Pagina 21 van 56 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 525 van 1385
    Last Online
    28 januari 2024 @ 21:11
    Discussies
    3
    Thanks
    41

Standaard

Is er al wat te zeggen over de line-up van zaterdag?

Last Online
    27 april 2015 @ 15:05
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Daumen hoch

Donderdag, vrijdag, zaterdag ongeveer zo...

Alexa, Felicia, Laura, Izabela, vera, Sonja, Renata, Rebeca, Claudia, Daniela, Kristina, Karina, Ioana, Andra, Madalina, Amaliea, Elif, Silvia, Dana, Cheyene, Luci, Diana en donderdag ook nog Morena.

Last Online
    Gisteren @ 18:06
    Discussies
    10
    Thanks
    33

Standaard

Gaat morena weg of is ze na het weekend er weer?

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Standaard

Die is vrijdag en zaterdag vrij....

Last Online
    11 mei 2015 @ 17:31
    Discussies
    1
    Thanks
    238

Standaard

en ja hoor SILVIA is weer terug bij GD

6. Onderstaande leden hebben mammoet bedankt voor deze bijdrage:

Efendi ( 9 oktober 2012)

Last Online
    4 september 2024 @ 15:54
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Discussies
    15
    Thanks
    706

Standaard

Is dit de Silvia die de laatste druppel er uit haalt de favoriet van yves59
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mammoet Bekijk bericht
    en ja hoor SILVIA is weer terug bij GD

8. Onderstaande leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

yves59 (15 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    Is dit de Silvia die de laatste druppel er uit haalt de favoriet van yves59
    idd. Deze Silvia

Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efendi Bekijk bericht
    Een paar tipps voor de heren beren die de nieuwe tent – en mijn plekje Rheine - willen bezoeken. Nem mij deze reklam niet kwaalig. … Ik hou van mijn Rheine en mijn Mönsterland!

Algemen informatie
    Vrije tijd en toerisme in Rheine (in het Nederlands)
    http://www.rheine.de/staticsite/stat...787&menuid=787
    Doe mij maar GOLDENDREAMS bij deze club zit alles erin zoals een mooi stukje natuurschoon plus overnachting en tegenwoordig meer dan 20 mooie dames heerlijke wihrpool lekker eten en dan nog dat ene vogeltje dat regelmatig vanuit holland zijn nestje in GOLDENDREAMS opzoekt en dan die geweldige entourage het is net of je op je vakantie-bestemming gearriveerd bent wanneer je de hal van deze prachtige villa betreed met een mooi afgelegen parkeerplaats.
    Jammer EFENDI je kan met mij alleen maar kennis komen maken in GOLDENDREAMS want ik houd alleen maar van GOLDENDREAMS en zijn rust die deze geweldige tent uitstraalt met haar schoonheden heerlijke stoeipoezen die je zo lekker verwennen dat je na 2 dagen pas weer bij positieven komt,tot straks in GOLDENDREAMS.
    Ik heb je vergeten te vertellen dat we geen padvinders zijn maar gewoon hoerenlopers EFENDI en de tijd om in de draaimolen te zitten zijn we allang voorbij.
    Het biertje dat bij zo'n kermis hoort moet je natuurlijk duur betalen in RHEINE maar in GOLDENDREAMS zit dat bij de entreeprijs inbegrepen.
    LANG LEVE GOLDENDREAMS MET ZIJN MOOIE DAMES.
    Laatst gewijzigd door Admin; 11 oktober 2012 om 15:39 Reden: Bericht verplaatst: LT -> GD.

11. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 oktober 2012),Golden Dreams (11 oktober 2012),mammoet (11 oktober 2012)

Last Online
    2 augustus 2024 @ 23:56
    Discussies
    8
    Thanks
    39

Standaard

Beste beer!

Ik weet GD well te waarderen! Dat is mijn favorisierte plekje! Ik geniet daar graag van de beminnelijkheid van Balkanse dames en Hollandse gastheren. Maar af en toe een ander sfeer smakken, dat is leuk! En dan ook vlak bij de voordeur! Omdat mag je me op Zaterdag in Rheine en op Zondag in Schüttorf verwachten.

Bis bald! Tot ziens!

