Linda;, ongeveer 23 jaar
Haar; zwart en lang
Figuur;slank
ogen;blauw
lengte;165cm
borsten;cup B echt
Bijzonderheden;Moedervlek op wang
Ben met haar 20 min. weggeweest diverse standjes en PMC
Leuke meid en een 6 als oordeel.
Na eerst een lieve lach van haar en na meerdere malen langsgelopen te hebben toch naar binnen gegaan.
Na een matige pijpsessie PMC ( ik ben PZC gewend ) hebben we het gewone standje op elkaar en daarna op zijn heerlijk klaar gekomen.
vrijdag in vroege avond bij deze Linda binnen geweest, heel vriendelijk & lief, afgesproken beffen, pmc, nmc standjes
de trap op toonde een prachtige ronde sexy kont waarvan je materiaal al een eerste stroomstoot krijgt
toen ze haar kleedje uittrok, bleek ze toch een aantal kilootjes aangekomen te zijn naar ik aanneem (lees paspoort: slank) echter niet storend (& zeker niet "dik" te noemen)
kreeg eerst een massage van haar lekkere, stevige & mooie ronde borsten daarna begon ze mij eerst met de handen te bewerken, daarna met de mond met als gevolg tweede stroomstoot, want "ik" vond het pijpen héél goed
mocht overal aankomen (maar niet vingeren), bij het (proberen) te beffen kwam het enige minpunt van het bezoek, de moment dat ik mijn hoofd ts haar benen stak, klemde zij mij vast zodat ik enkel met het puntje van mijn tong haar poesje kon beroeren :-(
BTW ze rook & smaakte zeer fris & lekker
daarna missionaris & op hondjes geindigd
al bij al een leuke ervaring & van mij krijgt ze nog een puntje meer dan jansen 7 ;-)
mss aanpassing paspoort
haar: kort
figuur: mollig/slank
nationaliteit: hongaars