Haarkleur/-lengte : Donkerbruine lange en stijle haren.
Lengte dame : 1m70 op hakjes
Postuur/Cupmaat : Slank, kleine B-cup, stevig kontje, lichtgespierde dijen, lolita-typetje
Nationaliteit/Taal : Hongaarse goulash/Duits en tikkeltje Engels
Leeftijd : in juni 2012 wordt ze 24.
Tatoeages/Piercings: kruis en aarsgewei op rug en een dikke vette spin op haar voet
Service: saaie standard, knuffelen, massage, PZC, NMC, zoenen met gesloten lippen, geen GFE of PSE
Voordelen: lief en betoverend knap
Nadelen: ze heeft het niet in zich, geen tongzoenen en slechte techniek
Tijdsduur : 1uur
Prijs : 75
De 24-jarige Virginia komt uit Hongarije. Ze is een elfjesachtige verschijning met warme ogen, een slank lichaam, kleine tietjes, sexy buikje en staalharde dijen en kont. Dit alles versiert met tattoe op wreef, bovenrug en onderrug. Voor mij was deze lolita brunette perfect. Vooral die kleine sympathieke en sappige tietjes deden het deze keer om me te overhalen. Ze was heel lief, maar op de kamer vloog ze er als een sneltrein in…
Dit zou rampzalig aflopen en daarom gebood ik haar om het rustig aan te doen. Ik wou haar voor een uur en wou deze sessie niet als afwerken ervaren. Dus na de mislukte poging van een half opgefokt voorspel, ging ze nu van start met een korte massage. Daarna streelde ik haar begeerlijke lichaam van kop tot teen. En toen gingen we aan de slag. Maar zoenen was uitermate zuinig en voor mij persoonlijk weer een factor minder om mij met een stijve raket te zetten. Toen ze vroeg om me af te zuigen, liet ik haar dat item ook maar overslaan. Ten eerste omdat ze van die venijnig scherpe vampierentandjes had en ten tweede omdat ik aan haar manier van rukken al goed genoeg voelde dat het van ondermaatse kwaliteit zou zijn.
Dus daalde ik zelf maar af om haar verrukkelijke kut te likken. En laat ons zeggen dat haar oraal verwennen nog wel het hoogtepunt van de dag was. Ze deed gewillig mee met haar bekken en duwde haar doos zelfs een tikkeltje bazig in mijn muil. Met haar vingers speelde ze mee en na 10minuten beffen scheen ze blijkbaar klaar te komen. Of dit waar was, weet je natuurlijk nooit bij vrouwen, maar ik kreeg wel veel vaginaal vocht te slikken, met een flauwzoete afdronk.
Daarna neuken. Heel klungelig deed ze me een condoom over en ze ging boven op mij zitten. Terwijl ze op en neer ging, leek ze net een doorgedraaide bandwerkmachine in de textielindustrie. Dit vond ik idioot… Zeker omdat ze me eerder toevertrouwde dat ze het graag zachtjes deed en dat ze me daarom juist zo apprecieerde. En nu was ze net een cowgirl op een rodeostier. Misschien kan ze al haar zogenaamde Turkse klanten op die wijze van hun handeltje afhelpen, maar bij mij zal dat niet lukken. Bij mij ging er tijd overheen alvorens de champagnekurk zou knallen. Omdat het zo standaard en would-be-PSE was, had ik er geen fuck meer aan. Ik heb haar dus stevig bij die beetgare billen vastgegrepen en haar in de teugels gehouden om het tempo te dirigeren. Ik werkte zelf ook mee met mijn heupen en zo wist ik het toch tot een goed einde te brengen. Ik concentreerde me vooral op het optische: een echt lekker wijfje, met een zacht velletje en stevige tietjes waar ik tussendoor mijn tanden in zette.
Het goede nieuws is dat ik toch van mijn smeerlapperij afgeraakt ben en het slechte nieuws is dat ze me meer gekost heeft dat wat het waard was. Toen ze na afloop nog een sigaret lag te roken naast me, leerde ze me dat ze al 5jaar in het clubcircuit meedraait. Wel wel wel, als er geen betere service en vakkennis beschikbaar is na 5jaar en kilometers lul, zoek dan een andere job.
Maar goed, ik betaalde haar correct en dacht er het mijne van. Iets in de trend van: never again. Maar ook in dit geval zeg ik: wat voor mij niet goed is, dat kan voor een ander weer wel goed zijn. En andersom ook. Dus wie net als mij haar toch ongelofelijk sexy vindt, die moet toch maar eens nader kennis maken. Ze is echt lief! Achteraf kwam ze me nog wat knuffelen aan de bar en dat vond ik een mooi gebaar. Helaas had ik een onderhoud met Satan aan de bar en moest ik haar heen sturen.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
Inderdaad, ze is echt lief aan de bar, over de hand en rug strelen behoort tot haar verleidingsspel.
Ze ziet er echt lekker uit, maar toen ze vertelde van Hongaarse nationaliteit te zijn, dacht Blauwebeer ongewild terug aan zijn slechtse-sessie-ever in YY, ook met een Hongaarse.
Dan maar vriendelijk afgewimpeld, na het lezen van SFL's verhaarl een terechte beslissing, genomen met verstand en geen 90 centimer lager.