Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 99
    Last Online
    14 augustus 2024 @ 00:55
    Discussies
    6
    Thanks
    364

Beitrag Living Room, De Huiskamer, 2e Kwartaal 2012

Afgelopen vrijdag, 30 maart, stond de maandafsluiting in de vertrouwde huiskamer weer op de planning. Een zenuwslopende week, waarbij wederom de Saabiejojo zich liet gelden als de grote motivator met opnaaiende appjes en smsjes. Bijna werd nog even roet in het eten gegooid doordat onze planning nog bijna moest worden omgegooid vanwege verplichtingen op het werk.

om 15.30 uur meldt de Saab zich echter op het verzamelpunt om gezamenlijk de rit naar Kaarst in gang te zetten. Na anderhalf uur rustig suizen op de Duitse snelweg komen we aan bij afrit Kaarst op de 57. Tegen de verwachting in is de afrit gelukkig toch geopend en rijden we een paar minuten later prinsheerlijk de grote parkeerplaats voor het Park inn op. Na de gebruikelijke opfrisronde gauw richting de gezellige huiskamer gelopen. Tijdens deze wandeling slaat de fantasie al goed op hol en bespreken MDWDV en Saabie hun snode plannetjes voor de avond.

Bij aankomst is het rond de klok van zessen en staat de parkeerwachter van LR al op de hoek van de straat om ons vriendelijk te begroeten. Vervolgens staat voor de deur een dame die de 'avondploeg' komt versterken die ons ook een glichlach op het gezicht tovert. Bij binnenkomst is het druk bij de incheckbalie. De 'dagmanager' alsook de theke begroeten ons, alsof het weerzien van oude oorlogshelden: een warm onthaal!

Gauw de financien afhandelen en afgedaald naar de kelder om de avondkledij om de schouders te hijzen. Wat een heerlijk gevoel is dat toch, om in die witte badjas rond te paraderen. Omdat het nog vroeg was en dus ook nog niet echt schemer, eerst maar eens even rustig gebruik gemaakt van de faciliteiten op de benedenafdeling. Rustig losgeweekt tussen de bubbels, alwaar een Duitse collega beer van reuze omvang zich al enige tijd leek te vervelen en onze gezelschap zeer op prijs leek te stellen. Omdat wij goed gemutst waren en Saabiejojo zich had voorgenomen om ook zonder drank achter de kiezen zich al als gekke Hollander te profileren, ontaarde het gesprek met deze Duitser in een ware stand up comedy act, waarbij de gedisciplineerde Duitser zich geen houding wist te geven en gauw eieren voor z'n geld koos.
    Ondertussen kwamen de warme dampen van gebakken vis langs onze neusvleugels. Dit bevestigde ons gevoel om nog maar even in de kelder te blijven hangen. Na een aantal malen op de zwarte knop te hebben gedrukt, het bad uitgestapt om even op te drogen in de stoomcabine en sauna. Na een warme douche en voorzien van een overheerlijk geurtje afgereisd naar een barkruk om aldaar een lekker biertje te versloeberen. Vanaf deze tactische plek konden we een groot deel van de balzaal overzien en dus ook een goede inventarisatie maken van het aanwezige prinsessenvolk.

Na verloop van tijd begonnen zich steeds meer gladiatoren te melden en het werd drukker en drukker. Op zich alleen maar mooi: hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar in dit geval moet hier toch een kanttekening bij worden geplaatst. Het veelbesproken pannenkoek bakken is heel erg leuk, maar niet op de vrijdagavond in een tent als LR. Doordat een aantal ego-beren dit blijkbaar toch tot ware kunst heeft verheven, liepen de wachttijden veel te hoog op.

1e sessie: Vanessa
    Rond de klok van negen raakte ik aan de praat met Vanessa, een Roemeense dame die de goedkeuring van MichelJ ook wel kon dragen. 24 lentes jong en voorzien van prachtig lichaam. Na een kwartiertje babbelen en investeren in de toekomst, de sleutel laten halen. Het standaard antwoord na het proberen te verkrijgen van een sleutel leverde de reactie op: half uurtje wachten. Dit werd natuurlijk een Roemeens half uurtje, oftewel ruim een uur. Gelukkig wist Vanessa de tijd te doden met het strelen van mijn wapentuig aan de bar en het knuffelen en zoenen MDWDV. Uiteindelijk om 22.00 uur naar de kamer gegaan. Ik was al goed voor verwarmd. Op de kamer was Vanessa prima gezelschap. Leuke vlotte dame die alle handelingen blijkbaar al tot in den treure had gerepeteerd. Ik was in de bank gaan zitten omdat ze nog even snel moest wassen. Van een flinke zoenpartij op de bank, ontaarde dit in een vreselijk lekkere knalpartij op bed. Alle gebruikelijke handelingen werden naar behoren uitgevoerd. Goede sessie. Aanrader, maar geen herhaling voor mij. Dit behoort tot een standaardsessie. Leuk, goed, maar verder niet bijzonder. Half uurtje gekamerd en mij weer gemeld in de bar.

Saabiejojo had z'n eerste kamersessie er inmiddels ook op zitten en dus rustig geevalueerd onder het genot van een aantal Becks Ice. Een knorrend gevoel in m'n maag speelt me parten, maar om me nu te gaan storten op de pizza's dat gaat me eigenlijk toch wel wat te ver. Die gaat namelijk borrelen op de Becks en dat is nou juist niet de bedoeling.
    Wederom goed rond geloerd en nog even gesproken met wat andere beren. Gemutlich.
    Rond twaalf uur had ik mijn zinnen gezet op een blonde dame, waarvan de recenties er niet om liegen. Saabie had ook positieve woordjes over deze vrouw en dit trok mij over de streep.

Sessie 2 Maggie
    Ietwat toevallig liep ik Maggy of Maggie tegen het lijf toen ik terug kwam van toilet. Ik vroeg haar of ze druk was, maar ik had geluk. Wat was namelijk aan de hand: haar vaste klant had namelijk na ruim anderhalf uur wachten op een kamer geen tijd meer en moest afdruipen. Hierdoor ontstond dus voor mij de kans om snel te kameren. Ze had namelijk al om een sleutel gevraagd en we konden dan ook na een kwartiertje richting kamer. Deze Poolse 36 jarige prachtvrouw doet je even in de zevende hemel belandden. Dit engeltje weet je een geweldige illusie te laten beleven. Na heel rustig praten, knuffelen en zoenen alle gebruikelijke handelingen verricht. Na een minuut of tien, maar gelijk aangegeven dat ik graag een uurtje met haar wilde vertoeven. Waarop ze antwoorden dat ze me sowieso niet binnen een uur de kamer liet verlaten. Hahaha prachtig zeg. Wat een overheerlijke sessie, waarbij ik binnen een half uur tot een hoogtepunt kwam, een massage kreeg en vervolgens het hele tafereel nogmaals van voor af aan begon. Ze krulde zich als een ware athlete om m'n genotsstaafje en we hebben alle posities doorgenomen. Omdat ze wel door had dat ik de tweede keer niet zo snel en makkelijk m'n zaadjes in de aanbieding deed, besloot ze het maar eigenmondig te versnellen. Heerlijk! Deze sessie staat bij mij zeker in de top 3 met beste sessies ooit. Onbeschrijflijk lekker gevoel hou ik hier aan over.

Ik was Saabie uit het oog verloren en omdat het al rond twee uur was besloot ik om mij na de wilde sessie met Maggie maar eens even rustig te ontspannen. Zo belandde ik voor de tweede keer deze avond tussen de bubbels. Al gauw werd ik vergezeld door een Duits mannetje met de gekste meid die ik laatste keer ook al in LR had gezien. Ze zaten nog geen minuut in bad of meneer vroeg al naar de sleutel, waarop die meid heel hard begon te lachen. Hierop reageerde ik dat hij maar beter in bad kon blijven en de sleutel telefonisch kon reserveren, gezien de wachttijd. Dit werd onder luid gejubel en gelach ontvangen. Saabie was ook terug uit de kamer en kwam gauw in Adamskostuum de party in het bad opvrolijken.
    Vervolgens toch nogmaals naar de bar getogen om te bekijken of er nog een derde sessie zou komen. Voor mij niet meer nodig, aangezien mijn avond reeds was geslaagd.

Al met al een prachtige overheerlijke avond. Wellicht wat timide voor LR begrippen. Ook was de samenstelling van de line up wat afwijkend van hetgeen we gewend zijn, maar desondanks meer dan voldoende keuze! MDWDV heeft zich weer kostelijk vermaakt.
    Omstreeks kwart voor drie de aftocht gezwaaid en richting grote gele M gewandeld. Immers, deze strijd heeft z'n tol geeist en de maag rammelt als nooit tevoren. Potverdikke, zit die gewoon dicht. Normaal was deze altijd nog geopend snachts. Dan maar gauw richting hotel en daar een zakje chips uit de automaat.

LR, hopelijk tot snel!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

2. Onderstaande 12 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 april 2012),Badslippers ( 1 april 2012),Big30 ( 1 april 2012),Boy69 ( 2 april 2012),Costana ( 1 april 2012),Jack42 ( 1 april 2012),Koekkoek ( 4 april 2012),Megaboob ( 1 april 2012),MichelJ ( 1 april 2012),rob45 ( 1 april 2012),satanic surfer ( 1 april 2012),vrije jongen ( 1 april 2012)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Omstreeks kwart voor drie de aftocht gezwaaid en richting grote gele M gewandeld. Immers, deze strijd heeft z'n tol geeist en de maag rammelt als nooit tevoren. Potverdikke, zit die gewoon dicht. Normaal was deze altijd nog geopend snachts. Dan maar gauw richting hotel en daar een zakje chips uit de automaat.
    Voorheen was de Mac inderdaad tot 4 of 5 uur open (op vr/za), maar blijkbaar is dat veranderd:

Öffnungszeiten:
    Mo-Do: 07:00-01:00
    Fr-Sa: 07:00-03:00
    So: 09:00-01:00
    Ze zullen de laatste tijd rond 18u wel al genoeg omzet gehaald hebben

Last Online
    14 november 2024 @ 23:26
    Discussies
    21
    Thanks
    50

Standaard

snelle reactie gisterenavond...

buiten mijn kamerbezoekjes zat er weinig vuur in LR gisteren... van vele meiden gehoord dat het 'langweilig' ist.. en dat was gisteren idd het geval. natuurlijk moet je het plezier zelf maken, maar wat stimulans van de dames maakt het toch allemaal net iets gemakkelijker. Enkele Roemeense dames probeerden het wel, maar het kwam maar niet van de grond. Was er rond half negen... meteen had ik gezelschap van Rebecca... ze is een superwijf.. met haar afgesproken dat ik later met haar de kamer op zou gaan... niet veel later begroet Casey me met een flinke natte zoen, eindigend met een natte tongzoen in mijn oor ().. afschuwelijk.. maar toch.. Tegen Casey zeg ik verder geen nee.. een uur met haar op de kamer geweest.. ze moest rond 23.00u. vertrekken, want ze vertelde me dat ze tegenwoordig ook regelmatig bij "by Night" aan het werk is... het uur met haar op de kamer is vlammend.. geheel mijn type vrouw.. het is bekend... bij Casey is mijn vlees zwak (zo lang ze maar niet bezopen is...)

Een uur later mijn afspraak met Rebecca nagekomen.. schatje.. heet schatje.. met haar heb ik het gevoel dat 'het' net altijd iets te dichtbij komt.. het klikt simpelweg op alle vlakken en dan word ik altijd wat afstandelijker.. uur op de kamer geweest.. prima heerlijke gfe... (ze heeft naar mijn smaak de lekkerste tepels! en om haar te likken is een werkelijk genot omdat haar clit een heuse erectie krijgt.. top!)...terugkomend op 'het' net altijd iets te dichtbij-stukje... ik realiseerde mij dit toen ze zeer openhartig over haarzelf en relaties praatte waarop ik kon opmaken dat Rebecca niet de gelukkigste is in de liefde en heimelijk naar haar prins op zoek is.. ruim een uur met haar samen geweest.. aan het einde van onze sessie vergat ik mijn iPhone bijna.. ze wees me erop en zinspeelde op 't uitwisselen van nummers door me te zeggen dat wanneer ik mijn iPhone zou vergeten, ze me niet zou kunnen bellen.. allemaal heel verleidelijk.. mocht ik 15 jaar jonger zijn geweest, was ik daar zo op ingegaan.. maar mijn inmiddels door ervaring ingebouwde antenne geeft me op dergelijke momenten signalen hier niet op in te gaan.. en het daar dus ook bij gelaten.. hoe moeilijk ook.. want doordat ik hier niet op inging twijfelde Rebecca weer of ik het wel naar mijn zin had met haar door te vragen of de sessie naar mijn zin was geweest..

aan het einde v/d avond nog met Beatrice gekamerd.. werklijk een lekker wijf om te zien.. ook op de kamer prima sessie meegehad. Maar inhoudelijk miste ik de klik. Heerlijke tieten, heerlijk lichaam, maar waar ik dus echt op afknap zijn getekende wenkbrauwen.. was me eerder niet opgevallen, maar eenmaal heel dichtbij op de kamer viel het me ineens op.. het ziet er op zijn zachtst gezegd heel vreemd uit.. krijg er altijd een beetje 'alien'-achtig idee bij en begrijp niet waarom sommige vrouwen dit hebben laten doen.. heb me toen maar gefixeerd op dat heerlijke lichaam door haar doggy te nemen... want telkens als ik haar in haar gezicht aankeek, (uiterst belabberde zinsconstructie...) kwamen er bij mij beelden omhoog van marsvrouwtjes en andersoort extraterrestal-achtige wezens...

Tegen half vier zurück nach hause gefahren... tension off en kan er weer een tijdje tegen...

5. Onderstaande 5 leden hebben Yahoe bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 april 2012),Megaboob ( 1 april 2012),MichelJ ( 2 april 2012),rob45 ( 1 april 2012),satanic surfer ( 1 april 2012)

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

7. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 1 april 2012)

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

n.b. voor verdere prijsdiscussie zie het reeds bestaande topic:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...rijs-discussie.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Unglücklich LR/02/04/12

Na bijna 3 maanden keerde ik weder naar de saunaclubs. Door een beroerde planning kwam het me slecht uit en kon ik enkel op maandag. Waar ga je op een maandag naartoe? GT, zou je denken… Maar daar had ik geen zin in. Living Room werd dus mijn keuze boven PHG. Vooral omdat ik in het verleden beide al eens op maandag aandeed, maar in Living Room was dan toch meer sfeer!

Samen met The Flemish Lion vlamden we bijgevolg naar Kaarst. Ik reed en the Lion zou mijn inkom betalen. Bovendien vond hij dat hij uit respect een oorlogsheld moest trakteren. En was ik daar even blij mee, want meteen bij binnenkomst constateerden we dat LR met 10€ opgeslagen was. Loekie de leeuw bleef daar kalm onder, maar ik vroeg vrank aan de theke wat daar de bedoeling van was. Het is vanaf heden een brunch ipv een beperkt ontbijt, was haar uitleg.

Nu ja, een Brunch? Mij dunkt dat ik toch al in mijn leven aangeschoven ben aan iets helemaal anders wat heet een brunch! Een schamel ontbijt en als extra kon je er eieren laten bakken. Wat een overroepen zooi! Ik kom naar zo’n etablissement voor de wijven en om te neuken, niet om mijn kas vol te slagen met salmonella-eieren van zieke kiekens in gedwongen legcultuur.

Na ons om te kleden gaf ik de Lion een korte rondleiding, want het was voor hem de eerste keer in LR. En in totaal de tweede keer in een saunaclub. Vorige keer was het GT meer dan een jaar geleden. In LR herkende ik niemand meer… Op 3 na allemaal andere mokkeltjes. Voor mij zag dit er niet te best uit. Aan de bar wel met enkele kennis gemaakt en allen waren ze al aan het klagen en zagen dat de klanten wegbleven vanwege de prijsverhoging.

We raakten ook aan de babbel met een Roemeense schone. Christina genaamd. Sympathieke dame en zeker niet opdringerig. Een halfuurtje een babbel mee gevoerd en hoewel de jeuk me al in mijn eikel schoot, stelde ik een kamergang nog even uit. Dat zou me later spijten. Link Christina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ina-(Roemeens)

Aangezien we bijna de enige venten waren en er in de vroege namiddag reeds een stuk of 25 mokkels waren, leken we wel een vogel voor een hele nest kattinnen. We besloten om ons terug te trekken in sauna en bubbelbad. Maar ook daar kenden we niet veel rust, want de Hongaarse Isabella dook ook in het water en nestelde zich met haar pas geschoren kut op mijn roede. Tikkeltje opdringerig, maar zo meen ik haar wel te herinneren. Evenals het feit dat ik niet geheel tevreden van haar was bij een vorig onderonsje.

Helaas was het te laat en na 3 maanden niet meer in het saunaclubgebeuren te zijn geweest, gaf ik stomweg toe aan haar gespeelde geile aanpak. Voor diegenen die het niet meer herinneren: zij was het die in de tijd midden in de sessie veronderstelde dat mijn pik stonk en me tot een wasbeurt van mijn lul dwong… Ik had me dus laten opgeilen en ompraten om toch naar de kamer te gaan, maar ik besloot wraak te nemen. Ik liet me even masseren en daarna vroeg ik haar om me klaar te pijpen… Het neuken mocht ze achterwege laten. Ik zou eens goed in haar melkmuil spuiten. Op die manier nam ik wraak en ook zij was blij, want ze had er 25euro extra mee verdiend!
    Link Isabella: https://www.ijsberenforum.com/forum/...309#post260309

Daarna nog wat in de bar rondgehangen. In de sofa wierp de geblondeerde Roemeense Alexandra zich op mijn schoot, maar aangezien deze jonge deerne totaal mijn type niet was, schudde ik haar op den duur toch van me af. Later op de avond zou Badslippers nog met haar meegaan. En over Badslippers gesproken, die ouwe linkse flikker kwam toen ook net op dat moment binnen. We vielen elkaar in de armen, want na 3 maanden is het gemis naar elkander groot geweest. Bij het omhelzen van mijn goede kameraad constateerde ik dat mijn badjas nog openhing en dat ik hem met mijn half stijve pik in zijn bierpens stond te porren. En wat blonk de man zijn kale knikker… Ik vroeg hem nog of hij zijn kop soms met bruine zeep had opgeblonken.

Niet veel later gingen we een hapje bikken. Hadden we daar 10€ extra moeten voor betalen voor zo’n gore pap? Wat stoofvlees of goulash had moeten wezen, leken voor mij stukken condoom in bruine saus. Het vlees was één vet en was zo taai als Afrikaans rubber. Ik liet mijn bord dan ook half staan en ging weer op wandel! Binnen in de bar keek ik alles nog wat af en ik concludeerde dat het een zwakke bedoening was. De laatste keren LR is het voor mij altijd wisselvallig geweest. De ene keer top en de andere keer flop… Nu leek het mij ook op een flop uit te draaien. Heel weinig klanten, zelfs voor een maandag, en de mokkels lagen er half verdoofd en lamlendig bij. En de manager was constant aan het dollen met de trutten. Totaal onprofessioneel gedrag. En het was niet die Roemeen Uwe, maar wel die grotere… Wat een kleuter was me dat. Tegen alle deontologie van een hoerenkast te runnen in!

Neen, dat ze voor mij maar terug naar 50€ entree gaan en terug wat stijlvoller omgaan met hun vrouwvolk. Bovendien mogen ze nog eens een lesje nemen aan YY, PHG en PSR qua vreten! Mijn dagje was nog niet om, maar ik nam me al voor om niet gauw meer terug te komen.

Gelukkig was niet alles kommer en kwel, want één van m’n betere stoten, de Spaanse Monique, vond mij. Ze kwam, zag en overwon. Ze kidnapte me haast naar een kamer en daar heb ik ook het absolute hoogtepunt van de afgelopen 3 maanden beleefd. Wat een stoot… Een oud afgeleefd gezicht, maar een lichaam waar menig 25-jarige jaloers op is. Ik vergreep me dus vaak aan haar kont en haar zachte huid. De rest van het relaas lees je onder de link naar haar profieltje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...308#post260308

Na Monique kreeg ik een bericht van Box-Bull… Alias Dances with Whores a.k.a de in-een-saunaclub-ga-ik-meermaals-kakken-van-zenuwachtigheid-bull. Ik ben onderweg, stond in het SMS. Hij wist maar al te goed dat we maar tot 21u30 bleven, want Loekie de Leeuw moest tijdig thuis zijn voor vrouw en kinders, maar toch kwam de geile dwaas na een rit van anderhalf uur nog aan rond 20u30.

Vanwege de wilde Monique zat ik er goed doorheen, maar de geilheid overwon na een tijdje weer. Mijn pik zwol weer op als ware hij gestoken was door een monsterwesp. Wanhopig ging ik nog op zoek om het laatste halfuur al wippend vol te maken, maar helaas! Ik vond niets meer naar mijn zin… Het vet was van de soep en het is echt één van de weinige keren dat ik niet eens spijt had dat ik moest doorgaan. Ik nam afscheid van de Box-Bull die nog tot sluitingstijd meende te blijven, alsook van papa Badslippers. Die pedofiele ouwe zak stond te geilen op een 14-jarig Pistol-Pete mokkeltje dat nog niet eens volgroeide tietjes had. Toen ik hem daarover aansprak zei de gore smeerlap dat het er niet toe deed; zolang ze maar 2 gaten heeft waar hij zijn grijze verschrompelde pielemans in kan hangen is het OK.

Tot zover een ondermaats dagje in de ooit zo gezellige huiskamer.
    Music please: http://youtu.be/Pr9r85eYu80
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

10. Onderstaande 22 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 april 2012),Alfijojo ( 3 april 2012),Ascari ( 4 april 2012),bad pritt ( 4 april 2012),Badslippers ( 3 april 2012),bergm550 ( 3 april 2012),Boy69 ( 4 april 2012),Costana ( 3 april 2012),Dalton ( 3 april 2012),dupke ( 6 april 2012),Koekkoek ( 4 april 2012),Megaboob ( 3 april 2012),MichelJ ( 3 april 2012),NikXXX ( 6 mei 2012),Picasso 1 ( 3 april 2012),Poppalarge ( 3 april 2012),rob45 ( 3 april 2012),satanic surfer ( 4 april 2012),Snor ( 3 april 2012),Sparky ( 4 april 2012),The Joker ( 4 april 2012),vrije jongen ( 3 april 2012)

Last Online
    29 april 2013 @ 13:01
    Discussies
    1
    Thanks
    9

Standaard

super recensie met veel humor. Hoor allerlei geluiden over dit etablissement maar ga waarschijnlijk toch eens bezoeken op 14 april a.s. of H7.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL
    Niet veel later gingen we een hapje bikken. Hadden we daar 10€ extra moeten voor betalen voor zo’n gore pap? Wat stoofvlees of goulash had moeten wezen, leken voor mij stukken condoom in bruine saus. Het vlees was één vet en was zo taai als Afrikaans rubber. Ik liet mijn bord dan ook half staan en ging weer op wandel! Binnen in de bar keek ik alles nog wat af en ik concludeerde dat het een zwakke bedoening was. De laatste keren LR is het voor mij altijd wisselvallig geweest. De ene keer top en de andere keer flop… Nu leek het mij ook op een flop uit te draaien. Heel weinig klanten, zelfs voor een maandag, en de mokkels lagen er half verdoofd en lamlendig bij. En de manager was constant aan het dollen met de trutten. Totaal onprofessioneel gedrag. En het was niet die Roemeen Uwe, maar wel die grotere… Wat een kleuter was me dat. Tegen alle deontologie van een hoerenkast te runnen in!

Neen, dat ze voor mij maar terug naar 50€ entree gaan en terug wat stijlvoller omgaan met hun vrouwvolk. Bovendien mogen ze nog eens een lesje nemen aan YY, PHG en PSR qua vreten! Mijn dagje was nog niet om, maar ik nam me al voor om niet gauw meer terug te komen.
    Wanneer je dit leest dan heb je weinig zin om naar LIVINGROOM te gaan jammer want het is toch de gezelligste huiskamer van NRW en bij de dames zit er altijd wel een lekker ding bij die je lekker verwent want dames lopen er nog genoeg rond en daar komen we voor.

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard LR, vrijdag 6 april

Korte "Update".
    Omstreeks 18:00 gearriveerd en tegelijk Sonny tegen het lijf gelopen die de smurrie van zijn befpartij nog aan zijn kin had hangen. Gezamenlijk naar boven, beetje "Socializen". Aangezien ik een soort van bindingsangst heb en hierdoor mijn vaardigheden op het gebied van pannekoeken belabberd zijn, heb ik mij deze avond vastgeklonken aan Sophia (of zij aan mij). Bleek goede therapie te zijn. Wordt binnenkort opgenomen in zorgverzekering als zijnde effectief.

Aanwezige ijsberen JackD, Eagledriver, Babbel, Tiga en Sonny dus. Zo tussen etenstijd en 21:00 was de sfeer ontspannen en waren er redelijk wat geile meiden in de keet die als vliegen op de stroop om ons heen hingen. Daarna kakte de boel volledig in en was er sprake van een sterfhuisconstructie. Alle wijven zaten lamlendig op hun kruk en keken verveeld voor zich uit bij gebrek aan klandizie maar wij ijsberen hebben alle ons steentje bijgedragen aan economiestimulatie.

Ik trok me met Sophia terug in de "Jacuzzi". Wij zaten daar nog geen 5 minuten te muilen of een 4-tal geile voyeurs gooiden zich in het bad. Waaronder Sonny en Tiga. Al die klootzakken tezamen kwamen ons feestje verpesten en waren zo oversekst als een stel met testosteron gedrogeerde laboratorium ratten. Die ranzige perverselingen zaten zich te verlekkeren terwijl ik met mijn goed bespekte mormeltje wat zat te vozen. Uit mijn ooghoeken zag ik ze maar gniffelen (en verdomd als het niet waar is, ik ben bijna zeker dat ze zich onderwijl rukten) terwijl Sophia onder water mijn Phallus Libidosos palpeerde. Wij zijn daarna naar een kamer gegaan en hebben ons aldaar misdragen. Dat wijf is een topper op de kamer. Zeer sympathiek ook. Alleen jammer dat ze rookt als een ketter met een ademhaling van een stroef lopende schuifdeur. Als mijn pik tegen haar huig stoot, hoest ze haar longen bijna uit haar lijf.

Later op de avond ben ik nog met Bulgaarse Yvonne naar de kamer geweest. Ze zat naast een blonde pornosnol met dikke tieten maar met een wat pokdalig gezicht anders had ik die gepakt. Yvonne is een uitstekend en zeer geil pijpertje ondanks haar wat vermoeide gezichtsuitdrukking. Deze "Chick" heeft een mooi slank figuur en heerlijke tietjes. Ze pijpt rustig maar voert het tempo desgewenst op en gaat behoorlijk diep. Je kunt haar gerust bij haar hoofd pakken en lekker wat "Skull-Fucken" Ik werd daar zo geil van dat ik haar een "FT" heb gegeven die ze warempel gedeeltelijk doorslikte: "Ich glaube ich habe heute meine proteïnen wieder bekommen", sprak ze met een verlegen glimlach.

Voor de rest bestond de avond en nacht uit hangen en kletsen. Een mokkel dat wat babyspek op de heupen had met een doorsnee kop paradeerde wat op en neer maar ik kon me herinneren dat SFL zeer tevreden was over dit wijf vandaar dat ik haar adviseerde aan Babbel die vakkundig van het vet van zijn soep werd afgeholpen. Sonny heeft daarna de resten van Babbels kwak weg gelikt want hij ging ook met die deerne en zei: "Badslippertje, dat is spek voor jouw bek want ze likt je reet compleet uit". Toen Sonny ging douchen signaleerde ik dat hij een compleet blauwe lul had. "Wat heb jij daar?" vroeg ik. "Jongen, ik heb je tip overgenomen. Vlak voor het klaarkomen je lul volledig afknijpen tot-ie blauw aanloopt, wachten, doorknijpen, effusie opbouwen en tenslotte laten exploderen die handel. Beng! Ik spoot met mijn pannekoekbeslag de complete A74 over haar buik heen." Eagledriver is volgens mij nog met Gabi wezen stoeien. Zij zag er wederom mooi en sexy uit. Tenslotte nog met JackD en Babbel naar dat bleke en magere scharminkel gekeken toen ze wat aan de paal danste. "Die heb ik van de week gepakt", zei ik waarop Babbel bijna van de bank rolde. Ben je van je geloof af gevallen? Ik dacht dat je van stevig en volslank hield met een stevige reet." "Ook, maar zo af en toe moet je variëren".

De avond kroop voorbij, Weinig sfeer dus op deze "Karfreitag". Geen wachttijden. Eten was normaal (vis, aardappelen, rauwkost of een Italiaans pasta gerecht). Die dame achter de bar met dat korte staartje, heerlijke tieten plus decolletée werkte zich wederom uit de naad om alles op orde te houden. Er waren veel dames die ik niet kende en veel dames hebben geen kamer gedraaid.

14. Onderstaande 18 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 april 2012),bad pritt (17 april 2012),bergm550 (15 april 2012),bosbeer ( 7 april 2012),Bosco ( 7 april 2012),Costana ( 7 april 2012),Dalton ( 8 april 2012),Eagledriver ( 7 april 2012),Jack42 ( 7 april 2012),Koekkoek (11 april 2012),Lucas002 (13 april 2012),masseurke ( 7 april 2012),Megaboob ( 8 april 2012),MichelJ (15 april 2012),rob45 ( 7 april 2012),satanic surfer ( 7 april 2012),Twinangel ( 9 april 2012),wipneus ( 7 april 2012)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard LR revisited: danke, aber nie wieder...

Na geruime tijd afwezigheid in Living Room met een vrijkaartje van een Duits forum gratis toegang verkregen tot LR, al werd de vrijkaart wel minitieus beobserveerd door de dame, nam toch een drietal minuten in beslag, vreemd. Uieindelijk werd me een polsbandje omgeknoopt, en een ietjewat zurige viel spass werd m'n deel. Vreemde attitude van deze ontvangstdame die doorheen de dag continu doorheen de club rondstruindde als een possesieve observatrice, vreemde gang van zaken. S'avonds stonden er vaak een drietal dames/heren in de doorgang aan de inkom de gang van zaken wat te gadeslaan, voor mezelf als wachtende ijsbeer (op één dame) en voor de DVP's in het gezichtsveld van die "verantwoordelijken" een ietjewat ongemakkelijke situatie bijwijlen schat ik zo in. Opvallend vond ik de afwezigheid van sfeercreatie door dames, hieraan hielp deze ietjewat BigBrother-achtige attitude van voornoemde personen werkelijk geen moer, welintegendeel volgens mezelf. Bij aankomst omstreeks 17 uur waren er een 30-tal dames, later op de avond een dikke 45 schat ik. Louter optisch was het geen vetpot, een vijftal dames waren "boekbaar", een drietal diskwalificeerden zichzelf mits dommige attitude of urenlang slotmachinespelen. Eentje viel af wegens niet-tongzoenen, het was dus bepaald karig qua damesaanbod. Collega en huiskenner Boy69 kwam ook binnengestapt as expected, hij gaf me enkele tips aangaande dames waarvoor dank. Voorts werd er opvallend veel op fruitmachines gespeeld, werkelijk onafgebroken waren de 4 machines bezet; pfff. Casey was ook aanwezig, maar meldde me al snel dat ze ongeïnspireerd was vandaag gezien het "feestelijk" karakter van de vorige avond/nacht; netjes van haar, maar een optionele goede servicedame minder helaas. Voorts een zeer rank en mooi zwartharig meisje dat echter de 15à20-minuten sessies aanelkaarreeg en ook qua presalen niet bepaald uitblonk...Goh, wat zijn we negatief hoor ik jullie al denken, maar zo was het, meer kon ik er niet van maken.

Mezelf na de verkwikkende douche als nét gearriveerde ijsbeer in een goed gepositioneerde sofa genesteld, na 17 seconden kroop een fameus gezette blondine naast me in de zetel, sinds 2 dagen in LR, voorheen in laufhaus, beleefd meedegedeeld dat ik net gearriveerd was, een vijftal minuten later had ze in de smiezen dat er niks te rapen viel bij deze ongeschoren onverlaat, hoppa, op naar de zetelzittende ijsbeer naast me... 17 seconden later kroop een ander mokkel in m'n sofa, same approach, same reply, same result. Een siliconetietendragend Keulens mokkeltje probeerde ook haar luck tijdens m'n eerste 3 minuten in ijsberenvel in LR: goh, wat een affreuze start, misschien klinkt dit ietjewat hautain, maar met geenéén van die 3 mokkels zou ikzelve en ter uitbreiding mezelf bekende ijsberen kameren me dunkt. Enkele mooiere dames waren wel aanwezig, maar blonken dan weer uit qua passiviteit/gamesspelen/servicebeperktheden... Gelukkig werd een mager meisje dat ik leuk vond ogen me aanbevolen door B69: Bonni, de pijpverwenkoningin uit LR, dat zat dus wel snor. Haar kort gesproken, maar ze wachtte op een klant die haar had geboekt maar zat te schransen in de tent momenteel, oké, een halfuurtje wachten dixit Bonni, dat zou ik wel overleven... Het dient overigens vermeld te worden, het eten donderdag in LR was zeer goed en verzorgd te noemen, patatjes/groentjes/visschitzel/lekkere champignonsaus/pasta: primadeluxe. Zitten wachten dus, een uur passeerde, nog een uur passeerde, pfff. Na ongeveer 3 uur komt Bonny opnieuw binnengedrenteld, joepie. Ze komt me kort vergezellen, schrikt zich het aperot dat ik nog steeds op haar wachtte, ze was effie gaan eten in de lokale McDonalds aangezien ze geen trek had in het eten; leuk...Enkele seconden later sleutelophaling, op naar de kamer.

BONNI: Duitse, middellange lichtbruine haren, 1m60, A-cup, normaal figuur. De service viel me eigenlijk fameus tegen, TZ matig te noemen, nul enthousiasme, zelfs een afstandelijke approach zo mogelijk. Ze heeft het knuffelgehalte van een cactus helaas, dus van veel closeness of nabijheid kon bezwaarlijk sprake zijn. Haar dan maar ns laten excelleren in haar métier volgens velen, de orale verwenning: poeh, call me hoogdravend als je wil, maar verder dan betere middelmaat kwam ik toch niet qua oordeel eerlijkgezegd. Kan enkel in Freude van de 10 geboekte dames er makkelijk 5 à 6 als betere pijpsters catalogeren, én dan heb ik het nog niet over dames in Aca met blonde haartjes...Als klap op de vuurpijl werd me meedegedeeld dat "méér intiem" onmogelijk was, nou daar wordt men niet vrolijk van. Wat verder pijp en handkarwerk... oh well... Afgeklokt op 29.30 minuten, een zoentje na betaling kon er nét vanaf...Herhalingsgevaar: onbestaande.

Tjonge, wat een tegenvaller zeg, nog wat de kat uit de boom gekeken, wat aan de bar gehangen en dames geobserveerd, wat chronometreren op onopvallende wijze, de meeste sessies klokten af binnen 20 minuten, meeste presaleacties binnen de 2 minuten, veelzeggend op een redelijk kalme donderdag. Ik heb uiteraard de sessie(s) van Boy&Elena niet verwerkt in deze observatieronde...Een leuk ogende dame kwam naast me zitten rondom pizzatijd, zetel bezet gehouden, samen pizza gegeten, sigaretje gerookt, ze haalde een drankje aan etc., alles verliep vlotjes... Vraag aangaande tongzoenen werd helaas met neen beantwoord... domper... De enige dame die zich eigenlijk op leuke en ongedwongen wijze kwam voorstellen, het zat me niet mee. Sauna was goed van temperatuur, over de whirlpool kon niet hetzelfde gezegd worden. Kamer was netjes en proper, net als de doucheruimte en kleedkamer. Wat wel irriteerde waren de aftandse zetels die aan deugdelijke reiniging of beter nog vervanging toe zijn lijkt me, een badjas dragen is geen overbodige luxe, want een hessendressrondlopende beer zit anders met fameuze huidirritatie nadien lijkt me gezien het stoffige karakter van de zetels. Een fikse pluim nog voor de barbedieningdames die beiden uitblonken qua vriendelijkheid/beleefdheid en werkijver. Ook qua looks deden ze de meeste DVP's verbleken tot middelmatig ogende mokkels, en zo was het. Met enige moeite was er 1 stunner aanwezig in LR, daar wordt je niet vrolijk van als je 60E hebt neergeteld me dunkt. Gelukkig had ik dit via het vrijkaartje niet moeten doen, en ter uitbreiding meen ik wel te mogen stellen dat dit ook niet zal gebeuren dit jaar, behoudens een toevallige vrijkaart tevoorschijn moest komen. Maar uit vrije wil hiervoor 60E neerleggen, no way José.

Allesbeschouwd een zeer matige dag in LR, weinig tot de verbeelding sprekende line-up en licht irriterende toekijkende "verantwoordelijken". Sfeer mat, fruitmachines hot. Opvallend veel korte sessies, enkele beren aangesproken ter info aangaande hun sessies, dit moedigde doorgaans niet aan tot kameren, géén namen, maar toch weinig opbeurend...Eén sessie die als teleurstellend en matig te bestempelen viel. Bij het verlaten van LR werd me naar m'n tevredenheid bevraagd door een ontvangstdame en avondverantwoordelijke heer: hen meedegedeeld dat het niet een bezoek was om dagdromend op terug te blikken, de weigering van het kortingskaartje werd licht verrast aanvaard, de poort viel licht morrellend in het slot nadien, licht mokkend verliet ik Kaarst na een tegenvallend clubbezoek. Ik voorzie harde tijden voor LR...

16. Onderstaande 21 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 april 2012),Alexander de Grote (15 april 2012),AmuseMe (15 april 2012),bad pritt (17 april 2012),Badslippers (15 april 2012),bergm550 (15 april 2012),Bosco (15 april 2012),Boy69 (15 april 2012),Costana (15 april 2012),Dalton (15 april 2012),Megaboob (15 april 2012),MichelJ (15 april 2012),NikXXX (16 april 2012),Picasso 1 (15 april 2012),Poppalarge (15 april 2012),RAUL7 (15 april 2012),rob45 (15 april 2012),Sparky (15 april 2012),Twinangel (15 april 2012),vrije jongen (15 april 2012),wervelwind ( 1 mei 2012)

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Ausrufezeichen LivingRoom: Paasmaandag (9 april 2012)

INLEIDING
    Na terugkomst van een weekje vakantie, een halve dag porno kijken en tig keren aftrekken (in een poging om de geleden schade tijdens de vakantie enigszins in te halen) besloot ik laat in de middag om nog naar een FKK-saunaclub te gaan. Derhalve stapte ik in de auto en reed richting Duitsland. Naar welke club ik zou gaan wist ik op dat moment nog niet, maar uiteindelijk viel de keuze op LivingRoom waar ik een gezellige namiddag, avond en nacht met de dames van plezier heb mogen beleven.

GEZELLIGE SFEER
    Want gezellig was het in LivingRoom!!! Er waren – ondanks dat het paasmaandag was – relatief veel dames aanwezig. En ook nog eens lekkere exemplaren ook. Grrr….wat lekker!!! Mannen waren er nauwelijks. Die zaten waarschijnlijk thuis bij de familie of waren misschien naar de Osterparty in GoldenTime (waar ik bewust niet heen wilde gaan vanwege grote drukte). Dus de verhouding tussen het aantal dames en het aantal mannen was erg goed.

WAT IS GOED?
    Hoewel goed?!?! Alles heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen. Het voordeel van veel dames en weinig mannen is dat veel dames naar je toe komen voor de welbekende pré-sales (een praatje maken, wat knuffelen, wat zoenen, wat teasen, etc.). Dat is natuurlijk altijd lekker!!! Echter het nadeel is dat ik me dan toch een beetje verplicht ga voelen om met de desbetreffende dames naar de kamer te gaan om te neuken (lees: om ze geld te laten verdienen). Derhalve laat ik de dames direct in de eerste paar minuten weten of er wel of geen kamergang met ze inzit. Zo houd ik de dame in ieder geval niet van haar werk af en geef ik haar ook geen valse hoop. Maar ondanks dat bleven veel dames toch lang bij me zitten om wat te vertellen of te knuffelen (anders hadden ze namelijk helemaal niks te doen). Samenvattend heb ik me met de hieronder genoemde schoonheden onderhouden:

- Ilona (een jonge, slanke en strakke Roemeense) was één dag werkzaam in LivingRoom en wilde bijna alles van me weten.
    - Katja (een knappe 48-jarige Duitse MILF) vertelde me veel privé-zaken en de problemen die ze ondervond doordat haar 23-jarige dochter ook in LivingRoom werkt.
    - Leyla (een superknap model uit Macedonië) liet zich graag uitgebreid en lang door mij masseren.
    - Angel (een zwarte stoeipoes; half Cubaans en half Duits) was een zeer aangename en relaxte gesprekspartner.
    - De Thekedames Nicole 1 en 2 kwamen een gezellig praatje maken en me steeds in mijn kont knijpen nadat ik beide dames had uitgenodigd om aan de andere kant van de bar te komen werken.
    - ….......

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het opnoemen van dames die graag gezelschap hadden van een jongeman. Hi hi. Dus eigenlijk had ik me zelf moeten verkopen, maarja helaas!!! Het was in ieder geval erg gezellig en er heerste een zeer ontspannen sfeer bij de dames in LivingRoom. Doordat het zo gezellig was, vlogen de uren helaas voorbij en daardoor ben ik dan ook tot sluitingstijd (03:00 uur) gebleven. Ondertussen had ik natuurlijk ook de nodige Salitos gedronken en had ik eigenlijk iets te veel op. De dag erna had ik dan ook hoofdpijn toen ik wakker werd. Dat was kut!!!

KAMERSESSIE MET ANGEL
    Oooh ja, het belangrijkste om te vermelden, vergeet ik bijna: de kamergang met Angel. Dit was een fijne kamersessie van 1,5 uur op kamer 7 (waarvan alle muren uit spiegels bestaan voor goed zicht). Er was een goede klik tussen ons en we hebben veel gelachen. Haar kwaliteiten zijn:

- Doen wat ik wil.
    - Lang en innig tongzoenen.
    - Lekker knuffelen waarbij ze haar heerlijke body tegen je aandrukt.
    - Zuigzoenen in je hals geven (op mijn eigen verzoek).
    - Over je lichaam krassen met haar lange nagels (ook op mijn eigen verzoek).
    - Lekker en lang pijpen.
    - Je ballen flink aflikken en zuigen.
    - Je met gevoel aftrekken en tegelijkertijd tongzoenen.
    - Zich flink laten beffen en vingeren.

Verder is Angel een lekkere lange, slanke, spontane en aardige studente van 20 jaar. Jam, jam, jam!!!
    Het herhalingsgevaar is toch maar 75% aangezien donkere dames eigenlijk niet zo mijn voorkeur genieten.

SLOT
    Het was een heerlijke en gezellige namiddag, avond en nacht in LivingRoom. De tijd vloog helaas voorbij en de drank vloeide ietsjes te hard. De kamersessie met Angel was naar tevredenheid. Ik verheug me weer op een volgend bezoek aan LivingRoom. Jammer vind ik het voor de meiden die op (paas)maandag verplicht moeten werken tot 03:00 uur nachts terwijl er nauwelijks nog mannen zijn.

Tot binnenkort in FKK-saunaland.
    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

18. Onderstaande 14 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (16 april 2012),Alexander de Grote (16 april 2012),Alfijojo (16 april 2012),Badslippers (15 april 2012),bergm550 (15 april 2012),Bosco (15 april 2012),Boy69 (15 april 2012),Costana (16 april 2012),Jansen (21 april 2012),MichelJ (15 april 2012),molaar (15 april 2012),NikXXX (16 april 2012),rob45 (15 april 2012),satanic surfer (16 april 2012)

Last Online
    21 juni 2018 @ 11:29
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughty Bekijk bericht
    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??
    Zie bovenstaande recensie. Misschien is deze donkere Cubaanse dame (Angel) ook iets voor je??? Ik was in ieder geval tevreden.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

nog enige beren afgelopen weekend daar geweest? zo ja hoe was het? benieuwd

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    nog enige beren afgelopen weekend daar geweest? zo ja hoe was het? benieuwd
    Zie PB

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Super avond in L.Room

Route Eindhoven - Kaarst

Nadat ik in een vrij korte tijd zonder tussenstops door kon rijden was ik al vroeg op de avond in L.R.
    Geen vervelende meerijders die eerst boodschappen moeten doen of je verkeerd laten rijden door slap geklets onderweg.
    Wel een opbreking gezien bij de afrit Kaarst waar je geen problemen krijgt door omrijden van hooguit 50 meter.

Entree met vrijkaart

Na even wat kussen aan de theke gegeven viel het meteen op dat de bar helemaal vol zat met dames wat ook de Theke meteen aangaf.
    Ik gaf haar meteen wat gerustelling door om aan te geven dat ik ook kwam om te neuken.
    Milka was er zelfs al, dus dat kwam omdat ze nu zoveel concurentie had dat ze daarom al wat vroeger gekomen was.

De Kelder

Ik zag beneden dat de 3 musketiers er ook waren maar die wilde niet met hun Nick naam genoemd worden !! dus we hebben gezellig bij gepraat en men wou ook weten wat mij hier bracht en zelfs alleen zonder Sonny of Big30.
    Nou Sonny was verhindert en Big30 had een lege handy ( haha Big is ook net een Roemeense snol aan het worden haha )dus was niet bereikbaar om mee te gaan.
    Om te neuken heb ik ook geen andere beren nodig en durf ook zelfstandig naar de dames te stappen.
    Na ook een goede massage genomen te hebben van Martin was ik in sportieve zin er helemaal klaar voor Dus kon PlintenBull of PlintenKiller er tegen aan gaan.
    Vanessa en Milka zouden er aan moeten gaan geloven maar ook de Duitse Sonja.
    Milka heb ik goed aangeduwd op de kamer en was na 2 jaar dat ik haar niet meer heb gestoken nog altijd lekker en nat.
    Vanessa was weer erg krap en heb ik wat later gepakt in de kelder op de kamer met de vele spiegels waar we een standje hebben gedaan die zei ook nog niet kende.
    Dit standje kwam omdat we tijdens een circus act waarbij we al half gekruisd aan het pompen waren ook nog half draaide zodat we als een kruis op het bed lagen met haar flamoes naar het plafond gericht waar mijn Sjonnie haar lekker bleef prikken.
    (Voor de kenners onder ons snappen jullie nog niet hoe we erbij lagen maar het was wel lekker)
    Wanneer je Vanessa pakt vraag dan om het nieuwe standje wat ze deze week geleerd heeft. haha.
    Omdat ik rond 22.00 u nog eens langs de geile blote tieten van Sonja schuurde heb ik haar aan een tepel meegenomen naar de kino waar we op de leuning van de bank nog even lekker een show hebben gegeven aan een paar Duitsers die ons spannender vonden dat de film die draaide.
    Ik heb haar dan ook flink over de leuning gelegd en in de Doggy vol gespoten.

Eten

In de tent was het eten van goede kwaliteit er was gebakken vis met kleine aardappeltjes en wok groente,maar ook spagetti met tomaten saus.
    Ook de Becks ice was weer zoals het hoord lekker koud en nat.

IJsberen

De 3 musketiers waren het ook met me eens dat ik me voelde als een kind in de ballenbak omdat er rond 18.00 u 60 dames waren en hooguit 10 beren binnen.
    Phea was ook van de partij en melde dat hij een goede maar ook een slechte ervaring achter de rug had terwijl de dames allebij vonden dat beide ervaringen slecht waren haha. ( geintje anders heb ik weer een vriend minder )

Welness

Om nog even de geur van de dames kwijt te raken heb ik nog een Dampfbad genomen en een douche omdat de lucht van zowel Milka en Vanessa in mijn haren was blijven hangen.
    ( nu snap ik ook waarom Bosco en Badslippers zich kaal laten scheren om geen hoerenlucht mee naar huis te nemen.
    ( Waarom Big30 zo slecht geknipt is dat is me nog niet duidelijk maar dan komt ook nog wel )

Aftocht

Na 23.00 u ben ik weer vertrokken en ik kreeg een reductie kaartje mee van E.5,-
    Buiten gekomen kwamen net 3 chinezen richting de trap dus ik geef de eerste Chinees mijn kaartje van E.5,- en zeg wel samen delen he hahaha je had die koppen moeten zien haha.
    Terugweg ook in een keer gereden binnen 50 minuten was ik weer bij Eindhoven waar ik Big belde hij had zijn Handy weer opgeladen en wachte tot ik zou bellen ( dat is ook echt een zuinige Tukker ) Zelfs de stroom neemt hij niet meer af bij Essent maar zit gewoon op de fiets in de kamer en met een dynamo laad hij zowel zijn Laptop als zijn telefoon weer op.

Zonder toestemming van de schrijver mag niets van boven bericht gepubliceerd worden. Deze schrijver geeft in 2013 zijn boek uit

Binnenkort in de boekhandel : De Plintenneuker

24. Onderstaande 18 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (22 april 2012),bad pritt (25 april 2012),Badslippers (22 april 2012),bergm550 (22 april 2012),Big30 (21 april 2012),Bosco (22 april 2012),Carlitos (22 april 2012),Costana (22 april 2012),egon, Dr. Rammler (22 april 2012),Jack42 (22 april 2012),joop slim ( 6 mei 2012),lustman (22 april 2012),Megaboob (22 april 2012),MichelJ (21 april 2012),Picasso 1 (22 april 2012),rob45 (22 april 2012),satanic surfer (22 april 2012),wervelwind ( 1 mei 2012)

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Phea was ook van de partij en melde dat hij een goede maar ook een slechte ervaring achter de rug had terwijl de dames allebij vonden dat beide ervaringen slecht waren

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

jongens wie kan me de naam geven van de volgende dame aub:

zag haar zaterdag, langer, zo rond de 1,75. oost europees. donkerrood haar (geverfd). schat een c cup puur natuur.
    erg mooi. zit altijd bij roemeens groepje in midden van de bar. had zaterdag een zwart witte tijgerprint aan (panty's).

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    jongens wie kan me de naam geven van de volgende dame aub:

zag haar zaterdag, langer, zo rond de 1,75. oost europees. donkerrood haar (geverfd). schat een c cup puur natuur.
    erg mooi. zit altijd bij roemeens groepje in midden van de bar. had zaterdag een zwart witte tijgerprint aan (panty's).
    Was ze mollig (stevig)? Rookte ze als een schoorsteen? Had ze grijsgroene ogen? Zat ze vaak op een barkruk bij de paal die daar in het midden staat? Was ze 175 mét "Highheels"? (Zonder is ze slechts zo'n 159).
    Zo ja > > > Sofia. Zo nee > > > weet niet!

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zo nee > > > weet niet!
    Carmen.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Op naar de verjaardag van de likkerd en de kino-ganger en niet vanaf huis maar uit het PARADIJS op de berg in VELBERT.
    Bij ACA de berg afgereden rechts afgeslagen tot de rotonde en daar de eerste afslag gepakt om in het centrum de metahlstrasse rechts ingereden tot weer een rotonde en rechts aanhouden de 536 is het geloof ik opgereden deze een stuk afgereden om de a46 op te gaan richting dusseldorf.
    De rest was een eitje want de a46 werd plots de a57 en dan weet iedereen het wel zo'n beetje.
    Je moet natuurlijk geen richting keulen aanhouden maar krefeld en dan kan je bij kaarst-but. eraf dat kan nooit missen want je ziet de paal van MCDONALD.
    Onderweg nog een controle gehad van de douane die de hele wagen even nakeek en mijn jas en vroeg waar ik naar toe wilde.
    Heb hun de uitdraai van 10 euro korting onder de neus gehouden en gezegd kijk goed dat is een verjaardag van twee vrienden daar ga ik op visite.
    Maar ze waren nog niet te vreden want waar kwam ik vandaan,netjes geantwoord uit ACAPULCO in VELBERT is een sauna-club en tevens een opvang-centrum voor bejaarden daar kom ik als nederlander regelmatig om mijn chinese taal bij te schaven.
    Het paspoort nagekeken en toen zagen ze gelijk dat ik al een bejaarde was want zo op het eerste gezicht valt dat niet te zien met mijn jeugdige uitstraling.
    Om ongeveer kwart voor negen stond ik dan voor de siliconen tieten van ANNA welke er best goed uitzien maar de meeste ijsberen dit niet weten.
    50 euro betaald en de kortingsbon afgegeven om dan een polsbandje om te krijgen met een badjas.
    Me snel omgekleed en naar boven om de jarigen te feliciteren,alleen SONNY gezien en TIGA die zal zijn vaste stek in de kino wel weer bezet hebben.
    Een latte macchiato genomen en met dat lekkere glas koffie maar rustig in de tent gaan zitten omdat er binnen in die kleine huiskamer geen plaats was.
    Na de koffie weer naar binnen gegaan en een kruk bij de bar bemachtigt een salitos genomen wat een heerlijk flesje bier is en ik dat altijd drink in LR.
    BLEUEYES kwam ook aangelopen en met zijn tweeen maar wat tegen elkaar zitten schreeuwen omdat je hier natuurlijk nooit normaal kan praten met zulke harde muziek waarvan de oren gewoon beginnen te klapperen.
    BADSLIPPERS ook nog even gesproken deze geilaard zat eerst op een bank voor bij ANNA met een hoer op schoot te geilen,zoiets doe je toch niet in een nette sauna-club,later bij de bar waar hij me raad gaf bij een lekker klein zigeunerinnetje ANDREA
    die me met alle geweld mee de kamer op wilde nemen.
    Ook nog even met REX zitten kletsen,hij had BOSCO niet meegenomen jammer anders had ik mijn kleinzoon toch nog even gezien,hij is de laatste tijd zo verslingerd aan de natuur en gaat meestal naar een of andere vleermuizen lokatie ergens bij OEDT.
    ANDREA was de sleutel gaan halen en jawel hoor een wachttijd van 20 minuten,dan maar even de kino in om elkaar iets beter te leren kennen en misschien kon ik TIGA een handje geven maar heb hem niet gezien.
    Zo tegen 10 uur kwamen we op de kamer en zijn daar meteen maar op gebleven tot 4 uur toe want die ANDREA is best wel een lieve meid om met zo'n oude lul de kamer op te gaan.
    Ja heren jullie weten allemaal hoe dat gaat met zo'n lekker ding op de kamer,het werd een beestachtige vertoning zoals we tekeer zijn gegaan.
    Eerst laten blasen wat ze lekker doet en daarna neuken wat ook niet slecht is maar ze kon me niet klaar krijgen,allebei nat van het zweet lagen we uitgeblust op dat bed.
    Naar de wc gegaan om pissen want dat kan ook in de weg zitten en toen maar weer verder gegaan waar we mee opgehouden hadden.
    Wat dachten jullie ervan na het blaaswerk en toen weer flink liggen neuken waren we weer nat van het zweet en bij pielemans was er geen druppel uitgekomen.
    Dan maar even de wihrpool in om tot rust te komen,samen gedoucht en de kamer op waar we weer opnieuw begonnen om mijn dierlijke lust te laten ontsnappen.
    Zo zijn we bezig geweest tot we eruit moesten en pielemans heeft geen enkele keer gekotst,ze begreep er niks maar dan ook helemaal niks van dat ik niet klaar kwam.
    Toen heb ik haar netjes verteld dat het niet aan haar lag maar mijn schuld was omdat ik mijn sperma natuurlijk in ACAPULCO bij mijn schatje had verschoten.
    Haar beloofd dat ik de volgende keer eerst bij haar kom en dan kan ze zekers zien dat er echt nog wel een druppeltje uit pielemans te toveren is en dat ze dan al die moeite niet voor niks doet.
    Van het feest en al dat lawaai heb ik op de kamer helemaal niks van gemerkt,geen kroketten en bitterballen en patat gezien alleen maar ANDREA dat lekkere kleine ding dus misschien straks nog even naar LR om te laten zien dat er toch nog iets uitkomt bij me.
    Netjes de rekening voldaan en heel hard naar huis gereden om dit verhaaltje voor jullie te tikken.
    Nu nog even iets bij ACAPULCO tikken.

30. Onderstaande 18 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 mei 2012),Badslippers ( 6 mei 2012),bergm550 ( 6 mei 2012),Big30 ( 6 mei 2012),Bosco ( 6 mei 2012),Boy69 ( 6 mei 2012),Costana ( 6 mei 2012),ketserr ( 6 mei 2012),masseurke ( 6 mei 2012),Megaboob ( 6 mei 2012),MichelJ ( 6 mei 2012),NikXXX ( 6 mei 2012),Pistol Pete ( 6 mei 2012),Rex ( 6 mei 2012),rob45 ( 8 mei 2012),salitos ( 6 mei 2012),satanic surfer ( 6 mei 2012),vrije jongen ( 6 mei 2012)

Last Online
    10 april 2013 @ 14:45
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard Livingroom

Gester naar living room leuk verjaardag friet frikadellen etc etc maar erg teleurgesteld ieder krengt een korting karte en wij stam klanten niks kekregen nou de erste tijd gaan wij niet meer naar living room 60. Euro betalen maar naar fkk planeet Duren ga ik vandaag erg mooie sauna zwembad entree 30. Euro sparen euro 30.
    Gr. Salvi

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Het was inderdaad een leuke avond.
    Sonny en Tiga bedankt

Verder geen verslag van de avond van mijn kant.
    Jammer, ik had genoeg te melden......

33. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 6 mei 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR, 5-5

Na een teleurstellend laatste bezoek aan LR had ik helemaal geen zin om te gaan, maar 2 maatjes waren jarig dusss...naar Kaarst . Was redelijk druk, mede door een goede opkomst van forumleden. Het eten (schnitzel, aardappelen boontjes, salada, pasta en om 23 uur frites, bitterballen, kroketten, frikandellen en pizza) was prima verzorgd en smaakte uitstekend. Halverwege de avond was ik volgens Sonny met vuur aan het spelen , maar gelukkig was het brandje snel geblust en kon ik de rest van de avond doorbrengen met een Roemeentje . Ik heb me prima vermaakt.

Veel namen van de line-up ben ik vergeten of ken ik niet, onderstaanden waren er in ieder geval:

5 mei aanwezig (+/- 60 dames):

Alena (.ma), Carmen (.ro), Casey (.ro), Christina (.ro), Claudia (.ro), Claudia ex-PHG (.ro), Coco (.de), Daria (.ro), Denise (.lb), Diana (.ro), Editha (.sk), Alexia (.ro), Eva/Lorena (.ro), Gabi (.ro), Isabella (.hu), Janet (.ro), Katja (.de), Kim(berley) (.de), Lara (.bu), Leyla (.mk), Lilly (.ro), Lisa (.fr), Mara (.ro), Maya (.ro), Milka (.pl), Miruna (.ro), Monique (.ro), Nicole (.ru), Sabrina (.ro), Shanti (.tr), Sofia (.ro), Soraya (.??), Veronica (.ro), Xenia (.ua), Yasmin (.ro), Yvon (.bu)

En nog ongeveer 25 dames die ik niet ken of waarvan ik de naam ben vergeten.

Adulte, Badslippers, BbertB, Blueyes, Boy69, Cupido, Dalton, Eagledriver, GT-Junky, JackD, Jeank, Ketserr, MichelJ, Jack42, Oblix, Rex, Rob45, Salvi, Sonny, Tiga en nog een paar die ik niet van naam ken of vergeten ben

35. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 mei 2012),Ascari ( 6 mei 2012),bergm550 ( 6 mei 2012),Big30 ( 6 mei 2012),Dalton ( 8 mei 2012),Jack42 ( 6 mei 2012),Rex ( 6 mei 2012),rob45 ( 6 mei 2012),Tiga ( 6 mei 2012)

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Verjaardag Sonny en Tiga

- Rond 15.30 bij Living Room aangebeld deze keer zonder gignnl die moest werken helaas. Heb voor hem natuurlijk wel de groeten aan Sofia
    gedaan en de kratjes Kölsch Früh gingen toch wel op met de onverwachte aanwezigheid van Da Souza en andere ijsberen die het merk ook ontdekt hebben.

- De bar was al goed gevuld met ijsberen en dames. Ace2, er was ook een hele mooie nieuwe slanke Thaise dame aanwezig. Ik vernam van Boy69 en Da Souza dat ze goed moet zijn. Da Souza vertelde ook dat hij dacht dat ze in GT gewerkt heeft maar slechts voor een paar dagen. Wellicht kunnen Boy69 en Da Souza jou wat meer info geven bijv. haar naam en evt dagen dat ze aanwezig is.

- Het eten was zeer goed. Heb zelfs 2 keer schnitzels laten opscheppen.

- Na het eten voor een dik uur met Lilly naar de kamer getogen. Ze is altijd heel aardig en lief voor me en eindelijk is het er nu van gekomen om met haar naar de kamer te gaan. Ik heb meer dan een uur genoten van haar goede service.

- Na een whirlpool en veel socialisen met de dames en ijsberen was het voor de 2e keer eten deze dag. Heerlijke frietjes met frikandel speciaal, bitterballen en kroketten.
    Het leek overigens net of de Ketszwans geslacht was getuige deze foto.
    IMG-20120505-WA0000.jpg

- 2e ronde was eigenlijk voor Rebecca. Ik had bij mijn laatste bezoek aan LR een hele goede sessie gehad met haar maar helaas was zij niet aanwezig. Dan Maya maar aangesproken maar die was vermoeid en er was imiddels een wachttijd van 1 - 1,5 uur. Dan met Maya maar wat op de speelautomaat gespeeld en wat bankhangen. Uiteindelijk om 3 uur vermoeid maar wel zéér voldaan weer richting huis vertrokken.

Samengevat Living Room had het uitstekend voor elkaar na de wat mindere recensies (die ik overigens nooit begrepen heb) Goed eten en 's avonds de friet en snacks werd door de ijsberen (Duitse en Nederlandse) zeer gewaardeerd en is zeker voor herhaling vatbaar.

Het was een hele mooie dag!!
    Bedankt Living Room, Sonny en Tiga.

37. Onderstaande 17 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 mei 2012),Alfijojo ( 6 mei 2012),Badslippers ( 7 mei 2012),bergm550 ( 6 mei 2012),Big30 ( 6 mei 2012),Boy69 ( 6 mei 2012),Costana ( 6 mei 2012),gignnl ( 6 mei 2012),Jansen ( 7 mei 2012),ketserr ( 6 mei 2012),Megaboob ( 6 mei 2012),MichelJ ( 6 mei 2012),Rex ( 6 mei 2012),rob45 ( 6 mei 2012),satanic surfer ( 6 mei 2012),Tiga ( 6 mei 2012),vrije jongen ( 6 mei 2012)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten