Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ela (Braziliaanse)

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Lächeln Ela (Braziliaanse)

Haarkleur/-lengte : Blond, lang
    Lengte dame : 1,68
    Postuur/Cupmaat : C
    Nationaliteit/Taal : Braziliaans / Portugees-Spaans-English
    Leeftijd : 39j
    Tatoeages/Piercings : -
    Service: TZ, pzc, beffen, massage, nmc
    Voordelen: gfe, passioneel
    Nadelen: lipstift, geen FT
    Tijdsduur : 8 u (6 sessies)
    Prijs : 100 euro
    Extra’s bij het bezoek: passioneel kussen

Het is een legendarisch verhaal: Ipanema is een trendy, kunstzinnige wijk in het zuiden van Rio de Janeiro. Niet ver van Ipanema Beach was muzikant Tom Jobim's favoriete hang-out, de Bar Veloso. Een open lucht cafe in veranda stijl, een plek om bier te drinken, te roken, de krant lezen, chatten met vrienden en kijken naar de mooie meisjes.

Bijna elke dag passeerde een bepaald meisje de Veloso. Soms in haar tweedelig badpak, met mooi lang haar en wat sensueel heup gezwaai. Ze bleef natuurlijk niet onopgemerkt door Jobim en zijn vrienden die vaak haar begroeten met fluitjes. Het meisje reageerde echter nooit op de mannen, sterker nog, nooit heeft ze zelfs enige oogcontact gemaakt met het barvolkje. Elke dag als ze liep naar de zee liep keek ze recht vooruit. En Jobim was heimelijk verliefd.

Omdat Jobim nogal een verlegen man, was hij bang om het meisje te benaderen. Uiteindelijk overtuigde hij zijn oude maatje, tekstschrijver Vinicius de Moraes om dit meisje eens te zien passeren. Na enkele dagen van wachten liep het meisje uiteindelijk langs. Jobim merkte op ‘Nao a coisa mais linda?’, Waarop de Moraes antwoordde: 'E a coisa cheia de gracia’

In die tijd was de vrouw als onderwerp in de Braziliaanse populaire muziek een Fatale, onvriendelijk, verraderlijk, met zwarte negligé. Op basis van wat ze zagen in Ipanema, werd deze fatale vrouw omgevormd tot een nimf, een modern meisje, zacht maar in staat om voor zichzelf te zorgen en ze begonnen met het schrijven op een servet van de eerste die de basis zouden vormen voor 'Menina que Passa ', dat later werd veranderd in ‘A Garota de Ipanema '(The Girl from Ipanema)’:

Olha, que coisa mais linda,
    Mais cheia de graça,
    É Ela, menina, que vem e que passa,
    Num doce balanço, a caminho do mar.

Toen ik dit liedje in al mijmerend aan de bar in mijn hoofd aan het afspelen was, werd het meisje van het nummer op magische wijze getransporteerd naar het heden van de Ying Yang club. Ze was wel wat ouder geworden, moeder geworden, niet meer zo strak in het vel ... maar in tegenstelling tot de song loopt deze mij niet voorbij, maar ze pikte mij eruit. Lucky me! Nu, de Ying Yang club is niet echt een trendy kunstzinnige buurt dicht bij het strand, maar het is een populair toevluchtsoord weg van de tumulteuze werkelijkheid waar je iets kan drinken, wat babbelen, maar het grootste deel van alle de tijd natuurlijk al die mooie meisjes in bikinie van dichtbij te bekijken, is niet het?

En Ela, zij, is zo vol van sensualiteit die mij op kamer volop doet wegdromen aan de fantasie van een exotisch strand, waar warme golven de kust kussen, waar wind fluistert door de palmen en dat is Ela, zij, een vrouw die die typische Braziliaanse joy of life belichaamt. Ohlala, Braziliaanse vrouwen zijn zo gepassioneerd, zij uiten ongeremd hun emoties: ‘Vou te matar’ is dan even aanvaardbaar als ‘eu te amo’.

Ela, zij, minnares van haar eigen leven op haar route naar de zee, het gevoel van de jeugd die vervaagt, van de schoonheid die niet de onze is maar een geschenk is van het leven in een prachtige maar soms ook melancholische eb en vloed.

Ah, se Ela soubesse,
    Que Passa Quando Ela,
    O mundo sorrindo,
    Se enche de Graça,
    E vais mais lindo,
    Por causa do Amor.

Och, er is altijd wel een klik, een link, maar ik weet niet zeker wat het nu juist is. Die connectie is waarschijnlijk ergens in een vreemde plaats in een verre wereld ... of hebben we liever in plaats daarvan het eenzame geluk om gewoon onze eigen zin te doen
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

2. Onderstaande leden hebben Local Hero bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (20 mei 2012)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Heb deze dame afgelopen zondag ook getroffen in YY.Had haar niet Zuid Amerikaans geschat eerder uit het oostblok,helemaal toen ze zich voorstelde als Ela.Behalve de gelijke naam heeft deze dame ook de robuuste bouwwijze van haar poolse naamgenoot uit GT.
    Heb van de stevigere dames altijd een prima service gehad dus ook met haar even tussen de lakens gedoken.
    Dame houd van een stevig potje tz en ik ook dus dat was een hete start.Heb haar hierna uitgebreid verwend wat in goede aarde viel waarna we wat gymnastische oefeningen hebben gedaan.
    Was de vierde ronde die avond dus na Ela was de pijp leeg.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

SFL zijn pik smeult nog van vorige week in Sao Paulo en al meteen had hij het weer aan de stok met deze blonde sproeten snoet uit Sao Paulo!
    Of beter gezegd: de blonde stoot met haar Brazilian Ass hing aan SFL's stok!

Een maand geleden had ik al eens met haar kennis gemaakt, maar nu namen we er uitgebreid de tijd voor. Eveneens omdat ik kon meepraten over Sao Paulo was de interesse in het gesprek van haar kant groot. Deze vrouw is volgens mij de 40 al flink voorbij, maar ze heeft sexy charisma over zich heen en is prettig in omgang.

Dus ikke met haar de kamer op en daar werd het tot mijn verbazing en boven mijn verwachting een GFE+. Ik had van haar een regelrechte PSE verwacht, maar ze bleef dus rustig en romantisch. Zelfs passioneel kussend en knuffelend wat niet meteen de handelsmerken van Braziliaanse vrouwen zijn. Even ter zijde: zoek niet achter een latina als je haar moet hebben, want ze is blond, heeft lichte ogen en haar lichaam staat vol met sproeten. Het enige wat het Braziliaanse clichébeeld beantwoordt, is haar volle kont.

Vrij dikke naturelle tieten, met aanzienlijke spenen erop. Bij het voorspel heb ik er minutenlang aangehangen als een morfineverslaafde aan zijn infuuspomp. In het neuken was ze even passioneel als bij het voorspel. Vol overgave gooide ze zich in de strijd en ik genoot met volle teugen. 4 à 5 verschillende standjes en ik was net klaar binnen het half uur. Met nog wat nageknuffel gingen we over het halfuur, maar daar deed ze evenmin moeilijk over. Naar eigen zeggen had ze de tijd niet in de gaten gehouden. Bovenop haar 50€ deed ik nog 10€ fooi voor de goede zorgen.

Ze was de beste stoot van de drie vandaag en ik raad haar ten zeerste aan bij iedereen die niet enkel de jonkies verkiest. Lief, correct, vakkundig, passioneel, aangenaam, niet commercieel ingesteld. Woorden van lof schieten me te kort!

Herhalingsgevaar: 200%

5. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 mei 2012),Megaboob (23 mei 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ook met dit sympathieke vrouwmens ben ik in herhaling gevallen. Waarom ook niet, ze behoord tot de betere in YY!
    Qua service en klantgerichtheid is ze onklopbaar. Ze doet wat je wil, hoe je het wil en voor zover de mogelijkheden reiken, waar je het wil. Komt daar nog bij dat ze ervaring met hopen heeft. Weinig mokkels kunnen me zo snel klaar krijgen als zij.

Ze is niet meer de jongste, maar voor haar lichaam draagt ze zorg. Ze heeft stevige doch aantrekkelijke schouders van een leven lang te volleyballen en haar tieten zien er voor haar leeftijd ook nog apetijtelijk uit. Maar haar kont, dat is het einde. Vroeger dacht ik dat het een klucht was, een vooroordeel wat men toch altijd uitbaselde over Braziliaanse konten, maar in neem dit toch meer en meer serieus: haar Braziliaanse kont is lekker, vlezig en uitnodigend. Bak ze in een pan en ik vreet ze op! En het heeft niks met het ras te maken, want ze is geen negerin of mokka-meid... Nee, ze is zo blank als de doorsnee Hollander.

Ook in dit geval behoeft er weinig meer uitleg van wat er op de kamer gebeurde. Ongeveer dezelfde sessie van de vorige keer, alleen was ik er dit keer snel vanaf en hielden we het bij een halfuur.

7. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (14 juli 2012),sofaking (13 juli 2012)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Vroeger dacht ik dat het een klucht was, een vooroordeel wat men toch altijd uitbaselde over Braziliaanse konten, maar in neem dit toch meer en meer serieus: haar Braziliaanse kont is lekker, vlezig en uitnodigend. Bak ze in een pan en ik vreet ze op! En het heeft niks met het ras te maken, want ze is geen negerin of mokka-meid... Nee, ze is zo blank als de doorsnee Hollander.
    Brazilian butt lift
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Aus meinem Bericht:

Ich kann mich nicht daran erinnern, schon jemals eine Brasilianerin gebucht zu haben , da ich nicht auf den Latina-Typ stehe - Ela sieht aber ganz und gar nicht brasilianisch aus und machte einen sehr netten Eindruck, daher habe ich mal wieder etwas Neues ausprobiert:

Name: Ela
    Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
    Größe: circa 170 cm
    Figur: normal (+), B-Cup
    Herkunft/Sprache: Brasilien, spricht fließend portugiesisch/spanisch/italienisch/englisch und etwas deutsch/holländisch
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: gut: ZK, Lecken und FT möglich, kein Fingern, kein AV
    Sonstiges: eine weiße Brasilianerin, sieht eher europäisch aus
    Lebenslauf: Pascha, Köln und Clubs in Süddeutschland

Wie die bisherigen Sessions mit Linda (2), Veronika und Cleopatra war auch das Zimmer mit Ela sehr angenehm
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

10. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (12 september 2013),Robin (13 september 2013)

Regels voor berichten