Pagina 43 van 64 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.051 t/m 1.075 van 1592
    Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fordsierra
    .................maar iemand die geil wordt op Mara die is thuis ook niets gewoon
    ???? lees ik dit goed ??? Mara is 200% GFE
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    23 september 2024 @ 23:46
    Discussies
    13
    Thanks
    92

Standaard

Het lijkt mij goed dat fordsierra iets meer toelichting geeft. Mijn eigen indrukken, de laatste ervaringen van eind vorig jaar, zijn toch wel anders.

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    Het lijkt mij goed dat fordsierra iets meer toelichting geeft. Mijn eigen indrukken, de laatste ervaringen van eind vorig jaar, zijn toch wel anders.
    Nou, op zich moet iemand met een dergelijke zoekfrequentie het wel weten maar....
    Hoe iemand een degrelijk ferquentie bij kan houden als het hem niet bevalt is me een raadsel.

Dat er hier en daar wat overgewicht is en dat er hier en daar wat laag hangt is waar en dat er geen kwaad woord over Anna te vertellen is klopt ook maar verder.....

Last Online
    14 januari 2024 @ 19:51
    Discussies
    18
    Thanks
    31

Standaard

Eerlijk is eerlijk; qua dames vind ik dit een van de beste clubs. Wat welness betreft is het wat kleinschaliger (alleen sauna) maar de dames en service is top.

Last Online
    20 april 2024 @ 23:27
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Tsjonge wat een commotie omdat ik niet heb geschreven dat het de beste club van Duitsland is met de mooiste meiden.
    De service van de meiden is top eenmaal dat je bij hun zit maar tussen 2 kamergangen door zijn zij even lusteloos als de weinige aanwezige heren die nors voor zicht uitkijkend, sprakeloos en (half) slapend op de couch zitten. Zij doen ook geen moeite meer om enige animo in de tent te brengen en zodoende slaat de verveling zeer snel toe, zeker als je er een daguitstap van wil maken. De concurrentie van nieuwe meiden is nihil want die verdwijnen telkens sneller als ze gekomen zijn en ik kan mij moeilijk voorstellen dat daar allen moeder theresia's tussen zitten die de hof standard niet beheeersen.
    Samengevat: voor zeer goede sex meer dan ok, voor een daguitstap gezien de afstand verveling troef.

Last Online
    Vandaag @ 22:48
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Wat ik gedaan heb die ene keer dat ik in het hofje was: Kwam zo rond een 14.00 aan en ben rond 20.00 weg gegaan,een top tijd gehad daar,maar inderdaad tussen de sessies door kan de verveling toeslaan.Ik zelf heb ook altijd wat recupeertime nodig.
    Gelukkig waren er twee gezellige forumberen die dag daar (Lustman en Sphinx) ,en met een praatje hier en daar vliegt de tijd.
    Voor de gezellige sfeer ( En een leuke dame) ben ik daarna doorgereden naar Happy Garden.

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Wat ik gedaan heb die ene keer dat ik in het hofje was: Kwam zo rond een 14.00 aan en ben rond 20.00 weg gegaan,een top tijd gehad daar,maar inderdaad tussen de sessies door kan de verveling toeslaan.Ik zelf heb ook altijd wat recupeertime nodig.
    Gelukkig waren er twee gezellige forumberen die dag daar (Lustman en Sphinx) ,en met een praatje hier en daar vliegt de tijd.
    Voor de gezellige sfeer ( En een leuke dame) ben ik daarna doorgereden naar Happy Garden.
    Meestal gaan ik in groep, naar dit hol, want inderdaad buiten lekkere seks is er niets te beleven. En als we een tweede zak aandoen, dan is dat PSR, die is tenminste dicht in de buurt (10 min ongever)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Vandaag @ 23:14
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

"No one would have believed, in the last years of the nineteenth century,
    that human affairs were being watched from the timeless worlds of space.
    No one could have dreamed we were being scrutinized, as someone with a microscope
    studies creatures that swarm and multiply in a drop of water.

Few men even considered the possibility of life on other planets
    and yet, across the gulf of space, minds immeasurably superior to ours
    regarded this Earth with envious eyes, and slowly.. and surely..
    they drew their plans against us."

Deze racebeer vraagt zich soms af wat er in de hoofden van het management omgaat. Oke, als je niet wil dat je professionals in t-shirts lopen van Grateful Dead of BA Barracus kan ik dat nog wel begrijpen, maar om in een van de heetste periodes van het jaar plots met een kledingvoorschrift te komen dat alles met korte mouwen (dus ook nette polo's) verbiedt, nee da's een beetje teveel van het goede. Ik heb dan wss ook totaal geen browniepoints gescoord bij de HRM-manager toen die met te dik zwart wollen pak, te dik overhemd en stropdas, een paar kilo overgewicht na de vakantie en een knalrood hoofd binnen kwam wankelen vorige week maandag en hem vriendelijk "Goedemorgen, lekker weertje heh?" toeriep. Zelf ben ik ook te zwaar, maar ik hield het bij een pantalon in spijkerbroekkleuren, mn oude geruite Jack Wolfskin bloes en een paar wandelschoenen die wat opgepoetst waren. Het knalrode hoofd werd nog roder toen de baas ook binnenkwam en zijn duim naar me opstak. Dat "heel goed, racebeer" deed waarschijnlijk de deur dicht en ik denk dat dat ook de reden was dat ik zaterdag moest overwerken en de IG-tref in Babylon moest laten schieten en ook de vrijdag daarvoor geen vrij kreeg. Soms iets minder impulsief reageren dus

Liar/Cheater

Vrijdagavond na het werk dus meteen de auto opgezocht en met War of the Worlds keihard op de stereo het verkeer in, het was vijf uur, dus met wat geluk en inbegrip van de files rond Eindhoven en Keulen kon ik Hennef op een christelijk tijdstip bereiken. Eve of the War is lekker opzwepend, en die prachtige vertelstem van Richard Burton kalmeert me weer een beetje. Ik dacht al gauw helemaal niet meer aan kledingvoorschriften, kliekjesvorming in de koelkast en in de BRVDM of aantijgingen dat deze racebeer teveel fantasie zou hebben? Pardon? Natuurlijk heb ik teveel fantasie, anders had ik ook geen vergelijking getrokken met dat oude hitje van Won Ton Ton. Zonder die muziektic heb ik dit geschrijf zo lang niet volgehouden. Dan was ik wss op post vol oneliners of fantazuipen teruggevallen of had ik helemaal niks meer laten horen, louter omdat ik dan op zo'n avond alles voor mezelf zou hebben in mijn favoriete club van dit moment. Maar helaas is de realiteit compleet anders: heel de parkeerplaats was vol en ik moest even een rondje rijden voor er iemand opkraste.

Binnen wisselde ik mijn gutschein bij Edith in, kreeg wat verbaasde blikken omdat ik zo laat was (iets na achten) en neem het rampenplan in ogenschouw. Overal dichte deuren waarachter duidelijk geluiden van driftige copulatie te horen zijn, maar de bar is niet leeg, wat heet, boven staat het vol. Onder is het wat minder druk, maar ook hier dichte deuren. Blimey, de lineup krijgt geeneens de tijd om wat op de bank te hangen: Anna, Angie, Babsi, Dana, Erika, Jacky, Katja, Leonie, Jenny, Mara, Nathalie, Susan en masseuse Gaby. Eén nieuweling in de persoon van Valentina, een knappe Roemeense en één herintreder, want na een maand of vier Zomerdienst in Troisdorf en een vakantie is Magda weer teruggekeerd. Net als de laatste keer een gemêleerd gezelschap aan beren: 3 Nederlanders (ik, collega phea en nog iemand), twee Indiërs/Pakistani (ben ik ff kwijt), een Ier die heel goed Duits sprak en voor de rest aardig wat stamgasten uit de omgeving.

Runaway

Ik was me nog aan het afdrogen toen Magda me al kwam begroeten. Ze is haar beugeltje nu kwijt na wat tandartswerk en heeft haar haar wat korter, staat haar wel leuk (net als Josef heeft deze racebeer daar ook wel een zwak voor). Ik besloot avondeten even uit te stellen en als ik beneden naast Magda krijg ik een drieste inval, zullen we Anna er ook bij halen? Beiden zijn er voor te porren en deze racebeer wordt naar alle regels van de kunst ingepakt met afwisselende fanfares en tongzoenen, zowel op de bank als op de kamer. Pas als Magda na een tijdje de Russische houdgreep onderbreekt en zich in reverse cowgirl op me zit, krijg je zo'n typisch omslagpunt waar The Killers ook goed in zijn. Rustige aanloop en ineens een drumroffel waar je helemaal wakker van wordt. Magda's cowgirl tempo is erg verslavend en helaas duurt het dan ook maar kort voor de eerste motor zich knallend opblaast. Verdorie wat een weerzien. Anna maakt een paar slaande bewegingen naar ons en kijkt licht teleurgesteld, maar ik verzeker haar dat ze nog niet van me af is.

Na wat "natafelen" en een douche ga ik eten. De afgelopen weken is Reuter als catering aan de dijk gezet en heeft de eetbare bio etanol plaats gemaakt voor het buffet van Lanternchen, een restaurant in Uckerath waar ik ook wel eens heb gegeten. Over de samenstelling valt misschien te twisten (verdacht veel salami en rookvlees in de salades) en het zal de PSR-koks in hun beste uren (zo rond 16u) niet van streek maken, maar de geschnetzeltes met spätzle (reepjes varkenvlees in champignonsaus met Duitse spaghetti) vonden gretig aftrek na zo'n heftige opening. Phea kwam even goedendag zeggen (was al met Angie meegeweest) en ik zat een tijd te praten met die Ier die ook was komen eten. Ook aan de bar was het een gezellige bedoening, niet in het minst toen een wat aangeschoten gast Erika wilde demonstreren dat hij ook kon dansen. Het leek alsof ie het galopdansje van rapper PSY wilde nadoen, maar hij kreeg zijn voeten niet meer van de grond door teveel drankgebruik dus het zag eruit als een mislukte shuffle Het baltsgedrag van volwassen mensen is interessanter als men denkt, want niet veel later ging ie ook met haar de kamer op (met mede nemen van een glas bier, "per ongeluk" alcoholvrij) Barhangers waren er ook natuurlijk, of ze lusteloos waren weet ik niet, ze kregen er evenals de dames de tijd niet voor, moesten zich steevast in de gesprekken mengen om bij te blijven

Beam me up

Deze racebeer was later op de avond in dubio. Babsi had ik al uitgezwaaid evenals Leonie, Mara was lang bezig en hoe langer ik er eigenlijk over nadacht, leek het een slim idee te zijn om gewoon bij Anna en Magda op herhaling te gaan. Opa Gangnam Style was na twee kamers nog steeds niet uitgefeest en mopperde dat hem ten onrechte een alcohol-verbod was opgelegd; hij eiste een gesprek met de bedrijfsleider. Hij keek er zo verontwaardigd bij dat ik me even afvroeg of hij toneelspeelde. Erika bevestigde ons dat het niet zo was, hij had gemekt dat ze hem 0.0% bier hadden gegeven en haar voor een echte teruggestuurd, daarmee was alles eigenlijk begonnen. Phea kwam op "één pilsje maar" veel verder in de plezierschaal, dolde wat met Jackie en Angie en charmeerde zowat elke dame die langs kwam. Wat hier soms speelt is een gebrek aan communicatie, als je zelf geen initiatief neemt, zullen de meeste dames en beren dat ook niet doen. En laat je niet afschrikken als je de taal niet goed spreekt, deden die twee Indiërs/Pakistani (help me phea welke van de twee was het nu) die bij Reuter sliepen ook niet.

Deze racebeer ging Magda gezelschap houden en een afspraakje voor de tweede ronde was al snel gemaakt, Anna was nog even bezet, maar signaleerde dat het ok was. We hebben dan maar even de muziekcomputer uitgetest met o.a. Gustavo Lima (alina's favoriet) en Michel Telo, Handsome Poets en Go back to the Zoo tussendoor voor de afwisseling en zelfs Opa Gangnam Style had een tip: Gaslight Anthem. Zijn muzieksmaak was duidelijk minder beneveld dan de rest dus. Hij verdween na een high-five weer naar boven en zou later als ik al door Anna en Magda ben omsingeld in een taxi worden gehesen. Ergens deed ie me wel aan "Sockenrolf" uit Samya denken.

We are in this room together

Daarna werd mn aandacht door andere dingen opgeëist en bleek Anna een aantal treiterideeën van Babsi te hebben opgepikt door stiekem mn barkruk weg te draaien, zodat Magda steeds net niet bij kleine Sphinx kan Magda is in een goede bui en kan erom lachen, neemt subtiel wraak door een beetje fanatieker te pijpen dan nodig is. Anna doet wat rustiger, maar zoent en pijpt wel flink dieper. Magda mompelt iets over een stofzuiger en ik denk even dat Anna dat niet hoorde, tot ze terwijl ik Magda bef plots achter haar opduikt alsof ze Dracula is en een beetje bloed nodig heeft als middernachtssnack Magda schrikt en laat uit voorzorg Anna vrije baan om in cowgirl plaats te nemen. Waarna hetzelfde straffe tempo erin gaat als eerder op de avond, maar omdat het nu langer vol is te houden gaan we meteen door in missio. Even pauze en condoomwissel en dan is Magda weer aan de beurt voor een doggy. Zo wisselt het zich nog een paar keer af en is Handsome Poets weer op de achtergrond te horen: "Start a fire, a fire. New kids coming into town. Let's get together, we take over now."

Anna stookt het vuurtje aardig op en met een lekkere finale bloasmeziek krijgt ze er het tweede schot van de avond ook nog uit Bam! We blazen uit met de deur open want we hebben meer dan een beetje warm gekregen. Conclusie is dat een Pools triootje meer dan gewaagd is aan de escapades die ik er met Babsi en Mara uitgooi. Anna is spokoino: rustig, lief en geil. Magda is meer iskierka: een klein vonkje met een grillig karakter dat ineens een uitslaande brand veroorzaakt. Heb ik eerder meegemaakt met Poolse dames en het blijft leuk. Behalve phea en nog een andere Nederlander die nog met Mara bezig is, is iedereen weg. Dus ik ga me ook aankleden. Afgerekend en goedenacht gekust door de Poolse vliegende brigade. Dobranoc i do następnego razu! In de auto gaat de 3FM freaknacht aan en tussen alle vakantieverhalen over in elkaar gemepte Pluto's in Disneyland en verdwenen paspoorten in touringcars draait Giel Beelen de Handsome Poets ook nog maar een keer met het NOS-themanummer van de Olympische Spelen:

"Stakes were high, the rise and fall. No more lies, leave it all
    In the desert, in the desert
    Change the world, paint the place. Bring a toast to peace and grace
    In a new place, in a new place
    We lost track, it doesn't matter
    cause we are on this road together

Let's start a fire, a fire. New kids coming into town
    Lets get together, we take over now
    A fire, a fire, new kids coming into town
    Lets get together, we take over now"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

9. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (27 augustus 2012),dbd67 (27 augustus 2012),Goedemorgenallemaal ( 3 september 2012),louischris (27 augustus 2012),Megaboob (26 augustus 2012),rob45 (28 augustus 2012),satanic surfer (28 augustus 2012),wallace1831 (27 augustus 2012)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

daar was ik dan , een drukke heenreis, waarbij ik dwars door keulen reed om maar wegwerkzaamheden te vermijden, binnen wegen, een heuse klim en bovengekomen parkeerde ik me auto ook nog eens verkeerd....Bernds had een weiland waar een hele lading auto's terecht kon...............dat weiland was bij lange na niet vol, toch druppelen er genoeg mannen naar binnen die je soms ziet binnen en direct met babsi of katja een kamer opgaan. Afijn aangekomen gaf ik een verkeerde vrijkaart af en snelde weer terug naar mijn auto om het juiste printje te overhandigen.....geduldig wachtte de naakte dame met een aardig handvol tieten.....vriendelijk , met gevoel leidde ze me daarna rond en toen ik inde huiskamer terecht kwam zat er vlak bij me....slim als ange was kroop ze steeds dichterbij en ik was zo geil van al haar aandacht, dat toen ze me kuste ik dacht wow wat een hete bliksem is dat.....lang zoenden en daarna een kamer...op de kamer ging dat onverminderd voort en op een hele subtiele zachte manier pijpte Angie maar door, zachtjes likkend....ik wilde wat meer tempo en besloot er maar eens bovenop te gaan liggen, nadat ik haar kutje wat had bewerkt.....ze opende gewillig haar benen en deze volslanke rolmops was geil en nat......tweede ronde zij weer volop, wat harder pijpen en op mijn verzoek en ik met een vinger in haar kutje...........ze spoot het hele laken vol.....tjonge wat een vochtig meisie, ik neukte daarna doggiestijl en dat deed ik met verve, helaas de druk was te hoog...met mijn handen even een paar rukken en daarna haar handjes en mondje zorgden voor een mond vol......., met mijn toestemming deed ze haar mond weer open liet mijn witte explosie terugvallen over mijn nog fier overeindstaande Willie...Dat was angie, ik begreep nu al waarom bernds de hemel wordt ingeprezen door velen, wat een passie en inzet en oprecht vriendelijke ontspannen tent is bernds zeg!!!!!!!!!!nee geen gt , geen lr geen fg geen fkk goch geen oedt zeker geen VV kunnen hier tegenop....wellicht qua geilheid een dame bij Freude....alleen die leiding is naar mijn smaak behoorlijk asociaal, in het verleden daar wat meegemaakt..., de vrouwen zijn de baas in Bernds en dat verklaart wat mij betreft een hoop..............het was rustig toen ik binnenkwam...twee insiders in de tuin, wat verlegen duitsers die naar mijn blabla luisterden in het engels......De schoonheid vd dames....sommige keken wat nors, teleurgesteld vanwege de matte middag en andere bleven voorzichtig op afstand, echt je kon als man rustig je draai vinden...voor mij was het iets te rustig , dus naar am te avond vorderde had ik enkele leuke gesprekken met de milfen in de tent....Babsi, Jackeline, Edith de thekevrouw die volgens mij gewoon een keer bij der kutje moet worden gepakt...zo geil als die uit de ogen kijkt en zich moet inhouden om niet barvrouw te blijven....Anna, Magda, Dana, Natalie stuk voors tuk lekker meiden die inde kelder op afstand bleven...en die ik nog nie een twee drie zag zitten...tja daar had ik w at later op de avond enigszins spijt van , toen ze veelvuldig bezet bleken....Leonie kee bijna de hele dag chagrijnig....daar durfde ik al helemaal niet aan te beginnen wellicht de volgende keer....maar er zijn weinig clubs waarbij allee vrouwen een keertje wil proberen, nu zijn dat er geen vijftig maar wel 10-15, susan was het minst verlegen , maar kwam te vroeg....nadat ik uitgebreid de kamer had verkend met Angie............even later zag ik een man met twee vrouwen kroelen, Jackeline en Babsi.......ze maakten hem totaal in, om hem daarna af te voeren naar de kamer...., dat wil ik ook dacht ik.....
    Jackeline was klaar met haar beurt en liet Babsi nog achter toe ze met een glimlach op haar handdoek plaatsnam waar ik zojuist bijna op was gaan zitten, ze glimlachte en vroeg was suchst du hier''' ze glimlachte, kuste me en greep gretig naar naar mijn lul , Willie was bereid.en zij name hem langzaam in haar mondje... wat rapper dan Angie vroeg ze of ik mee auf zimmer ging, Babsi had ze ook voorgesteld, maar ik verzekerde haar dat ik eerst de dames een voor een wilde proberen , om daarna wat trio's in te lassen....Heel lang mocht ik volle achterkant van de ipad billen van Jacky aanschauen, ze pijpt wat steviger dan Angie en kust gruwelijk lekker....Ze was ietsje gereserveerd en reageerde enthousiast toen ik haar graag eens van achteren wilde pakken, ik geloof wel 10 minuten aan een stuk bonkte ik op haar achterkant...daarna mocht ze het afmaken en spoot ik heerlijk op haar tong, mond en gezicht mijn spermavocht naar binnen...De aftersales zoals dat her wordt genoemd op dit forum....hmmmm ik mocht langdurig knuffelen buiten de kamer en we hebben heerlijk liggen kletsen bij de bar en een dame waarbij ik me erg op mijn gemak heb gevoeld.... Haar billen en heupen zijn negerinnenbillen en heupen waar je een ipad op kunt installeren, alleen denise in Lr heeft zulke billen, helaas heeft die een wat grillig karakter...........de borsten zijn wat kleiner maar, heerlijk zacht, ook met jackeline heb ik geen spijt...erg leuke vrouw. Laat op de avond was angie zo zacht en geil en loederig dat ze me nog een tweede keer verleide.....dat overkomt me bijna nooit een dame twee maal op een avond, alleen in partytreffs gebeurt het wel eens, maar daar kom ik nog zelden
    na de tweede beurt was ik toe aan een sauna, prima heet gestookt en alleen de douche is niet zo geweldig afgestemd op langdurig koud water, dat vind ik wel een minpunt, daar zou wel wat aan mogen gebeuren. Tja zo kwam ik bij de bar terecht waar ik heerlijk heb geaaid, geknufffled, complimenten heb uitgedeeld en vooral Babsi en Jackeline wat beter heb leren kennen.........ik was wat nerveus om een dergelijke lange afstand terug te rijden, maar de vrouw des huizes, de bazin zeg maar gaf me een grote fles kola mee, zodat ik niet zou inslapen....Magda leiden me naar buiten en zij hield me bij de belofte dat ik met haar eens flink van achter en voor ga duwen, ik kan niet wachten op de volgende keer.....eindelijk een hoerenkot waar ik geen unheimisch gevoel van criminelen, geheime, gedwongen of asociale kerels of management tegenkom...de club is net als PT metmann echt duits...degelijk, zeer vriendelijk, helaas is pt metmann lees ik en heb ik de laatste keer zelf ook ervaren nooit meer zo goed als voor een paar jaar terug....
    Ik ga bij bernds echt een hele reeks dames onder handen nemen.....ik begrijp niet dat een type als badslippers hier niet vaker komt.....oh ja eten, lekker veel duitse vette worstjes...prima pasta met champions en kipstukjes, de gril was helaas over toen ik om 16.00 arriveerde....
    Laatst gewijzigd door phoenix; 27 augustus 2012 om 18:22

11. Onderstaande 15 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 augustus 2012),bad pritt (27 augustus 2012),Badslippers (27 augustus 2012),dbd67 (27 augustus 2012),Goedemorgenallemaal ( 3 september 2012),Jansen (28 augustus 2012),Megaboob (27 augustus 2012),MichelJ (27 augustus 2012),mynasch (28 augustus 2012),rob45 (28 augustus 2012),satanic surfer (28 augustus 2012),savesexer (31 augustus 2012),Sphinx (27 augustus 2012),vrije jongen (27 augustus 2012),Wijze grijze (28 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ook ik werd begroet door een ietwat vermoeide Kim, al de hele dag was het couchday en dat was volgens haar te merken..., ik was net binneen en had al heerlijk mogen voelen aan dat zalige achterwerk van Jackie, tja ik had de kans om gratis te neuken( op kosten van Bernds), maar kim maakte geen aanstalten...en ik had geen zin om daar maar te wachten tot de moeheid over was...ik had nog de autorit in me hoofd en de lange zit in mijn benen zitten , dus ik wilde bewegen...en da t is lastig behalve de gebruikelijk bewegingen die plaatsvinden beide ineenstrengeling van lichamen in de kamers van Bernds..., de couchactie was er wel , tussen Angie en andere beer, volop lagen ze te wippen...en dat was leuk , want ik mag Angie en haar manier van seksen erg graag..., kim liet ik achter en even later toen ik terugkwam had ze een andere beer te pakken die mee naar beneden nam...later op de avond, voorbij 11 herrinnerde Babsi mij eraan dat het couchaction was en dat ik daar ook aan mee kon doen, , ga snel naar de bovenruimte dan kan je ook nog, maar ene, Kim geloofde het niet...dat dat nog kon, en binnen tien minuten toen babsi dat had geroepen naar mij toe, waren er ander beren met deze mededeling aan de haal gegaan...ikke werd sauer , om het in het duits te omschrijven...en met kim wippen zat erop dat moment niet in en ik vertelde haar ook waarom...eerder op de avond had ik, nadat ik de vele beren inde bovenruimte die allemaal blijkbaar hadden zitten te wachten op een gratis wip, een leuk gesprek met suzan, een type dame , met volle billen en paar lekker tieten, net als Angie iemand om heerlijk mee te vrijen, te kussen en te neuken..., als de leiding van schieferhof dit leest , dan wil ik ze echt vragen om duidelijkere instructies te geven, over couchaction, want het was zeer onduidelijk voor mij geworden...een dame moest je aanspreken met ik vernasch dich, of had je als gast gewoon recht op een wip op kosten van Bernds.... ik heb geen enkele dame die avond gezien met de mededeling ik vernasch dich..ten tweede , zou ik volgens Babsi boven moeten zitten om die couchaction te kunnen ervaren, nou ik was beneden bij magda, katja, nathali en suzan, geen vd dames liet blijken dat te doen, pas toen ik later hoorde van Edith dat nathalie beneden lag te wippen in het kader vd couchaction toen brak mijn klomp.... , ik ga er maar vanuit dat sommige dames bij Bernds je wel willen verNaschen en andere niet, dus werd ik blijkbaar niet vernascht en mocht ik ergeen recht aan ontlenen , het resultaat was wel, da tik 100 euro in mijn zak hield, omda tik ook weigerde de dames te plezieren met de aanvraag van een half uur extra paytime, als u mij niet ziet zitten om te vernaschen dan houd ik ook mijn hand op de knip, of als u leiding niet helder bent in wat dat is dat vernaschen dan precies is en u dat niet aan mij vertelt als ik binnenkom dan houdt ik mijn hand op de knip....... , maar toch het eten was goed in Bernds, de geile acties die ik heb gezien ook heerlijk en ik twee uitstekende half uurtjes gehad met zowel Kim als Suzan...mijn totaal van dames komt nu op vier, in oktober maar weer eens twee nieuwe dames leren kennen....evengoed vind ik het jammer en vermoed ik dat de komende maanden de dames in Schieferhof mij tegen een redelijke vergoeding mijnerzijds weer even laten voelen hoe goed zij zijn geworden in het gebruiken van hun goddelijke lichamen....

13. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

ALAIN1 (16 september 2012),Ascari (16 september 2012),satanic surfer (16 september 2012),savesexer (17 september 2012)

Last Online
    5 november 2024 @ 21:13
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Reden CAT afgelopen vrijdag..

Ik was vrijdag ook op de CAT (Couch-Aktion-Tag) maar mij is het meer te doen om de sfeer nietzozeer om het "zelf-bank-poppen".. er hangt op zo'n dag in Bernd's net even een andere atmosfeer.. normaal zie je dat mannen zich laten pijpen op de bank maar met dit spelletje wil men "all-the-way till-the-end".. ik vindt het prachtig om te zien hoe de dames zich in openbaar gedragen en de heren vaak krampachtig proberen de omstanders in hun hoofd uit te schakelen. (Ik ben regelmatig met mn vrouw in een swingerclub.. daar is dit de normaalste zaak van de wereld en ligt men vrijwel naast elkaar.. maar in een saunaclub is men toch wat gevoeliger als het op dit onderwerp aankomt)

Ik was er al vroeg (want ik kon niet tot het einde blijven) en mocht meemaken hoe al snel de nieuwe Valentina zich op de bank liet... gaan.
    maar ook het heerlijke kontje van Tina kreeg er niet veel later van langs.. deze prachtige dame liet zien dat ze een vent van 2 meter gerust aankon en duwde hem in doggy zowat op de salontafel..

Zelf had ik die dag 2 kamerbezoeken, beide Pools: Nathalie en Magda (niet erg origineel ik weet het... lijkt mn standaardrecept te worden) -ik heb de dames vaker beschreven... ze worden alleen maar beter...

@phea
    Je kunt inderdaad geen rechten ontlenen aan de Couch-aktion-tag.. voor wat ik begrepen heb worden er door de dames 10 programmas in een pot gedaan en die worden verdeeld onder de mannen die op de bank willen (en kunnen!)... 10.. er zijn meer dames in Bernds dus niet ALLE dames verdelen zo'n programma.. en er lopen meer dan 10 mannen rond dus niet iedere man komt in aanmerking voor deze actie..
    De dames kiezen (dat is weer eens wat anders!) met wie ze een banknummertje willen maken en dat is gemiddeld maar 1 op de 4 (5?) mannen.. maarja.. hoe zeggen wij beren ook alweer?: wie betaald die bepaald..
    Ik ben realistisch: de kans dat precies JIJ met je favorietje op de bank beland terwijl ZIJ (met geluk) 1 programma te verdelen heeft onder de 40 mannen die er lopen.. is klein.. dan moet je wel een heel speciale click met die dame hebben..

Het was een geslaagde dag.. Bernds met net een beetje meer.. "sex is in the air".. het eten was erg prettig te noemen.. de overschakeling van Reuter naar de nieuwe cateraar is erg geslaagd: kruidige Kip op z'n Peruaans en een salade met een heerlijke sinaasappel-dressing..

I am sure.... I'll be back!
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

15. Onderstaande 5 leden hebben liefhebber bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 september 2012),Dolfie (17 september 2012),phoenix (17 september 2012),satanic surfer (17 september 2012),savesexer (17 september 2012)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard heel veel natjes en gelukkig geen droogjes

Donderdag zocht ik wat ontspanning bij ome Bernds. Magda opende de deur en verdomd wat heeft die toch een lekkere body.

Eens op de coach me naast Angie neergevleid om wat bij te praten in afwachting van de lunch die nog niet gearriveerd was. Ze vertelde me dat ze een nieuwe catering hebben en dat alles veel beter en afwisselender is geworden. Elke dag een nieuwe menu ipv elke week. Mij stoort het niet maar als je daar natuurlijk werkt ...........

Als snel kroop Angie dicht tegen me aan en geraakten onze tongen verstrengeld voor een zoenpartij die qua duur en intensiteit zo in het guiness boek kon. Hup naar de kamer voor meer van hetzelfde en meer..... al snel spinde ze weer als een katje en liep de heerlijke honing uit haar grotje. Ze was vandaag gevoeliger dan normaal want het kostte haar moeite om me met haar poes aan de gang te laten gaan omdat ze zeer snel achter mekaar klaarkwam. Als ik haar dan ook nog begon te neuken met mijn vingers kon ze zich niet meer houden en squirte vrolijk in het rond. Tijd om mij ook eens oraal te laten verwennen wat ze op een zeer rustige manier heel erg voortreffelijk doet met een vol mondje tot gevolg.

Erica's haren waren zo rood als de coach geverfd, hedenmorgen, maar ze stond er prima mee. Ze was vandaag jarig en later op de avond en na de nodige sekt is ze serieus uit de bol gegaan. Maar voor het zover was, had ik wel zin in haar en gezien ze om 5 uur nog niemand gescoord had, was er niet veel nodig vooraleer ze, op de coach, over mij kroop. Ze zoent lekker en pijpt zalig. Op de kamer ging het er heftig aan toe en had zij in tegenstelling tot mijn vorige verovering wel problemen om meer dan éénmaal klaar te komen. Ze was zo gevoelig dat ze constant wegvluchtte. Haar dan maar aan het pijpen gezet, condoom er rond en cowgirl, reverse cowgirl en doggy. Ze neukt zeer goed en verandert goed van ritme. Ik kan best heet worden als ik haar getaand, slank, bedrukt lijfje zo op en neer zie bewegen. Condoom eraf en pijpen want ik wilde ze volspuiten en zo gebeurde. Een heel lekkere sessie.

Tegen 9 uur zat de stemming er op het gelijkvloers erg goed in, de sekt vloeide en Kim, Tina, Erica en Valentina vermaakten zich prima en werden zeer wulps op de beats. Ik lag met Valentina in mijn armen en zag hoe Erica rechtstaand op de coach haar muis in het gezicht van een 'gelukkige' ramde. Spijtig genoeg speelde deze niet mee.

Valentina heeft echt leuke borstjes met zeer fiere tepels en een mooi strak figuur. Dat geldt trouwens ook voor Kim en Tina. Kim zag ik helemaal zitten maar dat koorts lipje weerhield me om haar ditmaal te nemen. Er ontstond wat chemie tussen Valentina en mij en een poging om haar te zoenen werd snel vermeden door zich gelijk om mijn piemel te gooien voor een coach verwenbeurtje. Dat deze sessie geen hoogtepunt zou worden wist ik al lang maar een half uurtje met dit heerlijk lijfje spelen leek me wel wat. Op de kamer werd het voortreffelijke blaasconcertje voortgezet. Kussen is een snel tongpuntje. Ze laat zich beffen en vingeren maar geeft zich absoluut niet. Neuken dan maar in verschillende standjes, gewoon goed. Ik bood me terug aan voor een fellatio en toen vroeg ze om niet in haar mond klaar te komen. In haar gezicht spuiten mocht niet, op haar lichaam was wel OK, wat geschiedde. Voor deze engel de Hof-standaard bereikt zal hebben, moet er nog veel water naar de zee. The future will tell.
    " A dirty mind is a joy forever"

17. Onderstaande 3 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 september 2012),Dolfie (17 september 2012),satanic surfer (17 september 2012)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

dat ik daar geen rechten aan kon ontlenen was me eigenlijk wel duidelijk liefhebber, maar het werd verwarrend, omdat Babsi en edith me min of meer erop wezen , blijf hierboven zitten want, ze zijn nog niet op de gratis wippen, en jij hebt er nog geen gehad, daar het voor mij pas de tweede keer was, had ik alleen maar ervaring met angie en Jackie, dus ik begreep er dus ook maar weinig van , ga dan niet roepen van ja je hebt nog een gratis wip te goed ga hier zitten..., maar goed , ik vind de kleine ruimte, de geiligheid die uit de ogen van een aantal dames straalt en de ongedwongen sfeer heel prettig , de dag erop bij heaven7 was echt ehet tegenovergestelde, de dames zaten er niet allemaal op hun gemak, en ik had voor de zekerheid maar mijn geld in de zak van mijn badjas gestopt..., ach oktober weer nieuwe maand, nieuwe ronde...

19. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (17 september 2012),satanic surfer (17 september 2012)

Last Online
    26 november 2024 @ 20:46
    Discussies
    0
    Thanks
    10

Standaard

Phea
    So wie du den CAT beschreibst , so habe ich es auch letzten Freitag erlebt. Beim nächsten mal wissen wir vielleicht mehr. Hat mich gefreut deine Bekanntschaft gemacht zu haben.
    Tot ziens in één club of hier op het forum. Excuses voor het Duits

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Stewardessendag, vrijdag 28 september 2012

Twee weken geleden HM's 45e Hofbezoek afgelegd, in de gebruikelijke kwartaalfrequentie.

Samen met J99 aangereden, geen Rabatt-Tag, dus de volle entree betaald. De week ervoor was het Rabatt-Tag, toen een vol huis, hoorden we van de dames. Deze keer was het Stewardessendag, de dames in geile mini-jurkjes met ontbloot poesje en bips. Voordeel van de volle entree is, dat het niet zo druk wordt, waardoor de dames alle tijd voor je hebben en nemen. Die volle entree verdient zichzelf dus meer dan terug, wat vele beertjes kennelijk vergeten .

Begonnen met een goed stukje eten: andere cateraar, geen Italiaan, maar nog steeds degelijke Duitse kost. De winter staat voor de deur,
    dus Casseler rib, zuurkool met worst en aardappelpuree. Koud buffet als voorspijs, kwarkpudding en baverois als dessert, allemaal prima.

Daarna de aanwezige dames gescand, het werden er zo'n 15, meer dan voldoende voor de opgekomen beertjes. Al vooraf besloten om rustig aan te doen, uitzonderingsgewijs niet ingeschreven op Sandra's massagelijst. 's-Middags goed bijgepraat met enkele HM bekende dames. Daaruitvolgend met Jenny een afspraak gemaakt op het einde van de middag. Jenny en HM zijn ruim 7 jaar geleden daags na elkaar begonnen in het Hof, dat geeft volop conversatiestof.

Uitmondend in een ouderwets lange sessie zoals in de hoogtijdagen van het Hof. Dus langdurige tong- en pijppartij op de bank in de salon, vervolgd op Sandra's kamer de bovenverdieping, alle tijd genomen met een scala aan wederzijdse orale opwarming. Daarna gedaan wat Jenny het beste kan, en wat
    de menselijke soort in stand houdt. Langdurig geslachtsverkeer in vele posities, heerlijke ontlading, daar waar het thuishoort, kortom een topsessie .

Ondertussen liet J99 zich ook niet onbetuigd, maar dat mag-ie zelf melden .

Na de avondmaaltijd gezellig nagekaart en rond 9 uur 's-avonds vertrokken.
    Aan de deur een nachtzoen van Magda, ook zonder kamergang, zo hoort het.

Alweer een topdag voor HM in het Hof .
    Founding Member

22. Onderstaande 5 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (15 oktober 2012),lustman (13 oktober 2012),Megaboob (18 oktober 2012),phoenix (13 oktober 2012),SeX++ (15 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Fly? Nee, Vlaai! Het geheime woord van de dag (Hof 12.10)

"It’s like thunder, lighting up my skies
    Just like sugar, keeps my spirits high
    They’re saying slow down, watch your step now
    Don’t you stumble, don’t you fall.
    But it’s useless, it’s the only way I know

I need the rush (rush, rush, rush, rush)
    I need the push (push, push, push, push)
    I need the rush, you know I just can’t get enough of it"

De forumlezers moeten maar niet verbaasd opkijken als dit verhaal pas eind oktober opduikt in het Hof-topic, want het is weer zo'n typische oktober waarin het geheime woord Overwerk met hoofdletter wordt geschreven en iedereen erop gebrand is me een negatieve vibe te bezorgen, tot aan mijn collega it-ers toe die zonder pardon of waarschuwing een pc opnieuw uitrollen die NIET OPNIEUW uitgerold had mogen worden

Vrijdag 12-10 kon ik gelukkig nog vrijpakken, al moest ik 's morgens eerst de Sud ophalen die een nieuwe boordcomputer kreeg aangemeten (auto's zijn tegenwoordig net pc's met alle softwarepatches) Het was daarna ook even improviseren bij de bakker want er was nog maar een halve kruimelvlaai over. De andere helft werd gevormd door een stevige rijstevlaai met slagroom. Ik had van mn manager zowaar een Hema taart-kaart gekregen, maar ik heb die zelf gehouden en er een bienenstich van gehaald (Sphinx senior en zijn muziekmaten kwamen van het weekend ook langs en die zijn er gek op). Het was een gelukje dat ik daarnaast nog twee kleine vlaaikes gratis kreeg als trouwe klant, want onderweg struikelde deze racebeer bij Königsforst over een behoorlijke file na een ongeluk. Hele rechterbaan vol vrachtwagens (stilstaand), heel de linkerbaan vol dringende personenwagens. Het midden schoof wel langzaam door, maar dat kwam omdat die verderop in moesten voegen. Deze racebeer maakte zich niet moe, luisterde een erg grappig stukje van Ekstra Weekend terug en at zich een vlaaike op terwijl heel langzaam de boel voortrolde.

leercurve

Zo kwam ik rond 1530 aan, stond even met Conny te steggelen over de verjaardagsregels, maar ze zou erop terugkomen als Rosi langskwam. Lineup: Angie, Anna, Babsi, Dana, Erika, Jenny, Katja, Kim, Leonie, Magda, Nathalie, Tina, Valentina en Sandra. Gaby was op vakantie, Susan en Mara afwezig. Nieuw gezicht was Illona, slank, zwart haar, nationaliteit voorlopig onbekend. (Even tussendoor, ik zie dat Magda's topic nog steeds in "overige clubs" staat, zou een mod zo goed willen zijn haar weer bij de Hof neer te zetten aub?). Zoals ik al had gehoopt vonden de twee halve vlaaien behoorlijk gretig aftrek, wat heet, de rijstevlaai was binnen no-time al op. Zelfs Conny was er enthousiast over. Ik stond een tijdje te dubben over de aanvang van de dag, want Kim en Tina zaten zowat naast elkaar.

Ik kon op dat moment even geen keus maken en dat leidde ertoe dat beide dames opgepikt werden. Tina was het eerste terug en na een korte opfrissing lagen we naast elkaar op een bankje. Zucht, als ze je zo ligt aan te kijken met die grote ogen en dat lachje alsof ze de wereld om haar vinger heeft gewonden... dan snap ik waarom hier zoveel beren voor de bijl gaan bij haar landgenootjes Algauw ging het van praten over in zoenen en trokken we ons maar terug. Deze racebeer gaf er zich maar aan over dat het bij een pijpbeurt ging blijven, want Tina's bloasmeziek was te heftig om meer voor elkaar te krijgen. Ze heeft me een half uur gek liggen maken met deepthroats: staand, knielend, liggend. Onderbrekingen helpen niet, want ze pakte me nadien stevig beet en slokte me weer tot de wortel op. Uiteindelijk ga ik dan ook heftig in haar keel af (BAM!) en hoor een zekere Alfred Martens me belerend toespreken over mn uithoudingsvermogen: "Dat moet je leren, dat kannie 1-2-3, das niet eenvoudig, nee dat gaat zomaar niet"

Sail!!

Aangezien mn favo combinatie nu even niet mogelijk is, besluit deze racebeer voor de derde keer in twee maanden de hulp van Magda en Anna in te schakelen voor de avond. Daarvoor even eten (gevulde paprika met rijst) en een goede massage om weer wakker te worden en mijn kostje lijkt alweer gekocht tot een uur of elf. Deze racebeer vroeg zich een tijdlang af waarom het al zo druk was zo vroeg, maar dat bleek met WK kwali-voetbal te maken te hebben, waarvoor veel beren alweer vroeg op huis aan wilden. Ik kletste wat bij met lijdend voorw... ehh, ik bedoel juryvoorzitter NLNU die ook "even langskwam" en bleek toen al iets vroeger bij Sandra aan de beurt te zijn om kalenderproblemen te voorkomen. Mijn rsi-problemen in nek en schouders waren opnieuw in goede handen en over haar nazorg mag ik het helaas niet meer hebben van haar maar iedereen die er geweest is begrijpt het wel denk ik.

En van de ene massage gaat het door naar de volgende, want terwijl Magda en deze racebeer op Anna wachtten liet ze zich de voeten masseren. Inmiddels was het zo druk dat er op 1900u gewoon geen kamers meer over waren. Magda had het eerder mee gemaakt met voetbal, iedereen wilde dan ineens heel snel naar huis, terwijl ze ook de projector aan hadden kunnen zetten (alledrie de Poolse dames, Alina en Katja kijken er ook graag naar). Maar dat duurde nog wel anderhalf uur en toen Katja een kamer vrijgaf reageerde Magda meteen door die maar vast te bezetten, ze had ook graag haar nek gemasseerd gehad. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar was dook Anna al op. En nu was het mijn beurt om me eens lekker te ontspannen met al het tedere geweld dat op me los werd gelaten. Magda kreeg me een keer bijna over de rand met een combo van russische massage en bloasmeziek, maar die blowup kon ik nog net vermijden.

Vervolgens neukte ik Anna zolang in doggy dat Magda haar een opschepper noemde; de toon was weer gezet hoor. AwolNation (op het werk ook als de schreeuwers bekend) zet al snel de toon: "She's a ten, I'm a joke in my own mind. But she still loves to dance with my punchlines (Punch, punch, punch)" Na een rook en drinkpauze begonnen we nog eens opnieuw en draaien de rollen om, zodat Magda ook wat energie kwijt kan Nadat ik haar ongeveer even lang als Anna in doggy heb genomen, werd ik vriendelijk doch dringend verzocht een FT bij kassameisje Anna af te geven. Bip bipbip bipbipbip bipbipbipbip Zegeltjes? Bam!

Always on my mind

En inderdaad, we waren meer dan een uur verder en het was nu gewoon uitgestorven leeg. Voetbal ging aan op Duitsland-Ierland, wat een inmaakpartijtje werd. Gek genoeg wankelden de Duitsers pas toen Andy Keogh binnen de lijnen kwam en binnen tien minuten twee kansen kreeg, omdat zijn directe tegenstander hem niet kon bijhalen (ene Holger Badstuber). Eén bal naast en één goal waren genoeg om de Zweedse coach Eric Hamren van genoeg munitie te voorzien om een paar dagen later een soortgelijke inmaakpartij helemaal om te draaien: van 4-0 achter naar 4-4 gelijk. En opnieuw liet Badstuber bij de 4-3 van Elmander zijn man lopen. Danke, danke, danke, danke: kopte Aftonbladet de volgende dag.

Maar alla, op dat moment wist ik dat nog niet. Deze racebeer had nog even nagepalaverd met Magda en ging rond een uur of elf nog eens bovenkijken. Tina zat gelukkig nog in haar hoekje, dus ik kroop er naast en was algauw in een Roemeense vliegenval verstrikt, verdomd wat lekker. Dat er nog leven in zit bewijst een uitgebreide Deepthroat wel, want mn muziektic tovert uit zelfbescherming Pet Shop Boys tevoorschijn. Misschien had ik die snerende rotkop van Josh Ackland ook wel nodig om de eerste sessie niet letterlijk te herhalen: "I'm going there, but I like it here, wherever it is." Ik vroeg me bij de volgende throatfuck zelfs een keer af of die lang gitaargil niet gewoon een gil van mezelf was, zo diep ging Tina nu

Maar dit keer geen voortijdige ontploffingen, want Tina mocht opnieuw haar PSE-kwaliteiten bewijzen. Wat nou laten gewennen, ze schoot uit de startblokken alsof het een heuvelklim naar de Col de Turini betrof. Hoewel het uitzicht op een je fanatiek berijdende Roemeense heel erg mooi is, heb ik toch op doggy overgeschakeld, waarin Tina pas echt excelleerde. Ze ging er helemaal in mee, gaf goed tegengas en kneep me uiteindelijk on-ver-bid-de-lijk de laatste druppels uit de benzine tank. Petshop boys alarm! Bam!

Opgeruimd staat netjes

We kletsen de tijd vol, ruimen op en gaan douchen. Inmiddels is het na twaalven en wordt ik gefeliciteerd door de hele Poolse brigade (Anna, Magda, Nathalie) en Tina. Anna gaat niet veel later op huis aan, dus even tussentijds afrekenen. Eten is al opgeruimd, en na een koffie gaat deze racebeer zich omkleden en reken de rest ook af. Magda en Tina geven me nog een dikke nachtzoen en ik ga weer op huis aan. Voor ik wegrij haal ik nog snel dat tweede vlaaike uit de kofferbak, wat met 4 graden boven heerlijk koel is gebleven. Classic 21 gaat weer op en ergens bij Elmpt gooien ze er een onbedoelde woordgrap uit met een nummer van het bandje Machiavel, waarbij Herman Broods gitarist Danny Lademacher ook nog betrokken was: Fly, of was het Vlaai? Past ook wel bij die Oostenrijkse parachutist die zondag 4 records op rij brak (hoogste vlucht in een ballon, hoogste val naar de aarde, door de geluidsbarriere zonder voertuig, meest bekeken Live Youtube uitzending)

"Fly, I wanna fly. Its been a long long time, I'm waiting for you at night.
    Fly, I wanna fly. Its been a long long time, I'm burning for you at night
    High, I wanna get high. You know babe, we're gonna make it higher tonight

Though I know youll go your own way
    Tomorrow is another day
    Forget it babe gimme a good time!
    (Tadadada, tadadada, tadadada Da!)"
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 17 oktober 2012 om 21:13

24. Onderstaande 10 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 oktober 2012),bergm550 (18 oktober 2012),louischris (17 oktober 2012),Megaboob (18 oktober 2012),noglangnietuitgewandeld (17 oktober 2012),phoenix (17 oktober 2012),rob45 (17 oktober 2012),Saruman (18 oktober 2012),satanic surfer (18 oktober 2012),Wijze grijze (18 oktober 2012)

Last Online
    23 september 2024 @ 23:46
    Discussies
    13
    Thanks
    92

Standaard

Eindelijk...
    Na een lange periode, eindelij weer eens in de gelegenheid hier een bezoek te brengen.
    De entree van € 70,- vind ik erg veel, behalve de topservice heeft de club niet heel veel te bieden.
    Okay het eten is prima, maar welnessvoorzieningen die een lang verblijf aantrekkelijk maken zijn er behalve de sauna niet.
    Maar zoals bekend de service van de dames is "hervorragend" en daar komen we er uiteindelijk voor.

Mara.
    Meteen bij binnnenkomst zag ik al heel snel Mara zitten, zij stond op mijn lijstje voor vandaag.
    Van eerdere ontmoetingen wa ik bekend met haar service perfect.
    Na een poosje opwarmen op de banken in de kelder, uiteindelijk naar de kamer. Daar een prima halfuur beleefd met een spetterend FT, als afsluiting.
    Nou ja spetterend, alleen gevoelsmatig want Mara laat echt niets verloren gaan.
    Mara vind het leuk om weer eens nederlands te kunnen spreken en ik vindt het leuk om met Mara te spreken.
    Ze is gewoon een vaste waarde bij Bernds, super!!

Magda.
    Dit is een beetje een drukke tante beetje ADHD tiepje. Maar wel op een aangename manier, zorgt voor sfeer en plezier.
    Ik had mijn zinnen op haar gezet toen ik haar foto's op de site van Bernds zag staan. In het echt is zij nog een stuk aantrekkelijker, mooie slanke blonde vrouw met een cup D.
    Op de kamer is zij erg aardig en weet een prima GFE te creëren.
    Ook eerst een opwarmprogramma in de kelder en daarna na de kamer.
    Perfect, een 2e sessie had er wat mij betreft wel ingezeten, maar er waren nog meer aantrekkelijke dame's.

Susan.
    Deze wat kleinere geblondeerde turkse dame weet ook wat verwennen is. Met haar romige lijf maakt ze je het helemaal naar de zin en ook zij beheerst de bekende Hof-standaard. Jammer dat een halfuur zo snel voorbij is. Zeker een aanrader.

Eva.
    Het was haar eerste dag bij Bernds, maar van meteen al had deze dame de nodige klandizie.
    Voor een paspoortje heb ik niet alle benodigde gegevens, maar:
    - lange (1,85 meter??), zeer slanke dame
    - donkerblond haar, opgestoken
    - cupmaat A
    - leeftijd ong 25 jaar
    - service prima en durft zichzelf ook te laten gaan.
    Al een paar mijn oog op deze dame laten vallen en aan het eind van de avond moest het er wel van komen.
    Kort op de bank kennis gemaakt, zonder de gebruikelijke inleidende knuffelpartij, moet ze nog aan wennen denk ik.
    Op de kamer een echte GFE, haar orale verwennerij moet nog wat worden bijgeschaafd, iets aan de harde kant.
    Bij het beffen liet ze zich volledig gaan en als dank werd ik beloond met en heerlijke neukpartij.
    Een aanrader, als zij hier blijft zal ze velen van ons een hoop genoegen bezorgen.

En toen was het tijd om naar Reuters te wandelen om daar te genieten van een goede nachtrust en...... een goed ontbijt.

26. Onderstaande 5 leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (13 december 2012),noglangnietuitgewandeld (19 november 2012),phoenix (19 november 2012),savesexer (21 november 2012),SeX++ (19 november 2012)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Troika hier, Troika daar: Wintermiddag in Schieferhof

We rijden met de troïka door 't eindeloze woud.
    Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
    De paardehoeven knersen in de pasgevallen sneeuw
    't Is avond in Siberie en nergens is een leeuw

We reizen zonder kinderen, die zijn nog veel te jong
    Door 't eindeloze woud waarover ik zo-even zong
    Een lommerrijk en zeer onoverzichtelijk terrein
    Waarin men zich gelukkig prijst dat er geen leeuwen zijn

De droogkomische stem van Drs. P op de langzame vrijdagmorgen in het langzame vrijdagmorgen verkeer, en Troika hier, Troika daar sloot ook nog vrij accuraat aan bij de omstandigheden. Eerlijk is eerlijk, deze keer klopte Code Oranje wel degelijk. Als ik op mn normale aanrijtijd richting Rhein Sieg was vertrokken had ik al bij Niederkrüchten om kunnen draaien. Maar deze racebeer had zn voorbereidingen getroffen. Maandag wintersloffen op de auto, dinsdag naar Reuter gebeld, woensdag oprecht gelachen toen de bedrijfs-Sinterklaas een winterpakket (de-icer, deurrubber-stick en ijskrabber) overhandigde (die ouwe slimmerd kan ook vooruitdenken) en donderdag de godganse dag de weersites in de gaten gehouden. Het hing eigenlijk af van de snelheid waarmee "Tief Karin", het lagedrukgebied dat al die sneeuw bracht, zou aankomen. Om 6.45u 's morgens sneeuwde het nog niet en drie kwartier later begon het net bij mij in de straat toen ik wegreed.

Ja je ziet er veel dit jaar

Vanaf thuis tot aan tankstation Bedburger land (zo'n 80 km) heb ik niet harder dan 80 gereden, want de sneeuw haalde me net als de wolven uit het liedje snel in, waardoor ik maar het konvooi strooiwagens opzocht. Ook apart, terwijl de NL'se radio op dat moment vooral riep hoe erg het wel niet was, bleef men op WDR2 veel gelatener, of iedereen maar rustig aan wilde doen en dat het een leuk weekend ging worden. Ik hoorde later dat het slechts twee keer goed mis ging. Bij Kreuz Kaarst was 's morgens een vrachtwagen omgevallen en op de A61 naar Niederzissen stond 's avonds een vrachtwagen dwars over de weg. Tegen 10u was ik zelf in Winterwonderland Hennef aangekomen, na 2,5 rijden, twee korte rustpauzes en een file bij Frechen omdat een paar BMW's en Mercedessen het zich daar heuvelop, op de middelste baan, moeilijk maakten met hun achterwielaandrijving en iedereen er met halsbrekende toeren langs moest laveren.

Koffiepauze bij de Mac, tanken nu het nog kan, sleutel afhalen bij Reuter en nog een uurtje plat. Toegegeven, deze racebeer vreesde dat hij vandaag helemaal de enige gek was die het aan had gedurfd de Wintersmid uit te dagen, maar dat viel me nog reuze mee. "Herzlich wilkommen, mutiger Mann" was het commentaar aan de entree. De lineup was met recht de harde kern, want de meeste nieuwe(re) dames (Eva, Nicole, Illona, Kim) waren weggebleven en ook Anna, Dana en Jenny lieten verstek gaan. Wel op het appel aanwezig: Alina(td+), Babsi, Erika, Jacky, Katja, Leonie, Magda, Mara, Nathalie, Susan, Tina en Sandra voor de massages (Gaby had afgebeld). De meeste gasten die we die dag zagen kwamen allemaal uit de onmiddellijke omgeving, en het waren veel meer als verwacht, doorlopend zo'n 15 man binnen. De vreemde ijsberen in het wak naast mezelf waren een Ier die zijn vlucht had gemist,twee man uit omgeving Frankfurt en een Italiaans koppeltje. Het leverde een paar grappige momenten op toen een paar dames (terecht) wilden weten of ze de vrouw nu wel of niet als gast moesten behandelen

Is dat nu niet wunderbar!?

Intussen had deze racebeer al een afspraakje met Sandra geregeld en een date met Mara stond ook al vast. Daar hád ik eigenlijk een trio met Babsi van willen maken, maar helaas ging dat niet, aangezien zij een stamgast voor de avond kreeg. Dat zal dus moeten wachten tot volgend jaar. In de tussentijd wat gegeten en beneden wat bijgekletst met Magda en Mara. Ik had van de vorige keer nog onthouden dat Magda een Sandra-fan is, dus had ik een cd'tje voor haar mee.... waar vervolgens het hele huis even van mee kon genieten, zo hard zette ze dat ding

Zo rond half drie maakte Sandra de zangeres plaats voor Sandra de masseuse, die me kwam afhalen. Aangezien ik een paar weken geleden tegen een vervelend geval van Ischias ben aangelopen, had ze er nog al wat werk mee, maar het gezeur van mn rug was ineens helemaal weg toen ze me zachtjes maar diep begon te pijpen, zeker teveel dopamine aangemaakt. We schoven een kamer op en gingen op bed verder voor een extra programm, die tafel was me daar nu net te oncomformtabel voor. In de bärenzimmer kon je tenminste tussendoor een beetje uithijgen. Nadat we mekaar een tijdlang hadden liggen bevredigen, klom Sandra bovenop me. En tegen de tijd dat ze me had klaargereden (en zichzelf zo te voelen ook) waren we zomaar een uur verder. De tijd vliegt als het leuk is, ook ingesneeuwd in een klein Duits dorpje

Na die opening moest ik even bijkomen, dus wat gegeten en aan de bar gehangen. Katja en Nathalie kwamen iets later binnen, zullen zich waarschijnlijk met traditionelere vervoermiddelen omhoog gewerkt hebben. Een fles Prosecco die Katja bijhad ontlokte Sandra dan weer de uitspraak dat ze zoiets ordinairs niet dronk, alleen bier (schijnbaar is Sandra prosecco-fan, dus we namen dat niet echt serieus). Het zou nog even duren voor ik bij Mara aan de beurt was, dus na een rustpauze zocht ik het Roemeense hoekje op en ging naast Tina zitten, die me meteen al in een bankvoorspelletje verstrikte. Een dreigend drumriedeltje van Stewart Copeland zet zich in mn hoofd vast, maar aangezien de eerste druk nu weg was kon deze racebeer zonder veel inhouden van haar deepthroating genieten, wat ze op de kamer ook ruimschoots voortzette.

Na de eerste schermutselingen befte ik haar ook een tijdje en klom ze lekker warmgedraaid in doggy op me. Van rustig van het uitzicht genieten kwam alleen niet zoveel, Tina had veel zin haar ruiterkwaliteiten te etaleren, dus moest ik daarin mee. Opnieuw zal adrenaline o.i.d. mn rugpijn hebben geblokkeerd, want ik merkte er nauwelijks iets van, ook al ging ze vrij heftig op en neer in cowgirl. Toch maar in doggy gewisseld en daar een paar variaties in uitgeprobeerd. Uiteindelijk heeft ze me daarna nog geprobeerd vacuum te zuigen, maar helaas kwam er op dat moment alleen damp uit. Toch hadden we inmiddels 1 uurtje fitness achter de rug waar geen enkele personal trainer ook maar bij in de buurt komt (ja ok, of het moet Katja Kassin zijn)

Steeds uit voorraad leverbaar

En weer kan ik in de rustmodus, hoor hoe Conny luid en duidelijk laat weten dat er GEEN PUDDING nodig is in de volgende lichting eten en reken even af met Sandra, die wat eerder weggaat omdat ze met achterwielaandrijving op haar auto nog een zware avond tegemoet denkt te gaan. Apart, maar de schnitzeltjes die even weg waren nadat Lanternchen de catering overnam lijken weer terug. Rest bestond vandaag uit aardappelsalade, koud vlees voor op brood en iets dat leek op Boeuf Bourguignon, maar dan met slechtere saus. Ach, het was goed eetbaar en daar ging het om. Ik zat een beetje te lezen in een Deon Meyer krimi en kreeg gezelschap van de drie Roemeense dames zodat het toch gezellig werd, de rest van de gasten was in een wisseling van de wacht bezig.

Een man of vijf rekenden af, weer vijf kwamen net aan, ook nu vooral locals die nu de sneeuwval was opgehouden zich naar Lichtenberg hadden gewaagd. Ik kletste wat met een paar man, luisterde ondertussen naar het koppeltje dat zich met Katja in een trio had verstrikt. Vooral de vrouw van het stel liet een paar keer luid en duidelijk horen dat ze zich wel vermaakte Mara had nog een stamgast beziggehouden en zo rond half 10 dook ze ineens naast me op; of ik zin had ontvoerd te worden. Ik kon weinig zeggen met een vrolijk fladderend tongetje in mn mond, dus dat was een uitgemaakte zaak. Opnieuw kwamen we in de Bärenzimmer terecht en algauw werd ik door datzelfde fladderende tongetje ernstig in mn bewegingsvrijheid beperkt. Eerst omdat Mara een potje tongworstelen wil uitvechten en vervolgens omdat ze haar tong goed inzet bij de fanfare die ik daarna geblazen krijg Mumford & Sons maakte er een leuk potje folk-muziek bij op de achtergrond.

Deze racebeer laat haar een tijd begaan tot ze er ineens een conti omheen heeft gepijpt en langzaam een cowgirlritje aanvangt. En dat blijft ze ook op wandeltempo doen, alsof ze op ijzel rijdt met een BMW die veel te krachtig is voor de gladde omstandigheden. Met gemene inwendige spiertrekkingen maakt ze echter duidelijk genoeg dat het prima vooruit gaat zo en begint dan toch te versnellen. Ook missio doen we nog vrij rustig aan, maar in doggy gaat de handrem er helemaal af en versnellen we tot PSE-tempo. We pakken dan maar meteen door in de porno-richting en na een tijd log ik voorzichtig in haar sterretje in, om weer hoogtoerig verder te gaan als ze wat gewend is Nu knijpt ze nog harder en sneller met een heel andere set spieren en ergens gaan de alarmlichten weer branden. Uiteindelijk hou ik het nog meer dan een uur vol voor ze me weer tot kookpunt pijpt en de motor stuk laat lopen kr-Beng!

Zachtjes snort de samovaar

Pfff, system down, even opnieuw opstarten. We blijven wat nakletsen en helaas zit een massage er niet in, Mara heeft nog een stamgast wachten. Ik denk er over om Magda nog eens mee te nemen, maar het verstand grijpt in. Daar wachten we ook mee tot 2013 (deze racebeer ziet het wat positiever in dan al die alu-hoedjes die nu en masse een berggehucht in Frankrijk opzoeken in de hoop een portaal naar een andere dimensie te vinden of meer van zulks). Ik neem afscheid, drink nog wat en ga afrekenen. Iedereen helaas bezet, dus Valentina wenst me prettige avond. Buiten vriest het nog steeds, enkele auto's zijn door de lokale creatieve jeugd (of jolige gasten) van Cars-ogen op de besneeuwde ruiten voorzien. Ik loop terug naar Reuter en ga maar meteen slapen. Toevallig kiest de shuffle-functie op de telefoon weer dat nummer van Mumford & Sons uit: I will wait.

"Well I came home, like a stone.
    And I fell heavy into your arms.
    These days of dust, which we've known.
    Will blow away with this new sun.

And I'll kneel down, wait for now.
    And I'll kneel down, know my ground.

And I will wait, I will wait for you.
    And I will wait, I will wait for you."

28. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 december 2012),Hendrikdeleuter (12 december 2012),louischris (11 december 2012),lustman (17 december 2012),Megaboob (13 december 2012),noglangnietuitgewandeld (12 december 2012),satanic surfer (16 december 2012),SeX++ (12 december 2012),vrije jongen (11 december 2012)

Last Online
    17 november 2024 @ 18:26
    Discussies
    0
    Thanks
    9

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Anna, Dana en Jenny lieten verstek gaan.
    Dana hat inzwischen aufgehört. Wir wünschen ihr viel Glück in ihrem neuen Leben...

Last Online
    30 juli 2023 @ 10:44
    Discussies
    2
    Thanks
    30

Standaard

Hallo Sphinx,

Leuk en herkenbaar, jouw verslag van je bezoek aan Schieferhof.
    Nu ik even niet in de gelegenheid ben zelf te gaan, blijf ik zo toch op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
    Mara is top.
    Jij boft maar dat het je altijd lukt een date met haar te regelen.
    Mij lukt dat lang niet altijd, omdat ze meestal (en langdurig) bezet is.
    Als het dan een keer lukt, smaakt het altijd naar meer.

Groetjes,

Louischris

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

Och, er zit ook wel wat geluk bij moet deze racebeer toegeven, het is dit jaar ook een paar keer voorgekomen dat ik er ook naast greep. M'n favo triootje Babsi / Mara als jaarafsluiter is bv niet gelukt, maar opgeschoven. In zo'n geval is het prettig om alternatieven te hebben, al valt me wel op dat ik die vooral in de Poolse hoek zoek als het om trio's gaat (Magda, Anna, Nathalie)

Last Online
    30 juli 2023 @ 10:44
    Discussies
    2
    Thanks
    30

Standaard

Ik ben net terug van mijn laatste bezoek van 2012 aan de Schieferhof. Helaas is het me niet gelukt met Mara af te spreken (ze was er wel, maar continu bezet). Toch kijk ik tevreden terug op mijn middag en avond . Met dank aan Katja, Susan en Tina (Tina was voor mij een premiere, smaakt naar meer). Een vriendengroep van 6 man zorgde samen met Magda en Alina voor een uitgelaten stemming in de Kellerbar.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Bernds vrijdag 28 december 2012

Vorige week HM's gebruikelijke kwartaalbezoek aan het Hof, alweer het 46e sinds zomer 2005.
    Goed aangereden met mede-veteranenbeertje, J99 moest zich last-minute helaas afmelden.

Doe meteen de groeten aan J99 van Jenny en Suzan,
    zij wensen hem een Guten Rutsch ins neuen Jahr .

Geen Rabatt-Tag, dus geen overvol huis en geen kamerdrukte, goede m/v-verhouding.
    Afdoende damesbezetting met zo'n 14 dames, kan er onderweg nog 1 gemist hebben.

Sandra had Urlaub. Suzan niet, dus bij haar op de kelderbank beland, was toch alweer 9 maanden geleden.
    Klassieke Hof-sessie met langdurig tongzoenen en dito aanblazen op de bank, daarna vervolgd op kamer.
    Suzan had er echt zin in, genoten van haar schier oneindige topservice, eindigend met Aufnahme .

Hele leuke avond met veel Sekt, rijkelijk geconsumeerd door de dames in de kelder.
    Gevolg: volop gedanst, samen met de dames, zonder handdoek aan de strip-paal.
    Vervroegde Sylvester, de Macarena met Erika en Leoni zal HM nog lang bijblijven.

Wat ook bijblijft: Mara die op de barkruk werd uitgelikt door een collegaatje .

Vervolgens -eigenlijk voor het eerst- ook langer gepraat met Jacky:
    helemaal HM's type, zal in de nabije toekomst tot vervolg leiden .

's-Avonds nogmaals goed gegeten, zo werd het na tienen.
    Met nachtzoenen door Suzan en Angie uitgeleide gedaan.
    HM kijkt terug op een ouderwetse topdag in het Hof .
    Founding Member

34. Onderstaande leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 6 januari 2013)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Bittersweet Symphony, deel 1: een inktzwarte middag

"Cause it's a bittersweet symphony, this life
    Try to make ends meet. You're a slave to money then you die
    I'll take you down the only road I've ever been down
    You know the one that takes you to the places
    where all the veins meet yeah,

No change, I can't change I can't change, I can't change
    But I'm here in my mold, I am here in my mold
    But I'm a million different people from one day to the next
    I can't change my mold. No, no, no, no, no"

Kerst en nieuw 2012-2013 is voor deze racebeer veel rustiger verlopen dan de bedoeling was. Het weekend voor kerst werd ik door een griep geveld die tot net na de kerstdagen aanhield. Nieuwjaar ben ik wel met een paar collega's op stap geweest, maar daar waar de meesten pas rond het ochtendgloren van de 1e januari er de brui aan gaven, was ik om 3u al terug in mn nest. De rest van de week heb ik me maar rustig gehouden en me niet al te druk gemaakt om bijzaken als een paar geënsceneerde verkiezingen die je het gevoel geven dat je Bart Swings bent die het als eenzame Belg op de schaatsbaan moet nemen tegen een woeste horde "Ollanders" die bijna alle eremetaal voor zijn neus wegkapen (waarschijnlijk wraak voor het veldrijden waar de Belgen sinds het vertrek van Lars Boom alles winnen )

Even kort van stof zijn

Ik had gehoopt een vrije dag te hebben op 4-1, maar dat liep toen ik rond tweeën op de parkeerplaats in Lichtenberg aankwam totaal anders. Ik heb zowel daar in de auto als later nog in een stil hoekje binnen een paar noodtelefoontjes moeten plegen omdat er zo vroeg in 2013 al een noodgeval op het werk was. Het kostte een uur om de eerste resultaten zichtbaar te krijgen, dus dat uurtje heb ik maar administratief besteed: rabat-kaart voor vijf entrees aanschaffen en snel de situatie rond mijn favoriete Duo peilen. Toch een beetje geluk, zowel Babsi als Mara waren nog vrij. Deze racebeer had een heel erg slecht voorgevoel en hapte maar meteen toe. Hoewel ik er dus niet helemaal met mn hoofd bij was hebben ze zich als vanouds oraal uitgesloofd het me naar de zin te maken, en da's prima gelukt Druk stond helaas wat hoog, dus het mag helaas geen verwondering wekken dat Babsi me sneller dan gepland klaargepijpt kreeg. Mara kreeg de schuld dat ik geen ademruimte / bewegingsvrijheid had gekregen (ze hing boven mn hoofd op dat moment), maar op dat moment beet deze racebeer eerder op zn tong dan dat ie geen adem meer kreeg....

We kletsten nog wat na, namen afscheid en ik gaf Mara nog een usb-stickje muziek als verlaat kerstcadeau mee. Telefoontje naar mn werk leerde dat de zaak nog steeds op instorten stond, dus er was erg weinig aan te doen. Inpakken, afrekenen en wegwezen Babsi was zo vriendelijk me uitgeleide te doen, maar je kunt je wel voorstellen dat deze racebeer even niet te genieten was. On the positive side, ik was ondanks het bitterzoete einde niet gestressed en had weinig moeite mn hoofd leeg te maken en de ontstane problemen op te lossen. Ik zou haast een declaratie voor stress-reducerende handelingen gaan indienen, maar helaas zal het ten eerste lastig worden een officiële factuur ervoor te krijgen en ten tweede letten ze sinds een paar maanden wat meer op de inhoud van dat soort formulieren; dat krijg je met al die slechte pers van de NOS

Toch is het verhaal hiermee niet helemaal afgelopen. Voor een verdere voorzetting verwijst deze racebeer u naar een ander topic...
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 5 januari 2013 om 22:07

36. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Dalton ( 6 januari 2013),Goedemorgenallemaal ( 6 januari 2013),Megaboob ( 6 januari 2013),noglangnietuitgewandeld ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 6 januari 2013)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Bittersweet Symphony, deel 3: het opruimen van losse eindjes

"So this is where you fell. And I am left to sell.
    The path to heaven runs through miles of clouded hell.
    Right to the top, don't look back.
    Turning to rags and giving the commodities a rain check.
    I don't ever want to let you down... I don't ever want to leave this town
    'Cause after all...This city never sleeps at night.

It's time to begin, isn't it?
    I get a little bit bigger, but then I'll admit
    I'm just the same as I was
    Now don't you understand
    I'm never changing who I am.

Tja, na die onderbroken middag is het toch een beetje blijven knagen, ondanks de goede voortzettingen in Babylon en Mettmann. Dus toen deze racebeer zijn maandsalaris binnenhad werden er een paar berekeningen gemaakt, met in het achterhoofd dat er a) nog twee vrijkaarten waren op te maken, b) Carnaval en alle tralala er omheen weer in aantocht is en c) de eerst volgende kans op een vrijdag vrij pas in maart of april licht als deze niet benut wordt. En bijna loopt het dan toch mis als er om 16u nog een nootgeval komt. Zoals Mara later ook opmerkte, ze moeten deze racebeer wel hebben; het zal helaas dan ook vaker voorkomen dat berichten van mij wat later komen dan gepland

Om 17u alsnog alles opgelost, snel even naar huis wat bedrijfskritische spullen afgeven ('k heb geen zin om op nu.nl te landen als de zoveelste onvoorzichtige medewerker die z'n spullen kwijtmaakt waar het niet moet) en zowaar, om 1940u sta ik in Lichtenberg op de sneeuwvlakte die de privatparkplatz moet voorstellen. Ik kom tegelijk aan bij de deur met een andere gast die naar eigen zeggen 3 km verderop woont. Het was dan wel een rabatt-Tag, maar toch een knip in de kortingskaart laten zetten en even snel omkleden. Mara kwam me ook al begroeten en ze wist eigenlijk al waar ik later op de avond heen wilde. Babsi zou tot een uur of elf blijven, dus een voortzetting van eerder deze maand was mogelijk. Wat betreft de bezetting waren eigenlijk alle bekende namen weer aanwezig: Angie, Anna, Babsi, Erika, Jacky, Jenny, Katja, Leonie, Magda, Mara, Nathalie, Susan en Tina. Gaby was er voor de avondmassages, maar ik heb er dit keer geen gebruik van hoeven maken (had waarschijnlijk ook niet helemaal gepast in de avondplanning). Van de nieuwe dames die in de Hof-nieuwsletter zijn genoemd heb ik er geen een gezien. De Griekse inlichtingendienst (Jenny dus ) wist me echter te vertellen dat Ines weer terugkeert op iig woensdagen en vrijdagen in de vroege shift (van 13u tot 18u). Daar staat tegenover dat Kim weg is uit de Hof.

Waar waren we gebleven?

Nu deze racebeer toch met Jenny in gesprek was, besloot ik haar maar gelijk voor de eerste ronde mee te nemen. Nauwelijks heb ik die intentie kenbaar gemaakt of ik ben in een hele lange zoen verstrikt. En als ik daar eenmaal een beetje van ben bekomen neemt ze me oraal in de tang. Soozie Tyrell begint een beetje mee te spelen op haar viool en de rest van de E-street Band in mn hoofd gaat doodleuk mee doen "It's rainin' but there ain't a cloud in the sky. Musta been a tear from your eye. Everything'll be okay.". Dat idee heb ik inmiddels ook wel, dus we trekken ons op een kamer terug. Jenny heeft goed in de gaten dat ik wat afleiding nodig heb en laat zich bereidwillig een tijd beffen. Tegen de tijd dat ze letterlijk "weer heeft liggen", blaast ze me weer stevig de fanfare en reageert positief op vingeren. Als ik in de buurt van haar sterretje kom, pakt ze plots door en duwt zo mn wijsvinger erin, moedigt erbij aan dat ik niet voorzichtig hoef te zijn, frommelt er een condoom en pijpt zelf even met spuug. Ze klimt daarna wel even in cowgirl op me, maar dat is "alleen om nog wat vochtiger te worden". Want ze haalt hem er na een kort sprintje weer uit en logt heel langzaam anaal in en probeert langzaam aan een ritme te vinden. Ik probeer inmiddels geen tand door mn lip te bijten aangezien ze me letterlijk in een bankschroef klem heeft die steeds steeds iets vast aangedraaid lijkt te worden Uiteindelijk versnelt ze gaandeweg en trekt me dan om in missio. Ik herinner me een trucje uit een paar Youporn-filmpjes en leg een kussentje onder haar achterste, zodat ze wat hoger ligt en inloggen iets makkelijker is. Waarop de voorzichtigheid helemaal uit het raam gaat en ik op zijn Adriano's los mag gaan. Een paar variaties later landen we toch in doggy voor een eindschot, dat niet al te lang op zich laat wachten, Bam!

Niet te vermijden

Ze rookt zich een peuk, we kletsen nog wat na en daarmee is het geheel tevredenstellend afgesloten. Deze racebeer pakt een douche en gaat zich een schnitzel en een koffie wakker proberen te houden. In de eethoek zitten ook twee Beiers die so ganz nebenbei de Bootsmesse bezoeken (zou die Rabattactie vrijdag daar ook te maken hebben?). Beide heren hadden in aanloop naar carnaval eigenlijk gehoopt dat een paar dames een kostuum aan zouden trekken. Uiteindelijk krijgen ze vier dames zo gek een kledingwissel te doen. Tina komt met een kattenuitmonstering terug, Susan in een zwart/gouden hotpants. Magda loopt de rest van de avond als een soort strenge schoolmeesteres uit een Hentai-film rond en Natalie had zich een kort jurkje aangetrokken, tot bleek dat de twee kleding-fetishisten Susan en Tina al hadden meegevoerd, want toen trok ze hem snel weer uit. Deze racebeer had nog een halfuurtje over en ging rustig in de kelder zitten, waar Magda een poging deed Katja tijdens haar blaasconcert uit de concentratie te halen. Alle achtung aan Katja, ze bleef stoicijns en rustig doorpijpen zonder zich iets van opmerkingen of gelach aan te trekken. Zo vliegt de tijd snel om en wordt ik plotseling omsingeld. Babsi begroet me vrij rustig, Mara neemt een aanloopje en...oemf... ploft nogal hardhandig in mn armen.

Deze racebeer kan er niks aan doen maar ik schoot onbedaarlijk in de lach toen ze allebei tegelijk aan hun bloasmeziek. Babsi keek als een van haar eigen katten in een slecht humeur, als ze een staart had gehad was die tot kerstboomformaat gegroeid Mara kroop een beetje angstig van haar weg, maar later was dit kleine akkefietje alweer vergeten. Het is net een optreden van het Groot Niet te Vermijden: je weet dat ze het talent voor goede muziek hebben, maar verenigen dat altijd met iets totaal absurds (zoals deze verkleedpartij waarin o.a. Kraftwerk en de Neue Deutsche Welle heerlijk op de hak genomen worden). Het is ook wel handig zoiets absurds in je hoofd te hebben om niet te snel tegen een plof aan te zitten, want deze racebeer werd weer een uurtje behoorlijk door de mangel gehaald,
    wat alle flauwekul van de laatste weken een beetje naar de achtergrond liet verdwijnen. Magda dacht ons op het laatst nog even te verrassen, maar ze was nét laat, Mara had me er de achteropsjöt al uit gezogen. Babsi ging zich naar huis, Mara bleef nog even nakletsen. "Niet te vermijden, één groot niet te vermijden" mompelde deze racebeer bij het afscheid.

Korter maar krachtiger

En daarmee zat het er kwa sexuele belevenissen voor die avond op. Het was inmiddels hard op weg richting half12, ik pakte me nog een koffie en kletste nog wat met de Beiers die me al voor hun jubileum volgend jaar uitnodigden (20e keer dat ze er dan waren ofzo). Daarna ging ik me omkleden, werd er afgerekend en liet Tina me met een dikke zoen de deur uit. Het bekende ritme van een Lowrey orgel onthaalt me in de auto als ik de motor start. Pete Townshend liet zich voor dit meesterwerkje beïnvloeden door Meher Baba, een Iraans/Indiase goeroe, en componist Terry Riley. Het is vooral goed te horen in de lange opening goed te horen en het maakt van het album Who's next? een mooie plaat tijdens lange autorittten.

"Out here in the fields. I farm for my meals
    I get my back into my living.
    I don't need to fight. To prove I'm right
    I don't need to be forgiven... yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

Don't cry, don't raise your eye
    It's only teenage wasteland

Sally, take my hand. We'll travel south cross land
    Put out the fire and don't look past my shoulder.
    The exodus is here, the happy ones are near
    Let's get together before we get much older.

Teenage wasteland It's only teenage wasteland.
    Teenage wasteland Oh, yeah Teenage wasteland
    They're all wasted!"

38. Onderstaande 11 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 februari 2013),Ascari (31 januari 2013),Carpe Momentum (31 januari 2013),Dolfie (31 januari 2013),Goedemorgenallemaal ( 1 februari 2013),louischris ( 3 februari 2013),Megaboob (31 januari 2013),noglangnietuitgewandeld (31 januari 2013),quitje ( 1 februari 2013),savesexer ( 4 februari 2013),SuperPuss ( 1 februari 2013)

Pagina 43 van 64 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten