Gisteren was ik in Keulen en had even geen auto bij de hand, maar Samya is met OV goed te doen. Gewoon van het station lijn 16 richting Sürth, uitstappen bij halte Michaelshoven en 10 minuten lopen. Na een rondje door het huis bij de Grillmeister een bord vlees gehaald, smaakte prima. Goede vakman overigens, heel wat beter dan die worstenverbrander in LR.
Later in de bar kwam Corina bij me zitten, slanke Roemeense, jaar of dertig. Sprak netjes Engels, kussen was geen probleem, dus naar boven. Enorm grote kamer, bed schat ik al gauw 3 bij 4, hm we could raise a family here. Tongzoenen waren rijkelijk voorhanden, ze wist wat pijpen was, de ballen werden niet vergeten, prima. Bij het neuken in missie werd er weer lekker gezoend, maar omdat ze niet wil dat je haar stevig vastpakt, ontbrak toch de intimiteit om de klus op deze manier te klaren. Ze maakte het af met een nette pijpbeurt, waarbij ze zich op het laatste moment terugtrok en me in de lucht liet spuiten. Op een of andere manier is Corina bang dat ze geen lucht krijgt of dat de man haar platwalst, jammer, op zich best een aardige meid, maar dit maakt de sex toch wat incompleet. Ze had last van haar nek en vroeg me haar daar te masseren, waarna ze zich duidelijk beter voelde. Herhaling, denk het niet.
Saunaatje gedaan, wat buiten gezeten, de chef had nog wat kip en braadworst op de gril liggen. Toen ik later aan de bar zat te dubben welke dame me het meest interesseerde, kwam de oplossing vanzelf. Een adembenemende exotische schoonheid dook op. We kwamen in gesprek, deze vrouw straalde gewoon sex uit. Mooie grote natuurlijke borsten, prachtige ronde billen, de handen meer dan gevuld. En die mond, zo geil en uitnodigend. Ik had gedacht dat Iva Caribische roots had, maar ze kwam uit Nigeria. Vroeger bij de ramen vermeed ik Afrikaanse vrouwen altijd, vanwege slechte service en afzetterij en zo, maar wanneer een Afrikaanse zich in een saunaclub meldt, dan mag je er van uitgaan dat het dubbel en dwars goed zit. Ze liep voor me uit de trap op, met die wiegende billen vlak voor mijn ogen. De eerste tongzoenen kwamen al staande voor het bed. Ze ging nog snel even haar sanitair in orde maken, was met twee minuten terug, waarna een klein uur heftige sex volgde. Na een intense diepe zoenpartij werden de ballen eerst uitvoerig gelikt, met een lange brede tong, waarmee ze volgens mij met gemak alle ramen van de club zou kunnen zemen, waarna ze stevig begon te pijpen. Dit had om mij iets zachter gemogen, maar das ieders smaak. Toen ik eenmaal op haar lag te stoten, wilde ze graag in haar hals gelikt en gekust worden, haar erogene zone. Daarna van achteren, en doorgeduwd tot ze plat op de buik lag. Ze verbeet haar geilheid in het kussen. Heerlijk, een vrouw die zo intens van de sex geniet. Ik neukte mezelf in het zweet tot ik me naast haar neer liet vallen. Ze draaide zich om en liet zich graag likken, maar wilde niet klaarkomen, dit vanwege de te verwachten postorgastische overgevoeligheid, resp. tijdelijke arbeidsongeschiktheid van haar doos. In zo’n geval ben ik gemeen genoeg om het toch te proberen, net een recalcitrante puber. Dijen en liezen werden drijfnat gelikt, daarna bracht ik alle in de loop der jaren verzamelde clitoristrucs in praktijk. Toen ze me wegduwde en een hand voor haar poes hield, was het al bijna te laat, ze lag duidelijk op het randje. Meestal lukt het me dan nog wel om een laatste uithaal te geven, maar helaas hield ze de vingers gesloten. Snel likte ik nog een paar keer over de binnenkant van haar dijen, en deze keer met een heftig orgasme tot gevolg. Het was niet de bedoeling, maar het was gewoon te geil. Mijn eigen kansen om me in haar klaar te schieten waren door deze actie wel verkeken, deze doos was voorlopig niet toegankelijk. Toen ze wat bekomen was, kwam ze in mijn arm liggen en terwijl mijn rechterhand zich met de lekkerste billen van de club bezig hield, zogen onze monden zich weer op elkaar en trok ze er met het handje een lekker cumshot uit en zo kwam alles toch noch goed. Iva, herhalingskans 1000%.
Na deze wervelwind leek het me niet wijs om nog met een andere vrouw te gaan, beter zou het niet kunnen worden. Ik ontspande me nog even in de sauna, trok mijn kleren aan en liep langzaam en met Iva in mijn hoofd terug naar tramhalte Michaelshoven. En reken maar dat als ik weer eens in Keulen moet zijn, dat de aanwezigheidslijst van Samya grondig gecheckt wordt, want uitgewandeld ben ik bij deze dame noglangniet.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.