Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Lächeln Claudia (Kroatische)

Dit is de Claudia die ik ken in GT. Als we het toch over Claudia's hebben.

Ervaring van 8 oktober:

Claudia is van Kroatische komaf. Is heel simpathiek en een mooie kleine meid met een goddelijk lichaam. Op de kamer geweest met haar en ik moet zeggen dat haar inzet 200% is. Heb haar heerlijk gedurende lange tijd gebeft en kreeg daar een gepaste FT terug . Niet gewipt (nog wat om naar uit te zien de volgende keer), maar 2x oraal is ook 4. Was wel voor de rest van de dag drooggelegd . Herhalingsgevaar is zéér groot.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Daumen hoch Formulier voor ("nieuwe") Claudia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Dit is de Claudia die ik ken in GT. Als we het toch over Claudia's hebben.

Ervaring van 8 oktober:

Claudia is van Kroatische komaf. Is heel simpathiek en een mooie kleine meid met een goddelijk lichaam. Op de kamer geweest met haar en ik moet zeggen dat haar inzet 200% is. Heb haar heerlijk gedurende lange tijd gebeft en kreeg daar een gepaste FT terug . Niet gewipt (nog wat om naar uit te zien de volgende keer), maar 2x oraal is ook 4. Was wel voor de rest van de dag drooggelegd . Herhalingsgevaar is zéér groot.
    Haarkleur/-lengte : halflang geblondeerd
    Lengte dame : maximaal 1.55 m, waarschijnlijk minder
    Postuur/Cupmaat : slank c
    Nationaliteit/Taal : van Kroatische komaf, spreekt vloeiend duits, rest onbekend
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: nmc. pzc, ft, beffen
    Voordelen: heel simpathiek en een heerlijk lichaam, neemt alle tijd, goede aftersale
    Nadelen: niet kunnen ontdekken
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek: ft

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .
    Laatst gewijzigd door Randy; 21 april 2008 om 14:54 Reden: Haarkleur ;)

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Claudia

Meisje met een lekker figuur, lekkere billen, mooie borsten
    Zoent lekker, pijpt heel goed, en over het neuken ook niet te klagen
    Jammer dat het einde iets minder was,
    anders zou herhalingsgevaar zeker aanwezig zijn geweest.

Binky

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT kerstparty, 11 dec

Ik zat weer eens de film van de dag te bekijken, toen een fraai type me kwam begroeten. Na wat bekende plichtplegingen en social talk, zaten we al snel aan, op, in en over elkaar. Al vlot gevraagd om de sleutel om andere beertjes niet in verlegenheid te brengen :thefinger, en anderhalf uur flink gefeest en gebeest in een te koude hut. Claudia is een pittig ding met fraaie ogen, zwarte haren, prachtige natuurborsten en al met al een heerlijk figuur. Sex vindt ze heerlijk om te doen, ze kent alle technieken en heeft ook aandacht voor je. Kortom, helemaal top. Abslouut herhaling, maar dan wel in een warme omgeving.

PS ze heeft me verteld dat ze 28 is...

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 6 maart

1x eerder met haar op de kamer geweest, anderhalf uur, en daarna was ze 2 maanden onvindbaar. Lag dat aan mij? Dat is een mysterie waar ik niet op in durf te gaan. In ieder geval een ruim half uur een vooral orale sessie met haar gehad, en afgesloten met een heerlijke FT. Lief en lekker ding!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 4 april

Anderhalf uur lang een feestje met haar gebouwd, en dat was weer prima!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 20 sept

Ook zo'n schatje, een echt gezelligheidsdier, altijd vrolijk, en een beest op de kamer. Brrrr....

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 20 april

Gisteren Claudia sinds lange tijd weer tegengekomen in GT. Ze is en blijft een heel lief vrouwtje, met uitstekende service.

Ik moest op de zoveelste verlenging van Extince wachten ('nee, nog 1 uurtje, dan ga ik echt mee'), en liep 's avonds tegen haar fraaie lijf aan.

Wachten is zoveel aangenamer met z'n 2en, dus haal maar een sleutel lieverd. Ik was al best moe geworden en vroeg haar lekker actief te zijn. Dat kun je aan Claudia wel overlaten! Enthousiast ging ze aan de gang, en mijn vermoeidheid was binnen de kortste keren verdwenen, zo stak ze me aan met haar passie!

Dus voor ik het wist was ik toch weer hard aan het werk, tot groot genoegen overigens, en na een klein uur mocht ik eindelijk uitrusten van haar.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard

Afgelopen zaterdag weer eens van Claudia genoten. Uitstekende service en nogal uitbundige kleine dame. Ik vind dat ze best weer eens vernoemd mag worden. Ze was ooit één van mijn eerste ervaringen (mogelijk mijn eerste) in GT.
    Ik was "een beetje moe" op mijn 5e opeenvolgende clubdag in even zoveel verschillende clubs. Gelukking hoefde ik deze keer alleen maar op mijn rug te blijven liggen.

P.S. Nu zwartharig.

Last Online
    17 juli 2015 @ 19:00
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag weer eens van Claudia genoten. Uitstekende service en nogal uitbundige kleine dame. Ik vind dat ze best weer eens vernoemd mag worden. Ze was ooit één van mijn eerste ervaringen (mogelijk mijn eerste) in GT.
    Ik was "een beetje moe" op mijn 5e opeenvolgende clubdag in even zoveel verschillende clubs. Gelukking hoefde ik deze keer alleen maar op mijn rug te blijven liggen.

P.S. Nu zwartharig.
    vandaag eerste maal gt(het moet niet altijd de LR zijn) kennisgemaakt met claudia is een spontane meid die opgegroeid is in duitsland maar kroatisch van afkomst zij stelde me haar vriendin? voor victoria van bulgaarse afkomst en natuurlijk wilde ze mij samen verwennen na enkele voorstellen van hun kant toegehapt en ik kan jullie vertellen een perfecte sessie gehad met alles erop en eraan deze combinatie is een geheime tip na een tweetal uur nog eens alleen met victoria geweest het lukte haar weer om mij oraal te bevredigen,ik had dit niet voor mogelijk gehouden dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vrijdag van haar orale kunsten gebruik gemaakt in de kino, denk dat ik volgende keer voor de volle service ga kiezen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Gisteren @ 22:40
    Discussies
    61
    Thanks
    1.983

Standaard

Sessie 1 26 maart 2013 Claudia (Kroatie)

Absoluut nettes madel, deze Claudia (eind twintig?, klein van stuk, prachtig lichaam, beetje lidteken van operatie aan buik heerlijk befbaar). Lekker kletsen, beetje opgeilen aan de bar, geen haast, wel alert melden dat ik vorige keer (na haar in Kino op haar verzoek gemasseerd te hebben) beloofd had bij de eerste de beste keer met haar te kameren. Zo beloofd, zo gedaan. Nou daar heb ik beslist geen spijt van. Prima tongzoen sessie aan de start, prachtige op de rand van het bed pijpsessie (schitterend uitzicht). Daarna haar eens lekker met massage olie alle stukjes en beetjes verkend, wat uitliep op een heerlijke lebberpartij en een (naar het schijnt) mooi claudiaans orgasme. Daarna was ik aan de beurt. En ze heeft heel wat registers op haar verwenorgel. Dit tot grote vreugde van grote zowel als de (niet meer zo) kleine mynasch! Prima pijpsessie, heerlijk diep, daarna paar standjes waar ik als oude man nog wat van kon leren. Een super orgasme viel mij ten deel, zo sensationeel dat ik dacht dat wordt niet veel meer de rest van de dag…….
    Zeker aan te bevelen. :smile:
    Nog wat na liggen keuvelen, en geprobeerd rechtoplopend de kamer te verlaten…… Bij het naar buiten komen meldde Veronica dat we erg stil geweest waren……

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten