Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Verversrui 11/1, Annamaria

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B-siliconen
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / engels
    Leeftijd : 26 of toch zo ongeveer
    Tatoeages/Piercings : ? / Ja
    Service: goed
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

Subberdesub, deze is voor u
    Aanmaken dat paspoort, jij kent haar door en door, vanin je Nina tijdperk :teuflisch
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 januari 2007 om 17:22

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Annamaria

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Subberdesub, deze is voor u
    Aanmaken dat paspoort, jij kent haar door en door, vanin je Nina tijdperk :teuflisch
    Neen, nikske subberdesub, rplover,

Annamaria is de dame waar Anvers destijds als eerste een recensie over geschreven heeft op het andere welbekende forum, en wel op 29/4/2006; zij stond estijds nog op SS 04/2.
    En om het U te bewijzen geef ik U hierbij de recensie die ik op dat ander forum geplaatst heb:

Hierbij eindelijk de recensie van mijn bezoek een tiental dagen geleden aan deze Hongaarse schoonheid.

Annamaria noemt zij zich. Ik had ze al verschillende malen opgemerkt in het pand van Schippersstraat 5, en alhoewel het tijdens de avondshift allen schoonheden zijn die in nummer 5 zitten, vind ik deze Annamaria toch wel de knapste.
    Zij beweert wel 22 jaar te zijn, maar ik schat haar toch wel eerder naar de 30 toe.
    Wat mij ook een beetje verwonderde is dat zij toch tamelijk slappe afhangende borstjes heeft, hetgeen voor deze leeftijd m.i. toch niet zo veelvuldig voorkomt.
    Zij is lief en vriendelijk, pijpt goed en langdurig; het neuken is niet slecht, doch niet uitzonderlijk
    Al bij al een goede ervaring, misschien wel eens in de toekomst voor herhaling vatbaar, doch niet voor onmiddellijk
    .

unquote

En ik ben zeer op mijn teen getrapt hoor rplover, dat je vindt dat Subberdesub als EERSTE bij Annamaria geweest is, want het was niet HIJ, maar IK.

Anvers

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Daumen hoch Minpuntje(s) weggewerkt

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B-siliconen
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / engels
    Leeftijd : 26 of toch zo ongeveer
    Tatoeages/Piercings : ? / Ja
    Service: goed
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

Hier is dan haar paspoort, en ik zal er meteen mijn oude recensie ook bijzetten. Ik was inderdaad niet de eerste die deze schoonheid bezocht, in tegendeel zelfs. Door de positieve verhalen van Anvers ben ik ook voor deze beauty gevallen toendertijd.

Bovendien, nu haar enige minpuntje(s), de slappe tietjes, weggewerkt zijn, en ze een maatje meer en steviger heeft laten aanmeten, staat niet eenherhalingsbezoek nog in de weg.

hieronder dan mijn oude recensie van ongeveer een half jaar terug:

Ik ben ongeveer een week geleden ook eens bij deze beauty binnen geweest en kan me helemaal bij de bovestaande berichten aansluiten.

Het enige minpuntje aan deze Dame is dat haar borsten nogal slap zijn en wat doorhangen. Voor de rest is het een van de knapste Dames uit Skw.

Het is een vriendelijke meid die haar vak verstaat en haar job goed uitvoert. Ze maakt er geen haastklus van werkt goed mee. Ik kan niet echt aparte details vertellen. Het waren de gewone standaard handelingen, nagenoeg perfect uitgevoerd.

Ze zal me waarschijnlijk nog wel eens terug zien, maar niet zo vaak.

Annamaria en Naomi zijn twee Dames die weten waar ze mee bezig zijn en waar ik tervreden buiten ben gegaan. Ze zullen me echter het meest bij de Dame tussen hen in binnen zien gaan. Nina steekt er namelijk met kop en schouders boven uit, en niet alleen letterlijk. Nina is van buitencategorie.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Annamaria nu op Schippersstraat 30/1.

Annamaria zit tegenwoordig op Schippersstraat 30/1 en doet de dagshift. :p

Anvers :wink:

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil En nu is Annamaria naar de Verversrui 11/1 getrokken !

Haar verblijf op Schippersstraat 30/1 is van korte duur geweest; zij staat nu toch al een tweetal weken op Verversrui 11/1.

En zo blijven we bezig! :p

Anvers :wink:

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Daumen hoch

Het is er deze week dan eindelijk van gekomen. Mijn een jaar geleden al aangekondigde herhalingsbezoek heeft eindelijk plaats gevonden. Eerst leek ze wel verbaasd dat ik binnen wilde komen, terwijl ik mijn komst een tijdje terug al aan gekondigd had.

Kan eigelijk niet echt iets nieuws melden. Het was gewoon weer een prettige ervaring met een prachtige en vriendelijke meid. Bovendien heeft ze haar enige minpuntje(s) aan laten pakken door een dokter met verstand van zaken. Hij heeft van een slappe A-cup een mooie stevige D-cup gemaakt die bovendien ook nog lekker natuurlijk aanvoelt ook. Je mag er bovendien nog mee spelen ook, en dat is een stuk prettiger dan met de A-tjes van vroeger.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Daumen hoch

Vorige week zondag Annamaria nog maar eens bezocht.

Het was weer een erg prettige ervaring, en nu ik enkele keren kort na elkaar binnen ben geweest, is duidelijk te merken dat ze zich wat relaxter voelt. Het zal er echter ook mee te maken hebben dat we haar vriendin Nina en haar weer met elkaar in contact gebracht hebben, waardoor ik ook een wat specialere band met beide schoonheden heb inmiddels. Ze waren nadat ze beiden even weggeweest waren elkaar uit het oog verloren. De laatste tijd heb ik meerdere keren met Annamaria over dergelijke zaken goede gesprekken gehad. Deze keer was ik ook niet van plan om bij haar binnen te gaan, ik wilde aan wat van Nina doorgeven, echter al pratend kreeg ik steeds meer goesting, en uiteindelijk dus toch maar even naar achteren geweest.

Daar aangekomen, begon ze me rustig te strelen, en op te warmen. Hierna ging er een jasje over, en begon ze goed, gevarieerd en met tijden diep te pijpen. Na verloop van tijd kwam Annamaria op mij zitten, en begon ze me lekker te berijden. Hierbij kon ik ondertussen met haar mooie nieuwe borsten spelen. Tussendoor draaide ze nog even in reverse, en weer terug. Na afloop nog wat liggen na genieten, terwijl Annamaria me weer aan het strelen was. Uiteindelijk nog even gewassen en ondertussen nog wat gezellig nagebabbeld.

Ik ga zeker nog vaker bij deze beauty binnen, misschien vanavond al, wie weet.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Frage Waar is onze mooie Annamaria ?

Lange tijd geleden dat we deze schoonheid nog gezien hebben.

wico

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Annamaria naar het archief !

Mooie Annamaria al lange tijd niet meer gespot, dus best naar het archief .

wico

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten