Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 260
    Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Kom ik weer eens na 4 maanden in PHG, moet ik zelfs Big30 corrigeren....

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ich habe "zufällig" noch eine aktuelle Liste:

Anwesende Mädels am Samstag, dem 21.04.2012 (circa 50):

Alexandra (Rumänien), Anastasia (Russland), Angelina (Ungarn), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Brenda (Dom. Republik), Chris (Ungarn), Darcina (Ungarn), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Didem (Türkei), Gina (Ungarn), Isabella (Rumänien), Jessica (Rumänien), Jolina ( Deutschland/Spanien), Laura (Kolumbien), Livia (Ungarn), Lola ( Ungarn), Lucy (Rumänien), Maya (Rumänien), Melanie (Litauen), Monika (Ungarn), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Nuncia (Italien), Serpin ( Türkei), Simona (Bulgarien) und Valeria (Russland) sowie circa 20 - 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

3. Onderstaande 10 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (25 april 2012),Big30 (25 april 2012),Bluebear (26 april 2012),Carlitos (26 april 2012),Costana (25 april 2012),egon, Dr. Rammler (28 april 2012),Flurkman ( 2 mei 2012),Jack42 (28 april 2012),Jansen (25 april 2012),Kaajaa (25 april 2012)

Last Online
    10 oktober 2019 @ 15:09
    Discussies
    0
    Thanks
    10

Standaard

Wie kan zeggen wanneer Anca weer aanwezig is? Heb een goede ervaring gehad en wil haar graag nog een keer bezoeken. Kom dan speciaal voor haar dus geen zin om voor niks te rijden Nou ja niks... er loopt genoeg schoon rond natuurlijk!

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:14
    Discussies
    3
    Thanks
    125

Last Online
    Vandaag @ 06:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Thxs nol1970 voor de info. @Bord Eten, zoals in andere topics ook reeds vaker vermeld, als je (redelijk) zeker wilt weten of een dame een bepaalde dag aanwezig is dan kun je het beste voor de zekerheid ff bellen. Dacht dat ze trouwens vorige week donderdag ook aanwezig was maar ben niet 100% zeker, ook niet zo relevant meer.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 oktober 2019 @ 15:09
    Discussies
    0
    Thanks
    10

Standaard

Thx voor advies Big30 en nol1970!

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Am letzten Wochenende war ich samstags (nicht nur) zum Wildschwein-Essen im PHG. Für Nicht-Wildschwein-Liebhaber wie Beron gab es genug Alternativen, natürlich alles wieder frisch vom Metzger zubereitet. Abends: Pizza.

Bekannte Eisbären: Beron
    DJ: Lulu, der scheint jetzt jeden Samstag aufzulegen
    Mädels: die Anwesenheitsliste habe ich schon hier gepostet
    Duschen: von den drei defekten Duschen war immerhin eine repariert

Höhepunkt des Abends war eindeutig die Show von Anastasia & Valeria (beide Russland) in der Ecke mit den Couches. Anastasia kramte einen Umschnall-Dildo aus ihrer Handtasche, den dann beide abwechselnd und gleichzeitig ableckten. Sie scheinen stark bi und einem Trio nicht abgeneigt zu sein. Beide waren aber schon im Voraus gebucht und wegen Wartezeiten auf freie Zimmer und der fortgeschrittenen Uhrzeit habe ich nicht gewartet, bis eine der beiden wieder frei war. Leider habe ich immer noch nicht mehr über die beiden herausfinden können, weiß einer der Eisbären etwas mehr?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

9. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (29 april 2012)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

wie der Beron ? ich denk der mag keine Wildsau ? hat der denn überhaupt geduscht, wo doch 2 defekt waren ?? Fragen über Fragen. Übrigens war docmedi auch vor Ort un d hat dein verkommenes Treiben auch beobachtet
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Am Samstag war ich abends spontan noch im PHG. Da ich erst gegen 20 Uhr ankam, entging mir leider die offizielle Eröffnung der Grillsaison. Da aber wie meist bis gegen Mitternacht gegrillt wurde, war das kein wirkliches Problem.

Die beiden defekten Duschen tragen jetzt einen offiziellen Aufkleber "DEFEKT". Deutlich besser wäre es, wenn man die endlich einmal reparieren würde.

Die meisten Mädels sind inzwischen aus dem Urlaub zurück, Bosco kann kommen…

Anwesende Mädels am Samstag, dem 28.04.2012 (circa 45 - 50):

Alexandra (Rumänien), Anca (Rumänien), Angelina (Ungarn), Brenda (Dom. Republik), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Didem (Türkei), Isabella (Rumänien), Jessica (Rumänien), Kira ( Deutschland), Laura (Kolumbien), Lisa (Deutschland), Livia (Ungarn), Loredana (Rumänien), Maksim/Maxim ( Kasachstan), Mandy (Rumänien), Marie (Rumänien), Maya (Rumänien), Melanie (Litauen), Miranda (Rumänien), Nuncia (Italien), Paris ( Deutschland), Serpin (Türkei) und Simona (Bulgarien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.

12. Onderstaande 10 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

AmuseMe (30 april 2012),Ascari (30 april 2012),Bosco (30 april 2012),ButtinSky (30 april 2012),egon, Dr. Rammler (29 april 2012),felrops (30 april 2012),Flurkman ( 2 mei 2012),Jack42 (29 april 2012),Jansen (29 april 2012),Kaajaa (30 april 2012)

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard Enttäuschender "Tanz in den Mai"

Leider nur ein Kurzbesuch, den Anfang des 1. Mai habe ich im PHG gar nicht mehr miterlebt. Wenig Gäste, noch weniger Mädels, ganz wenige Thekenfrauen (2), keine Stimmung. Als dann auch noch DJ Lulu anfing, sein Equipment auszupacken, war das ein sicheres Zeichen für mich, nach Hause zu fahren.

Immerhin, die Verpflegung war in Ordnung, schon nachmittags gab es Bowle und Häppchen (Käse, Frikadellen) und auch an der Scholle gab es nichts auszusetzen.

Bekannte Gäste: Boy69, MichelJ, Babbel & Knabbel

Anwesende Mädels am Montag, dem 30.04.2012 (circa 35):

Anca (Rumänien), Anja (Deutschland), Daniela (Rumänien), Destiny (Deutschland), Leila (Litauen), Lena ( Lettland), Lisa (Deutschland), Loredana (Rumänien), Mandy (Rumänien), Marie (Rumänien), Maya (Rumänien), Melanie (Litauen), Monika (Ungarn), Nuncia (Italien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien) und Violetta ( Kroatien) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.

14. Onderstaande 10 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

AmuseMe (30 april 2012),Ascari (30 april 2012),Big30 ( 1 mei 2012),Bosco (30 april 2012),Boy69 ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler (30 april 2012),Kaajaa ( 1 mei 2012),Megaboob (30 april 2012),MichelJ ( 1 mei 2012),terminator ( 1 mei 2012)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Mann, Mann, fast bin ich schwach geworden und wär auch aufgeschlagen. hab ich ja nix verpasst
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

16. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

terminator ( 1 mei 2012)

Last Online
    Vandaag @ 00:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

De planning was om koninginnedag in GT te "vieren".
    Een berichtje van MJ gooide mijn plannen echter overhoop.
    Hij ging zijn vrijkaartje verzilveren in PHG, en tijdens het versturen van enkele berichten kreeg ik het idee om weer eens naar PHG te gaan.

De voor- en nadelen van een bezoek aan GT resp. PHG vlogen me door de kop, en na een weloverwogen afweging besloot ik om mijn geluk in PHG te zoeken.
    Doorslaggevend was de verwachtte drukte in GT, waar de Hollanders immers een vrije dag hebben en waarschijnlijk veel Duitsers, Belgen en Fransozen een extra vrije dag aan hun 1 mei-viering vast zouden plakken.

Gedurende de periode april 2011 tm april 2012 was ik welgeteld 1x in PHG geweest, op een regenachtige maandagavond in november.

Met gemengde gevoelens maakte ik me op weg naar PHG, ik wist niet wat ik kon "verwachten".
    Uiterst vriendelijk maar tevens "met enige verbazing" werd ik begroet door de ontvangstdame die me vroeg me waar ik "in godsnaam zo lang gebleven was".
    Ik gaf haar een eerlijk en zeer direct antwoord, waarop ze alleen antwoordde dat "ze zich dat wel kon voorstellen".

Nadat ik € 60,-- had verruild voor een badjas en een sleutel maakte ik me op voor de verkleedpartij en maakte me op weg naar de bar.
    Al snel zag ik een stuk of 5 zeer aantrekkelijke dames, en wist dat ik zeker niet ongepoppt naar huis zou gaan.

MJ lag al met zijn (bitter)ballen in de zon, en onder het genot van een Cola resp Fanta hebben we effe bijgekletst over het saunaclub gebeuren in het algemeen en de situatie in een saunaclub in Kaarst in het bijzonder.

De line-up was voor mij verbluffend goed, ik kende niemand, en moest dus volledig op de optiek afgaan.
    De eerste meid van de dag werd de Roemeense Mari, naar later zou blijken de voltreffer van de dag met prima pre- en aftersales en een meer dan voortreffelijke service.

Het weer was voortreffelijk, de line-up was super, niet teveel beren, en vrijwel geen Sudländer, ik had er een goed gevoel bij.

Omstreeks 17:00 uur gingen de deuren van "By Night" open en samen met MJ ging ik daar een kijkje nemen.
    Al snel zag ik Andrea, met wie ik in LR menig uurtje heb verbracht, en die zonder twijfel de beste PZC.ooit in haar repertoire had.
    Ze was gestopt als DVP, en werkte nu als bardame in "By Night".
    Toch vroeg ik haar "een sleutel te halen", kansloze missie natuurljk, maar ik had het tenminste geprobeerd.
    We hebben wat bijgekletst, maar daar is het (helaas voor mij) bij gebleven.

Ik dacht erover om een 2e rondje te doen voor het eten, maar kon niet beslissen met welke dame Ik wilde spelen.
    Daarbij kwam nog dat het niet duidelijk was hoe laat het avondeten zou worden opgediend.
    Ik had honger, dus het eten wilde ik niet missen.
    Toch snap ik niet waarom ze in PHG niet gewoon een vast tijdstip kunnen aanhouden voor het eten, zoals ze dat in elke andere club wel kunnen....

Na het uitstekende eten ging ik op zoek naar een Roemeens toetje.
    Uiteindelijk voel de keus op Adriana, die ik nog kende uit haar LR-tijd.
    Het onderonsje was zoals verwacht meer dan uitstekend.

Inmiddels was de DJ aan het werk, maar daar werd ik nu niet bepaald vrolijk van.
    De muziek stond veel te hard, en de muziekkeuze. was niet "mijn ding".
    Gelukkig bood de doorgang naar "By Night" af en toe een uitweg om de herrie even te ontvluchten.

Uiteindelijk heb ik nog een derde sessie volbracht , waarbij de keuze viel op Alexia, eveneens een onderonsje waar ik met veel plezier aan terug zal denken.

Het was inmiddels tijd om te vertrekken, en op de terugweg liet ik de dag nog eens "passeren".
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me uitstekend heb geamuseerd in PHG, waar veel Pino's rondhuppelden, het personeel erg vriendelijk was en het publiek "meeviel".

Toch blijft dit laatste, de samenstelling van het publiek, een aspect wat een volgende bezoek aan PHG niet direct tot een vanzelfsprekende zaak maakt.

De uiterst vriendelijke bediening, maar bovenal de uitstekende line-up zij echter wel een reden om snel naar Oedt terug te keren.

Al met al een lastige overweging.............
    Laatst gewijzigd door Boy69; 1 mei 2012 om 01:58

18. Onderstaande 11 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 mei 2012),Big30 ( 1 mei 2012),Bosco ( 1 mei 2012),Carlitos ( 1 mei 2012),Costana ( 3 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012),gignnl ( 1 mei 2012),MichelJ ( 1 mei 2012),rob45 ( 1 mei 2012),satanic surfer ( 3 mei 2012),Willi69 ( 1 mei 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Maandagen zijn gewoon de minste dagen in een club, waarom ga ik dan toch die uitdaging aan? Om me zelf te kastijden waarschijnlijk, anders weet ik het echt niet.

Ik begin de dag met een dansje... (Luister altijd naar Giel 3FM) Nee, ik begin vandaag bij GT, toch mijn tent vanwege mijn nummer 1 "Monique". Ik wilde haar verassen, aangezien ze er vorige week niet veel dagen was verwachte ik haar deze week al vanaf maandag. Aangekomen wist me de parkeerwacht me al te vertellen dat ze er nog niet was. Maar wat niet is kan nog komen. Mijn toegangs A4 werd met argusogen bekeken door die nieuwe blonde theke, maar gelukkig stond de vrouw van de baas (Marina?) in de buurt en die riep al gelijk "Eisberenforum!" is OK. Voordeel ik mocht zonder te betalen naar binnen, nadeel is dat: "my cover was blown".
    De line-up was klein maar van een goed niveau. Na 2 rondjes toch maar even een hapje eten, mijn keuze was varkensvlees met aardappelen en kool. Vlees was heerlijk mals, alleen te zout. Het was rustig in de tent en zaten alleen enkele Roemeense vrouwen aan een tafel en een verdwaalde beer. Bij die het groepje vrouwen ook de nicht van Larissa. Ik had al eens eerder met haar gesproken en ik vond het wel een leuke meid die Ireen. Leuke kop op, niet te mager net niet te dik. Na wat rondjes te hebben gelopen wilde ik toch met Ireen naar de kamer, toch maar aangesproken en gewoon gevraagd of zie TZ op de kamer? No! Ok dat was my Cue, ik ga naar Living Room.

Met een kortings-VIP kaart vertrokken naar Living Room. Ik had redelijk wat haast want ik werd om 22 uur in PHG verwacht voor een tweede ontmoeting met Anna.
    Mijn ervaring met de mooie Theresa in the Living Room zie hier.

Na 20 minuten aangekomen zit "mijn" Anna al op mij te wachten. Op zo'n moment komt het goed uit dat ik haar GSM nummer heb. We gaan lekker naar de kamer en warmen ons lekker op. Nog ff geen sex want Anna wilde toch eens die lekkere gamba's proefen van PHG. Dus ik 2 grote borden gamba's gehaald voor ons beiden. Ze lag lekker te smullen en ik zat me op te geilen op haar heerlijke lichaam.
    Na het eten kunnen we eindelijk beginnen, de sex. Ik wist van de vorige keer al wat me te wachten stond, lekker TZ, likken aan mijn tepels en dan een BJ van beginners niveau. Maar dat maakte me ook wel geil, ze doet zo haar best om je tevreden te stellen. Maar na een tijdje kwam van haar de vraag voor te gaan "fucken". Net als de eerste keer gaat het wat moeizaam, hoewel ik nu iets verder erin kan is het niet all the way! Ze heeft pijn, echte pijn... Ik voelde me op dat moment eigenlijk Ketserr, maar weet van mezelf en van alle verhalen dat het niet zo is. Dus ik doe het voorzichtig en heel erg rustig. Ook niet slecht dacht ik nog, af en toe even nog proberen om dieper te gaan, maar dat heeft een negatief effect. Het hoogte punt wordt op een andere manier bereikt, wat natuurlijk niet zo populair is maar toch lekker. Het kan ook zijn dat ik het hele verhaal toch een soort van Happy End wil geven, omdat het toch een hele lieve en leuke meid is. Ik ben blijkbaar de eerste die met het neuken niet all the way kan gaan. Nu heb ik al eerder opmerkingen gehoord van dames dat die aan de dikke kant is, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

We gaan de avond/nacht afsluiten en nemen afscheid bij de lockers, even bij de bar en daarna nemen we uitgebreid in de hal voordat ik naar buiten ga. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik met haar ga, heb ik spijt dat ik nu als pannenkoek een mooie lekkere meid prijsgeef op het YBF? Ja, toch wel een beetje. Maar misschien dat ze nu door alle klandizie die mijn sterke verhalen meebrengen, ze eerder haar doel bereikt. Want in de wereld van DVP's hoort ze dus niet terecht.

20. Onderstaande 8 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 1 mei 2012),bosbeer ( 3 mei 2012),Bosco ( 1 mei 2012),Costana ( 3 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012),MichelJ ( 1 mei 2012),satanic surfer ( 3 mei 2012),Willi69 ( 1 mei 2012)

Last Online
    21 oktober 2015 @ 17:40
    Discussies
    9
    Thanks
    195

Standaard

Weet iemand of roemeense anita alweer terug is, laatste datum was 21 april dat ze er was.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario_A Bekijk bericht
    Weet iemand of roemeense anita alweer terug is, laatste datum was 21 april dat ze er was.
    Steht Anita in der Anwesenheitsliste von gestern? :wink:

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    195

Standaard

Nein, hasst du recht, aber weiss vielleicht jemanden wann Sie zuruck ist?

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Nein, hasst du recht, aber weiss vielleicht jemanden wann Sie zuruck ist?
    Ik was gisteren ook "op zoek naar haar"
    Volgens een van de meiden was ze inderdaad met vakantie en zou ze nog ruim een week wegblijven

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    195

Standaard

Nu is u Boy69 ineens ook phg specialist naast lr?

Thanks, Danke, merci en bedankt.

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Nu is u Boy69 ineens ook phg specialist naast lr?
    wat niet is, kan nog komen, maar die kans lijkt me klein

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:14
    Discussies
    3
    Thanks
    125

Standaard

Ik had Donderdag nog met haar afgesproken,en weer aangenaam gezelschap gehad. Ze was inderdaad bijna heel die week niet geweest.
    Ze komt rond de 10e weer terug,Ze is er even tussenuit,hier in de buurt,geen Roemenie deze keer.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

morgenavond even kijken of Anca te prikken is

Last Online
    11 januari 2025 @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard relaxerende dag loopt anders dan gepland...

Zo, na een dag Acapulco die me quasi had gesloopt moest ik m'n initiële planning omgooien en werd een bezoek aan PHG dé optie op m'n derde halte in dit cluboffensiefje. Aankomst omstreeks 16 uur na een doorregende rit die allesbehalve vlot verliep maar alla... Veel had ik nog niet gemist, 15-tal beren die vooral lamlendig nietsdoend waren. De gebruikelijke Roemeense kliek die numeriek en percentueel weer énorm was, tja, veel leek niet veranderd sinds m'n laatste bezoekje tijdens Costana's verjaardagsfeestje. Enkele forumcollega's maakten het erg aardig toeven in PHG alwaar ik me moest ik in m'n uppie zijn geweest grondig had verveeld eerlijkgezegd. 60E entree, eten was goed te noemen, s'avonds hot-dogs lekker. Qua netheid en vriendelijkheid der bediening niks te mopperen, s'avonds een DJ die enkele goede platen speelde, maar toch ook weer de volumeknop overmatig in maximum draaide, sneu toch. Qua dames was de line-up as expected, voor de afwisseling en exotische toets kun je beter andere oorden opzoeken, voor Roemeentjes-liefhebbers prima toeven. Marie was aanwezig, en had me zelfs vrolijk welkom geheten nadat ik haar in de lockerdoorgang tegen het ravissante lijfje liep na haar eerste (en ook enige) kamergang van de dag. Ze speelde wat op een automaat, keuvelde wat met haar vriendin, en voorts was ze werkloos aanwezig. Haar kort aangesproken, effie apart gaan zitten en na ongeveer 3 minuutjes praten vraagt ze doodleuk, zeg hoe zit het, wil je kameren of niet, yes or no? Naja, sorry sweetie maar zo werkt het dus niet... Het was toen 18u38 en dus 150 minuten na m'n binnenkomst en na haar laatste kamer toen we elkaar kruisten, hoe diva-achtig kun je zijn... Als dan 3 minuten babbelen teveel moeite is, laat staan 10 of 15 wat niet zou misstaan eigenlijk in de toendertijds erg desolate PHG-bar, het is een vreemd en sociaal onaangepaste dame met haar nukjes... 2 maal tot grote tevredenheid met haar gekamerd, ze biedt goede service maar heeft helaas het karakter van een varken... Een NO was dus het enige welluidende antwoord, toen was ze weg, voorts gunde ze mij (net als de meeste overige beren trouwens) geen blik, ik weet niet welke luim ze heeft en wat haar beweegredenen zijn, maar kameren kon ze weldegelijk vergeten, wtf... ze was 14 uur in de club, maakte 1 of 2 kamers hoogstwaarschijnlijk en voorts ergerde ze menige beer met haar hautain gedrag, en koste ze haar club ook nog 'n vrijkaartje... Net als met de verjaardag van Costana smeet ze haar eigen ruiten aan diggelen, zéér vreemd...Zo, daar ging m'n plan, het alternatief was duidelijk, een Roemeense van onbekend serviceniveau, en zoals in de volgende alinea zal blijken was het weer eentje om toe te voegen aan het helaas "lange" rijtje matige servicedames in PHG...

DENISA, Roemeense, 20j, lange rode haren, bleke huidskleur, sinds enkele weken/maanden in PHG, B-cups natuur, zeer mooi gezichtje, een dame die opviel door leuke respons bijwijlen, en de eerste blikken toen ik haar zag. Gekleed in een visnetje dat nog wat aan de verbeelding overliet. Presales waren ok zonder uit te blinken, sleutelvraag maar niet te lang uitgesteld na de M-ervaring van daarstraks.
    Service: naja, TZ onmogelijk, PZC was meer handkarren met mondopening, NMC ok te noemen, durchgefickt comes in mind. Behoudens Anita&Anca die goede service leverden, Louana en Marie die beiden potentiële topservice leverden waren de rest van de geboekte PHG-dames collectieve tegenvallers en deze roodharige dame zit zelfs in het koppeleton qua matige serviceverleensters. Het was omstreeks 21uur of dergelijke, en het was dixit haarzelve haar 1ste kamer van de dag, naja, dan breekt je klomp... Ik was dus de malloot van dienst die haar 50E kon bezorgen voor haar dagenlange aanwezigheid, en ze verbaasde zichzelf over haar gebrek aan kamergangen, naja sweetie, na zulk een performance op de kamer kun je in elk geval herhalingen al op je pensje schrijven me dunkt... Ik had uiteraard weer ns niet bevraagd naar TZ voor de sessie (vind 'k toch zo'n anticiperende domper op de feestvreugde), en hoppa, tref ik het weer. Voorts zal ik een draadje aanmaken over haar, en ben ns benieuwd naar de evolutie ditaangaande... 25 minuten, illusie 0, TZ 0, PZC met moeite de naam waard maar alla, NMC: reiter naja ok, uiteraard wat flutschi en de rest van die erotiserende shit, missio heftig durchgevogeld, in doggy mits bekkenpressie idem dito... excusi, maar het was benodigd wegens mangelende TZ/illusie/vakkunde en dies meer, 50E flushed down the drain...Fameuze contender voor Zitrone des Monats...(p.s. niet de Denisa vroeger uit Mondial etc.... dame was ook andere regelmatige PHG-bezoekers onbekend)

Zo, nog wat gekeuveld, hot-dogs binnengekatapulteerd, m'n Duitse kollege wat opgemonterd die ook 'n matige sessie achter de rug had, wat rondgehangen, Marie nog gekruist en haar gedag gezegd, nou, een gedag kon er niet af...Bij het verlaten van het etablissement werd naar m'n tevredenheid bevraagd, een no comment zei de dame blijkbaar niet genoeg, effie kort verhaald m'n 2 dameservaringen meedegedeeld, een vrijkaartje werd aangehaald wat ik weigerde, de dame meldde me dat Marie zich wel vaker dusdanig gedraagt, en was voorts zeer correct en verontschuldigde zich voor de onaangename gang van zaken, dat was bepaald netjes...Kortom, zeer wisselende dag in PHG met helaas een diva zonder publiek, onbegrijpelijk...

30. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 4 mei 2012),Bosco ( 4 mei 2012),Carlitos ( 3 mei 2012),Costana ( 3 mei 2012),Dalton ( 7 mei 2012),Jansen ( 7 mei 2012),MichelJ ( 3 mei 2012),NikXXX ( 3 mei 2012),vrije jongen ( 6 mei 2012),Willi69 ( 4 mei 2012)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    DENISA, Roemeense, 20j, lange rode haren, bleke huidskleur, sinds enkele weken/maanden in PHG, B-cups natuur, zeer mooi gezichtje, een dame die opviel door leuke respons bijwijlen, en de eerste blikken toen ik haar zag. Gekleed in een visnetje dat nog wat aan de verbeelding overliet. Presales waren ok zonder uit te blinken, sleutelvraag maar niet te lang uitgesteld na de M-ervaring van daarstraks.
    Service: naja, TZ onmogelijk, PZC was meer handkarren met mondopening, NMC ok te noemen, durchgefickt comes in mind. Behoudens Anita&Anca die goede service leverden, Louana en Marie die beiden potentiële topservice leverden waren de rest van de geboekte PHG-dames collectieve tegenvallers en deze roodharige dame zit zelfs in het koppeleton qua matige serviceverleensters. Het was omstreeks 21uur of dergelijke, en het was dixit haarzelve haar 1ste kamer van de dag, naja, dan breekt je klomp... Ik was dus de malloot van dienst die haar 50E kon bezorgen voor haar dagenlange aanwezigheid, en ze verbaasde zichzelf over haar gebrek aan kamergangen, naja sweetie, na zulk een performance op de kamer kun je in elk geval herhalingen al op je pensje schrijven me dunkt... Ik had uiteraard weer ns niet bevraagd naar TZ voor de sessie (vind 'k toch zo'n anticiperende domper op de feestvreugde), en hoppa, tref ik het weer. Voorts zal ik een draadje aanmaken over haar, en ben ns benieuwd naar de evolutie ditaangaande... 25 minuten, illusie 0, TZ 0, PZC met moeite de naam waard maar alla, NMC: reiter naja ok, uiteraard wat flutschi en de rest van die erotiserende shit, missio heftig durchgevogeld, in doggy mits bekkenpressie idem dito... excusi, maar het was benodigd wegens mangelende TZ/illusie/vakkunde en dies meer, 50E flushed down the drain...Fameuze contender voor Zitrone des Monats...(p.s. niet de Denisa vroeger uit Mondial etc.... dame was ook andere regelmatige PHG-bezoekers onbekend)
    ...
    Fieuw, gelukkig had je dit in het vet erbij vermeldt, maakte me al zorgen
    Pain is weakness leaving the brain !

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Als een sluwe vos gewacht tot 2 mei om Duitsland weer onveilig te maken in de hoop dat de meeste beren na 2 feestdagen hun tokus niet meer overeind zouden krijgen.
    Bij binnenkomst rond 14:30 waren er ruim 10 beren en zo'n 25 dames aanwezig.
    Pas na het avondeten kwamen er letterlijk busladingen beren binnen incl. een paar beruchte forum veelplegers.
    Big30 gaf nog een rondleiding door By Night, waar ik 15 min voor de Hot Dogs nog ff toegeslagen heb met de mooie Roemeense Gini/a?
    Eerder op de avond al met Nati wezen kameren.
    Internet nog steeds defect in nachtcafé en in de bar werkte het ook amper, tijd voor een fatsoenlijke router zou ik zeggen.
    Ontbijt was ok, wordt tegenwoordig ook lang bijgevuld zodat je niet meer met 180 hoeft te scheuren als je bang was dat het om 14:45 al weg zou zijn...
    Avondeten stelde weinig voor, ook geen metzger, maar dat kon je mooi compenseren met de Hot Dogs die wel top zijn.

33. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 4 mei 2012)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    waar ik 15 min voor de Hot Dogs nog ff toegeslagen heb met de mooie Roemeense Gini/a?
    Gia. ex VV.

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten