Haarkleur : bruin
Lengte dame : 1m55
Postuur : normaal
Cupmaat : C (echt)
Nationaliteit : Dominicaanse
Taal : Duits
Leeftijd : 26
Service: uitstekend
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : 50
werkt van 14 u tot 20 u en van 21 u tot 03 u.
Een tijdje geleden toen ik met Sub en rplover op een avond door VT passeerde , vond ik dat Anna op VT 15 er ineens knapper en nog verleidelijker uitzag, totdat mijn collega’s me er opmerkzaam maakten dat ik wel eens beter een bril mocht opzetten ( had er nochtans wel 1 op ! ), want dat het hier wel degelijk om een andere dame ging, en niet om Anna.
Nog enkele malen gepasseerd, en inderdaad het was wel degelijk een andere dame. Sindsdien had deze dame mij zo geïntrigeerd, dat ik absoluut haar eens wou bezoeken, en vorige week woensdag was het zover.
Alhoewel zij op het eerste zicht tamelijk onverschillig achter het raam voorkwam, veranderde dit totaal wanneer ik binnen was. De dame voorop de trap op, gevolg door wico, die zich goed moest vasthouden om niet van de trap te vallen met zulke schoonheid voor zich. Je zou voor minder in bezwijming vallen bij het zien van zulke mooie benen en en zulk een mooi kontje voor zich.
Boven gekomen stelde zij zich voor als Anita, Dominicaanse, 1m55, C-cup.
Onmiddellijk het bed op, en Anita wist wel van wanten. Zij begon zachtjes aan mijn tepels te likken, en ondertussen kon ik mij bezig houden met haar lekkere naturelle zachte borstjes.
Haar handen gleden naar onder, waar zij zich bezig hield met “piet paraat”, dus begon ik maar met 1 hand haar ook goed te betasten aan haar lekker poesje; terwijl de andere zich voorts bezig hield met haar borstjes.
Toen begon zij aan een pijpbeurt , die werkelijk zaaaaaaaaaaalig was.
Vervolgens begonnen we aan een “amazonerit” waarbij ik nogmaals haar overheerlijke zachte bortsjes kon aanschouwen die lekker over en weer gingen, en tja, bij dit schouwspel kwamen we eigenlijk niet verder, want daar kwam dan abrupt een eind aan, aangezien kleine wico zich snel overgaf aan onze Dominicaanse schoonheid.
Achteraf vleide zij zich nog lekker in mijn armen, en bleven we nog een tijdje genieten van elkaar.
Anita werkt in dubbel shift van 14 u tot 20 uur en van 21 uur tot 03 uur. Toen ik haar bezocht, stond zij op VT 21, maar sinds enkele dagen staat zij op VT 51, reden waarom ik haar topic op dit adres zet. Zij heeft echter geen vaste kamer en zal derhalve nog wel op diverse adressen te vinden zijn.
Nog een flinke afscheidszoen, en dan terug naar andere oorden.
Al bij al een zeer goede ervaring met deze zachte lieve dame, het zou je buurtmeisje wel kunnen zijn. Bovendien geen enkele tijdsdruk.
Wordt beslist vervolgd.
wico