Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : normaal / c
Nationaliteit/Taal :Pools / Pools-Engels
Leeftijd :26
Tatoeages/Piercings : ?
Service:pzc, TZ, FT, PMC
Voordelen: Bad girl met een orale fixatie. En met bad bedoel ik niet 'Bad' van Michael Jackson, maar meer iets van 'wulps', 'geil', ophitsend, too hot to resist, too bad to keep ...
I walk 47 miles of barbed wire, I got a cobra-snake for a necktie
I got a house down by the roadside, made it from rattlesnake hide
It got a little chimney right on top, made from human skull
Come on take a walk with me, tell me Hoodoo you love
Ik was weer eens in Ying Yang. Aan de bar was ik weer eens in gedachten verzonken. Hoe een doodnormale vent zoals ik zich toch gelukkig mag prijzen hier vanavond in deze omgeving te kunnen genieten. Een omgeving waar de oerinstincten overduidelijk naar boven komen. En dat de muziek een grote rol hierin speelt dat staat als een paal boven water. Onlangs nog een artikel gelezen hoe wetenschappers bezig waren met opgravingen in de Amazone jungle. Ze groeven diep in het hart van de aarde ... daar vonden ze een graftombe... met een opschrift dat niemand kon lezen ... ze trapten ze de deur open ... en ze keken naar beneden ... in een diep donker gat ... naar beneden in het centrum van de aarde ... je kon niets zien, niets voelen, alles wat uit dat gat ze hoorden ... was deze junglebeat ...
Sporen van deze beat zijn ook recent teruggevonden op de bodem van Mars ... ze brachten alle sporen terug naar een labo en daar kwamen ze erachter dat deze beat teruggaat naar het begin van het universum ... en ze vonden dat wanneer deze beat gespeeld werd .... vrouwen hun kleren van het lijf rukken, volwassen mannen die op hun knieën vielen ... de goede vrouwen worden Bad ... zij die al Bad waren, worden nog meer Bad ...
Dus als je nog eens in YY komt en dit allemaal niet meemaakt, dan is het is je eigen schuld