Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26
    Last Online
    22 juni 2016 @ 13:35
    Discussies
    9
    Thanks
    5

Standaard Donna ex-Lr Gt YY Vulkanhaus

Haarkleur/-lengte : zwart- lang
    Lengte dame : ca 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : slank, d siliconen (wel Mooie)
    Nationaliteit/Taal : maroccaans
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : ruggewervel chinese tekens en één op haar rechter bil
    Service: kompleet, nar eigen zeggen alles bespreekbaar
    Voordelen: zeer actief, wil stevig aangepakt worden, goede pre- aftersales
    Nadelen: geen ontdekt
    Tijdsduur :30 min
    Prijs : 75 Euro
    Extra’s bij het bezoek: ft, spaans, enkele standjes

Herhalingsfaktor: 200%

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Deze dame overviel me op 29 april in de kino en stelde zich voor als de Marokkaanse Donna; ze werkte er toen nog maar een paar dagen.
    Ze heeft lang zwart haar, 2 grote tattoos waarvan 1 (met naam van haar overleden vader) op haar ruggegraat. Gezellige meid, PSE-meisje, weet van aanpakken. Babbelt af en toe wel iets te veel. ze vertelde dat ze nog in YY, Badda Bing en Yab Yum gewerkt heeft. Ze zegt dat ze nu alleen in Köln woont (eerst een tijdje met vriendin, maar na geruzie nu alleen).
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    4 november 2021 @ 02:24
    Discussies
    15
    Thanks
    45

Standaard

Vandaag ook kennis gemaakt met Donna in de Kino. Heel aangename dame. GFE gevoelens. Leuk om mee te kussen. Is wat looks betreft een mysterieuze dame. Waarschijnlijk te wijten aan haar Iraanse afkomst

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lma Bekijk bericht
    Vandaag ook kennis gemaakt met Donna in de Kino. Heel aangename dame. GFE gevoelens. Leuk om mee te kussen. Is wat looks betreft een mysterieuze dame. Waarschijnlijk te wijten aan haar Iraanse afkomst
    Donderdag met Donna op kamer geweest in YY (het was haar verjaardag (24j)) ze is wel degelijk een Iraanse schoonheid en ongeloofgelijk heet en een aangename meid. De rest van de doos pralines die ik bij had heb ik haar gegeven het was tenslotte haar verjaardag . De vorige week was ze ook al in YY en zeer actief in de kino ,toen viel ze me al op met haar uitdagende borsten mijn ogen kon ik er niet van wegslaan. Maar nu kon ze me overhalen om met haar mee te gaan en het was de moeite geen GFE zoals met Jamila maar echt wilde sex. Voor herhaling vatbaar het is eens iets anders.
    Deze dame mag dan ook verplaatst worden naar YY waar ze nu toch de voorkeur aan geeft en verkiest boven GT omdat het in YY meer ontspannen is en niet zo een sexfabriek als in GT .

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

ken donna al wat langer onder haar andere werknaam dunja uit gt en later lr.zal zeer binnenkort weer eens naar yy gaan al is het alleen maar voor haar.prima service
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Vandaag van het mooie weer en van donna mogen genieten.Service was weer prima te noemen,hebben het samen leuk gehad.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    4 januari 2025 @ 18:33
    Discussies
    2
    Thanks
    136

Standaard

Afgelopen donderdag van deze schoonheid genoten.
    De service was erg goed kortom een GFE. Ga in de toekomst zeker
    vaker met haar kameren.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dit hebbeding is Iranees ipv Marokkaans... Spreek geen reet Arabisch of Frans!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Donna (Iran)

Dit Arabisch paard werd me aangeprezen door de Turkse Cibel die ik eerder op de dag ervoer. Een slanke grote dame, met een dikke bos prachtig haar en een aantal sexy tattoes op haar ranke lichaam. Voor een groot deel was dit mijn type wel, maar aangezien de Turkse vriendin niet veel indruk op mij gemaakt had, vertrok ik met deze Donna naar de kamer, met relatief weinig verwachtingen.

Tot mijn verbazing ontpopte de Iranese zich tot een waar seksbeest op de kamer. En niet alleen de seks zat goed, maar ze was zelfs nog liever en sympathieker dan in de bar. Het tegenovergestelde dus van haar vriendin. We voelden elkaar perfect aan en deze sessie werd weliswaar een combinatie van GFE+ en PSE. Diep en innig tongzoenen en tegelijk hard en rauw neuken… Met haar was het zo prettig dat ik geen 15min nodig had om mijn hoogtepunt te bereiken.

Maar als er dan toch iets negatiefs over de sessie moet gezegd worden, dan was het wel juist het feit dat we abrupt onderbroken werden, vlak nadat ik klaargekomen was en ik lag na te genieten met mijn pik nog in haar. De Turkse vriendin stormde als het ware de kamer in en schreeuwde het uit dat er bepaalde problemen waren. Ik rolde van Donna af en beide mokkels liepen naar buiten.

Niet veel later liep Donna weer de kamer binnen en viel al jankend in mijn armen. Nu hoor ik jullie al denken; wat een aandachtstrekkerij voert SFL nu weer op… Het is ook altijd wat met die klojo… Wel nu: het toeval wil dat Badslippers daar zat te wachten voor op de kamer te komen en het showspel deels wist op te vangen. Laat ons dus stellen dat ik nu eenmaal zulke dingen aantrek. De resterende tijd dat ik met Donna op de kamer was, bleef ze in het Duits aflopen wat er allemaal aan de hand was. Enerzijds verstond ik er toch geen fuck van, anderzijds had ik denkbeeldige vingers in mijn oren gestopt en wou ik er niets van weten of er maar iets mee te maken hebben. Vandaar dus geen toelichting over de feiten.

Ondanks deze interruptie heb ik toch lekker wezen stengelen met deze Donna en durf ik met overtuiging zeggen dat ze beste stoot van die dag was in YY. Een aanrader voor iedereen doe ook al eens graag de wilde toer op gaat!

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Maar als er dan toch iets negatiefs over de sessie moet gezegd worden, dan was het wel juist het feit dat we abrupt onderbroken werden, vlak nadat ik klaargekomen was en ik lag na te genieten met mijn pik nog in haar. De Turkse vriendin stormde als het ware de kamer in en schreeuwde het uit dat er bepaalde problemen waren. Ik rolde van Donna af en beide mokkels liepen naar buiten.

Niet veel later liep Donna weer de kamer binnen en viel al jankend in mijn armen. Nu hoor ik jullie al denken; wat een aandachtstrekkerij voert SFL nu weer op… Het is ook altijd wat met die klojo… Wel nu: het toeval wil dat Badslippers daar zat te wachten voor op de kamer te komen en het showspel deels wist op te vangen. Laat ons dus stellen dat ik nu eenmaal zulke dingen aantrek.
    Ik vul aan:
    Met een halve Latina op mijn schoot, die regelrecht vanuit de "Bijlmer" is geimporteerd, zitten wij te wachten totdat er een kamer vrijkomt. Terwijl ik aan die lekkere siliconetieten van haar aan het lebberen ben, verslik ik me bijna als er een op hol geslagen wijf de hal komt ingerend met een mobiel aan het oor en ze schreeuwt: "Donna, welches Zimmer sitzt du?". Ze rukt links en rechts wat kamerdeuren open. Totdat er een deur open vliegt en Donna met een druipende kut vraagt wat er aan de hand is. Op dat moment wist ik niet dat de saus van SFL daar naar buiten droop. De meiden converseren op hysterische toon en ik hoor dat er "Problemen sind und einer had eine Waffe. Nimm deine Sachen und sorge das du so schnell wie möglich zu mir kommst."

Een minuut later stormt Donna naar buiten met in haar kielzog, tot mijn verbijstering, SFL die bijna struikelt omdat de dwaas zijn onderbroek nog op zijn enkels heeft hangen. "Wat is er aan de hand? Lig ik hier te pompen, hoor ik iets over schietpartijen", zegt hij. "Je wilt toch niet zeggen dat ik nou in het bed kan gaan neuken waar jij zojuist heb liggen stengelen", werp ik op. Die gek trekt gewoon het onheil aan.

11. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 3 januari 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

idd, ik kan het bevestigen: zo is het gegaan!

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ...
    Een minuut later stormt Donna naar buiten met in haar kielzog, tot mijn verbijstering, SFL die bijna struikelt omdat de dwaas zijn onderbroek nog op zijn enkels heeft hangen.
    Is SFL zo één van die beren die met een onderbroek aan onder zijn badjas loopt ? Dat had ik nu niet gedacht zie.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Is SFL zo één van die beren die met een onderbroek aan onder zijn badjas loopt ? Dat had ik nu niet gedacht zie.
    Badslippers noemt hem niet voor niks dwaas

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Badslippers zijn bril was aangedampt van de warme latina melk die hij uit de tieten aan het zuigen was...
    Alles mag dan wel zo verlopen zijn, maar een onderbroek had ik niet bij me op de kamer.
    Het zal vast mijn electronische enkelband geweest zijn rond mijn enkel, daar ik onder gerechtelijk toezicht sta!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mijn laatste onderhoud met deze Iraanse kernkop werd nogal abrubt verbroken toen die mokkels hun pimp voor de deur van YY verscheen. Die gebeurtenissen kan je hierboven nog eens doornemen. Badslippers was er getuige van. Maar dat ga ik nu even laten rusten.

Bij het weerzien met haar besloot ik om het een herkansing te geven. Slecht was ze immer niet en ik meen mij haar als enorm taboeloos te herinneren. Ze herkende me meteen en haalde meteen de sterke verhalen van weleer op. We hebben er nog eens goed om gelachen, maar we drukten er wel de hand op dat het bij deze sessie niet zou gebeuren. Dus ik met haar op de kamer en daar heb ik me goed geamusseerd.

Van ver is het een vamp van jewelste, maar wanneer ze korter komt ziet ze er afgeleefd uit en heeft ze veel acne rond haar smoel. Ook die siliconenprammen van haar spreken me niet echt aan, maar toch voel ik me altijd tot haar aangetrokken. Daarnaast heb ik ook al veel lelijker mokkels op mijn spies geprikt. In ieder geval staat haar vakkennis zeker niet ter discussie. Als ik an Iran denk, dan zie ik beelden van boerka's voor mij, van uitgesneden clitorissen en dichtgenaaide kutten. Maar deze Donna heeft zo weinig zelfrespect en totaal geen eigenwaarde, dat het evengoed een zigeunerin kon zijn! Of een Braziliaanse lijmsnuifster... Of een opiumverslaafde straatwerkster uit Moskou... Of een aan meth verslaafde trailertrash uit het zuiden van de VS. Afijn, geen slecht woord over dit dametje, maar ze smeet zich meteen op ben en zei me op geile toon dat ik mocht doen wat ik wou. Niets was haar teveel en haar kut was zo nat als de schimmelinfectie tussen mijn tenen. Dat ze niet snel vies is, laat zich al meteen merken wanneer je met haar begint te tongen. Ze muilt erop los alsof ze je gaat opvreten. Als ze aan je pik begint te zuigen, dan bidt je tot God dat ze al gegeten heeft en je klepel er in alle gulzigheid niet afbijt.

Om een lang verhaal kort te maken (niet dat het verhaal zo lang was, want een hele boel perversiteiten die in me opkwamen heb ik niet uitgevoerd), het neuken nam niet veel tijd in beslag. Ze zat bovenop mij terwijl we de ene fluim naar de andere zaten uit te wisselen en toen ze ineens haar dijen samenkneep alsof ze een scheet moest bedwingen, spoot ik mijn salsa blanca in het condoom.

Heerlijke sekspartij en een aanrader voor iedereen die het graag wat pittiger heeft!

17. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 april 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Donna gaat er weldra een 6tal weekjes tussenuit. Voor een boobcorrectie. Haar linker siliconentiet zakt iets meer door dan de andere.
    Dus vanaf mei: out voor renovatiewerken! Half juni is ze terug present in YY!

19. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (23 april 2012)

marcuswally Gast

Standaard

shit man, ik heb een echte slechte dag gehad in YY. Donna kwam nog tegenover mij staan en vroeg waarom ik niet met haar naar de kamer ging, "findest du mich nicht schön?" Waarop ik antwoorde, "fühl mal an meinen Schwanz, sicher finde ich dich geil" Waarbij ze hem vast pakte en begon te lachen. Maar toch niet gegaan. Nu ik dit allemaal lees voel ik me echt een oen. Jammer jammer jammer.

Last Online
    6 oktober 2022 @ 23:54
    Discussies
    33
    Thanks
    152

Standaard

Een paar weekjes geleden heb ik Donna eens voor een half uurtje naar een kamer meegenomen. Dat was een fijne ervaring!
    Iran heeft voor mij een heel andere betekenis gekregen! Wat een goede pot sex!

Donna is inderdaad nogal groot, en heeft wat huidbeschadigingen in het gezicht, maar volgende keer (na haar groot-onderhoud) hoop ik haar graag weer een te zien. Die zachte lippen voel ik nog steeds...

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

In het begin van de dag was het vrij rustig in YY. Ook de rest van de dag heb ik het niet zo levendig zien worden als vorige week woensdag en vrijdag. Maar de vaste kern is er steeds weer. Donna kwam op het terras bij me zitten en we kletsten wat bij. Ik was ook nieuwsgierig waarover de heibel vorige vrijdag eigenlijk ging, want in mijn vorig YY verslag kan je lezen dat zij en de Turkse Cibelle haast op de vuist gingen met een ander mokkel dat daar in mijn buurt stond. Donna vroeg wat er mis met me was, want ik ben ondertussen al 3 of 4 keer in YY geweest en ging die keren niet met haar mee. Wel met die andere vriendin van haar, dat nazi-mokkeltje van een Melina. Ik zei, "luister kind, wees vandaag lief en misschien stengel ik je straks nog wel".

Tijdens mijn 3 laatste bezoekjes aan YY heb ik al wel vaker loze beloftes moeten doen. Niet dat ik die wijven niet allemaal wil, maar ik kan de vraag gewoon niet meer aan en ik moet ergens de lijn trekken. En als er lijnen moeten getrokken worden is Donna nooit ver uit de buurt. Vandaar dat ze toch wel extra lief was en bij regelmaat rond mijn nek kwam hangen. In tussentijd had ik Kristina uit Tsjechie al gewipt en toen ik net terug was met haar, heb ik tot grote spijt weer uitstel moeten vragen aan KIM/VERONICA (NL). Godverdomme, het is ook altijd wat, want het is nu al de tweede dag dat ik die Hollandse sloerie telkens op de verkeerde momenten tref... En op de momenten die er toe doen, mis ik ze als de pest. Oh zeg me, wanneer zal ik dit fel bejubelde stuk provocatie eindelijk eens kunnen beminnen????

Maar dus komen we weer bij Donna terecht. Het zit namelijk zo dat ik de Hollandse Nadja niet meer kon vinden, de Oekraiense heb ik sowieso nooit meer terug gezien en van de andere Hollandse mokkels was geen spoor te bekennen. Even had ik mijn twijfels nog over een Blondine uit Lithouwen, maar die behoorde tot een gezelschap van jagertjes en ik had duw mijn twijfels. Daar mijn tijds deadline begon te dringen, zat er niets anders op dan me aan mijn beloftes te houden en ik greep de ronddwalende Donna bij haar twee zeppelins beet. Uiteindelijk is ze toch wel een zekerheidje. Zeer goed te noemen en altijd correct (behalve als er een pooier of Hells Angel met een mes voor de kamerdeur staat).

Hahahahah, lachte ze, meine liebe verruckte jude... En bij deze woorden draaide ze me haar tong binnen te midden van de bar. Ik weet niet met welke heidense rituelen ze zich nu weer ingehaald heeft, maar later op de kamer zou ik met zekerheid kunnen vaststellen dat ze onder invloed was van iets zeer geestverruimend. Om niet te zeggen dat ze helemaal van God los was. Of in haar geval, van Allah los! Naar mijn mening gaat het de verkeerde kant op met die meid en daarbij denk ik aan de invloed van de Turkse Cibelle. Maar ik kan me dat niet langer meer aantrekken, want ik kan moeilijk alle wijven uit de prostitutie helpen en ze thuis onderdak en een leven geven. Dus dan kan ik zelf beter schuldig pleiten en van haar wilde toestand profiteren. Uiteindelijk oordeel ik dan toch: beter dat ze me een respectvolle, propere en lieve kerel als mij meegaat, dan met zo'n ouwe, ongewassen en vrouwonvriendelijke smeerlap.

