Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Lumi (Roemeense)

Last Online
    Gisteren @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard Lumi (Roemeense)

Naam: Lumi (Roemeense)
    Haarkleur/-lengte: Donker/Half lang
    Lengte dame: 1.63
    Postuur/Cupmaat: stevig/C-cup
    Nationaliteit/Taal: Roemeense/Duits
    Leeftijd: 25
    Tatoeages/Piercings: Weet niet/Ja.
    Service: NMC, PZC, beffen, TZ
    Voordelen: Sympathiek
    Nadelen: Te stevig misschien ? ? ?
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro
    Extra's bij het bezoek: -

Lumi is een typische Roemeense maar dan van het stevigere type. Vrolijke lach, in voor wat "Vor spass", makkelijk communicerend en benaderbaar. Eigenlijk weet ik niet eens precies hoe we met elkaar in contact kwamen. Opeens had ik haar in mijn armen en voelde haar keiharde reet tegen mijn handpalmen drukken. We knuffelden wat, kusje hier, kusje daar met op de achtergrond SFL die meewarig zijn hoofd schudde en zei dat ik waarschijnlijk weer een kruiwagen nodig had om deze dame naar de kamer te transporteren. Dat viel reuze mee want Lumi is gewoon stevig niet meer en niet minder.

Op de kamer een sympathieke meid die alles doet wat er van haar verwacht wordt. Ze tongt, je kunt haar beffen en wat ze vooral goed doet is pijpen. Mooi afwisselend qua tempo en intensiteit en ze bleek zowaar een voorzichtige "Skull-fucker" te zijn. Niet overdreven hard maar ik kon haar toch stevig bij de kop grijpen en lekker doorduwen.

Neuken was gemiddeld. Gewoon missio met gulzig tongen en een korte "Doggy" waarbij ik er zelfs in slaagde het condoom vol te spuiten. Even dachten we dat het rubber gescheurd was want toen ik het van mijn snikkel stroopte droop de saus van mijn vingers. Dat was echter gewoon onkunde van mij waardoor de brokkenpap de vrijeloop kreeg. Nog even geknuffeld en de boel ingepakt en afgerekend.

2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (10 oktober 2012)

Regels voor berichten