Naam : Mandy
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Roemeens, beetje Engels.
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Blond/schouder lengte
Lengte dame : 158 cm
Postuur/Cupmaat : Normaal/B-cup
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Mooie meid met chique looks
Nadelen: TZ matig
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: none
Met Mandy was ik al eens op de kamer, een 5 weken geleden. Ze valt op door haar niet DVP looks. Blond stijl haar tot op haar schouders, mooie blauwe ogen, lekker figuur en niet hoerig aan. Op een of andere manier durfde ik haar niet aan te spreken, maar mijn maat Bram dacht na het eten het wel even te regelen voor mij. Hij liet haar de sleutel halen en en presenteerde haar op die manier aan mij.
Zonder een sollicitatie gesprek op de kamer beland. Tijdens het opmaken van het bed probeerde ik haar te TZ, maar dat werd niet naar Carlitos maatstaven beantwoord. Dan maar op het bed beland, daar een gesprek proberen aan te gaan, maar dat verliep enigszins problematisch. Dan maar over tot sex, wat matige TZ en ze begon me te pijpen. Ik had die dag nog geen kamer gehad dus het moest eigenlijk geen probleem zijn. Maar Mandy kreeg er geen vat op, hij kwam niet omhoog. Ze deed wel haar best, maar het was te matig.
Nu deed ik iets wat ik nooit heb gedaan. Er kwam een bericht binnen op mijn telefoon, en ik deed alsof het Bram was die me nodig had. Na 20 minuten stonden we buiten, netjes afgerekend en mijn eerste slechtste sessie ooit was achter de rug.
Deze dag is het anders, ik had al 2 kamers achter de rug. Maar nog niet hard geneukt, en daar had ik eigenlijk wel zin in die avond. Mandy stond na de bovenstaande sessie helemaal niet op mijn lijstje, ik kwam haar tegen na een klein bezoekje aan By Night. Ze hing direct om mijn nek en deed hel normaal terwijl ze wist dat mijn interesse in haar nul was, en ze waarom. Ze sprong op mijn rug en liet zich netjes dragen tot aan de trappen van PHG. Daarna nam ze me bij mijn hand en liepen we naar een bankje buiten in de tuin. Ze kwam knus bij me zitten en begon een redelijk goed gesprek met me. Zoals alle dames getraind zijn op de Roemeense hoerenschool, gaat haar hand mijn badjas in en speelt met mijn tepels. Nu is dat mijn G-spot, ze wist het niet want ze doet gewoon haar ding. Maar mijn kleine ding werd maar steeds groter, zo groot dat hij zijn kopje liet zien. " Ow he likes", zegt ze zacht, ze legt haar hoofd op mijn schouder en begint met mijn pik te spelen. Het liefste wilde ik daar ter plekke worden gepijpt. Niemand was buiten, ik was zo geil als de nacht donker was....
"Get the fucking Key!" anders kon ik het niet formulieren. Het was al na 12 uur dus sleutels zat, ik ga me nog snel even douchen en de Sudlander naast me kijkt lachend naar stijve lul en zegt dat die hoopt dat ik nog naar de kamer moet.
Op de kamer wacht ik rustig af totdat het bedje gespreid is, ze steekt verleidelijk haar lekkere kont omhoog en wiebelt er mee. Ze weet wat ze doet, ik weet ook wat ik doe. Ik draai haar om en zeg dat ze me goed en diep moet pijpen. Wat ze dus ook doet, ik neuk haar lichtjes in haar mond. Ik probeer hem zo diep mogelijk erin te stoppen en ze laat het toe. Beetje mondje neuken en af en toe een DT. Heerlijk.
Ze kleed zich uit en nu valt het me op dat ze toch een lekker figuur heeft, maar het vertoont tekens van moederschap. Maar dat mag de pret niet drukken, ik ga klaar liggen voor de tweede act pijpen. Maar ik wilde neuken, opvallend is dat ik het niet hoef te vragen, ze klimt op me en begint met haar kut mijn lul droog te neuken. Op zo'n moment ben ik op mijn hoede, ik heb geen zin dat die er zo in floept. Maar ze weet alweer wat ze doet, ze heeft alles onder controle. Ik geniet met mijn ogen dicht van dit spel, het voelt heerlijk aan en voordat ik er erg in heb doet ze een CD erom en met wat spuug duwt ze hem zonder morren in haar kut.
Ze begint langzaam rondjes te draaien en neukt me dan weer met enkele halen. Dat wisselt zich af, ik ben behoorlijk onder de indruk. Niets van dit alles deed me denken aan onze eerste sessie, ik ga ervan uit dat we beiden een slechte dag hadden. Maar vandaag het tegenovergestelde. Ik geniet er intens van, ik neem haar bij haar heupen en neuk haar even hard als ze nog bovenop me ligt. Maar ik wil me even laten gaan, ik draai haar om naar missionaris en test hoever ik kan gaan.
Met harde stoten probeer ik haar van de wijs te brengen, maar het enige wat ik voort breng is het steeds harder steunen en kreunen. Ze klaagt niet, iets anders wat ik gewent ben die dag. Tijdens het neuken weet ze mijn tepels te vinden. Eentje in haar mond de andere bewerkt ze met haar hand, dat gecombineerd met harde stoten heeft wel een bepaalde uitwerking op mij. Ik wil nog een derde standje erbij, het maximale uit deze sessie, doggy gaat het worden maar ik merk dat het toch niet mijn favoriete standje is.
Ik wil graag een FT, zonder erover na te denken laat ik me door haar pijpen. Stom stom stom, Carlitos! Het is een Roemeense, die doen dus zelden een FT. Het wordt weer een airshot, ik laat haar mijn ballen likken en tijdens die daad kijkt ze me aan met haar mooie blauwe ogen. Het duurt niet lang voordat ik kom en happy wordt in Happy Garden. Ze maakt alles netjes schoon, zoals een moedertje het beaamt.
Ik kan niet anders zeggen dat mijn 50 euro zeer goed besteedt zijn. Bijna iedere minuut was sex, maximaal rendement uit de investering. Zeker als pannenkoek is de dag anders verlopen dan gewent, maar verschillende dames in plaats van ene is zeker niet slecht en goed voor de beurs.
Over Mandy na vandaag niets anders dan lof, ze deed haar best en achteraf weet ze precies wat ze doet en hoe ze mannen gek kan maken. Ze doet dit pas een paar maanden, maar ze begint een echte prof te worden. Cijfermatig was dit een dikke 8, met TZ op 2 niveaus hoger zeker een 9. Maar dat is iets voor de volgende keer.