Naam : Shandi

Nationaliteit/taal : Braziliaanse/ nederlands !!!

Leeftijd :

Postuur/Cupmaat :

Haarkleur/lengte :

Service : PMC, NMC, vingeren, zoenen....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
Ondertussen had ik in mijn ooghoeken een ietswat oudere zuid-amerikaans uitziende dame gespot. Dat herinnerde mij weer aan waarom ik in GT was. Ik ging eens rond lopen en trof deze dame bij de kino aan. Ik stak mijn hoofd om de hoek, maar het was rustig en er waren weinig activiteiten te zien. Zelfs de film stond stil. De Zuid-Amerikaanse dame stond achter mij en ik besloot toch niet voor haar te kiezen. Maar ik hoorde haar ineens in het Nederlands tegen de Belgische Sandra zeggen dat ze zenuwachtig was. Nieuwsgierig draaide ik mij om. Nederlands hoor je niet vaak onder de dames. Ik bleek te maken te hebben met Braziliaanse (maar woonachtig in Nederland) Shandi. Het was haar eerste dag in GT. Ik besloot haar een en ander uit te leggen. Dat deden wij op de kamer. Op de kamer vond een prettig uurtje plaats, waarbij mij opviel dat pzc niet in haar repertoire zit. Aan het einde van de sessie vertelde ze mij dat ze bijna was klaar gekomen toen ik klaar kwam. Net iets te vlug was ik dus. Dat had ze goed verborgen weten te houden.
Haar grootste angst was dat ze in GT pzc moest aanbieden. Niets moet, maar het zou de zaken voor haar wel wat beter maken. Ze peinsde er echter niet over om dat te doen. Dan wordt de concurrentie zwaar denk ik.
Wij praatten wat bij en ze werkt sinds enkele maanden in het vak. Hiervoor enkele maanden in YY, maar de geruchten over het goed geld verdienen in GT hadden haar toch gelokt. Ze was met en vriendin gekomen, al hadden ze wel in Bruggen de weg moeten vragen.