13. Onderstaande 4 leden hebben Efendi bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (11 oktober 2012),Dalton (11 oktober 2012),Golden Dreams (11 oktober 2012),Koekkoek (12 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Standaard

Line-upje vandaag:

Alexa ( vanaf 16.00 ), Felicia, Laura, Izabela, Morena, Sonja, Renata, Rebeca, Claudia, Daniela, Karina, Ioana, Andra, Madalina, Amaliea, Silvia, Dana, Elif, Nicol, Tina, Michaela, Carmen, Angel

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efendi Bekijk bericht
    Beste beer!

Ik weet GD well te waarderen! Dat is mijn favorisierte plekje! Ik geniet daar graag van de beminnelijkheid van Balkanse dames en Hollandse gastheren. Maar af en toe een ander sfeer smakken, dat is leuk! En dan ook vlak bij de voordeur! Omdat mag je me op Zaterdag in Rheine en op Zondag in Schüttorf verwachten.

Bis bald! Tot ziens!
    Hoezo balkanse dames CARMEN en ANGEL zijn van braziliaanse afkomst en zo geil als boter waar ik zo tuk op ben .
    Zo even snel naar huis mezelf opfrissen en dan als een raket naar GOLDENDREAMS om mijn leuter weer eens laten uitzuigen door die dames.

Last Online
    4 september 2024 @ 15:54
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Discussies
    15
    Thanks
    706

Standaard

Na de inspanning de beloning. (nu zijn de beren aan de beurt)
    Zoals Dalton al aanhaalt in zijn betoog is gd zijn favoriete plekje. Ik kan mij hier volledig bij aansluiten. De leiding is op zijn Brabants als geen enkele ander club zeer behulpzaam en gastvrij.
    De tijden dat het aantal dames zo rond de 10 tot 15 stuks waren is een gepasseerd station momenteel zit dit aantal ruim boven de 20 stuks waarvan in de ogen van de K.K die van jong en strak houd zeker 80% prikwaardig is. Dat vrouwen net autos zijn blijkt maar weer Gaat Liana op vakantie toch een van de toppers van gd duikt er gelijk weer een verbeterde versie op genaamd Amalia (isabel + type) . Een heerlijke dame strak in het pak en zeer vriendelijk met een prima dienstverlening. De afgelopen week een drietal bezoeken aan het paradijs gebracht wat niets te wensen overliet.
    Nu zijn de beren aan zet om deze club met een bezoek te vereren en de goede zorg van de Brabanders te belonen. Dit zal ongetwijfeld tot gevolg hebben dat er weer meer dames staan te trappelen om het koekoeksnest te betreden en kennis te maken met de rekstok van de K.K.

Een tevreden Vogel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Doe mij maar GOLDENDREAMS bij deze club zit alles erin zoals een mooi stukje natuurschoon plus overnachting en tegenwoordig meer dan 20 mooie dames heerlijke wihrpool lekker eten en dan nog dat ene vogeltje dat regelmatig vanuit holland zijn nestje in GOLDENDREAMS opzoekt en dan die geweldige entourage het is net of je op je vakantie-bestemming gearriveerd bent wanneer je de hal van deze prachtige villa betreed met een mooi afgelegen parkeerplaats.
    Jammer EFENDI je kan met mij alleen maar kennis komen maken in GOLDENDREAMS want ik houd alleen maar van GOLDENDREAMS en zijn rust die deze geweldige tent uitstraalt met haar schoonheden heerlijke stoeipoezen die je zo lekker verwennen dat je na 2 dagen pas weer bij positieven komt,tot straks in GOLDENDREAMS.
    Ik heb je vergeten te vertellen dat we geen padvinders zijn maar gewoon hoerenlopers EFENDI en de tijd om in de draaimolen te zitten zijn we allang voorbij.
    Het biertje dat bij zo'n kermis hoort moet je natuurlijk duur betalen in RHEINE maar in GOLDENDREAMS zit dat bij de entreeprijs inbegrepen.
    LANG LEVE GOLDENDREAMS MET ZIJN MOOIE DAMES.

17. Onderstaande 8 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

charlieh47 (14 oktober 2012),Dalton (13 oktober 2012),dbd67 (12 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (13 oktober 2012),Golden Dreams (12 oktober 2012),levensgenieter45 (13 oktober 2012),mammoet (13 oktober 2012),topplayah (14 oktober 2012)

Last Online
    22 november 2019 @ 20:15
    Discussies
    8
    Thanks
    339

Standaard foto's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Het collega forum heeft nieuwe foto's gemaakt: .....
    Enneh .....bedankt hè. Nu moet ik nog vaker Golden Dreams bezoeken om al dat heerlijks eens aan den lijve te ondervinden. Ik kan haast niet wachten.

19. Onderstaande 2 leden hebben funske bedankt voor deze bijdrage:

Golden Dreams (13 oktober 2012),mammoet (13 oktober 2012)

Last Online
    8 januari 2014 @ 15:05
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard Een erg gezellige avond gehad in Golden Dreams

Afgelopen donderdag zag ik op dit forum dat er erg veel nieuwe dames aanwezig waren, dus heb ik m'n stoute schoenen maar even aangetrokken en naar Duitsland.

Eerst maar even de bar opgezocht voor een koud pilsje, daar kwam ik meteen al een oude bekende tegen (koekkoek). Dat was meteen al gezellig, we zijn toen even naar de pooltafel gegaan. Het duurde niet lang of er kwamen al twee slanke dames aangelopen..Het waren Morena en nog een nieuwe dame, ze gingen even samen poolen.
    Na dat hun spel was afgelopen kwam Morena naast me zitten, het duurde niet lang voordat we zaten te zoenen. Ik was meteen in de stemming! Ze wou graag even in de bioscoop kijken, dat dus maar even gedaan...erg gezellig..

Daarna even gedoucht en de bar maar weer opgezocht, daar kwam even later de lekkere Amalia aanschuiven..na even gezellig te hebben gekletst de kamer maar opgezocht. Deze meid is echt goed op de kamer! Na een uur was ik super relaxed..

Nog even een cappuccieno besteld want ik moest echt even bijkomen. Ik zag dat er inmiddels veel dames bij de open haard zijn gaan zitten, dus ben ik er maar bij gaan zitten. Er zaten allemaal lekkere dames, het was dus al snel weer erg gezellig bij de haard. Ik begon wat te praten over een massage, dat leek de dames wel wat..ik heb er toen nog twee gemasseerd..ze wilden toen ineens allemaal een massage, maar ik moest echt vertrekken.
    Onderweg naar de uitgang begon er nog een dame aan de bar tegen me te praten, volgens mij wilde ze met me naar de kamer..maar ja de portomonnee was leeg..na nog even lekker met haar gezoend te hebben ben ik maar weer vertrokken..
    Kortom; Een geweldige avond gehad.

21. Onderstaande 7 leden hebben Jhonn bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 oktober 2012),Dalton (13 oktober 2012),dbd67 (13 oktober 2012),Golden Dreams (13 oktober 2012),Jansen (24 oktober 2012),Koekkoek (14 oktober 2012),topplayah (14 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Zo gezegd zo gedaan en gisteren snel naar GOLDENDREAMS gereden waar meer dan 20 mooie dames me opwachte.
    Eerst maar even een koffie gepakt en lekker dicht bij de kachel op een bank gaan liggen tussen de ROEMEENTJES,waarvan een erbij liep die PP had laten watertanden.
    Klein ding lekker gevuld figuur met tieten en een strak kontje ik geloof dat ze haar 15de verjaardag aan het vieren was.
    Zo mooi zie je ze maar zelden alleen op plaatjes waar ze dan helemaal bijgewerkt zijn maar deze was echt.
    Ik had haar eerst om het id kaartje willen vragen maar wanneer je in een club wilt werken moet je toch minimaal 75 jaar zijn anders komt BADDPRITT niet op visite.
    Het was lekker warm bij de kachel en de dames wilde wel met me de kamer op maar ik heb eerst even zitten wachten of ANGEL en CARMEN eraan kwamen.
    Ze komen je altijd vertellen dat het eten klaarstaat en ben maar gelijk aangevallen,moet wel zeggen dat hier eten altijd lekker is zoals vandaag.
    Een flink bord vol opgeschept,wat deze ijsbeer in andere clubs nooit doet,alles lekker opgegeten en daarvoor nog bedankt.
    Koffie genomen en de plek op de bank weer ingenomen waar de versierpogingen van de dames opnieuw begon.
    Nu moest het eten eerst zakken en tegen 7 uur ben ik van de bank opgestaan en had een dame uitgezocht wat volgens mij wel eens goed kon worden op de kamer.
    Ze heette TINA een BULGAARSE meteen een sleutel laten halen en kamer 11 op niks geen voelen ,kussen of praten vooraf,dat deden we op de kamer en zo kwam ik te horen hoe ze heette enz.
    Heren ijsberen het is mij nog steeds onbegrijpelijk dat zulke dames met mij omgaan alsof ik hun vriendje ben.
    Daar kreeg ze een mooie beloning voor,wat vanzelfsprekend is,zij kwam als eerste klaar en ik daarna.
    Het was een heerlijk uurtje met deze TINA die sins 4 jaar in DUITSLAND woont en het vak zeer uitbundig uitoefend lekker lebberen overal en blasen als geen ander zelfs mijn knikkers werden helemaal afgelikt en afgesabbeld het leek net of SHERRY bezig was maar deze deed het volgens mijn gevoel toch weer iets anders,liefde voller of zou dat komen omdat ik haar eerst goed verwend had.
    Kan ook zo zijn dat ze mij nog eens lekker wilde laten spuiten en bij zichzelf denken dat het een laatste nummertje voor opa was.
    Dit nummertje was in ieder geval beter als dat met SUZIE in HAPPY.
    Deze dame netjes betaald en ik ben nog maar een poosje op de bank gaan zitten tegenover de schildpadjes die net met de wereldkamploenschappen hardlopen begonnen waren.
    Hier kwam ISABELLA me nog even verleiden,dat was het eerste meisje in GOLDENDREAMS waar ik mee gekamerd had.
    Ik had geen zin meer om te gaan lebberen want deze keer was wat er bij mijn slurfje uitkwam meer dan een 1/2 theelepeltje sperma,ik geloof zelfs dat een 2 liter fles door mij zeker voor de helft gevuld zou zijn dus een litersfles was echt te klein geweest.
    Afscheid genomen om naar huis te rijden omdat het vandaag ACAPULCO dag zou worden.
    Helaas kwam er wat tussen en zo werd het vanmorgen 8 uur dat ik thuis aankwam en ben dan lekker mijn bed ingekropen voor wat slaap.
    ACAPULCO met SHEERY lopen niet weg dus wordt het de volgende keer wanneer er niks tussenkomt.
    Ik kan heel goed in de verte kijken maar ben nog steeds geen helderziende TOT ZIENS IN GOLDENDREAMS.

23. Onderstaande 9 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 oktober 2012),dbd67 (14 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (14 oktober 2012),Golden Dreams (13 oktober 2012),Jansen (24 oktober 2012),Koekkoek (14 oktober 2012),mammoet (14 oktober 2012),pieterman (15 oktober 2012),topplayah (14 oktober 2012)

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Daumen hoch Saunaclub Golden Dreams!!!

Op weg naar de Opening van Life Time, een nieuwe saunaclub in Rheine kwam ik lang Schùttorff. En in Golden Dreams was De Shyman nog nooit geweest. Dus van de ene deugd nog een deugd gemaakt.

Omstreeks kwart voor twaalf parkeerd ik op het grote parkeerveld en er stonden al auto´s. Het bordje ´OPEN´ wal al verlicht dus maar aangebelt. Binnen werd ik begroet in het Nederlands door Danny. Dat is gemakkelijk! Omdat ik een Golden Dreams maagd was kreeg ik uitgebreid de uitleg. De kleedruimte en doucheruimte werd mij gewezen (de barruimte had ik snel al zelf gezien) en met een badjas en een sleutel(koord) ging ik mij hullen in de beroemde pels van het dier waar dit forum zijn naam aan dankt. In de doucheruimte het normale sanitaire programma gedraaid. Toen ik de bar annex lounge annex eet annex wellness annex biljart en nog veel meer ruimte binnenging zaten daar al twee beren. Onder de koffie even een praatje gemaakt met deze heren. Zij waren op doorreis en kwamen terug van een klus nog verder Duitsland in en waren in afwachting van een maat die niet zo´n snel vervoer had. Na de koffie op onderzoek uitgegaan.
    De Shyman is zeer onder de indruk van deze club. Alles is prachtig verzorgd en ziet er zeer netjes en doordacht uit. Ook even buiten bij het (afgedekte) zwembad en de buitensauna gekeken. Ik ben er zeker van dat bij mooi weer het hier uitstekend toeven is!

Ik ga geen geschreven rondleiding in de club doen. Er staan voldoende bijdragen in dit draadje die dat al voor ´maagden´zoals ik gedaan hebben. In Duitsland zijn veel saunaclubs en De Shyman is nog maar een beginneling. Toch ben ik overtuigd dat dit één van de mooiere c.q. mooiste clubs is.

Terug in de barruimte was de derde beer aangesloten bij de eerder vermelde heren. Zij waren hier al eerder geweest maar waren wel nieuwsgiering naar het van naam bij hen bekende forum waarvan ze stelden geen lid te zijn. Onder het genot van een versnapering aangereikt door de uitstekende bediening )ook een Nederlands sprekende barman' heb ik over het IJberenforum nog even enkele zaken uit de doeken gedaan en daarna was het tijd voor een ´vlootschouw´. Ongeveer 20 dames liepen er rond en ze waren zeker het aanzien waard.

Sylvia, een prachtige hoog(ge)blonde(erde) Roemeense dame kwam zich bij mij melden. In haar draadje haar presale en de mening van De Shyman over haar maar neergepent. Zij ging het niet worden. De Shyman had namelijk een donkere slanke schoonheid in een panterbikini zien lopen en al regelmatig oogcontact met haar gehad. De sigarettenaansteker van De Shyman is van buitenformaat en daar wilde ze al regelmatig even gebruik van maken. Ook Sylvia vroeg al waarom de aansteker zo groot was. Aan beide dames uitgelegd dat het dan moeilijker is om deze te vergeten maar ook dat de meeste dames deze niet gauw zouden wegnemen. De meeste dames hebben namelijk twee handen nodig om de aansteker te bedienen.

Nadat Sylvia was weggelopen kwam Amalia, want zo heet de donkere schoonheid die in de panterbikini ronliep, bij ofwel tegen De Shyman staan. De presale periode was kort. Voor de rest zie haar recensie.

Na afgerekend en opgefrist weer aan de bar aangeland. Het was al weer bijna tijd om door te reizen naar Rheine.
    Nog even met Danny gepraat over Golden Dreams en saunaclubs in het algemeen. Voor een club die nu een twee jaar bezig is.... alle respect!

De samenvatting
    De theke was een man Danny genaamd en alleen zijn geslacht en uiterlijk geven hem geen plaatsje in de top van de Thekelijst van De Shyman. Zijn vriendelijkheid en uitleg zeker wel!
    De Club is heel mooi, goed doordacht en een aanrader voor elke saunaclubganger!
    De Wellness is door De Shyman bekeken en niet meer dan dat. Toch zag dat er dik in orde uit!
    Het eten was beperkt. logisch het was net lunchtijd. Er waren voldoende verse broodjes en beleg.
    De Dames zagen er stuk voor stuk zeer goed uit. Ik hoorde dat er een kleine twintig rondliepen en dat was ook zeker het geval (en dat is zeker niet overal zo)
    De IJsberen die ik gezien heb: Niet echt veel maar het was ook nog vroeg!

Een club die ik zeker vaker wil bezoeken!!!

Groet en Respect!!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

25. Onderstaande 9 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 oktober 2012),Dalton (15 oktober 2012),dbd67 (14 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (15 oktober 2012),Golden Dreams (14 oktober 2012),Jansen (24 oktober 2012),Koekkoek (14 oktober 2012),levensgenieter45 (14 oktober 2012),yves59 (18 oktober 2012)

Last Online
    3 september 2017 @ 18:38
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Golden Dreams

Omdat ik zowel op mn werk alsook thuis nogal door jonge meiden omringt wordt, spelen mn hormonen wel eens op. Om niet al te vaak aan mn zondige gedachten gehoor te geven, loop ik nog wel eens te "ijsberen". Zo ook afgelopen donderdag, en heb maar weer eens Golden Dreams bezocht. Viel een beetje tegen. Doucheruimte was niet al te schoon en de lakentjes waarop tijdens het spelen wordt gelegen waren vochtig en met gaten. Ook zag de filmruimte er onverzorgd uit. Nog steeds overwegend Roemeense meisjes, wat op den duur door het gebrekkige Engels wel gaat vervelen. Je wilt toch ook wel eens een leuk blond ding waarmee je een geil gesprek kunt hebben toch ? Misschien de volgende keer iets langer planken en doorrijden naar Wallenhorst.
    Wel een heerlijk jong ding gehad. Ik geloof dat het Diana was (maar weet ik niet zeker meer). Een aanrader zonder taboes. Kan wel meer vertellen als je details wilt.
    Groet, John

27. Onderstaande 2 leden hebben jolhor bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 oktober 2012),Golden Dreams (15 oktober 2012)

Last Online
    15 augustus 2019 @ 20:07
    Discussies
    1
    Thanks
    7

Standaard

Moet toch binnenkort maar een kennis gaan maken met GD.

Last Online
    7 juni 2024 @ 19:51
    Discussies
    4
    Thanks
    79

Standaard

Wanneer is de line-up van vrijdag/zaterdag bekend?
    Ik ben van plan ivm een vrij voetbalweekend een weekendje gd te boeken..

Tot snel!
    topplayah.

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Standaard

donderdag zullen we wellicht meer weten voor het weekend

31. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

topplayah (16 oktober 2012)

Last Online
    Gisteren @ 18:06
    Discussies
    10
    Thanks
    33

Standaard

Dat weekendje zal wel goed komen, helaas moeten wij inhalen.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Last Online
    28 augustus 2020 @ 21:29
    Discussies
    8
    Thanks
    75

Standaard line up

hallo gd welke dames zijn vanavond aanwezig

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    557

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stadswandelaar Bekijk bericht
    hallo gd welke dames zijn vanavond aanwezig
    Alexa, Felicia, Izabela, Morena, Sonja, Rebeka, Claudia, Daniela, Karina, Ioana, Andra, Amalia, Silvia, Nicole, Denisa.

Last Online
    7 juni 2024 @ 19:51
    Discussies
    4
    Thanks
    79

Standaard

888 ben je er vrijdag of zaterdag?

Last Online
    2 augustus 2024 @ 23:56
    Discussies
    8
    Thanks
    39

Standaard

Zondag een leuke dag in GD. Eerst gekammert met draga Laura - erg speciaal ... Nadien sauna in't nieuwe binnensauna (toerijkend ruimte en lekker heet). Genieten van Dominik's eeten en uitrusten op canapé voor de kachel. Babbeltjes met de meiden (kennis maakt met Sonia en Andra). Nogmaals naar boven met Daniela - een liefe en natuurlijke meid - ontspanning puur!

En dan - beneden waren de Batavers an't zuipen of kletsen met de dames - one by one, de Poolse gasten ook an't zuipen - ook met de dames, maar samen in't bubbeltjes-badvat. En voor de rest: deze meisjes waren bezig met dansen en zingen - Roemeense manele:

Eu ma joc cu banii
    De-aia mor dusmanii
    Lumea e invidioasa
    Hai lasa lasa lasa ...

Ik speel met de centjes
    En daroom heb ik ook veel vijanden
    De wereld is afgunstig
    Welnu egaal, egaal, egaal ...

Eu am buzunarul full mereu full
    Toate fetele imi spun ca-s baiat bun

Ik heb de broekzak vul altijd vul
    Alle meisjes zeggen wat ben je doch voor'n goeden vent

En omdat de andere beren niet uit vat willen stapen of de biertje willen laten staan moet deze dansbeer zichzelf opofferen – Roemeense zigeunertjes zonder dansbeer – dat kan niet!

En deze bestaan van diversiteit in gelijke ruimte is een van de uitstekkende voordeelen van zo'n dag in’t GD. Lang zullen ze leven - de culturelle verschillen! Anders is 't leven niet leefbaar.

37. Onderstaande 5 leden hebben Efendi bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (17 oktober 2012),Dalton (17 oktober 2012),Golden Dreams (17 oktober 2012),Jansen (24 oktober 2012),mammoet (17 oktober 2012)

Pagina 21 van 56 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten