Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 156
    Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Als iemand weet waar Sabrina en Lucy gebleven zijn dan hoor ik het graag
    De meeste dames in Babylon nemen geregeld een paar weken vakantie, de meeste komen terug. Zowel voor Sabrina als Lucy (als bv ook Hongaarse Laura en vele anderen) is het niet ongewoon een paar weken afwezig te zijn. Dit kan soms oplopen tot een week of zes. Terugkomen doen ze vrijwel allemaal. De afwezigheid van je favo's biedt je de kans eens wat verder te kijken

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

8 September: Verslag Saunaclub Babylon – Elsdorf

Dit is dan het verlate verslag van m’n laatste zomer-uitstap naar saunaclubland. Ik heb besloten om m’n bezoek aan Babylon te combineren met een overnachting in een B&B in de Hoge Venen om er de volgende dag nog een natuurwandeling te maken bij wat ik vermoedde het laatste mooie zomerweer van het jaar zou zijn. Na in één trek te zijn doorgereden naar m’n B&B en er de benen te hebben gestrekt, vertrok ik naar Elsdorf.

Daar aangekomen, heb ik moeten parkeren op de straat, er was daar nog plek zat. Binnenkomst in Babylon: dat is altijd een leuk moment om in zo’n club binnen te treden en er al de meiden te zien rondlopen. Ik wisselde mijn vrijkaartje in bij de vriendelijke theke en er werd een mokkel geroepen om me rond te leiden, ik kan niet op haar naam komen. Gelukkig is het jaag-gedrag hier vreemd en in tegenstelling tot die van sharks in Frankfurt, drong ze zich niet op om tot een kamergang te komen.

Ik heb me eerst gedoucht. Echt welruikend is het wellness-gedeelt niet en dat is best jammer! Hier zouden ze toch wel iets aan kunnen doen al was het een soort geur verdoezeling. Ik heb toch zeer dikwijls van de wellness gebruik gemaakt: 1 biosauna en 1 warme sauna en 1 mooie jacuzzi waar je een en ander zelf kunt regelen. Ik kan zelfs zeggen dat dit de beste jacuzzi is waar ik ooit gebruik van heb gemaakt! :smile:

Het eten beviel me eerst niet (koud vlees?) en at wat groenten en vis dat uit blik kwam :/. Op de avond was het beter en at ik kip met rijst en die was best goed te noemen.

Ik ontmoette er veel Franstalige beren uit Frankrijk, meerbepaald uit Parijs en franstalig België. Het was doorgaans rustig in de club daar het mooie weer waarschijnlijk veel ijsberen deed besluiten naar clubs te gaan met een ruim buitengedeelte en geef ze eens ongelijk. Had m’n vrijkaart niet snel vervallen geraakt, ik deed dit ook. Daartegenover staat wel dat de service in Babylon top te noemen is, dat kan ik nu beamen.

In eerste instantie werd ik niet meteen hitsig van die meiden, ik zag mooier rondlopen in een GT, een Sharks of een PHG maar ik wil niet kieskeurig doen, de geilheid komt wel vanzelf wel . Ik had op voorhand m’n lijst opgesteld van meiden waar ik mee wilde kameren maar daar kwam niks van in huis. Uiteindelijk ben ik met 2 meiden gaan kameren: Noëlle en Naomi waarbij Naomi zelfs 2 keer.

Er liep daar een dame rond die ik niet kon bereiken – ik ben nu even haar naam vergeten maar ze was slank, redelijk jong en de mooiste (voor mij). Ze beweerde echter dat ze heel de dag bezet was voor ’n klant. Een van de franse ijsberen die me bij het eten op whisky heeft getrakteerd, vond dit eerder vreemd. Mij voelt het niet goed maar ja kan zoiets dat een meid alle andere klanten weigert? Veel zal ze er niet aan hebben verdient, ze liep er erg vaak rond. Ik heb er 2x gekamerd met Naomi na wat acties op de bank en 1x met Noëlle.

De laatste welness-ronde heb ik er goed van genomen, het zou wel eens een langere tijd duren eerdat ik weer in een jacuzzi zit. Goedkoop is deze hobby nu eenmaal niet. Maar met vrijkaartjes kan het nog wel lukken zoals ik er voor deze club een heb gehad .

Ik rekende af bij het buitengaan: dat is hier anders dan wat ik gewend ben. Naomi kwam bij me, kuste en omhelsde me nog en liet me blij zwaaiend buiten. Ze had dan ook 150€ van me verdiend. En verdiend heeft ze dat zeker.

M’n volgende ronde zal waarschijnlijk pas in eind november of in december zijn in Golden Time.

Wat heeft Knut666 geleerd die dag:
    1/ dat schoonheden uit het warme Afrika best wel GFE kunnen geven maar laat het toch liever niet in de sauna gebeuren, ook geen biosauna.
    2/ dat Babylon best een erg gezellige club is waar ik makkelijker contact kon leggen met andere beren en de meiden niet opdringerig zijn en goede service leveren.
    3/ dat de principles of lust’ toch echt hèt nummer is voor de meiden om eens rond de paal te dansen. Ik hoorde het in deze club alleen al 2, 3 keer. het is en blijft m'n favoriet nummer, meer dan ooit. https://www.youtube.com/watch?v=FVR7tEUzIL0

De kamersessies: ik heb een topic over Naomi aangemaakt.

=> Naomi: https://www.ijsberenforum.com/forum/...hp?31479-Naomi

=> Noëlle: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28679-Noelle-(-Hongaarse-)#3

De zwarte wolf

3. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 september 2012),Big30 (25 september 2012),Costana (25 november 2012),Flurkman ( 3 oktober 2012),MeesterMixer (25 september 2012),Megaboob (25 september 2012),satanic surfer (25 september 2012),SeX++ (26 september 2012),Smouse (26 september 2012),vrije jongen (25 september 2012),Willi69 (25 september 2012)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Om te antwoorden op post 629 aan Vrije Jongen: de club (Eddy dus) neemt 10E per halfuur, de reden dat inventievere dames een uurtje op de kamer al ns durven te noteren als halfuur + extra (zoals Anaal): op die manier houdt de betreffende dame 90E over aangezien op extra's geen commissie-gedeelte dient te worden afgestaan i.p.v. 80E, an sich een te verdedigen tactiek... extragetinte groetjes, ss

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Om te antwoorden op post 629 aan Vrije Jongen: de club (Eddy dus) neemt 10E per halfuur, de reden dat inventievere dames een uurtje op de kamer al ns durven te noteren als halfuur + extra (zoals Anaal): op die manier houdt de betreffende dame 90E over aangezien op extra's geen commissie-gedeelte dient te worden afgestaan i.p.v. 80E, an sich een te verdedigen tactiek... extragetinte groetjes, ss
    Interessante interpretatie van de oorsprong van mijn vraag. Thanks voor het antwoord.

@ knut7666, ik heb van een bepaald slank meisje (dat voor mij de mooiste daar is) begrepen dat ze op 'baaldagen' nog wel eens alleen met 'bekenden' wil gaan. Je hebt er niks aan, maar ze heeft kennelijk genoeg stamgasten om het zich te kunnen veroorloven. Je moet maar zo denken: als ze geen zin had, was het toch niks geworden.
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 25 september 2012 om 17:15

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Er zijn wel veel toppers vertrokken de afgelopen periode: Maja, Blanche, Lucy en nu zag in in de aanwezigheidslijst dat ook Sabrina er niet meer was.
    En dat heeft alles met die 10€ te maken. Voor meer uitleg vraag het de dames in kwestie zelf.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 september 2012 om 11:12
    Every hooker has a hard luck story to tell.

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Hmmm, dat er een aantal toppers weg zijn is zo, maar dat gaat zo in elke club. Maya zit voorlopig weer in PSR waar ze voorheen zat (reden daarvoor heeft ze aangegeven, en dat had an sich niets met 10E te maken), Sabrina is als ik me niet vergis in urlaub, Blanche is naar clubMaxim en haar trouwe klanten zullen haar wel volgen (reden me onbekend voorts) en Lucy, die duikt ook wel weer op. Het is een huispolicy, de dames weten het van tevoren, en voor niet-Hongaarse dames lijkt het me plausibeler dan voor andere om daar hun gevolgtrekkingen aan te verbinden, maar dat de 10E doorslaggevend is voor een (tijdelijk) vertrek lijkt me niet primordiaal, al kan ik me vergissen uiteraard. Zoals in een postje hierboven al aangegeven, vele dames springen met langere boekingen creatief om met de invulling van het "prijskaartje", daar valt wel wat voor te zeggen. Voorts is Eddy uiteraard een snuggere kerel die met z'n vrijkaartenoffensief in een rits fora (en in z'n eigen fora) de groeiende hoeveelheid dames in babylon wel van potentiële klanten voorziet/voorzag, en 10E is ook geld uiteraard per sessie (halfuur) in de drukke clubperiode na het zomerréces. Z'n onkosten blijven dezelfde, die enkele euro's aan drank&eten recupereert ie dubbeldwars aan 10E maal onbekend veelvoud, dames tevreden, nieuwe klanten die wie weet wel terugkomen voor de sfeer/dames (en dan 50E neerleggen), en oudere getrouwe klanten een gratis entree en dus ook tevreden, een snugger plan me dunkt. Daarnaast vallen de doorgaans positieve berichten op (ja, met een vrijkaartje schrijft men doorgaans zelfs ietje rooskleuriger lijkt me, los van de degelijke service doorgaans), m.a.w. iedereen tevreden. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Babylon voor mezelve na m'n laatste bezoekje is afgevallen als té frequenteren club, maar dat heeft niets met 10E te maken, reden irrelevant voorts...

8. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (26 september 2012),vrije jongen (25 september 2012),Willi69 (25 september 2012),zeppos58 (25 september 2012)

Last Online
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

@ss

Dat de dames hiermee tevreden zijn zou ik zo niet durven te stellen, anders zouden ze niet zo creatief zijn met het invullen van de kaartjes (maw. ze gunnen hem die 10 euries niet en naar mijn bescheiden mening terecht). Je doet het af alsof het maar een tientje is, maar het is wel 20% van de dames hun inkomsten dat ie afroomt, en als een populaire dame zeg maar 5/6 uurtjes per dag kamert is dit wel een hele hap uit haar inkomsten, reken maar uit per week/maand wat een dame dan misloopt. Voor de muurbloempjes valt het wellicht voordeliger uit.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Mwaah, tussen de dames en Eddy zit het wel goed... ik kan eerlijk zeggen dat niemand een grotere knuffel van de op vakantie gaande meisjes kreeg, dan deze pussy patroler.

Last Online
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Mwaah, tussen de dames en Eddy zit het wel goed... ik kan eerlijk zeggen dat niemand een grotere knuffel van de op vakantie gaande meisjes kreeg, dan deze pussy patroler.
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

12. Onderstaande 3 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (25 september 2012),VAZKOR (25 september 2012),vrije jongen (25 september 2012)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Hmm, heb toch helemaal niet beweerd dat de dames tevreden zijn met de 10E die ze moeten afstaan, dat staat niet in m'n post. Dat ze tevreden zijn met de vrijkaartenposse die tot eind september binnenvalt via de creatieve weggeefactie, dat staat vermeld. Denk dat ik zowat de eerste ben die het hier over creatieve tijdsregistratie ter afrekening heb, dus dat geeft aan dat die "ontevredenheid" somtijds inventief wordt gekanaliseerd mits extra-verdoezeling van langer kameren. Wat wel dient aangegeven te worden: de dames betalen geen entree, dus dat scheelt als ik correct geïnformeerd ben. Dat het de drukdraaiende dames een doorn in het oog moet zijn om bij drukke dagen meer Euro's dan de entree af te moeten staan zal best, voor matig geboekte dames dan weer een voordeel. Nogmaals, voor de niet-Hongaarse dames is het eenvoudiger, als het hen om de één of andere manier niet bevalt, er zijn clubopties zat, idem voor ijsberen overigens...Om maar ns te extrapoleren naar een drukgeboekte dame die laten we zeggen 6 op 7 werkt, een 7-tal uren per dag kamert ongeveer, dat levert als de kaartjes correct worden ingevuld de "baas" 140E per dag op, maal 6: 840E; hmmm, niet moeilijk dat ze een dikke knuffel krijgen bij vertrek, vele beren komen voor specifieke dames naar Babylon, 50E entree plus de 10E-commissie, het lijkt me nogal wiedes dat er wat afgeknuffeld wordt. Nogmaals, Eddy is een zeer schrandere kerel die z'n stammberen dicht bij hem houdt, bij verjaardagsfeestjes 30E entree-acties verleent etc., maar dat de man een oprechte diepgewortelde band met vele dames heeft is uiteraard een feit, maar facade lijkt me toch een bouwkundige term die onderschat wordt... Los daarvan, als hij ervoor zorgt als zakelijk brein dat die toko somtijds zeer vol zit, en dames aan 80 of 90E kameren in een nette omgeving zal er iets coulanter worden omgegaan door de dames, in the end it's the money that counts, voor elke DVP in any club...Mooie en goede dames die hun kont platzitten wegens ontbrekend cliënteel zullen ontvredener zijn me dunkt...Wat pussy patroler betreft zoals VJ neerschrijft, denk dat pussy controller realistischer is somtijds maar dat is uiteraard subjectieve interpretatie...

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

O, Lucy is wieder da laut Franz. collègues...

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Nazomer in Babylon (20+22 september)

Na weer eens samen met vele kantoorslaven in de trein te zijn gesprongen, kreeg ik in Bergheim de kans mijn nieuwe aanwinst te testen: een oude vouwfiets voor die laatste kilometertjes naar de clubs (moet in Duitse treinen wel een hoes omheen). Eerst even ingecheckt in een hotelletje en daarna richting de club gepeddeld. Met vrijkaartje in de aanslag op de bel gedrukt en toch een ietwat intimiderend uitzicht, met een stuk of 8 naakte meiden die me bij de deur stonden op te wachten. Overdag doen die meiden dat dus elke keer als de bel gaat; zie je ze met zijn alleen naar de deur sprinten.

Na me weer zauber te hebben gemaakt, wat ontbeten, een koffietje genomen en even gaan bubbelen. Boven een aangename verassing: de niet aangekondigde Arielle kwam binnengelopen; ze was net weer terug voor een paar weken en twee dagen later vertelde ze me dat een tijdje extra werken soms nodig is als je als vrouwen achter het stuur gaat zitten. Tussen twee en drie kwam ook Alexa tevoorschijn, die in eerste instantie wat achter de bar bleef hangen om te ontbijten. Ze zat van een afstandje al wel volop te flirten, saucy minx.

Een tijdje met een Duitser gekletst die al lang niet meer geweest was en aangezien ik maar twee dames kende, kon ik alleen deze twee aanbevelen. Arielle zag hij wel zitten en gezien de meerdere sessies die hij gedurende de dag met haar had, was hij volgens mij wel tevreden. Na eerst de avances van de nieuwe – ongeveer de helft herkende ik niet van 3 weken eerder – Laura…ehh Lara te hebben afgeslagen, kwam Alexa weer eens terug de zaal in. Ze ging naast haar zus op de bank zitten en wees even naar haar peuk, gevolgd met een hoofdbeweging naar de trap.

Ik ging meteen maar naar haar toe om me te beklagen over het feit dat ik kennelijk niet eens een ‘Schatzi Zimmer?!’ waard ben; dit sprak ze stellig tegen, want ze had toch al de hele tijd lopen flirten en zo. Zo op mijn hurken stond ik niet echt stabiel, en ‘toevallig’ schommelde ik wat voorover waar Alexa me gelukkig met haar lipjes opving. Met de peuk nog in haar handje, werden de kusjes onderbroken door Lori die haar neus tussen ons in duwde en ook mee wilde spelen. Alexa schudde meteen al nee… en liet mij dat daarna bevestigen. Later zou het amateur psycholoogje me zeggen dat ze graag trioot met haar zus, maar dat ze ook wel wist dat ik daar toch niet op in zou gaan (heeft ze goed gezien). Nog een paar zoentjes en na de sigaret, en mijn douche, haar koffie meegenomen naar dat kleine kutkamertje boven (die koffie drinkt ze liever lauw na een tijdje hobbyen).

Het was weer goed, heel goed zelfs, maar toch niet zo leuk als de eerste keer toen we beiden niet echt wisten wat het ging worden. Weer heel dicht bij elkaar geknuffeld en gezoend voordat ze met haar mondje aan de slag ging. Haar weer dominant laten zijn (vindt ze leuk) terwijl ze op me liggend dicteerde wat er gebeurde… vingeren dit keer liever niet, toegegeven ze was niet echt nat, en weer terug naar het pijpen. Ook om een bezigheid gevraagd en in 69 eerst haar poesje vochtig gemaakt en daarna eens van het uitnodigend gebleekte sterretje geproefd. Na een tijdje draaide ze zich om en gaf me een diepe lange tongzoen, toch geil en volgens mij de eerste keer dat ze uit zichzelf is opgehouden aan mijn lul te zuigen. De pauze duurde niet lang en bij deze ronde probeerde ik het niet eens meer tegen te houden; toch lekkerder als je bij zo een FT nog eens iets te spuiten hebt (eerste ronde van het weekend he). Het half uur was al gekomen en gegaan en haar mondje was nog niet leeg of we lagen al weer te tongen; op de een of andere manier bleek tijdens het knuffelen dat mijn pula ook niet door had dat ie al gepopt had. Meteen maar doorgegaan en na wederom een hoop gepruts, zowaar aan het neuken toegekomen. Allemaal heel close en lekker, maar niet de buitencategorie die ze bij het pijpen en spelen is. Nadat de bekende standjes waren gepasseerd dus het tweede schot gelost in een tongende missionaris. Op de trap naar beneden kwam het professionele kantje weer even boven om te checken of ik op de hoogte was van de opgelopen schade; ik kan best rekenen… en ben wel eens hele clubdagen voor minder zoet geweest. Eigenlijk doet ze dit checken altijd wel – geen gek idee in een club waar je pas achteraf betaalt – en is ze ook altijd wel op te hoogte van de tijd… toen ze na de eerste ronde iets uit haar locker wilde halen, werd heel netjes de tijd dan ook even door haar ‘stil gezet’; ik kan me indenken dat dit soort een afknapper kan zijn.

Aan de bar de gratitude van die Duitser in ontvangst genomen en de eerste Leffe weggetikt. Terwijl Arielle zorgde voor een refill, kwam Alexa weer binnenlopen en omarmde me van achter… al snel gevolgd door wat zoenen. Voel je je toch eventjes de king of the club; zal iets te maken hebben gehad met die sessie van bijna 2 meier. Inmiddels was mijn biertje weer in beslag genomen, omdat: ‘only ficken, ficken with Alexa!’. Om mijn drankje terug te krijgen zei ik Arielle dat de dag nog lang was, waarop de tegen me aan hangende redhead dan weer een pissy: ‘What!’ inbracht. De eerste uurtjes nog regelmatig wat aftersales van Alexa gehad, totdat haar pannenkoek arriveerde en haar de laatste 5 uurtjes van de dag in beslag nam.

Ook Arielle was niet meer bij te komen, mede door mijn eerlijke antwoorden ten opzichte van collegas. Gezelig een tijdje met de inmiddels gearriveerde Boy69 gesproken en gekeken naar de overige opties. Terwijl de Leffes bleven komen stond Lori opeens tegen me aan te rijden. Een beetje staan kletsen, tot ik plotseling haar tong in mijn mond had…en nog belangrijker, de mijne in die van haar zat. Na een tijdje tongen, maar mee naar datzelfde minihok van eerder (het was madame bekend dat dit het liefdesnestje van mij en haar zus was).

Alles was op zich ok: goed tongzoenen, pijpen kan ze bijna zo goed als haar zus (wat zeggen ze ook al weer over de leerling en haar meester) en ook intiem is het best in orde. Ze gaat echter gewoon meteen aan de slag, waar zuslief het allemaal inpakt in een sausje van lol en lief doen. Enigszins bezopen kwam er natuurlijk weer een hoop onzin uit mijn bakkes, waarbij ze me meestal even blond aankeek, voordat het kwartje viel; is de jongste telg toch een stuk scherper in. Het hielp ook niet dat ze beneden besloten een voetballied van de 1e FC op te zetten; want voor mij was het gewoon een kamer met moffen die Viva Hollandia stond te zingen – net als een dag later in Samya trouwens (ik weet het origineel best te benoemen, maar toch). Mijn (zachtjes) meezingen tijdens het pijpen werd toch wat vreemd gevonden. Uiteindelijk qua service best een aardig half uurtje, maar kennelijk roept dat inmiddels weinig aandrang tot herhaling meer op.

Nog wat zitten kletsen en Leffen, voordat ik me iets na middernacht maar weer eens ging omkleden. Alexa had net haar stammie uitgelaten en Lori stond ernaast met de een of andere blauw-groene smurrie op haar gezicht. Alexa had zich nog niet gedoucht, dus ze hield het bij een kushandje (wie weet hoeveel poedersuiker die pannekoek in haar bekkie had achtergelaten), maar de kruising tussen Smurfin en Shrek gaf me nog wel een paar lieve zoentjes. Zonder licht (en dus zicht) willekeurig over het fietspad stuiterend terug naar het hotel in Bergheim gefietst. Geblinddoekt veldrijden zou echt een briljante discipline zijn.

Na een leuke vrijdag in Samya, was de noodzaak om te neuken niet noemenswaardig. Maar als je toch in 0049 bent… (sommigen zullen dit terecht een dieptepunt van ijsbeer zijn noemen). Eigenlijk was Samya heel leuk, maar ik was niet van plan het deze zaterdag erg laat te maken en met die verlengde openingstijd op vrijdag zou het daar nog wel een tijdje rustig blijven. Achteraf gezien…ik lag nog steeds pas na drieën in mijn (hotel)nest.

Wederom op tijd bij de club, waar Eddy al iets had van: jij alweer! De vaste prik: ontbijten, bubbelen, een Duitser tips geven. Deze gast ging trouwens ongenadig hard op zijn plaat na het verlaten van de jacuzzi – helemaal horizontaal in de lucht, gevolgd door een doffe klap (maar alles ok hoor)… ze grappen niet met die bordjes rutschgefahr.

Weer mijn plek aan de bar ingenomen en toen Alexa ten tonele verscheen, kwam die mof van eerder naar me toe en vroeg iets te luidruchtig of dat nou die Alexa was; ze stond een watertje in te schenken en keek me uit haar ooghoek al aan met een veels te zelfverzekerd lachje op haar lippen. Enfin, 12 seconden later stond ze aan mijn zijde lief te zijn met haar nog natte haartjes en koude handjes. Ze had al allemaal wilde ideeën voor uren durende sessies en later op de kamer bleef ze ervan overtuigd dat ik speciaal voor haar weer was gekomen (ze zou immers op vakantie gaan); niet helemaal waar, maar als zij dat wil geloven…

Na een tijdje kletsen en knuffelen, werd een hand op haar tieten geplaatst en begon ze al wat naar mijn pula te graaien… heeft zo een meisje toch helemaal niet nodig. Nog even samen op de bank een drankje gedaan, voordat we dan toch maar naar een kamer gingen. Op weg naar de wat grotere kamer op de begane grond kreeg ik nog een schop van Arielle, maar zoveel kracht zit er niet in dat dunne lichaampje.

Het is duidelijk dat Alexa denkt dat ze me door heeft, want het was weer veel van hetzelfde. Allemaal goed, doch gecontroleerd, maar de volgende keer (die er zeker zal komen) zal ik toch proberen wat van het gebaande pad te komen. Zal wel iets hoerenlopers eigen zijn om na drie goede sessies, het wat eentonig te vinden worden. Weer veel gezoen en geknuffel, dit keer wel nat en dus wel de mogelijkheid to vingeren. Waarschijnlijk de beste en langste pijpbeurt die ik ooit gehad heb (na twee dagen clubben ongehinderd door popgevaar) en weer veel geplaag over en weer. Tijdens het neuken, leek het pesterige ontwijken van zoenen bijna gemeend te zijn… maar een paar minuten later werd er weer volop getongzoend. Na het klaarkomen, had ik toch het idee dat ze wat hoger had ingezet dan een uurtje zonder extras. De aftersales waren dan ook een stuk kariger.

Me gedurende de middag weer laten verleiden door die sexy blondjes uit Belgie (en ook wel af en toe een watertje hoor), maar voor de rest had ik niet veel aandrang. Ik zat er zelfs aan te denken om nog naar Samya te gaan om de nodige Belgen en Nederlanders de hand te schudden en nog wat te knuffelen met een paar Roemeense tieners. Op een gegeven moment spotte ik een bekende, Buttinksy, waardoor er weer wat te kletsen viel. Nu – tot haar gespeelde ongenoegen - te horen gekregen waar Lara als Laura bekend had gestaan (donderdag weigerde ze die info te verschaffen) en nadat ik alleen werd gelaten, maar weer eens naast Arielle plaatsgenomen.

Deze keer het niet alleen bij de normale onzin gelaten, maar mee naar die gedeelde kamer boven (althans, de kamer wordt door een hoog headbord in tweeën gescheiden). Voornamelijk liggen lachen en tongen, met wat gevinger ook terwijl ik merkte toch weer enigszins bezopen te zijn. Echt een hele leuke en grappige vrouw. Al dat water en bier begonnen toch hun tol te eisen en toen het tot neuken kwam, stond er al snel iets meer druk op mijn blaas dan de bedoeling kan zijn. Me verontschuldigd en terwijl ik uitgelachen werd, trippelde ik snel naar de aangrenzende badkamer. Me niks aangetrokken van het al dan niet neukende stelletje in het bad, en in een indrukwekkende proeve van bekwaamheid (al zeg ik het zelf) had ik mijn lul al tot pee-size (niet pea-size) weten te reduceren. Snel - nou ja snel - afgewaterd, mijn lul in de wasbak gehangen en weer terug getrippeld naar die Roemeense die al met een nieuwe pirelli lag te zwaaien. Eerst weer wat zoenen en vingeren en dan toch nog normaal geneukt. Na een uur en een beetje naar beneden, waar Arielle uitermate netjes twee keer haar naam opschreef, terwijl ze me wel even raar aankeek wegens de info die kennelijk op mijn kaartje stond. Super vrouw en ontzettend spontane sessie.

Samen met de eerder genoemde collega even geëvalueerd en al snel werden we vergezeld door een ander bekend gezicht. Ook Pistol Pete had zijn weg naar Elsdorf gevonden. Met al deze gezelligheid (en het uitgeneukt zijn), liet ik het idee voor Samya maar varen. Nog lang blijven hangen met de biertjes en de gezellige collega’s en staf (na het vertrek van de collegas, alleen de staf). De poetsboy had ook Feierabend en deed zich te goede aan enkele Belgische schonen die voor de rest onbereikbaar waren: een Pauwel Kwakje (met correct in houten staander gezeteld glas en al) en zelfs een Westmalle die de broeders driemaal gegist hebben (beetje jammer dat hij deze bij zijn nog halfvolle glas Kwak inschonk).

Om een uur of één was er wat commotie door de zusjes die op het punt stonden te vertrekken. Hoewel Alexa deze zaterdag wat dof en koeltjes overkwam (en ook niet zo heel vaak op de kamer te vinden was), straalde ze op dit moment als een zonnetje. Ik kan goed begrijpen dat de beren die haar deze dagen hebben gezien, niet direct het meest positieve oordeel over haar hebben… maar als ze helemaal happy, en in gewone kledij, nog even dikke knuffels en zoenen komt geven (en natuurlijk haar datum van terugkeer mededeelt), smelt je toch echt een beetje. Wat er ook achter zit, het is toch leuk om te zien dat die kale die constant de handdoek voor haar poes wegtrekt, de dikste knuffel van allemaal krijgt.

Nog rond blijven hangen en wat met Arielle gekletst, terwijl Eddy kennelijk niet alleen voor de gasten getapt had. Bij gebrek aan blond was ik op brune (bij ons gewoon dubbel) overgestapt en een van de thekes (die volgens mij pas laat was binnengekomen) vond dat het wel eens afgelopen mocht zijn. Eddy was weinig reactief en ook de gasten die ze afging met de vraag of er nog Zimmers gepland waren, trokken zich er weinig van aan. De mooi theke vulde op dit exacte moment – weinig onder de indruk dus - ongevraagd mijn glas nog eens bij. Niet goed opgelet, maar zo een Kwakje kan ik ook wel waarderen. Vlak voor drieën met een zoen van Arielle uitgecheckt en wederom in training gegaan voor het WK blind veldrijden.

Babylon blijft een leuke club, maar 2 keer in drie dagen is toch wat veel. Met Alexa en binnenkort ook Arielle in Roemenie, is de drang om snel weer te gaan ook weer wat minder. Maar terugkomen zal ik zeker. Groet aan Eddy en zijn Belgisch bier connectie.

16. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

aamu (27 september 2012),bad pritt (26 september 2012),Badslippers (26 september 2012),Big30 (26 september 2012),ButtinSky (28 september 2012),Costana (30 september 2012),De Shyman (27 september 2012),Flurkman ( 3 oktober 2012),lustman (26 september 2012),Megaboob (26 september 2012),MichelJ (26 september 2012),Smouse (30 september 2012),Wijze grijze (30 september 2012),Willi69 (27 september 2012)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Dankzij de gewonnen vrijkaart vandaag ook gaan kijken in deze voor mij nieuwe saunaclub.van buiten af deed het pand me een beetje aan LR denken.Vriendelijk te woord gestaan even rondgeleid door een dame en getransformeerd tot handdoekbeer.
    De club is een ietwat grote huiskamer met behoorlijk wat stamgasten zo op het eerste oog.
    Uiteraard even kennis gemaakt met Eddy de chef welke uit het Duitstalige Belgie stamt en ook een leuk woordje nederlands spreekt.
    Aangezien deze club geen jaagsters ala Andrea telt heb ik op mijn gemakje de damespopulatie kunnen aanschouwen.
    Er waren er tegen de 20 aanwezig en zeer divers,van enkele lolita poppetjes voor J42 via enkele dames waar Rob45 zijn vingers bij zou aflikken tot een heus Badslippers project.
    Had men ogen laten vallen op een leuke donkerharige dame waarvan ik terecht aannam dat ze Roemeens was.Carla heeft een perfect lichaam met heerlijke b cups,een leuk kopje met speelse oogjes en is voorzien van enkele leuke tattoos en piercings,kortom een echt Gign meisje.Haar presales waren prima waarna een perfekte hands free dt blowjob volgde welke zo goed was dat ik van inloggen heb afgezien en haar het karwei heerlijk heb laten afmaken.Service van deze dame was top en bij een terugkeer zal ik zeker voor haar gaan.
    Hierna even van het buffet genoten welke een groot deel van de middag/avond beschikbaar is met een keuze uit koud en regelmatig ververste warme hap.
    Voor de liefhebbers is er Bittburger van de tap naast diverse biersoorten als Kolsch en Leffe van de fles,liefhebbers van gedestilleerd
    kunnen tegen betaling genieten van een ruim aanbod sterke dranken.
    Er word door de aanwezigen goed gekamerd waardoor je snel moet zijn om een favorietje te kapen.
    Aangezien er een zware dag in GT voor de boeg is ben ik hierna huiswaarts vertrokken.
    Het is een leuke club waar je een relaxte dag kunt hebben in aangenaam gezelschap,zeker voor mensen uit het zuiden een prima alternatief.
    Laatst gewijzigd door gignnl; 30 september 2012 om 00:05
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

18. Onderstaande 10 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (30 september 2012),Big30 (29 september 2012),Bluebear (30 september 2012),Costana (30 september 2012),Hoofdstuk2 (30 september 2012),Jack42 (30 september 2012),molaar (30 september 2012),Picasso 1 (30 september 2012),rob45 (30 september 2012),satanic surfer (30 september 2012)

Last Online
    30 maart 2018 @ 22:40
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Standaard

Heeft iemand de Cubaanse Marlen hier de laatste tijd nog gespot?
    Ook Luisa naar andere oorden vertrokken?
    Inez?
    Mickey?
    Toppertjes van in DvP tijden long ago...
    In real net een jaartje terug of zo....

Groet,
    Chucky99.
    I'm a reborn Polarbear....

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

@ Chucky99: Marlen was effie zeer kort in Oedtse toko, nu wss in Brusselse regio actief privé zoals voorheen. Luisa al een tijd niet meer gespot, volgens een stammklant van haar op non-actief. Inez op lang uitgevallen sabbatical, terugkomst onbekend tot frustratie van een leger Franstaligen. Mickey heeft het vak vaarwel gezegd wegens gelukkige wending in privaatleven. Veel meer weet ik er niet van eerlijkgezegd...groet, ss

21. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Hoofdstuk2 ( 1 oktober 2012)

Last Online
    30 oktober 2024 @ 23:17
    Discussies
    16
    Thanks
    145

Standaard

gisteren ook maar eens voor het eerst naar deze club gegaan, bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de theke daarnanaar beneden geleid door naomi waar ze me de kleedruimte en douches wees. na de douchebeurt heeft ze me rondgeleid door de rest van het huis.
    Nadien eerst maar eens even aan de bar gezeten om wat te drinken en om te kijken wat er zoal rondliep aan vrouwelijk schoons, de dames lopen allemaal naakt rond wat ook wel iets heeft al zeg ik zelf. Terwijl ik aan een biertje zat kwam Noami eens even kijken hoe het ervoor stond en na even wat gekletst en gestreeld te hebben stuurde ze aan op een kamergang maar eigenlijk vond ik het daar nog iets te vroeg voor en zei dat ik eerst nog even een sauna wilde nemen waarop ze zei okee ik ga met je mee, na een 10 minuutjes in de sauna gezeten te hebben waar ze me al behoorlijk opgeilde zodat ik zei zei laten we maar een kamer opzoeken. Eenmaal op de kamer aangekomen gingen we verder aan wat we aan het doen waren en waar vooral haar pijpkunsten me tot een hoogtepunt kregen.
    Na de kamergang met naomi maar weer eens aan de bar gezeten om even bij te komen, het was er inmiddels al aardig vol aan het raken met beren. Terwijl ik aan de bar zat liet ik mijn oog vallen op Roxy en bedacht dat zoj de volgende zou zijn, maar voor ik kennis met haar kon maken was ze al weggekaapt door een andere beer dus maar even de wirlpool opgezocht om daarna weer naar boven op de bank te wachten op roxy, even later kwam ze weer aanlopen en ging zitten op het middengedeelte van de bank, terwijl ze net zat werd haar aandacht weer getrokken door een andere beer zodat ik beloot om nog maar eens te wachten op haar.
    Terwijl ik zat te wachten viel het me trouwens op hoe weinig de dames hier animeren, dat heb ik in andere clubs wel eens anders meegemaakt en vind ik ook wel een beetje jammer.
    Na ongeveer een half uurtje zag ik roxy weer binnenkomen en besloot meteen maar haar aandacht te trekken zodat ze naast me kwam zitten, na weer even geklets engezoend te hebben stelde ze een kamergang voor waar ik meteen maar op in ging.
    Omdat al de kamers bezet waren moesten ong. 10 minuutjes wachten, eenmaal op de kamer was het toch maar een beetje een routine klusje voor haar omdat de klik gewoonweg ontbrak, maar toch nog een hoogtepunt bereikt waarbij ze mijn zaadjes allemaal netjes in haar mondje opving.
    Na de kamergang met Roxy nog eventjes aan de bar wat gedronken waarna ik het welletjes vond en huiswaarts ging met toch een redelijk voldaan gevoel.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

23. Onderstaande 5 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

Costana ( 1 oktober 2012),gignnl ( 2 oktober 2012),Megaboob (30 september 2012),satanic surfer ( 1 oktober 2012),SeX++ ( 1 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

29/9 in Babylon tss 15 en 22 uur...

. m'n dank gaat uit naar 2 Franstalige collègues die door omstandigheden hun vrijkaart niet konden gebruiken en me als plaatsvervangend kanonnenvlees dan maar afvaardigden.
    . m'n dank gaat ook uit naar onuitgedrukte platgestreken plooien vanuit ijsbeer- en clubhoek wat éénieder verblijdt.
    . ontvangst was vriendelijk, code rimpelloos geaccepteerd, nieuwe bardame die voor enkele jaren nog een top-DVP was volgens een zeer gerespecteerde medebezoeker waarmee het weer erg gezellig bijpraten was as ever...
    . huisfotograaf viel binnen rondom 20 uur, dus nieuwe dameskiekjes zonder Nylons te verwachten binnen afzienbare tijd.
    . douches zijn vernieuwd, wat aanzienlijke geurhinderberperking tengevolge heeft, prima.
    . eten was basic doch verzorgd te noemen, geen vetpot, wel anderhalve paprika binnengecaprioleerd wat een DVP zeer bevreemdde qua dineroptie.
    . line-up was zeer goed te noemen, 18 dames ofzo waarvan 33% kameroptioneel waren minimaal...
    . vele medeberen om mee te kletsen, een rits Nederlandstaligen, een meute Franstaligen en een 4-tal eminente FC-Kollegen tot algeheel jolijt. Een mix van talen doorworsteld dus wat een gerespecteerde YBF-collega ietwat bevreemde toen er een aflossing van de FC-wacht was aan de bar, excusi dat ik somtijds wat lang met Duitsers aan het koivelen war...
    . 2 excellente sessies, 1 PHG-overloopster die de route naar Oedt quasi helemaal overbodig heeft gemaakt, en 1 met een andere overloopster uit nog niet nader te vermelden club aangezien ze daar duidelijk over communiceerde, to be respected...
    . schade: 150E
    . ambiente: top, erg gezellig en gemoedelijk, geen ergerlijk geanimeer, wel al volop liggen muilen in de bar, public blowjobs, public action na zonsondergang, pilsje aan de bar, Leffe ongevraagd aangeboden door de baas, nieuwe thekefrau die zich verslikt in een geestrijk drankje, gemutlich maw...
    . presales nog altijd top in Baby, ook aftersales bij beide dames op zéér hoog niveau
    . voor liefhebbers van donkere dames is Babylon momenteel in prime time het Walhalla, Vivian/Précieuse/Iman(vanaf maandag wieder da)/Lucie/Naomi: 4 toppers en één zeer degelijk, naja... doe er uw voordeel mee... Voor BlackAddicts momenteel incontournabler dan voorheen...
    . Arielle had vrijdag de onderschatte discipline traplopen abuis verwisseld met vandetrapdonderen, ze hinkelde dan ook met een omzwachtelde knie en een rits schaafwonden rond, sneu...
    . voorts een rits Oost-Europese dames waaronder een total supercutie van anderhalve meter, maar wegens uitgeput krachtenarsenaal voorlopig in de wacht gezet...
    . wegens verplichtingen in de heimat rondom 22 uur het ruime sop dienen te kiezen, jammer want mits open agenda was ik überhaupt nog blijven plakken en was er ongetwijfeld sprake geweest van nog een sessie...
    .
    . Fazit: platgestreken plooitjes, overmatig socializen met gelijkgezinden, excellente sessies, naar bab-normen top line-up, leuke sfeer, geen wachttijden, pre- en aftersales uit het boekje, een leuke Franse medebeer leren kennen, naja, wat wil men meer somtijds... Peace out!

.

25. Onderstaande 16 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2012),bad pritt ( 1 oktober 2012),Badslippers ( 1 oktober 2012),Costana ( 1 oktober 2012),Dalton ( 1 oktober 2012),Flurkman ( 3 oktober 2012),gignnl ( 2 oktober 2012),Goedemorgenallemaal ( 5 oktober 2012),Hoofdstuk2 ( 1 oktober 2012),Megaboob ( 1 oktober 2012),momentum ( 1 oktober 2012),savesexer ( 2 oktober 2012),The Saint ( 1 oktober 2012),vrije jongen ( 1 oktober 2012),wervelwind ( 2 oktober 2012),Znipper ( 1 oktober 2012)

Last Online
    Vandaag @ 15:59
    Discussies
    66
    Thanks
    10.003

Daumen hoch Vrijdag 28 september

Ik had nog maar een paar dagen om mijn vrijkaartje in te wisselen. Ik had wat prive verplichtingen op zaterdag en zondag dus besloot ik vrijdagavond naar Elsdorf te vertrekken. Het duurde wat langer dan dat ik had gehoopt maar iets over 21.00 parkeerde ik mijn bolide op de parkeerplaats. Zoals de vaste babylon gangers weten is de parkeerplaats nogal donker en is de voorkant van de club wel goed verlicht. Toen ik uit het donkere steegje liep moesten mijn ogen weer wennen aan het licht en gedreven door geilheid en haast zag ik het uiteinde niet van aanhangwagen die voor het huis geparkeerd staat. Ik liep er vol tegen aan en viel er over heen . Gelukkig kon ik mijzelf nog opvangen en bleef de schade beperkt tot twee pijnlijke scheenbenen en een kleine schaafwond.

Ik strompelde naar binnen en toen ik bij de ontvangstbalie stond deed ik natuurlijk alsof er niets aan de hand was . De vrijkaart werdt zonder problemen in ontvangst genomen en ik kreeg 2 handdoeken en een polsbandje ervoor terug. Voorzichtig de trap afgelopen (je weet immers maar nooit), mij omgekleed en rustig gedoucht.

Toen ik weer boven was bleek de stemming er goed in te zitten (later hoorde ik dat er een feest was). Er waren redelijk veel beren en de dames waren ook goed vertegenwoordigd met onder meer: Angie(.de), Bogi(.hu), Ewa(.hu), Jeanette(.hu), Jeanine(.de), Kesha(.de), Vivian en nog circa 10-12 dames. Vooral Jeanine en (de nu blonde) Kesha zagen er zeer begeerlijk uit. Verder was er nog een leuke donkerblonde Hongaarse maar die werd gepannekoekt en was verder niet beschikbaar. Bogi was ook een leuke verschijning met enorme naturelle tieten en babyfat heupen. Alle dames die mij bevielen waren bezet, Jeanine ging zelf één voor met drie ijsberen van een Duits vriendengroepje mee.... Groeps pannekoeken!

Ewa
    Ik had nog goede herinneringen aan Ewa dus besloot ik nadat ze weer terug was van de kamer haar aan te spreken. Ewa reageerde wat afstandelijk toen ik naast ging zitten. Langzaamaan ontdooide ze beetje en hadden we toch nog een leuk gesprek (later vertelde ze mij dat zij mij door elkaar had gehaald met een vervelende klant). Toen de lucht eenmaal geklaard was vertrokken we naar één van de kamers boven.Toen ze eenmaal het bed had opgemaakt omhelsden wij elkaar en zoende zij mij voorzichtig. Iets te voorzichtig naar mijn smaak, maar Ewa is nu eenmaal 'slow starter' zoals ik mij ook herinner van de vorige keer. Langzaam aan kwam er meer passie in het spel en zoende zij intenser. We gingen op het bed liggen en zij likte mij gezicht af als was het een grote lolly. Zij likte mij tepels, over mijn ribben en mijn onderbuik. Af en toe pijpte zij mij kort en likte dan verder mij onderlichaam, alles erg teasend. Ik vroeg haar in 69 op mij te komen zodat ik ook wat te likken had . Ewa pijpte mij enthousiast terwijl ik haar liefdesgrotje aan het likken was. Dit leek haar wel te bevallen en af en toe stopte ze met pijpen om vervolgens haar helde doos in mijn gezicht te duwen. Er was al een kwartier verstreken en we waren nog steeds bezig met het voorspel en werd het hoog tijd om te neuken. Ewa kwam eerste in cowgirl bovenop maar dat beheerst ze niet helemaal en daarom wisselden wij vrij snel naar doggy. Ik neukte haar in een rustig tempo om niet al te snel het rubbertje te vullen. Vervolgens naar missionaris ik kreeg een paar gulzige tongzoenen van Ewa. Het lik festijn was nog niet over wat ze likte zowat alle aftershave van mijn gezicht af. Ook mijn oorlellen kwamen aan de beurt. Dit alles terwijl ik haar in missio aan het neuken was. Ik stopte af toe om haar te beffen en te vingeren. Ik stopte mijn lul weer in haar natte grotje en al tongzoenend spoot ik mijn eerste lading van de dag in het rubbertje. Ewa ontdeed mij van het condoom en maakte Ascari jr nog even schoon. Ik had nog even tijd om uit te puffen terwijl Ewa haar hoofdje op mijn borst legde. We waren weer 'vrienden' en na een paar dikke zoenen verlieten we de kamer.

De party was nog in volle gang nam een stuk citroen/kwark taart uit koelkast. Ik ging op bank zitten om weer op krachten te komen. Terwijl ik aan het bankhangen was begon op 2 meter afstand een prettig gestoorde Belg (die ik ook wel eens in Bernds heb gezien) een gypsy Roemeense te beffen. Ik dacht in eerste instantie dat het alleen ter opwarming was maar toen ik even naar mijn locker was geweest had die Belg zijn leuter al die Roemeense hangen en neukte haar in verschillende posities en op een gegeven moment ook aan de bar.
    Na ruim een uur was ik voldoende hersteld voor de volgende ronde, maar er waren weer geen dames naar mijn genoegen beschikbaar. Na een tijdje spotte ik Kesha en sprak haar aan, maar zij was tijdelijk niet beschikbaar omdat het bijna twaalf uur was en haar vriendinnetje dan jarig zou zijn (ze wilde haar een cadeau geven en feliciteren). Ik vervolgde mijn zoektocht naar een andere dame naar mijn smaak maar dat viel niet mee. Angie was al een paar uur spoorloos terwijl Jeanine aan het dansen was met die prettig gestoorde Belg. Toen ik op de bank zat kwam Vivian mij 'gezelschap houden'. Ik moet toegeven ze is een zoete verleidster is en ze was zeer aardig maar ik val niet zo op donkere dames en moest haar toch teleurstellen.

Kesha
    Toen het twaalf uur geweest was zag ik Kesha weer zitten terwijl ze een biertje aan het drinken was. Ze knipoogde een paar keer naar mij om duidelijk te maken dat ze nu wel beschikbaar was. Ik hield de boot nog even af maar na een kwartiertje ging ik toch naast haar zitten. We kletsten over van alles en nog wat en rookten samen een sigaret. Ze vertelde mij dat ze half Duits is en al twee jaar in alleen Babylon aktief is. Na een kleine 10 minuten vertrokken we naar een kamer op de begane grond.

Kesha deed haar pumps uit en had alleen nog een paar oranje beenwarmers aan die omhoog leiden naar haar prachtige volle kont. Ze maakte eerst het bed op, draaide zich naar mij toe en ontdeed mij van mijn handdoek. Ze drukte mij naar zich toe terwijl ik haar heerlijke billen masseerde. Na het eerste aftastende werk omarmde zij mij en begon mij vurig te zoenen. Haar lippen smaakten naar bier en tabak maar het interesseerde mij geen ene moer. Ik druk mij stijve leuter tegen haar onderbuik aan terwijl ze mijn billen masseerde. Ze ging met beide knieen op de grond en begon mij te pijpen alsof ze de hele dag nog geen lul had gehad. Ze is geen deapthroat specialiste maar ze probeerde toch mijn lul helemaal naar binnen te werken. Na een tijdje ging ik op het bankje zitten wat ook in de kamer aanwezig was en ging zij verder met haar orale verwennerij. Tijdens het pijpen kwijlde ze er lustig op los en was het gele bordje 'gladde vloer' geen overbodige luxe geweest op de kamer. We gingen op het bed liggen en ik vroeg haar in 69 bovenop mij te komen. Ik likte eerst voorzichtig rondom haar poes totdat zij hier niet meer tegen kon en haar poes in mij smoel duwde. Ik likte haar heerlijke kutje en ze werd alsmaar natter. Ze gleed met haar natte doos over mijn gezicht terwijl ze mij als een bezetene zat te pijpen. Ik voelde het zaad een paar keer opborrelen in mijn zak dus moest ik mijn lul een paar keer uit haar mond bevrijden om een voortijdig einde te voorkomen. Na een dikke kwartier vond ik het tijd om te neuken. Ze ging in doggy op het rand van het bed liggen zodat ik haar staand kon neuken. Ik probeerde mijn lul in haar kut te krijgen maar dat ging niet zo makkelijk. Ik deed haar billen uit elkaar om te kijken of ik niet 'per ongeluk' haar kont probeerde te penetreren. Dat was niet het geval en met wat moeite gleed ik mijn lul in haar kutje. Ik neukte haar heerlijke poes terwijl ik die geweldige volle billen kon masseren. Kesha neukte goed mee en kreunde als een wielrenster die bergop reed. We wisselden naar missionaris en nadat ik mijn lul weer in haar natte gleuf had gewerkt omklemde zij mij met handen en voeten. Ze drukte mij met al haar kracht naar zich toe alsof mij lul maar niet diep genoeg in haar poesje kon verdwijnen. Ik deed haar benen wat wijder uit elkaar zodat ik haar kon stoten en dat leek haar wel te bevallen. Als ze de kans ervoor kreeg zoende zij mij weer vurig en met passie. Ik zette een eindsprint in neukte haar zo hard mogelijk, toen mijn nakomelingen al lang en breed in het condoom hingen spoorde zij mij aan om haar nog even door te neuken. Mevrouw had blijkbaar nog niet genoeg gehad . Ik neukte haar nog een halve minuut totdat de overgevoeligheid toesloeg in mijn eikel en ik uitgeschakeld was. Ik lag nog steeds bovenop haar en ze was geen zins van plan om mijn los te laten. We bleven nog een paar minuten in elkaars armen liggen terwijl we elkaar teder kusten.

We fatsoeneerden elkaar en gingen samen weer op het bed liggen. Kesha verontschuldigde zich nog voor de afwijzing van eerder op de avond en als een echte gentleman heb ik haar dat vergeven. Na een kleine 40 minuten verlieten we de kamer. Kesha schreef maar een half uur op mijn kaart en en na een innige omhelzing kreeg ik nog een paar kusjes mee.

Het was verleidelijk om nog even te blijven, want ondanks dat al lang en breed 1.00 was geweest liep de party nog door. Ik had nog een rit van 1,5 uur voor de boeg dus besloot ik na het douchen mij direct om te kleden en te gaan. Ik werd uitgelaten door de vriendelijke ontvangstdame en ze vroeg of alles in orde was geweest. Ik knikte instemmend en bedacht mij dat ik hier toch wel wat vaker moet komen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

27. Onderstaande 9 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 2 oktober 2012),Badslippers ( 1 oktober 2012),Flurkman ( 3 oktober 2012),gignnl ( 2 oktober 2012),Jetliner ( 1 oktober 2012),Megaboob ( 1 oktober 2012),momentum ( 1 oktober 2012),satanic surfer ( 2 oktober 2012),Willi69 ( 2 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard Babyloniabaviaan

Babylon update met (fictieve) dieren in een niet onbelangrijke ordescheppende bijrol: 5/10 tss 17 en 01 uur

regenworm: tering wat een snertweer, de drijfnatte weg zorgde voor kachelende oma's op autosnelwegen, de rit zelve liep dus een 40-tal minuten langer uit dan gepland... zonder kleerscheuren gearriveerd gelukkig

konijntje: ontvangst vriendelijk doch kordaat, 50E entree, ontvangstcomité bestond tietengewijs uit 14 uiteenhangende exemplaren

hertjes: een zeer ruim aanbod aan dames, tussen de 25&30 schat ik, de Babylon-line-up floreert momenteel buitenmatig, er mag gewag gemaakt worden van een uiteenlopend palet aan mogelijkheden, zoals eerder al vermeld 5 zwarte dames voor de liefhebbers, een rits Hongaarse dames met enkele nieuwkomers, enkele Duitse Milfs, een tepelpiercingsdragende blondine die onder lovende kritieken werd bedolven, enkele Bulgaarse dames, de usual Roemse afvaardiging, naar Baby-normen een impressionante line-up

hangbuikvarken: eten was lauwtjes somstijds doch verzorgd en ruim voorhanden gedurende de dag, lekkere champignons vooral, een halve ui binnengespeeld wat logischerwijs een compenserende hoeveelheid muntjes benodigd maakte om niet al te goor uit de bek te stinken tengevolge

knuffeldiertje: sessie 1 met een pocketsupercutie ter kennismaking, presales: 20 minuten, sessie: 1 uur, aftersales: 1.5 uur hmmm, dolletjes

wellnesskieken: sauna's op temperatuur, whirlpool idem waar het gemütlich aftersalen was tussendoor, geurhinder op benedenverdieping is fameus ingeperkt, weinig van gemerkt eerlijkgezegd, mooi dus...

haantjes: enkele Franstaligen die het strijdtoneel voor de Youppie-festiviteiten van vandaag al kwamen verkennen, plutôt agréable om met hen wat te keuvelen tussendoor.

pauw: een tattooversierde beer die door een miniRoemse werd besprongen bij binnenkomst, een fikse lapdance kreeg wat na enkele minuutjes in de bar leidde tot een onderdeurtje die een "propere" handdoek ging halen wegens enigerlei ejaculaat, wel een stille jongen voorts, en nee, niemand had iets in het snuitje hoor toen ie ietwat beduusd rondkeek naar de gniffelende tronies in de barzone...

klokoala: geen wachttijden voor kamers gesignaleerd, dames continu in overtal, kan iets te maken hebben met de schoonheidsslaapjes van de meeste Franstaligen ter anticipatie voor 6/10

leeuw: de koning van Baby was uiteraard ook van de partij, goedgeluimd, achter de bar biertjes tappend, kletsend met z'n klanten, leuke thekedame was ook weer van de partij, wat een mooi snoetje...

parkeerschijfparkiet: o, na anderhalf uur naknuffelen etc. werd het toch té dolletjes en tijd om een ander liedje te gaan zingen, een driestemmige aria die zomaar ontsproot

triooievaar: halfuurse afsluiter met 2 dames die een onuitgegeven en dus niet zo op elkaar ingespeeld duo waren aangezien ze mekaar amper kenden, maar tezamen zorgden ze wel voor een prima orgelpunt op deze mooie druilerige avond in Elsdorf

schadekluut: 250E

herhalingsgevaarhommel: aanwezig voor elke participante van de dag in hoge mate

Fazitfazant: erg gezellige avond in Babylon die al chillend in m'n uppie begon, wat gekeuvel met FC-kollegen en Franstaligen tussendoor, voorts een zéér groot damesaanbod en qua service was het telkenmale prijs, pre- en aftersales die m'n donderdagse uitstap deden verworden tot een uitstapje naar Machineland wat dat betreft. Voor meerwaardezoekers is Babylon momenteel een absolute aanrader, wie hier geen leuke dames treft is vogelverloren.

Peacepelikaan out!

29. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 6 oktober 2012),Costana ( 7 oktober 2012),Goedemorgenallemaal ( 7 oktober 2012),Hoofdstuk2 ( 9 oktober 2012),jacky pakutra ( 7 oktober 2012),MeesterMixer ( 7 oktober 2012),Megaboob ( 6 oktober 2012),momentum ( 6 oktober 2012),Saruman ( 6 oktober 2012),savesexer ( 9 oktober 2012),Sphinx (13 november 2012),vrije jongen ( 6 oktober 2012)

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Babylon, Oststrasse 12 te Elsdorf. Super makkelijk aan te rijden via de A61 en drie afslagen en of een rotonde van de snelweg. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door de thekedame van dienst die zich voorstelde als Jacqueline. Toch wel verbaasd dat De Shyman zijn hand uitstak en zich ook netjes voorstelde vroeg ze ‘erste mal hier?’ Jazeker, een Babylonmaagd.
    Mijn Wingman Chucky99 heeft over deze tent zulke enthousiaste verhalen verteld dat ik deze zaak moest bezoeken. Binnenkomst veelbelovend. Alles werd heel keurig uitgelegd.

Een dame, Gina, werd erbij geroepen en De Shyman werd begeleid naar de kelder waar zijn kast voor hem werd geopend nadat alle wellness aan hem was getoond zoals de sauna’s, de whirlpool, de douches en rustruimte (waar ook stevig werd gesekst tijdens de bezichtiging) D Shyman werd verzocht zich om te kleden waarna een verdere rondleiding zou volgen. Na het uitkleden was ik bezig met de scheerbeurt. Gina kwam kijken waar ik zolang bleef. Ik legde uit dat ik nogal graag ‘mushi’ at en dames een schurend gevoel tussen hun dijen niet op prijs zouden stellen. Ook over de klaarliggende tandenborstel werden vragen gesteld. Frisse mond was mijn antwoord. Een verbaasde doch instemmende glimlach was mijn deel.

Achter Gina liep ik naar de begane grond waar mij de bar, het klaarstaande eten (zag er fantastisch uit) en de lounge met veel dames (er waren er die dag 30 en ze zagen er stuk voor stuk prima tot uitstekend uit). De toiletten op het tussenstukje werden getoond (speelautomaten met dames zaten wel wat in de weg) en daarna achter Gina de trap op naar de eerste verdieping waar mij de kino nog meer toiletten, doucheruimtes, zonnebank en ‘speelkamers’ werden gewezen. Op de begane grond weer aangekomen vertelde ze me nog dat ik me overal mocht bewegen behalve als een deur op slot was.

Ik verzocht om een handdoek omdat ik me wilde douchen.
    Na de verfrissende douche in een prachtige doucheruimte in de bar een kopje koffie genomen. Die kun je zelf uit een automaat tappen. Frisdranken en overige dranken kun je aan de bar bestellen waar altijd weer een leuke en zeer blote dame bereid is om dat voor je in te schenken.
    Op een bank de zichtbare line-up bekeken. Bij de deur had ik al een iets vollere zeer donkere dame (Josephine) zien zitten. En verder liepen en zaten er nog veel blonde en donkerharige dames en de lounge en aan de bar. Het volgens De Shyman mooiste meisje zat in het midden met haar rug naar de bar naar de theke te kijken maar daar veel later meer over.

Een koffie en twee mineraalwater later en vele aanmoedigende glimlachjes en ‘alles gut’ opmerkingen later wist De Shyman het wel. Dit werd een fantastische dag. Met een paar woorden Roemeens kun je soms veel bereiken. De Roemeense dames vinden dat wel leuk en dat geeft iets te zeggen. Heel gek, deze dag alleen met Roemeense dames gepraat. Geen enkele meegenomen naar een kamer….
    .
    Ik zag Iman en wist het meteen. Zij met haar prachtige latte machiato uiterlijk zou een hele grote kans maken als eerste De Shyman naar de kamer te ontvoeren. En zo gebeurde het dan ook! (zie recensie Iman)

Toen ik ruim een half uur later gedoucht en tandengepoetst weer in de bar kwam Zat de mooiste dame nog op dezelfde plaats aan de bar….. Een mineraalwater gevraagd en gekregen van een dame die me met een verwachtingsvolle glimlach werd aangereikt. Sorry meisje verplichte rust. Rustig het vocht tot mij genomen en maar eens verder gaan ronkijken in deze club. Zo op het eerste gezicht lijkt het niet groot maar overal is heel slim gebruik gemaakt van de beschikbare ruimtes. De kamers zijn ruim bemeten dus het betere gooi en smijtwerk is in elke kamer mogelijk. De kamers naast/achter de zonnebank de op de eerste verdieping blijken open met elkaar verbonden te zijn en ook de wanden lopen niet tot aan het plafond. FKK Goch in gedachten bleken de wanden steviger te zijn dan Goch. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je bij bepaalde gymnastiek door de muur kan gaan. Wel zal buiten de kamer duidelijk(er) te horen zijn waar je mee bezig bent maar who cares.

In de bar werd ik gelonkt door Vivian. De Kleine Shyman begon meteen te steigeren dus dat was wel goed. De gevolgen staan beschreven in de recensie. Voor De Shyman geen ontlading bij deze kamergang maar wat heb ik me vermaakt!! (recensie Vivian) Ik heb haar wat chocola gegeven wat ze meteen deelde met Iman. Die keek mij vragend aan. Natuurlijk heb ik dat goedgemaakt met Iman!

Fris op alle vlakken de bar weer bezocht. Het mooiste meisje van de club was geloof ik nog niet van haar barkruk geweest……… Wat gegeten van het uitstekend voedsel dat er was. Grappig vond ik dat er mosselen lagen. Misschien vinden meer IJsberen dat grappig? Na het eten toch maar even mijn tanden gepoetst.
    Weer aan de bar aangeland zat ZIJ er nog steeds op dezelfde plaats.
    Een naar DVP-maatstaven ouder dame kwam binnen. Ik schatte haar eind dertig (en dat klopte) en struikelde over haar hakken van 15 centimeter. De Shyman keek recht in een open doos en lachte zich rot maar bedekte toch schijnheilig zijn ogen toen deze dame hem aankeek. Hoe stel je jezelf voor. Ík ben Jeanette’ maar dan anders. Voor de rest: lees de recensie over Jeanette.

Fris op het lichaam en in de mond weer terug in de bar en warempel, wie zat er nog op dezelfde plaats als een dame: Die schoonheid. Ongenaakbaar rechtop keek ze neutraal naar de zaken die zich voor haar afspeelden. Ik wilde toch ontzettend graag kennis met haar maken. Al mijn moed verzameld en naast haar gaan zitten. Wat volgde was het beste wat me op 8 oktober is overkomen. (Zie recensie Janine)
    Na Janine kon het niet meer beter en het was eigenlijk de hoogste tijd om te gaan. Helaas moest ik Janine achterlaten maar voor dames van haar klasse ga ik terug. Daar zal ik niet meer over schrijven dan want dat is overbodig…

Alle dames die ik op deze dag in een kamer heb mogen leiden kwamen hartelijk afscheid nemen toen De Shyman volledig gekleed bij de Theke stond. Of ik snel weer terug wilde komen. Nou graag maar ja……………..

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    De thekedame: vakvrouw, professioneel maar vriendelijk zakelijk. Top dus!
    De club: zeker in de top drie van alle clubs die De Shyman tot nu toe bezocht heeft. Heel mooi!
    Het eten: Zag er goed uit! Werd continue ververst leek wel. Wat ik gegeten heb smaakte uitstekend!
    De Wellness: wel gezien en zag er goed uit. Een medebeer vertelde me dat de sauna’s goed waren Helaas was de whirlpool buiten werking.
    De kamers: groot en netjes. Mooi is dat er gebruik wordt gemaakt van onderlakens en niet dat je eigen handdoekje het ‘bruidsbed’ bekleed.
    De Dames: Er zouden er dertig zijn werd me verteld en dat geloof ik onmiddellijk. Groot, klein, donker, blond, blank, zwart, slank iets voller en stuk voor stuk scoorden het uiterlijk duidelijk boven ruim voldoende. Genoeg uitschieters naar boven!
    De mede IJsberen: Te weinig om zoveel dames een goede dag te bezorgen.

Dit is een club die ik heel graag heb bezocht en in de toekomst hoogstwaarschijnlijk opnieuw ga bezoeken.

Groet en Respect!!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

31. Onderstaande 10 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 9 oktober 2012),Flurkman (14 oktober 2012),Goedemorgenallemaal (10 oktober 2012),Hoofdstuk2 ( 9 oktober 2012),lustman ( 9 oktober 2012),satanic surfer (10 oktober 2012),SeX++ (10 oktober 2012),vrije jongen ( 9 oktober 2012),Wijze grijze (14 oktober 2012),Willi69 (14 november 2012)

Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Goed dat ik vandaag geen klanten te woord hoef te staan, praten gaat een beetje moeilijk, die meiden in Babylon hebben me zo ongeveer de blaren op de tong gezogen. Een forumberichtje tikken lukt beter, dat doe je met je vingers. Toen ik dank zij de bvdm zelf iets mocht uitkiezen, ging ik maar voor een club waar je wat de dames betreft feitelijk niet stuk kunt. Die zijn niet zo heel dik gezaaid, maar ze zijn er wel. De keus viel op Babylon.

Het kwam goed uit gisteren, bij de klant in Düsseldorf kon ik al ruim voor de middag weg, die in Krefeld stond pas voor de volgende dag gepland, mooie gelegenheid om in Elsdorf die vrijkaart in te wisselen. Klokslag elf binnen, de ene dame na de andere kwam de trap af, de line up zag er prima uit, veel Oosteuropees snoepgoed, maar ook het Afrikaanse continent was goed vertegenwoordigd. Ik telde op een gegeven moment zo maar vijf exotische dames, het zou een echte Afrikaanse dag worden voor me. Helaas heb ik Iman niet gezien, hoewel ze wel op de aanwezigheidslijst stond. Lijst niet bijgewerkt of een megapannenkoeksessie, ik vermoed het eerste, want dat heb ik al eens eerder geconstateerd. Maar de anderen hebben de honneurs goed waargenomen moet ik zeggen.

Een gracieus slank meisje zocht steeds oogcontact, ik wenkte haar bij me. Joy was franstalig, een eenvoudig kennismakingsgesprekje lukt me wel, ik scoorde er meteen punten mee. Na een uitgebreide zoensessie op de bank, met haar naar boven. Zittend op het bed knielde ze voor me neer en zoog me in no time tot kort voor het point of no return. Ze klom erop en reed zichzelf buiten adem, waarna we omdraaiden en non stop zoenend de eindstreep haalden. De druk was groot, de klus was sneller geklaard dan ik gewild had, maar dat is wel vaker zo bij de eerste.

Tussendoor wat gegeten en gesauneerd, maar aan de bar had ik al snel meisje twee aan de mond hangen. Vivian had ongeveer hetzelfde figuurtje als Joy, klein en slank, en hield vooral van langdurig en uitgebreid tongen. Zet twee zoenfreaks samen in een kamer, dan zijn ze er voorlopig nog niet uit. Diverse posities doorgenomen, zelfs achterlangs wist ze haar hoofd zo te draaien dat er gewoon doorgezoend kon worden. Een uur bezig geweest, en de enige vijf minuten dat onze monden niet op elkaar zaten, was op het laatst, toen ze me klaar peep. Tijd voor een lange break. Beneden gekomen lagen veel meiden lui op de banken, een blondje zelfs languit voorover op het eiland in het midden, zowel haar voor- als haar achterdeur tonend aan het publiek. Zonder veel succes overigens, de heren hadden er weinig interesse in. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo’n houding ook weinig erotisch vind, maar dat kan aan mij liggen.

De break duurde toch iets korter, de volgende African Princess schonk me wat in, nam zelf ook iets, er kwam een leuke kennismaking uit. Naomi was iets groter dan de twee vorigen, maar viel nog net in de categorie slank. En weer van die verrukkelijke ronde billen, beide handen meer dan vol. Ze stelde de biosauna voor, voor wat meer privacy. Dat laatste zat er niet in, er lagen een viertal dames op de banken op klandizie te wachten. We wrongen ons ergens tussenin, maar er waren teveel oren aanwezig om eens tot een goed gesprek te kunnen komen. Ook wel een plausibel argument om haar iets anders met die tong te laten doen eigenlijk. We zaten langdurig aan elkaar geplakt en zelfs in het schemerige licht waren de afgunstige blikken van de Roemeense meiden duidelijk voelbaar. We schoten de kamer beneden in, en in de spiegels had ik, waar ik ook keek een goed zicht op dat copulerende stel waar ik zelf deel van uit maakte. Ze wilde me wel in een keer klaar zuigen, maar ik had ook wel zin om haar eens een goede beurt te geven. Lang lag ik op haar te stoten en van die zachte zwoele lippen te genieten. Uiteindelijk kreeg ze toch haar FT, spuugde de kwak in een doekje en kwam nog wat na liggen vrijen.

Toen ik later de telefoon even ging controleren, waren er meerdere oproepen geweest. Ineens ging hij af. Shit, de klant uit Krefeld. Mensch, wir konnten Dich #$%^&* nicht erreichen, wo steckst Du? Alles hat sich verfrüht, wir brauchen Dich heute abend schon! Je kunt goddorie nog niet eens even rustig neuken of ze moeten je weer hebben. Had ik maar een vak moeten leren. Oh, eh ich hatte privat was zu tun (hiermee vond ik de vraag waar ik zat wel voldoende beantwoord). Aber es hat sich schon erledigt, ich mache mich sofort auf dem Weg. Snel in de kleren geschoten, nog even door drie lekkere meiden afgelikt, ze alledrie nog eens goed in die mollige billen geknepen, en met een rotgang naar Krefeld, waar het werk nog net niet stil lag. En zo kwam er een onverwacht einde aan een dagje in Babylon, een club waar de dames weten hoe het hoort en waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

33. Onderstaande 13 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 oktober 2012),Big30 (17 oktober 2012),ButtinSky (19 oktober 2012),Flurkman (17 oktober 2012),Goedemorgenallemaal (17 oktober 2012),lustman (20 oktober 2012),Megaboob (17 oktober 2012),Saruman (17 oktober 2012),satanic surfer (17 oktober 2012),savesexer (20 oktober 2012),SeX++ (17 oktober 2012),vrije jongen (17 oktober 2012),Wijze grijze (17 oktober 2012)

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Babylon 19/10/12

Wat gaat de tijd snel. Ik weet nog toen ik voor de eerst maal in Babylon toekwam in gezelschap van The Saint en welgeteld 5 dames waren. Ondertussen is dit wel anders. Gisteren waren er rond de 25. De sympathieke eigenaar Eddy heeft op korte tijdspanne veel investeringen gedaan en dit werpt z'n vruchten af. Sommige zullen het nog altijd niets vinden , maar voor mij was ook dit bezoek weer een schot in de roos !

Bij binnenkomst viel me direct op dat er veel nieuwe gezichten waren.Genoeg aanbod en voor ieder wat wils zou ik zeggen. De verhouding dames vs mannen : 25 / 15. De muziek zoals altijd goed en bijpassend. Het buffet is tegenwoordig uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld. Ze hebben ook een extra Roemeense theke in dienst en ziet er zeer lekker uit voor de liefhebbers. De geur in de douches is ondertussen ook verholpen , zag dat de ganse vloer vernieuwd is. Voor het eerst de masseur Jo aan het werk gezien. Volgens kenners zou hij goed zijn. Ook nieuw is dat er nu toch met sleutels voor de kamers gewerkt wordt. Verder alles vanouds en naar wens. Het enige minpuntje zijn enkele Afrikaanse dames , het zijn de enige die komen pushen en niet snel opgeven.

Nog wat headlines :

* Op en gegeven moment waren vele ogen gericht naar de inkom balie. Er kwam trouwens een koppel binnen. Wat later verschenen ze in de barruimte. Kerel had zoals alle gasten een handdoek om en z'n vriendin één stukje lingerie. Was een knappe dame van rond de 30 jaar , hij iets ouder. Ze zijn uiteindelijk 2x gaan kamerren met een extra dame erbij.

* Ik had men zinnen gezet op een nieuwe Hongaarse Kitty. Zat er naast op de bank , wat kennisgemaakt en ze gaat wat halen voor mij om te drinken. Brengt men cola en bolt het af. Was blijkbaar een pannekoek van haar binnengekomen.

* Er waren ook weer wat blow jobs plein public en porn actie in de kino.

* Het was me opgevallen dat in de douche een kerel stond met handdoek om z'n middel. Zo dus onder de douche ! Wat later liep hij heel onwennig en nerveus rond door gans de club. Aan de bar knoopte ik even een gesprek aan , was een Fransman eerste x in een club. Even alles uitgelegd en ook wat tips gegeven over de vrouwen. Blijkbaar een heel onzekere kerel , om 23u30 was hij nog steeds niet geweest.

* Rond 21u was de cheffe al aardig in de wind. De muziek werd luider gezet en plots zat de nieuwe theke in z'n nek ! Later op de avond liep het weer verder uit de hand...

* Er waren ook weer wat blow jobs plein public en porn actie in de kino.

Na twee slopende topsessies ( Roxy & Maya ) trok ik omstreeks 23u30 de poort van Babylon dicht en keerde huiswaarts.
    Op de donkere B55 zette ik dit nummer keihard en trapte het gaspedaal plat met een brede glimlach op men gezicht.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

35. Onderstaande 10 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 oktober 2012),bad pritt (20 oktober 2012),Badslippers (20 oktober 2012),Dolfie (26 oktober 2012),MichelJ (20 oktober 2012),noglangnietuitgewandeld (20 oktober 2012),satanic surfer (20 oktober 2012),The Saint (20 oktober 2012),vrije jongen (20 oktober 2012),Wijze grijze (21 oktober 2012)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard over amateurs en profi's

Op 14/10, daags voor de 15 jarige viering van Babylon naar Elsdorf getogen met een Relaxx vrijkaartje in de hand. Na de gebruikelijke plassen, wassen eten routine tijd om aan de snoepjes te beginnen. Hoeveel wijfjes er waren weet ik niet precies, 30+, maar dat er heel mooie bij waren weet ik wel. Verdomme wat is het moeilijk kiezen. Zoals het ook normaal is, spreken een aantal grietjes je meer aan dan anderen. Ik had me opgesteld aan de gokautomaten omdat je daar op een crossroad bent tussen de bovenverdieping, het dameslokaal en het buffet en je dus heel veel beweging kunt waarnemen en ook een trapje hoger staat. Aan de gokautomaat stond een priljong grietje, blond haar, opzichtig gekleurd geschminkt, fier stevig B-tje en een romig lichaam. Ik had eigenlijk weinig aandacht voor haar omdat ze een schril contrast vormde met de overvloed van fijn getunde body die overvloedig aanwezig waren. Ze zocht zeer voorzichtig contact op een bijna amateuristische, lees verlegen manier. Ik was beleefd maar ongeïnteresserd en gaf haar geen aandacht. Maar ze hield niet af en de talenmix bestaande uit spaans, italiaans en wat engels verraadde dat ze waarschijnlijk roemeens was wat later ook bleek. Marbellis was haar naam en ze was 3 dagen in Babylon rechtstreeks uit Sevilla. Haar protégé was Elli. Langszaam maar zeker werd mijn interesse sterker omdat ik aanvoelde dat van profi er helemaal geen sprake was en ze misschien wel een dankbare bedpartner zou kunnen worden. Ze danste voor me wreef zich tegen me aan en werd zachtjes aan vrijposteriger met voorzichtige aanrakingen onder de handdoek. We waren nu ongeveer een half uurtje aan het flirten en ik vond dat het tijd werd voor een financiële beloning dus hup naar de kamer. Dit was natuurlijk sneller gezegd dan gedaan want met 30 deernes en een beperkt aantal kamers heb je al snel filevorming. We kropen in de bios en begonnen aan een zeer aangename vrijpartij als opwarmertje. Haar voorzichtige tongzoentjes van beneden werden intenser en haar grotje natter en natter. Dit kwam in orde wist ik heel zeker. Er kwam een kamer vrij en daar gingen we het bed op voor het serieuzere werk. Ze vroeg of ze een condoom mocht aandoen om te pijpen wat ik niet zo zag zitten en ze vroeg me 'por favor no leche en la boca' wat ik haar ook beloofde. Ze pijpte afwisselend zacht en hard met goeie draaiende bewegingen en met minimale handinzet. Ze liet haar kletsnatte poes goed vinger en smaakte zoet. Ze had noch geen controle over haar orgasme wat natuurlijk resulteerde in de nodige uitbarstingen. Ze wilde dansen voor me, zette een tunetje op haar GSM zette me op de rand van het bed, nam plaats tussen mijn benen en begon op een sexy wulpse manier zich tegen mijn stijve aan te wrijven op het ritme van de beats. Plotseling vloog de deur van onze kamer open en Katharina blafte in het roemeens enkele onvriendelijke woorden naar mijn liefje waarna deze vliegensvlug uit de kamer verdween om zeer snel weder te keren met duizend excuses en evenveel kusjes want ze had zich vergeten in te schrijven en dit bleek een ernstig vergrijp te zijn. Ze vroeg of ze het condoom nu mocht aandoen en wat toen volgde was één van de hevigste en geilste pijpsessies die me in lange tijd te beurt vielen. Deepthroat, spuwen, draaien, onvermoeibaar ging ze verder. Had ik dit eerder geweten had ik niet aangedrongen om het zonder te doen. Ze kroop boven op me en bereed me diep, wild en vooral lekker. Haar reverse was ongenaakbaar ze maakte gebruik van de volledige lengte van mijn penis in haar bewegingen en dit voelde zo lekker dat ik door de knieën ging en het feestje was voorbij. Het uurtje op de kamer was voorbijgevlogen en samen met de uitgebreide presales was dit een topsessie. Leve de amateurkes...........

Terug onder de mensen stelde ik mij eigenlijk de vraag of ik dit serviceniveau vandaag nog zou kunnen evenaren. Ik kwam in contact met nog enkele Belgskes en we hadden een leuke babbel en wisselden ervaringen.

één van de meisjes die me optisch het best beviel zou mijn volgende prooi worden. Leuk gezichtje, prachtige boezem en een zeer vrouwelijk lichaam, met de juiste vullingen zonder overdaad. Amalia kwam wat animeren in de bios en ik nam van deze gelegenheid gebruik om recht met haar op kamer te gaan, wat ik eigenlijk nooit doe, maar haar lichaam, is voor mij althans, gewoon perfect en ik moest haar bezitten. Ze is een fantastische zoener, wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. Haar lichaam is mooi strak, 22 jaar jong, zeer mooie borsten B+, en haar kontje is super vrouwelijk. Ze liet zich beffen en vingeren maar heeft perfecte controle over haar orgasme wat ze wist af te houden. Ze pijpte me vervolgens zacht en diep maar met veel handinzet. Afwisselend werd er heel lekker en lang gezoend. Toen het half uurtje ten einde liep, gaf ik haar de keuze, neuken of aufnahme waar ze resoluut voor het laatste koos en zo geschiedde. Was dit een topsessie, nee. Ik heb wel erg genoten van de combinatie lichaam, zoenen en pijpen en zal zeker weer met haar gaan bij een volgende gelegenheid.

Eten, babbelen en op jacht. Een beeldschone blondine met een tepelpiercing in elke borst en een wondermooi getuned lichaam trok mijn aandacht. Dat ik een risico nam op een optick fick wist ik zeker want dit was met zekerheid een profi die hier enkel en alleen was om onze stuivers te bemachtigen. Tijdens de kennismaking in de bar leerde ik dat Janine duits was en 4 jaar gewerkt heeft in een klasse hoerentent in troisdorf. Normaal zou ik hier al afhaken maar toch zaten er zeer aangename trekjes aan haar persoonlijkheid die mij deden besluiten om het toch te wagen. Ze tongzoent, laat zich beffen en vingeren en pijpt heerlijk. Ze heeft een zachte persoonlijkheid en alhoewel ze op en top professioneel is, blijft de sessie zeer aangenaam met een goed GFE gevoel. Omdat het mijn 3de sessie was, is mijn weerstand erg hoog en hebben we geneukt zoals konijnen, cowgirl, reverse cowgirl, missio, doggy. Ze heeft ervoor moeten werken maar doet dit vol overgave. Ook met haar was de voldoening erg hoog vooral in de combinatie beeldmooi lichaam en een lekker neukkonijntje.

Als ik zo op mijn rapportje terugkijk kan ik alleen maar concluderen dat dit een geslaagde dag was en hoop ik dat het Babylon het nog een volgende termijn van 15 jaar volhoudt.
    Laatst gewijzigd door savesexer; 20 oktober 2012 om 14:14
    " A dirty mind is a joy forever"

37. Onderstaande 9 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 oktober 2012),De Shyman (25 oktober 2012),gignnl (20 oktober 2012),MichelJ (20 oktober 2012),noglangnietuitgewandeld (20 oktober 2012),satanic surfer (25 oktober 2012),vrije jongen (20 oktober 2012),Wijze grijze (21 oktober 2012),Willi69 (14 november 2012)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Hey bears in crime,

heeft er iemand al ervaring met Sherina ? Dit lijkt mij een knap leuk ding waar ik wel curieus naar ben.

Iemand wat in steek - heb he hem .....

thx

Last Online
    26 november 2024 @ 20:46
    Discussies
    0
    Thanks
    10

Standaard

Tiga, bedankt voor de vrijkaart naar BaB.
    Bin am 28. September, vor Ablauf der Freikarte zum BaB gedüsst. So gegen 21h30 dort angekommen, war der Club in voller Fahrt. Viel Bären, aber auch viele Mädels. Sehr gutes Essen : dies ist noch lange nicht der Fall in vielen anderen Clubs. Der erneuerte Kinobereich ist sehr gelungen und ermöglicht auch eine Nummer im offenen Bereich, nicht schlecht. War 3 mal im siebten Himmel und jedes mal sehr zufrieden. Danach mit Eddy Leffe, Wein und andere Getränke ausprobiert. Die Stimmung war super, sodass ich erst gegen 02.00 die Heimreise antrat. Ein Danke an das Forum für die Freikarte.
    Grüße an euch alle

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten