Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 156
    Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

De Kino zijn ze volledig aan het ombouwen in het achterste gedeelte komen er 2 nieuwe kamers bij .
    Het voorste gedeelte blijft een kino met 2 bedden en 2 zitbanken en een rond bed in het midden en een video scherm tegen de wand .
    Deze week moeten de verbouwingen klaar zijn , proficiat Eddy .
    Maandag is er PARTY in Babylon .
    GW en zijn duifje zullen aanwezig zijn in de namiddag .

Vandaag me opperbest geamuseerd in Babylon een trio met Jamila en Maya en later een trio met Jamila en Lena .

2. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (27 april 2012),savesexer (27 april 2012)

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Een paar vrije uren vandaag, een mooie gelegenheid om de A74 eens uit te proberen. Hmm dat viel niet mee. Dat stukje zelf wel maar de rest van de weg was, nou ja lees daar maar.

Kortom na een lange vermoeiende rit eindelijk aangekomen. Slecht voorteken, ik heb het idee dat je voor topsessies gewoon een lekker tochtje rijden moet hebben zonder poespas, ergenissen en opstoppingen. Slechte autorit is vaak een minder verblijf in onze favoriete gelegenheden.

Maar goed, bij de entree valt me al op dat er een soort scherm voor de deur gemaakt is, zeker om ons te beschermen als het regent, hagelt, stormt en sneeuwt tijdens het wachten of de deur open gaat. Via het deurtje rechts zag ik ook dat ze het voortuintje aan het vertimmeren zijn. En er liep een schilder rond....
    Je zult daar maar dat werk moeten doen terwijl al die dames daar zo rond dartelen.

Afijn GMA kleedt zich om en loopt eens een rondje:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    De Kino zijn ze volledig aan het ombouwen in het achterste gedeelte komen er 2 nieuwe kamers bij .
    Dat is inmiddels klaar.

Ik plof mij op een barkruk en kijk eens rond...
    Zoals gewoonlijk een paar dames aan de automaten, da's meestal geen goed teken voor GMA. Achter de bar een leuke verschijning met handdoek om, die heeft dus even vrij genomen. Het bleek om Blanche te gaan. Sinds Jozefa (SKW, nu helaas op vakantie) denkt GMA dat alle meisjes met een brilletje leuk zijn dus dikke naam op de "to do"lijst. Ondertussne lonkt en flirt een dame vanaf het ronde ding in het midden. Ogenschijnlijk te actief en niet GA type maar uiteindelijk weet Alina met toch te strikken. Nee , half uurtje schat, dan eten en dan zien we wel weer. Ik wou Blanche proberen weet U nog... Helaas, die zat opeens ook bij de automaten... Hapje eten, niet slecht, gemarineerde varkenslapjes, kippeborsten en -spiesjes, baden in het vet, maar dat ku je er vanaf laten druipen. Ik miste wel aardappelen of rijst erbij. Even uitbuiken in de sauna.
    Weer naar boven, ik wou nog even wachten maar opeens zag ikSabrina. Iets te snel voor min doen meteen aangeklampt.... Helaas, dat was wat minder. Nog even een saunaatje en toen maar weer terugm de vrije uren zaten er welsiwaar nog niet helemaal op maar als e terugweg ook zo ... zou zijn dan kon ik geen uur meer blijven...

Dat was een slimme zet.

4. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (13 mei 2012),satanic surfer ( 5 mei 2012),savesexer ( 5 mei 2012)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

een week na mijn toch wat tegenvallende bezoek aan Babylon was ik weer in de buurt. Een verstandig man zou dan misschien gaan denken dat het verstandig is om eens iets anders te doen maar we hebben het hier niet over een verstandig man maar over een beer, een ijsbeer. Bovendien had ik begrepen dat er iets van een party was dus dus wou ik wel eens meemaken. Om met dat laatste maar et beginnen, ik vond dat een hele klein beetje tegenvallen niet dat het niet levending was maar het uitgeatene dat ik mij na het lezen van partyverhalen had voorgesteld was het ook niet echt. Er zouden twee verklaringen kunnen zijn, in de eerste plaats de verjaardag van de Cheff op zaterdag, dat zou pas een "party" worden zo begreep ik van wat aanwezigen en dames en die zou al om middernacht beginnen, daar kon ik wegens lange reistijd na vermoeiende dag echter niet voor blijven. Er was echter een andere ijsbeer, wiens naam ik wegens pivacy redenen (je moet daarmee opppassen in dit land) maar niet voluit zal vermelden, die wat langer bleef, althans Sph.. (toch netjes omgegaan met de privacy zo, vind ik) was er nog toen ik weg ging. Die zal ons wel wijzer maken.

We kwamen gelijkertijd aan en zodoende wist ik dat Sph... Nederlander was, wat gepraat, voorgesteld en zo wisten we wie wie was.

De andere reden die een beetje partysfeerverstorend was , was misschien ene grote zwarte kist in het midden van de bar ruimte. Misschein dat die met het "coyote ugly" thema, meiden dansen op de bar en zo , te maken heeft, een extra podium. Het zag er niet uit om eerlijk te zijn. later op de avond is er inderdaad op gedanst maar toen ik beneden was deed hij vaker dienst asl een soort van statafel voor het Karaoke scherm. Dat was de andere nevenattractie van die avond, karaoke. Zou dat het zijn dat ervoor zorgde dat Laura niet zo vrolijk op de bank zat als ik gewend ben? 't is zo'n lieverd en die uistraling miste ik een beetje gisteren. Maar goed, toch maar naats mijn allereerste Babylonmeisje gaan zitten. Sneller dan gebruikelijk wou ze naar de kamer omdat het beneden wel erg veel herrie was.... Op de kamer was het Laura als vanouds.

Beneden, hapje gegeten, geen topkwaliteit maar het was weer voldoende.
    Aan de bar het een en ander aanschouwd en toen kruisten mijn blik en die van Lori elkaar. Een professionele knipoog mijn richting op volgde, samen met een al even professioneel handgebaar dat mijn uitnodigde om tussen haar en Alexa plaats te nemen. Alle alarmbellen gingen rinkelen, trios, da's vaak een afknapper, ja ik weet het. Twee zusjes samen, dat zal we niks zijn.... Kortom , een verstandig man..... Maar daar hadden we het al over nietwaar? Wat volgde was een vakkundige, professionele, goede sessie, niets minder, niets meer met op de achtergond het gezang vanuit de bar "country roaaaads, take me hoooome, to the plaaaace , I beloooong, West Virginiaaaaaaa, mountain mommaaaaa, take me hoooome, country roaaaaads..... ....lalalaaaaaaaa lalalaaaaa lalalaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaa lalalalaaaaaaaa lalalalaaaaaaaaaa lalalaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaa......" (en we lagen volgens mij op de meest verafgelegen kamer...)

Weer naar beneden waar medebeer Sph... nog steeds het een en ander stond te aanschouwen. Er was nu wat meer actie en hoe.
    OP de bar werd gedanst door Lucie en janet. Vooral deze laatste was zeer actief met flessen sterke drank. Die ze aan haar mond zette en gebruike om zichzelf en andere dames mee te.. marineren. Ook erg actief aan het animeren en ja ik weet dat er verstandige mannen zijn die daar niet van houden, maar daar hadden we het al over. Natuurlijk voelde ze zich meteen aangetrokken tot uw forumcollega's, ze is prof en voelt dus aan waar kwaliteit zit. (De cynici onder U zullen wel zegegn dat ze geld rook maar dat is denk ik niet waar, afgaande op de buiten geparkeerde bolides roken Sph... en ondergetekende niet zo heel erg naar geld als andere aanwezigen en al zouden we dat wel doen, dan kon Janet dat toch niet ruiken door de whiskywalmen die haar omgaven. ) maar goed, het was gezellig doch onverstaanbaar geanimeer, de ene zoen van een mond vol whisky volgde de andere. Haar gladde met whisky bevochtigde lichaam kronkelde zich om de enige twee aanwezige adonissen....
    Een verstandig man zou zeggen...
    Maar daar hadden we het al over gehad....
    Ik had echter geen zin in gedonder bij alcoholcontroles en gunde onze collega dan ook de eer. ook al omdat ik al twee sessies gehad had en even tot rust wilde komen. Dus ik wenste hem succes en ging naar de Sauna.
    Uitgesaunaat ging ik weer naar boven waar even later ook de collega weer kwam. Wat een talent, ik weet niet wat hij op de kamer deed (al zei hij dat het PSE was) dus of dattum dat goed doet weet ik niet en al zou ik het wel weten dan gaat jullie dat nog geen donder aan maar hij nam wel die karaoke microfoon ter hand... Goed hoor, petje af, applaus.

Maar goed. Daar kwam ik niet voor, ik wou die bebloemde dame ook wle eens meemaken.
    In één woord: wow. Beetje Brandy (BSH-) achtige sessie.

Vervolgens nog even dag gezegd tegen Sph.. en vervolgens naar huis....
    Geïnspireerd door Sph.... ga ik ook maar huiswaarts met muziek, met de klanken van...
    Country roaaaaaads
    take me hooooomeee
    to the plaaaaace
    I belooooongggg
    Naar West Brabaaaaaant
    lalalalaaaaa
    lalalaaaaaaaaaa
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 12 mei 2012 om 11:17

6. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 mei 2012),duivenmelker (13 mei 2012),Sphinx (12 mei 2012)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Babylon is een toptent [...] wel een beetje een ondoorzichtig prijsbeleid denk ik
    was ik nog vergeten te vermelden, het viel me ook pas op bij het weg gaan. Op de theke stond een kaartje met alle prijzen.

Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Lächeln Ring of Fire - Vurige tongen in Babylon

"An old cowboy went ridin' out one dark and windy day,
    Upon a ridge he rested as he went along his way
    When all at once a mighty herd of red eyed cows he saw
    Plowin' through the ragged skies and up a cloudy draw

Their brands were still on fire and their hooves were made of steel
    Their horns were black and shiny and their hot breath you could feel
    A bolt of fear went through him as they thundered through the sky
    He saw the riders coming hard and he heard their mournful cry
    Yipiekayo! Yipiekayee! Ghost riders in the sky"

Deze racebeer had niet eens geweten wat er in Babylon vrijdag te doen was als FC-kollege Ricky me een week na het laatste bezoekje geen mail had gestuurd, want ik had het zo druk de afgelopen week dat ik daar eigenlijk nauwelijks op gelet heb. Het was dan ook al fortuinlijk dat ik op tijd op pad kon, toen ik tegelijk met GMA binnenkwam was het een uur of zeven. De vrijdag stond in het teken van een Coyote Ugly Party (genoemd naar een slechte film waarin de vrouwelijke staf fooien vangt door o.a. op de bar te dansen en bezoekers vol te gieten met drank. Kortom veel eye-candy, weinig verhaal) en de overgang naar zaterdag stond in het teken van "Cheffe" Eddy's verjaardag.

Deze racebeer kreeg zowaar een aanval van jeugdsentiment bij Eddy's muziekkeus rond die tijd. Vroegah hoorde je bij ons thuis ook alleen maar country-muziek: "Man in Black" Johnny Cash, gitaarkoningen Glenn Campbell en Jerry Reed, woordkunstenaar Roger Miller, stadsjochie Eddy Rabbitt en Fiddle-virtuoos "Dangerous" Don Rich (zou de Orange Blossom Special soms "the mournful cry" uit Ghost Riders zijn?) Als je daar nou eens echt naar luistert zonder meteen weg te schakelen naar de Top40 en hoort wat voor een talent die lui hadden. En vergelijk dat dan eens met nu en al die troep die er uit komt? Dan klopt die uitspraak van Trevor Horn des te erger: "Video killed the radio star."

Holy moly, Jeannette in de olie!

Maar goed, even genoeg gefilosofeerd. Deze racebeer stond voor een lastige keuze mbt de afloop van vandaag. Lineup was eigenlijk uitstekend: Angie, Blanche, Elli, Jeanette, Katherina, Kesha, Laura, Lori, Lucie, Maya, Marlen, Mercedes, Roxy, Sonya en dan mis ik er nog een handvol wiens naam ik niet heb onthouden. Eerst maar even Mission Impossible: Blanche strikken. Dat zou zeer waarschijnlijk erg laat worden, maar ze had nog een termin helemaal achteraan vrij. Dus tijd genoeg om eens rond te kijken, eens wat te kletsen met GMA en een paar FC_leden, Ricky, Fkk-fan, Toro70, Rob554 en Erasmus heb ik o.a. herkend. Mercedes probeerde of ik te verleiden was, maar ik had even geen belangstelling (misschien dom, want daarna heb ik haar niet meer zonder gast gezien)

Vanwege de twee party's die aangekondigd waren konden de dames nu hun gang gaan wat sterke drank betreft en vooral Jeanette liet zich nogal gaan. Ze probeerde een paar keer lettelijk een gast de fles in zijn hals te duwen, maar ze had de pech dat velen per auto gekomen waren. Ik herinnerde me nog dat fleckchen me haar ooit heeft aanbevolen en had er dan ook weinig problemen mee dat ze deze racebeer en GMA a la Brandy kwam animeren. Na de eerste paar zoenen merkte ik al dat ik op de champagne na die wss Eddy's verjaardag zou opluisteren ik geen alchohol nodig ging hebben; een tongzoen was haast hetzelfde als een slok whisky Al gauw ging het verder dan alleen animeren en zat Jeanette me op haar knieën af te zuigen. Ik weet niet wat ze in de tussenpauzes allemaal tegen me zei, de muziek stond te hard en zelf klonk ze ook niet bepaald samenhangend meer.

We verhuizen naar boven en daar ontpopt Jeanette zich tot een wilde downhill per fiets. Die vergelijking die GMA met ex-hof Brandy maakt klopt heel aardig, want ook Jeanette houdt er van als het er wat wilder aan toe gaat. Na nog een paar in alcohol gedrenkte zoenen zakte deze racebeer naar beneden af en likte de rest van de whiskey van haar lichaam af. Ze onderbrak af en toe om nog een paar keer een tongduel met me uit te vechten en schroefde er dan een conti om. Aangezien ik al in de gaten had dat de druk vrij hoog stond, ging deze racebeer maar meteen op zn favoriete standje over; doggy. Jeanette gaf heerlijk tegengas en na ongeveer een halfuurtje kneep ze de eerste lading eruit... Bam! Dju, wat een tornado was me dat "Als GMA het maar overleeft" dacht ik bij mezelf.

Intermezzo

Ik ging douchen en even eten. Beneden waren ze inmiddels aan een stukje Singstar begonnen, een Playstation spelletje dat als karaoke werd gebruikt. Om je de waarheid te zeggen, de selectie had wel wat beter gemogen, de meeste nummers waren onbekend en als Angie de microfoon te pakken kreeg dan hoorde je dat gelijk tien straten ver, zeker toen ze om haar vriendin Kesha ging roepen die nog ergens op kamer lag. Gelukkig kwam er een plaat tussen die ik wel kende: Feargal Sharkey's A Good Heart. Zijn bereik en timbre kan deze racebeer helaas niet halen, maar het was blijkbaar goed genoeg voor een paar applausjes. Toen ze daarna de Duitse partymixen overschakelden zwaaide ik maar af, dat konden Fkk-fan en Toro70 toch beter.

Gma vondt het na zijn sessie met Jeanette genoeg, hij wou niet te laat thuiskomen. Deze racebeer dacht erover Marlen of Lucie op te zoeken, maar het liep uiteindelijk anders. Ik kletste wat met de FC-gemeinde, keek hoe het langzaam later werd en de dames langzaam meer in partymodus kwamen, vooral de Roemeentjes gebruikten die grote dansbox wat vaker. De bar werd eigenlijk alleen veel door Jeanette gebruikt, Lucie stond er ook één keer op, maar wel lang genoeg voor Eddy om genoeg foto's te maken. Zo tegen twaalven kwamen ze dan uit alle hoeken tevoorschijn, om de Chef van harte te feliciteren. Toro en Fkk-fan verbouwden een tekst van Spider Murphy Gang enigszins en Eddy kreeg zowel een taart als vijf vrouwen overhandigd, als hij ze in het openbaar te grazen zou nemen

Ring of Fire

Blanche had inmiddels op de bar plaatsgenomen en had om de een of andere reden duidelijk meer succes met haar drankrondgang, want nu waren de meeste Bob's er al vandoor en stonden er meer Bertjes aan de bar, waarvan één diezelfs op de fiets vanuit België was gekomen (petje af, weet je zeker dat je niet in de Giro had moeten rijden?). Deze racebeer kreeg ook een slok sterke drank door zijn keel gegoten, maar dat was niet alles. Ze liet een scheut over haar borsten lopen die ik weer af moest likken, onderbrak dat weer voor een tongzoen. Waarschijnlijk wekte die lange zoen zoveel endorfine op dat ik nog niet doorhad dat mijn strot in de fik vloog. Maar toen ik Blanche van haar hoge positie had afgeholpen en zij even haar spullen bij elkaar grabbelde wenkte ik de barman snel om een fiks glas water. Dju, de volgende keer beter op het etiket kijken The Man in Black moest er ook om lachen: "Love is a burning thing, and it makes a fiery Ring."

Het was inmiddels half een geworden, maar als deze racebeer dacht dat ie er snel vanaf ging zijn, lag ie er krek naast. Blanche maakte totaal geen haast met haar avances en pakte haar tongduel weer met me op. Das de tweede flinke whiskey die ik op originele manier achterover sloeg Haar bloasmeziek bleek van gevaarlijk lekkere kwaliteit, maar we hadden een bitteke last met burengerucht, waar een gast nog wat lag na te praten met het duo dat hij op kamer had. Toen ze in de kino op luide toon verder praatten, stopte Blanche even om ze om stilte te vragen, de vent mompelde een verontschuldiging, de dames klepten op veel zachtere toon verder. Gek genoeg vertelde Rob554 me later dat hij iets dergelijks ook had meegemaakt, maar dat zijn verzoeken om rust genegeerd waren (waarom de dames in kwestie dan weer naderhand flink ruzie hadden gehad)

Blanche pakte daarna goed door en we waren het akkefietje al gauw vergeten. Deze racebeer befte haar een tijdje en vroeg zich later af of het daardoor kwam dat Blanche zo nauw aanvoelde dat ze een beetje glijmiddel nodig had. Ze was in ieder geval nauw genoeg om het gevoel te geven dat ik leeggemolken werd. In missio werd dat nog sterker en ze kreeg er met het grootste gemak en genoegen ontploffing twee uit. Bam. And it burns, burns, burns..." klinkt een typische "Southern drawl". Begint deze racebeer nu ook al spookruiters te horen? We kwekten nog wat over muzieksmaak, blijken zowaar een overeenkomst te hebben in onze afkeer van Ducksauce. Yep, inderdaad ook voor haar neem ik de volgende een cdtje mee (ik wou bewijzen dat niet alle muzikanten van de laatste tijd talentloze X-factor bijproducten zijn).

Willenlos

Normaliter gezien had je dit als het einde kunnen beschouwen, twee goede sessies, de een wat kort, de ander iets langer, leuk feestje gehad. Het was inmiddels na half twee toen ik uit de douche kwam, dus ik dacht dat er niks meer op zat dan wat natafelen en opkrassen. Maar daar vergistte deze racebeer zich behoorlijk, om niet te zeggen dat ie het faliekant mis had. Ik zit heel gewoon aan de bar met een kop thee (de koffiemachine had het opgegeven) en hoor Angie nogal verontwaardigd roepen dat iemand de koffiemachine moet repareren. Als er niemand reageert moppert ze dat ze een koffie nodig heeft of ze gaat omvallen. Deze racebeer had moeten begrijpen dat geen enkele goede daad onbestraft wordt gelaten en haar geen koffiesnoepje aan moeten bieden.

Maar ja, wat zei GMA ook weer, verstandig mens? Die zijn er laat op de avond niet meer. Angie nam het snoepje in de mond, nam mn hoofd beet en nam mn tong in haar mond, zoent alsof het 11u 's morgens is en ik haar eerste klant ben. Kesha raakte ook geïnteresseerd en ik had de 'pech' dat Angie a) weigerde me nog los te laten b) weigerde om nog zonder Kesha op kamer te gaan. Nou moet ik toegeven dat Kesha net zo enthousiast zoende als Angie, dus erg veel weerstand wekte deze trioval niet meer op. Toen Angie op haar knieën en zo lekker bloasmeziek speelde dat ik bijna een public FT had, was er totaal geen sprake meer van weerstand. Ik vergat haast mn bril mee te nemen toen we naar boven liepen, die had ik even afgezet toen ze ineens een driewegzoen probeerden. Westerhagen zag het grinnikend aan "Sie hatten Klasse, gar keine Frage. Ich fiel in ihr Dekoleté. Und er war wirklich nicht in der Lage sie aus dem Wege zu gehen. Sie aus dem Wege zu gehen."

Boven aangekomen bleek Kesha ook heel aardig te kunnen pijpen en deed alleen wat betreft diepgang een beetje onder voor Angie. Kussen deden ze allebei even goed en tegen vingeren bleken ze ook allebei geen bezwaar te hebben. Twee keer moest ik ze even afremmen, want de derde motor wilde veel te graag tot ontploffing komen. Gelukkig een korte onderbreking omdat Angie geen conti's meer had en al bijna in paniek naar beneden was gedaverd voor Kesha er een onder haar neus houdt En die onderbreking was cruciaal, want nauwelijks heeft Angie me in doggy in laten loggen of ze geeft tegengas alsof ze een poletijd voor de F1 moet zetten. Daarbij is ze ook al aardig opgewarmd van alle voorgaande belevenissen zodat het weer vlug afgelopen dreigt te zijn. In missio kan ik haar helse tempo een beetje remmen, maar dan ook maar een verrekt klein beetje

Omdat Kesha inmiddels jaloers dreigt te worden en geen genoeg meer neemt met alleen gevingerd worden schakelt deze racebeer even om. Foutfoutfoutfout FOUT! Kesha lijkt wat rustiger dan Angie, maar dat is uiterlijke schijn. Ook zij wil in doggy geneukt worden, hard in doggy geneukt. En aangezien ze nog iets nauwer aanvoelt dan Angie lijkt het nog veel sneller heerlijk fout te gaan. Uit wanhoop bijt ik zelfs een keer op mn tong en denk aan een roadrunner-cartoon, maar daar zit ook al een tijdbom in dus dat helpt niet zoveel. Ik hou het echter lang genoeg vol om Angie nog een beurt te geven in missio, en uiteindelijk zuigt die me ook heerlijk voor de laatste keer leeg. WROeff! Dat was meer dan redelijk onverwacht. Westerhagen moppert ook nog wat "He Sphinx du, wast ist mit dir los. Diese Frauen gegenüber bist du willenlos! Vollig Willenlos"

Ye can't say "Kick Ass" on the CB....

...dus laat deze racebeer het er maar op houden dat het een knalfuif is geworden. Even was ik in paniek omdat ik vreesde te weinig centen mee te hebben, maar bijstand/afwassen/zaterdag terugkomen was goden zij dank niet nodig; ik had me gewoon dik verteld. Ik dronk nog een kop thee, zei goedendag tegen de laatste barflies en ging me omkleden. Het was inmiddels half 3 geweest en behalve een paar truckers heb ik op weg naar huis geen ander verkeer gezien. Ergens op de A52 richting de grens schakelde Radio Rheinblick ineens weg voor een blikkerig stemmetje dat met een sterk Nashville-accent vroeg ”Breaker One Nine, this here's the Rubber Duck, anyone got a copy on me come on!?”

In de jaren 70 was reclamemaker William Fries onverwacht succesvol onder de naam CW McCall. Zijn bekendste hit werd zelfs de inspiratie voor een van mijn favoriete films: Convoy. De versie die speciaal voor de film werd geschreven door Chip Davis is nooit op cd verschenen en dat is doodzonde Vooral de intro inclusief synthezer, 70's gitaar en Mack en Jaguar motorroffel is zo sterk dat deze racebeer er kippevel van krijgt. Wou dat ik zo'n Duck Horn in de Sud had. Queck Queeeck!

“Arizona, noon at the sixth of June, when they highballed over the pass
    Bulldog Mack with a can on back and a Jaguar haulin' ass.
    He's Ten on the floor, strokin' bore, seat cover starting to gain
    Now beaver you are truckin' with the Rubber Duck
    and I'm about to pull a plug on your drain.

Coz we got a little ole convoy rocking through the night
    Yeah we got a little ole convoy, ain't she a beautiful sight
    Come on and join our convoy, ain't nothin' gonna get in our way
    We gonna haul this trucking convoy, 'cross the USA.
    Convoy!! (Breaker 1-9 This is the Duck again, would you back off with them hogs)
    Convoy!! (Aw roger, by five mile or so.. Ten four, the smell's getting intense up here)
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 15 mei 2012 om 21:55
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

9. Onderstaande 10 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (16 mei 2012),ALAIN1 (16 mei 2012),bad pritt (15 mei 2012),Dalton (16 mei 2012),duivenmelker (15 mei 2012),Goedemorgenallemaal (17 mei 2012),Horny Howard (17 mei 2012),noglangnietuitgewandeld (16 mei 2012),satanic surfer (16 mei 2012),SeX++ (16 mei 2012)

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Ausrufezeichen Babylon te Elsdorf: zaterdag 19 mei

INLEIDING
    Zaterdag 19 mei 2012 was het dan zover. De 40e verjaardag van Civicske werd gevierd in Babylon. Vooraleerst feliciteer in Civicske nogmaals met zijn verjaardag en bedank ik Babylon en Civicske voor: het feest, de champagne, de taart en de €20,- korting op de entree. Dat was tof!!!

FORUMLEDEN
    Het was een erg gezellig feest en het was leuk om de forumleden: Foots, Sexmachine, Jeank, Laurent74, Lustman en Civicske weer te ontmoeten cq. kennis mee te maken. Natuurlijk hebben we weer veel gepraat over: FKK-saunaclubs, partytreffs, gangbangs, geile gebeurtenissen en last but not least de dames van plezier natuurlijk.

DAMES
    En over plezier gesproken: de dames in Babylon gaven gelukkig een hoop plezier. Enerzijds omdat ze allemaal lekker topless in de rondte huppelde, waardoor ik natuurlijk weer mijn ogen heb uitgekeken. Jam, jam, jam!!! Anderzijds omdat het serviceniveau van de ”genuttigde” dames zeer goed was. Grrr…..!!! ”Genuttigd” heb ik de Roemeense Ariel (26 lentes) en de Roemeense Roxy (19 lentes).

KAMERSESSIE 1 MET ARIEL
    Ariel is echt superknap en ”Neu im Haus”!!! Ze heeft een heel mooi slank en ultra strak lichaam (lekker mager). Mooie lange benen, lange zwarte haren en grote donkere ogen maken haar tot een heerlijke verschijning. Alleen bij het zien van deze mooie dame begon mijn voorvocht al spontaan te lopen. Grrr…..wat een lekker ding!!! Voor mij persoonlijk is Ariel één van de lekkerste optick fick-dames die ik ken. In de barruimte was ze erg rustig en stil, maar op de kamer leek het wel een orkaan!!! Heerlijk en flink tongzoenen, goed pijpen en superhard en diep neuken. Tijdens het neuken hield ze mijn lichaam stevig vast, trok me naar haar toe, likte mijn gezicht en tongde als een bezetene tijdens het neuken. Ik werd dan ook helemaal gek van verrukking en vulde na 15 minuten haar hete, strakke, nauwe gleufje (het condoom dan). Vervolgens hebben uitgeput en bezweet nog 10 minuten in elkaars armen gelegen. Hierdoor kreeg ik eigenlijk weer zin, maar ondanks dat hield ik het toch maar op een €50,-sessie. Het herhalingsgevaar is zeker 100%

KAMERSESSIE 2 MET ROXY
    Roxy heeft geweldig mooie dikke naturel borsten!!! Hier heb ik dan ook veelvuldig aan gezogen en mijn lolly op zijn Russisch eens flink doorgehaald. Roxy is erg spontaan in de omgang en de seks voelt heel erg natuurlijk aan bij haar. Op de kamer gekomen, knielde ze meteen en werd ik al staande gepijpt, wat meer dan voortreffelijk was. Vervolgens op bed: tongzoenen, pijpen, ballen likken, lichaam teasen (zoenen) en mij aftrekken, terwijl ze haar borsten in mijn gezicht duwde. We waren pas toen pas 10 minuten bezig, maar ik hield het niet meer langer uit en spoot er flink op los. Hierbij bleef Roxy flink trekken tot de laatste druppels eruit waren. Na een korte schoonmaak hebben we nog wat verteld, gezoend en geknuffeld. En ik natuurlijk maar weer geobsedeerd aan die lekkere tieten zitten. Wat een zaligheid!!! Ook hier hield ik het maar op een €50,-sessie. Het herhalingsgevaar is ook bij Roxy 100%

OVERIGE STUNNERS
    Overige heerlijke dames vond ik: Gina met haar elegante gezicht, lekkere lichaam en top-tieten (cup C maat 75) en nog een elegante dame met een superjonge uitstraling, slanke taille en rossige haarkleur (haar naam ben ik helaas vergeten). Voor enkele knappe dames en hun goede service ga ik graag nog eens terug naar Babylon.

IMPRESSIE VAN DE CLUB
    Met de club zelf was overigens ook niks mis. Er zijn mooie kamers op de verdieping, er is een mooie Kino met groot breedbeeld, er is veel en lekker eten gedurende de hele dag, de uitbater (Eddy) en de bediening zijn zeer vriendelijk en alles is netjes verzorgd. Echter de tuin, het welness-gedeelte en de bar kun je voor wat betreft grootte, exclusiviteit en moderne inrichting totaal niet vergelijken met bijvoorbeeld de geweldige voorzieningen in Planet Eden. Echter de sfeer en de dames in Babylon zijn zeer goed en dat is natuurlijk niet onbelangrijk!!!

CONCLUSIE
    Voor mij persoonlijk is Babylon maar 85 km rijden en ik wil daar nog wel eens teruggaan voor relatief korte saunabezoekjes, mooie dames en goede service. Indien ik voor het totaalpakket (welness, loungen, socializen, uitgebreid eten, neuken, etc.) ga en me een hele dag lang in een club wil vermaken, dan prefereer ik andere clubs.

PROBLEEM
    De honger naar seks en mooie jonge meiden is helaas niet eventjes wat minder geworden na dit saunabezoek. De dierlijke lusten zijn ook na dit saunabezoek alleen maar toegenomen in plaats van afgenomen?!?! Maar gelukkig hebben we de foto’s nog www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-damen

Tot binnenkort in FKK-saunaland.
    Groeten Rudi_NL
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 mei 2012 om 09:30
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

11. Onderstaande 10 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 mei 2012),Badslippers (20 mei 2012),Costana (21 mei 2012),duivenmelker (20 mei 2012),lustman (20 mei 2012),Megaboob (20 mei 2012),MiniME (20 mei 2012),noglangnietuitgewandeld (20 mei 2012),satanic surfer (20 mei 2012),Ties85 (20 mei 2012)

Last Online
    19 juli 2017 @ 12:29
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Daumen hoch 18/05 Babylon co-produktie Killer-Bull en Master-Bull

KB: Het was nog eens tijd om op mezelf een ouderwetste tweedaagse te houden.
    Die zou doorgaan in Planet Eden want daar was ook een party aan de gang.
    Ik had daar ook een hotel in de buurt voorzien en zo kan ik op zowel vrijdag als zaterdag naar die club
    Maar ik had ook nog een vrije kaart voor Babylon en ik zou daar een tussenstop kunnen maken
    Want Ace2 zei me onlangs nog dat je een lange rit beter met tussenpauzes kan maken

SFL: Ik had wel oren naar de Killer-Bull zijn plannen. Niet zozeer om de dwaas blindelings te volgen naar een club waar ik nooit eerder van gehoord had (wist niet dat het FKK-planet was op dat moment), maar wel om eerst te stoppen in Babylon. Wegens omstandigheden diende ik toch in de avond thuis te zijn en een bezoek aan deze club in de namiddag was me dus ideaal. En het is niet eens zo gek ver rijden voor ons. Ongeveer even lang dan naar GT.

KB: We waren apart gereden en die achterlijke zot van een Master-Bull begon zo hard en wild te rijden toen we De Duitse grens over waren dat ik hem kwijtspeelde. Hij moet de poesjes geroken hebben.
    Natuurlijk is haast en spoed zelden goed want hij was wel beter bij mij gebleven en dan zou hij nog sneller
    in Babylon aangekomen zijn. Nu was de zot helemaal verloren gereden en belde me paniekerig op terwijl hij eenzaam en ver uit de beschaving op het Duitse boerenland aan een kruispunt toegekomen was.

SFL: Omdat die moffen zo nodig de weg moesten open leggen en ik niet rechtstreeks Elsdorf kon inrijden.
    Ik dus in een wijde bocht, doorheen velden en eenzame boerderijtjes en geen levende ziel, op een stel koebeesten na, te bekennen. Ik overwoog even de weg aan de koeien te vragen, maar mijn Duits is roestig.
    Dus opteerde ik toch maar om mijn kameraad te bellen. Over de telefoon wist hij me te leiden.

KB: De Master-Bull mag dan wel tegen 200 over Duitse wegen gescheurd zijn, ik was wel als eerste toegekomen in de club. Ik was al binnen, had al eentje in haar dikke tieten geknepen en stond me al om te kleden, toen de Master buiten adem en nat in zweet de kleedkamers in de kelder binnen kwam gelopen.
    Hij ging zich dan ook meteen douchen om te bekomen van de helse rit.

SFL: Na een verkwikkende douche ten gevolge van harde labeur op menig agrarisch wegennetwerk, ging ik meteen naar de bar boven, want ik verging van de dorst. Met een Tarzan lapje voor mijn middel, want badjassen hebben ze daar niet. De Killer sprong beneden in de jacuzzi bij een bende ouwe Duitsers. Terwijl in de kelder deze homo bijeenkomst doorging, gaf ik mijn ogen de kost in de bar.
    Ik telde rond 13u30 toch wel een 20tal dames en laat het gezegd zijn dat het een behoorlijke diversiteit was.
    Grote tieten, kleine tieten, mollige dames, slanke dames, oude rotten, jonkies en verschillende roots.
    Ik bestelde bij zo’n poedelnaakt loeder achter de bar wat te drinken en ging in de gezellige zetels zitten.
    Best wel een leuke club. Daar ze klein is en het nog maar vroeg in de namiddag was, was er veel bedrijvigheid.

KB: Toen ik terug boven kwam zag ik de Master daar al in de zetel zitten met 2 vrouwen rond zijn nek.
    Als een dikke vette pooier hangt dat daar in de zetels en de vrouwen vliegen erop af alsof het een ezel is die geld schijt.

SFL: Maar dat is natuurlijk niet waar. Ik ben maar een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon en het was wederom mijn geluksdag. De Killer vroeg of ik hen misschien kende van een andere club, maar dat was niet het geval. De arme jaloerse man kon niet anders oordelen dan dat ik tegenwoordig sterk bezig ben. Omdat beide mokkels goed voorzien waren van een voorgevel, duwde ik er eentje naar de Killer toe met het advies dat ze hem eens moest vragen of ze de anaconda mocht zien en aaien. Na een paar minuten kieperde ik ook de andere van mijn schoot af, want ik was er nog niet klaar voor. Ik stond op om aan de bar nog een drankje te bestellen.

KB: Hij was er nog niet klaar voor. Ik zie de onnozelaar daar staan aan de bar en achter hem staat Lady Gaga in levende lijve. Ik zie die zot een halve zin uitkramen tegen haar en ineens grijpt ze hem rond de nek en staat de smeerlap daar ineens te tongkussen met Gaga. Toen hij zich losmaakte van haar en zich terug tot bij mij wende had hij geen handdoek meer op zijn middel, maar hing de handdoek als een vlag te wapperen aan zijn kapstok. Hij zei me dat hij niet kon weigeren en dat hij dus toch maar de kamer zou opgaan.

SFL: Een kapstok??? Ik moet daar eerst een stijve voor krijgen. De Killer alias Master-Anaconda kan dat al zonder een stijve te krijgen. In slappe toestand kwam hij met één handdoek nog niet toe. Met een grijns zei hij nog dat hij in het boerenlandschap op de weg hier naartoe een paard tegengekomen was. Dat paard begon warempel te janken omdat zijn salami niks vergeleken was met de anaconda van Killer-Bull. Iedereen zou de Killer dankbaar moeten zijn, want dankzij hem ligt de lengte van de gemiddelde lul in de lage landen 10cm hoger. Zonder hem konden jullie die 16 of 17 op jullie buik schrijven. Tot zover een toelichting over de gemiddelde lul der lage landen. Ik had Lady Gaga al vanop afstand gezien en ze zag er behoorlijk wild uit. Bovendien had ze een uitermate soepel, sexy en bleek slangenlichaam, waar ik me al te graag aan zou vergrijpen. Het ging natuurlijk niet om de echte Gaga, maar wel om Maria (Bulgarije).
    Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Maria-Bulgaria

KB: Ikzelf liep nog een rondje en nam ook wat te drinken. Ik ging ook eens bij het buffet kijken.
    Dat zag er allemaal goed uit. Redelijk veel keuze en alles was lekker. Heel compleet van salade tot nagerecht.
    Ineens werd ik op het middenstuk van het sofa gedeelte getrokken door Nikoletta.
    Die begon me bijna te verkrachten daar in het midden van de bar
    Ik kende haar wel van ziens in een andere club al weet ik niet meer de welke
    5 minuten bleef ze me plagen en uiteindelijk gaf ik toch toe om met haar een sessie te gaan doen

SFL: Dan lopen er in de bar nog een viertal mokkels rond met hangtieten als bloemzakken en het is zelfs zo dat ik niet veel eerder nog eentje met serieuse prammen bij hem op schoot gekieperd had. En toch slaagt de dwaas erin om er eentje zonder tieten uit te pikken. Ik zag daar een Duitser aan de bar hangen die verdomme dikker tieten had dan het mokkel van de Killer. En dat noemt zichzelf dan tetten-man! Het zou met betrekking op mij willen zeggen dat als er van de 20mokkels 19 roken, dat ik juist die ene zou pakken die niet rookt. Een wereld op zijn kop. Maar de Anaconda-Killer is zo glad als een paling op sterk water en maakte deze schone tot zijn prooi.

KB: En ze was nog goed ook. Boven in de kamers achter de cinema gegaan. Het gehijg van de pornosterren in de film hitste me nog harder op en Nikoletta deed wat ik van haar verwachtte. OK, ze had wel geen tetten, maar een topact als haar wist dat wel te goed te maken. Pijpen deed ze als de beste.
    Link: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/34.php

SFL: Ja, die gebruinde mossel met de stevige kont, het pezige lichaam en de kleine stevige tieten zou ook wel spek voor mijn bek kunnen zijn. Deze donkerharige kon ik al meteen van mijn lijstje schrappen, want waar de Killer met zijn reuzepik ingezeten heeft, die poes is volledig uitgehouwd en dan zou het moeilijk worden om nog tot een jizz lozing over te gaan.

KB: De Master-Bull en Master-Anaconda liepen elkaar tegen het lijf toen ze achter de cinema gelijktijdig de kamers uitkwamen. Dat leverde weer flink gelach op, want zulk toeval overkomt je niet altijd. Het kwam natuurlijk omdat ik maar een half uur op de kamer was en later vertrok en de Master een uur. Maar toch moet het maar kunnen in een huis met zoveel kamers.

SFL: Ik weet dus niet wat ik gehoord heb achter de wand. Was het nu de pornofilm in de kino of was het de Killer die zijn eigen pornoscene aan het opvoeren was. Eigenlijk gortig als je er zo over nadenkt. Na 5min de slappe lach om zoiets idioots en die mokkels ons maar onbegrijpend aankijken, gingen we ons douchen. Terwijl ik de Killer met nog een halve stijve onder de douche bezig zag, ging ik er terug uit en liet hem eerst maar begaan alvorens ik me zou douchen. Er zijn 3 douches en dus stonden we ieder aan een kant en de middelste douche was dus nog vrij. Maar als de Killer zich omdraaide moest ik me toch wegtrekken om een onaangename aanraking te vermijden. Dus ik ging de douche weer in, nadat de Killer eruit kwam en hij 3 handdoeken en een haardroger nodig had om zijn meterslange Anaconda droog te krijgen. Die kerel is net een brandweerman die de waterslang uitrolt.

KB: Dat is natuurlijk allemaal overdreven!

SFL: OK, aangezien de Killer-Bull de bescheidenheid zelve is, volstonden slechts 2 handdoeken om zijn pik droog te krijgen. We gingen daarna weer naar boven en er vielen ons meteen al enkele nieuwe dames op. Ik nog wat te drinken bestellen en daarna op de sofa om de bedrijvigheid wat te observeren. Het was echt gezellig met een goede verhouding mannen en vrouwen. De muziek was goed en eigenlijk moet ik wel toegeven dat het de beste kleine club is die ik al aangedaan heb. Toch zeker bij dagenraad. De Killer was blijkbaar nog niet helemaal bevredigd want als een dorpsidioot trippelde hij voortdurend in de kleine ruimte rond.
    Hij was net zo’n Italiaanse hond die ze inzetten om al snuffelend truffels tussen bosmossen te vinden.
    Het leek alsof hij bij alle mokkels eens aan de tieten ging snuffelen. Uiteindelijk zag ik hem toch rond eentje met aanzienlijkere tieten klungelen.

KB: En het duurde niet lang of foetsie weg waren wij. Na eentje met kleine memmen had ik nu toch eindelijk een vrouw met dikkere tetten gevonden. Het was Erika en met haar vertrok ik naar een half open kamer in de kelder. Misschien zelfs iets beter dan de vorige, maar dat kan ook te maken hebben met haar tetten waar ik eerst nog 10 minuten aan gehangen heb. Maar het seksen zelf gaf me ook veel meer voldoening. Alleen in pijpen was die andere beter, maar bij deze Erika heb ik wel mijn paal enkele keren tussen haar tetten geschoven.
    Link: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/57.php

SFL: Moet hij mij eens uitleggen hoe hij het mokkel in link tussen de tieten kan neuken???
    Zo groot zijn die nu toch ook niet.

KB: Nee die zijn kleiner op die foto’s. In het echt zijn die een pak groter
    Maar het waren inderdaad niet de grootste tetten in Babylon, maar voor mij kon het er net door.
    Zal ook zijn omdat ik met de vorige totaal niks in mijn handen had.

SFL: Toch liepen er nog minstens 4 rond met veel dikkere boksballen.
    Maar soit, ieder diertje zijn pleziertje. Ikzelf had al gedurende heel de dag een stalkster. Zo eentje die vanop afstand altijd zit te loeren, maar totaal geen moeite doet om zelf naar me toe te komen. Het voelt verdomd ongemakkelijk aan wanneer zo eentje blijft staren. Telkens wanneer dat onze blikken elkaar kruisten, knipoogde ze hoerig of provoceerde ze me vanop afstand. Maar al bij al zag ze er ondanks haar hoerig gedrag vrij verlegen en onzeker uit. Ik kon nog een half uur zitten wachten, maar uiteindelijk zette ik de stap toch zelf om naar haar toe te gaan. Want laat het gezegd zijn: het was mijn persoonlijke smaak helemaal en bovendien vond ik haar de meest knappe stoot van heel de Babylon. Wat me echter deed twijfelen was dat ze misschien een negatieve reputatie had. Want van in het begin dat we daar waren, heb ik haar met geen enkele andere vent zien kameren of werd ze nog maar benaderd door andere hoerenlopers. Maar waar ik bang voor was, is uitgebleven en het werd een opperbeste sessie met haar. En zeker niet alleen optisch. Ze is echt wel een rustige en aardige dame. Service en vakkennis zijn haar zeker niet vreemd.

KB: Service en vakkennis??? Sfl spreekt over de vrouwen alsof het garagisten zijn

SFL: Neen, erotische werksters… Een oud ambacht en een zeer respectabele job wat wij venten nog voor het driedubbel loon niet zouden kunnen verrichten. Bovendien leek ze sterk op Nicole Scherzinger van de Pussy Cat Dolls. Zo heb ik er nog eens eentje gehad. Een Georgische escort in Moskou. Is lang mijn ultieme topper geweest, maar vorig jaar kwam ik deze Mannika weer tegen en toen bleek dat ze veel van haar pluimen verloren was. Deze Katerina geleek meer op de echte Nicole en minder op de andere en dat was goed om me niet in verwarring te brengen. Net zoals Lady Gaga een uur eerder werd ook zij een topper. Twee toppers op één namiddag én nog wel in een kleine club.

Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...745#post266745

KB: Toen ik terug kwam van de kamer, was de Master-Bull dus weg met zijn poezekat popje. Veel te kleine tetten als je het mij vraagt. Ik ging niet meer gaan vogelen, want ik zou binnen het half uur door rijden naar Planet Eden en dus dronk en at ik nog wat. Is niet mijn eerste keer in Babylon, maar ik moet zeggen dat het tegenwoordig beter geworden is dan vroeger. Ik zal nog eens terug moeten gaan als er een party is.

SFL: Het is zeker en vast een goede en sfeervolle club met overdaad aan lekkere mokkeltjes, maar ik vond het toch problematisch betreft de handdoeken. Je krijgt eentje bij binnenkomst + nog één om rond je middel te doen. Dus na één keer afdrogen kan je al op zoek naar een verse handdoek. Dat is een klein minpuntje. Alsook het feit dat ze matten aan de douche gelegd hebben die niet echt ideaal zijn om voetschimmels weg te houden. Maar voor de rest een superclub. Of het voor de dames ook zo een meevaller is, dat weet ik niet. Want afrekenen doe je pas als je vertrekt bij de receptie. Van de dames weet ik dat ze op 50€ slechts 40 mogen houden en dat vind ik dan niet echt fair. Het is zeker niet eerlijk als je weet dat ze daarnaast ook nog inkom dienen te betalen.

KB: Toen SFL terug was namen we afscheid. Ik reed verder naar Eden en SFL zou na een douche terug naar Vlaanderen rijden. Mijn verslag over 2dagen Eden lees je spoedig!

SFL: Ik was enorm blij en verheugd dat ik er bij mocht zijn. Niet alleen omdat ik twee toppers van een zwaar kaliber op mijn pik geschroefd heb, maar ook omdat het met Killer-Bull weer lachen geblazen was. Dus ik had de goede keuze gemaakt om naar Babylon te komen. De andere keuze was YinYang, want daar zat Dances, alias de Box-Bull, het bruin te bakken met een paar van zijn kameraden. Maar YinYang en Artemis zijn de clubs waar ik volgende week al naartoe ga.

KB & SFL: En we gaan er uit met een streepje muziek en een streling voor het oog van de Master-Anaconda: http://youtu.be/SeIJmciN8mo
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

13. Onderstaande 9 leden hebben Killer-Bull bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 mei 2012),bad pritt (21 mei 2012),Badslippers (20 mei 2012),Costana (21 mei 2012),duivenmelker (20 mei 2012),Megaboob (20 mei 2012),rob45 (20 mei 2012),salitos (21 mei 2012),satanic surfer (20 mei 2012)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Beste beren,

Is er in Babylon ook iets vaneen buitenruimte? Ik wil daar morgen eens heen gaan, maar de hele dag binnen lijkt mij ook niet wat met dit weer. Dan kan ik beter naar GT gaan. Graag advies.

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Babylon heeft een klein terrasje alwaar je rustig kan toeven, er zal hoogstwaarschijnlijk ook worden gegrilld... terrasje is naast de bar via schuifraam, dus je zit nog geïntegreerd in de actieruimte desgewenst, enkele stretchers en relaxstoelen alsook een houten zitbank om rustig een Leffe binnen te keilen, vaak erg gezellig met meiden binnen aaiafstand desgewenst. Naast de douches op de benedenverdieping is een klein tuintje met terrasstoeltjes en ligzeteltjes, niet bepaald erg gezellig en ietwat pover, maar desalniettemin een buitenruimte...
    beste groeten, ss

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Beste beren,

Is er in Babylon ook iets vaneen buitenruimte? Ik wil daar morgen eens heen gaan, maar de hele dag binnen lijkt mij ook niet wat met dit weer. Dan kan ik beter naar GT gaan. Graag advies.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Babylon heeft een klein terrasje alwaar je rustig kan toeven, er zal hoogstwaarschijnlijk ook worden gegrilld... terrasje is naast de bar via schuifraam, dus je zit nog geïntegreerd in de actieruimte desgewenst, enkele stretchers en relaxstoelen alsook een houten zitbank om rustig een Leffe binnen te keilen, vaak erg gezellig met meiden binnen aaiafstand desgewenst. Naast de douches op de benedenverdieping is een klein tuintje met terrasstoeltjes en ligzeteltjes, niet bepaald erg gezellig en ietwat pover, maar desalniettemin een buitenruimte...
    beste groeten, ss
    Yep, tuintje aan de voorkant is net gerenoveerd. Ik denk geen actieruimte omdat deze slechts door een dun muurtje van de straat gescheiden is. Ik ben fervent Babyganger maar juist met dit weer is GT vanwege de tuin ook een idee om weer eens heen te gaan.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Babylon heeft naast de douches op de benedenverdieping een klein tuintje met terrasstoeltjes en ligzeteltjes, niet bepaald erg gezellig en ietwat pover, maar desalniettemin een buitenruimte...
    beste groeten, ss
    Gisteren hier lange tijd gezeten met Jamila en het was er zeer aangenaam vertoeven , volop genieten van elkaar en van de zon tussen 2 kamergangen in.

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard vochtverlies...............

Staalblauwe hemel, 25 graden, de zon volop op je body en bronzerende naakte deernes leiden tot extreem vochtverlies en niet alleen in de tuin.

Ik had mijn zinnen gezet op Noelle die ik in de tuin aan de douches aantrof languit liggend met haar gorgeous body maximum sunsoakend. We starten een gesprek over alles en niets, communiceren met haar is niet zo gemakkellijk omdat haar duits en engels minimaal is. Zo leerde ik dat ze nog maar sinds november 2011 in het beroep zit en zij werkt in 2 à 3 weekse periodes om daarna evenlang terug naar de kids af te reizen. Toen we goed 'gebakken' waren zijn we naar één van de nieuwe kamers in de kino afgereisd, na een koel douchke uiteraard.

Noelle kust niet weerhoudend maar de biggest kisser is het dan ook weer niet. Ze heeft lekker grote tepels en ze pijpt met gevoel. Noelle is zeer naturel, kreunt niet kunstmatig en als je haar likt duurt het wel even voor ze reageert. Ik hield echter vol en plots gaf ze zich over, ze rolde weg uit 69 en ging op haar rug liggen en spande haar schaamlippen open. Ik ging gretig in op deze uitnodiging en het duurde niet lang of de nektar begon letterlijk uit haar grotje te lopen en ze genoot langdurig van deze verwenbeurt maar had toch problemen om te komen. Pas nadat ik haar kutje met 2 vingers penetreerde en haar G plaatsje begon te stimuleren met één hand en haar sterretje masseerde, zonder penetratie, met de andere hand werd ze helemaal zot en het duurde niet lang voor ze ontplofte. Ik ging gewoon verder en ze onderging en een 5-tal minuten later een 2de ontploffing. Fick mir bitte, ze besteeg me en begon we wild af te rijden waarbij ze zorgde dat ik heel diep ging. Het deed haar zichtbaar veel plezier en als ik een vrouw zo bovenop mij zie genieten wordt de weerstand danig aangetast. Ik rolde ze op haar rug en stootte hard en diep en kwam doch zonder dat ze het merkte. Ze smeekte me aan verder te neuken want ze wilde blijkbaar ook klaarkomen. Ik ging gewoon door en al snel baden we beide in het zweet. Ze nog op haar zijde gelegd en zo hard ik kon doorgeramd maar ik was teneinde en de warmte in de kamer was alles behalve bevorderlijk. Ik denk niet dat ik mijn opdracht heb volbracht, verdomme. Ze was echter zeer lief en vleidde zich tegen mij en fluisterde allerlei complimentjes in mijn oor.

Dit was letterlijk en figuurlijk een STEAMY sessie.

Later op de dag heb ik nog gekamerd met Iman en Aurelie. Iman is fluweelzacht kust aangenaam en pijpt als een godin. Tijdens de befbeurt heeft ze zich niet gegeven en werd zelfs maar een beetje nat. Ik heb ze me laten klaarpijpen wat ze zeer goed heeft gedaan en de ontploffing was zeer intens. Als je van soft houdt, is Iman zeker je ding.

Aurelie is zo mager dat ik eigenlijk schrik had om ze te breken. Ze heeft wel mooie borstjes die in evenredigheid zijn met haar lichaam. Ze werkt een zestal dagen en heeft veel heimwee. Tijdens het inleidend gesprek, van een uurtje, werd ze dikwijls emotioneel. Ze heeft echter een goede babbel, engels, en een volwassen kijk op het leven. Op de kamer neemt ze initiatief en kust redelijk. Ze pijpt met veel handinzet en soms een beetje te brut. De befbeurt leverde het gewenste resultaat en ze kwam 2 keer luidruchtig en hevig. Ze is heel gespierd en deze zijn staalhard. Toen ze me besteeg heeft ze me zeer hevig en lang bereden zonder een krimp van vermoeidheid te geven.

De topsessie van vandaag was Noelle en de 2 andere sessies waren zeer goed.
    " A dirty mind is a joy forever"

19. Onderstaande 6 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

Costana (26 mei 2012),duivenmelker (26 mei 2012),lustman (27 mei 2012),Megaboob (26 mei 2012),satanic surfer (27 mei 2012),Tiga (26 mei 2012)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Maandag 28 mei: de aangename verrasing

Na het mindere dagje PHG op zondag had ik eerlijk gezegd weinig zin om terug te clubben.
    Mede dankzij het stinkhotel waar ik geslapen heb, waar douchen omwille van geen verse handdoeken niet mogelijk was en ik geen zin had om dit allemaal uit te leggen toch maar besloten om mijn vrijkaartje te verzilveren !
    Klein ritje van 40min waarbij ik op een haar na een accident voor mijn ogen zag gebeuren.. een ouwe man was helemaal de kluts kwijt en draaide in zonder te kijken, de wagen die afkwam kon maar net vertragen... Achteraf bleek die gast ook naar Babylon te gaan, jaja het bloed bij hoerenlopers zit dus wel degelijk meer in de lul dan in het hoofd...

Netjes achteraan geparkeerd en mij naar de voorkant begeven, belletje trek gedaan en ik werd binnengelaten om 10h55 Oh My God empty place !!!!! Een donkerharige theke ontving mij en bestudeerde mijn vrijkaartje. Freir eintrit ? Ik antwoorde JA ! Op de een of andere manier heb ik altijd hetzelf gevoel met een vrijkaart dat je soms hebt als je met een creditcard betaalt... Je vreest dat het niet geaccepteerd zal worden... Gelukkikg verliep het nu vlotter dan in Magnum en werd ik 2 handdoeken overhandigd. Aan mijn dwaze blik moet ze gezien hebben dat ik nieuw was en algauw riep ze één van de meiden om mij een rondleiding te geven, de dame bleek Katharina te heten... Het eerste wat ik zei toen we de trap omhoog gingen was: Nice ass !!! Ik werd bedankt.

De club:
    Is klein maar gezellig
    Uitstekende welness faciliteiten: whirlpool, sauna, bio-sauna
    De meeste kamers zijn ruim te noemen, en de dubbele kamer lijkt mij wel leuk
    Buffet is middelmatig maar smaakt redelijk, wel heerlijke dessert zoals chocoladekaart en wafels met ijs, slagroom, aardbeien en chocoladesaus njam njam njam
    Klein tuintje achterin, iets groter terras naast de bar
    Leffe Blond !!!!
    Familiale sfeer
    Kwantitatief minder vrouwen dan ik gewend ben, maar kwaliteit super !
    Knap te noemen maar niet echt stunners

minpuntje: de putjesgeur die beneden aan de douches hangt.

Netjes gedouched, hopsakee naar boven om enkele watertjes te drinken en een yoghurtje te eten. Beetje rondgewandeld en dan was het tijd voor een biertje, Bittburger baaahh kende ik nog van een andere club maar uit een glas smaakt het toch iets beter. De barboy trachtte mij waarschijnlijk te versieren want hij herkende me zogezegd..... Zijn het niet de meiden die dit dienen te zeggen ?? Soit ik nam een fles en sloeg dit stuk op zijn hoofd, zo werd hij afgevoerd door de 9 aanwezige meiden en was ik terug de enige vent in da house !! Ding Dong een andere kwam binnen, bleek ook een Belg te zijn die hier geregeld kwam. Hiermee verschillende keren wat gebabbeld maar hij vluchtte nogal rap weg, te weinig meiden aanwezig naar zijn smaak, lees leeftijd, wenst niet echt met te jonge te gaan. Voor het eerst in mijn saunaclubcarriere ook een sauna genomen, kwestie van niet de ganse tijd in een lege bar te zitten met gierige vrouwen rondom je.

Na afgekoeld te zijn werd het tijd om terug op te warmen, Katharina beviel me wel en ik vertelde: you showed me the club, now it's time to show me the service ! Geen probleem voor haar natuurlijk en zo verdwenen we op kamer. Groot voordeel in deze club is dat je geen sleutel dient te halen, je kunt de meiden dus letterlijk "meesleuren" naar de kamer of aanzetten tot actie in het publieke gedeelte !! De service was uitstekend te noemen !!! Hopsakee terug naar de bar, waar de theke ondertussen het vlees aan het braden was, 3 verschillende soorten vlees, niet hoogstaand maar zeker geen lr-niveau zeker en vast eetbaar !! Hierna wat op het nieuw aangelegde terras liggen keuvel in het frans/engels met die andere Belg en intussen kwam ook de eigenaar toe. Deze herkende mij meteen als vreemde eend in de bijt en zo begonnen we wat te keuvelen over het hoerenlopen en de aanwezig meiden en de clubs in het algemeen. Beveelde enkel dames aan zowel van de aanwezig als de afwezige maar legde toch de nadruk op Marina, een lichtrood harige russische/oekrainse met leuke body en beetje bizarre blik. Had haar in burgerplunje gezien en vond ze toen ook al lekker. De chef vroeg: " moet ik een goed woordje doen voor je ?" Ik antwoord: hallllllooooo I know how it works. Hij moest lachen.... Ook jonge beertjes kunnen ervaring hebben hoor

Ik begon in het russisch, althans de 10 woorden die ik ken, en ze was op slag verliefd op me !! Spijtig genoeg kon ze geen engels maar de taal van de liefde heeft geen woorden nodig en algauw begon de kleine ook te steigeren. Stond ik daar met een handdoek rond mijn middel midden het terras met een stijve... Ze wilde me gelukkig dit genante moment besparen en we vertrokken naar de dubbele kamer. Daar speelde zich de beste sessie van 2012 af, man die meid pijpt graag en lekker en diep en afwisselend !!! Dat was iets anders dan het GFE-gedoe de vorige dag in PHG Uiteindelijk werd er ook nog geneukt in allerlei standjes terwijl ze zichzelf vingerde en haar eigen kutvocht oplikte en over mij wreef terwijl ze me geil bleek aankijken... langzaam werd het tempo hoger en diende ik verschillende keren mijn orgamse onder controle te houden. Na een 5-tal standjes was het hek toch van de dam en spoot ik het rubbertje vol, ondanks het al de tweede keer was was hij toch behoorlijk gevuld !! We knuffelden en kusten nog innig na en net toen we vertrokken werd het gedeelte er naast ingenomen. We deden enkel luide fake-kreungeluiden na waarbij we allebei al dansend de kamer verlieten en tot een slotakkoord kwamen onderaan de trap !! SUPER !!

Beetje uitgeput ging ik na het douchen terug een sauna-nemen om alles nog eens op een rijtje te zetten en alles lichaamssapen uit de poriën te zweten !! Costana bleef zowaar 15min erin en ik kwam eruit kletsnat, net alsof ik vanonder de douche vandaan kwam. De reden waarom ik Babylon aandeed was eigelijk Alexia, maar ondanks dat er op de site 11h stond was ze in geen uren te bespeuren. De Chef deed navraag en ze zou maar rond 18h komen, Ok geen probleem dacht ik dus werd het nog wat gezellig keuvelen met de chef, beetje taart en wafels eten, koffie drinken en natuurlijk af en toe een blonde Leffe !! Dikwijls kreeg ik het gezelschap van Marina die me lieve streeltjes gaf, m'n oren aflikte en lieve zoentjes en diepe tongzoenen. Tussendoor probeerde Lucy ook dikwijls maar die staat voor een volgende keer op het programma. Rond 18 nog steeds geen Alexa te bespeuren, wachten op een hoer ? Ja deden we in het begin, nu niet meer maar omwille van de vele lovende zaken hier toch nog 30min gewacht. Bracht niet op dus verraste ik Marina met de simpele boodschap: "Let's go sleep" !! En weg waren we, de sessie was terug van uitstekende kwaliteit, zelf nog geiler dan de eerste !! Na het gerampetamp nog 5min in elkaars armen geknuffeld en daarna samen gedouched en elkaar ingezeept, zo lief van haar Ik deed uiteraard ook goed mijn werk

In de bar nog een watertje gedronken en afscheid genomen van Marina met een diepe, lange, innige tongzoen. Dan terug naar beneden om mijn burgerplunje terug aan te trekken. Net op dat moment kwam de meid binnen waar ik eigenlijk voor kwam, Alexa herkende haar na enkel seconden en net zoals de barman moet ze mij ook herkend hebben want er kon een zeer lieve glimlach vanaf.. Loopt er soms een look-a-like van mij rond in baby ?? Omdat we nog ver moesten rijden toch maar besloten om te vertrekken en hebben we een goed excuus om nog eens terug te keren Na het omkleden ging ik afrekenen maar er was geen theke, stond ik daar zo een beetje te leunen en snoepjes te eten maar gelukkig had Marina dat gezien en drukte ze op de bel, daar kwam de theke en den chef om mij goodbye te zeggen. Intussen was Katharina ook nader gekomen en kreeg ik van mijn 2 schatjes van die dag een lief zoentje, leuk uitwuifcomité !! De rit terug was op z'n minst aangenaam te noemen !! Bedankt voor het vrijkaartje zodat ik Babylon kon ontdekken. Ondanks de tamme dag en de weinige vrouwen toch een superdag gehad. Ik ben benieuwd naar de parties daar en de gewone avonden !!

herhalingsgevaar: 100%
    Laatst gewijzigd door Costana; 29 mei 2012 om 22:26
    Pain is weakness leaving the brain !

21. Onderstaande 8 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (29 mei 2012),duivenmelker (29 mei 2012),gignnl (29 mei 2012),MichelJ (29 mei 2012),satanic surfer (29 mei 2012),savesexer (30 mei 2012),Tiga (30 mei 2012),vrije jongen (29 mei 2012)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard relaxte dag in Bab met een stalkerstintje

Nou, na maandenlange afwezigheid nogmaals Babylon bezocht gister, een fél "verbouwd" Babylon, niet louter qua bouwkundige facts, maar ook qua line-up veel onbekende gezichten. Aangezien er een verjaardagsfeestje van een FC-kollege plaatsvond (net als vrijdag overigens toen omstreeks 07.30 het licht werd uitgedaan dixit enkele getuigen) me aangemeld aan de entree als invitée, naja, de "code" was ik vergeten, eerlijkheidshalve de naam van de jarige ook, dus ik stond daar maar wat te stamelen als een onbeholpen randdebiel. De ontvangstdame was coulant, en aangezien al snel een Duitse bekende me verwelkomde, net als YBF-collega Dupke die op verplaatsing was werd de 30E mét de glimlach onthaald, m'n naam ontlokte de thekefrau enkele grimlachjes, het was de entree van een rookie pur sang... Bist du erstbesucher?? Naja, op die medewerkster had ik vorig jaar alvast geen onuitwisbare indruk gemaakt om het maar voorzichtigjes uit te drukken. Ik riposteerde met een schouderophalende schuddebollende rotkopmove die qua estheticiteit nergens een hoofdprijs verdiende, maar alla, met de karakteristieke rode handdoekjes naar de omkleedruimte gestommeld alwaar de eerste tekenen van renovaties reeds opdoemden. Het dient gezegd, er is de voorbije maanden het één en ander verbouwd in Bab, erg geslaagde aanpassingen en 3 of 4 nieuwe kamers extra, prima de luxe gedaan...Een jammerlijke timing qua whirlpool-reiniging maakte dat de watertemperatuur niet van dien aard was om ns lekker in te zitten dobberen, sneu. Enkel de onvervaarde jarige feestneus en enkele van z'n vrienden waagden zich in de watermassa die toch bepaald frisjes was, 27°C, naja, deze watervogel was 'n ietsiepietsie teleurgesteld ditaangaande, en later op de avond werd Roxy die vervaarlijk close werd gesignaleerd bij de birthdayboy doorheen de dag ij zo na de whirlpool ingekieperd, ze verzette zich hevig, maar de vrede werd gesloten mits een sessie in de biosauna die ik ook vermeed tengevolge uiteraard. Qua wellness dus noppes, jammer. Voorts waren er s'namiddags opvallend veel beren aanwezig, ik had Babylon nog niet vaak zo drukbezocht gezien eigenlijk, korte wachttijden voor kamers, maar bleef behoorlijk binnen de perken. Het eten was zeer lekker te noemen, ruime keuze aan grillfood, de gebruikelijke eitjespan, een fikse taart als dessert, excellent en boven verwachting eigenlijk. Enkele bevriende en voorheen onbekende FC-kollegen waren geschikte praatpartners doorheen de dag, met collega Dupke uitgebreid gekeuveld, een rustige en relaxte beer die prima gezelschap was.

Ontbeten om 16.45u, goh, m'n bioritme deze week is niet om over naar huis te schrijven maar alla, het smaakte wonderwel, en nog ietsje beter toen een knuffelroemeentje langsdrentelde en me een zoet zoentje als voorspijs offreerde op weg naar één van haar quasi ontelbare sessies, naja, Alexa was in da house, en drukker bezet dan strict legaal, pfff. Het leek wel alsof enkel "verliefde" beren of "stammberen" een kansje maakten vandaag, godbetert, een wachtrij van 4 of 5, een beer die haar doorheen de dag 3 of 4-maal meetroonde naar de kamer, en zelfs met een fameus stalkerssyndroom leek opgezadeld, het moet niet gekker worden, maar daarover in een latere alinea een korte vingerwijzing voor freakxxxfans. Goh, ze zag er frisser uit dan gedacht, in tegenstelling tot enkele andere dames die duidelijk nog de uitspattingen van gister in de schamele kleertjes hadden hangen, rondom 19 uur werd er ferventer en driftiger gekamerd, voorheen was het relaxen geblasen voor het overgrote meerendeel van de bezoekers, een timemanagende zoenmachine uit Constanza tenagesproken dan. Een sloot frisdank genuttigd in halve slaapmodus, de line-up was goed te noemen, niet fantastisch qua looks, maar er zaten best een aantal mooi ogende dames tussen naar m'n smaak, Noelle diskwalificeerde zichzelf door ietwat ongeïnteresseerd aanwezig te zijn, ze speelde urenlang op de fruitmachine, en leek niet in beste doen, jammer want we kwamen elkaar telkenmale tegen bij een occasioneel rondje doorheen de vertrekken, na een tijdje werd de initiële onachtzaamheid, ja zelfs desinteresse van haarentwege om het ietje té grof uit te drukken, omgezet in korte kwinkslagjes en diesmeer, maar kameren zat er helaas niet in. Ook Jamila was er, enkele voorts onbekende dames, whirlpoolmijdende Roxy, enkele exotische dames waaronder Vivian die enkele malen eerder impressionante presales weggaf qua TZ, godbetert, daar kon niks op worden afgedongen me dunkt, helaas met Teutonen met pornosnorren... Ook Iman was aanwezig, eerste keer dat ik haar zag, en het dient gezegd, ze heeft een erg mooi gezichtje, mooi geproportioneerd lichaam, jammer van de hangende tietjes, anders was ik na 5 minuten al op de kamer beland. Een roteind getwijfeld aangaande haar, maar herhaaldelijk leuk oogcontact doorheen de dag hield in elk geval de interesse op peil.

Rondom 19u komt plotsklaps ALEXA aangeschuifeld met de traditioneel afkoelende koffiemok in de hand, 5 à 10 minuutjes presalen en desgewenst had ze een "gaatje" in haar boekingsschema vandaag voor me... Goh, een ietwat vreemde gang van zaken, maar eerlijkheidshalve was zij toch grotendeels de reden van dit Bab-bezoekje, dus waarom weigeren als ze zichzelf dusdanig "aanpast" aan de omstandigheden. Ietwat verbaasd gaarne de invitatie aangenomen, en hoppa naar de kamer ondanks het ontbreken van de "gebruikelijke" presales van voorheen, het dient gezegd, ze was dusdanig "volgeboekt" vandaag dat daar ook geen reden toe was, pure logics. Op de kamer viel ik opnieuw in de gratie van deze knuffel- en zoenmachine met sensueel getinte serviceskills; een dotje van een snoesje om het maar ns überfluffy te verwoorden. Maar wel een snoesje die zich prima uit de slag trekt qua TZ, PZC en NMC; tot m'n verbazing werd er zelfs FT aangeboden desgewenst, een lichte indicatie dat er qua time-optimalisatie een kleine kentering is opgetreden, naja, ze werd letterlijk vanuit alle uithoeken bestookt door beren, ze moest er velen weigeren, enkel mits "voorkennis" of "introductie" was het mogelijk haar te boeken. Nogal wiedes als je Liebeskärpers hebt rondhangen in overtal, de voornoemde "stammklant" die haar herhaaldelijk boekte doorheen de dag zat gebiologeerd voor zich uit te staren doorgaans, tijdens de "tussentijd" werd ie tijdelijk geëntertained door zusjelief Lori, een gast die categoriek in de touwen hing en in het web van A. was verweven, naja, het komt somtijds als 'n déja-vu voor; zij heeft de skills en attitude ervoor...Het opmerkelijkst was dat tijdens m'n sessie met Alexa ze eventjes de kamer verliet ( papierdoosje was leeg achtergelaten), hoorde ik haar praten met die gozer, naja, het moet niet veel gekker worden, obsessief gedrag zoals je dat in verscheidene vormen aantreft. Ik had uiteraard de belhamel kunnen uithangen en me daar over opwinden, ik vond het eerder potsierlijk en kolderiek, maar alla. Voorts een zéér goede sessie van 1 uur die algeheel bij m'n verwachtingen pastte, een heilzame hereniging met louter good vibes tussen beide participanten, ze zag er ook at ease en relaxter uit dan eind vorig jaar, dat stemt de empathische ijsbeer gelukkig uiteraard. Herhalingsgevaar bij deze minisweetie is vanzelfsprekend hoog, in een club als Bab is ze incontournable voor mezelf, maar zoals voorheen hou ik het bij een normale frequentie en normale kamersessies, tot tevredenheid. Noot voor geïnteresseerden, nog aanwezig t.e.m. woensdag, erna naar de heimat met zuslief voor onbepaalde tijd...

Goh, tevreden en relaxed in de barruimte ingetuimeld, een bordje benodigde vitamientjes binnengecaprioleerd in gecontroleerde mate zelfs diesmal, wat een mes- en vorkbeheersing tot m'n eigen dolle verbazing, meestel kunnen omstaanders zich maar beter behoeden voor rondzwierende etensvariëteiten, maar niet ditmaal, nee hoor. Opgeluchte gesprekspartners dus doorheen de verderzetting van de relaxte Bab-dag, en uiteindelijk na veel wikken en wegen toch maar ns naast IMAN plaatsgenomen. Deze Malinese dame spreekt voortreffelijk Frans, is geen onbekende in Belgische discotheken en studentensteden, leuke dame. Voorzichtigjes tongzoentje hier en daar, naja, de stemming was ok te noemen, relatief snelle sleutelvraag, 10 minuutjes max. schat ik. Op naar een ruime kamer waar geen Imanfan kampeerde ter afwisseling, wel koddig hoe ze errreeeeg voorzichtigjes trappenloopt, echt in slowmotion en op het bibberende af...Ik verdacht haar ervan ooit ns categoriek van deze trap te zijn afgedonderd, anders valt he bezwaarlijk te verklaren. Met "surplace-kramp" toch de bovenverdieping bereikt, poeh, mooie ruime kamer tot tevredenheid, was ze een bedlaken vergeten, en boven waren deze blijkbaar op of zo, want het duurde een tijdje alvorens ze terug aan kwam gedrenteld, een tikje vreemd...Ik had ondertussen tot elvendutzend geteld, en was dan ook blij dat ze toch opdoemde mét bedlaken. Sessie zelve was ok zonder meer, maar niet het verhoopte highlight. TZ zijn verzorgd te noemen, wel ietjewat snel en geforceerd bijwijlen. PZC was niet veel op af te dingen, oogcontact, variatierijk, ietwat diepgang ontberend als randissue. NMC standaard. Een halfuurtje dat wordt gecatalogeerd als oké, maar geen herhalingswaardige performance bij een volgend Bab-bezoekje, het was aardig, maar niet wervend. De naweeën van haar drukke werkritme de laatste dagen/weken, de vorige "feestnacht", slechte chemistry, wie zal het zeggen. Leuk zonder meer, kan haar geen manco's of issues aanwrijven, allesbehalve, ok-sessie. Erg mooie dame met het mooiste gezichtje in baby for sure, en tegen m'n voorkeur in voor natuurlijke borsten is dit wél een dame die een liftje zou kunnen gebruiken.

Zo, de keet was ondertussen toch relatief leeglopend qua aanblik, opvallend veel dames vertrokken of waren eerder passief te noemen, ik gok dat er wat té zwaar is doorgedanst... De jarige en nog enkele andere bekenden nog de hand geschud en bedankt voor de fijne dag, Alexa nog goodbyegeknuffeld en m'n "schuld" vereffent bij de dame(s), een relaxte dag in Bab zonder enig puntje van kritiek, het beviel me weer goed aldaar, en binnen afzienbare tijd ga ik nogmaals op bezoek, maar dan wel op een weekdag, want enkele dames zijn lastig te boeken en week-endnachten lijken er bij enkele dames wel in te hakken qua spontaniteit naar klanten toe de volgende dag, dus ik prefereer een doordeweekse uistap naar Bab volgende keer...Gok ergens in de midzomer ofzo...Met tevreden gemoed groet u ss...

23. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 juni 2012),blauwebeer ( 3 juni 2012),Costana ( 3 juni 2012),duivenmelker ( 3 juni 2012),gignnl ( 3 juni 2012),Goedemorgenallemaal ( 4 juni 2012),rob45 ( 3 juni 2012),Sphinx ( 3 juni 2012),Tiga ( 3 juni 2012),vrije jongen ( 3 juni 2012)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Afgelopen donderdag nog eens een bezoekje gebracht aan Babylon. De vorige keren waren mij aardig bevallen. Het is echter niet zo direct een club om een dagje uit van te maken, toch zeker niet bij koud en/of regenweer en niet gans alleen.

Afgelopen donderdag was het betrekkelijk mooi weer in de late namiddag. Voor de eerste keer op het terras kunnen zitten vlak aan de bar. Ik stelde mij voor dat dat een piepklein terrasje was. Zo herinnerde ik het mij toch van bijna twee jaar geleden, toen ik er een kleine blik op geworpen had. Misschien was ik verkeerd? Anders is het nu mooi aangelegd. Nog steeds niet groot en niet echt zonnig maar je kan toch even in de buitenlucht genieten. De tuin beneden is ook niet groot. De zon schijnt er tot ergens halverwege de namiddag. Op het terras buiten staat een douche om je te verfrissen maar die werkte niet.

Voorts blijft de club in al zijn eenvoud toch wat hebben. (O.a.: beperkt en eenvoudig eten, minder hete sauna, hier en daar merk je wel dat de bouw al wat ouder is...) Anderzijds heerst er toch altijd sfeer. De dames zouden iets meer contact mogen zoeken zodat het familiale karakter van deze kleinere club meer tot zijn recht zou komen. Vandaag waren er zelfs meer dan enkele dames die aan mijn smaak beantwoordden. Vorige keren waren dat er maar enkele. Aan één enkele kan je natuurlijk genoeg hebben. De dame die ik uitkoos heet Eli. Ze is nog nieuw in Babylon. Wat meer over haar kan zeker geen kwaad en kan je kortelings dan ook onder haar draadje vinden (dat ik allicht nog eerst zal moeten aanmaken). Lolita’s blijven echter eerder uitzondering in Babylon. Alexa was er ook. Net als de week ervoor stond ze ook vandaag niet aangekondigd op de aanwezigheidslijst. Zou ze daar een reden voor hebben? In elk geval heeft ze haar sympathie, die ze voor mij vorige keer verloor, niet teruggewonnen. Ze loopt maar wat voor zich uit, zonder veel contact te willen maken met onbekende beren. Ze heeft anderzijds wel veel vaste klanten. Misschien spreekt ze (stiekem) af op donderdag met vaste klanten en verklaart dat haar doen (op donderdag)?

Er zijn sinds de laatste keer enkele kamers bijgekomen. De kino is nu nog steeds ruim maar niet meer te ruim. Dat is een goede idee. Twee open kamers er bij in de kino. Kamers die je wel kan afsluiten maar de muren zijn niet tot aan het plafond. Er is ook nog een kamer bijgekomen ter hoogte van de trappen naar boven.

Wat me vooral negatief opvalt is dat de eigenaar zeer vriendelijk is naar de vaste klanten toe maar alles behalve geïnteresseerd reageert naar sporadische klanten (dan soms nog met een vrijkaartje). Dat is in Samya dan heel anders.

Al bij al heb ik een leuk dagje Babylon gehad. De HWP heb ik niet gebruikt. De twee vorige keren stonk die. Ik zie er ook nooit of zelden iemand inkruipen. Dat zal zijn reden wel hebben want hij oogt erg mooi. Verder toch even aanstippen dat de handdoeken vaak een geurtje dragen.

Babylon is in zijn geheel best een toffe club. De nadeeltjes wegen voor mij niet zwaar door. Je kan Babylon echter niet vergelijken met andere saunaclubs (of toch zeker niet met grote saunaclubs zoals wij ze meestal bezoeken zoals GT, LR, Sharks, PSR). In zekere zin zou je kunnen stellen dat de € 50 inkom vrij hoog is. Ik vergelijk nu even met Fun Garden, Heaven 7, Heavensgate. Babylon kan dit gedeeltelijk rechttrekken met de goede service van de dames. Ik heb de indruk dat die doorsnee genomen hoger ligt dan in die andere kleinere clubs. Toch moet ik ook hier meteen een niet onbelangrijke kanttekening bij maken. Ik heb bij mijn weinige bezoeken in verhouding toch al dikwijls discussie gehad over de verblijfsduur op kamer, hoewel die vooraf gecontroleerd werd. Ik verneem van een beer ter plaatste dat het een oud zeer is. Ik lees op de Duitse fora dat het inderdaad dikwijls van dat is. De dames moeten op een kaartje per halfuur 1 keer je naam schrijven. Het is dan ook verleidelijk om (achter je rug) gauw de naam een keer meer neer te schrijven. Bij het buitengaan sta je dan voor een verrassing. Je betaalt je sessies in Babylon bij het buitengaan. Als manager zou ik in het belang van de klanten (want wie wil nu een prijsdiscussie?) hiertegen al lang maatregelen genomen hebben. Dit gebeurt niet. Mag ik dan vermoeden dat een extra halfuurtje ook graag gezien wordt door het management omdat Babylon (ik denk als enige club) op elke halfuur € 10 pakt van de vrouwen?

Babylon, een geval apart (maar niet negatief bedoeld). De sfeerverslagen zoals ik ze vaak lees op party’s heb ik echter zeker niet ondervonden. Misschien komt Babylon het meest tot zijn recht op party’s? Lagere inkom gecombineerd met meer organisatie, meer extra’s .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

25. Onderstaande 8 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 6 juni 2012),Big30 ( 8 juni 2012),Dalton ( 8 juni 2012),duivenmelker ( 8 juni 2012),Flurkman ( 7 juni 2012),Megaboob ( 7 juni 2012),satanic surfer ( 6 juni 2012),SeX++ ( 7 juni 2012)

Last Online
    12 september 2012 @ 23:01
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Hallo geplagtes Volk,

ich habe Pfingstmontag erfahren, dass Mona Lisa jetzt im Babylon verweilt. Superklasse

Ich bin Sonntag hin, da ich Freitag und Samstag keine Zeit hatte. Es war ausser mir, noch ein oder zwei Gäste anwesend, gut für mich, so hatte Monalisa mehr Zeit für mich.

Ich habe um 16.00 eingecheckt und bin um 20.30 Uhr raus. Ich habe die meiste Zeit mit ihr verbracht, mal auf der Couch, mal in der Biosauna, ich habe es genossen, sie zu verwöhnen, ihr einfach zuzuhören, natürlich waren wir auch aufs Zimmer. Ihr Service ist einfach super, wie bei einer "richtigen" Freundin.

Babylon, du hast mich wieder. Sie war der einzige Grund warum ich den anderen Club noch besuchte.

Ich komme wieder!!!! Denn das mit der Servicegranate stimmt voll und ganz!!!!

