Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Lächeln Viviane (Duits) (weer een nieuwe) (GT)

Haarkleur/-lengte : zwart lang haar tot haar billen
    Lengte dame : 185
    Postuur/Cupmaat : zeer slank/Cup A
    Nationaliteit/Taal : duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings :boven haar billen
    Service: NMC,PZC
    Voordelen: Mooie verschijnig strak rond kontje
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

Mooie verschijnig strak rond kontje. Jammer dat deze dame als enige vrij veel bezet was,maar mocht ze er zijn volgende week dan vul ik de rest wel aan:D

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Hele fraaie dame, echter een nadeel: ze zoent niet, helaas. 'Nur privat'. En dat geeft ze wel netjes aan voor je de sleutel vraagt.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Hele fraaie dame, echter een nadeel: ze zoent niet, helaas. 'Nur privat'. En dat geeft ze wel netjes aan voor je de sleutel vraagt.
    Das jammer want ik hou wel van knutschen:p maar ze heeft zulke mooie billen. Dus ik denk toch dat ik wel voor ga

Saluti L Diablo

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ik kon deze verschijning niet weerstaan.Ondanks dat ze niet tongt was al het overige:p Tjonge wat een eind is die meid,toen ze haar hakken nog aan had kwam ik precies op de hoogte van haar tepels te zitten
    Eenmaal op de kamer aangekomen ben ik er eerst maar eens lekker voor gaan liggen.Terwijl ze mij lekker oraal verwende genot ik van me uitzicht, wat een perfect figuurtje heeft ze. Daarna omdat ik niet van der bovenste lipjes mooit proeven maar naar beneden gekropen en daar aan begonnen:p
    Tja en toen want mis is niks met zo,n lange dame dus daarom maar eerst voor de cowride gekozen. Zo ligt als een veertje liet ik haar tussen me handen op en neer rijden. Tenslotten in doggy het geheel afgemaakt. Jammer dat ik met me handen net niet bij haar borsten kwam,daarom maar haar extra gestimuleerd

Mooie meid met een heerlijk figuur. Echter weinig herhalings gevaar omdat er van dit caliber nog genoeg rond loopt.Maar voor een lekker half uurtje verveel je je eigen niet met haar

Saluti L Diablo

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 23 januari

Een lang eind, superslank en een heel fraai figuur en mooi koppie. Zoenen doet ze helaas niet. Desondanks toch eens meegenomen voor een lekker halfuurtje. Op de kamer profi, vriendelijk en lekkere sex en genieten van haar prachtige lijf, desondanks weinig herhalingsgevaar. Te weinig klik.

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

ik ben gisteren ook met viviane meegegaan.. ik zag haar binnekomen en ze ging zich uitgebreid staan te douchen dus frisser kun je ze niet hebben... meteen haar vastgelegd dus ik was de eerste.. ze gaf wel meteen aan dat ze niet kust...wat ik wel jammer vond maar ik had nu toch al die tijd gewacht dus dacht ik van laat haar dan toch maar even meenemen... een landgenoot vond haar ook wel erg mooi dus mischien dat hij later ook nog met haar weg is gegaan....

aangekomen in de kamer begon ze te pijpen was wel lekker....ik wilde haar vingeren mocht niet... ja er omheen wel maar niet erin... nou toen maar beetje liggen chilllen terwijl ze me pijpte en daarna heb ik haar op mij laten zitten en heb haar maar mij klaar laten rijden....al met al voor 50 euro niet verkeerd maar niet voor mij voor herhalingvatbaar....maar ze is wel eerlijk dat ze vantevoren alles uitlegd dus op de kamer geen verassingen

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Vivian(e)

okie, sie sagt vor der "Schlüsselfrage" dass sie nicht küsst und sich nicht in den A..... poppen lässt. Klar, so ein Killerarsch turnt an und das Gesicht ist auch "einladend"
    Dass es keine "Überraschungen" auf dem Zimmer gibt kann ich nicht bestätigen:
    1. sie bläst wie eine Russin
    2. sie poppt wie eine Rumänin (die "Massage" mit ihrer ausgeprägten Mumu-Muskulatur ist wahrlich eine Überraschung )
    Konversation wie mit einer deutschen (war keine Überraschung, *loltz)
    Grüße vom überraschten Harald

Last Online
    22 december 2023 @ 02:13
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard waar is dit toppertje gebleven???

waar is dit toppertje gebleven??? schijnbaar weggepest door minder aardige "collega's".

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten