Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Monica (gipsy)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Monica (gipsy)

Haarkleur/-lengte : zwarte haren / krullend / lang
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Cupmaat : C-cup
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Gipsy/Engels
    Leeftijd : vooraan de 20 schat ik
    Tatoeages/Piercings : dacht het niet
    Service: standaard, beter dan doorsnee Hongaar in YY, maar geen hoogvlieger
    Voordelen: lief, gipsy-streken, mooie donkere ogen, sappige kont
    Nadelen: wat gehaast, een jagertje, weinig extra
    Tijdsduur : halfuur
    Prijs : 50 €

Het is lang geleden dat ik nog grote horder Hongaarse mokkels in YY trof, maar blijkbaar hebben ze hun comeback gemaakt.
    Velen onder hen halen de reputatie van Hongaarse dames fel onderaf, maar er zijn er ook goeie (denk maar aan Mercedes)

In ieder geval trof ik het weer met een hele donkere Hongaarse. Het zou me dus een wonder wezen mocht het een zigeunermeid zijn die ter wereld geworpen werd toen hun woonwagen toevallig in Hongarije gestationeerd stond. Maar goed, daar heb ik toch wel ergens een zwak voor en van het ene kwam het andere. Zeker na een gesprek waarin ik die synische ondertoon van ik-heb-schijt-aan-al-de-rest vast stelde.

Op de kamer was het een wervelwind. Niet op gebied van service en verwennerij, wel om ze zo snel mogelijk klaar te maken zodoende ze weer de kamer af kon en op volgende slachtoffers kon gaan hengelen. Ik heb de teugels dus wat moeten aantrekken en zeggen om het wat op haar gemak te doen. Dat lukte wel en uiteindelijk werd het nog een behoorlijke sessie.

Toch zal het bij één keer blijven.
    Bovendien verdenk ik haar er van zwanger te zijn. Is niet heel mager, maar ze heeft een tamelijk mooi lichaam. Daartegenover heeft ze een buikje dat fel naar voren steekt. Hoewel het niet echt buikvet is en die pens van haar serieus gespannen staat, denk ik toch dat ze drachtig is en dat het woonwagenpark snel zal uitbreiden. Mocht het effectief zo zijn, dan heb ik ook weer eens preggoseks meegemaakt.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (13 april 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Het was me weer een dagje van herhalingen... Geeft ook niet, want ten opzichte van vorige week, was er minder spek voor mijn bek aanwezig. Daarom viel ik wederom in herhaling met dit kleine zigeunermeisje. Al dan niet zwanger, al dan niet Hongaars, al dan niet overtuigend voor mij????

Wel, betreft het overtuigen, kan ik nu duidelijk zijn. Wat me vorige week bij haar ontbrak, gooide ze juist nu in de strijd. Ze deed het rustig aan, ze besteedde tijd aan een puik voorspel, ze zoende vol overgave en ik heb de beste pijpbeurt van de dag van haar ontvangen. Met lekker veel spuw en fluimen. Ze voelde ontspannen aan, helemaal niet gehaast en het stengelen met haar voelde passioneel aan. Ze heeft vorige week goed naar mij geluisterd en dat stemde me gunstig. Veel van dat soort Roma-mokkeltjes negeren alles en iedereen, maar zij heeft toch wel een innovatief kantje.

Ik liep haar in de sauna tegen het lijf en zoals ik bij vorige recensie beschreef was ik niet zinner om met haar te herhalen. Maar in haar ogen en omgang ontdekte ik dat we deze keer wel een klik hadden die vorige week onbestaand was. Toen ze me aan de sauna al meteen begon te tongen, kon ik moeilijk weigeren en lief ik me weer als een naieve sukkel door die zigeunerstreken strikken. Maar, ik zeg u, ik heb er geen spijt van gekregen!

De pijpbeurt en het voorspel was het absolute hoogtepunt, op de climax na. In dat voorspel heb ik ode gebracht aan badslippers en niet alleen haar poes uit zitten vreten, maar ook haar reet van boven tot onder gelikt! Het neuken verliep in twee delen: zij op mij en ik op haar. Meer was er niet nodig om me in alle rust tot spuiten te laten komen. We gingen ruim over het halfuur en toch vroeg dit lieverdje slechts 50 euro. eerlijk is eerlijk: vorige keer kreeg ze geen fooi, maar nu voegde ik toch 10€ extra toe bij het bedrag. Zelden heb ik een snol uit haar segment zo dankbaar gezien. Ze zou me zo nog een halfuur van huis aangeboden hebben!

Maar het is goed om te weten en ik herzie mijn eindconclusie van hierboven: zeer zeker voor herhaling vatbaar. En zeker een aanrader voor ijsberen die in Roermond de aanwezigheid van Roemeentjes mist. Ze mag zich dan wel voorstellen als een Hongaarse... Dat karakter, haar gedrag en mentaliteit.... Zelfs de looks; zo Roemeens of Gipsy als de tering!

4. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (19 april 2012),satanic surfer (19 april 2012)

Last Online
    19 november 2017 @ 17:57
    Discussies
    1
    Thanks
    14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ze mag zich dan wel voorstellen als een Hongaarse... Dat karakter, haar gedrag en mentaliteit.... Zelfs de looks; zo Roemeens of Gipsy als de tering!
    Ze vertelde me enkele weken terug ''Half Hongaars & -Oekraïns'' te zijn. De woonwagenpark is al ruim uitgebreid genoeg denk ik ;-)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dit Hongaarse GFE gipsy-mokkel is voor mij stilaan een vaste waarde aan het worden. Al enkele keren met haar de eer gehad en steeds was ik tevree. Ook één keer met haar vriendin Eliza erbij en dat was zelfs nog heftiger. Maar nu had ze een andere blonde vriendin bij zich en dat was mijn type helemaal niet. En aangezien ze Eliza geen blik waardig gunde ging ik er al haast vanuit dat die twee heibel hebben met elkaar. Dus deze keer geen trio!

Als vanouds was het weer grote liefde met dit knuffeldier. Heel intens zoenen en strelen. Heel relax en liefdevol. Alsof we echt geliefden waren en zoniet, dan is ze één der beste fakers die ik ken (en dat zal zo ook wel zijn, want anders moest ik er niet voor betalen). Maar dat is het gevoel dat ik wil en dat is het gevoel dat ik ook kreeg. Dit meisje wordt beter na elke keer dat ik met haar herhaal. Meestal is dat andersom en wordt ik overdonderd bij de eerste keer, maar vind ik er geen reet meer aan bij de tweede keer. Met Monica zit het dus nog steeds goed.

Ze is niet alleen een goede zoener met zeer puike GFE handelingen, maar ook droogneuken kan ze als een snol die al 40jaar in het vak zit. Haar poes wordt werkelijk zeiknat en het ritme en gevoel waarmee ze haar ding doet is fenomenaal. Soms is het heel gevaarlijk… Té gevaarlijk en ook deze keer drong ik aan om me maar snel een condoom om te doen. Rubbertje om en neuken maar! Evenzeer hier gaar ze met dezelfde passie en een sensueel ritme tekeer. Ze is een talent en nog steeds in groei. Ik was een uur met haar op de kamer waarbij het voorspel al 40min in beslag nam. Het neuken was me dus zo lekker dat ik daarmee al na 10min klaar was.

Dit mokkeltje is een echte lieverd, een goede vakvrouw en staat bol van talent. In mijn ranglijst van dit jaar zal ze na deze sessie stijgen. Ik kan haar steeds meer aanbevelen bij andere ijsberen. En ja ze is ietwat een jagertje, maar laat je in YY daar niet door misleiden, net zo min dat ze een Hongaarse of nog jong is. Een klassebak op de kamer!!!

7. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (15 oktober 2012),rob45 (15 oktober 2012),sofaking (15 oktober 2012)

Regels voor berichten