Ying Yang, de week na nieuwjaar me nog super geamuseerd, maar gisteren vrijdag, pffff, als dat de hedendaagse Yin Yang is, dan zal het nog lang duren eer ik terug ga.
Ik ben al niet een echte YY fan omdat je er volgens mij teveel moet onderhandelen over wat wel wat niet wat kost het, ik ben die koehandel een beetje beu.
Ik ga liever naar een club als PSR waar je weet wat je krijgt voor je geld, maar bon, ik kon niet zo vroeg vertrekken en YY is al vlug een goed uur dichter bij huis dan PSR, zo draaide ik nog even voor 19uur de toch wel goed gevulde parking op.
Hoewel de ruiten van mijn wagen dicht waren voor de airco, hoorde ik reeds de luide baets, ik dacht dat die van uit de tuin kwamen, maar later zou blijken dat ze wel degelijk uit de bar klonken.
Het was “negermuziek” voor zij die het snappen, neen ik heb niets tegen onze zwarte medemens maar wel iets tegen die echte “negermuziek” kerels die vertellen dat ze je kont gaan neuken op een zware baet is niets voor mij.
Ook mooie zwartje met een lekker lijf die op een baet liggen te gekkken van yae yae i’ts me yae yae zijn ook niet voor mij oren bestemd.
Amerikaanse Rap en R&b (gestolen van Ritme & Blues) is nooit mijn ding geweest, en wat er uit de klankkasten van YY kwam al zeker niet. Ik heb op heel die avond niet 1 bekend nummer gehoord.
Later zo blijken waarom.
Aan de kassa meteen 50€ gedropt en in ruil een handdoek en badjas gekregen. Gaan ze het nooit leren in dit hol.
Sinds de handdoeken niet langer vrij te nemen zijn, droogt iedereen zich af met de lakens die eigenlijk bedoeld zijn om in de sauna onder je poep en voeten te leggen.
Maar bon, dat is enkel een minpuntje.
Even nog voor het douche een rondje gemaakt, eerste vraag, van wie zijn al die wagens hier.
Een aantal ijsberen en enkele bruine beren (pooiers voor de newbies) hingen rond de bar, de een genoot van zijn gratis drankje, de ander van zijn veel te dure cocktail. 7€50 is er wel echt over.
Meteen bleek waarom de muziek klote was. 2 jonge DJ’s van het witte neger type (ze gedragen zig als negers maar zijn blank) waren netjes in de mix negermuziek aan het draaien, buiten die twee, en 2 meiden, interesseerde dat geen kat.
Die gasten vonden “hun muziek” wel de Max, maar het publiek genoot er duidelijk niet van.
Pas later als er wat dance muziek door de kasten rammelde kwam er wat beweging bij de jongste ijsberen.
Als DJ moet je dan weten dat er publiek is voor dit genre en even verder doen.
Neen hoor onze witte negers besloten na een 4 tal nummertje terug naar hun neger muziek te grijpen. Daarop begonnen weer de twee zelfde meiden met hun kont te draaien. Best leuk dat kontwerk trouwens.
Die twee kontdraaisters heb ik niet naar kamer zien gaan trouwens. Ik vraag mij af wat die daar kwamen ioen. Ja enkel met hun kont draaien zeker.
Het was een fenomeen dat ik enkele jaren gelden ook in meerdere parencub zag. Eten zuipen en kontdraaien maar neuken eee wat is dat?
In de bar eigenlijk geen “doenbare meisjes” gezien, ook geen oude bekenden waar ik mijn pijlen kon op richten.
Dan maar naar het natte gedeelte getrokken, jongens, het was daar net een sauna. Vochtig warm, te warm, veel te warm, om benauwd van te worden.
Toch een douche genomen onder die klote spaarkoppen waar dan weer veel te warm water uitkomt.
Vooraf ingestelde douches is nooit mijn ding. Meestal zijn ze te warm, en in het andere geval zijn ze ijskoud.
Een douche moet je zelf kunnen instellen op de temperatuur die je zelf wenst, dan zijn ze voor iedereen goed.
Dus maar vlug het natte gedeelte verlaten, ’t was me daar veel de vochtig warm
Dan maar naar de BQQ. Deze bood hamburgers, worst en kippenborst. Verder een buffet met teveel mayonaise, geen sla, geen tomaat wel wat viezigheid waarvan je je kon afvragen wat daar nu inzat.
Dan maar wat koude rode kool en broccoli genomen een hamburgertje, een kippenborstje en wat frietjes met de nodige saus.
De frietjes waren koud en heb ik in de vuilbak gekieperd, wat stokbrood genomen dan maar.
Het vlees zelf moet daar al een tijdje hebben gelegen. Het was droog, uitgeschroeid te lang warm gehouden, eetbaar omdat ik honger had, Maar niets sappig meer.
Tijdens het verorberen van deze maaltijd, het terras even bekeken. Aan een tafel bij 2 beren zat een mulatje met rosse krullen. Ze zag er best leuk mooi en knap uit, maar ze zou gans de tijd bij die gasten blijven zitten. Hoewel ze glimlachte als je oogcontact zocht.
.
Verder opvallend veel dikke dames neen geen vollere maar echt dikke, met hangbuik en dito tieten.
En verder veel ouwe tantes het MILF zijn allang voorbij. Door de make-up visueel op het eerste gezicht nog goed uitziende. Maar eens ze hun handdoek lieten zakken zag je enkel nog rimpels.
Dames die je in zaken al het Rozenhof en de Rio (Herentals & Grobbendonk) ook ziet, maar nog een slag ouder.
Wie die “ouwe wijven” in YY heeft gedropt is me een raadsel, ik weet enkel dat ze er niet thuis horen. Zaken als deze moeten overladen zijn met jonge hertjes die bij voorkeur nog een goede service geven.
Aangevuld mets wat oude meiden van midden 30 tot maximum 40; de dames met der ervaring, diegenen die u alle hoeken van de kamer laten zien.
Eigenlijk was YY eerder een oude wijvenkot gisteren, en daar betaal ik geen 50€ voor.
Ik kreeg al spijt want GT is amper 20km verder, ik had misschien beter op mijn gaspedaal geduwd en richting Brüggen gereden.
Dan maar van de sauna en het zwembad gebruik gemaakt. Trouwens de temperatuur van het buitenzwembad was ideaal als je net uit de sauna kwam.
Terug wat gaan rondlopen dan maar…..
Af en toe zag ik toch een knap jong ding, maar als ik er een praatje wou mee maken waren ze of Hongaars, en van de Hongaarse in YY blijf je beter af, of ze deden enkel PMC of geen TZ.
Het leek er op dat ik unpopt de zaak zou verlaten tot…….
In de vernieuwde kino, waar de baemer werd vervangen door een reuze scherm (LED denk ik) lag een creools meisje alleen te zijn. Ik had haar eerder even in de bar opgemerkt maar ze was verdwenen voor ik haar kon aanspreken.
Nu even bij haar gaan zitten, ze sprak Duits en zei me dat ze Monica heette. Na een beetje bla bla bla te weten gekomen dat ze TZ PZC NMC ik ze mocht beffen en vingeren, kortom een service zoals ik die wil in zaken als deze.
De prijs even gevraagd en net zoals in de clubs rond Keuelen en verder 50 per half uur. Ik heb de indruk dat in YY de 50-25 regel stilaan verleden tijd is.
FT was zoals vanouds 25 extra.
Na een dikke lekkere TZ blijven hangen voor een uur in de kino, deze meid pijpt echt als de beste, tongzoen lekker en en neukt met je mee, meerdere standjes later kwam ik klaar, het was een van de betere sessies ooit, ze had dan ook bijna een vol uur geduurd.
Nog even liggen nagenieten en een knuffel en een tongzoen later gingen we arm in arm naar boven en rekende ik af aan de veel te kleine lockers.
Wie zag ik daar,Poolse en bijna perfect NL sprekende Sylvia, al jaren mijn vaste date in YY, had ik pech, terwijl ik dacht dat ze net aan kwam, was ze daarentegen net aangekleed en ging ze huiswaarts, dat was even jammer.
Dit keer gebruik gemaakt van de douche aan de kleedkamer. In dat natte hol was het me veel de heet. Ook hier weer spaarkoppen en te warm water, mar bon we waren weer proper gewassen.
Beneden aan de kamers hangt nu ook en scherm, daarop kan je zien welke kamers er vrij zijn.
Rood is bezet, oranje zijn ze aan het kuisen en groen is vrij. Kamer 11 stond grijs, wil zeggen dat ze niet ter beschikking is (werken?)
Zo leer je dat YY 7 kamers beneden en 7 kamers boven heeft, daarvan was er 1 buiten gebruik en 5 bezet.
Veel gekamerd werd er op dat moment dus niet.
Onder het scherm verscheen een tekst.
Vanaf 1 september zal na ruim 8 jaar de prijs aangepast worden van 50 naar 60€.
Wie echter voor 14 uur binnen komt zal 50€ betalen.
Dames betalen voortaan 50€ (vroeger 35)
Ik vrees dat dit het einde van YY kan betekenen..
Er waren al niet veel beren, en ook niet veel jonge meiden. Als zowel beren als meiden nu nog meer gaan moeten dokken…… Ik vrees het ergste.
Nog een tijdje rondgelopen in en rond de zaak, maar niet een vrouw gezien waarin ik nog 50€ wou investeren.
Dan maar even over 10 de zaak verlaten.
In gedachte, het gaat de verkeerde kant op met YY. De DJ’s zijn geen meerwaarde, de oude en/of dikke vrouwen ook al niet en de BBQ was eigenlijk ook niet veel waard.
Waarom zou ik hier nog terug komen?????
Er zijn clubs genoeg waar wel voldoende vrouwen zijn, waar geen klote muziek wordt gedraaid, waar het eten, al dan niet BBQ wel Ok is, en waar ik toch maar 50€ inkom betaal (of soms zelfs minder)
Het zal nog lang duren eer ik nog eens naar YY ga vrees ik
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit