Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Daumen hoch Mily / Melly (Roemeense) ex-Anna PHG

Naam : Anna

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens en zeer goed Engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : Donker bruin - zwart/lang

Lengte dame : 172 cm

Postuur/Cupmaat : Kleine A-cup

Tatoeages/Piercings : geen/geen

Service: TZ, NMC, PZC, beffen.

Voordelen: Heel erg lief, non-smoker, mooie blauwe ogen, super slank en lang

Nadelen: Redelijk onervaren

Tijdsduur : 4 uur

Prijs : standaard

Extra’s bij het bezoek: Geen

Mijn eerste bezoek aan PHG dit jaar is uiteindelijk goed uitgepakt. Dit was de mooiste dame van die dag. Anna, een mooie jonge meid uit Roemenië. Spreekt zeer goed Engels en is absoluut niet dom. Kennismaking verloopt goed en de sleutelvraag is snel gedaan. Op de kamer liggend op het witte laken is het een nog mooier aanzicht dan dat ze aan de bar al was. Gezien haar club ervaring van een maand, kunnen we niet verwachten dat ze een topper is. Mocht ze dit over 3 maanden nog doen, wat ik overigens betwijfel, zal het de topper van PHG worden of misschien wel zijn.

Mijn hele ervaring staat hier gedetailleerd beschreven: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post262743

Herhalingsgevaar is meer dan 100% aanwezig.

2. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (23 april 2012),egon, Dr. Rammler (15 mei 2012),satanic surfer (27 april 2012)

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

De afgelopen week heb ik deze mooie Ana nog 2 keer bezocht. Mijn tweede bezoek is hier te lezen, en mijn laatste bezoek zal ik hier beschrijven.

Ik maakte vroeg in de middag een afspraak met Ana via SMS. Ze zou eind van de middag beginnen met werken. Ik had die dag wat meer tijd en was vroeg in PHG belandt. Na mijn uitgebreide lunch heb ik de tijd gedood door een kamer sessie met Maria.

En na het douchen zat ik lekker na te denken in het Nacht Cafe in het onderste gedeelte. Ana zie ik naar de bar lopen en loopt met 4 glazen richting de sauna. Ze ziet me niet in het langs lopen. Ik loop naar boven en blijf even staan in de hoop dat ze me nu wel ziet. Helaas, ze kijkt me recht in de ogen, maar er komt geen reactie. Ik wil weglopen totdat ze me ineens wel opmerkt. Ze verontschuldigd zich en verteld dat ze zich de hele dag al niet lekker voelt. Ze vraagt ook waar ik was, omdat ze me gezocht had en niet vond. Ze kon blijkbaar niet op mijn antwoord wachten en vroeg met wie ik op de kamer was geweest? Heel onschuldig antwoordde ik waarom ze dacht dat ik naar de kamer was? Heel bitsig zei ze dat ze niet dom was, en ook helemaal niet jaloers was, en begreep dat ik in PHG ben om een leuke tijd te hebben en dat ik vrij was om te gaan en staan waar ik wilde..... Zo dat was eruit. Maar weer de vraag: "With who you was on the room?"
    Nu heeft deze jonge mooie meid helemaal geen reden om jaloers te zijn, gezien mijn uiterlijk en omvang maak ik me helemaal geen illusies. Maar de naam Maria deed haar blijkbaar goed, goede vriendinnen of zo.
    Ze verontschuldigd zich voor haar bitsigheid en zegt dat ze niet in staat is om met mij te kameren. Ze voelt zich te slecht en wil niet hebben dat we een slechte sessie krijgen door haar gezondheidstoestand van vandaag. Hoppa, weer een desillusie rijker. Ik had me eigenlijk wel verheugd op een paar uurtjes met Ana, hoewel zie epiloog. Had ze me ook tijdens het SMSen kunnen zeggen.

Maar ja, life goes on and so does Carlitos. Ik maak gebruik van de eerste BBQ voor mij in PHG en blijkbaar ook de eerste BBQ van het seizoen. Ik zie Ana nog wel met andere klanten sjansen, maar geen kamergang maken. Na het eten kom ik een oude bekende tegen, haar naam is Klara/Clara. Een 30+ Roemeense die ik al een tijdje wilde nemen. Ik was aan het twijfelen, maar toch de gok gewaagt.

Na deze sessie kwam ik na de douche Ana weer tegen en ze voelde zich al een stuk beter. Ze vroeg of ik nog zin had, maar ik zei dat ik op weg naar huis was. Ik kreeg een lekkere TZ van haar en weg was ze.
    Ik had een beetje spijt van mijn afwijzing en liep naar de bar en zei tegen Ana dat ze de sleutel moest halen. Verrast keek ze me aan, maar met een lach op haar gezicht ging ze die sleutel toch maar halen.

Kamer 5 zou het worden, na binnenkomst begint ze me direct te TZ. Blijkbaar was mijn keuze ook bij haar in goede aarde gevallen. We vallen op het bed en ze blijft me TZ, met haar handen gaat ze op zoek naar mijn lul onder de badjas. Er zit nog niet veel leven in, dus probeert ze het met haar mond. Maar blijkbaar heeft de sessie met Klara zijn tol geeist, en de 2 sessies in GT de dag van te voren ook. Er was geen leven meer in kleine GJ. Hij bleef klein, nu moet ik erbij vermelden dat de onervarenheid van Ana ook wel een beetje mee spelen. We maken het uur om met TZ en knuffelen. Ik zeg haar dat dit de laatste keer is dat we samen zijn. Ze snapt het allemaal niet, maar vraagt niet waarom.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 mei 2012 om 02:26

4. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Anpisser (18 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012)

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Zojuist een perfecte sessie gehad met deze beauty. Wat een prachtige verschijning. Mooi lang en doordringende blauwe ogen waar je helemaal in wegsmelt. GFE van zeer hoog niveau met volle overgave TZ en op technisch vlak fantastisch!!!

6. Onderstaande 5 leden hebben Jorah Mormont bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 3 mei 2012),Carlitos ( 3 mei 2012),Dickydik ( 9 mei 2012),egon, Dr. Rammler (15 mei 2012),Pistol Pete ( 2 mei 2012)

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Zojuist een perfecte sessie gehad met deze beauty. Wat een prachtige verschijning. Mooi lang en doordringende blauwe ogen waar je helemaal in wegsmelt. GFE van zeer hoog niveau met volle overgave TZ en op technisch vlak fantastisch!!!
    Fraaie recensie ultrakort maar zeer informatief! What more we need to know?

Last Online
    30 augustus 2014 @ 10:41
    Discussies
    4
    Thanks
    34

Standaard Ana - eine etwas launische, aber natürliche Schönheit

….weil ich nach Jahren das Privileg/Vergnügen hatte einmal den Großen Forenmeister/-Zampano als angenehmen, netten Gesprächspartner kennen zu lernen und Versprechen ungerne breche möchte ich nun auch nach Jahren der passiven Teilnahme mal meinen Bericht über Ana zum Forum dabei tragen, denn Geben ist seeliger denn Nehmen!

….mit Google Translate lässt sich das auch locker übersetzen

Name: Ana
    Herkunft: Rumänien
    Sprachen: Englisch
    Größe: 171 cm
    Haare: braunhaarig, lang mit Pony
    Konfektion: 36er mit nem B-Korb
    Markantes: Nichtraucherin, keine Tattoos, hübsches Gesicht, trägt meist Einteiler, sitzt immer auf der Couch vor der Innensauna, Blaue Augen, noch ca. 1 ½ Monate im PHG
    Service: FO, ZK,GF6 mit Steigerungspotenzial, Ihr Zurückhaltung legt Sie auf dem Zimmer jedoch recht schnell ab – eine gewisse Unerfahrenheit jedoch nicht in Gänze. Anlagen für eine ansprechende Serviceleistung sind jedoch deutlich vorhanden
    Authentizität: wirkt sehr distanziert auf der Couch, zeigt auf dem Zimmer jedoch eine viel größere Nähe als Mann zunächst erwarten dürfte. Ihre Leistung scheint stark Ihrer jeweiligen Laune zu unterliegen und die ist häufiger mal der Art „I don´t feel good today – better no room“ (so auch Berichte aus anderen Foren zur Bestätigung des Erlebten)
    Kompatibilität: 70 – 100%, ist halt tagesformabhängig – ist Sie gut drauf dann gibt es ein GF6-Erlebnis mit einer wunderschönen, natürlichen Frau, die genießen und sich fallen lassen kann, ist Sie nicht so gut drauf dann macht Sie halt Ihren Job und will den Kunden zufrieden stellen, aber es fehlt die Nähe
    Wdh.-Faktor: 80% - allein auf Grund Ihrer Optik werde ich Sie wohl immer wieder wollen, da ich nach 2 Gängen mit Ihr jedoch auch etwas Nähe auf der Couch erwarte, würde ich bei Fehlen dieser auch von einer Buchung absehen – nur Ficken ist mir eben zu wenig!

Ein Dickkopf, der ich bin, konnte ich nicht davon ablassen keine 2 Wochen nach meinem ersten 2 Stunden Erlebnis mit Ana nochmals das PHG aufzusuchen.
    Die Zweite Nummer mit einem Mädel ist immer richtungsweisend – LKS oder Das War´s?

Angekommen, freundliche Begrüßung, die schmerzhaften 60€ übergeben und ab ins Nachtcafé zum Frühstück. Auf frisches Rührei gewartet und mit Sekt und Lachsbrötchen in den Tag gestartet und wider Erwarten ein bekanntes Gesicht angetroffen und mich halb schlapp gelacht ihn binnen 5 Tagen in 3 verschiedenen Clubs anzutreffen.

Ana traf ungefähr zur gleichen Stunde ein und grüßte freundlich und nahm Ihren angestammten Platz auf dem Sofa vor der Sauna ein. Da ich ungern einem Mädel zeige, dass ich eigentlich wegen Ihr hier bin, verhielt ich mich zunächst zurückhaltend, abwartend, grüßte freundlich zurück und hielt kurzen Smalltalk mit Ihr als ich später einen Saunagang, samt anchließendem Poolgang machte.

Es folgte ein weiterer Smalltalk und u.a. erzählte Sie mir von Ihren Zahnschmerzen, die jüngst behandelt wurden – mein Verständnis dafür vergass ich dann an anderer Stelle wieder.

Zudem wusste ich aus anderen Foren, dass Ana gerne mal etwas launenhaft sein kann, respektive Ihr Leistungsvermögen von Ihrer Tagesform abhängig ist und auch mal dazu führen kann, dass Sie einen potenziellen Kunden, den Sie schon kennt auf ein anderes Male vertröstet, weil Sie sich nicht so wohl fühle.

Ich war also gewarnt, aber wie gesagt: Bin Dickkopf!

Kurz nach dem Essen, welches ich heute nicht so großartig fand (dafür war der Cocktail als Entschädigung besser), schnappte ich mir dann Ana und wir nahmen nochmals kurz auf Ihrer angestammten Couch vor der Sauna Platz.

Der Smalltalk hielt sich relativ kurz und wir gingen in eine der Verrichtungshütten hinter dem Nachtcafé.
    Irgendwie waren die Küsse von Ana diesmal verhaltener und die ganze Aktion war anders als bei unserer Ersten Begegnung.
    Einerseits durften meine Hände und Finger an Örtlichkeiten, die bei unserer Premiere noch untersagt waren – nun kann ich verstehen, warum es hieß: not inside – andererseits unterließ Sie gänzlich den Blowjob.
    Natürlich könnte man dies bei derartig innigen Zungenküssen auch vergessen, aber Wer lässt sich beim Blowjob nicht gerne von einem hübschen Mädel tief in die Augen schauen????????

Na das Ganze hatte somit einen Bruch bekommen und wurde plötzlich sehr kopflastig – kann ja nicht sein, dass ich nem Mädel sagen muss, dass Sie mir doch bitte einen Blasen solle.

Aber da war ja noch das mit den Zahnschmerzen und Wer denkt in solchen Situationen noch daran.

Kurzum:
    Ana ist ne absolute Traumfrau und von der Optik kann ich es nachvollziehen, dass andernorts schreibende Holländer und Belgier oder Franzosen hin und weg sind, auch wegen Ihrer Natürlichkeit, Sie könnte im Übrigen als Schwester von Jessica aus dem ACA durchgehen, aber…….

….es mangelt Ihr natürlich zuweilen noch an der Erfahrung und dem Wissen, Was Mann Will, aber bei der Optik und dem Bemühen, der Innigkeit, Leidenschaft mit der Sie mitgeht und auch abgeht, werde ich solange Sie im PHG ist (bis in den Juni hinein) nicht an Ihr vorbei kommen, aber bin auch weit von einem LKS entfernt und das ist bei den 60€ Eintrittspreis auch gut so.

P.S. da auch dieses mal keine Aktionskarten verteilt wurden, werde ich mir etwas Zeit nehmen und wohl erst während der EM nochmals vorbei schauen.

P.S. II …da ich unbedingt sehen wollte, wie voll es im PHG Werktags ist, kann ich zu dem Fazit kommen:
    Viele Mädels (locker 35-40 bereits um 16Uhr), wenig Eisbären, schmackhafte Cocktails, aber das PHG brummt am WE…und hat wie andere Läden in der Woche definitiv Schwierigkeiten.

P.S. III….falls mein H7-Freund Kaas dies mitlesen sollte, Sei herzlich gegrüßt!

P.S. IV….erkläre mir doch mal jemand per PN, wie ich Dankeschön sagen kann

P.S:. V …und gerne nehme ich natürlich an der PHG Tombola teil und werde auch mal den ein oder anderen weiteren Bericht dem Forum bei steuern, ohne meinem Heimatforum untreu zu werden!

9. Onderstaande 6 leden hebben Anpisser bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (14 mei 2012),Carlitos (17 mei 2012),egon, Dr. Rammler (15 mei 2012),Franzis (15 mei 2012),satanic surfer (14 mei 2012),Willi69 (14 mei 2012)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

lks unter den Berichten den "Thanks"-Button drücken mein Lieber ! Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Vandaag @ 23:30
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    lks unter den Berichten den "Thanks"-Button drücken mein Lieber ! Gruss Egon
    Stimmt aber da braucht man erst 10 Berichten! (1-0!)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

12. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (17 mei 2012)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> VV

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Al een dikke week, ben wel benieuwd hoelang ze het daar volhoudt. Ik heb haar vannacht ff gezien en ze zag er wel weer hemels uit.... Ze is toch nog altijd een van mijn favoriete dames, mooi lief en niet slecht op de kamer.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

...Het zal zo rond een uur of 23h30 geweest zijn dat Henk buiten bij me kwam zitten. Hij was juist terug van kamer met Ana. "MJ, als je nog op kamer wilt gaan vandaag....dit is écht een meisje voor jou! Die moet je echt gedaan hebben!", zei hij me glunderend. Eigenlijk had ik weinig behoefte om nog te gaan kameren en ik vertelde hem wat ik van Ana vond de keren dat ik haar in PHG trof. Ze oogde me altijd zo timide, soms tegen het arrogante. Henk verzekerde mij dat ze op kamer totaal anders is, een heerlijk GFE-meisje van de hoogste categorie. En als je het over de duivel hebt komt ze eraan lopen. Ze gaat naast Henk, tegenover mij, op een bankje zitten. Henk zegt haar direct: "You can better sit with my friend!". Ana kijkt me vragend aan en ik knik. Zonder nog maar één woord met haar gesproken te hebben was er min of meer al sprake van een deal . Na een paar minuutjes tegen elkaar gezeten te hebben vraagt ze me of ik met haar naar de kamer wil gaan. Niet op een manier om opdringerig te zijn, Ana is verre van dag, maar omdat er een wachttijd voor de sleutel is. Natuurlijk wil ik wel eens met die pareltje op de kamer zijn! Terwijl zij voor een sleutel gaat kijken neem ik nog snel een douche. Er was een wachttijd van een minuut of 15-20 schat ik. Buiten was het inmiddels redelijk afgekoeld en nadat ik merkte dat Ana pielea de gaina (kippevel) had stelde ik haar voor om binnen maar te wachten. Ana blijkt inderdaad een totaal andere meid te zijn als ze je eenmaal kent. Niks geen arrogantie of afstandigheid, maar een heerlijk knuffelmeisje met extreem mooie looks. Tijdens het wachten kreeg ik een dejavu naar Nastya (Samya), ook zij begon mijn hand en vingers te masseren, zoals alleen Nastya dat kan. Na een kwartiertje werd ons een sleutel gebracht. Helaas geen mooie, ruime kamer zoals eerder op de avond met Magda, maar hokje nr. 14. Anyway...met Ana ben je altijd in de zevende hemel, al lig je op een betonblok in de westelijke Sahara. Zelden zo'n zacht, teder meisje op kamer meegemaakt. Ze deed me enigzins aan Eva/Lorena (LR) denken, maar dan 2 gradaties softer. Sensueel tongzoenen was de leidraad door de hele sessie heen. Een heerlijk befbaar poesje heeft ze (wat bezielt mij de laatste tijd toch? Ik ga met meisjes die geen MJ-meisjes zijn en in ieder poesje moet ik de laatste tijd me tong gehad hebben), prachtige klein borstjes en ogen om in te verdrinken. Bovenal is ze zeer vriendelijk, relaxed en lief, een meisje om verliefd op te worden, maar aangezien ik dat al op een andere ben doe ik dat dus maar niet . Ana is geen meisje voor de PSE'ers onder ons, maar moet met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Zachte, tedere sex met haar, eigenlijk was ze voor mij op dat moment iets té soft, maar ik heb genoten, met de volle 100%. Binnenkort vertrekt ze voor een vakantie naar Roemenië.... zondag freie eintritt in VV.... 1+1=...... we zullen zien hoe komende dagen gaan verlopen...

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Weet iemand misschien hoe Ana nu in VV heet? In ieder geval geen Ana begreep ik.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Weet iemand misschien hoe Ana nu in VV heet? In ieder geval geen Ana begreep ik.
    Goh...moet ik ff diep in me geheugen graven... Ze heet inderdaad geen Ana meer...

Last Online
    22 juni 2023 @ 19:57
    Discussies
    5
    Thanks
    168

Standaard

Ik ga er morgen naartoe in de verwaching haar daar aan te treffen : Ik zal jullie haar nieuwe voornaam aangeven , geen probleem !
    Laatst gewijzigd door billclinton; 31 augustus 2012 om 20:24

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door billclinton Bekijk bericht
    Ik ga er morgen naartoe in de verwaching haar daar aan te treffen : Ik zal jullie haar nieuwe voornaam aangeven , geen probleem !
    Deze Mooie Ana heet nu Mily en is nog mooier dan voorheen in PHG,
    Ik heb met haar nog wat tijd doorgebracht en ze is gewoon lekker.

20. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos ( 2 september 2012),egon, Dr. Rammler ( 2 september 2012)

Last Online
    22 juni 2023 @ 19:57
    Discussies
    5
    Thanks
    168

Standaard

Ik bevestige : ze heet nu Melly . Zij is inderdaad zo wondermooi en verrukkelijk ! Op Anna na blijft geen mooi meisje over in VV. Zaterdag twee sessies .

Last Online
    22 juli 2014 @ 23:40
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ben ook met deze mooie dame op de kamer geweest.
    Ze is mooi,ze is lief,ze is rustig,ze is niet dom,spreekt zeer goed Engels en ze rookt niet.
    Wat wil je nog meer?zeker voor herhaling vatbaar.

Last Online
    7 juli 2015 @ 15:58
    Discussies
    8
    Thanks
    117

Standaard

een half jaar niet meer over deze mooie Melly geschreven. heerlijk zoenen, goed pijpen, modellen gezicht en kijkers zo blauw als heldere lucht. Geen ft mogelijk, maar voor de rest een topper.
    Ben dit jaar pas 1 keer in VV geweest, maar Melly was goed voor een dik uur. jammer dat ze nu ook 100 euro daarvoor vraagt. mar ze is het waard.

Regels voor berichten