-
Claire (Dominicaanse)
Haarkleur/-lengte : Zwart lange golvende haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : wulps en stevig gebouwd latina negerinnetje / D-cup / Caraibische kont
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse / Nederlands
Leeftijd : een stuk in de 30
Tatoeages/Piercings :
Service:
Voordelen: lieverd is makkelijk in omgang en spreekt Nederlands
Nadelen: gebit is niet haar sterkste troef
Tijdsduur :
Prijs :
Lange tijd met dit mokkel zitten te lullen. Ze was leuk gezelschap, maar ik ben niet tot een sessie met haar overgegaan. Maar het kan er altijd nog eens van komen, wie weet. Voor alle negerin- en latinaliefhebbers, waag de kans!
Ze spreekt redelijk wat Nederlands, mede omdat ze al 5 jaar in de mooiste stad van de lage landen woonachtig is. Namelijk Amster-fucking-Dam !!!
-
-
Nou SFL dan heb je wat gemist ze kan echt lekker lullen maar dan letterlijk , D cup betwijfel ik tenzij je dat fantastische achterwerk bedoelt.
heb begrepen dat ze 3 weken aan een gesloten aanwezig is , en dan weer even naar Adam gaat
Ben opgepikt in de nieuwe Bios ( ziet er geslaagd uit ) effe voorstellen babbeltje en ging gelijk aan de slag, vrij snel de kamer opgezocht prima service en heeft daarna nog olie gehaald voor een klein na massage wat ook best goed was.
al met al top, en wat ik ook kan waarderen is dat er na nog normaal contact is , de meeste komen dan in de negeer fase waardoor ze je een gebruikt en afgewerkt gevoel kunnen geven.
Ik zag later ook nog een landgenote van haar met blond achtig krullen langhaar minder kont maar een paar koplampen o zo groot , wordt volgende denk ik
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten