Goed dat ik vandaag geen klanten te woord hoef te staan, praten gaat een beetje moeilijk, die meiden in Babylon hebben me zo ongeveer de blaren op de tong gezogen. Een forumberichtje tikken lukt beter, dat doe je met je vingers. Toen ik dank zij de bvdm zelf iets mocht uitkiezen, ging ik maar voor een club waar je wat de dames betreft feitelijk niet stuk kunt. Die zijn niet zo heel dik gezaaid, maar ze zijn er wel. De keus viel op Babylon.
Het kwam goed uit gisteren, bij de klant in Düsseldorf kon ik al ruim voor de middag weg, die in Krefeld stond pas voor de volgende dag gepland, mooie gelegenheid om in Elsdorf die vrijkaart in te wisselen. Klokslag elf binnen, de ene dame na de andere kwam de trap af, de line up zag er prima uit, veel Oosteuropees snoepgoed, maar ook het Afrikaanse continent was goed vertegenwoordigd. Ik telde op een gegeven moment zo maar vijf exotische dames, het zou een echte Afrikaanse dag worden voor me. Helaas heb ik Iman niet gezien, hoewel ze wel op de aanwezigheidslijst stond. Lijst niet bijgewerkt of een megapannenkoeksessie, ik vermoed het eerste, want dat heb ik al eens eerder geconstateerd. Maar de anderen hebben de honneurs goed waargenomen moet ik zeggen.
Een gracieus slank meisje zocht steeds oogcontact, ik wenkte haar bij me. Joy was franstalig, een eenvoudig kennismakingsgesprekje lukt me wel, ik scoorde er meteen punten mee. Na een uitgebreide zoensessie op de bank, met haar naar boven. Zittend op het bed knielde ze voor me neer en zoog me in no time tot kort voor het point of no return. Ze klom erop en reed zichzelf buiten adem, waarna we omdraaiden en non stop zoenend de eindstreep haalden. De druk was groot, de klus was sneller geklaard dan ik gewild had, maar dat is wel vaker zo bij de eerste.
Tussendoor wat gegeten en gesauneerd, maar aan de bar had ik al snel meisje twee aan de mond hangen. Vivian had ongeveer hetzelfde figuurtje als Joy, klein en slank, en hield vooral van langdurig en uitgebreid tongen. Zet twee zoenfreaks samen in een kamer, dan zijn ze er voorlopig nog niet uit. Diverse posities doorgenomen, zelfs achterlangs wist ze haar hoofd zo te draaien dat er gewoon doorgezoend kon worden. Een uur bezig geweest, en de enige vijf minuten dat onze monden niet op elkaar zaten, was op het laatst, toen ze me klaar peep. Tijd voor een lange break. Beneden gekomen lagen veel meiden lui op de banken, een blondje zelfs languit voorover op het eiland in het midden, zowel haar voor- als haar achterdeur tonend aan het publiek. Zonder veel succes overigens, de heren hadden er weinig interesse in. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo’n houding ook weinig erotisch vind, maar dat kan aan mij liggen.
De break duurde toch iets korter, de volgende African Princess schonk me wat in, nam zelf ook iets, er kwam een leuke kennismaking uit. Naomi was iets groter dan de twee vorigen, maar viel nog net in de categorie slank. En weer van die verrukkelijke ronde billen, beide handen meer dan vol. Ze stelde de biosauna voor, voor wat meer privacy. Dat laatste zat er niet in, er lagen een viertal dames op de banken op klandizie te wachten. We wrongen ons ergens tussenin, maar er waren teveel oren aanwezig om eens tot een goed gesprek te kunnen komen. Ook wel een plausibel argument om haar iets anders met die tong te laten doen eigenlijk. We zaten langdurig aan elkaar geplakt en zelfs in het schemerige licht waren de afgunstige blikken van de Roemeense meiden duidelijk voelbaar. We schoten de kamer beneden in, en in de spiegels had ik, waar ik ook keek een goed zicht op dat copulerende stel waar ik zelf deel van uit maakte. Ze wilde me wel in een keer klaar zuigen, maar ik had ook wel zin om haar eens een goede beurt te geven. Lang lag ik op haar te stoten en van die zachte zwoele lippen te genieten. Uiteindelijk kreeg ze toch haar FT, spuugde de kwak in een doekje en kwam nog wat na liggen vrijen.
Toen ik later de telefoon even ging controleren, waren er meerdere oproepen geweest. Ineens ging hij af. Shit, de klant uit Krefeld. Mensch, wir konnten Dich #$%^&* nicht erreichen, wo steckst Du? Alles hat sich verfrüht, wir brauchen Dich heute abend schon! Je kunt goddorie nog niet eens even rustig neuken of ze moeten je weer hebben. Had ik maar een vak moeten leren. Oh, eh ich hatte privat was zu tun (hiermee vond ik de vraag waar ik zat wel voldoende beantwoord). Aber es hat sich schon erledigt, ich mache mich sofort auf dem Weg. Snel in de kleren geschoten, nog even door drie lekkere meiden afgelikt, ze alledrie nog eens goed in die mollige billen geknepen, en met een rotgang naar Krefeld, waar het werk nog net niet stil lag. En zo kwam er een onverwacht einde aan een dagje in Babylon, een club waar de dames weten hoe het hoort en waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben .
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.