Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard Traum Paradies, Troisdorf-Spich, Janine, Duitse

Janine, Duitse, 27 jaar, 1.56 meter en 47 kilo
    Blond steil halflang haar en het perfecte figuur. Mooie c-cup met gepiercete tepeltjes, een slanke taille en een kontje…. Perfect gewoon. Op haar onderrug een kleurige tatoeage van het goede (een engel) die in gevecht is met het kwade (een demon).
    Service: PzC, NmC, TZ, GFE. En ze wil ook wel als domina fungeren en je vastbinden, blinddoeken etc. € 50,= per half uur en zo lang als je wilt.

Het mooiste meisje volgens De Shyman dat er die dag in Babylon rondliep. Nu liep ze niet rond. Ze zat met haar rug tegen de bar en had zodoende een goed overzicht op wat er binnenkwam en wat er in de lounge ruimte zich afspeelde.
    Ik kwam omstreeks twee uur binnen en tot vijf uur heb ik haar met geen enkele ijsbeer zien praten laat staan naar een kamer gaan. Dat kan hebben gelegen aan het feit dat er 30 dames rondliepen maar ook aan het spreekwoord dat van het mooiste bord het eten meestal niet smaakt. Omdat De Shyman de theorie van het mooie bord aanhangt heeft hij haar wel vol bewondering bekeken en toegelachen maar de eerste reactie van haar kant leek hem in zijn theorie te bevestigen.

Toch maar naast haar gaan zitten aan de bar. Na mij vraag of het piercen van haar tepels pijn gedaan had lachte ze me toch toe en zei dat haar tatoeage (die ik nog niet gezien had omdat ze met haar rug naar de bar zat) wel pijn had gedaan en het piercen nauwelijks. We hadden een leuk gesprekje en dat bloedde dood doordat een Roemeense dame het nodig vond om De Shyman om een kamergang te bedelen door opzichtig haar venusheuvel tegen hem aan te drukken onder het presenteren van haar (overigens prachtige) b-gevel. Nadat De Shyman haar vriendelijk had afgewezen was Janine weer onbereikbaar.

De Shyman ondernam een nieuwe poging. Die niet waagt die niet wint toch? Ik legde haar mijn theorie van het mooie bord voor. Verbaasd lachend nam ze én het compliment in ontvangst maar ook de onderliggende kant van de opmerking kon ze tegenspreken. Alsof haar mooie uiterlijk een goede service in de weg zou staan. De Shyman nodigde haar uit voor een kamergang…. Die kamergang was een hele goede. Al met vijf minuten was De Shyman overtuigd. Dit ging wel een uurtje duren. Janine is niet alleen mooi maar ook lief zeer zeker intelligent en durft het gesprek aan. De verassing was overigens wederzijds.
    Ze had me ingeschat als een arrogante vrouwenjager en had de kamergang willen gebruiken om mij een half uur wel goede service te geven om mijn ongelijk te laten krijgen maar was ook na vijf minuten bereid haar mening bij te stellen en voor het plezier te gaan. Na een uur waarin goede seks en het wederzijdse plezier daaraan zeker aan bod is geweest hebben we lachend de kamer verlaten. Verrast nam ze ook de kadootjes in ontvangst die De Shyman nu eenmaal na elke geslaagde sessie aan de dame geeft.

Wanneer ik terugga naar Babylon en die kans is groot, zal Janine als ze er is, langdurig door De Shyman gepannenkoekt gaan worden….

Groet en Respect!!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

2. Onderstaande 6 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 9 oktober 2012),Flurkman (14 oktober 2012),Hoofdstuk2 ( 9 oktober 2012),satanic surfer (10 oktober 2012),toko-9 ( 9 oktober 2012),Willi69 ( 9 oktober 2012)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

4. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

De Shyman ( 9 oktober 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Deze blonde dwerg heeft gisteren ook met little SFL kennis mogen maken. Het was me daar wat in Babylon en tussen dat Roemeense, Bulgaarse en Hongaarse geweld zag ik ineens een witte engel verschijnen.
    Daar alle dames naakt gaan, zie je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. En ik zag een lekkere nauwe kut, 2 welgevormde tietjes (niet te groot, maar wel gepierced: 1 staafje en 1 ring) en een botergeile tattoe op haar sappige kontje. Ze liep langs me heen, want blijkbaar had ze wel al een hoop vaste klanten aldaar. Ikzelf was net terug van de kamer met een ander mokkeltje, maar ik besloot haar toch bij de arm te grijpen en haar bij mij te houden.

Nu moet ik zeggen dat dit een mokkel is dat nooit naar me zou zijn toegekomen. Simpelweg omdat ik klaarblijkelijk een kerel ben die haar niet ligt. Ze zei het zelf ook nadien, dat ik er te ruig uitzie. Dus de klik was er niet echt. Maar gisteren was ik in zo'n geile bui, dat ik deze kanjer niet kon laten voorbijlopen. Die tietjes hebben het hem zeker gedaan. Dus we praten wat: niks interessant en vooral terughouden en afstandelijk. In mijn geval was zij toch geen meid waarmee je nog ff op de bank kan zitten rotzooien. Toch besloot ik om met haar naar de kamer te gaan en daar zou ik zeker geen spijt van krijgen. De kamers waren allen bezet en zodus moesten we wachten. Daar aan de receptie kwam ze toch wat dansend en friemelend tegen me staan. Maar ze leek me niet echt te vertrouwen. Ik probeerde haar dan maar op d'r gemak te stellen met wat onnozele humor. Dat hielp wel, want vele malen kreeg ik er toch een giechellach vanaf bij haar. En dat was nu net zo leuk aan haar. Als ze in de lach schoot, dan wist ik niet meteen of ze effectief begon te lachen of te janken. Als ze het uitschaterde leek het net alsof ze in een zure citroen beet.

Op de kamer stond ze wel versteld dat ik een man van de zachte aanpak was en dat haar GFE-service indruk op mij wist te maken. Me pijpen, dat hoefde niet... Bij het mokkel ervoor was er al genoeg gepijpt geweest en dat lees je daar maar. Dus we raakten in elkaar verstrengeld en we knuffelden erop los als echte geliefden. Haar lichaam voelde zalig aan. Ik heb met mijn tong wat met haar piercings zitten spelen en natuurlijk ook de rest van haar leuke tieten onder handen genomen. Dan via haar sexy buikje me een weg naar onderen gelikt en haar poesje zitten vreten alsof mijn leven ervan afhing. Het poesje smaakte me wel. Na 10minuten intensief likken verloor ze toch wel wat vocht. Altijd leuk om te zien dat ik het kan teweeg brengen bij een professionele dame, maar lang niet zo hard als bij de Aziatische dames tijdens mijn reis naar Bangkok vorige week. Maar ik denk dat de westerse vrouw (en ook de man) niet productief genoeg meer zijn. Laat me nog wel tussendoor vermelden dat het tongzoenen ook goed was. Ze deed haar best en gaf zich ten volle over met TZ, maar het paste niet echt bij mijn manier van zoenen. Ze draaide geloof ik tegen mijn richting in en dat maakt dat het voor mij persoonlijk niet de allerbeste TZ van de maand was. Maar goed, dat is even bemerking. Wat mij niet ligt, ligt een ander bv wel. Het is zeker niet dat het slecht was of dat ze zichzelf inhield.

Dan het neuken. Daar kan ik echt niks verkeerd over zeggen. Het neuken was adembenemend. Ze heeft de moves, ze voelt goed aan en bovenal heeft ze echt wel de timing betreffende wanneer ze wat doet. Eerst lag ik op haar en gaf ik het trage, maar toch krachtige tempo aan. Vanaf dat moment leek de vonk echt wel over te slaan en zouden we kunnen spreken van "de klik"die laattijdig toch nog kwam. Jaja, en dat was er meteen aan te zien, want ze nam op het juiste ogenblik zelf initiatief en leek helemaal door de rooie van geilheid te gaan. Ze ging boven op mij zitten en heeft me een zachte, maar hemels afmattende neukbeurt gegeven, dat ik 10 min later nog stond te bibberen op mijn benen. Ze gaf zich ten volle over aan mij en dat is toch wel een verdienste van mij... Denk niet dat ze bij iedereen zo ver gaat. Nu goed, ze heeft blijkbaar een pak vaste klanten en die zullen wel weten waarover ik spreek.

Wat is mijn beoordeling voor deze kleine fijne Duitse Blondinge? Wel, ze is een uitermate goede middenklasser. Ze heeft bij het neuken veel goed gemaakt, maar betreft presales in vergelijking hoe ze het bij anderen deed, was ik zeer minderbedeeld. Dat de klik er niet was tot halverweg onze sessie, stelde me niet genoeg op mijn gemak. Dus het genieten is bij mij pas optimaal begonnen na het beffen. En zoals eerder gezegd: de manier van TZ, lag me niet ten volle. En ik had haar graag groter gehad. In de bar leek ze verdomme 1m70, maar ze had zulke laarzen aan, dat ze op de kamer haast door de grond zakte. 1m55 is echt iets te klein voor mij. Gelukkig heb je daar al liggend niet te veel problemen mee, maar toch beoordeel ik haar uiterlijk een beetje mee.

Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik ooit herhaal met deze Keulse schone, dat het dak er bij beide partijen wel volledig afgeblazen wordt en dat ik haar een pak hoger in mijn rangschikking zal mogen plaatsen. Dit is potentieel troef. Zou ik haar aanraden? Absoluut... Zeker als ze zelf van te voren rond je nek hangt, dan zit het goed en moet je zeker niet twijfelen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

6. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 november 2012),De Shyman ( 4 november 2012),satanic surfer ( 4 november 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard

Sie ist jetzt in Traumparadies zu finden.
    Gruß
    woods25

Regels voor berichten