Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 86
    Last Online
    10 januari 2025 @ 18:17
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Vandaag rond de middag nog maar es de Heidweg opgedraaid. Bedoeling was om met enkele van mijn vaste vriendinnetjes (amara, Dominique, Pamela, jenny) te daten, maar helaas bleek vandaag enkel Dominique aanwezig, met wie ik uiteindelijk niet gekamerd heb. Weet iemand eigenlijk of Jenny (hugeboobs) nog komt in GT? Ik herinner mij toen ik haar leerde kennen eind vorig jaar dat ze zei om de 6 maande te verandere van club...

Maar niet getreurd, na een broodje mit cola, mij op een bankje gezet om de paradepaardjes gade te slaan en het moet gezegd, de line-up zag er al bij al behoorlijk uit! Mijn oog laten vallen op Adelina die na (eerst ontwijkend) oogcontact en een uitnodigend gebaar van deze beer gevleid naast mij kwam zitten. Deze Roemeense schone is sinds 1 maand aan de slag in GT, en lijkt een beetje verlegen op het eerste zicht, maar die mening zou ik later snel herzien. Na een leuke pe-sale zijn we in een koude blokhut beland waar ze op een GFE-manier de warmte bij me opzocht, wat altijd wel leuk is... Na een rustige GFE-start met innig zoenen, zacht PZC, kwam de ware aard naar boven toen ze me cowgirl-gewijs bereed... ze liet zich helemaal gaan en dat was best een aardig zicht. Heb na een korte, maar krachtige missio het verhaal afgewerkt in doggy (kan ook moeilijk anders met zo'n lekkere kont). Conclusie: stille waters...

Daarna effe bekomen aan de bar waar mijn oog al snel viel op een 3-tal dames die hun weg een beetje leken te zoeken. Eentje was mijn type niet, de andere leek me te jong, maar de derde, nou een Pamela Anderson lookalike is misschien wat vergezocht, maar die vergelijking kan er wat mij betreft toch door. Ging haar aanspreken aan de lange toog, en het gesprek verliep vlot en vriendelijk. We lachten wat met haar vriendin naast haar die een lange, saaie monoloog moest aanhoren van een wat oudere Duitse beer en die monoloog was niet zo spannend to say the least! Na nog wat koetjes en kalfjes vroeg ik haar om de sleutel, terwijl ik me nog kort ging douchen! Heb echt wel het gevoel dat de dames dat apprecieren, nog snel even verfrissen voor de start van de werkzaamheden. Tip nummer 2: blijf hoffelijk door de deur te openen, het laken te dragen en zelf op het bed te spreiden, ik krijg daar complimenten voor en scoor al snel een aantal extra punten! (of maak ik mezelf nu weer wat wijs....). Anyway, de kamer op dus met blonde Monique, half Russisch, half Roemeens. Ze kleedde zich uit en dat lekkere lijf droeg een lekker stel 90-D silli's.... We begonnen met heel zachtjes zoenen en het verkennen van heuvels, dan wel hooggebergten. PZC deed ze vrij goed, maar heb al veel beter gehad. Maar de cowgirl actie met die lekkere tieten boven je kop, maakten dat weer ruimschoots goed! Tjonge jonge dat zicht blijft hopelijk nog lang op mijn netvlies gebrand... Na een lekkere doggy, waarbij we oogcontact hadden via de spiegel, overgeschakeld op missio, tja en toen was er weer geen houwe meer aan... Nog wat nagepraat op bed met een sigaret en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Mij daarna in een rood zeteltje neergeploft, waarna Dominique tegenover mij kwam zitten. Ze riep: "fuck me baby", maar na het zien van mijn vermoeide-laat-me-asjeblieft-met-rust-reactie proestte ze het uit.

Ben dan maar met een hoop Belgische beren de bergrit van de Tour gaan volgen op het terras, om een beetje op krachten te komen. Tegen kwart voor 6 terug de barruimte in, waar Poolse Maggy naast me kwam zitten. Zeer leuk en kort gesprek en net toen ik begon te denken, mss moeten we maar effe..., zei ze have fun and see you later! Plots stonden Hongaarse Dorina en Bulgaarse Sissi op een meter van mekaar naar mij te staren en ik wist niet naar wie ik eerst moest kijken, waardoor ze lachend naar mekaar keken zo van: die gaan we es snel inpakken! De ene links van me op de bank en de andere rechts en snel vroegen ze voor een trio, nadat ze allebei een hand onder mijn badjas hadden gestoken, een tong in mijn linkeroor en een andere in mijn keelgat... Ik dacht nog shit hoe lul ik mij hieruit?! Heb dan maar beleefd bedankt en gezegd dat 1 meer dan genoeg is. Ok, then you have to chose one of us! Enerzijds had ik al een superervaring gehad met de pijpkoningin Sissi, maar anderzijds zag die Dorina er toch lekker uit.... Het werd Dorina en ik beloofde een volgende date met Sissi. Dorina heeft een mooi lichaam met lekkere naturel tieten (D-cup meneer, of wat had u gedacht?), die heel zacht aanvoelen, heel anders dan de keiharde tieten van Monique. PZC vond ik heel flauwtjes, te zacht, en haar al gauw op cowgirl gezet, hetgeen wel meeviel, maar uiteindelijk beleefde ik een standaard sessie, die me niet lang zal bijblijven.

Na deze derde sessie vond ik het welletjes en verliet ik de tent na een aangename dag in het aards paradijs.

2. Onderstaande 9 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 juli 2012),Badslippers (12 juli 2012),bergm550 (11 juli 2012),Boy69 (12 juli 2012),Cupido (11 juli 2012),Jack42 (11 juli 2012),laplagne (12 juli 2012),Megaboob (11 juli 2012),satanic surfer (12 juli 2012)

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Zo, daar zijn we weer.. :-)
    Hoe is de bezetting op de zondag in GT? Het is alweer lang geleden....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael Bekijk bericht
    Zo, daar zijn we weer.. :-)
    Hoe is de bezetting op de zondag in GT? Het is alweer lang geleden....
    Op zondag vind ik de vrouwenbezetting erg goed. Je ziet meestal dezelfde vrouwen als op een zaterdag. Ander voordeel is dat het op zondag veel rustiger is qua mannen dan op zaterdag.

5. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Azrael (12 juli 2012)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch GT/10/07/12

SFL, de man die de kutjes laten sijpelen kan…
    … Kabbelende beekjes (Deel 1)

Laat ons even iets ernstig zeggen alvorens hier een hoop onzin en fantasie uit mijn kloten te lullen. Sommigen verklaren me zot en sommigen begrijpen mijn hersenkronkels niet. Dat maakt dat ik een geniale zot ben. En zo oordeelde ik vaak dat GT een kutclub is waar alles behalve kut te neuken valt. En eerlijk zal ik best wezen; ik werd er zelf moe van om continu op GT zitten te kankeren, zeker na al die verhalen die ik hier over al die lullo’s lees die er wekelijks de tijd van hun leven hebben. Maar eerlijk is eerlijk: ik heb het deze keer naar mijn zin gehad in GT. GT was beestig leuk. Dus zo zie je maar dat ik ook mijn mening kan veranderen.

Hoewel ik tijden gekend heb dat ik met gemak in GT in een zetel kon gaan zitten op de middag en daarin blijven zitten tot middernacht, dan sloeg ik er nog in om niet opgemerkt te worden door die lamlendige wijven. Meestal was dat dan ook omdat de pooier des huizes, Cupido, erbij was. Als je met zulke zware gangsters te maken hebt, dan kan je beter in de schaduw blijven. Nu dinsdag was het verhaal helemaal anders. Ik kwam binnen en haast bezorgt vroeg de theke waar ik al die tijd had gezeten. Het was zo lang geleden. Tja, zei ik, misschien moeten jullie 80€ inkom vragen en dan kom ik wat meer over de vloer. Ze verstond de ironie blijkbaar niet en vroeg me opnieuw in het Engels ipv in het Duits waar ik gezeten had en daarmee vertelde ik de waarheid: ik was blut, heb in mijn privé te veel ellende op de nek gehaald met de wijven, ben ook nog 3 maanden in de zandbak gaan spelen waar een stel Arabieren me onder vuur namen en waar een stel geile wijven stonden te beachvolleyballen... en daarna ben ik teruggekomen, constateerde dat de clubs met 10€ extra entree opgeslagen waren… Daar kreeg ik dan weer een schimmelpik van en nu is mijn vriendin ervandoor en zit ik met nog een hoop andere dingen in mijn kop. Mocht ik het haar tot in detail uitleggen, dan had ze een zenuwinstorting opgelopen en kreeg ik een niercrisis van de dorst door dat vele gepraat. Ik krijg nu zelfs dorst van de korte samenvatting nog eens over te typen. Ik ga dus eerst wat te zuipen pakken………

…. Zo ik ben terug met een Heineken. Aangezien ik zoals in vroeger tijden het beste pilsje ter wereld hier menig maal vermeld, zal me dat van de Amsterdammer een hoop sponsorgeld opleveren. Ik moet die 10€ inkom extra toch ergens op terugverdienen. Met dit tussen de lijntjes door gezegd zijnde, kan ik nu eindelijk aanvangen met het verhaal.

Op een dinsdag voormiddag dool ik wat rond tussen de grens Nederland en Duitsland. Ik zocht troost, ik zocht genegenheid en eigenlijk was ik rijp om eens lekker de frustratie weg te neuken. Maar als je lief ervandoor is, dan kan je niet terecht bij de andere wijven uit je leven. Ja, zo gaat dat… Je zit in een relatie en overal waar je komt is er opportuniteit te over. Mokkels bieden zich haast aan op een schoteltje en je weet niet waar eerst je zaad uit te strooien. Het mokkel bij wie ik nu dus troost zocht zou ik in Nederland treffen, maar ze bleek ineens van de aardkloot verdwenen. Zoals al die anderen die ik nu ineens niet meer kon bereiken… ik zat dus met een zwaar dilemma daar op het grensgebied: gaan we naar YY en zal ik daar mijn verdriet uitzweten in de vaste gewoonten van de laatste maanden… Of gaan we eens gek doen en rijden we naar GT. Eigenlijk had ik al niet veel zin meer in een mokkel, laat staan in seks en dus redeneerde ik zo: ik ga naar GT, daar laten de mokkels me toch gerust en komen ze niet aan mijn nek hangen. Menig lezer zal nu oordelen: lul, blijf dan toch thuis of ga je bezatten op café. Neen, ik was nu in de buurt en daar staat mijn wagen haast op automatische piloot en zodus moest ik toch een saunaclub hebben. Met het gegeven dat ik voor die mokkels daar toch onzichtbaar ben, zat de schrik er wel in dat is zo down ging worden gedurende de dag, dat ik misschien wraak zou gaan nemen op de maatschappij en daar een bloedbad aanrichten. Dus belde ik naar een goede vriend… Een goede vriend die goed is betreft psychiatrische hulpverlening.

Badslippers is de naam van die goede vriend en in mails en op dit forum maakt hij me tenminste aan het lachen… Zelfs als ie me uitschijt. Hij is zoals een nar, van hem kan ik het verdragen. Wat die reetkever al naar mijn kop geslingerd heeft, daar had ik bij een ander individu diens testikels door zijn aorta naar zijn hersenen gejaagd. Maar nee, Badslippers is de man bij wie ik zulks nooit zou doen. Maar zo zie je maar hoe onstabiel de wereld is… Vorige week zat ik mijn goede makker BS nog raad en advies te geven over de dingen des levens. Meestal ongevraagde raad en advies, maar ik zag wel dat hij zich in de nesten aan het werken was, en strijdmakkers zijn er dus voor elkaar. Het advies en raad die ik hem gaf zouden achteraf zo ongeloofwaardig blijken daar ik me op haast dezelfde manier in de nesten werk en mezelf een hoop ellende op de hals haal. Vandaar dat hij nu weer zijn wijze raad en advies op mij moest overdragen. Ik weet het, hij weet het en toch zeggen we continu hetzelfde tegen elkaar. En uiteindelijk is het allemaal een hoop gelul. Daar zaten we dus aan de bar in GT en ik deed mijn verhaal. En hij gaf me mijn eigen raad en advies terug, die ik op een week tijd zelf helemaal had verloochend. Zie ons daar nu zitten als twee grote kleine kinderen… Wat lullen tegen elkaar en we hebben er niet eens wat aan. Ach kom, in mijn geval had ik er toch wat aan, want de ouwe klootzak vertelt alles met zoveel smaak en donkere humor, dat ik toch moest lachen en me beter voel.

Maar goed, nu hebben we een stuk overgeslagen. Dus eerst kwam ik binnen en moest de hele uitleg doen tegen de vriendelijke theke. Daarna mijn badjas aantrekken en plaatsnemen aan de bar, waar ik me in de salitos stortte…. Owh neej, sorry Fredje… Ik bedoel: waar ik me in de Hein verdronk. Terwijl had ik ook al wat rond gekeken en wat bleek: geen overvolle bar met luidruchtige Hollanders of vette moffen met een teveel aan cholesterol. Maar wel vele mokkeltjes. Alle types die ik maar wensen kan en echt heel veel fraaie exemplaren. Tot mijn eigen verbazing zat ik nog geen minuut aan de toog of de Duitse Nina hing al rond mijn nek. Even ter informatie, ze heeft nu donkerrode haren en is niet meer blond. Na de hartelijke begroeting liet ze me weer even met rust. En ik dacht natuurlijk dat het toeval was, want haar ken ik inmiddels al zolang ik in GT kom. Maar als bij wonder kwamen na deze kickboxing beauty nog meerdere sletjes zichzelf aanprijzen. Om er enkele te noemen: Emma of zoiets uit Tunesië (met lichtelijk excuus dat ze half Braziliaans is), de Poolse Diana en een blonde Roemeense wiens naam me even ontglipt. Ik begon aan mijn tweede HEINEKEN en kreeg in de gaten dat er heel wat ogen op mij gericht waren. Later zou BS verduidelijken dat de hele keet vol ouwe lelijke viespeuken zat en dat ik de jongste en meest viriele kerel daar aanwezig was. Natuurlijk was het wel boffen dat Cupido er met zijn uitgebalanceerde kar niet binnen kwam gereden, want dan was het meteen gedaan met de aandacht van al die mokkels. In plaats van Cupido, kwam mijn oude geliefde Mara weliswaar de barruimte binnengestormd. Ze zag me zitten (of hangen), stak een sigaret op en vloog me meteen rond mijn nek. That’s my girl… Nice to see you again, mompelde ik terwijl ze mijn kop tussen haar tieten begroef. Niet veel later kwam Badslippers dan toch binnen en hij trok Mara van me weg. Hoepel jij maar op, snauwde hij haar toe. En tot mij sprak hij: blijf van dat wijf af alvorens je de varkenspest krijgt. Kijk eens waarmee haar lichaam getappeseerd is… daarbij wees hij naar een hoop acne op haar bovenlichaam.

Toen BS bij mij plaatsnam aan de bar, was het tijd dat ik even ging uithuilen op mans schouder. Wat en hoe heb ik hierboven al deels toegelicht. Plots werden we verstoord door zo’n klein mormel. Ook eentje die ik ooit eens bij Cupido in de kar heb zien springen. Nu was het mijn beurt om haar bij mijn makker weg te trekken. Ik beet haar toe dat we geen geld meer hadden en dat we enkel daar waren om elkander in de reet te neuken, want BS stond nu eenmaal geil na het lezen van mijn Panama-escapades. Daarin werd namelijk ook veel in de kont geneukt. Je lul ruikt verdomme nog naar stront, grijnsde BS, toen mijn badjas tussen ons in per ongeluk openviel en een walm opsteeg. Om onze leugen kracht bij te zetten, deden we alsof naar een kamer gingen om elkaar te gaan neuken. In werkelijkheid gingen we simpelweg een rondje lopen. Hoewel ik nog steeds niet weet wat de intenties van BS waren, toen hij me de kino-ruimte introk. Ik zal het ook nooit weten want de Poolse Diana die al de hele tijd stiekem verliefd naar me zat te lonken, was ons gevolgd en kaapte me weg voor Badslippers zijn ogen. Zij was immers nog jong en snel en die ouwe knar van een BS zijn reflexen waren te traag om haar dat te beletten. Nadien gaf ik hem een vette mep tegen zijn kale kop. Wat voor een wingman ben jij nu… Je moet zulke wijven van me weg houden. Daar komt alleen maar ellende van, je kent me toch. Badslippers verontschuldigde zich voor de steek die hij zojuist had laten vallen.

Wat later zat ik met mijn kameraad op het terras. Ik was al wat meer in mijn nopjes en BS zat op zijn iPad jullie live op de hoogte te brengen. Zitten daar twee sukkels naast BS en die vragen wat hij aan het doen is. Bieten uit de grond aan het trekken, snauwde hij hen toe… Nee jongens, recensies van die hoertjes hier aan het natrekken, corrigeerde hij. Wat anders? Ondertussen kwam Nena weer de oren van mijn kop jammeren. Maar dit keer was BS bij de pinken en verjoeg hij haar. Daar ik toch zin begon te krijgen, vroeg ik hem waarom hij haar wegstuurde. Dat wijf ik niks voor jou… Die is gestopt met roken, zei hij en ik verwonderde mij over het feit dat hij dat allemaal zo snel doorhad. Van op een afstand hoorde ik Nena nog jammeren dat ze wel terug zou beginnen met roken van zodra we op de kamer waren. Maar BS nam zijn iPad ter hand en slingerde die naar het arme kind haar kop en legde haar zo het zwijgen op. Toen kwam Mara er opeens weer bijzitten. Van op afstand had ze haar kans schoon gezien en ze moest en zou me nu mee de kamer op krijgen. Terwijl ik met haar vertrok riep Slippers me nog na dat ik moest oppassen dat ik de varkenspest niet zou oplopen.

Met Mara had ik het enorm naar mijn zin. Wat een topwijf en wat een service. Lees de details:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ra-(Roemeense)

Toen ik na een uurtje terugkwam, trof ik Badslippers helemaal beschimmeld aan. Niet dat hij de varkenspest had opgelopen ofzo, wel in die zin dat hij zo zat als een Zwitser was. Wat zie jij eruit, vroeg ik hem. Ik moet dringend een stuk taart gaan vreten, zei de ouwe, want van al dat gezuip wordt je niet goed. Ik volgde hem naar buiten en zag hoe hij gulzig een stuk Swartwaldtorte naar binnen schransde. Kijk maar uit dat je zo meteen niet gaat kotsen, waarschuwde ik hem.

De dames moeten het opgemerkt hebben dat ik naar buiten gegaan was, want druppelsgewijs kwamen ze ook allemaal toevallig een kijkje nemen. Eerst kwam er een Bulgaarse snol met een ego dat nog groter was dan dat van mij en Jansen te samen. Toen zij zag dat ik niet ging toehappen, kon het haar ook geen reet meer schelen. Een beleefde conversatie voeren, daar moest ze niks van weten en ook mijn humor leek ze niet te apprecieren. Trek het je niet aan, zei mijn goede vriend op troostende toon, ze verstaat waarschijnlijk geen Engels of Duits. Toen die Bulgaarse opgezouten was, kwam er een Poolse naar buiten die ook al in GT actief is van zolang ik er kom. Nog nooit heeft ze wat tegen mij gezegd en nu ineens vloog er een uil uit haar gat, want ze was lief, beleefd en gaf me kusje op de mond zonder verdere verplichtingen. Slippers zat te grijnzen alsof hij er voor iets tussen zat. Niet veel later was die andere Bulgaarse met haar brilletje daar. Ook zij was vriendelijk en liet de opties open. Ze kwam even op mij hangen en Badslippers had haar ook al eens gehad… Mij deed ze denken aan Anna met brilletje, maar deze kende ik nog ten tijde van VV en daar meen ik te herinneren dat ze niet zo fris rook. Als even goede vrienden vertrok ook zij weer en maakte plaats voor Nina, die nogmaals kwam horen of ik niet met haar zou gaan neuken indien ze terug zou beginnen met roken. En wanneer deze schone Duitse weer weg was, riep Badslippers dat de volgende mocht komen. Zijn woorden waren nog niet koud of er zat een donkerharige Roemeense op mijn schoot, die me trachtte wijs te maken dat ze Spaans was. Dat is een ordinaire zigeunerin, fluisterde mijn wingman me toe. Zulke dingen zijn niet goed voor mijn gezondheid en zodus maakte ik me toch los van die geile gipsy. Moet wel zeggen dat ze er qua lichaam en charisma het beste uitzag van al diegene die al auditie waren komen doen.

Toch zou het de zigeunerin niet worden, maar werd het iets totaal anders. Een Aziatisch mokkeltje dat totaal niet aan mijn eisen zou beantwoorden… Maar op aanraden van die duivelse Badslippers liet ik me toch in verroering brengen door dit minderjarig ogende delletje. En laat me eerlijk wezen (ik ben vandaag wel veel eerlijk hé), ik kreeg er geen spijt van. Lees de perverse samenvatting in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...331#post274331

Zoals ik in haar topic beschreef heb ik in de twijfelachtige situatie gezeten waarin ik niet juist wist of ik die meid het orgasme van haar leven had bezorgd of dat ze me theatraal ondergezeken heeft. Ik gok op het tweede aangezien mijn pik niet meer optimaal gleed in haar kut. Vaginaal vocht werkt immers als glijmiddel en zoute pis zorgt dan weer voor een schurend en niet echt meegaand effect. Niet dat ik de man ben die kickt op plasseks, maar ik heb nu eenmaal pas in een relatie gezeten met een mokkel dat niets liever deed dan pissen en het liefst van al werd ze zelf vol gezeken. Tot zover mijn bedgeheimen met mijn ex.

De voorziene tijd was voorbij, want het uurtje met Jolina was uitgelopen. In de bar trof ik een doelloze Badslippers aan en ik trok hem mee naar de kleedkamers. Na mijn zaken af te handelen met Jolina kon ik me wassen en afscheid van hem nemen. Badslippers trok echter één wenkbrouw op toen hij me van kop tot teen aanschouwde. Een vochtige substantie liep van mijn benen en ook mijn badjas was helemaal doorweekt van urine of vrouwelijk ejaculaat. Ondergezeken of heeft ze gesquirt, vroeg Badslippers oprecht geïnteresseerd. Ik taste met mijn hand in het vocht en rook er eens aan. Volgens mij is het pis, zei ik tegen mijn goede vriend. Met dit gezegd zijnde namen we hartelijk afscheid van elkaar en hij drukte me de hand. Laat het nu net die hand zijn, waar ik mee aan Jolina haar vocht gevoeld had. De ouwe viespeuk zal het wel met voorbedachten rade gedaan hebben.

Tot morgen!
    http://youtu.be/oABEGc8Dus0

7. Onderstaande 17 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 juli 2012),Azrael (12 juli 2012),Badslippers (12 juli 2012),bergm550 (12 juli 2012),bosbeer (12 juli 2012),Cupido (12 juli 2012),Hunziker (14 juli 2012),Jack42 (12 juli 2012),Megaboob (13 juli 2012),MichelJ (12 juli 2012),Picasso 1 (12 juli 2012),rob45 (12 juli 2012),satanic surfer (12 juli 2012),Stief (12 juli 2012),vrije jongen (12 juli 2012),wervelwind (13 juli 2012),Zultbroek81 (12 juli 2012)

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Golden Time, woensdag 11 juli

Na het afhaken van LR als vaste club twijfelde ik waar ik naartoe zou gaan, VV, PHG of GT.
    Gedurende de dag had ik regelmatig “gespiekt” op het forum of de reeds aanwezige forumleden informatie konden verschaffen over de line-up in GT.
    De eerste berichten waren weliswaar niet zo positief, maar naarmate mijn feierabend meer en meer naderde werden de berichten beter en toog ik dus naar de club waar ik de laatste tijd meer en meer vertoef.

Omstreeks 17:45 uur arriveerde ik aan de Heidweg, waar zowaar nog een stuk of 5 vrije parkeerplaatsen waren.
    Nadine, de ontvangstdame (die LR nu permanent heeft verruild voor GT) nam uitvoerig de tijd om een debutant van GT te informeren over de gang van zaken in GT, en dus moest ik even wachten voordat ik mijn financiële verplichting kon voldoen en het berenvel in ontvangst mocht nemen.
    Na de was- en verkleedpartij spoedde ik me naar de bar, waar ik werd geconfronteerd met een zee van witte badjassen, waarin slechts weinige DVP’s waren te ontdekken.

Een koppie kwam me bekend voor, Annabel uit VV, met wie ik echter niet zo’n positieve ervaringen had in VV, en die dus zeker niet in het neukschema zou worden opgenomen.
    Haar vriendin, met een regelrechte killerbody en een super-popo behoorde echter wel tot de kanshebbers, maar iets weerhield me toch van een kamerbezoek.
    Ik wilde beginnen met een bekende dame, en de keuze viel op de Roemeense Denise, met wie ik al vaak heb gespeeld en die garant staat voor een kwalitatief goede sessie.
    Helaas werd ze net voor mijn neus weggekaapt, en dus ging ik eerst een hapje eten.
    Over het eten in GT verschillen de meningen, maar beide menu’s die ik gisteren tot me heb genomen waren kwalitatief redelijk tot goed.
    Na een half uurtje wachten kwam Denise eindelijk terug van haar stoeipartij met de “kaper” en ik vroeg haar direct een sleutel te halen.
    Denise wilde per se een kamer binnenshuis en dus moesten we wat langer wachten dan gehoopt.
    Het lange wachten was echter niet voor niets, want Denise liet zich zoals zo vaak van haar beste kant zien en zorgde al rap voor de eerste ejaculatie van de dag.

De eerste recuperatieperiode heb ik verbracht met gokken, kletsen met de aanwezige forumcollega’s (o.a. over de huidige tendens op het forum, waar het schrijven van recensie en het aanmaken van paspoortjes lijkt te zijn verruild voor gekat en het naar het hoofd slingeren van tal van verwensingen) en wat stoeien met de kleine Eugenia, die ondanks het gewichtsverschil van bijna 75 kg aanstalte maakte om even te “boksen” en me zelfs op de nek sprong om me te overmeesteren.
    Met dit vlieggewicht op mijn nek liep ik naar de Whirlpool om haar gratis zwemles te geven, Ze smeekte om genade, waarop ik haar maar snel liet zakken en ze het hazenpad koos.

Inmiddels waren er enkele pino’s gearriveerd, waarbij mijn interesse met name was gericht op 2 Duitse meiden, Emily en Merida.
    Uiteindelijk viel de keuze voor de tweede sessie op de Emily, met wie ik een week eerder een uiterst positieve kamerervaring had opgedaan.
    Merida kwam echter ook even informeren wat de mogelijkheden voor een kamerbezoek waren, en ik gaf haar te kennen dat ze even in de wachtkamer moest plaatsnemen maar zeker aan de beurt zou komen.
    Wederom moest ik geruime tijd wachten voordat Emily met een sleutel terugkwam, maar na 20 minuten togen we dan toch naar kamer 6.
    Emily, slechts 18 jaren jong, liet zien dat ik de juiste keuze had gemaakt en verwende me als nooit tevoren.
    Met name op oraal gebied leverde deze meid een puike prestatie, maar ook NMC was zeer goed (ondanks het veel te strakke CD’tje).

Merida, die ik zoals hierboven reeds vermeld op het oog had voor de derde en laatste sessie van de dag was in geen velden of wegen te bekennen, en voorzichtig ging ik op zoek naar alternatieven.
    Bonny, Eugenia, Lavinia, en een herhaling met Denise (die ons enkele weken gaat verlaten i.v.m. vakantie) behoorden tot de mogelijkheden, maar net voor de door mij gestelde deadline van 00:15 kwam Merida terug van haar kamerbezoek met een Stammgast, en informeerde of onze afspraak nog stond
    “Uiteraard” zei ik, en ze spoedde zich om haar poesje weer proper te maken.
    De inspanningen van de dag, maar zeker ook van de dagen ervoor, begonnen hun tol te eisen, en Boyke vertoonde neigingen om te gaan pitten.
    Hierop besloot ik om Merida haar orale kwaliteiten optimaal te benutten, wat na ruim 20 minuten resulteerde in een spetterende FT, waarbij ze werkelijk elk druppeltje nageslacht uit mijn kleine vriend zoog.

Net voor sluitingstijd, om 00:58, de deur van GT achter me dichtgetrokken, en voldaan de korte reis naar huis aanvaard, terugkijkend op weer een geslaagde avond GT.

9. Onderstaande 13 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 juli 2012),Badslippers (12 juli 2012),bergm550 (12 juli 2012),bosbeer (12 juli 2012),Hunziker (14 juli 2012),Jack42 (12 juli 2012),laplagne (12 juli 2012),MichelJ (12 juli 2012),rob45 (12 juli 2012),satanic surfer (14 juli 2012),vrije jongen (12 juli 2012),wervelwind (13 juli 2012),Zultbroek81 (12 juli 2012)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Jullie vergeten Serena nog !!!!!
    Toch een van de mooiste oosterse dames die in GT komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Klopt , en dat ik haar vergeet kan nog, maar ze is ook een liefje van Ace geweest. Heeft hij haar dan nu bij het oud vuil gezet?
    Woendag was ze er ook, blijft inderdaad een mooie vrouw.
    Shit, hoe kan ik die beauty vergeten. "Van veel klaar komen, wordt je vergeetachtig" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

Ik zet mooie Thaisen nooit bij het oud vuil. Daar hebben die Thaise beautys mij al bij gezet.

Last Online
    29 juni 2024 @ 12:50
    Discussies
    99
    Thanks
    191

Standaard

Deze keer werd het eens tijd om een vriend van mij te laten zien wat de Golden Time nou is. Al jaren mooie verhalen van mijn kant…maar voor hem was de gelegenheid er nog niet om eens mee te gaan kijken….dus zo gezegd…..deze keer ging hij mee.

Eenmaal in Gt aangekomen om 15u was het al redelijk druk…in ieder geval wat parkeren betreft. De man die de parkeergelegenheid regelde stelde me voor om mijn auto op een alternatieve plaats te zetten (voor de ingang) en zodra er een plek vrij kwam zou hij mijn auto wel weg zetten. Dus dat was al een eerste zorg minder.

Dus snel naar binnen. Nadat ik hem een korte rondleiding had gegeven nog even gerelaxt in de tuin……maar zo rond 16.30 begon alles toch te kriebelen en zijn we beiden even ieder zijn gang gegaan. Ik kwam in de bar in contact met Larissa. Een blonde dame die inmiddels 3 maanden in GT werkt. Het grappige was dat zij mij wel kende, maar ik haar niet. Een aantal maanden terug ben ik in Happy garden geweest waar zij toen ook was en nu dus naar GT is gegaan.

Maar goed, ik ben dus met haar naar de blokhut geweest voor een half uurtje (zal hiervan nog een apart verslag doen!!) Wat lastig was met haar vond ik de communicatie. Desondanks dat zij in de blokhut al aangaf dat zij liever Engels met je praat dan Duits……is zij niet echt iemand met wie de communicatie vlotjes verloopt. Dus vandaar vond ik het ook niet de moeite waard om langer dan een half uur met haar in de blokhut te verblijven.

Na deze sessie hebben we weer goed gegeten. In de loop van de avond raakte ik in gesprek met nog een groep van beren die daar aanwezig waren. Zij waren al in verschillende clubs geweest waaronder ze erg te spreken waren over “Pallace.” Natuurlijk kon ik het niet laten om even het ijsberenforum te promoten en hier wat dingen over te vertellen. Een had er al eens van gehoord, maar nadat ik hen vertelde dat er ook verschillende tombola’s waren met vrijkaarten….nam de interesse wel erg toe!!! Dus als meezit komen er straks weer een stuk of 7 beren bij uit A’dam, Den haag en Nijmegen.

Gedurende het eten kwam ik in gesprek met Tanja. Zij is een DVP van 28 jaar die al een jaar of vier in GT werkt. Het is een zeer spontane dame, met een super figuur en erg spontaan en leuk. Na het eten was ik haar even kwijt…..maar in de loop van avond kwam ik haar weer tegen. Nam het initiatief om haar te benaderen en zo ben je een kwartier later weer in een blokhut beland. Het voelde al goed met haar, dus besloot ik om voor mijn eerste keer in GT een uurtje met haar in de blokhut te verblijven. Hier heb ik geen spijt van gehad, ook dit verslag zal ik toevoegen.

Na deze sessie heb ik het verder rustig aan gedaan. Met de mannen waar we mee in gesprek zijn geraakt hebben we nog wel wat ervaringen uitgewisseld over de sessies met de dames en gedurende mijn rondes kwam ik in gesprek met Angie. Zij vertelde over Cupido…waarna ik haar vertelde dat ik die ook kende….en moest van haar de groeten overbrengen…dus bij deze .

Zo rond een uur of twaalf kwam ik nog Nikki (28 jaar, uit Letland) tegen die bij de Kino zat. Met haar een leuk en vrij gesprek aangegaan, maar van een sessie is het niet meer gekomen. Wel zag ik haar even later in de sauna zitten en ben bij haar gaan zitten. Daar zat nog een man uit Duitsland….die vertelde dat Nikki niet horney was maar Honey…..wat bleek nou…ze had zichzelf ingesmeerd met honing. Tja……ik mocht dat wel even proeven…dus mocht haar vingers aflikken, maar toen ik daarna vertelde dat ik wel meer dan haar vingers wilde aflikken hihihi…..nam ze weer even een pauze. Maar ze kwam daarna toch weer een aantal keer terug en hebben we nog een leuke avond gehad. De volgende keer dat ik naar GT ga staat zij wel op mijn lijstje!!!!

Al met al een lange dag van 15u tot 0.30, maar ging met een TE VREDEN gevoel richting huis.
    Nu maandag op naar Planet Happy Garden!!!!

12. Onderstaande 7 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 juli 2012),Badslippers (13 juli 2012),bergm550 (13 juli 2012),bosbeer (13 juli 2012),Cupido (13 juli 2012),Megaboob (14 juli 2012),satanic surfer (14 juli 2012)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    In de loop van de avond raakte ik in gesprek met nog een groep van beren die daar aanwezig waren. Zij waren al in verschillende clubs geweest waaronder ze erg te spreken waren over “Pallace.”
    Als ze Palace (www.the-palace.de) in Frankfurt bedoelden, dan verbaast het me dat ze daar over te spreken waren, want Palace is al sinds 2010 niet meer zo denderend. De beste periode vond ik tussen 2007 en 2009, maar daarna liep het echt snel achteruit met betrekking tot de service van de vrouwen. Steeds meer vrouwen begonnen voor zoenen 50 euro extra te vragen. De club daarentegen ziet er verzorgd uit, is schoon en het personeel is vriendelijk.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Merk ik nu "iets" op in jovibeers verhaal .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard Pony's zijn edele dieren, en de sessiekwaliteit ging gelukkig crescendo

Zo, nadat een Duitse afvaardiging van FC me had meedegedeeld dat ze GT aandeden vrijdag vond ik het een uitgelezen opportuniteit om geheel kostenloos m'n kennis van het Duits op te poetsen, altijd een welgekomen bonus tijdens een clubbezoek in den vreemde, en bovendien betrof het 3 uitermate geschikte peren die qua dameskeuzes doorgaans zeer uiteenlopend zijn, een grote variëteit aan damesinfo zou m'n deel worden, dölletjess. Helaas gearriveerd net na drieën, dus het keurige ontbijt misgelopen, maar een troostend klapzoentje van een empathische dame verzachtte deze culinaire mispoes, in een tompoes had ik niet zo'n trek dus die kwarktaartjes liet ik links liggen, de focus werd verlegd richting hopelijk frisgewassen poesjes die zich aanboden ter betaalde beroering. Aangezien het vrijdag de dertiende betrof bleef ik angstvallig weg van enkele donkere dames, de Aziatische fraction liet ik ook ongemoeid, me maar ns hartsgrondig geconcentreerd op de Oosblokdelegatie en de opvallend grote delegatie der Turkse halfbloedjes, een ganse meute onbekende koppies, het ene al appetijtelijker dan het andere dient gezegd, maar er zaten een tweetal zeer fraaie exemplaren bij, dat dient vermeld. Jada was één van voornoemde 2 zeer mooie meisjes, haar geruime tijd onopvallend in de smiezen gehouden, ze kamerde nauwelijks tot m'n verbazing, maar over de verdere gang van zaken aangaande dit meisje later meer...Anders wordt er chronologisch een loopje met de realiteit genomen, en dat bemoeilijkt de coherentie van een amechtig opgebouwde recensie aanzienlijk, te mijden dus alvorens er weer aanmerkingen komen op het onleesbaarheidsgehalte van m'n penntrekken...

Goh, een algemene alinea is nooit overbodig las ik eens in een inleidend nietszeggend tekstgedeelte, dus dit voeg ik voluntarisch toe met bovendien een eierwekkerlogica van heb ik je daar. De entree verliep rimpelloos, erg vriendelijke thekedame, het omkleedproces dito, zelden zo freewheelend m'n transformatie afgehandeld steek im mezelf maar ns een roze pluim in m'n badjasdragende kont, een gepatenteerde romanticus zou er week van worden. Ongeschoren doch vervaard de barruimte ingestuimeld alwaar ik werd getackled door één van m'n Teutoonse buddies die net Nicky alle hoeken van de kamer had laten zien, of was het nu omgekeerd. De blonde stoeipoes zelve schreed ogenblikjes later ook binnen en trakteerde me op een grijnzende glimlach, riposteren met een grienende rotkop leek me opportuun, haar strikje werd herschikt, en ze maakte zich op voor een volgende sessie, tot zover haar deelname in deze woordenbrei. Thekedame Isabella zag er op haar paasbest uit en veroorzaakte de eerste lichte minimedewerkeropleving van de dag, een ijsgekoelde fanta onopvallend wegslurpend kwam er weer de gebruikelijke rust over "hem", dus maar ns uitgebreid damesscannen en info wechseln, gemütlich. Voorts de gebruikelijke gang van zaken, GT was wederom goed bezocht, wachttijden vanaf de late namiddag tot middernacht, variërend van 10 tot 30 minuten, ach, daar raak je wel aan gewend. Qua dames schat ik een 60/70-tal, een aantal jammerlijke afwezigen zoals Patrizia/Joanna/Andrea, wel de hernieuwde aanwezigheid van het Hongaarse combo Michelle/Christina te melden die weer 6 dagen aanwezig zullen teken zoals gebruikelijk. Beiden guckten me herhaaldelijk aan, Michelle haalde zelfs herhaaldelijk drankjes aan voor "ons" bankhangend gezelschap, nice. Weer méér dan strikt verantwoord duimgefriemeld om christina wat te pesten gezien haar herstellende fractuur, de goeierd kon er wel om lachen en na een korte medische consultatie in m'n geïmproviseerd sofakabinet werd ze arbeidsontvankelijk verklaard, ze nam dit ongediplomeerd advies ogenblikkelijk ter harte en ging maar ns uitgebreid aan de slag met beren van allerlei pluimage. Voorts nog te melden dat ex-Latoya uit Samya me haast om de behaarde hals vloog in haar felgele bikinisetje, vreemd doch gezellig. Haar tietengeweld zorde voor enigerlei botsreflex, wat bijgekeuveld maar haar toch wijselijk meedegedeeld dat er voor haar geen plekkie was op m'n prioriteitenlijstje, de krullenbol aanvaardde deze mare goedlachs en bleef doorheen de avond gezellig teasen en af en toe wat bijpraten, naja, gute verstandhouding is helaas nicht genugend. Het eten was te doen, te kort gebakken/gestoomde vis, de tortellini was lekker doch snel uitverkocht, net met de hakken over de sloot zeg maar qua score. Voorts uiteraard qua sauberheit en algehele hygiëne niets te mopperen, personeel vlijtig en vriendelijk, bevraging bij vertrek naar tevredenheid en zelfs naar damesnamen en subtiel vislijntje richting serviceperformantie en eventuele prijsvariabelen, dat lijkt me achterafbeschouwd geen slechte zaak om dat wat in de gaten te houden...

Over naar de kamergangen dan maar, en laten we stellen dat er een positieve evolutie was doorheen de dag, crescendo qua servicekwaliteit en intensiteit/inzet, gelukkig maar want als na de tegenvallende eerste sessie het nog verder bergaf zou zijn gegaan, dan had er nu een depressieve ijsbeer aan de andere kant van de inormatiesnelweg gehangen, maar geen vrees, zover is het dus gelukkig niet gekomen.

1: EMILY, Duits-Aziatische mengelmoes qua herkomst, 18 dixit haarzelve,1m60, bruine middellange haren, tattoos op onderbuik, piercing in linkertepel, slank figuur, pronte teeny-tietjes. Presales in prima Duits, ze spreekt ook zeer goed Engels, voorheen actief in Acapulco (tijdens m'n absentieperiode aldaar helaas), DV (zeer kort) en binnenkort gaat ze haar geluk beproeven in Paradise in Stuttgart, naja, schade für die Suddeutsche eisbären. Ondanks haar prille leeftijd heeft ze op haar nachtkastje het DVP-boekje: professionele service zonder veel closeness dabei al geheel murw gelezen. Haar geheel doorgespitte versie zal op een rommelmarkt niet veel meer opbrengen schat ik zo wegens over-used. Zeer matige serviceskills, een poging tot uitgebreid keuvelen tussendoor kon ik nog in de kiem smoren... TZ is oké, aber nicht van een allooi alwaar men vrolijk van wordt, PZC is oké met de punt naar achteren, monotoon bijwijlen en ze wou wel erg snel aan de slag met een wapperende condoom... Naja, condoom, een versie uit miniatuurstad dacht ik zo, knellen dat ie deed, een cadeautje van een vriendin, jaja, zeg maar uitermate specifiek en uitgekiend stategisch aangeschafte pokkerubbertjes om als dusdanig de pret voor menige ijsbeer te vergallen en dientengevolge snel weer te kunnen/mogen/moeten overgaan tot PZC of handkarren of whatever, of zoals in mijn geval tot het proberen van een tweede condoom (zo gaat die voorraad wat sneller naar de haaien) en helaas te moeten vaststellen daarna dat het qua NMC ook niet bepaald een hoogvlieger is, terughoudend en nähe mijdend, naja... Ze was erg blij toen dit intermezzo erop zat had ik fél de indruk, deze snertgummi zelf maar weggekeild richting niemandsland. Het compenserende PZC was wederom niet bepaald om over naar huis te schrijven en maar besloten om onze kamergang te besluiten netjes voor de imaginaire eierwekker afliep zonder vochtverlies dat me té lief was om te spenderen. Ze vond me een vreemde vogel tengevolge, ik vond haar vreemd vogelen was de uitgemeten repliek. 50E wisselden van bezitter en zo is het goed, HHG: nihil.

2: naam onzeker wegens leuk woordspel en namenkruiswoordraadsel tijdens de presales, 22, Roemeense, middellange bruinblonde haren, grote ogen, normaal postuur, C-cup borsten (silicone helaas), 1m65, bruingebrande huid, sinds 1 week in GT (voorheen 4 maanden in niet nader bevraagde club), spreekt excellent Engels, zeer weinig Duits. Presales waren een combo van haar zien 2 borden voedsel binnencaprioleren in ijltempo, wat blaakte ze van een gezonde appetijt, godbetert, het leek wel alsof ze weken niet gegeten had; en woord- en naamspelletjes voor domoren die dan de DVP-naam vergeten om het einde van de rit. Wel gebazeld en gekeuveld als complete onverlaten zonder eigendunksvrees, wat een gezellige tante. Te vermelden, ze vond het eten matig afgekruid en kieperde zonder te overdrijven een halve bus peper en anderhalve emmer zout over de gerechten. Ik spurtte naar de bar voor een fanta, en o de verbazing, ook die klokte ze in een ongeziene recordtijd naar binnen, die kun je er maar bij hebben op een nachtje doorzakken en ad fundum wedstrijd opperde ik gemeend, ze verslikte zich haast in haar viskauwende haast en een fikse mep op haar rug was benodigd tengevolge. Aangezien het frisjes was buiten naar binnen om ns serieus te presalen, tot m'n verbazing had ze binnen 2 minuten een sleutel gefikst, naja, kameren dan maar... Service was goed zonder meer, TZ oké te noemen, ietjewat terughoudend maar alla. PZC was oké, ietje teveel handinzet, wel leuk en intensief en prima gepositioneerd, een lichte vraagstelling richting peper en zout-afkruiding ter smaakoptimalisatie werd schuddebuikend weggepijpt. NMC was dan weer goed tot zeer goed, richtig vollgas en met geschikte condoom ging ze me daar een roteind tekeer, pfff, duidelijk een meisje dat er graag de vaart inhoudt, en dit op zowat elk gebied. De sessie werd keurig afgerond, leuke ervaring zonder meer, en zonder acuut herhalingsgevaar. One-time reicht schat ik zo in, zeker gezien de sneue tieteninvulling die niet zo m'n voorkeur wegdraagt. Voorts een geschikt meisje die er graag duchtig de pees oplegt, ondanks dijkramp in reiter bleef ze maar gas geven, naja, correcte sessie.

De misgelopen date met Jada, Turkse van origine, zéér mooi meisje, 1m68 ofzo, had fel de indruk naturel C-cup borsten, bruin halflang haar, enkele tattoos op de buikzone, dixit haarzelve slechts sporadisch aanwezig in GT, al wel 6 maanden af en toe. Vergezeld van nog een half peleton Turksogende mokkleltjes klepte ze een roteind weg, en kamerde zéér sporadisch. Eén beer getroffen na een sessie van hooguit een kwartiertje, naja, die gast was niet erg spraakzaam... Rondom pizzatijd haar vergezeld, 5 minuutjes nietszeggend gekeuvel, maar wel leuk. Zegt ze me out of the blue dat ze op een beer wacht die effie gaan douchen is, später hat sie zeit für mich, naja, mal gucken... 5 minuutjes later zit ter terug op haar krukje, ik kon het weer niet laten uiteraard en stapte doodserieus op haar af, de usual chitchat en m'n felecitaties voor de spoedige kamergang en diesmeer, de goeierd wist niet zozeer van welk hout pijlen maken, maar haar uitgebreid douchende kompaan bleef maar uitblinken door afwezigheid. Komt die jongeheer uiteindelijk toch opgedaagd, hoppa kameren. Eierwekker ingesteld en 14 minuten later lopen ze weer door de bar, ikke de beer stiekem gevolgd en hem maar ns gepolst naar z'n bevindingen, want 2 keer tereke bleek ze wel erg spoedig en haastig tewerk te gaan. De beer z'n repliek was zeer correct naar de dame toe, maar hij raadde me toch stellig aan om een andere dame ook ns een kans te geven qua kameroptie, thanks onbekende beer... In de bar al snel Michelle opgezocht, en de wachttijd van 15 minuutjes rustig vervolbracht. Jada liep nog ns langs, vroeg hoe dat nu zat met kameren, naja, excusi sweetie maar deze beerspersoon speelde op veilig ditmaal.

3: MICHELLE: Hongaarse blondine op herhaling, qua optiek reeds voorheen beschreven, qua service ook en daar dient eigenlijk weinig aan te worden toegevoegd. No surprises, dus algeheel een copycat sessie van onze eerste kennismaking een tijdje geleden, op zich niets mis mee, maar helaas toch ook ietwat inventiviteit en spontaniteit ontberend... An sich niets te mopperen, maar ik stel het HHG wel naar beneden bij aangezien ze voor mezelf een beetje een one-trick-pony lijkt te zijn. Wel een leuke en goede pony, en zoals éénieder weet draag ik de dierenwereld, en ponyliefhebbers ter uitbreiding een warm hart toe... Dame die algeheel nog steeds als aan te bevelen blijft genoteeerd, een zekerheidje qua service na 2 sessies, wel de sprankeling ontberend om zich tot regelmatige dame te ontpoppen bij deze onverlaat. Goh, dat komt eigenlijk wel negatiever over dan bedoeld misschien, dus eindigen met een gulle noot, qua sessiekwaliteit the clear winner vandaag.

Fazit, een leuke dag in GT in excellente compagnie, de line-up was zeer degelijk, al waren er toch een stijgend aantal relatief matige servicedames aan de slag had ik stellig de indruk, en dit werd ook bewaarheid door gesprekjes met Belgische/Franse/Nederlandse connecties, de zomervakantie noopt blijkbaar ook GT tot het binnenlaten van dames met ietwat matigere serviceskills had ik de indruk. Enkele DV-dames, opvallend veel ex-LR dames, enkele ex-Globe-afwerkstertjes, ach, zo is het ijsberenbestaan. De kwaliteit qua sessiedames ging gelukkig crescendo, komende zaterdag had ik GT ingepland, nog niet zeker of dat er van gaat komen, maar ns kijken wat een bezoekje aan een herenigde servicetopperstandem uit het Frankfurtse op verplaatsing me zal opleveren behoudens een geplunderde beurs, ik schat zo in een check-up met another level dat ik helaas in GT ditmaal niet kon terugvinden. Peace out!

16. Onderstaande 9 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (14 juli 2012),bergm550 (14 juli 2012),dennisw (15 juli 2012),laplagne (17 juli 2012),MichelJ (15 juli 2012),Stief (14 juli 2012),vrije jongen (14 juli 2012),Znipper (14 juli 2012),Zultbroek81 (14 juli 2012)

Last Online
    8 december 2015 @ 11:16
    Discussies
    18
    Thanks
    466

Standaard

Sommige Ezels stoten zich wel degelijk meerdere keren in en aan dezelfde pony

Op vrijdag de 13e maar weer eens het geluk beproefd in Golden Time. Het was iets meer dan 3 weken geleden dat ik hier aanwezig was. Onderweg naar hier bekroop mij het idee dat het leuk zou zijn als de 2 Hongaarsen Kristina (Ja Sanatic surfer Kristina schrijfje met een K) ook weer aanwezig zouden zijn. En inderdaad ze waren die vrijdag aangekomen op Eindhoven Airport en per taxi naar GT gekomen. Ze waren beiden leuk verbaasd dat ik hun beider naam nog wist te herinneren. Terwijl ik eigenlijk slecht ben in het onthouden van namen. Voor de verandering dit keer maar eens niet met de oner-trick pony Michelle maar met met haar vriendin Kristina voor een uurtje na de kamer getogen, en ik moet zegen dat dit wederzijds bijzonder was bevallen. Alle registers gingen ''Wide Open" so to speak. Voordat ik met Kristina naar de kamer ging kwam ik Gabriella tegen bij de Kino, "warte auf mich ich kom bald wieder zuruck" du geht's doch nur alein mit mir zum zimmer. Ik heb maar niet gewartet, Gabriella keek me niet meer aan verder op de avond. lekker geil ding die Gabriella, maar Kristina doet daar nauwelijks voor onder kan ik verklappen.
    Tijdens het eten met Nederlandse en enkele Belgische beren nog wat leuk gekwebbeld, en daar kwam de gelijkstemde mening naar boven dat niet iedereen die bedient achter de bar dat met evenveel liefde doet. Het is zeker jammer en zou zeker door leiding moeten worden opgemerkt. Het is soms best irritant, als je wat besteld, dat je iedere keer het gevoel hebt iets verkeerds gezegd te hebben. Zo wordt er op gereageerd.
    ''s avonds nog met een heel leuk Roemeens poppetje kennis gemaakt, haar naam is Cassandra het is een superslanke meid met een donkere bikini, smal gezicht, zwart haar, een beetje teruggetrokken, maar zodra je kontakt met haar zoekt is ze uiterst vriendelijk. Ze werkt zeer onregelmatig, eigenlijk alleen wanneer ze er zelf behoefte toe voelt. Na de eerste kennismaking liep ik haar per ongeluk meerdere keren tegen het lijf, waarbij ze echt haar best deed om mij te overtuigen met haar naar de kamer te gaan. Ik voelde wel aan de manier waarop zij mij aanraakte dat zij wel iets in haar mars heeft op de kamer, de volgende keer de kwaliteiten van deze Roemeense maar even proefondervindelijk onderzoeken.

18. Onderstaande 4 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (14 juli 2012),bergm550 (14 juli 2012),satanic surfer (14 juli 2012),Zultbroek81 (14 juli 2012)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

@ aribaba: info uit tweede hand, doch toch vermeldenswaard, één van m'n kollegen kamerde een uurtje met Cassandra tot algehele tevredenheid...

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Ausrufezeichen GoldenTime: zaterdag 14 juli 2012

INLEIDING
    Na de clubs rondom Köln onveilig gemaakt te hebben in de afgelopen maanden, ging ik zaterdag 14 juli weer eens naar GoldenTime. Natuurlijk ging ik voor de dames van plezier, maar ook voor het weerzien van enkele bekende ijsberen die altijd wel in GoldenTime zijn te vinden.

FORUMLEDEN
    Zo ontmoette ik: Rex, Ketserr, Clubsport, Cupido, De Souza, SFL en Joepie en zijn kameraden. Ook de GT-Star-reporter, die elke woensdag live-verslagen uitbrengt van de gebeurtenissen in GT, was op deze zaterdag aanwezig. Dit was Bosbeer natuurlijk. Verder ontmoette ik Pierre007 en zijn kamerraad wat ook erg gezellig was. Pierre007 bedank ik bij deze voor de ondeugende internetadressen die hij me overhandigde. Want er schijnen nog veel clubs in NRW te zijn die de moeite waard zijn of waar speciale dingen gebeuren (sm, bukkake en god weet ik veel wat voor een smeerlapperij nog meer allemaal). Hi hi…!!!

GFE-SESSIE SANTA MAGDALENA
    Na het gebruikelijke hapje en drankje en de whirlpool- en saunagang, werd het tijd om te ”spritzen” (zoals de Duitsers dat dan zeggen). Hiervoor had ik mijn oog laten vallen op de 26-jarige Santa Magdalena uit Polen. Magdalena is een zeer rustig meisje met een mooi figuur, lekkere borsten (beetje getuned) en een zeer elegant en stijlvol gezicht. Over de GFE-sessie met haar was ik uitermate tevreden en verlengde deze dan ook tot een uur en een herhaling zal zeker volgen. Magdalena is wel maar één week per maand in GoldenTime aanwezig.

PSE-SESSIE STEPHANIA
    Na de pizza en Kamagra moest ik natuurlijk nog een keer naar de kamer. Tenslotte moest ik die erectiepil testen, want dat was nieuw voor mij en anders had ik deze pil ook voor niets genomen zo laat op de avond. Voor die test zocht ik de bekende Italiaanse Stephania uit, omdat ik wist dat ik met haar een harde pornosessie zou kunnen hebben. Zo gezegd, zo gedaan. De sessie vond ik wel grappig. Sowieso maken Stephania en ik altijd ”ruzie” en doet zij niet wat ik wil en doe ik niet wat zij wil, maar dat is alleen maar plagerij. Het neuken ging voortreffelijk en zeer hard. Zowel hard van voren als hard van achteren en na 20 minuten kwam ik dan ook klaar. Zo’n pil heb ik niet echt nodig, maar ik vond het toch wel grappig om eens te ervaren. Misschien geeft het je iets meer zekerheid dat die lolly gegarandeerd continu strak staat?! Swaffelen moet je echter niet met zo’n staaf, anders zou de dame er nog hoofdpijn aan over kunnen houden.

SLOT
    Dat was het dan weer. De tijd vloog helaas voorbij!!! Aangezien ik pas om 02:00 uur naar huis ging en er ook veel sexy dames in de ”Umkleide” stonden, zat ik natuurlijk weer met een stijve en een te kleine broek, dus die pil werkt!!! Vervolgens ging ik zeer voldaan naar huis en vond ik het leuk om GoldenTime weer bezocht te hebben.

Tot binnenkort in FKK-saunaland.
    Groeten Rudi_NL

Voor de Gangbangers onder ons: de Tjechische gangbangster Viktoria uit de Farell-Lounge werkt momenteel ook in GoldenTime. Het was leuk om haar hier te ontmoeten.
    Laatst gewijzigd door Rudi_NL; 15 juli 2012 om 14:14
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

21. Onderstaande 14 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 juli 2012),Badslippers (15 juli 2012),bergm550 (15 juli 2012),bosbeer (15 juli 2012),CLUBSPORT (15 juli 2012),Dolfie (15 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),Hunziker (21 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),ketserr (15 juli 2012),MichelJ (15 juli 2012),rob45 (15 juli 2012),seksenfun (15 juli 2012),wervelwind (15 juli 2012)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Woensdag 11 juli

Wat is de drukste periode van het jaar? Januari om de boekjaren af te sluiten? December om alles nog tijdig voor het nieuwe jaar gereed te maken? Nee, dat is allemaal relaxed als je dat vergelijkt met de weken voor de zomervakantie. Van alles moet nog af en om de een of andere reden durf je niets onbewerkt achter te laten. Enkele jaren gelden zat ik zo diep in mijn amoureuze bezigheden uit GT dat ik geen tijd had om van alles af te ronden. Je zou dan denken dat mijn bedrijf was ingestort en boze klanten en medewerkers er de brui aan zouden hebben gegeven. Maar niets van dat alles. Alles draaide door alsof er niets aan de hand was. Je zou dus denken dat ik daar van zou hebben geleerd dat ik mij niet zo druk zou moeten maken. Zoals wel vaker leer ik niet zo snel en het was dit jaar als weer van ouds om alles om te ronden voor de vakantie. “Maakt u zich geen zorgen, meneer Ace” zei mijn secretaresse “aanstaande woensdag staat niets gepland. Dan kunt u van alles afwerken” “Afwerken???” brulde ik en ik sloeg met mijn vuist op tafel, waarna ik dacht: “Snapt dat wijf dan niet dat ik dan naar GT moet voor mijn vakantie” En zo zou geschieden. Ik probeerde bijtijds te vetrekken en met een vertraging van een uur deed ik dat, om uiteindelijk om 14.45u aan te komen. “Geluk dwing je af” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Net toen ik aan kwam rijden, reed een auto van de volle parkeerplaats weg en werd ik door de Oostblokboy richting de vrij gekomen parkeerplaats begeleid. Met zoveel geluk kon de dag niet meer verkeerd gaan. Zonder problemen wisselde ik mijn zuurverdiende 60 euro in voor een badjas (later zu HP001 lachen: “hahaha, geven ze je weer zo’n winterjas”) met bijpassend sleuteltje. Ik liep naar mijn lockertje en kleedde mij om. Vervolgens stapte ik onder de douche en liet het verfrissende water over mijn lijf kletteren. Met natte haartjes stapte ik de barruimte in. Het feest kon beginnen, Ace2 was binnen.

Ik keek rond en zag zo op het oog een redelijke line-up. Meisjes liepen in en uit en de een leek nog knapper dan de andere. Die positieve trend werd onderbroken door de komst van Bosbeer, die mij lachend welkom heette. “Mooi” zei hij “dan kun jij de line-up vermelden. Ik kondig je even aan. Moet er nog iets van gedonder, trillende vloeren en rookwolken bij?” Ik keek over de schouder van Bosbeer mee en zag dat hij allerlei meisjesnamen aan het opschrijven was. “Zo blijft er voor mij geen line-up meer over?” pruilde ik. “Jij mag de Thaisen doen, die ken ik toch niet?” “Maar er zijn geen thaisen” riep ik, waarna Bosbeer onverstoorbaar met zijn nuttige werk door ging. “Ik schop die i-pad uit zijn handen” dacht ik en voor ik in actie kon komen sprong Gloria om mijn nek en kierde: “hi, my love” en ze gaf daarbij een hartstochtelijk zoen.
    Wie er ook was, was de ijsbeer, better known as Zniper. Zniper had zijn zinnen gezet op een nieuw klein slank klein meisje. Hij wilde weten wie ze was en voor er verder gesproken kon worden stond ik al bij het meisje, dat even op mijn eurootjes hoopte. Ik bleek met Inna uit Letland te maken hebben. Snel deed ik rapport bij Zniper en ik kon hem zelfs vertellen dat ik meende te hebben gehoord dat ze goed was. “Weet je dat zeker?” vroeg Zniper. Ik haalde mijn schouders op adviseerde hem haar uit te proberen. Ik wees naar een lege plek op een bank en gaf aan dat hij daar flink moest nemen. “Mag dat dan?” vroeg Zniper. “Ram haar eerst op haar bek, dan kun je later altijd zeggen dat ze geen “nee” heeft gezegd.” Later zou Zniper om haar hand vragen en tevreden van de kamer terug komen.
    Ik was vooral benieuwd waar mijn neefje was. Van Bosbeer vernam ik dat hij al een tijdje op de kamer zat met een of andere Sandra. Een Arabische of Roemeens uitziend slank gebruind meisje met krullend haar. Net op dat moment kwamen Sandra en Seqoya lachend de barruimte binnen. Met 1 grote sprong stond ik voor hen en brulde: “Wer fickt hier ohne mich?” Met grote ogen keek Sandra mij angstig aan. “Dass ist meine cousine” verduidelijkte Seqoya “er ist mehr verruckt dann ich” en ik knikte wild als teken van bevestiging. “Ich bin die horrortraum von jedem frau” gromde ik. Giechelend en wat onzeker keek Sandra van mij naar Seqoya. Seqoya zat net uit te leggen hoe goed Sandra op de kamer was. Ongeïnteresseerd duwde ik Seqoya weg en gromde tegen Sandra: “willst du eine baum in deine arsch?” en ik wreef over mijn geslachtsdeel. Sandra schoot in de schaterlach en zei tegen Seqoya: “stimmt, er (en ze wees naar mij) ist mehr verruckt” Ik gromde luid en met een zware bromstem bromde ik: “wann du diese morgen auf gewachen werde, dachst du vielicht wie eine schone tag es heute soll sein mit viele kunden und euros, aber jetzt ist horror angefangen. Die AceZwei ist es. Schlimmer gibt es nicht” en ik zwaaide met mijn handen in het rond. Zo was het ook wel weer goed geweest en Sandra en Seqoya gingen afrekenen. Seqoya zou later beamen dat ze erg goed was en blijkbaar was dat gevoel wederzijds want Sandra zat later in de barruimte de hele tijd kushandjes naar hem te sturen. Met Seqoya kletste ik zaken bij die wij bij onze oma nooit in het openbaar kunnen bespreken.

Maar ik kletste niet alleen. Ik liep ook mij zo bekende rondjes. Al snel liep ik tegen het bevallige lijfje van Gabriella (net nadat ik tegen het iets minder bevallige lijf van DeSouza was gelopen). Ze keek mij blij aan en gaf een zoen. Ineens keek ze bedrukt: “Schade, ich habe abgesprochen mit eine gaste” “Keine probleme” troostte ik haar. “Ich soll die mann kalt stellen” waarna ik in de lucht net deed alsof ik iemand een schop tussen zijn kruis gaf. Ik wreef in mijn handen en stroopte mijn mouwen op. Ineens stond er een man verbaasd naast ons. Gabriella nam hem bij de hand en trok hem mee, en bij het verlaten van de barruimte keek ze nog een keertje beteuterd om. Dat gaf mij de tijd om de wenkende Gloria te bezoeken. “We go to the room, my love” vertelde ze mij. Ik liet dat nog even in het midden, waarna Katja in mijn zakken begon te graaien. “Do you want something sweet from me?” vroeg ik, waarop Katja bevestigend knikte. Ik knoopte mijn badjas los en gromde: “I give you something sweet and big” . Ik schoot in een lach (erg he, als je om je eigen grapjes gaat lachen) en zei knipogend tegen Gloria: “you know better” waarbij ik 2 vingers dicht bij elkaar hield. Daarna liep ik weer verder, om Larissa te passeren. “I don’t know how, but I dream again about you” riep ik, waarop Larissa moest glimlachen en mij aankeek alsof de plaatselijke dorpsgek passeerde. Daar kan ze mij nooit mee hebben bedoeld, daar ik uit de stad kom. Ze streelde mijn gezicht en fluisterde: “nice face” waarna ze mij flabergasted achter liet. Seqoya kwam naast mij staan en deelde mij mede niet meer lang te blijven. Terwijl hij dat zei passeerde ons een bruin getinte niet al te slanke dame met een feloranje netje om haar heen. “Ze is van de verkeersregelaars” merkte Seqoya terloops op. Wij beiden dachten verlekkerd aan een Latina, maar bij navraag bleek het Roemeentje te zijn. De naam is mij op dit moment ontschoten. Wat mij niet ontging was dat goddelijke ding van een Annabelle (en dan niet dat kleine zigeunerinnetje). Blond, knap en met een flinke voorgevel, waar net haar tepels half bovenuit staken. Trots vertelde ik tegen Seqoya dat mijn ogen verder uit hun kassen kwamen dan die van hem. Ik had haar de vrijdag ervoor ook al gezien en gelijk bovenaan mijn to-do-list gezet. Toen ik in de gaten kreeg dat ze Roemeens was werd ik wat terughoudender. Waarom weet ik niet, want Roemeentjes kunnen heel knap zijn en eigenlijk heb ik best wel wat goede ervaringen. Toegegeven een paar vielen zwaar tegen, maar dat tref je in elke nationaliteit aan. Maar goed, ik besloot dat die Annabelle eens beter bekeken moest worden. Ik stapte naar de Roemeentjes die allemaal braaf op een rijtje zaten. Ik stapte op Denise af, die gelijk haar voet tussen mijn kruis stak. “I miss your massage” kierde ze. Eugenina miste wat anders en dat waren mijn pepermuntballetjes. Daarmee had ik gelijk ook de aandacht van Annabelle. Oh god, wat zag ze er mooi uit. Ik voerde de hele lustpillen act op, waarbij Denise en Eugeninia mij zaten op te jutten, en de verkeersregelaar kwam Annabelle ontzetten. Dat was helemaal niet nodig, want Annabelle genoot met volle teugen van mijn gespring en getrek. Ik werd afgeleid door de binnenkomst van HP001. Ik begroette mijn vriend met een schouderklop. “Welkom in het verhaal van Ace2” riep ik. Ik draaide om, om verder met Annabelle te gaan. Ik maakte oogcontact met haar, maar ik werd besprongen van achteren. Ik draaide om en trof daar Gloria aan. Ik had net besloten dat Annabelle mijn eerste zou worden, maar Gloria pakte mij vast en vertelde dat dit haar laatste week in GT zou zijn. Daarna zou ze “definitief” stoppen met werken. Met smekende oogjes keek ze mij en ik wist dat er een kamergang aan het aankomen was. Ik kon haar niet weigeren en dat deed ik ook niet. Ik knikte dat de sleutel kon worden gehaald en weg was Gloria. Gloria was nog niet vertrokken of Annabelle stond voor mij en fluisterde: “I want to have sex with you” Hoe graag ik daar ook gehoor aan had willen geven, ik moest eerst sexueel afscheid nemen van mijn Gloria. Ik maakte er een onduidelijk verhaal van (dat heb ik dan weer van Roemeentjes geleerd) en ging mij douchen. Na die douche wachtte ik bij de balie en er bleek een kleine wachttijd te zijn. Tijdens dat wachten liep Annabelle weer voorbij. Ze pakte mij beet en alle hormonen schoten naar plaatsen waar ik ze graag had. Even overwoog ik zelfs Gloria te laten zitten, maar dat kon ik niet over mijn hart krijgen. Ik vertelde Annabelle eerlijk dat ik al had afgesproken met een andere dame, maar dat zij zeker aan de beurt zou komen. Teleurgesteld verliet ze mij met de woorden: “you come to me?”, waarop ik knikte.
    En toen was het tijd voor Gloria. Laat ik beginnen dat het een geweldige sessie was, waarbij al het zakelijke vergeten was. Het was sex zoals een afscheid hoort te zijn. Maar als Gloria niet haar laatste dagen met werken bezig was geweest, dan zou ik haar niet hebben gekozen. Niet omdat ze niet knap genoeg zou zijn (al wist Bosbeer mij te vertellen haar niet zo mooi te vinden) en niet omdat ze niet goed genoeg zou zijn. Integendeel zelfs. Sex met haar is met hoofdletters geschreven. Helaas komt er ook gewenning in en als verwend ijsbeertje ga je dan verder snoepen. Daar heeft een dame als Gloria dan haar best voor gedaan, om uiteindelijk afgedankt te worden door een hoerenloper.

Eenmaal terug in de barruimte nam ik wat water te drinken en ik ging met DeSouza en HP001 eten. Het eten was redelijk. Redelijk genoeg voor DeSouza om 2 borden te nemen. Ik leit het bij een half bordje. Met de 2 heren kletste ik vriendelijk bij. Na het eten besloten wij de barruimte te verkennen. Ik was nog niet binnen of Bosbeer kwam aangelopen met de mededeling dat Gabriella op mij aan het wachten was. Hij pakte mij beet en trok mij richting Gabriella die met een klant zat te praten. Verbrouwereerd keek Bosbeer naar het tweetal en probeerde nog mij aan te prijzen. Ik was echter te laat en dus liep ik weer verder. Ineens kwam Gabriella achter mij aan gelopen en begon van alles uit te leggen. Ik vond het allemaal prima en ik begreep dat ze niet in GT zit om op mij te wachten, maar om de broodnodige eurootjes binnen te halen. Dat gaf mij tevens de gelegenheid om eens wat afwisseling te zoeken en wel in de vorm van Annabelle of Larissa. In plaats daarvan liep ik tegen Boy69 op die mopperde dat de line-up tegen viel. Nu had ik al wat nieuwe slanke Roemeentjes gezien, dus ik stelde hem gerust. Toen ik ze echter aan wees zuchtte hij dat hij ze al kende van VV. Het klonk niet als een compliment. Wie wel een compliment kreeg was die Denise die Boy69 goed wist te verwennen. Ik liep naar de kino om eindelijk mijn schroom tegenover Larissa kwijt te raken:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...526#post274526

Het was nog redelijk vroeg en misschien had ik geluk dat er nog een derde keer in zat. Ik het dat nog niet gedacht of ik liep tegen Annabelle op die met een handdoek en een sleutel van de kamer kwam. “For me?” riep ik verheugd, terwijl ik naar de sleutel wees. Als het aan Annabelle had gelegen dan waren wij linia recta richting kamer gelopen, maar van mij mocht ze zich verschonen en ik wilde nog even bij komen.
    Ik de barruimte ging ik bij Gloria, Katja en Anny staan. Uiteraard werd mijn blikken doosje met pepermuntballetjes geplunderd en ik verduidelijkte de dames dat ik die pepermuntballetjes die ochtend nog zelf had schoon gemaakt. “…..and I clean them myself” vervolgde ik, waarna ik met mijn tong over een pepermuntballetje ging. Alle drie de dames proestten de pepermuntballetjes uit. Snel sprong ik naar vriend HP001. Ik sprak met hem de beslommeringen van ijsberen door. Tijdens dat praten kwam Larissa bij ons staan. Met haar smalle kontje reed ze tegen mij aan en ik had het even moeilijk. Daarna draaide ze zich om en streelde mijn borstkast en keek mij verleidelijk aan. “You make me horney” gaf ik eerlijk toe “now I can fuck every body” Verlekkerd keek HP001 naar het hele schouwspel. “Even him” brulde ik, al wijzend naar HP001, die ik beet pakte en omdraaide. Ruw duwde ik zijn hoofd naar beneden zodat zijn kont naar achter werd gestoken. “Let’s drill some ashes” brulde ik, terwijl ik stootbewegingen maakte. Ineens hoorde ik een felle schaterlach en Larissa wist zich niet meer in te houden. Wat is er mooie dan een schitterende vrouw aan het lachen te krijgen? OK, buiten een orgasme dan. DeSouza keek naar mij en draaide zich om, al mompelend: “waar is die verdomde mondharmonica toch?”
    Met De Paus, Bosbeer en HP001 kletsten wij zaken door die je thuis beter niet ter sprake kunt brengen. Ik werd gestoord door Gloria, die kwam vertellen dat ze naar huis ging en daarmee “voorgoed” afscheid kwam nemen. Het deed mij toch wel wat. Ik liep met haar mee en eigenlijk wilde ik geen afscheid nemen. Ze pakte mij beet en kustte mij voor de laatste keer: “It was good to know you, Ace. You make everything more easy” Haar gezocht stond bedrukt en ik streelde haar schouder, waarna ze zich omdraaide en de dameskleedkamer in verdween. Ik slenterde door en keek bij de kino waar meisjes als Louisa mij stonden te verleiden. Ik keek in de kino en zag daar Gabriella liggen. Ik ging even naast haar liggen en wij knuffelden elkaar wat. Ik werd er geil van en toen ik haar mooie kontje zag, wist ik dat ze maar met haar vingers hoefde te knippen om mij op de kamer te krijgen. Ze knipte echter niet met haar vingers en zo konden wij een minuut of 10 kwebbelen en kroelen. Ik moest echter afscheid nemen om naar huis te gaan en dat deed ik dan ook.

Ik kleedde mij om en bij de balie werd ik nog ondervraagt over de meisjes en of ik nog zou terug keren. Daarna stapte ik naar buiten en liep naar mijn auto, die ik startte en waarmee ik de donkere nacht in reed, richting horizon, terwijl mijn mondharmonica in de verte melodramatisch klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home………………………………..”

23. Onderstaande 22 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 juli 2012),bergm550 (15 juli 2012),bosbeer (15 juli 2012),dennisw (17 juli 2012),Dolfie (15 juli 2012),gille52 (22 juli 2012),hp001 (15 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),Jack42 (15 juli 2012),ketserr (15 juli 2012),masseurke (15 juli 2012),Megaboob (15 juli 2012),patience (15 juli 2012),Picasso 1 (17 juli 2012),rob45 (16 juli 2012),Rudi_NL (16 juli 2012),satanic surfer (16 juli 2012),seqoya (16 juli 2012),Stief (15 juli 2012),wervelwind (17 juli 2012),Znipper (16 juli 2012),Zultbroek81 (16 juli 2012)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht GT/14/07/12

Laten we op zaterdag ook eens afzakken naar GT, dacht ik bij mezelf. Op dinsdag was het immers een meevaller geweest en dat feestje wou ik wel verderzetten op zaterdag. Helaas voor mij was het dan toch heel wat minder. Meteen na mijn binnenkomst had ik al spijt van die verdomde 60€ en dat terwijl ik voor 40€ en minder benzineverbruik in YY kon zitten.

Wat stak me dan zoal tegen? Wel, eerst en vooral de ontvangst. In de week werd ik nog welkom geheten door die vriendelijke theke, maar nu stond de bazin zelf nog eens aan de receptie. Ten opzichte van haar is zelfs Jozef Stalin een joviaal en warm man. Trouwens ook achteraf nog eens bedankt omdat ze iedereen een kortingskaart in de jatten duwde, maar mij systematisch oversloeg. Voor de rest was het de omgekeerde wereld van dinsdag. Niet bijster veel dames, maar wel veel ijsberen.

En daar ik het rijk voor mij alleen had op dinsdag, moest ik nu zaterdag het rijk delen (of beter gezegd afstaan) aan de oppergangster van dit forum, de pooier die de helft van GT tewerkstelt en de womanizer pur sang: Cupido. Ik zei het nog in mijn vorig GT verslag; als die psychopathische boef in the place is, dan kan ik het beter voor bekeken houden. Nu viel het me wel op dat hij voor één keer geen harem rond zijn lijf hangen had… Maar hij werd wel omringd door andere lugubere types. Nieuw in loondienst bij hem en hun rol vervullend als zijn bodyguards: de heren Rex de schunnige hond en Ketser. Nou is het de eerste keer dat ik die Ketserrr zag en van hem had ik nu wel meer verwacht. Ik dacht daar een beer van een vent te zien met een kernkop van een lul, maar dat was dus niet. Waarschijnlijk zal de brave man van mij wel hetzelfde gedacht hebben… Maar zoals wel meer ijsberen vinden, ben ik nog niet eens het schim van het heroïsche beeld dat ik hier van mezelf ophang.

Om terug te komen op Cupido. Ik dacht: dat stuk venijn boert goed de laatste tijd want nu loopt ie al met bodyguards rond. Aangezien nu ook al het clienteel rond zijn nek kwam hangen en iedereen nederig en neerbuigend met hem omgaat, had ik zo de indruk dat hij er een cariereswitch opzitten heeft. Wie weet is ie wel drugdealer geworden ofzo. Ik besloot hem eens aan een kruisverhoor te onderwerpen, want ik had verder toch niks anders te doen. Hoe komt het dat de wijven niet meer rond jou hangen? Wel, begon hij zijn antwoord, vandaag heb ik alle wijven die ik pooi een dag vrijaf gegeven… Vandaar dat de hertjes-populatie gehalveerd was ten opzichte van dinsdag. Ik waarschuwde de ervaren pooier toch even dat het best mogelijk was dat de mokkels in andere clubs aan de slag waren en al het geld voor zichzelf zouden houden, achter zijn rug om. Koppig zoals hij is, had hij geen oren naar mijn gezeik. Hij fluisterde wat tegen Rex en die stond meteen op om me daar te verjagen. Hoepel op, jij zwartwerkende Oostblokker, de baas wil eten en wil niet meer door jou gestoord worden. Het was dus wijselijk dat ik daadwerkelijk ophoepelde, want Rex is niet iemand die je moet tegenspreken.

Gelukkig werd ik in de armen gesloten bij een ander klikje der verstotenen van de woensdagnamiddagclub van GT. Dat waren Souza en Bosbeer. Souza zag er zowaar depressief uit… Vaderlijk legde ik mijn arm over zijn schouder en ik zei dat hij niet zo sip moest kijken. Misschien eens een andere club opzoeken, want afwisseling van spijs doet eten. Daar had ook hij geen oren naar. Dit is de enige en beste club, ga jij maar naar al die andere snertclubs van jou, maar ik blijf hier. De anders zo vrolijke man, zakte na deze opmerking terug in een mijmeren van jewelste. Misschien miste hij Ace2 ofzo. Ja ook die sodemieter moeten we weer een tijdje missen op het forum. Ik liet souza even alleen en richtte me tot Bosbeer. Die was druk in de weer met zichzelf de pleuris te vreten. Toen ik hem vroeg waarmee hij bezig was, antwoordde hij dat hij zoveel mogelijk probeerde binnen te werken om die 10€ extra eruit te halen. Maar tussen zijn gulzigheid door, zei hij me dat ie nog een cadeautje voor me had. Ohw, dat was nog eens een leuke verassing. Alleen had hij die niet bij. Was nog voor mijn verjaardag, haast 2 maand terug en waar hij niet kon bijzijn. Ik zei; Bosbeer… je moet dringend eens naar andere clubs komen. Ook hij zei me dat ik heen kon lopen en dat hij met geen stokken uit GT te slagen is. In GT zitten de beste en mooiste mokkels en daarmee basta. Ik begon de indruk te krijgen dat mijn vrienden allen gehersenspoeld zijn. Misschien deed de bazin een verslavend gif in hun drank of heel misschien zat de lokale dealer Cupido ervoor iets tussen.

Bosbeer verklaarde me ook nog voor gek dat ik telkens in GT het lelijkste wijf van heel de club kies. Bij elk bezoek aan GT ga je met die Mara mee. Maar ze biedt me een goede service, argumenteerde ik. Rot toch op met je service, reageerde Bosbeer, wat weet jij nu van service? Al die andere wijven geven veel betere service en zien er bovendien veel lekkerder uit, mompelde hij terwijl hij een half Frans brood in zijn molen werkte. Ze heeft tenminste toch al de varkenspest niet meer, repliceerde ik en verwees daarmee naar de huidirritaties van afgelopen dinsdag die nu ineens weg was. Zodus ga jij straks opnieuw met haar de kamer op, vroeg Bosbeer. Neen, dat zou fout zijn van mij. We gaan toch eens iets anders moeten proberen, want anders kan ik net zo goed met haar trouwen, lachte ik. Ik had er beter niet mee gelachen, want een uur later lag ik met Mara op de kamer.

Bosbeer liep nog een keertje langs het buffet, Sauza zat met een andere ouwe hoerenloper te converseren, Rex zat aan een paar kutjes te snuffelen en die Duivels Cupido leek wel op weg om met zijn kar de 24uur rally te rijden. Uiteindelijk bleek dat hij voor taxidienst aan het spelen was en enkele mokkels met zijn kar tot bij de kino en weer terug bracht. Ongelofelijk waar die man overal zijn inkomsten uithaalt. Daar kan je als arme Oost-Europese mijnwerkerszoon alleen maar staan op kijken en je afvragen wanneer er voor mij zo eens een winstgevende ingeving uit de lucht komt vallen.

Terwijl ik zinnes was om me op het toilet even gaan af te trekken, kom ik in de kleedkamers een andere ouwe bekende tegen. Jaja, als je oude bekenden wil tegenkomen dat moet je naar GT. Het lijkt er altijd op dat het hele forum daar zit! Om terug te komen op die oude bekende: het was Rudi NL. Kan best wel een goeie jongen zijn, maar na 10min met hem te praten, kon ik alleen maar concluderen dat ie nog geschifter is dan mij en nog perverser dan mijn kontvretende forumvader Badslippers. Waar die Rudi allemaal mee bezig is, dat is ver over de grens van het smakelijke. Die zou beter zijn naam veranderen in Rudi@gangbang.nl ofzo. Ik kreeg gelijk al een uitnodiging om hem te vergezellen op één van zijn gangbangs… Net alsof hij me een uitnodiging op facebook zou sturen, zo gewoontjes ging hij erover heen.

Tjonge jonge jonge, begon hij zijn preek, gangbangs met de knapste wijven. Voor 5euro neuk je ze in elk gat en wees gerust, het zijn geen dikke, oude of lelijke wijven met van die hangtieten. Het zijn er knappe zoals die daar, wees hij naar de knapste teef van GT. Verdomme, ging hij verder, die heb ik laatst nog op een gangbang geneukt. Het zou echt nog wat voor jou en Badslippers zijn, raasde hij door. Ik zei hem dat het niks voor mij was omdat ik mijn pik niet stijf kan houden als er andere kerels bij zijn. Maar ook dat relativeerde hij. Dat valt mooi mee, beste kerel… Het is heus geen rij van ouwe vieze mannetjes die hun pik staan af te rukken terwijl ze hun beurt afwachten. Neen, het zijn allemaal stoere Duitsers van het Arische ras en het wachten duurt niet zolang. Op het einde spuit iedereen tegelijk zijn jizz op dat wijf, vervolgens smeer je de gezamenlijke jizz uit over dat mokkel haar lichaam en daarna ga je doodleuk douchen. Dat het voor kerels als onze Rudi leuk is en dat ook andere daar wel plezier in vinden, kan ik wel begrijpen, maar voor mij is het pure horror. Ik dacht bij mezelf; de enige die hier nog ontbreekt dat is Ricardo Banana. Die is al even pervers als Rudi NL. De laatste keer dat ik die gluiperd nog gezien had, wist hij me ook in geuren en kleuren te vertellen over een oma gangbang in Xanten.

Gelukkig kwam Rex erbij staan. De geile hond wou wel meer horen over Rudi zijn gangbangs en terwijl Rudi zijn verhaal opnieuw begon te doen, sloop ik ertussen uit. Ik mag die Rudi wel, maar als ik nog lang naar die viespeukerij zou blijven luisteren, dan was mijn zin om te neuken helemaal weg. Wat later kwam ik ClubSport tegen. Telkens wanneer ik hem zie, dan denk ik dat hij een Amsterdammer is… Hij is geen Amsterdammer en waarom ik dat altijd opnieuw denk, dat weet ik niet juist. Waarschijnlijk omdat ClubSport het vervelend vind om voor Amsterdammer beledigd te worden. Tja, ieder heeft zo zijn irritaties. Ik persoonlijk hou wel van de doorsnee Amsterdammer en begrijp niet waarom de rest van Nederland niet voor Amsterdammer wil versleten worden. Maar goed, ook ClubSport is zo iemand. Met dit gegeven buiten beschouwing gelaten, vind ik hem wel een leuke gozer. Al wist hij me te vertellen dat ie aan het afkicken is. Met enige trots zei hij me dat hij nu slechts 1x per maand nog maar naar de hoeren komt. De volgende stap is volledige onthouding. Dat sommige mensen gekke dingen doen in tijden van crisis, dat is bekend, maar de uitspraken die Clubsport me daar gedaan heeft die brachten me haast in shock. Ik stuurde hem ietwat bij. Ik zei, vriend, ik zou nu juist meer neuken. Verkoop desnoods je wagen en al je bezittingen, maar neuken dat is één van de belangrijkste pilaren des levens. Gaandeweg kwam er terug glinstering in zijn ogen en hij zei bedankt SFL. Dit is wat ik nodig had… De goedkeuring van een wijs man zoals jij. Ik ga er meteen aan beginnen. Vanaf heden kom ik terug minstens 1x per week neuken in dit soort van vieze clubs.

Nu ik weer een zieltje gered had uit de sloop van het leven, besloot ik om er voor mezelf ook eens werk van te maken. Van al dat gelul krijg je dorst en warmen je kloten op. Dus ik dacht eindelijk eens gaan te wippen. Ware het niet dat de pimp van GT zijn kar naast me parkeert en vraagt aan wie ik gedacht had. Net alsof hij mijn gedachten kon lezen. Ik wees hem een blond mokkeltje aan. Die had ik dinsdag ook al gezien en toen redeneerde Badslippers dat ze nog maar 16 was. Ikzelf schatte haar midden 20. Ah, die ken ik natuurlijk ook, giechelde de gore smeerlap. Werkt ze ook voor jou, vroeg ik hem. Hij antwoorde niet en zat glunderend naar haar te kijken terwijl ze hem kusjes toewierp. Ik werd er zowaar misselijk van. Ik schrapte haar al meteen van mijn to-do-list. Niet veel later wandelde ik toevallig langs haar door en toen hield ze me staande… Een lief en verlegen mokkeltje is hetgene wat ik vaststelde. Geen wonder dat juist dat soort van aardige meisjes in de klauwen van smeerlappen als Cupido vallen. Hoewel ik haar toch wel aantrekkelijk vond, wimpelde ik haar af met een smoes. Ik liep nog wat rondjes, maar vond verder niks wat me kon bekoren. OK, misschien wel bekoren. Maar bij mij zat de twijfel over hun vakkennis meestal in de weg. Dus zoals al halvelings aangekondigd belande ik weer in de armen van Mara. Op de kamer heb ik haar dan ook ten huwelijk gevraagd, maar ze weigerde. Ik hoor veel te veel wilde verhalen over jou, snauwde ze me toe. Dat zal dan toch niet in GT zijn, beet ik terug. Maar zij bevestigde net van wel. Dat is het leven dus: ik als beleefd en correct man krijg daar de stempel van louche figuur opgedrukt en dan die maffiabaas van een Cupido, die is voor die wijven de heilig boon. Om geen olie over het vuur te gieten, lieten we de discussie rusten en gingen we over in stengelen. Neen, eerst een broodnodige massage en toen pas het stengelen.

Na Mara hield ik het voor bekeken. Ik nam een douche, trok mijn kleren weer aan en droop af. Het was maar een matig dagje met weinig geneuk en niet al te veel dames. Maar uiteindelijk was de geilheid bij mij toch een beetje zoek. Vermoeidheid, veel gestengel en een hoop ellende waren mijn deel de voorbije week. En dat zat duidelijk bij mij in de benen… en in de lul. Ik trapte mijn bolide op de staart en vloog tegen 180 naar huis toe om wat quality time te besteden met de één of andere Roemeense mossel die nog tussen het puin van de laatste week klaar lag voor mij.

En ja, die avond beleefden we de meest romantische wip van de laatste maanden, met een rasecht Vlaams knuffellied op de achtergrond: http://youtu.be/Wao_x8y2NLE
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juli 2012 om 18:48 Reden: woordkeuze ... .

25. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 juli 2012),bergm550 (21 juli 2012),Big30 (17 juli 2012),bosbeer (17 juli 2012),Bosco (17 juli 2012),CLUBSPORT (17 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),Jack42 (17 juli 2012),ketserr (17 juli 2012),laplagne (17 juli 2012),masseurke (18 juli 2012),Megaboob (18 juli 2012),MichelJ (17 juli 2012),NikXXX (26 juli 2012),Picasso 1 (17 juli 2012),rob45 (17 juli 2012),Rudi_NL ( 2 augustus 2012),satanic surfer (17 juli 2012),wervelwind (17 juli 2012),Zultbroek81 (17 juli 2012)

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Ai, nu voel ik me een echte klootzak. Waren we allemaal zo onaardig dat we je als indringer hebben behandeld? Nu durf ik niet eens meer naar een andere club toe. Ik heb je nog een paar goeie tips gegeven inzake leuke dames, maar wist eigenlijk al voordat ik binnen was dat je met Mara naar de kamer zou gaan. Nu snap ik dat je zo snel met de noorderzon vertrokken was, je hoefde dan tenminste niet te vertellen met wie je naar de kamer was geweest. Maar als je wat langer was gebleven dan had je kunnen zien dat de line up om 18.00 uur was verdubbeld....Maar je verslag is prachtig, de leken onder ons zouden alles geloven !

27. Onderstaande 2 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (21 juli 2012),SFL (17 juli 2012)

Last Online
    28 april 2024 @ 12:56
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Discussies
    1
    Thanks
    910

Standaard

GT 15/07
    Zondag weer eens een bezoek gebracht aan het lustoord in Bruggen. Op het tijdstip dat ik aan kwam waren er nog ruim voldoende parkeerplaatsen beschikbaar voor en naast het pand. In de kleedruimte was het nog opvallend rustig. Er stonden meer dames zich te prepareren als ijsberen zich om te kleden.
    Binnen in de barruimte zaten er voornamelijk dames aan het ontbijt. Meestal bij binnenkomst wordt je hooguit aangekeken en beoordeeld. Op die dag overkwam me een andere ervaring.
    Op een bank zat een kleine dame met haar rug naar de ingang gekeerd te ontbijten. Tijdens het voorbij lopen draaide ze zich om, glimlachte en begroete vriendelijk alsof ze me herkende. Ik groette haar terug en liep verder. De whirlpool was mijn geplande eerste bestemming.
    Na een douche en het genot van een drankje wat tijd doorgebracht in de tuin. Terug in de barruimte liep ik haar bijna letterlijk tegen het lijf. Haar uitgenodigd op een bank om eens kennis te maken.
    In een uitgebreid, en ontspannen gesprek van minmaal 10 minuten vertelde ze uitgebreid over haar zelf en kwam een sleutel niet ter sprake. Ze vertelde me Ina te heten en afkomstig te zijn uit Letland.
    Op basis van haar recensies op dit forum gecombineerd met de persoonlijke kennismaking was de inschatting dat ik met deze dame geen risico zou lopen op een teleurstelling tijdens de eerste ervaring op een kamer. Vandaar maar eens geïnformeerd welke service ze aanbiedt. Met uitzondering van anaal behoorde alles tot de mogelijkheden. Mijn nieuwsgierigheid was voldoende opgewekt om haar op pad te sturen voor het organiseren van een sleutel.
    Het werd de toegangssleutel van hut 19. Aangekomen werd eerst het bed in gereedheid gebracht. Ben zelf intussen op het bankje gaan zitten. Toen ze klaar was draaide ze zich om en kwam op mijn benen zitten. Ze zocht mijn mond voor een kus. Die korte eerste kus werd gevolgd door een tongzoen. Die ging over in een eindeloze dans van twee tongen.
    Daarna verplaatst naar het bed. Hier ging de ontdekkingstocht over dat kleine sportieve lijfje verder.
    Ze observeert je en reageert nadrukkelijk op dat wat jij als prettig ervaart. Ze neemt de tijd, raffelt haar programma niet af en vergeet niet er zelf ook van te genieten.
    Na de ontdekkingstocht was het moment aangebroken voor het gebruik van een condoom. Ook in de standjes past ze zich aan en geeft je de kans van haar te genieten op jouw manier.
    Zo vliegt de tijd voorbij en was een eerste half uur bijna voorbij toen ik zelf op mijn horloge keek. Ik had vooraf niet gevraagd naar haar tarieven. De keuze was desondanks niet moeilijk om wat me overkwam niet geforceerd en snel af te breken. We gingen in hetzelfde ontspannen tempo door met seks in verschillende standjes. Uiteindelijk hield ik het niet meer en er volgde een maximale ontspanning.
    Het uur vol gemaakt door met haar in mijn armen wat na te praten. Voordat het uur om was en de blokhut werd verlaten geïnformeerd naar haar tariefstelling.
    Terug in de kleedruimte het afgesproken bedrag afgerekend waarbij ze me min of meer teleurgesteld aankeek dat er geen fooi volgde. Desondanks afscheid genomen met: “tot een volgend bezoek”.
    Na deze ervaring was er geen direct plan voor een volgend seks rondje en een paar keer de sauna bezocht. Het was een middag waarbij er geen beperkingen golden aangaande tijd. Zo gebeurde het dat ik twee uur later rustig op een bank zat voorzien van een drankje en niet echt op zoek naar een volgende ronde.
    Op een enig moment kwam Ina door de barruimte gelopen. Toen ze me zag kwam ze naast me zitten voor naar ik aanneem een aftersales. Wederom ontstond een aangenaam gesprek. Nadat ik ze min of meer doordringend aankeek viel het gesprek stil. Tot afgelopen zondag ben ik op 1 dag nog nooit twee keer met eenzelfde dame naar de kamer gegaan. Maar met haar wilde ik wel eens uitproberen wat voor een ervaring dat op kan leveren.
    Op de vraag of ze het een goed idee vond een sleutel te organiseren keek ze me in eerste instantie verbaasd aan. Daarna verscheen er een glimlach op haar gezicht, volgde een “ja natuurlijk”, sprong ze op en was op weg naar de receptie. Ze kwam terug met de sleutel voor kamer 2. Deze keer duurde het minder lang voordat we uitgekleed op bed lagen en genoot van uitgebreide seks. Dit keer lukte het haar wederom om me een uur lang ver bovengemiddeld te boeien met een uitgebreide variatie van het seks genot. Het tweede uur werd vooral gedomineerd door een sensuele en langdurige pijpsessie. Wederom vloog de tijd met haar voorbij. Na afloop afgerekend en haar beloond met een fooi. Die werd in ontvangst genomen met een big smile op haar gezicht.
    Tijdens het douchen kwam ze nog een handdoek halen en volgde een passend afscheid van op afstand. Omstreeks 19.00 uur de Heidweg verlaten.
    Laatst gewijzigd door dennisw; 17 juli 2012 om 21:58

29. Onderstaande 9 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

AmuseMe (17 juli 2012),Badslippers (17 juli 2012),bergm550 (21 juli 2012),bosbeer (17 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),ketserr (17 juli 2012),masseurke (18 juli 2012),satanic surfer (18 juli 2012)

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Zaterdag de 14e weer eens de geile bungalow met een bezoekje vereerd , het werd een meer dan geslaagd daggie met meer dan voldoende dames en veel forumberen oa bosbeer SFL CUPIDO REX KETSER RUDI en nog enkelen
    gekamerd met HENRIETTE NICOLE en MARIA , uitgebreid verslag volgt later .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

31. Onderstaande 2 leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL ( 2 augustus 2012),SFL (17 juli 2012)

Last Online
    14 oktober 2024 @ 21:55
    Discussies
    6
    Thanks
    180

Standaard

GT 15/7

Hoewel de planning was om op zaterdag de 14de naar Living Room te gaan, ging dat op het laatste moment niet door vanwege andere prioriteiten.

Op zondag kon ik echter wel tijd vrijmaken en zat te twijfelen tussen GT en LR. Het werd Golden Time.

Zoals heel het weekend was het op zondag ook klote weer, hoewel als het even droog was kon je toch wel buiten liggen met een behaaglijk temperatuurtje.

Vond het kwa beren behoorlijk druk, had dat niet verwacht op een zondag. Zeker als je dat vergelijkt met Living Room op een zondag.

Heb er een relaxt dagje van gemaakt en moet zeggen dat het eten ook wel goed was. Ben niet zo kieskeurig en eet wat de pot schaft.

Dan waar we voor gekomen waren: de dames.

Er liepen zeer veel mooie vrouwen rond. Helaas ken ik er niet zoveel bij naam. In 2010 kwam ik hier regelmatig en had een vaste meid (Jenny) maar die is helaas gestopt.

Sindsdien kom ik eigenlijk alleen in LR en soms Villa Vertigo.

Heb maar 1 sessie gehad maar die was dan ook van buiten categorie.

De dame waar het overgaat kwam ik kort na binnnenkomst al tegen bij de receptie en ze bleek me nog te herkennen. Meende me haar ook vaag te herkennen en het moet ergens in 2010 geweest zijn dat we "geketst" hadden.

Een leuk gesprekje volgde en afgesproken voor een sex sessie 's avonds na het eten. We hebben het hier over Maria uit Litouwen.

Kort na het eten liep ik Maria bij de Kino gang tegen het lange en sportieve lijf. Met name haar lange stelten zijn zeer fraai en volgens haar te danken aan haar vroegere sport hobby: body building.

Ze ging meteen een sleutel halen en wij naar de kamer naast het dames toilet. Je kent het wel, waar de deur de hele dag open staat en de dames hun kutje zitten te wassen.

De sessie met Maria was zeer goed en als ik de legendarische woorden van Monique uit LR (a woman who is sweating during sex is enjoying the sex) moet geloven genoot Maria er ook van, want hoewel het niet echt warm was op de kamer was ze na anderhalf uur drijfnat van het zweet en haar kapsel kon je het best vergelijken met die van Robert Smith van The Cure. Of te wel, ze was flink tekeer gegaan met voor mij en voor haar (zei ze tenminste zelf) 2 hoogtepunten in 1,5 uur.

Maria geeft een zeer degelijke service met alles erop en eraan: Tongzoenen als de beste, PZC zo mogelijk nog beter en bij het neuken is er veel inzet van haar kant.

Bovendien is het ook nog een gezellige meid om mee te babbelen. Zo vloog te tijd om.

Na de sessie afgerekend en hebben we nog samen gedouched waarbij ze wel wat hulp nodig had om het zweet eraf te wassen.

Veel beter kon het volgens mij niet meer worden in GT en ben daarna tevreden huiswaarts gekeerd.

Gr
    Amigo70

33. Onderstaande 8 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (21 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),ketserr (18 juli 2012),Megaboob (18 juli 2012),satanic surfer (18 juli 2012),Stief (18 juli 2012),wervelwind (18 juli 2012),Zultbroek81 (18 juli 2012)

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard GT 14 juli

Ik had vrijdag de 13e maar wijselijk overgeslagen ook al ben ik niet bijgelovig , toch wou ik het risico niet nemen dus parkeerde ik zaterdag de 14e maar weer eens mijn karretje op 1 van de vrije parkeerplekjes .
    na binnekomst en alle plichtplegingen vooraf ging ik me snel omkleden en douchen en stapte daarna vol goede moed de barruimte binnen , ik zag genoeg lekkere dames rondlopen waaronder NIKKI FLO NICOLLE MARIA DORINA HENRIETTE ANDREA LISA LARA TANYA ANGELINA FRANCIS SHAKIRA en nog een flink aantal meer waarvan ik de naam effe niet weet .

de barruimte was ook gevuld met een flink aantal beren waaronder de bekende heren beren : REX DESOUZA CUPIDO SFL RUDI KETSER en BOSBEER waar ik voor het eerst mee kennismaakte vandaag , hij begon gelijk over DUNYA en we borduurden nog effe voort over het meningsverschil over haar achterwerk , het lijdend voorwerp was echter helaas afwezig zodat we niet live konden bekijken hoe het er nou echt mee gesteld was .
    Na een koffie en een korte ronde werd ik staande gehouden door rambo SFL het was leuk deze belg met (zo lijkt het) altijd een vette glimlach op zijn gezicht weer eens te zien toch was hij niet echt happy want er liep niks an zijn gading rond vond ie , ik kon mijn oren niet geloven na het horen van zijn klaagzang en om mijn gelijk te bewijzen kwam TANYA er nog effe bijstaan .
    tijdens ons verdere gesprek kwam hij ook nog eens tot de conclusie dat ik te weinig kwam en dan mijn bolide maar moest inruilen voor een kia picanto of iets in die trend eigenlijk had ik hem een beter voorstel willen doen en willen vragen of hij mij niet zou willen sponseren zodat ik voortaan 2 maal per maand kan gaan , zijn we allebij weer blij .

Ik ging maar weer eens verder kijken ook RUDI eiste mijn aandacht nog effe op en daarna CUPIDO maar mijn oog was gevallen op een dame luisterend naar de naam HENRIETTE ik plaatste haar meteen op mijn to do lijst en besloot daadkrachtig haar er ook meteen vanaf te halen dus zocht ik oogcontact terwijl ze op 1 van de rode bankjes zat , ze had snel mijn belangstelling in de gaten en wenkte me met haar wijsvinger , braaf voldeed ik aan haar verzoek en ging naast haar zitten , de kennismaking verliep vlotjes en ik liet haar maar snel de sleutel halen .
    Op de kamer verliep het aanvangkelijk wat stroefjes maar na korte tijd ontdooide ze toch wat en werd het toch nog een aangename sessie al blijft ze toch wat te profie naar mijn smaak , haar nemen in het standje doggie was voor mij het absolute hoogtepunt .

Hierna ging ik maar eens een rondje wirlpool doen samen met CUPIDO en daarna nog effe NICOLLE opezocht en afgesproken dat we mekaar na het eten zouden opzoeken , de rij voor het eten was weer ouderwets lang maar het eten zelf was weer prima , SHAKIRA hield me in de rij nog effe gezelschap dus ik verveelde me niet eerst een portie spaghettie en daarna nog een 2e ronde met aardappeltjes en een stuk vlees .
    daarna NICOLLE opgezocht maar die ging nu pas eerst eten dus het werd nog effe wachten voor me , ik nam maar weer aan de bar plaats ebstelde een koffie en lulde nog wat met RUDI , om de tijd wat te dooien gingen we maar effe flirten met een van de bardames .
    Daarna NICOLLE maar opgezocht en al snel doken we de spiegelblokhut om de hoek in waar we een half uurtje van mekaar genoten , ik besloot haar tieten dit keer eens goed onder handen te nemen en onderwierp de 2 heuvels aan een uitgebreide massage waarna we het eens het standje russisch uitprobeerden hmmmm .

Hierna deed ik het even rustig aan en had ik nog een kamergang met SHAKIRA in gedachten maar die was op een gegeven moment niet meer te bekennen zodat ik min of meer gedwongen werd naar een alternatief te zoeken
    veel dames waren echter nu al de kamer op en uiteindelijk koos ik voor een zwartharige ietswat mollige dame luisterend naar de naam MARIA , eigenlijk wat deze kamergang de minste van de 3 , ze zoende niet waar ik eerst op had gehoopt natuurlijk maar niet had gevraagt vooraf , verder was haar service vrij standaard helaas geen hoogvlieger .
    rond een uur of half 12 vond ik het welletjes en nam afscheid van de nog aanwezige forumberen .
    al met al was het toch weer een heel gezellige dag geworden met heel veel dames dus keuze zat en ook veel gezellige medeberen .
    next time zou wel eens al volgende week kunnen worden .
    Laatst gewijzigd door CLUBSPORT; 18 juli 2012 om 21:43
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

35. Onderstaande 14 leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (18 juli 2012),Badslippers (18 juli 2012),bergm550 (21 juli 2012),bosbeer (18 juli 2012),Dolfie (18 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),ketserr (18 juli 2012),Megaboob (18 juli 2012),Picasso 1 (18 juli 2012),rob45 (20 juli 2012),Rudi_NL ( 2 augustus 2012),wervelwind (18 juli 2012),Zultbroek81 (19 juli 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Cool Mijn laatste pannenkoeksessie!

Na 2 maanden van afwezigheid was ik gisteren weer eens onderweg naar Golden Time. Ik zag geen auto's staan bij de Zoo, dus zo druk zal het niet zijn. Maar alle parkings waren bezet en ik heb 10 min. moeten wachten voordat de eerste Hollander the Place to Be verliet. Ik had nog een vrijkaart en na een warm welkom mijn witte pak aangedaan en op weg naar de bar. Er liepen al opvallend veel nieuwe dames rond. Maar ook bekende dames van andere clubs. Ook de theke van LR met zwarte haren en mooie blauwe ogen was van werkplek veranderd.

Volgens traditie met een Fanta begonnen, niet om BP voor zijn hoofd te stoten... De eerste blik in de bar gaf aan dat het erg druk was. Veel heren die niks deden, de dames daarentegen ook. Een paar bekende dames gezien, waar men blij was om mij te zien. Maar ook de vraag naar Bram, aangezien Bram in zijn begintijd in GT weleens met 4 dames de kamer opging. Ik had al geïnformeerd naar mijn pannenkoekdame, maar die was al een maand niet geweest. Enige bekende beren waren de Paus en Boy69. Ik trok mijn plan en ging naar de eettent. Waar ik eten kreeg aangeboden wat niet de normale normen en waarden had als vorig jaar. Waar in PHG al wordt geBBQ't, blijven GT en LR achter.
    Nu ik toch al wat negatieve dingen noem, zal ik mijn lijstje gelijk afmaken. De WC deur gaat nog steeds stroef, op de kamer een pedaalemmer zonder deksel, de douches hebben 5 sec. sproeitijd en de zeep ruikt nog steeds naar industriële handzeep.

Na het eten op zoek naar een geschikte kamer partner, even een gesprek met Louisse gehad over mijn pannenkoekdame en ook gedacht om met Louisse maar te gaan kameren. Maar dat was een tijd geleden geen succes, maar ze heeft zo'n mooie blauwe ogen... Maar er waren ook vele nieuwe dames, even aan Boy69 een update gevraagd. Zolang de dames maar jong en dun zijn weet hij wel hoe ze heten en hoe ze op de kamer zijn. Hij is echt een wandelende club encyclopedie!
    Louisse komt naar me toe met de mededeling dat mijn "Diana" toch is gekomen, ik was blij verrast! Maanden niet meer gezien, af en toe via Whatts App gesproken. Maar dat is niet haar sterkste punt, communicatie buiten de club. Maar daar was ze, 1.70 hoog, gebruind lichaam, zijdezachte huid, lange blonde haren en ogen om in te verdrinken. Nu wist ik gelijk wat ik in Magnum heb gemist. Echte stunners, meiden die voor fotomodel kunnen doorgaan voor de Neckermann. Ik ontvang de gebruikelijke kusjes en we hebben heel wat te vertellen. Sterke verhalen van beide zijden, dus het komende uur zijn we zoet. Het is voor haar de eerste dag na een maand afwezigheid, ze is blij me te zien en om zo haar werk te hervatten.

We bestellen wat eten en gaan naar de kamer, we spreken een prijs af om de rest van de avond door te brengen. Ik maak haar duidelijk dat dit mijn laatste pannenkoek sessie zal worden, ze vind het jammer maar ook geen probleem. Daar heeft ze ook haar redenen voor. Maar ze wil me nog snel klaarpijpen voor het eten. Zodat ik voldoende tijd heb om te herstellen. Ze kleedt zich uit en alles valt op zijn plek, wat een betoverende vrouw. Het hele plaatje klopt voor mij en ik kan het niet laten om haar passioneel te TZ. Mijn lul stijgert en wil direct aan de slag. Maar toch maakt "Diana" haar routine af. TZ, likkend naar mijn oorlel, nek en langzaam naar mijn tepels. Voldoende aandacht totdat mijn lul keihard overeind staat. En dan het lekkere pijpwerk wat ik heb gemist. Ze weet wat ik lekker vind, tussendoor met die mooie kijkers me aan kijken. Ik neem haar bij haar hoofd en duw hem iets dieper op mijn lul, ze kijkt me vreemd aan en wijst me erop dat ik niet in Magnum ben. Tja, daar behandel ik de dames meer als een "Sau". Normaal duurt het langer, maar nu kom ik heel snel klaar. Ik mag kijken hoe mijn witte sap in haar mond spuit, haar mond staat half open en mijn sperma loopt op de handdoek. Ik vind het een prachtig gezicht. Zo'n mooie vrouw die zulke geile dingen met me doet. We maken ons fris en na het douchen kan ik gelijk onze Italiaanse bestelling meenemen. Wat borden en bestek mee en natuurlijk de Ravioli, pizzabroodjes en salade.

Na het eten wordt er gemasseerd, ik mag gaan liggen en tijdens het masseren likt ze aan mijn oren. Man wat heb ik dit gemist, jullie kunnen je niet voorstellen wat voor een gevoel dat is. Mijn lul begint weer te stijgeren en ik draai me om en begint te lachen en vraagt zich af of ik haar gemist heb. Ze begint me weer te pijpen, nu wat dieper dan eerst. Ze heeft misschien wat bijgeleerd? Na een paar DT, wil ik haar graag likken. Nu moet ik zeggen dat ze dit zelden toelaat, maar vandaag is een speciale dag voor ons beiden. Ik weet dat ze nooit zal klaarkomen, maar vrouwen kunnen ook genieten zonder klaar te komen. na 10 min. trekt ze mijn hoofd ruw weg, complimenteert me weer voor de aandacht die ik haar geef. Ik geef haar nu een massage, dat zal zeker een half uur duren, want dat is pas echt genieten voor haar. Tussendoor lik ik ook aan haar oren en duw ik mijn tong tussen haar spleet. Van top tot teen, voor en achterkant. Zijdezachte huid, altijd superglad geschoren, geen littekens, een enkele tatoeage en heerlijk vaste B-cup tieten. Ben ik verliefd? Nee, dat helemaal niet. Vraag me niet waarom het is gewoon niet zo. Ik ben in mijn clubtijd maar 1 keer verliefd geweest, en "Diana" is eigenlijk in alles iets mooier en beter. En toch geen gevoelens.... Gelukkig.

Het is neuktijd, voor haar het minste tijdens onze sessies. Mijn lul is te dik en ze heeft toch altijd pijn tijdens het neuken. Maar ze doet het toch, helaas met gel erbij. Maar ze is wel heerlijk strak, ik ben haar eerste die dag en de laatste. We beginnen in Cowgirl, dan kan ze zelf bepalen hoe snel en hoe diep ze wilt gaan. Het duurt even maar het gaat, ze steunt op mijn borst en laat haar kont op en neer bewegen. Ze likt mijn tepels en ze kust me. Ik zie aan haar dat ze niet genieten kan, ik ben wil nog een standje doen en dan weer in die heerlijke mond klaarkomen. We doen even een paar minuten doggy en dan knielend naast haar hoofd wil ik even mijn Magnum ding doen. Ik trek me af op haar gezicht van de zijkant, ik moest zorgen dat ik haar haren niet raak en ik spuit in haar mond, hoewel spuit. Ik mis de kracht om ver te spuiten maar alles druppelt in haar mond. Netjes wacht ze tot ik klaar ben. En spuugt alles in keukenpapier. Ik zou wel wat geld er voor over hebben voor dit stukje te filmen, maar ik doe geen moeite want zoiets is onbespreekbaar.

We gaan ons weer beiden opfrissen en na de douche loop ik een rondje. Tijdens mijn eerste uur kreeg ik al veel aandacht van een bepaalde slanke Roemeense dame. Nu komt ze op me af en we beginnen een gesprek, in de tussentijd loop ik naar de Kino. We praten over de standaard dingen en ze vraagt of we naar de kamer gaan. Ik zeg haar eerlijk dat ik nog steeds aan het kameren ben. Ze begint me te kussen en we landen op het bed in de Kino. Ze blijft me kussen en mijn lul vind het allemaal wel lekker. Ik blijf langer weg dan geplant en wordt ter plekke verrast door "Diana" die het allemaal wel amusant vind. De Roemeense ziet dat ik toch bezet ben en laat me gaan. Ze roept nog dat ik heel wat ga missen, maar dan roept ze ook nog mijn (club)naam! Die had ik haar niet verteld en dat vond ik wel raar. Ik vraag haar hoe ze dat weet, "I'm a friend of Alina". Tja dat heb ik weer.

Op de kamer vraagt "Diana" welke slechte gewoontes ik nog heb aangeleerd buiten GT. Maar ze kon er wel mee lachen. Mijn lul staat nog een beetje stijf en we gaan op het bed liggen. Ze verteld me nog wat verhalen over sessies die ze heeft meegemaakt en in de tussentijd streelt ze mijn bovenlijf en lul. Er zat 1 verhaaltje tussen over een oudere man, ze was op de kamer met een collega van haar en ze moest heel schuchter in de hoek staan. Lydia pijpte de man en "Diana" moest toe kijken. Dan riep de man haar bij zich en vroeg of ze ook het pijpen wilde leren. Dus "Diana" kreeg pijples van Lydia, dat verhaal wondt me zo op dat ik toch weer een harde kreeg. Ze maakte mijn lul even nat door hem lichtjes heel nat te pijpen. Ik vraag haar om in de hoek zichzelf te vingeren en masturbeer me zelf klaar. Net voordat ik klaarkom, komt ze naar me toe om mijn tepels te likken. Het was niet meer veel, maar het gevoel was weer heerlijk. Het is bijna 00.45 uur en het wordt tijd de kamer te verlaten. Mijn leven als pannenkoek is voorbij en ik heb die carrière afgesloten met mijn mooiste pannenkoekdame ooit, die ik voor 10 maanden had.

Ik kijk terug naar een fijne avond, met veel nieuwe meiden. Voor de rest is er niet veel veranderd bij GT. Wat eigenlijk achteruitgang is. Maar ik kom snel terug, want er zitten wat pareltjes erbij.

37. Onderstaande 15 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (21 juli 2012),bosbeer (20 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),Grijsbeer (20 juli 2012),Hunziker (21 juli 2012),ilovethaigirls (22 juli 2012),ketserr (21 juli 2012),masseurke (20 juli 2012),Megaboob (21 juli 2012),Snor (20 juli 2012),Stief (20 juli 2012),terminator (21 juli 2012),Tiga (20 juli 2012),Van Dattum (20 juli 2012),Zultbroek81 (20 juli 2012)

Last Online
    8 november 2024 @ 21:06
    Discussies
    7
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Mijn leven als pannenkoek is voorbij en ik heb die carrière afgesloten met mijn mooiste pannenkoekdame ooit, die ik voor 10 maanden had.
    Misschien een idee voor GT om eens pannenkoeken uit te delen ipv Pizza om 22:30 uur....

Last Online
    1 december 2024 @ 23:18
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Was van plan zaterdag naar GT te gaan, maar het werd vrijdag. Er was op het werk toch geen bal te doen dus maar de middag vrij genomen en richting het zuiden afgezakt. Om half 4 binnen en vier uur later de moed opgegeven. Niks van mijn gading zat er bij. Half uurtje verder getufd naar Roermond om bij YY uiteindelijk wel raak te schieten.

Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Discussies
    2
    Thanks
    3.449

Standaard

Laplagne zal gelijk maar met een bekentenis komen: ik schrijf niet altijd na mijn Golden Time-bezoeken een verslag op deze site. Het komt er meestal door drukke werkzaamheden soms gewoon niet van. We kennen het allemaal wel: tijdgebrek. Met deze bekentenis val ik misschien wel nooit meer in de prijzen voor een vrijkaart, maar eerlijkheid duurt het langst. Daarom ook een vraag: Laplagne had begin juni een kamerbezoek met Ina waarvan ik mijn telefoon een korte notitie van 'super, een echte topper enz.' had staan. Maar eerlijk gezegd kon ik een paar weken later mij niets meer van deze Ina herinneren. Zag wel dat 'Van Dattum' op 8 juli van dit jaar een item over ene Ina was gestart, maar deze dame was niet begonnen in Golden Time en dat kon zij dus niet zijn. Ik heb het onlangs nog aan andere ijsberen in Golden Time gevraagd en nog eens goed naar de dames gekeken, maar bij niemand ging een zogenaamd lichtje branden. Kan 1 van jullie mij misschien iets verder helpen over deze Ina? Mijn dank is bij voorbaat groot.

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Weet iemand toevallig of Diana lang stijl blond haar? Ik twijfel of ik haar gezien heb, ja hoe is dat mogelijk
    Helaas zie ik op de site verder geen info van haar (gezocht op dames/GT..naam Diana).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    even aan Boy69 een update gevraagd. Zolang de dames maar jong en dun zijn weet hij wel hoe ze heten en hoe ze op de kamer zijn. Hij is echt een wandelende club encyclopedie!
    Louisse komt naar me toe met de mededeling dat mijn "Diana" toch is gekomen, ik was blij verrast! Maanden niet meer gezien, af en toe via Whatts App gesproken. Maar dat is niet haar sterkste punt, communicatie buiten de club. Maar daar was ze, 1.70 hoog, gebruind lichaam, zijdezachte huid, lange blonde haren en ogen om in te verdrinken.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten