Afgelopen week dus in GT geweest. In de avond begon De Cock zich eindelijk te roeren,ook aangespoord door het feit dat zijn vrouw ons binnen enkele uren zou komen ophalen.
Voor mij begon de tijd dus ook te dringen. Ik was net te laat voor mijn eerste gegadigde,een vriendin van Angie, die ook met Angie om 10 uur zou vertrekken. Een lange meid, grote neus,lichte ogen en een blanke huis,ze had een aquamarijn bikini aan.
Gelukkig was daar Isa, vriendin van de dame die met alleen een sjaal om haar middel loopt en een piercing in de vorm van een bloem door haar clitoris heeft.
Aangezien alle kamers voorlopig bezet waren maar besloten om naar de kino te gaan. Grootste nadeel is dat je daar de dame in kwestie minder goed kan zien, en dat is toch zeker jammer bij zo’n leuk ding als Isa.
Wat heeft die dame een energie ! In de kino moet het een graad of 30 geweest zijn. Bart dacht ook, laten we maar genieten.... Ondertussen kon ik me mengen met een discussie van collega’s die buiten de kino luid aan het discussiëren waren en met dames in de kino die alle mannen maar “Schweinen” vonden :ass: . Op mijn opmerking wat ze zelf dan waren antwoorden ze “Seugen” . Zo zijn we het weer eens.
Omdat ik me dus wat te veel liet afleiden nam Isa het heft maar eens verder onder handen, of liever gezegd, zij nam mijn lid eens in haar.
Ik herinner mij, na een week, alleen nog maar dat zij eindeloos, en schijnbaar onvermoeibaar mij heef zitten bereiden, mij ondertussen strak aankijkend. Na een poos vond ik dat ik, als behorende bij het sterke geslacht, ook mijn plicht moet doen. Toen ik begon weg te smelten maar snel de rollen weer omgedraaid. En daar ging onvermoeibare Isa weer. Haar hele lijf was bezweet, maar dat maakte het eigenlijk alleen maar lekkerder.
Afijn, na een uur in deze sauna dan toch eindelijk heerlijk gekomen .
Maar besloten om snel te gaan douchen en het napraten buiten op de bank te doen. Isa gaat voor arts assistente studeren (3 jaar) en werkt alleen in de weekenden. Ook zij vind het best leuk. Isa is klein van stuk, heeft een heel mooie “open” smile en mooie doordringende ogen.
Waarom schijf ik dit nu? Ik moet toch weer enkele dagen wachten totdat ik naar dit paradijs kan.
Bart