Haarkleur/-lengte : zwart/kort
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : mooie vrouwelijke rondingen/D (lichtjes opgevuld)
Nationaliteit/Taal : Tjechië/Engels,...
Leeftijd : 2de helft twintiger ? Of jonge dertiger
Tatoeages/Piercings : Enkel ( patroon), Lies (schorpioen)/tong, navel, poes
Service: PZC, NMC, TZ; beffen
Voordelen: Sofaking vindt haar erg mooi.
Nadelen: Sofaking vond haar zo mooi dat hij zich niet kon beheersen en de show sneller dan gewenst over was.
Tijdsduur : 30 min. (wel voor het zingen de mis uit)
Prijs : 50 Eur
Extra’s bij het bezoek:
Deze dame viel me op in erg goede zin, zij leek helemaal mijn type. Niet piepjong, engelachtig ( of is het duivelachtig ? Ik ben er nog niet uit. ) gelaat, ondanks het korte zwarte haar (Betty Boop style). Normaal hou ik van langer haar, maar zij staat er wel goed mee. Fraaie rondingen, lichtjes topheavy. Een echte vrouw. Ik heb de eerste de beste gelegenheid aangegrepen om kennis te maken. Aan de bar zag ik haar zelf geen initiatief nemen, maar ze daalt nu en dan wel af naar de kino op zoek naar prooi.
Ik sprak haar aan in het Engels en de rest van de conversatie verliep in die taal, die ze goed beheerst. (In elk geval mijlenver beter dan ik het Duits)
De presales was nogal kort omdat ik niet weet wat zeggen in mooi gezelschap http://www.youtube.com/watch?v=KJs4n0h2jtI
Toen een lange stilte viel stelde ik zelf voor om maar snel een kamer op te zoeken. Toen ze haar bikini uitdeed werd mijn indruk bevestigd. Een zeer mooi lichaam, alleen die piercing in tong en poesje is niet zo mijn ding.
De service vond ik goed. Tongzoenen was wel heel bescheiden (puntje tong) maar pijpen vond ik heel goed. Zij deed het rustig, soms heel diep, dan met haar tongetje over heel de lengte, inclusief balzak. Super.
Zij ging dan in cowgirl op me zitten. Heerlijk zicht op al dat moois. Nu was dit mijn tweede sessie van de dag, dus ik dacht niet dat ik tijdens die eerste rit al zou klaarkomen, maar voor ik het wist kwam ik aan het point of no return. Ook haar neuktechniek is dus erg goed.
Deze vrouw is echt naar mijn smaak. Herhalingsgevaar voor mij dus zeer groot als ik haar nog eens zie.
Naar eigen zeggen blijft ze echter nooit gedurende heel lange perioden in de club. Een week en dan is ze weer weg voor een tijd tot een volgende keer.