Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ina (Letland)

Last Online
    8 november 2024 @ 21:06
    Discussies
    7
    Thanks
    149

Daumen hoch Ina (Letland)

Naam : Ina

Nationaliteit / taal : Estland/Letland /duits

Leeftijd : halverwege/eind twintig

Haarkleur/lengte : kort blond pagekopje

Lengte : 1.55-1.60

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee/nee

Service : PZC, NMC, beffen, vingeren, FT, zoenen

Extra : Donkere ogen

Gisteren kennisgemaakt met Ina. Ze kreeg een rondleiding door het pand en ik zag een aantal mede-ijsberen al begerig naar haar kijken.
    Dus maar niet te lang gewacht en haar bij de bar aangesproken. Nadat ik haar uitgelegd had hoe het allemaal in zijn werk gaat bij GT haalde ze de sleutel en bracht ik haar naar hut 17. Daar aangekomen ontdeed ze zich van haar muisgrijze jurkje met split aan de achterzijde. En onthulde een mooi lichaam met een paar mooie natuurlijke B-cup borsten.
    Een heerlijk halfuurtje met haar beleefd.
    Alhoewel het haar eerste keer in GT was, heeft ze ook al op andere plaats(en) gewerkt vertelde ze. En dat is wel te merken. Absoluut een vrouw met ervaring die plezier in haar werk heeft (en het geld dat ze daarmee uiteraard verdiend...). Althans die indruk werkte ze.
    Samenvattend: Een aanwinst voor GT

2. Onderstaande 10 leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 juli 2012),Badslippers (17 juli 2012),Cupido ( 8 juli 2012),envert ( 8 juli 2012),ketserr ( 8 juli 2012),laplagne ( 9 juli 2012),Megaboob ( 8 juli 2012),satanic surfer ( 8 juli 2012),wervelwind ( 9 juli 2012),Znipper (13 juli 2012)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Ze komt idd uit Letland, vanavond een kwartiertje mee gebabbeld en helaas was het al 1 uur maar anders zeker mee naar de kamer gegaan. Dus op mn lijstje gezet ...

Last Online
    30 december 2024 @ 08:34
    Discussies
    10
    Thanks
    540

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Absoluut een vrouw met ervaring die plezier in haar werk heeft (en het geld dat ze daarmee uiteraard verdiend...). Althans die indruk werkte ze.
    Samenvattend: Een aanwinst voor GT
    Helemaal met je eens Van Dattum.

Gisteren met haar op de kamer geweest. Ik zat in kleermakerszit op het bed en keek toe hoe zij haar mooie kleine lichaam onthulde. Vervolgens ging ze op mijn schoot zitten, sloeg haar benen om mij heen, en begon heerlijk te zoenen. Wat een snoepje. NMC was lekker, pijpen zelfs beter. Ik ga weinig tot nooit op herhaling ... maar voor haar ga ik een uitzondering maken.

Ze is trouwens net 30 geworden...

5. Onderstaande 3 leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 juli 2012),satanic surfer (13 juli 2012),Van Dattum (13 juli 2012)

Last Online
    28 april 2024 @ 12:56
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Discussies
    1
    Thanks
    910

Standaard

Tijdens een eerder bezoek kwam ze op een bijzondere manier in beeld. Ik stond op een plaats waar ze op een enig moment voorbij kwam lopen. Op haar terugweg keek ze me, tijdens het voorbij lopen, lange tijd aan. Aangezien er voor mij geen tijd resteerde voor een kamerbezoek niet van de gelegenheid gebruik gemaakt kennis te maken, en haar uitdaging beloont met een glimlach.
    Met een lengte van onder de 1.60, haar in een bobline en dat slanke lijfje was ze me tot op dat moment niet eerder opgevallen. Die lichaamslengte wordt gecompenseerd door de uitstraling van een zelfverzekerde goedgehumeurde persoonlijkheid.
    Wat ze had bereikt met haar voorkomen was het voornemen tijdens een volgend bezoek eens nader kennis te maken.

Zondag 15/07 was dat moment aangebroken.
    Meestal bij binnenkomst wordt je hooguit aangekeken en beoordeeld. Op die dag overkwam me een andere ervaring.
    Op een bank zat een kleine dame met haar rug naar de ingang gekeerd te ontbijten. Tijdens het voorbij lopen draaide ze zich om, glimlachte en begroete vriendelijk alsof ze me herkende. Ik groette haar terug en liep verder. De whirlpool was mijn geplande eerste bestemming.
    Na een douche en het genot van een drankje wat tijd doorgebracht in de tuin. Terug in de barruimte liep ik haar bijna letterlijk tegen het lijf. Haar uitgenodigd op een bank om eens kennis te maken.
    In een uitgebreid, en ontspannen gesprek van minmaal 10 minuten vertelde ze uitgebreid over haar zelf en kwam een sleutel niet ter sprake. Ze vertelde me Ina te heten en afkomstig te zijn uit Letland.
    Op basis van haar recensies op dit forum gecombineerd met de persoonlijke kennismaking was de inschatting dat ik met deze dame geen risico zou lopen op een teleurstelling tijdens de eerste ervaring op een kamer. Vandaar maar eens geïnformeerd welke service ze aanbiedt. Met uitzondering van anaal behoorde alles tot de mogelijkheden. Mijn nieuwsgierigheid was voldoende opgewekt om haar op pad te sturen voor het organiseren van een sleutel.
    Het werd de toegangssleutel van hut 19. Aangekomen werd eerst het bed in gereedheid gebracht. Ben zelf intussen op het bankje gaan zitten. Toen ze klaar was draaide ze zich om en kwam op mijn benen zitten. Ze zocht mijn mond voor een kus. Die korte eerste kus werd gevolgd door een tongzoen. Die ging over in een eindeloze dans van twee tongen.
    Daarna verplaatst naar het bed. Hier ging de ontdekkingstocht over dat kleine sportieve lijfje verder.
    Ze observeert je nadrukkelijk en reageert nadrukkelijk op dat wat jij als prettig ervaart. Ze neemt de tijd, raffelt haar programma niet af en vergeet niet er zelf ook van te genieten.
    Na de ontdekkingstocht was het moment aangebroken voor het gebruik van een condoom. Ook in de standjes past ze zich aan en geeft je de kans van haar te genieten op jouw manier.
    Zo vliegt de tijd voorbij en was een eerste half uur bijna voorbij toen ik zelf op mijn horloge keek. Ik had vooraf niet gevraagd naar haar tarieven. De keuze was desondanks niet moeilijk om wat me overkwam niet geforceerd en snel af te breken. We gingen in hetzelfde ontspannen tempo door met seks in verschillende standjes. Uiteindelijk hield ik het niet meer en er volgde een maximale ontspanning.
    Het uur vol gemaakt door met haar in mijn armen wat na te praten. Voordat het uur om was en de blokhut werd verlaten geïnformeerd naar haar tariefstelling.
    Terug in de kleedruimte het afgesproken bedrag afgerekend waarbij ze me min of meer teleurgesteld aankeek dat er geen fooi volgde. Desondanks afscheid genomen met: “tot een volgend bezoek”.
    Na deze ervaring was er geen direct plan voor een volgend seks rondje waarna een paar keer de sauna werd bezocht. Het was een middag waarbij er geen beperkingen golden aangaande tijd. Zo gebeurde het dat ik twee uur later rustig op een bank zat voorzien van een drankje en niet echt op zoek naar een volgende ronde.
    Op een enig moment kwam Ina door de barruimte gelopen. Toen ze me zag kwam ze naast me zitten voor naar ik aanneem een aftersales. Wederom ontstond een aangenaam gesprek. Nadat ik ze min of meer doordringend aankeek viel het gesprek stil. Tot afgelopen zondag ben ik op 1 dag nog nooit twee keer met eenzelfde dame naar de kamer gegaan. Maar met haar wilde ik wel eens uitproberen wat voor een ervaring dat op kan leveren.
    Op de vraag of ze het een goed idee vond een sleutel te organiseren keek ze me in eerste instantie verbaasd aan. Daarna verscheen er een glimlach op haar gezicht, volgde een “ja natuurlijk”, sprong ze op en was op weg naar de receptie. Ze kwam terug met de sleutel voor kamer 2. Deze keer duurde het minder lang voordat we uitgekleed op bed lagen en genoot van uitgebreide seks. Dit keer lukte het haar wederom om me een uur lang ver bovengemiddeld te boeien met een uitgebreide variatie van het seks genot. Het tweede uur werd vooral gedomineerd door een sensuele en langdurige pijpsessie. Wederom vloog de tijd met haar voorbij. Na afloop afgerekend en haar beloond met een fooi. Die werd in ontvangst genomen met een big smile op haar gezicht.
    Tijdens het douchen kwam ze nog een handdoek halen en volgde een passend afscheid van op afstand.
    Na deze ervaring is het voor mij geen vraag meer of er sprake is van een herhalingsgevaar.
    Tijdens een volgend bezoek staat zij op mijn to do lijst, als nieuwkomer, met stip in de top 3.
    Laatst gewijzigd door dennisw; 17 juli 2012 om 22:02

7. Onderstaande 3 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 juli 2012),Megaboob (18 juli 2012),Znipper (17 juli 2012)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Idd een leuke dame die al weer 30 lentes jong is. Tz doet ze teder en lang, het pijpen is ook zeker niet verkeerd en haar gladde grotje is lekker om leeg tezuigen. Dat leegzuigen dat ze dan ook terug op een lekkere manier zo dat er geen druppel meer in zit. Gisteren een lekker uurtje mee gehad....

Herhaling? Ja dat zeker!!

Last Online
    20 augustus 2012 @ 12:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

hallo, 2 sessies met deze aanbiddelijke meisje! sensueel, grappig, dynamisch!
    Ik adviseer!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten