Afgelopen vrijdag, 30 maart, stond de maandafsluiting in de vertrouwde huiskamer weer op de planning. Een zenuwslopende week, waarbij wederom de Saabiejojo zich liet gelden als de grote motivator met opnaaiende appjes en smsjes. Bijna werd nog even roet in het eten gegooid doordat onze planning nog bijna moest worden omgegooid vanwege verplichtingen op het werk.
om 15.30 uur meldt de Saab zich echter op het verzamelpunt om gezamenlijk de rit naar Kaarst in gang te zetten. Na anderhalf uur rustig suizen op de Duitse snelweg komen we aan bij afrit Kaarst op de 57. Tegen de verwachting in is de afrit gelukkig toch geopend en rijden we een paar minuten later prinsheerlijk de grote parkeerplaats voor het Park inn op. Na de gebruikelijke opfrisronde gauw richting de gezellige huiskamer gelopen. Tijdens deze wandeling slaat de fantasie al goed op hol en bespreken MDWDV en Saabie hun snode plannetjes voor de avond.
Bij aankomst is het rond de klok van zessen en staat de parkeerwachter van LR al op de hoek van de straat om ons vriendelijk te begroeten. Vervolgens staat voor de deur een dame die de 'avondploeg' komt versterken die ons ook een glichlach op het gezicht tovert. Bij binnenkomst is het druk bij de incheckbalie. De 'dagmanager' alsook de theke begroeten ons, alsof het weerzien van oude oorlogshelden: een warm onthaal!
Gauw de financien afhandelen en afgedaald naar de kelder om de avondkledij om de schouders te hijzen. Wat een heerlijk gevoel is dat toch, om in die witte badjas rond te paraderen. Omdat het nog vroeg was en dus ook nog niet echt schemer, eerst maar eens even rustig gebruik gemaakt van de faciliteiten op de benedenafdeling. Rustig losgeweekt tussen de bubbels, alwaar een Duitse collega beer van reuze omvang zich al enige tijd leek te vervelen en onze gezelschap zeer op prijs leek te stellen. Omdat wij goed gemutst waren en Saabiejojo zich had voorgenomen om ook zonder drank achter de kiezen zich al als gekke Hollander te profileren, ontaarde het gesprek met deze Duitser in een ware stand up comedy act, waarbij de gedisciplineerde Duitser zich geen houding wist te geven en gauw eieren voor z'n geld koos.
Ondertussen kwamen de warme dampen van gebakken vis langs onze neusvleugels. Dit bevestigde ons gevoel om nog maar even in de kelder te blijven hangen. Na een aantal malen op de zwarte knop te hebben gedrukt, het bad uitgestapt om even op te drogen in de stoomcabine en sauna. Na een warme douche en voorzien van een overheerlijk geurtje afgereisd naar een barkruk om aldaar een lekker biertje te versloeberen. Vanaf deze tactische plek konden we een groot deel van de balzaal overzien en dus ook een goede inventarisatie maken van het aanwezige prinsessenvolk.
Na verloop van tijd begonnen zich steeds meer gladiatoren te melden en het werd drukker en drukker. Op zich alleen maar mooi: hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar in dit geval moet hier toch een kanttekening bij worden geplaatst. Het veelbesproken pannenkoek bakken is heel erg leuk, maar niet op de vrijdagavond in een tent als LR. Doordat een aantal ego-beren dit blijkbaar toch tot ware kunst heeft verheven, liepen de wachttijden veel te hoog op.
1e sessie: Vanessa
Rond de klok van negen raakte ik aan de praat met Vanessa, een Roemeense dame die de goedkeuring van MichelJ ook wel kon dragen. 24 lentes jong en voorzien van prachtig lichaam. Na een kwartiertje babbelen en investeren in de toekomst, de sleutel laten halen. Het standaard antwoord na het proberen te verkrijgen van een sleutel leverde de reactie op: half uurtje wachten. Dit werd natuurlijk een Roemeens half uurtje, oftewel ruim een uur. Gelukkig wist Vanessa de tijd te doden met het strelen van mijn wapentuig aan de bar en het knuffelen en zoenen MDWDV. Uiteindelijk om 22.00 uur naar de kamer gegaan. Ik was al goed voor verwarmd. Op de kamer was Vanessa prima gezelschap. Leuke vlotte dame die alle handelingen blijkbaar al tot in den treure had gerepeteerd. Ik was in de bank gaan zitten omdat ze nog even snel moest wassen. Van een flinke zoenpartij op de bank, ontaarde dit in een vreselijk lekkere knalpartij op bed. Alle gebruikelijke handelingen werden naar behoren uitgevoerd. Goede sessie. Aanrader, maar geen herhaling voor mij. Dit behoort tot een standaardsessie. Leuk, goed, maar verder niet bijzonder. Half uurtje gekamerd en mij weer gemeld in de bar.
Saabiejojo had z'n eerste kamersessie er inmiddels ook op zitten en dus rustig geevalueerd onder het genot van een aantal Becks Ice. Een knorrend gevoel in m'n maag speelt me parten, maar om me nu te gaan storten op de pizza's dat gaat me eigenlijk toch wel wat te ver. Die gaat namelijk borrelen op de Becks en dat is nou juist niet de bedoeling.
Wederom goed rond geloerd en nog even gesproken met wat andere beren. Gemutlich.
Rond twaalf uur had ik mijn zinnen gezet op een blonde dame, waarvan de recenties er niet om liegen. Saabie had ook positieve woordjes over deze vrouw en dit trok mij over de streep.
Sessie 2 Maggie
Ietwat toevallig liep ik Maggy of Maggie tegen het lijf toen ik terug kwam van toilet. Ik vroeg haar of ze druk was, maar ik had geluk. Wat was namelijk aan de hand: haar vaste klant had namelijk na ruim anderhalf uur wachten op een kamer geen tijd meer en moest afdruipen. Hierdoor ontstond dus voor mij de kans om snel te kameren. Ze had namelijk al om een sleutel gevraagd en we konden dan ook na een kwartiertje richting kamer. Deze Poolse 36 jarige prachtvrouw doet je even in de zevende hemel belandden. Dit engeltje weet je een geweldige illusie te laten beleven. Na heel rustig praten, knuffelen en zoenen alle gebruikelijke handelingen verricht. Na een minuut of tien, maar gelijk aangegeven dat ik graag een uurtje met haar wilde vertoeven. Waarop ze antwoorden dat ze me sowieso niet binnen een uur de kamer liet verlaten. Hahaha prachtig zeg. Wat een overheerlijke sessie, waarbij ik binnen een half uur tot een hoogtepunt kwam, een massage kreeg en vervolgens het hele tafereel nogmaals van voor af aan begon. Ze krulde zich als een ware athlete om m'n genotsstaafje en we hebben alle posities doorgenomen. Omdat ze wel door had dat ik de tweede keer niet zo snel en makkelijk m'n zaadjes in de aanbieding deed, besloot ze het maar eigenmondig te versnellen. Heerlijk! Deze sessie staat bij mij zeker in de top 3 met beste sessies ooit. Onbeschrijflijk lekker gevoel hou ik hier aan over.
Ik was Saabie uit het oog verloren en omdat het al rond twee uur was besloot ik om mij na de wilde sessie met Maggie maar eens even rustig te ontspannen. Zo belandde ik voor de tweede keer deze avond tussen de bubbels. Al gauw werd ik vergezeld door een Duits mannetje met de gekste meid die ik laatste keer ook al in LR had gezien. Ze zaten nog geen minuut in bad of meneer vroeg al naar de sleutel, waarop die meid heel hard begon te lachen. Hierop reageerde ik dat hij maar beter in bad kon blijven en de sleutel telefonisch kon reserveren, gezien de wachttijd. Dit werd onder luid gejubel en gelach ontvangen. Saabie was ook terug uit de kamer en kwam gauw in Adamskostuum de party in het bad opvrolijken.
Vervolgens toch nogmaals naar de bar getogen om te bekijken of er nog een derde sessie zou komen. Voor mij niet meer nodig, aangezien mijn avond reeds was geslaagd.
Al met al een prachtige overheerlijke avond. Wellicht wat timide voor LR begrippen. Ook was de samenstelling van de line up wat afwijkend van hetgeen we gewend zijn, maar desondanks meer dan voldoende keuze! MDWDV heeft zich weer kostelijk vermaakt.
Omstreeks kwart voor drie de aftocht gezwaaid en richting grote gele M gewandeld. Immers, deze strijd heeft z'n tol geeist en de maag rammelt als nooit tevoren. Potverdikke, zit die gewoon dicht. Normaal was deze altijd nog geopend snachts. Dan maar gauw richting hotel en daar een zakje chips uit de automaat.
LR, hopelijk tot snel!