Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 244 van 244
  1. #226
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard grappig hoor Willempie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    euh 2 minuten :D :wink:
    Ik ben nu eenmaal niet zo'n vrouwenversierder als jij Willem!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #227
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard onschuldig ja ja..................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Inderdaad die spant helemaal de kroon. Ze is een favo van vele ijsberen Bij mij maakt ze weinig los Geef mij maar de verlegen onschuldige type,s:D :teuflisch

    Saluti L Diablo
    Daar geloof ik dus helemaal geen snars van LD. Die viviane uit GT is zeker ook onschuldig

    Ik heb ze gisteren weten te strikken.

    Zo onschuldig is ze niet
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  3. #228
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ging Carpe maar weer eens op pad met als doel van zijn blonde virus af te geraken. Gedurende de dag bleek wel dat er meer ijsberen kampen met van allerlei soorten virussen en bijwerkingen.
    Tijdens het middagmaal kennisgemaakt met Buttinsky die tot de groep van onvermoeibare volhoudberen behoort. Zelfs laat op de avond bij de kleedkamer wachtte hij rustig tot iedereen weg was zodat ie het licht uit mocht doen. Of ging ie voor nog een rondje?
    Even wat later in de middag werd er geruisloos een kruiwagen geparkeerd vlak naast de driewielertjes en stepjes van de wat kleiner uitgevallen bewoonsters van deze o zo blije tuin. Even later stapte Sonny binnen op korte afstand gevolgd door Litle Diablo en ook even daarna, zeer verrassend, 2Horny4U.
    De volgorde van binnenkomst die daarna plaatsvond heeft Carpe niet helemaal meegekregen omdat ie even weg was. Gosha had daar wel een beetje schuld aan. Maar ze wist toen natuurlijk nog niet dat ze daardoor op de lijst van afvalsters zou worden bijgeschreven.
    Bij terugkomst na het douchen snelle Henkie gespot en ook Gustomass was binnen. Gezeten in één van de comfortabele fauteuils probeerde een thaise dame hem ervan te overtuigen, dat het echt wel goed zat hier in PHG. Dat ie vooral geen angst hoefde te hebben én dat ie op haar kon rekenen voor zowel geestelijke als lichamelijke ondersteuning.
    Ik had net mijn bordje met eten opgeschept en zat er vlak naast en allen keken er naar. Hierbij doel ik dus niet op mijn bordje met eten. Vanuit mijn gezichtsveld schermde de badjas het geheel wat af.
    Er gingen wat opmerkingen door het nachtcafé over dat dit begon te lijken op ome Bernds’-taferelen. Er werd ruimte gemaakt. Een tafeltje werd aan de kant geschoven en Carpe was even blij dat hij niet direkt met zijn avondeten in de vuurlinie zat.
    2Horny4U zag ik overigens wel even zijn stoel wat achteruit schuiven. Gelukkig werd het interview in de bar en wat later op de kamer, uit betrouwbare bron (GM) voortgezet en volgens zeggen succesvol afgerond. Later op de avond zou deze “nieuweling” nog regelmatig op de proef worden gesteld.
    Het was weer een bijzonder gezellige maar ook een beetje vreemde dag. Niet alleen ijsberen die van hun vaste stekjes en routes af waren geweken en kwamen proeven van de verboden vruchten van deze saunaclub, maar ook verboden vruchten die met de wind over waren komen waaien. Zowel rijpe als wat minder rijpe.
    Toen enkele beren het voor gezien hielden, kwam gelukkig Rex de gelederen versterken. Daardoor kregen de dames niet te zwaar de overhand.
    Carpe kreeg niet lang daarna weer wat ontwenningsverschijnselen. Paulina had dit snel door. Om wachttijden te voorkomen en om de patient tot rust te brengen besloot ze om Carpe in een van de nieuwe hokjes bij het zwembad een geslaagde behandeling te geven. Gelukkig kun je in deze moderne tijd nog ergens terecht zonder doktersrecept.

    De conclusie moge duidelijk zijn. Carpe is weer helemaal genezen. Jullie kunnen allemaal wel denken dat ie op blond valt, maar niets is minder waar.............................. !

    Saludos amigos,

    Hasta pronto.

  4. #229
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Bij terugkomst na het douchen snelle Henkie gespot

    Saludos amigos,

    Hasta pronto.
    En wat me verbaasde snelle Henkie was alleen,zonder Boedha. meestal zijn ze onafscheidelijk

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  5. #230
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Boeddha had "beslommeringen" even wat verderop.............
    Hij was een beetje afgedwaald............... Hoe is het trouwens in het zonnetje

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  6. #231
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    ah, nu weet ik waar mijn broertje uit heeft gehangen, heb ik gewoon op de verkeerde plek lopen zoeken zaterdag.................(zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=744)
    Dus volgende keer zit jij in de PHG en dwaalt Mauriceyep weer rond in GT dan wel Freude .Ik vraag me toch af hoe jullie dat vroeger altijd hebben gedaan :D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #232
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Daumen runter SLECHTE CONDOOMS!!!

    LS,

    Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

    De lakonieke reactie van "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

    Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

    :angryfire :angryfire :angryfire

  8. #233
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Boeddha had "beslommeringen" even wat verderop.............
    Hoe verderop ? Weer een lijnverbinding met Kaarst Snelle Henkie was er uiteraard nog omdat zijn dame de snelbus had gemist en nog aanwezig was in Oedt

    @ Carpe Momentum
    De kans is uiteraard groot dat de dames waarmee jij geweest bent weer snel zullen vertrekken. Zie één van je eerdere berichten . Gelukkig is er genoeg aanvoer anders neuk je het zo leeg :o
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #234
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    14 september 2024 @ 22:05
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    LS,

    Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

    De lakonieke reactie van "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

    Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

    :angryfire :angryfire :angryfire
    Dit is het zoveelste negatieve bericht dat ik sinds januari lees en zelf ondervonden heb. van de condooms wist ik nog niet maar dat komt vast omdat de 2 keer dat ik in januari geweest ben er niets voor mij tussen liep.

    Ze maken de keuze van club wel heel gemakkelijk.
    Jammer want in 2006 heb ik altijd goed naar mijn zin gehad.

  10. #235
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    LS,

    Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

    De lakonieke reactie van "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

    Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

    :angryfire :angryfire :angryfire

    Ze willen zeker dat we twee dame,s mee naar de kamer nemen eentje om het rubbertje goed vast te houden:D


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  11. #236
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Hoe verderop ? Weer een lijnverbinding met Kaarst Snelle Henkie was er uiteraard nog omdat zijn dame de snelbus had gemist en nog aanwezig was in Oedt
    het is net honing,zo blijf je er soms aan plakken :teuflisch

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #237
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    29 september 2024 @ 00:23
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    835
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    LS,

    Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

    De lakonieke reactie van "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

    Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

    :angryfire :angryfire :angryfire
    Vreemd. De laatste keer dat ik er was - 13 januari - was alles nog lekker zoals vroeger. Ze hielden zich altijd netjes aan hun huismerk, zijnde "Durex London" condooms, met af en toe een dame die zelf wat anders in de aanbieding had dat ze waarschijnlijk fijner vond.

    Dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal. Vraag is dus of ze een andere merk gebruiken. Als dat niet zo is mag je er 100% van op aan dat het dezelfde condooms zijn. Gewoon de verpakking even bekijken. Jij draait toch ook al een tijdje mee om dat soort dingen te zien niet? Ik heb er ondertussen alle vertrouwen in dat elk en ieder condoom in PHG absoluut safe is. Wees gerust, geen enkele fabrikant kan zich op dat gebied fouten veroorloven hoor.

    Wat me wel opvalt is dat er dames zijn die gewoon veel handiger in zijn in dit ritueel - je merkt het nauwelijks - en dat er andere zijn die dusdanig zitten knoeien dat je zin daarna al over is. Misschien heeft jou bewuste dame dat wel als excuus gebruikt om haar eigen onhandigheid wat te camoufleren?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2007 om 13:19

  13. #238
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    29 september 2024 @ 00:23
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    835
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Wat me wel opvalt is dat er dames zijn die gewoon veel handiger in zijn in dit ritueel - je merkt het nauwelijks - en dat er andere zijn die dusdanig zitten knoeien dat je zin daarna al over is. Misschien heeft jou bewuste dame dat wel als excuus gebruikt om haar eigen onhandigheid wat te comoufleren?
    Hier heb je de eerste al : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...6&postcount=25

    Ik ben er zeker van dat velen al eens onhandigheden hebben meegemaakt bij het aanbrengen van het condoom.

    Behalve onze NZC-broeders natuurlijk. Zelfs aan NZC zitten dus toch (HIV-) positieve kanten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2007 om 13:25

  14. #239
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    Somige nemen toch gewoon hun eigen condoompjes mee ik heb ze tenminste al in alle kleuren erom gehad. of was dat alleen in GT

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  15. #240
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal.
    Ow sorry ik had mijn bril niet op toen het bloed van mij pik afgeknepen werd door het veel te strak aanvoelend condoompje.. Gek genoeg gebeurde dat met nog 3 andere dames waarvan enkele me vezekerden dat ze de nieuwe condooms ook niets vonden...... Veel te lastig om aan te brengen was de vakkundige mening van de Experts

    Sterker nog toen ik mijn beklag bij de thekemaus gedaan had werd dit bevestigd. Welke ik daarna voor commentaar naar het bureau gestuurd heb. Waar het bovenstaand ANTWOORD op terug kwam.

    Bredero in WELK opzicht lijkt dit je onwaarschijnlijk....

    Ik vind dat de bovenstaande reactie van Happy zeer te wensen overlaat, Ik ga als bezoeker toch geen risico`s lopen omdat zij te lui zijn fatsoendelijke condooms te bestellen. De onhandigheid van de dame werd bestraft door het feit dat er 2 zakjes leeg waren in de kamer waarvan er een van rubber was. Ik kan me zo voorstellen dat zij ook minder blij zou zijn met deze reactie.

    PS. Ik heb de condooms maar "bungee condooms" gedoopt!

  16. #241
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    29 september 2024 @ 00:23
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    835
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Ik weet alleen zeker dat professionele dames dat soort toestanden niet lang zouden blijven pikken(sic)?
    Die brengen dan echt wel hun eigen vertrouwde materiaal mee hoor. Simple as that.

    Groeten,

    Bredero (die een beetje gespannen -alweer sic - uitkijkt naar z'n volgende PHG bezoek)


    P.S. Weet je zeker dat je onder de kerstboom geen penisvergroting hebt gevonden

    Zie in dit kader ook spreekwoord nr 11 https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4798

  17. #242
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Ach bredero..... ik ben gewoon een gevoelsmens.

    :D

  18. #243
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    497
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het condoomverhaal ook aan den lijve heb ondervonden. Het begon met het feit dat ik zelf werd verzocht om het apparaat in te pakken. Nou achteraf wist ik waarom. Omdoen was een hel, de seks daarna nou niet echt heel erg prettig. Verder heb ik er geen aandacht aan geschonken maar nu ik het relaas van nkg lees denk ik: verrek!

    Straks 3 euro voor een condoom betalen
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  19. #244
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    12 juni 2024 @ 08:56
    Berichten
    4.055
    Discussies
    199
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dus volgende keer zit jij in de PHG en dwaalt Mauriceyep weer rond in GT dan wel Freude .Ik vraag me toch af hoe jullie dat vroeger altijd hebben gedaan :D

    Willem2 :wink:
    tsja, nu begrijp ik ook opeens waarom we 200 kilometer uit elkaar wonen

    over de condooms: dan neem je die toch gewoon zelf mee? heb er altijd een paar bij me, het zal niet de eerste keer zijn dat een dame doodleuk op de kamer meld: oops, ik heb geen condooms meer, en je dan snel op een andere manier orobeert af te werken! :D

 

 
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Babylon 468*60