Haarkleur/-lengte : zwarte haren / krullend / lang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : C-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Gipsy/Engels
Leeftijd : vooraan de 20 schat ik
Tatoeages/Piercings : dacht het niet
Service: standaard, beter dan doorsnee Hongaar in YY, maar geen hoogvlieger
Voordelen: lief, gipsy-streken, mooie donkere ogen, sappige kont
Nadelen: wat gehaast, een jagertje, weinig extra
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 €
Het is lang geleden dat ik nog grote horder Hongaarse mokkels in YY trof, maar blijkbaar hebben ze hun comeback gemaakt.
Velen onder hen halen de reputatie van Hongaarse dames fel onderaf, maar er zijn er ook goeie (denk maar aan Mercedes)
In ieder geval trof ik het weer met een hele donkere Hongaarse. Het zou me dus een wonder wezen mocht het een zigeunermeid zijn die ter wereld geworpen werd toen hun woonwagen toevallig in Hongarije gestationeerd stond. Maar goed, daar heb ik toch wel ergens een zwak voor en van het ene kwam het andere. Zeker na een gesprek waarin ik die synische ondertoon van ik-heb-schijt-aan-al-de-rest vast stelde.
Op de kamer was het een wervelwind. Niet op gebied van service en verwennerij, wel om ze zo snel mogelijk klaar te maken zodoende ze weer de kamer af kon en op volgende slachtoffers kon gaan hengelen. Ik heb de teugels dus wat moeten aantrekken en zeggen om het wat op haar gemak te doen. Dat lukte wel en uiteindelijk werd het nog een behoorlijke sessie.
Toch zal het bij één keer blijven.
Bovendien verdenk ik haar er van zwanger te zijn. Is niet heel mager, maar ze heeft een tamelijk mooi lichaam. Daartegenover heeft ze een buikje dat fel naar voren steekt. Hoewel het niet echt buikvet is en die pens van haar serieus gespannen staat, denk ik toch dat ze drachtig is en dat het woonwagenpark snel zal uitbreiden. Mocht het effectief zo zijn, dan heb ik ook weer eens preggoseks meegemaakt.