Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Ina (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard Ina (Roemeense)

Naam : Ina

Nationaliteit /taal : Roemeense / Duits

Leeftijd : 27jr

Haarkleur/lengte : bruin

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja

Service : PZC, NMC, beffen, massage

Extra :

Last Online
    2 januari 2025 @ 11:16
    Discussies
    19
    Thanks
    4

Standaard

leuke spontane meid, geen gezeur over extra's, duidelijk wat wel en wat niet. service ruim voldoende.

Last Online
    10 maart 2021 @ 20:07
    Discussies
    6
    Thanks
    26

Standaard

Mee eens. Meisje is fysiek niet helemaal mijn type — beetje groter en onderaan (benen, bekken) steviger dan waar ik doorgaans naar uitkijk — maar haar open en mooie gezichtje en haar aanstekelijke directheid overtuigden me meteen, toen ze langs mijn stoel heen wandelde, me een por gaf en vroeg hoe het ermee ging. Na een vlotte intro nodigde ik haar meteen uit naast me te komen zitten omdat dat makkelijker zou praten en ik sloeg meteen mijn arm om haar heen.
    Hoewel het op dat ogenblik nog relatief kort geleden was dat Nancy me helemaal had uitgeput, had ik ook niet veel tijd meer over voor de 'naar huis rijden deadline' zou aanbreken. Dus liet ik Ina vrij snel de sleutel halen. Op de kamer: bijzonder toegewijd en alert, speelt lekker in op wat je verzint en hoe je beweegt. Een absoluut mooie en lekkere schat. En ik zou haar geen 27 geschat hebben (eerder 23 of 24) maar 27 is ook wat ze tegen mij zei.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Naam : Ina

Nationaliteit /taal : Roemeense / Duits en Engels

Leeftijd : 27jr

Haarkleur/lengte : bruin tot over schouders, maar heeft het vaak opgestoken

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal stevige benen, mooie ronde kont en sexy bellydance buikje/ B-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja Tekens op wervel aan onderrug en klein opschrift boven schouderbladen in midden

Service : PZC, NMC, beffen, massage, TZ, knuffelen, GFE+

Extra : Heel lieve en aangename dame

Niet meteen mijn type vrouw als je haar kop bekijkt. Wat niet wil zeggen dat lelijk is, maar het is gewoon mijn smaak niet. Anderzijds is haar lichaam wel mijn smaak. Toen ze me na het avondeten staande hield, wist ze me wel te overtuigen met joviale karakter. Ik nam mezelf wat te drinken en ging bij haar zitten. Ik constateerde een hoge aaibaarheidsfactor en toen ze een sigaret opstak en meteen daarna mijn ballen begon te kietelen, was ik meteen verkocht!

We gingen de kamer op en daar was het liefde op het eerste gezicht. We doken het bed in... Niet te wild, maar wel heel intens en liefdevol. Heel lang liggen zoenen en knuffelen... Daarna heb ik haar wat gebeft... En dan als twee geliefden liggen paren dat het een lieve lust was. Lekkere strakke poes, heerlijk stevige dijen en lieve kleine tietjes om me aan te vergrijpen. En die kont was buitengewoon heerlijk om mijn klauwen in te zetten!

Dit was zonder meer een GFE+, echt lieve meid en zeker een aanrader voor de hopeloze romantici onder jullie, kerels die houden van GFE en van de zachte aanpak. Wees lief voor haar en je krijgt veel terug.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    1 juni 2013 @ 19:45
    Discussies
    11
    Thanks
    8

Standaard

Volgens onze kameraad Fuchs zit deze meid nu in Magnum, topic gaarne verplaatsen

gr

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard

Diese Frau(Ina) habe ich letzte woche in Magnum gesehen auch mit Ihr ins Zimmer.Für mich Topempfehlung.GF6 vom feinsten.
    Ich glaube nur 2-3 Tage in der Woche dort.
    Gruß
    woods25

Last Online
    2 januari 2025 @ 11:16
    Discussies
    19
    Thanks
    4

Standaard

Deze meid zit weer in Living Room, topic gaarne weer verplaatsen

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

SFL kan goed gezichten herinneren, maar in namen en het verloop van de sessie laat zijn geheugen hem wel eens in de steek. Dus na herkenning beider zijden en een tamelijk lang gesprek met dit fantastische vrouwmens, vroeg ik mijn secretaris Badslippers, om even op zijn iPad na te gaan wat ik onder haar pasport zoal over haar te vertellen had. Hij liet me mijn eigen gezeik meteen lezen en ik zag al direct de trefwoorden “GFE+” en “hoge aaibaarheidsfactor” staan.

“Goed genoeg voor mij”, zei ik tegen mijn privé secretaris en ik aaide hem over zijn kale knikker, want geef nu toe: de heer Badslippers is zelf ook heel aaibaar. Na het avondeten, waar ik tevens niks van gegeten heb, want het zag er weer even gortig uit als vanouds, richtte ik me terug op deze sympathieke en joviale Ina. We haakten onze tongen in elkaar, ze rookte nog een sigaret en ledigde haar drankje en daarna zonderden we ons af op de kamer.

Zoals bij eerdere sessie en aangezien ik er echt nog eens de nadruk op gevestigd had, gingen we rustig te werk. Heel zacht en intens… GFE++ op hoog niveau! Zoenen, strelen, B2B, beffen, droogneuken, pijpen…etc. En ja, ze blinkt in alles uit. Er is geen enkele discipline die ze niet onder de knie heeft. En ook het neuken is fantastisch… Adembenemend zelfs. Ze doet het zacht, relax en niet geforceerd, maar zet een toppie neukprestatie neer. Dit mokkeltje voelt lang niet aan als een DVP, maar als je echte wipvriendin van om de hoek.

En zo ziet ze er ook uit. Ze is atypisch Roemeens qua looks en als je haar ziet en haar niet zou kennen, dan is DVP het laatste beroep dat je op haar kop zou stempelen. Zoals in mijn vorige verslag zeg ik nu ook dat ze niet meteen de knapste snoet heeft van LR, maar haar lichaam is helemaal mijn meug! Kleine tieten, volle ronde kont en tamelijk groot met de vormen in de juiste proporties. En het is echt de liefste meid van heel LR, dat zeg ik jullie met mijn hand op het hart!

Voor presales neemt ze ruim de tijd en ze is totaal niet opdringerig. En ook na het wippen, komt ze je achteraf nog vaak opzoeken in de bar. Dit lieverdje zou je zo meteen mee naar huis willen nemen! Een aanrader voor iedereen en ik zal ook nog wel menig maal herhalen met haar. Advies: wees lief voor haar, doe het zacht met de seks en klets nog wat na. Ze is een dankbaar persoontje en dat zal ze nadien ook laten blijken.

Een romantische soundrack bij dit verslag is niet misplaatst: http://youtu.be/mh8MIp2FOhc
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

9. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 9 oktober 2012),Rudi_NL ( 8 oktober 2012),satanic surfer ( 8 oktober 2012)

Regels voor berichten