Op de kamer vloog ze meteen en nog rechtstaan op mij als een meute hyena's op een kadaver van een zebra. Dit zou een PSE van de bovenste pland worden. Haar bek beet mijn gezicht haast in stukken. We worstelden onzelf het bed op en daar rollebolden als een stel hondsdolle loopse katten. Zij pijpte me diep, ik beet in haar joekels van tieten, ze likte me over mijn hele lijf, ik vrat uit haar reet, we deden 69, daarna befte ik haar en ze gebood me door te gaan totdat ze klaar zou komen. 10minuten intensief likken, waarbij zij met haar vingers meespeelde en ineens was haar orgasme daar, ze kneep in mijn nekvel, sloeg met haar vlakke hand op mijn rug en schreeuwde het uit als Tarzan in de jungle. Dat mokkel zat echt wel in een andere wereld en dat kwam zeker niet door mijn befkunsten. Ich komme, ich komme, kreunde ze als een geit met maagpijn, die op het punt stond een straal diaree weg te spuiten. En het had er nog veel van weg ook, want ze kwam al squirtend klaar in mijn gezicht. Ik heb er nog altijd mijn twijfels over en vrees dat ze simpelweg in mijn gezicht gepist heeft. Maar wat maakt het uit, ik heb er van genoten als ware het een champagne degustatie.

Maar het mag niet de gang van zaken zijn dat Iran zomaar op deze Israelische krijger pist en daarom vond ik dat er ook nog eens wild en onstuimig mocht geneukt worden. Dan kon ik haar eens laten zien hoe je met geweld een kernkop onschadelijk maakt. Ze trok een condoom over mijn stijve en ging op mij zitten. Meteen gehurkt en ze ging tekeer als een tornado. Dat was van korte duur, want blijkbaar is haar conditie niet opperbest. Dus we wisselden en we opteerden doggystyle. Ik mocht, wat zeg ik; MOEST haar flinks bonken. Ik ging dus heel stevig te keer zodoende mijn ballen tegen haar clit kletsten en zij in het kussen beet om te voorkomen dat ze haar gekrijs tot bij de dichtsbijzijnde moskee konden waarnemen. Het zweet gutste uit mijn lijf en ik begon met problemen te kampen. Klaarkomen leek nog niet direct aan de orde te zijn.

Weer een switch. Dit keer missionaris houding, maar dan zij met haar benen over mijn schouders en op PSE-gewijs. Liefde was ver zoek, dit was pure lust en dierlijke voortplanting. Ook op die manier leek het maar niet te komen. Zij ging dus van me af, trok het condoom weg en rukte aan mijn slurf. Tijdens dat rukken lekker veel fluimen tegen mijn knuppel spuwen, heerlijk was dat. Uiteindelijk kreeg ze me toch klaar en ik kierde het uit als een varken dat ze aan het slachten waren. Bijna evenveel decibels als haar, maar bij mij was het zeker niet fake. Dit was de beste sessie (en dan nog wel een PSE) die ik me Donna meegemaakt heb. En ik ben toch al 3 of 4 keer met haar op de kamer geweest. OK, het klaarkomen ging bij mij niet vlotjes, maar de vorige sessie had ik nog niet zolang achter de kiezen toen ik met Donna vertrok. Uiteindelijk had ik gisteren ook nog behoorlijk intens geneukt in Samya en in de voorbije nacht ook mijn liefje thuis nog gestengeld.

Maar alles even op een rijtje: Donna is sowieso een zeer goede dame in YY. En deze sessie overtrof alle voorgaande onderonsjes. Ze is een knappe, grote en charismatische perzische/Arabische dame (met een klein minpunt dat ze last heeft van acne op haar wangen), die van wanten weet. Goeie service, correct in alles, ondanks haar wilde karakter heel lief en vriendelijk, tikkeltje gek (of onder invloed) en ze beheerst de betere technieken. Wat wil een vent nog meer.

Inch'Allah

23. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 mei 2012),gignnl (31 mei 2012),sofaking (31 mei 2012)

Last Online
    9 december 2022 @ 22:00
    Discussies
    7
    Thanks
    70

Standaard donna uit iran

vandaag ook kennis gemaakt met donna.
    Ze heeft idd last van beetje acne op haar wangen, ze heeft haar borsten laten vergroten en gaat over 2 maanden wederom onder het mes.
    Zonde zei ik, waarom zo groot, ze zijn nu mooi. Haar huid staat op spanning dus haar borsten zijn gevoelig, verder geweldige GFE.

Ze is een spontane meid, die grapjes maakt en daarom klikt het beter dan als iemand star is.

verder ik kan me aansluiten bij hetgeen boven beschreven.

Ze komt oorspronkelijk uit Iran, maar spreekt goed duits en woont daar ook.

25. Onderstaande 2 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

gille52 ( 6 september 2012),SFL ( 5 oktober 2012)

Last Online
    5 januari 2025 @ 18:36
    Discussies
    212
    Thanks
    11.958

Lächeln

Megaboob was deze avond ook op de kamer met Donna. Donna is inderdaad een knappe, zeer lange en slanke Iraanse, met inmiddels nieuwe extra grote borsten, iets waar de boobmeister natuurlijk water van in zijn mond krijgt. Heerlijke prammen, maatje E (ongeveer even groot als die van Lola in GT), 560cc siliconen voor de kenner en liefhebber, en door een prima chirurg uitgvoerd, het resultaat mag gezien worden. Haar borsten zijn nu weer symmetrisch, en ze kan er zelf ook niet vanaf blijven. Ze vind ze nog steeds wat te klein, en denkt nu al na over een derde vergroting naar 800cc (dat is formaat Jenny uit GT voor de liefhebbers, maatje G).
    Al deze info maakte mij natuurlijk botergeil, en mijn geslacht stond op oorlogssterkte. Donna is verder een prima gfe/pse ervaring, lekker knuffelen, tongzoenen, goede sex, waarbij zij duidelijk ook geniet, ze vind het echt fijn om wat sneller te worden genomen, en ik ging in doggy dan ook aardig tekeer deze keer. Maar ik moest deze nieuwe tieten natuurlijk mijn zegen geven, dus lekker tussen die borsten klaar gekomen op zijn Russisch, zo hoort het volgens de boobmeister met een paar nieuwe silicoontjes. Ik stond alweer een paar dagen droog, en dit was mijn eerste sessie van de avond. Nu is mijn geslacht zeker geen ketser nivo, eerder gewoon tot zelfs wat klein, maar de dames complimenteren me steeds vaker met mijn enorme lading sperma, ook deze keer weer was het raak, en zaten haar borsten echt volledig onder, wat ook een erg geil gezicht was eerlijk gezegd!

Donna heeft inderdaad wat last van acne, maar het is niet heel storend aanwezig nu, en het is verder echt een fijne meid die echt haar best doet. Ik vind haar een aanrader, en ga haar zeker weer bezoeken.

megaboob
    Laatst gewijzigd door Megaboob; 25 oktober 2012 om 01:44
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

27. Onderstaande 3 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (25 oktober 2012),sofaking (25 oktober 2012),zwembroek (26 oktober 2012)

Last Online
    6 mei 2015 @ 01:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand of Donna nog werkzaam is? Al een tijd niet meer gespot in YY Roermond?

Zou graag nog eens een kinky uurtje met haar willen beleven.
    Op clubgebied voor mij de beste dame ooit...!

Gr. Mike

Last Online
    6 mei 2015 @ 01:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Heeft iemand Donna nog recent gespot?
    Is ze nog actief in een club of mss elders?

Ik hoor het graag als iemand weet waar ik haar kan vinden.

Mike

Last Online
    10 maart 2021 @ 18:24
    Discussies
    41
    Thanks
    230

Standaard

Volgens mij is deze dame nu aktief op de Vulkan in Duisburg. Eerste etage (oude) Vulkanhaus.
    Ik sprak daar afgelopen zaterdag met een Donna. Spreekt zeer goed Duits. Nogal een forse, lees, lange dame maar dat kan ook zo lijken door de high heels natuurlijk. Forse boobs, of het silliconen waren weet ik niet.
    Ze zei tegen me dat ze voorheen in ondermeer Golden Time, Living Room en Ying Yang heeft gewerkt dus het moet haar bijna wel zijn.

31. Onderstaande 2 leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (19 augustus 2013),Megaboob (19 augustus 2013)

Last Online
    Vandaag @ 15:22
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Kan bijna niet missen, thxs voor de info. NB nummer 17-19 dus.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten