Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard Ireen (Roemeense) ex-Natascha PHG ex-YY

Name: Natascha
    Haarfarbe/-länge: schwarz, über schulterlang
    Größe: circa 167 cm
    Figur: normal, C-Cup
    Herkunft/Sprache: Rumänien, spricht eingeschränkt Englisch
    Tattoos/Piercings: Tattoo auf dem Rücken, Zungenpiercing
    Service: ZK und FT möglich, Fingern eingeschränkt, (noch) kein AV, etwas geldgierig
    Sonstiges: Cousine von Larissa
    Lebenslauf: ?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

2. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (30 april 2011)

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Heeft haar naam en adres veranderd naar Ireen en GT.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Helaas laat mijn GT pannenkoek dame "Monique" me de laatste tijd in de steek en moet ik mijn heil ergens anders zoeken. Dus na mijn eerste sessie met de mooie Duitse Leonie was ik op zoek naar iets anders. Maar eerst een versnapering aan de bar. Op een bepaalde manier kwam ik niet verder dan de twee zitter waar de lieftallige Ireen op zat. Ze lonkte me om naast haar plaats te nemen.

Hoewel ik net gedoucht was had ik niet zoveel zin om direct een sessie erachteraan te plakken. Maar het gesprek liep lekker en mijn geilheid steeg met rasse schreden. We hebben het weer over haar leuze om niet te TZ, maar ze zette me op mijn plaats door te zeggen dat het een beetje dom was om in een groepje Roemeentjes te vragen of ze TZ.
    Niemand zal dan zeggen dat ze dat doet. Dus vroeg ik nu netjes wat de stand van zaken nu was? Dat merk je wel op de kamer zegt ze in mijn oor. Terwijl ze zachtjes in mijn oorlel bijt. Verwonderd ben ik vanwege haar ommekeer om toch met mij te kameren incl. het TZ. Dus ik vraag haar of ze met haar nichtje Larissa over mij gesproken heeft. "Ik heb wel wat gehoord over jou" zegt ze eerlijk. Nu ken ik Larissa iets langer en Larissa weet iets meer over mij en over mijn pannenkoek sessies met een bepaalde dame in PHG.
    Larissa heeft blijkbaar haar nicht voor dom verklaard om niet met mij naar de kamer te gaan de week voor deze ontmoeting. Iets wat Larissa mij achteraf bevestigde.

Maar ja, we gaan naar kamer 4 en daar wacht me een grote verassing. Ik moet hier wel duidelijk stellen dat Ireen alleen TZ op basis van sympathie en hygiëne. Die had ik dus vorige week niet, maar op basis van "mond op mond" reclame nu wel!!
    Ik moet zeggen dat ze heerlijk TZ, iets wat ik zeer belangrijk vind. Ze nam de tijd en bleef zolang bezig dat ik ff tussendoor MOEST ademhalen. Anders zou ik waarschijnlijk de derde man zijn die in GT in het harnas zou sterven.
    Ze zegt dat ik me moet ontspannen en mijn ogen moet sluiten, dus ik doe wat deze geile DVP me opdraagt. Ik verwachte een klap in mijn gezicht....maar ze begon mijn lichaam te verkennen door het oorsmeer uit mijn oor te likken! Mijn tepels te markeren met haar tanden. En mijn navel te vullen met haar speeksel. Maar uiteindelijk waar het haar om ging was mijn lul te verwennen. Nu heb ik niet heel veel ervaring, maar dit werd een van mijn beste blowjobs ooit. Ze deed voor 200% haar best voor mijn nieuwe pannenkoek dame te maken. Nu heb ik al een recensie geschreven over Ana (PHG) en dat mijn lul te dik was voor haar nauwe kutje. Deze Ireen neemt mijn fier staande lul helemaal in haar mond en likt alsnog mijn ballen zonder te gaggen! En blijft dat doen totdat ik haar vriendelijk verzoek om toch maar een CD om te doen voor wat neuk plezier.

Ze begint met de cowgirl positie mij te neuken, maar dan bedoel ik echt te neuken. Ze zit op haar knieën en neukt me harder dan ik haar zou kunnen neuken. Ik heb geen idee of ze dit met alle klanten doet, interesseert me ook geen bal. Na een tijdje gooi ik haar op haar rug en wil kijken of ik haar harder kan neuken dan zij mij.
    Mijn ballen doen pijn van het neuken, maar ik wil deze wedstrijd winnen. Ik doe echt mijn best en het zweet druppelt van mijn voorhoofd. Daarom neem ik altijd een handdoek voor mezelf mee. Tijdens deze missionaris positie knijpt ze in mijn rechter tepel en bijt ze in de linker. Nu moet ik zeggen dat ik dit normaal wel iets langer kan volhouden, maar ze moedigt me aan om haar vol te spuiten, en omdat ik netjes ben opgevoed luister ik ook naar dit commando.

Een mooie combinatie van een GFE en PSE sessie. Ik wist op dat moment dat een herhaling er zeker in zat voor Ireen. Maar dan komt ineens het Roemeense karakter tevoorschijn van deze leuke meid. Ze bewonderd mijn GSM en bekijkt daar de trailers op van nog te komen films. Ze zegt zonder een spier te vertrekken dat een cadeau als deze GSM of een geurtje altijd welkom is. Ze wijst 2 films aan die ik misschien kan downloaden voor de volgende keer te bekijken!
    Nu snap ik dat er wel wordt gesproken over klanten tussen de dames, en wat mannen presteren of kinky dingen doen. Dat pannenkoeken diverse manieren hebben om de tijd om te krijgen is ook wel bekend. Maar op deze manier hier ongegeneerd om vragen vind ik absoluut ongepast. Dat ze hiermee haar kansen teniet doet weet ze op dat moment niet. Ik zal zeker nog een keer met haar op een kamer belanden, maar uiteindelijk is en blijft ze een echte professionele DVP en zal het geen pannenkoek meisje van Carlitos worden.

5. Onderstaande 13 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 1 mei 2012),Bosco ( 1 mei 2012),dennisw ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012),ketserr ( 1 mei 2012),laplagne ( 1 mei 2012),Picasso 1 ( 1 mei 2012),salitos ( 1 mei 2012),satanic surfer ( 5 mei 2012),Tiga ( 1 mei 2012),vrije jongen ( 1 mei 2012),wervelwind ( 1 mei 2012),Willi69 ( 1 mei 2012)

marcuswally Gast

Standaard

Geweldige recensie GJ.

7. Onderstaande leden hebben marcuswally bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos ( 1 mei 2012)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Service: ...etwas geldgierig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar op deze manier hier ongegeneerd om vragen vind ik absoluut ongepast.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

9. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Terug in de bar word ik aan mijn badjas getrokken, het is de mooie lieve Larissa. De laatste keer toen ik haar zag vond ik haar mooier, ze zag nu iets vermoeider uit terwijl ze net een korte "vakantie" achter de rug had. Ze weet dat ik niet ga kameren met haar, vanwege een door mij gerespecteerde regel tussen 2 beren van vorig jaar. Nu moet ik zeggen dat ik me wel een beetje moet bedwingen, want ze doet me graag teasen. Haar nichtje Irene komt zich met het gesprek bemoeien, want ze ziet dat mijn lul door het spel van Larissa hard is geworden. En vraagt direct of ik met haar naar de kamer wil. Ze is een brutaaltje, maar de sex was super kon ik me herinneren. Alleen direct dat gebedel om cadeaus is beschamend.
    Ik had haar al buiten in de zon zien liggen, ze had nog geen kamer gehad. Dat vind ik ook een voordeel dat ze nog "maagd" is die dag.
    Ik laat me overhalen en ik ga met Irene naar kamer 5 met douche. Ze heeft een voller figuur, maar maakt me helemaal gek met die geile blik van der. Ze geeft een van de beste Blowjobs en neukt als een echte DVP die het zelf ook lekker vind. Op de kamer neemt zij het initiatief, zij is de baas. Ik gedraag me graag nederig in haar bijzijn. Dat weet ze en nu gaat ze proberen hoever ze kan gaan. Na het maken van het bed gooit ze zich neer, ik blijf staan en wacht wat ze wilt. Ik doe niks en heb mijn badjas nog aan. Ze steekt een voet naar me en zegt dat ik haar mag likken. Ik wil graag dit spel meespelen, maar dan wel fris. Ik zeg dat we ons dan eerst moeten gaan douchen. Voor haar weer extra tijd en voor mij een heerlijke verzorging. We stappen onder de douche, haar haren mogen niet nat worden! Ik zeep haar in en begin haar zachtjes in haar borsten te knijpen. Heerlijke volle B-cup met lekkere tepels die niet echt reageren. Langzaam naar onder en even in haar kruis kroelen. Dan haar beide benen en haar voetjes een voor een. Dan ben ik aan de beurt, dat gaat wat sneller. Maar ze zeept mijn lul goed in die natuurlijk vier overeind staat na deze onverwachte douche. We drogen elkaar snel af, maar ik laat haar me toch even snel lekker pijpen. Ik neem een droge handdoek mee en als ze op het bed ligt geef ik haar voeten wat extra aandacht. Dan begin ik een voor een haar tenen te likken en ik zuig op haar dikke teen, ik kijk haar geil aan en zie dat ze me lachend aankijkt. Nog niet vaak meegemaakt vraag ik aan haar. Ze lacht iets harder en roept dan: "Come on, suck my feet". Ik ga verder met het adoreren van haar beide voeten, ze raakt wel lichtjes geraakt door dit voorspel. Ze spreid haar benen en begint met zichzelf te spelen. Lipjes uit elkaar en geeft met haar vinger aan waar ik verder moet, maar dan met mijn tong. Ik lik haar op Badslippers wijze, ik ben totaal geil en ik lik haar poes uit en daarna haar kontgat, welke ik zojuist goed heb schoongemaakt. Mijn tong steek ik diep in haar vulva en haar ass. Ze vind het lekker, ze geniet ervan en voel haar schokken. Of ze gaat klaarkomen weet ik niet, meestal doen dames dat eventueel met hun laatste klant maar zeker niet met hun eerste.
    Ze is wel erg nat, ik wil nu gewoon neuken. Condoom erom en ze begint in cowgirl. Ze geeft zich helemaal en laat haar handen op mijn borst rusten, ze is geen lichtgewicht dus na een tijd gooi ik haar om naar doggy. Een beetje houvast heb ik wel, maar ik voel dat ik het niet lang kan volhouden. Ik laat haar op haar rug draaien en begin aan mijn favo positie. Ze likt en bijt in mijn tepels, en ik kom heerlijk klaar. Ze ziet dat ik heb genoten en vraagt wanneer ik weer kom voor haar. Ik probeer me eruit te lullen, dat ik het druk heb. Maar dat ze nu mijn prinses is en dat ik haar snel op haar wenken kom bedienen.
    We TZ nog wat en maken 1,5 uur vol. Met wat fooi rond ik het af, want die fooi heeft ze wel verdient. Ik vond het echt heerlijk en geil.

11. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

hp001 (17 augustus 2012),ketserr (18 augustus 2012),Willi69 (17 augustus 2012)

Last Online
    30 augustus 2013 @ 09:30
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

tijdje al niet meer gezien deze geile dame, zoent heerlijk geil en speelt graag met haar klitje terwijl je haar neukt , iemand nieuws ??? vakantie ?? andere club ??

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    6
    Thanks
    11

Standaard

Vandaag in Goldentime

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Nu yy
    Gr.

Cupido

Last Online
    2 januari 2025 @ 21:02
    Discussies
    62
    Thanks
    252

Standaard

volgens betrouwbare bronnen afgelopen vrijdag in GT gespot waar ze eerst werkte

Regels voor berichten