27. Onderstaande 2 leden hebben bigchic73 bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (10 juni 2012),satanic surfer ( 8 juni 2012)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Donderdag de laatste dag van mei nog eens samen met S&F naar Babylon , dit maal geen problemen als GW zijn passagier ophaalt , een uitgeslapen en aangename metgezel in de wagen , ondertussen S&F uitvragen wat mijn duifje allemaal uitspookte zondag laatst in PSR en zijn ervaringen van andere clubs aanhoren .
    Na een voorspoedige reis en een tussenstop omdat we toch tijd over hebben voor een koffie , draaien we de parking op en bellen we aan bij het huis van plezier omstreeks 10u50 .
    De deur zwaait open voor ons , we regelen onze inkom en we krijgen elk een sleutel en 2 handdoeken , vlug naar beneden ons omkleden daar was LUCIE al aan het paraderen en ons op te geilen ze was beneden gaan douchen .
    Voor mij ook een uitgebreide grondige douche , de handdoek voor mijn vlag vastmaken en op naar boven .
    Mijn duifje zou iets later zijn vandaag zo kon ik de raad van Picasso opvolgen en ook eens een sessie zonder mijn duifje maken en ja wie zag ik daar “ LENA “dat is super het was al een tijdje geleden dat ik met deze topper van Babylon op kamer was , ik kreeg al direct een stijve , vlug vroeg ik haar of ze tijd heeft voor me, neen nu niet maar later zeker , ze zocht een ander slachtoffer die een date met haar had en ja de gelukkige kon met haar voor meer dan 2u op kamer verdwijnen .
    Toch wilde ik binnen het half uur op kamer voor dat mijn duifje er was, MAYA was nog niet te bespeuren , ze was er dat wist de theke na navraag wisten de andere dames dat ze boven aan het douchen was , dan maar in de kino op haar zitten wachten meer de deur van de badkamer in het oog houden dan het scherm van de kino , ondertussen kwam S&F boven een toilet zoeken en botste in de badkamer op MAYA na een korte begroeting trok hij zich terug en kwam bij me en wist direct dat ik op Maya zat te wachten .
    Even later kwam ze gedoucht tevoorschijn noch met natte haren en een handdoek om , toch kwam ze in mijn armen voor een innige omhelzing en een langdurige tongzoen mijn handdoek kwam omhoog te staan , mijn verlangen naar meer was groot maar ze wilde eerst noch haar haar drogen en zich verder klaarmaken maar toen ze mijn ontgoocheling zag beloofde ze me binnen 5 min terug te zijn .
    Vijf min later was ze bij me en een heerlijke sessie volgde , geweldig zoenen , op en top GFE , ze kan heerlijk pijpen met veel speeksel en weet ondertussen ook zeer goed wat GW graag heeft en deze beer ook wat Maya graag heeft , na meer dan 20 maal met haar op kamer te zijn geweest waarvan dit slechts de 3 de keer met haar alleen was , van mijn beffen en likken kan ze zo genieten , ze gaf toch de indruk een langdurig orgasme te hebben met veel gekronkel en veel lieve woordjes en gehijg , na 50 min kwam bij mij uiteindelijke de ontlading terwijl ik haar stevig neukte . Nog even samen nagenieten in elkaars armen wat keuvelen en zoenen . Maar Jamila begon terug in mijn kop te spoken en ik wilde naar beneden .
    Jamila was nog niet aanwezig , S&F zat in de tuin te genieten en daar zat ook JO de masseur en gezien mijn rugpijn van de laatste dagen was dit nog eens een kans zo kreeg ik ook de tijd om recup te nemen tegen dat Jamila er zou zijn , die zou natuurlijk onmiddellijk op kamer willen , toen ik naar r de kelder ging voor de massage , arriveerde Jamila een vlugge kus volgde en me eventjes verontschuldigd voor het half uurtje massage .
    De massage van JO is professioneel top , na een halfuur was mijn rugpijn volledig verdwenen alleen al voor dit zou men naar Babylon rijden , na de 30€ te hebben betaald rende ik naar boven naar mijn Jamila .
    Ze zat me op te wachten samen nog iets gedronken waarna we boven een kamer opzochten , en ik heb het mogen voelen wat ik heb gemist ze legde er de pees op , het was een fantastische sessie zoals ik dit alleen met haar kan beleven en ze konden me terug tot beneden horen , pijpen , zoenen ,mijn tepels en ballen bewerken , haar beffen tot ze heerlijk klaarkomt en tenslotte haar langdurig neuken in diverse standjes , tot ik uiteindelijk in doggy mijn zaadcellen in het zakje pers en de kreunen van genot weerhalmen en de hevige stuiptrekkingen blijven duren . Daarna in elkaars armen nog wat lekker nagenieten , dit is zalig met je clubliefje dicht bij elkaar liggen en genieten van haar aanwezigheid .
    Het was stilaan tijd voor een douche en wat eten zodat we ons konden voorbereiden voor een volgende beurt .
    Wat later was Lena beneden, die graag met ons op kamer wilde een half uurtje pauze genomen en we trokken samen naar boven voor een geile sessie waarbij LENA haar plaag kwaliteiten demonsteerde en er een ongewone maar heerlijke vrijpartij van maakte , anderhalf uur waren we op kamer .
    Ten slotte rond 19u nog een laatste maal op kamer met Jamila alleen , waarbij ze hem nog hard genoeg kreeg om te neuken in div standjes maar uiteindelijk in haar mondje mijn vierde kwakje van de dag gedeponeerd het was een top dag voor mij in Babylon .
    Om 20u was ik afgesproken met S&F om huiswaarts te keren , die wilde nog wel met Lucie gaan maar zijn kans was verkeken nog wat discussie aan de balie , uiteindelijk konden we beiden vertrekken na afscheid te nemen van Maya met een dikke kus en een sprong in mijn armen haar benen rond mij wat is dit toch een leuke dame . Lena en Jamila waren al vertrokken naar huis.
    Met een voldaan en blij gevoel vertrokken we , GW met een lege zak en een lege beurs .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

29. Onderstaande 4 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (10 juni 2012),satanic surfer (11 juni 2012),seksenfun (10 juni 2012),SeX++ (11 juni 2012)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Donderdag rond 10u45 wilde ik Babylon binnen gaan , geen probleem , maar nog nooit heb ik zo een teleurgestelde groep dames gezien aan de bar , daar zaten ze allen met een lang gezicht , Maya kwam even tot bij me om even toe te lichten , ze hadden deze nacht ingebroken en 8 kastjes van de dames open gebroken er was geld , juwelen ,papieren gestolen , de politie zou komen .
    Van de theke kreeg ik een koffie , de dames wilden eerst niet werken en toen de politie kwam ben ik terug naar mijn wagen gegaan om daar eventjes te wachten , ondertussen kwam Jamila aangereden en zijn we samen terug binnen gegaan , de dames zaten er nog altijd onthutst bij maar enkele waren toch al van plan om te werken en maakten zich klaar .
    Alle dames waren teneergeslagen van het gebeuren .
    Lucie , Vivian en Sissi zijn de grootste slachtoffers en vooral Vivian is vele euro's kwijt , het geld van 14 dagen hard werken.
    Vlug een douche genomen en met Jamila afgesproken in de dubbele kamer boven , de kamers zijn nu allemaal genummerd en hebben een bordje met een groene en een rode kleur waarvoor een schuiver die een kleur bedekt als men de groene kleur ziet is de kamer vrij bij een rode kleur is ze bezet . Nu zou het gedoe met de schoenen voor de deur of een tafel voor de deur schuiven verleden tijd moeten zijn .
    S&F kan dus de volgende keer op zijn gemak kameren en zal geen driemaal meer gestoord worden, hij moet wel zorgen dat de dame de schuiver in de juiste stand zetten.
    Het valt me wel op . als S&F een bemerking maakt wordt dit meestal stand te pede hersteld , ik durf wedden dat de zandlopers in PSR er ook weer allemaal hangen in de sauna's.
    Nu terug waar ik mee bezig was , een heerlijke sessie met mijn duifje , neuken in diverse standjes , zoenen , haar poesje en clitoris likken tot ze zalig kronkelend klaarkomt een GFE voor 200% en als ik uiteindelijk klaarkom in doggy voelde ik het tot in mijn tenen en bleef ik maar schudden en tierde van genot , zoiets moois kan ik alleen maar met Jamila beleven met een bovenbeste gevoel . Ik begreep terug waarom ik haar iedere week terug opzoek en iedere keer terug zovele kilometers rij . Daarna nog een beetje nagenieten op kamer in elkaars armen liggen een beetje knuffelen en zoenen .
    Toen ik terug van kamer kwam maakte ik kennis met een Vlaamse beer uit mijn geboortestreek die hier al lang klant was en maandelijks eens langs komt maar geen actieve schrijver is , maar de verhalen van GW volgde hij wel , we hebben onze ervaringen een beetje uitgewisseld , hij was zich aan het douchen samen met Marina die hem grondig inzeepte ze hadden juist samen de liefde bedreven en het was een top ervaring voor hem .
    Ondertussen mijn duifje op de massagetafel laten plaats nemen waar ze een grondige massage van JO de masseur kreeg zodat ze terug in topkonditie zou zijn voor de volgende sessies .
    Terwijl de rug van mijn duifje grondig wordt onderhanden genomen heb ik wat tijd om te eten en maakte ik nader kennis met Marina die me vorige week ook al intrigeerde
    maar toen ik juist bij haar wilde aanschuiven vorige week door een andere beer werd weggekaapd .
    Een trio met Jamila zag ze wel zitten als er geen lesbisch gedoe moest zijn er volgde nog wat gezoen en gefriemel op de bank met Marina waarna ik terug mijn duifje ging opzoeken om haar te zien afzien onder die grote stevige handen van JO , maar de massage liep ten einde .
    We gingen dan samen naar de bar waar ik de dames aan elkaar voorstelde en even later trokken we naar boven voor een leuke trio met Jamila en Marina.
    Marina is een mooie dame afkomstig van Rusland ze kan zeer goed pijpen , ik denk een topper maar nu verliep de coordinatie tussen beide dames niet opperbest , vooral Jamila liet het een beetje afweten en Marina heeft dat opperbest opgevangen het was een geile sessie met Marina waar Jamila bijzat en een beetje passief bleef .
    Marina likken , neuken met Marina en uiteindelijk klaargekomen in het mondje van Marina die alles tot de laatste druppel opzoog .
    Later in de namiddag volgde nog een trio met Maya en Jamila , de coordinate tussen beide dames verloopt daar wel opperbest en ze vullen mekaar zeer goed aan ze spelen zeer goed op elkaar in zodat dit terug een topsessie was .
    Hierna Babylon met een lege zak en een lege tas verlaten na eerst te hebben afgerekend bij de theke en afscheid te heben genomen van Jamila , Maya en Marina . Ook nog een bijdrage gestoken in de slachtoffer doos die Jacqueline heeft gemaakt voor de dames die zijn bestolen in de voorbije nacht .
    Laatst gewijzigd door duivenmelker; 15 juni 2012 om 15:26
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

31. Onderstaande 4 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

peterp095 (15 juni 2012),quitje (18 juni 2012),seksenfun (19 juni 2012),SeX++ (16 juni 2012)

Last Online
    5 september 2017 @ 17:51
    Discussies
    3
    Thanks
    41

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    , ze hadden deze nacht ingebroken en 8 kastjes van de dames open gebroken er was geld , juwelen ,papieren gestolen ,

Lucie , Vivian en Sissi zijn de grootste slachtoffers en vooral Vivian is vele euro's kwijt , het geld van 14 dagen hard werken.

Hierna Babylon met een lege zak en een lege tas verlaten na eerst te hebben afgerekend bij de theke en afscheid te heben genomen van Jamila , Maya en Marina . Ook nog een bijdrage gestoken in de slachtoffer doos die Jacqueline heeft gemaakt voor de dames die zijn bestolen in de voorbije nacht .
    ik mag toch aannemen dat de eigenaar van babylon ook een duit in het zakje doet, en dat het pand hier tegen verzekerd is.

Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Dan zal ik proberen er morgen nog eens heen te gaan en ook de dames wat steunen.....

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Gisteren voor de tweede keer naar Babylon geweest. En: het is weer prima bevallen. Eigenlijk wilde ik nog eens kamers met Blanche, maar daagt zat er niet in: zij was gisteren jarig. Wel de hele dag aanwezig, maar niet aan het werk. Speciaal voor haar was er een piratenfeest georganiseerd en gratis cocktails s'middags. Natuurlijk heb ik haar ook gefeliciteerd. Haar vriend was er ook, tenminste als het haar vriend was. Daar begreep ik nou weer minder van. In ieder geval: sfeer was er genoeg. Genoeg meiden, genoeg beren, maar niet teveel. Ook het buffet prima in orde, bediening ook. Natuurlijk zijn er ook minpunten: eigenlijk best wel weinig kamers en ik ben niet zo van dan maar in de kino. En de rioolachtige geur bij de douches beneden zou toch ook niet moeten. Maar: ik heb mij prima vermaakt. drie keer gekamerd, met Arielle, met Maja en met Marina. Zie bij hun namen.
    Later op de dag 100 euro gewonnen in één van de gokkasten: het werd een goedkoop dagje.

35. Onderstaande 2 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (16 juni 2012),satanic surfer (16 juni 2012)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Deze Duitse ijsbeer is een stammklant van Blanche, alreeds toen ze in Samya werkzaam was, en na haar overstap naar Babylon uiteraard ook aldaar. Het is een allerbeste kerel waarmee Blanche zich goed verstaat, en ze zal er niet armer van worden neem ik zomaar aan...

37. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (16 juni 2012),duivenmelker (16 juni 2012)

Last Online
    Vandaag @ 15:22
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Veel dames nemen hun stamklanten mee ! Een bericht met niet gepaste suggesties weggehaald.

Volgens mij heeft Jamila ook een vriendje die we vaak in haar nabijheid kunnen zien .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

39. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (16 juni 2012)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Deze Duitse ijsbeer is een stammklant van Blanche, alreeds toen ze in Samya werkzaam was, en na haar overstap naar Babylon uiteraard ook aldaar. Het is een allerbeste kerel waarmee Blanche zich goed verstaat, en ze zal er niet armer van worden neem ik zomaar aan...
    Vele dames willen op hun verjaardag wel feesten maar niet werken met uitzondering van een vaste stamgast .
    Van de zelfstandige , zelfbewuste en verstandige Blanche kan ik dit zeker aannemen ze is regelmatig in Babylon met haar kleren nog aan iets drinken wat kletsen en wat op de speelkast en slechts een paar uur later is ze in haar werktenue, (FKK), met alle respekt voor deze dame.

41. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (16 juni 2012)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Veel dames nemen hun stamklanten mee ! Twee berichten met niet gepaste suggesties weggehaald.
    Mijn bericht was een reactie op een ongepaste suggestie , en met alle respekt voor Blanche .

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten