Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch VT (Villa Tinto) 10, Anita

    Haarkleur : bruin
    Lengte dame : 1m55
    Postuur : normaal
    Cupmaat : C (echt)
    Nationaliteit : Dominicaanse
    Taal : Duits
    Leeftijd : 26
    Service: uitstekend
    Tijdsduur : 25 min.
    Prijs : 50
    werkt van 14 u tot 20 u en van 21 u tot 03 u.


    Een tijdje geleden toen ik met Sub en rplover op een avond door VT passeerde , vond ik dat Anna op VT 15 er ineens knapper en nog verleidelijker uitzag, totdat mijn collega’s me er opmerkzaam maakten dat ik wel eens beter een bril mocht opzetten ( had er nochtans wel 1 op ! ), want dat het hier wel degelijk om een andere dame ging, en niet om Anna.
    Nog enkele malen gepasseerd, en inderdaad het was wel degelijk een andere dame. Sindsdien had deze dame mij zo geïntrigeerd, dat ik absoluut haar eens wou bezoeken, en vorige week woensdag was het zover.
    Alhoewel zij op het eerste zicht tamelijk onverschillig achter het raam voorkwam, veranderde dit totaal wanneer ik binnen was. De dame voorop de trap op, gevolg door wico, die zich goed moest vasthouden om niet van de trap te vallen met zulke schoonheid voor zich. Je zou voor minder in bezwijming vallen bij het zien van zulke mooie benen en en zulk een mooi kontje voor zich.
    Boven gekomen stelde zij zich voor als Anita, Dominicaanse, 1m55, C-cup.
    Onmiddellijk het bed op, en Anita wist wel van wanten. Zij begon zachtjes aan mijn tepels te likken, en ondertussen kon ik mij bezig houden met haar lekkere naturelle zachte borstjes.
    Haar handen gleden naar onder, waar zij zich bezig hield met “piet paraat”, dus begon ik maar met 1 hand haar ook goed te betasten aan haar lekker poesje; terwijl de andere zich voorts bezig hield met haar borstjes.
    Toen begon zij aan een pijpbeurt , die werkelijk zaaaaaaaaaaalig was.
    Vervolgens begonnen we aan een “amazonerit” waarbij ik nogmaals haar overheerlijke zachte bortsjes kon aanschouwen die lekker over en weer gingen, en tja, bij dit schouwspel kwamen we eigenlijk niet verder, want daar kwam dan abrupt een eind aan, aangezien kleine wico zich snel overgaf aan onze Dominicaanse schoonheid.
    Achteraf vleide zij zich nog lekker in mijn armen, en bleven we nog een tijdje genieten van elkaar.
    Anita werkt in dubbel shift van 14 u tot 20 uur en van 21 uur tot 03 uur. Toen ik haar bezocht, stond zij op VT 21, maar sinds enkele dagen staat zij op VT 51, reden waarom ik haar topic op dit adres zet. Zij heeft echter geen vaste kamer en zal derhalve nog wel op diverse adressen te vinden zijn.
    Nog een flinke afscheidszoen, en dan terug naar andere oorden.
    Al bij al een zeer goede ervaring met deze zachte lieve dame, het zou je buurtmeisje wel kunnen zijn. Bovendien geen enkele tijdsdruk.
    Wordt beslist vervolgd.

    wico

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln aanpassing

    Kan het adres van deze Meid aangepast worden naar
    VT (Villa Tinto) 51, Anita

    Kwestie van de alfabetiche lijst in orde te houden?
    Dit nutteloos bericht mag uiteraard verwijderd worden na aanpassing

    :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln ferm onder de indruk

    Heb deze mooie verschijning een klein weekje geleden bezocht, op aanraden van Wico en mezelf :teuflisch
    En ik beklaag het me geen moment, ze neemt rustig de tijd, geen pressie erop, behalve dat ze verdomd goed weet hoe ze het bloed uit je hersenen moet wegkrijgen.

    De begroeting was hartelijk, samen met haar naar boven in die Valentijskamer (ze zat voor de verandering eens een keertje in VT4).
    Boven aangekomen hielp Madame me met uitkleden, neen, het was meer knuffelend me uit de kleertjes helpen. Het duurde niet lang of haar handjes knoopten mijn 'blue-jeans' los, en ze begon heerlijk langs achter met mijn met bloed doorstroomd knuppeltje te spelen, terwijl ze me zachtjes begon te zoenen.
    Ja hoor, TZ behoort tot de standaard service bij dit lekker ding.
    1,53m is wel erg klein, maar dat gevoel heb je niet als ze je bewerkt, ze vindt zichzelf een beetje naar de dikkere kant, maar is gewoon heel erg lekker. Ik vind dat ze zeker niet magerder moet worden, lekkere lovehandletjes, Big3O mag het gerust een beetje babyvet noemen
    Die borsten, dat lekker gebruinde lijf, die heerlijke borsten (volgens mij een heel natuurlijke heel grote C of zelfs een D), die glimlach en ze is zo lief, meneer :D
    Een natuurtalent, die menig vergelijking met Meiden uit een saunaclub meer dan behoorlijk (lees: bekoorlijk) doorstaat.
    Haar service liegt er dan ook niet om, passioneel tongzoenen, je mag lekker overal aanzitten (ze dwingt je er zelfs toe, gelukkig zachte dwang hoor), laat niets aan de verbeelding over, is geen klokkijkertje, en geeft je het gevoel haar vriendje te zijn (heel even dan toch).
    Bijten doet ze ook graag, en ja, wat nog meer? Moeten jullie zelf maar uitzoeken, maar ze is een toppertje, en hopelijk blijft ze zeer lang in het skw.
    Pijpen is zonder meer zacht te noemen, en soms dwaalde ze af naar mijn melocakes, waar ze dan een knauw in gaf (heerlijk :teuflisch).
    Standjes? Zij vraagt en ik draaide, ik heb haar lekker haar ding laten doen, terwijl ze me heftig begon te tongzoenen begeleidde ze zelf mijn handen naar haar 'goddelijkheid'.
    Eerst wou ze dan het eeuwenoude standje uitproberen, waarna ze zichzelf wilde ontpoppen tot de perfecte cowgirl. Volgens mij temt deze Meid niet alleen alle paarden in het wilde westen, maar ook al de stieren van het skw:D
    Haar cowgirlrit is echt wel de moeite, niet ongeinteresseerd op en neer, maar kronkelend, van links naar rechts, van voor naar achter, van boven naar onder.

    Kortom, een aanradertje, en dat merken we bij diverse wandelingen, ze is steeds bezet, ik begrijp niet waar dit kleintje de kracht vandaan haalt zo veel mannen per dag af te werken

    Ik ben alvast onder de indruk, en ze neemt meteen een plaatsje in, tussen andere favorietjes.....

    ...meer dan de moeite waard, ons Anita (en we geven haar niet af, ze blijft waar ze is) :D

    :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Anita nu op VT 05 !

    Onze mooie Anita zit tegenwoordig op VT 05, dus gaan we haar best verhuizen zodat rplover weer waar zij zit. :p


    wico

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    547
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wico de beste stadsgids van het skw!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Anita naar het archief !

    Anita al enkele weken afwezig, dus best naar het archief !


    wico

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Anita nu op VT 09 !

    Deze schoonheid is er terug en nu op VT 09 !
    Anvers

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Anita terug op VT 09 !

    Anita terug op VT 09 !
    Anvers

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Het JUISTE adres van Anita is VT 10 !
    Anvers

  10. #10
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Anita is even op verlof!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Diamond 468*60   Amari 468*60