Hallo Megaboob,
Ik val op lange vrouwen (zo'n 175 cm), lange haren, slank en met cup C/D. En Asia past prima in dit plaatje. Ze heeft een beetje dezelfde ogen als Elisa, ook een lange Roemeense, die ook zeer goed en vriendelijk op de kamer is.
Terug naar Asia, ik kwam haar dus tegen en we hadden oogcontact, ik kon mijn ogen bijna niet van haar af houden. Maar ik probeerde het wel, want het moet geen staren worden. Ik had haar nog niet meteen aangesproken, want ze wilde net gaan eten. Dus ben ik even gaan wandelen in de tuin.
Op mijn wandelrondje in Golden Time loop ik altijd langs de bar, langs de receptie en dan langs de kino en via de sauna terug naar de tuin. Bij de kino kwam ik Asia tegen. Toen spraken we elkaar aan, en vroeg ik of ze tijd had om een uur op de kamer te gaan. Daarop zei ze dat ze de sleutel ging halen.
We kregen kamer 8 tegenover de vrouwenkleedkamer. Ik vind dit een vreselijke kamer, ik heb liever de blokhutten buiten, maar die waren al bezet. Maar goed, op de kamer een beetje gekletst, en daarna gezoend en ik heb haar gelikt, en ze pijpte ook erg goed. Daar het mijn eerste kamergang van de dag was, was ik erg opgewonden.
En ik kon het niet meer ophouden, terwijl ze mijn ballen likte, heb ik mezelf afgetrokken en kwam daarop al snel klaar. Ik heb geen sex met haar gehad, maar ik vond het helemaal niet nodig. Het was heerlijk met haar, ook zonder de sex. Daarna had ik haar rug nog gemasseerd met Nivea-creme.
Wel jammer dat haar borsten erg hangen, en dat ze een piercing in haar linkerborst heeft, en ook bij haar poes. Ik val niet zo op piercings. Dat zit alleen maar in de weg.
Bergm550