Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    7 juni 2018 @ 17:41
    Discussies
    24
    Thanks
    197

Standaard Theresa (Tsjechische )

Naam : Theresa

Nationaliteit / Taal : Tsjechische/Duits

Leeftijd : 27 jaar

Haarkleur / Lengte : blond / Lang

Lengte : 1.58 m

Postuur / Cupmaat : 34 slank/wespentaille /A-B

Tatoeage / Piercing : niet opgemerkt/ in oren

Service : standaard sauna niveau, PZC,TZ(mondjesmaat)

Voordeel: Mooie meid met super goede billen!

Nadeel: weinig spontaan en enigszins zakelijk

Prijs: het gebruikelijke tarief voor half uur.

Deze mooie slanke dame zat mooi te zitten wezen op de bankjes achter aan de theke, en viel op door haar blonde haren en een sexy wit korset gewikkeld om haar fraaie figuurtje. Ondanks enige twijfel om haar norse blik toch naast haar gaan zitten en kennis gemaakt! Na enkele beleefheden te hebben uitgewisseld haar gevraagd Saabie te vergezellen naar een van de suites van LR. Helaas wachttijden die opliepen tot ruim uur!
    Ondanks dat er weinig conversatie mogelijk was met haar toch heerlijk tegen haar aangeleund en de tijd gedood door haar lekkere rozengeur op te snuiven en de jaloerse blikken van sommige aanwezige beren af te hebben afgeslagen eindelijk een sleutel bemachtigd. Op kamer aangekomen begon ze redelijk snel het standaard programma af te spelen wat resulteerde in een redelijk korte sesie van 20 min! Behalve pure geiligheid van Saabie zelf en feit dat ze nu eenmaal een optickfuck is en derhalve Saabie’s verwachtingen in deze al waren bijgesteld kwam ze weg met gemiddelde sessie. “Been there, done that”
    Bazinga.....

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Maandagen zijn gewoon de minste dagen in een club, waarom ga ik dan toch die uitdaging aan? Om me zelf te kastijden waarschijnlijk, anders weet ik het echt niet.

Ik begin de dag met een dansje... (Luister altijd naar Giel 3FM) Nee, ik begin vandaag bij GT, toch mijn tent vanwege mijn nummer 1 "Monique". Ik wilde haar verassen, aangezien ze er vorige week niet veel dagen was verwachte ik haar deze week al vanaf maandag. Aangekomen wist me de parkeerwacht me al te vertellen dat ze er nog niet was. Maar wat niet is kan nog komen. Mijn toegangs A4 werd met argusogen bekeken door die nieuwe blonde theke, maar gelukkig stond de vrouw van de baas in de buurt en die riep al gelijk "Eisberenforum!" is OK. Voordeel ik mocht zonder te betalen naar binnen, nadeel is dat: "my cover was blown".
    De line-up was klein maar van een goed niveau. Na 2 rondjes toch maar even een hapje eten, mijn keuze was varkensvlees met aardappelen en kool. Vlees was heerlijk mals, alleen te zout. Het was rustig in de tent en zaten alleen enkele Roemeense vrouwen aan een tafel en een verdwaalde beer. Bij die het groepje vrouwen ook de nicht van Larissa. Ik had al eens eerder met haar gesproken en ik vond het wel een leuke meid die Ireen. Leuke kop op, niet te mager net niet te dik. Na wat rondjes te hebben gelopen wilde ik toch met Ireen naar de kamer, toch maar aangesproken en gewoon gevraagd of zie TZ op de kamer? No! Ok dat was my Cue, ik ga naar Living Room.

Met een kortings-VIP kaart vertrokken naar Living Room. Bij aankomst kijkt de theke me raar aan en controleert het kaartje met CSI precisie. Tja sinds nine-eleven hebben alle donker uitziende mannen het moeilijk om überhaupt ergens binnen te komen.
    Maar uiteindelijk toch in het witte ijsberenpak gestoken en direct op zoek naar een leuke dame voor wat fun. Ik had redelijk wat haast want ik werd om 22 uur in PHG verwacht voor een tweede ontmoeting met Anna.
    Na 2 rondjes had ik het wel gezien, aantal ijsberen was bijzonder laag. Dames waren in de meerderheid, wat een beer altijd goed vind. Aan de bar een drankje besteld en daar zag ik haar voor het eerst, Theresa was haar naam. Een blonde schoonheid, typische opticfuck, zeer slank maar alles in de juiste proporties. Mooie blauwe ogen (mijn kick), gebruind lichaam en een leuke spontane lach.

Zo verlegen als ik ben, aanschouw ik haar vanuit een bankje. Ze zit naast een vriendin en drinkt een kopje koffie, wat zal ik doen. Het is geen Lisa van GT, dus ik zou haar durven aan te spreken. Maar ik besluit om gewoon nonchalant een 3de ronde te maken. Gelukkig moet ik langs haar door, tussen de bar en de gokkasten aan de langszijde van de bar en raamkant. Ze houd me tegen met een knietje, gelukkig geen schade aan mijn edele delen. Toch wel leuk om zo het ijs te breken, ze had me al zien lonken en als DVP-pro moet ze iedere kans grijpen. Nu was het gelukkig mijn beurt. Ik had geld erop gezet dat ze een Duitse was, geniet mijn voorkeur, maar ze kwam uit Brno Tsjechië. Woonde hier zo'n 2 jaar en sprak goed Duits. Standaard sollicitatie vragenlijst afgewerkt en hoppa naar kamer1!

Het is geen Verena met 172 cm, maar een 10 cm korter. Ik had een tamme sessie verwacht, maar ze begon toch lekker te TZ, wel op een rare manier. Ik heb dat nog eens gehad met een kleine blonde Poolse meid, ze tongde dus met de onderkant van haar tong! Maar na een 10 minuten had ik haar een beetje op GJ niveau. Ze zakte af via mijn tepels naar mijn slappe janus.... Inderdaad slap! Hier klopt iets niet, maar even wachten welk effect haar mond rond mijn lul deed. Iets beter maar niet veel, dus toch maar even mijn blaas legen. Ff een kort maar effectief douchje erachteraan.

Terug gekomen lag ze heerlijk op me te wachten, ik duwde haar benen wijdbeens en begon aan een van mijn favoriete bezigheden bij dames. Beffen! Tijdens het beffen werd ze een beetje vochtig en ik word daar botergeil van zeg. Dus zonder erbij na te denken duw ik mijn middelvinger in haar kut en ze protesteert helemaal niet. Ze kreunt er gewoon bij. Ze beweegt met haar heupen, schokt af en toe en kreunt net iets te overdreven. Maar ik laat haar lekker begaan, in dat opzicht is ze wel een beetje profi.

Op mijn knieën bied ik haar mijn lul aan voor een orale behandeling, waar ze direct op hapt. Normaal duurt het wel een tijdje voordat ik mijn hoogtepunt bereik. Maar nu is het zover, ik had geen tijd voor te vragen of FT tot haar repertoire hoort. Maar ze voelde hem al aankomen, en het was alweer een hele tijd geleden een FT. En het voelde heerlijk aan. Nog even wat keuvelen, wat ze ook goed doet, de tijd vol lullen. Maar ik ga na een uurtje zeer tevreden de kamer af. Betaal haar netjes een mooi rond bedrag en maak me klaar voor vertrek naar PHG.

3. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 1 mei 2012),BSesamstraat ( 1 mei 2012),Megaboob ( 1 mei 2012)

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Nota paspoortje : Tattoo alert ;deze dame heeft Dolfijntjes tattoo op rechterarm.

Deze Theresa is een echte OPTIC FICK;zij heeft een perfect body ; ik geef haar een 10
    Zij is een zeer rustige,zelfs ietwat verlegen dame.
    Normaal mijd ik deze dames maar ze had iets en ik knoopte in de huiskamer een gesprek met haar aan.Dit gesprek begon een beetje moeizaam omdat ze wat timide is.
    Na een hele tijd wat bla bla bla vroeg ze ineens of ik zin had om wat lust zu haben
    En zo belanden we in de kamer.
    Theresa begon zeer intiem zachtjes aan TZ,dit was buitenaards...dit was een super de luxe gevoel;het kussen met haar maakte iets in mij los dat ik liever niet beleef!!!
    Mijn hart begon te smelten..na het intieme gezoen begon ze aan een hemelse pijpbeurt;wat a feeling!!!
    Daarna moest ik haar bangen,ik nam haar in missio en verder kwam ik niet..met haar blik kwam ik heerlijk klaar.
    Nadien was de after-sales zo geweldig dat ik een tweede sessie met haar besloot.
    Bij deze sessie heb ik een FT laten doen die zo heftig was dat ik effie niet meer op mijn benen kon staan!!!
    Fazit : Ik ben een beetje in love maar ik ga me proberen te beheersen!!!

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

5. Onderstaande 4 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (22 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),Megaboob (22 juli 2012),wervelwind (24 juli 2012)

Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Zit nu tegenover me in GT

7. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

kempie (25 juli 2012)

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Kan weer terug naar LR verplaatst worden.

9. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (27 juli 2012)

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Kan weer terug naar LR verplaatst worden.
    Tijdens mijn LR bezoek gaf Theresa mij inderdaad aan dat deze club haar erg goed ligt en ze hier sowieso wil blijven.
    Uiteraard kan het al eens voorkomen dat een LR dame 1 dag naar GT gaat of vice versa aangezien het dezelfde holding is

Binnekort ga ik met deze superlieve dame in LR nog eens afspreken

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

Last Online
    Vandaag @ 08:13
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Ken haar niet maar lijkt me mijn type. Jammer dat ze alweer terug is naar LR.

Regels voor berichten