Ja, hier kan ik me helemaal in vinden!Oorspronkelijk geplaatst door nkg
Niemand weet precies wat er gebeurt tussen jou en het meisje waarmee je op de kamer bent.
Jack42
Ja, hier kan ik me helemaal in vinden!Oorspronkelijk geplaatst door nkg
Niemand weet precies wat er gebeurt tussen jou en het meisje waarmee je op de kamer bent.
Jack42
Laatst gewijzigd door Jack42; 8 december 2005 om 17:31
Tja weten jullie dat ik nu eens moet bekennen dat me PHG broer wel de spijker op zijn kop slaat. Ik blijf erbij dat er zeker wel een goede *klik* kan zijn tussen een ijsbeer (ik of een ander) en een meid die daar is (al dan niet uit vrije wil).Oorspronkelijk geplaatst door jack42
In de loop der tijd heb ik paar dingen geleerd en ja noem het zoals je wil...maar wees eerlijk, oprecht en respecteer de meiden die dr werken en laat zeker niet het achterste van je tong zien aan je collega-ijsberen. Dat is ook de reden dat ik me wel eens stoor aan de manier van schrijven van een aantal ijsberen hier..alsof de dames gebruiksvoorwerpen zijn of een persoonlijk eigendom.....
Het is allemaal surrealisitsch, daar ben ik min of meer van overtuigd, maar ik heb het idee dat dr velen zijn die ergens toch die stiekeme droom (of fantasie) hebben dat er meer kan ontstaan dan al die betaalde bezoekjes.
Ook ik heb mijn favoriete dames en daar stap(te) ik niet zo snel van af...het is altijd leuker en gezelliger als je mekaar beter *kent*....![]()
Tot zover :wink:
Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:
Ik sluit me helemaal bij NKG en Scoobert aan.
Maar ik wil meteen een algemene Quote neerzetten!!!!!!!!!!!
In de clubs is het altijd gezellig zowel met de vrouwen alsook het (soms slap) ouwehoeren met de collega ijsberen.
Maar helaas ziitten hier van die eikels tussen die zaken verdraaien en dingen zeggen tegen anderen ( vooral tegen de dames) die absoluut niet waar zijn, die tijdens het slappe ouwehoeren ter sprake komen.
Diegene die dit aangaa(t) (n). ALSTUBLIEFT STOP HIERMEE, WE ZITTEN NIET MEER OP EEN KLEUTERSCHOOL!!!!!!!!!!!!!!
Het hoogst haalbare? Verdonk het licht laten zien? Of een geschikte vervanger aanstellen die wel het hoogst haalbare waar kan c.q wil maken,....
Bron: punt.nl
![]()
m2c
Mon cher ami:
Ik denk niet dat wij op deze forum slecht tegen de dames spreken. Bij een ijsbeer is de dame goed, bij de tweede ijsbeer is ze slecht, de derde ijsbeer is in de hemel met dezelfde dame..........![]()
De postings zijn altijd (!) subjectief, als elke van ons over zijn eigene ervaringen sprekt. En deze ervaringen zijn nu eens verschillend. :smile:
groetjes neukie :wink:
@neukie
sehe ich genauso
@raymond
you mean exaggeration or lying? If its exaggeration (or the opposite of course) neukies answer is the best.
But if somebody writes lies about a girl - esspecially about what she do in room - it will normally (i mean normally and not in every special case) not work. Because there will be other guys who know it better and they will write something different.
You read a concrete posting where somebody lies? If yes why you don´t write your experience? I would do.
Gruß
bitchhunter
Ondertitelen is niet nodig hoor. Ik heb het prima gelezen. Misschien schrijf je het wat ongelukkig.Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
Als je schrijft elkaar "naakt tot op het bot" te kennen is het vreemd als er op een later moment maskers afvallen. Er was toch niets te verbergen schreef je? Van prostituees waar ikzelf regelmatig kwam en kom weet ik redelijk goed welk deel de illusie is die ze bieden en welk deel echt is. Dan is er geen sprake van een masker dat afvalt maar eentje waarvan ik weet dat het gewoon afgezet kan worden. Als dat een verrassing is ken je elkaar blijkbaar toch niet echt "naakt tot op het bot". Ik hou dit punt maar op een misverstand door de manier van schrijven.
Wat betreft jouw mening over schaamte van prostituees over hun beroep moet ik strenger zijn. Ik ben niet "positief bevooroordeeld" zoals je schrijft, ik vind mezelf gewoon een onbevooroordeelde realist. Prostituees hebben niets om zich voor te schamen. Hoe meer mij toegestaan wordt in dit wereldje te kijken hoe groter mijn respect wordt voor meiden die het beroep werkelijk goed proberen uit te oefenen. Er zullen er ongetwijfeld veel zijn die het uit noodzaak doen, er ongelukkig in zijn en liefst een andere betaalde baan zouden hebben. Schaamte komt ongetwijfeld voor maar of dat nou véél voorkomt...? Je generaliseert wél een beetje hoor. Je denkt blijkbaar dat het gebruik van een alias en het ver van huis werken uitingen van schaamte zijn. Dat zijn natuurlijk alleen maar begrijpelijke reacties op bestaande vooroordelen en de wens de eigen privacy te beschermen tegen mensen die met die vooroordelen behept zijn. Denk je dat niet elke prostituee zou willen dat haar beroep als normaal, eerzaam beroep gezien zou worden waar ze gewoon vrij over kan praten? Wel dus! Helaas bestaan er vooroordelen en moeten ze zich daartegen beschermen. Maar doen wij dat hier niet óók allemaal? Ik zie hier uitsluitend aliassen. Wil dat zeggen dat wij ons schamen de meisjes-van-plezier te bezoeken? Nee dus.
Laatst gewijzigd door porcus; 9 december 2005 om 12:42
Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.
kloppt allet precies.![]()
Onze engeltjes hebben twee leven, een leven in de club en een leven in het reallife. Ze schamen zich niet dat ze prostituees zijn. Het prob voor onze dames is alleen de fact dat ze underdogs zijn, als andere om haar beroep wat weten.![]()
Dat is de reden waarom ze minstens 80 km rijden, zo dat ze geen mens herkent.
Dat prob is onze (ik weet dat woord op nederlands niet, ik zeg het op duits) Gesellschaft.
Groetjes neukie :wink:
Genau Neukie, je hebt precies verteld waar het werkelijk om draait bij die vrouwen............Oorspronkelijk geplaatst door neukie
"Gesellschaft" kan meerdere betekenissen hebben maar ik neem aan dat je "de maatschappij" bedoelt.Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Het is inderdaad de maatschappij, die bol staat van de vooroordelen en zowel de prostituees als ons een negatief stempel opdrukt, die hier het probleem is. Als iemand zich moet schamen is het de maatschappij voor het er überhaupt op na houden van vooroordelen ten opzichte van gewoon nette mensen.
Laatst gewijzigd door porcus; 10 december 2005 om 08:34
Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.
Yes well, "de maatschappij" , bedankt porcus. Ik was niet zeker welked woord ik gebruik als ik "Gesellschaft" verschillend in het nederlandse vertalen kan.
Dat prob is - volgens mij - eerder in D-land dan in de Nederlande, als prostitutie bij jullie een gewoone en ook eerder een legaale job is en bij ons in D-land niet zo zeer.....![]()
groetjes van neukie die nu naar een lekkeret engeltje kijken gaat.....![]()
Laatst gewijzigd door neukie; 12 december 2005 om 01:59