt er niet om te knikkeren!) de sfeer is totaal anders en "either you love it or you hate it". De dames zijn allen (op Connie na ) naakt en beginnen hun acties op het bankstel in de open ruimtes waarna de keus aan jouw is om wel of niet een kamer met ze op te zoeken.
    Er wordt nauwelijks op de klok gekeken en je moet pas achteraf bij het verlaten van het pand afrekenen (behalve je entree van 70 Euries).
    De vrouwen wachten op jouw om hen aan te spreken dus geen opdringerij.
    Al met al relaxed en prettig, je kunt merken dat ze het zeker niet alleen om de centjes doen!

Nadat ik me dus snel op de intekenlijst van Sandra had laten zetten bleek dat ik na 15 minuten al aan de beurt was.
    Sandra is één van de weinige masseuses waar je ook wat meer mee kunt (in de clubs) ALTHANS als ze JOUW wil en kan.
    Daarmee bedoel ik; ze mag uit concurrentie-overweggingen maar 2 "extra programma's" per dag draaien en ze is er alleen op maandag, woensdag en vrijdag.
    Op de een of andere manier hebben we een click met elkaar want van de 12 keer dat ik nu in totaal in het Hof was hebben we 10 keer.... een feestje gebouwd. Hoe ga ik dit uitleggen; ik heb met haar sex als met mijn vriendin (Ja, dan kun je net zo goed thuis blijven!), we gaan qua wederzijds gevoel heel diep. De sex is zeer intens voor ons beiden.
    Sandra geniet met volle teugen op een manier die je niet KUNT spelen. ERG fijn!!

Hotshot had ik tevoren weten te overtuigen om eens van mijn andere favorietje te snoepen; Princesse. Ook al valt hij niet op donkere dames hij wilde zich wel opofferen (yeah right:thefinger ). Toen ik onder de douche vandaan kwam stond hij met grote ogen aan de bar bij Connie en vertelde mijn dat hij nog nooit zo lekker....(uweetwel).
    Jaja, die Princesse kan er wat van! Tell me about it!
    Na een korte erholungspauze met wat eten en drinken verdwenen we gezamelijk beneden de bar in en het duurde niet lang voordat hij met Sandy in gesprek kwam. Ik wilde geen derde wiel spelen (en ik wist dat "mijn chocolaatje" boven alleen op de bank zat) en ging naar boven. Ik ging op de bank zitten naast mijn "African Queen" en we begonnen herinneringen op te halen aan eerdere bezoeken.
    Ze wist nog PRECIES aan te geven wanneer en in welke kamer we wat gedaan/gezegd hadden...RESPECT!
    Tja, de volgende bijna 2 uur met haar op een kamer VLOGEN om. Ik was in een roes, het was weer fantastisch!

Vroeger dan gepland, ca. 22 uur verlieten we het pand op weg naar ons hotel halverwege Koln.
    Vroeg slapen er zijn per slot van rekening nog 2 lange dagen in het verschiet!!

De volgende ochtend bij het ontbijt begon de discussie; de planning was Samya in Koln maar het Schiefferhof was wel ERG verleidelijk!!
    Er kwam een compromis op tafel; eerst Samya verkennen en mocht dat minder zijn dan Das Hof... dan gaan we 's avonds terug naar het dorpje op de berg!
    Iets na drie uur reden we de parkeerplaats op in Rodenkirchen. Hij was bijna leeg...
    Aangebeld en na enige minuten wachten binnengelaten, betaald en "runter in die Umkleide" na de mooie douches en sauna te hebben bekeken terug naar boven de bar in.
    Daar zaten naar schatting 15 dames en 2 heren. Bij navraag bleken dat de enige 2 heren sinds openingstijd 11 uur hedenmorgen en dus zorgden we voor een 100% verbetering!
    Al snel waren we het erover eens: mooi pand, TE harde muziek, geen eten van betekenis, lusteloze dames die alleen met elkaar in gesprek waren.... dan maar de kamer op!
    Ik papte aan met een Tsjechiese dame met een blond paardestaartje (sorry naam vergeten - gebeurt me anders NOOIT!) en we verdwenen naar de eerste etage waar de relaxruimten zich bevinden. Wat volgde was een standaard clubnummertje; terughoudend "zoenen", ze raakte wat van de wijs van de liefkozingen die ik in mijn ritueel heb zitten, ruim voldoende voor de rest van haar diensten. Toen ik Hotshot weer in de bar tegenkwam om onze vloeistofnivo's op peil te brengen keken we allebei tegelijk op ons horloge; hoe staat het met de onszelf opgelegde deadline om te beslissen "go or stay" ?
    Voor de zekerheid belde ik nog even met Connie om te vragen hoe de bezetting vandaag was "gelijk aan gisteren" was haar antwoord, maar eigenlijk niet relevant, onbewust hadden we de keuze al gemaakt... We gaan!
    Omdat Connie in hetzelfde telefoongesprek had laten vallen dat het eten ook gelijk was aan dat van gister (zuurkool met casselerrib enzo) besloten we Italiaans te gaan eten om zo door koolhydraten gesterkt aan onze taak te kunnen beginnen (en die hadden we nodig ook!)

Omdat het eten lekker was en de sfeer prettig duurde het tot iets over negen voordat we op de deurbel van nummer 28 konden drukken...
    Maar WAT een ontvangst!!
    Het leek alsof Sandy en Princesse op de loer achter de deur hadden liggen wachten op ons en ze sprongen ons onbesuisd om de nek (NU AL wist ik dat de dag niet meer stuk kon!)
    Princesse had nog een verplichting en zei "wacht op mij". Sandy kronkelde zich om Hotshot die aangaf een kleine rustpauze nodig te hebben "tot 10 uur"... maar volgens planning zou Sandy 11 uur door haar man worden opgehaald.
    Er gebeurde iets wat ik in andere clubs nog niet had meegemaakt; Sandy was nog Tagesjungfrau en had even tevoren haar man gebeld "haal me maar op en zet je maar schrap want ik heb er FLINK zin in!" na een kort gesprek met hotshot rende ze spontaan naar de telefoon om haar man te bellen "kom maar over 2 uur want mijn vriendje van gister is er weer".
    Toen ze in de bar terugkwam zei ze tegen hotshot "namens mijn man moet ik je bedanken want nu hoeft hij niet meer aan de slag wanneer we thuis zijn".. ...
    We maken niet alleen die vrouwen blij maar ook HELE families!!
    (nodeloos te zeggen; hij heeft het niet tot 10 uur gered pauze te houden)

Ondertussen meldde zich Princesse bij mij in de bar en togen wij met onze drankjes naar mijn favoriete kamertje... anderhalf uur hebben we elkaar niet losgelaten, we raakten een behoorlijk de weg kwijt... Princesse bedacht zelfs een programma voor de volgende keer: "dan halen we X erbij en verwennen we je samen. Ik hou ook van meisjes hoor!"
    Nadat we in het Hof het licht uitgedaan en innig afscheid genomen hadden van "mijn" Princesse volgde een nabespreking in ons hotel waarin ik IEDER denkbaar argument op tafel gooide om de volgende dag TOCH maar weer terug te gaan naar Ome Bernd's.
    Hotshot was niet moeilijk te overtuigen.....

's Nachts ging mijn veiligheidsventiel op scherp; dwz na 2 prettige relaties met dames uit het vak (buiten de clubs) heb ik tegen mezelf gezegd "NIET MEER DOEN!!"
    Ik wist dat als ik de volgende dag weer met Princesse op een kamer terecht zou komen we domme dingen ging zeggen en doen! en in gedachten zag ik zo'n Amerikaanse Police-officer die hard tegen me schreeuwde "STEP AWAY NOW!"
    Bij het ontbijt gaf ik aan dat de planning terug was naar het origineel; Living Room en evt. GT. Hotshot nam mijn argumenten over maar keek met enig ongeloof dat ik ZO vatbaar was voor een vrouw.
    Hij kon niet geloven dat dit spelletje ZO gevaarlijk is... (little did he know! )

We braken ons kamp op en vertrokken richting Kaarst om Living Room te bezoeken.
    Om een uur of half twee stonden we voor het toegangshek en drukten op het belletje.
    Een alleraardigste dame ontving ons en we voelden ons direkt op ons gemak.
    Alles was GT-style; Badjassen, kastjes, kino, etc. Eerst maar eens een saunaronde in die mooie ruime sauna, de masseur zorgde voor aufguss en waaide ons vol enthousiasme nog wat hetelucht toe (SUPER service!)
    Naar boven in de bar... stuk of 9 dames en 2 heren (onszelf niet meegeteld) na een drankje aan de bar plaats genomen op de bankstellen. Het duurde niet lang of Hotshot was in contact met Karina uit Litouwen het clickte en ze verdwenen naar een kamer.
    Ikzelf was nog een beetje onder de indruk van "mijn chocolaatje" (ontwenningsverschijnselen; had ik het wel goed gedaan?) en zocht troost bij Braziliaanse Daniella.
    Wat volgde was een goede service op de kamer maarrrr ik was er toch niet helemaal bij...
    Dankzij de inspanningen van Daniella was het resultaat desalniettemin bevredigend!

Toen ik terugkwam in de barruimte zag ik het meteen; Hotshot was in trance!
    Hij kon zijn ogen NIET van Karina af houden, ging steeds weer praatjes met haar maken, ging naar buiten staan staren.... HELEMAAL de weg kwijt!!
    Hij gaat NOOIT twee keer op dezelfde dag met dezelfde dame naar een kamer maar hij stond nu in dubio... hij draaide met zijn ogen, ging weer een praatje met haar maken en ze zei tegen hem "IK wil met je naar de kamer.... zonder geld!".
    DAT was mijn que "Check please!" Ik vertelde hotshot dat we NU vertrekken naar GT en liep alvast naar beneden om me aan te kleden. Het duurde een minuutje of wat voordat hij mij volgde en voor we het wisten stonden we aan de balie en vroeg ik of de dame in kwestie naar GT wilde bellen zodat we voor dezelfde entree ook daar naar binnen konden "geen probleem" (we blijven Hollanders nietwaar!)
    Pas in de auto kwam hij weer bij zijn positieven en probeerde alles een beetje te relatieveren.... pfffffiu, CLOSE call!
    Enkele uren tevoren was hij vol ongeloof dat een ijsbeer ZO voor gaas kon gaan en NU was hijzelf aan de beurt!!
    Als je werkelijk een vrouw tegenkomt waarbij alles als een handschoen past ga je gewoon voor de bijl of je wilt of niet!!
    (haha, mannen zijn het sterke geslacht, laat me niet lachen!)

Bij aankomst in GT kon men zich het telefoontje uit Kaarst niet herinneren maar dat was snel verholpen. Het was druk, ERG druk! Veel mannen, veel vrouwen (zeker 100). Eerst maar even uitrusten (het waren enerverende dagen en we worden er NIET jonger op!).
    De barruimte vulde zich buiten proporties want voedertijd stond op het programma. Een erg lange rij met dames en heren vormde zich voor het buffet terwijl de spruiten! en de eendepoten nog helemaal niet in zicht waren. Acuut besloten wij ons avondeten te verschuiven en buiten de deur op de weg terug te nuttigen (tevens een mooie tijdsbesparing).
    We hadden redelijk lang tijd nodig om onze keuze te maken, het was per slot van rekening onze afscheidswip op deze tournee!
    Hotshot "viel" voor een Jugoslavische dame (Hee, ik kan niet al ZIJN namen OOK onthouden!) en ik ging nog even een rondje lopen.
    Ik had al een paar keer een lange Chinese dame topless zien lopen.
    A) er zijn niet veel Chinese dames in GT (en Lin had ik al eerder gehad)
    B) LANGE Chinese dames zijn zelfs BUITEN GT erg zeldzaam...
    Na 1 ronde wist ik het zeker het was de Chinese OF het kerstvrouwtje (een mooie blondine in een rood lingeriesetje met wit-pluche-bolletjes).
    Ik kwam Chinese Mia tegen op de trapjes bij het kino en we praten even over koetjes en kalfjes om vervolgens richting de entree te lopen voor een sleutel. Ze waren op en moesten dus even wachten. Tijd om nog even met Hotshot te kletsen voor het ketsen.
    Hotshot was helemaal genezen (dacht hij). Op de kamer was het toppie geweest en hij had er nog 20 gezien waarmee hij "het kon"...

Mia had een sleutel bemachtigd en gearmd renden we door de kou naar huisje 16 alwaar wij een prima halfuurtje verbrachten. Mia is ca. 1,75, B-cup, schouderlang haar en STRAK (zowel van buiten als van binnen). ECHT een mooie meid waar ik het wel mee kan!
    Nee, geen beschrijving tot in details, niet mijn stijl! maar als ze er een volgende keer WEER is.... VW! (vaste wip!)

Na deze inspanningen was het genoeg, alle zaken leeg, alle centjes op (eerst weer langs oom Dagobert) en togen we over de Deutsche Autobahn terug naar Duckstad.
    Met maar één conclusie: DIT soort tournee gaan we in de toekomst vaker doen!!

P.S. ik kan de griepepidemie in Bernd's bevestigen want de volgende dagen ging ikzelf tussen de klamme-lappen!

Groeten, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    ... 's Nachts ging mijn veiligheidsventiel op scherp; dwz na 2 prettige relaties met dames uit het vak (buiten de clubs) heb ik tegen mezelf gezegd "NIET MEER DOEN!!" ...
    4 uur: cupasoup.
    En dat zouden meer mensen moeten doen....
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Superbericht liefhebber!! Helemaal top!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Klasse

Klasse, Liefhebber met de grote K.
    Het is alsof ik er zelf tusenin zat/zit :D

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten