Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 115 van 115
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    en dit is nu precies waarom het langzaam aan bergafwaarts gaat daar......jammer, hopelijk is het tij nog te keren!
    Opmerkelijk hoe veel vaste stamgasten van zowel Gt als PHG recent van tekenen van onvrede ja zelfs van ontrouw blijk geven.

Is toch wel erg cru gesteld dat het langzaam bergafwaarts gaat met Gt !

Zou het ook niet een beetje met het "overdaad schaadt verschijnsel" te maken kunnen hebben??

Verandering van spijs doet eten en het gras bij de buren is altijd groener, ja toch !

Oja mijn reactie hoort natuurlijk niet thuis in dit topic ... .

"Tekenen van Sauna-FKK moeheid" zo iets bedoel ik.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Opmerkelijk hoe veel vaste stamgasten van zowel Gt als PHG recent van tekenen van onvrede ja zelfs van ontrouw blijk geven.
    ...
    "Tekenen van Sauna-FKK moeheid" zo iets bedoel ik.
    zou kunnen hoor Big30, vraag ik mezelf ook serieus af zo af en toe; in GT kom ik nu meer dan 2 jaar en ik ben geloof ik niet de enige die deze trend ziet (in F39 kom ik al langer dan 2,5 jaar en daar heb ik dat gevoel niet en ook nooit gehad); ook toen ik bewust(!) 6 weken niet in GT geweest was, had ik (helaas) geen fijn gevoel toen ik er weer eens terugkwam;

je zou eigenlijk objectieve cijfers moeten hebben om het zeker te weten, dus bijvoorbeeld: hoeveel % van de dames doet niet (of zeer matig) aan ZK en PZC op dit moment en 2 jaar terug.......? goed, de meeste ijsberen geven toch niets om deze twee dingen, dus het zal wel aan mij liggen :p

Dames die puur gelukszoeker zijn en de kantjes eraf lopen, daar zit niemand op te wachten.............en selectie begint bij de poort wil ik maar zeggen! Wanneer is de laatste keer dat Tatjana je bij vertrek niet alleen vraagt of alles goed is geweest, maar ook expliciet navraag doet hoe je ervaring met een aantal nieuwe meisjes is geweest? En als het dan ook echt niet goed was, werd de dame toch ernstig toegesproken. Helaas is dit zeer effectieve mechanisme ergens halverwege 2006 verdwenen............

goed, weet ook niet hoe deze discussie goed te objectiveren, maar mijn eigen statistiek gaat alleen maar uit van het % goede en minder goede kamer ervaringen en die verhouding neemt helaas in Bruggen langzaam af (nieuwe vrouwen zijn er genoeg, dus dat is het niet, zelfs meer dan in andere clubs, misschien is dat het wel: te hoge doorloopsnelheid? de harde kern zoals Poolse Tanya, Svetlana en Olga blijven natuurlijk kanjers!).

PS: sorry MY dat ik nu toch deze discussie ben begonnen! :D
    Laatst gewijzigd door Befke; 30 januari 2007 om 10:13

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT 2 febr. a.s.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    We lopen elkaar de laatste tijd net mis je navi zal wel net op het laatste moment van koers wijken ok we zien elkaar wel bij de volgende :teuflisch

Saluti L diablo
    De kans is groot dat wij elkaar vrijdag treffen.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ik herken wel een aantal dingen van wat Minime schrijft. Ik kom nu bijna 2 jaar in GT, en in het begin is het inderdaad als een volgeladen snoepwinkel geweest voor me.

Inderdaad lijken er wat meer gelukszoekers te zijn. Toch merk ik ook dat verreweg de meeste van mijn ervaringen goed zijn. Wel ben ik domweg verwend geraakt. De sex in het begin van mijn GT tijd was overweldigend, ik denk ook vanwege de nieuwigheid (nee slimmerds, de sex was niet nieuw, maar de manier waarop eea in GT mogelijk bleek, hele mooie vrouwen, vaak GFE ervaringen, relaxte sfeer, en ook nog redelijk geprijsd). Nu moeten dames wel van hele goeden huize komen, maar dan nog is meer dan uitstekende sex mogelijk. Ik denk aan dames als Kandy, Sandra, Olga, Jolanta, Luana, Tanya en nog anderen.

In ieder geval is er bij mij wel GT moeheid. Ik zal de komende tijd vast ook wel vaker te vinden zijn in clubs als PHG, of LR. Kan ik zien of het GT moeheid is danwel FKK moeheid. Ik hoop het eerste :D .

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME

PS: sorry MY dat ik nu toch deze discussie ben begonnen! :D
    Wel lief zijn voor je broertje he! Ben ik ook altijd .

Tsja Gt is inmiddels natuurlijk zeer bekend bij de dames en dan trek je ook wel eens wat $ zoekertjes aan. Das bijna onvermijdelijk, elke succes formule heeft zijn keerzijde.

Ingangscontrole, dat vindt nergens plaats , uitgangs controle d.i. naar je ervaringen vragen als je de club verlaat, wel maar dat gaat vaak niet verder dan "war alles OK".

Objectiveren?? Club-preferentie is toch primair een gevoels kwestie (heerlijk he zo'n onbegrijpelijke zin :p :teuflisch)

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 16:53
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard kern van waarheid

Ik herken me grotendeels ook in het verhaal van Minime en van Randy. Voor mij begon ruim een jaar terug mijn ijsberenbestaan in GT en ruim anderhalf jaar terug in PHG. De eerste maanden betrad ik wekelijks / een paar keer per week het '' GT paradijs''. In het begin vond je het allemaal spannend en heel erg opwindend en leerde je ook nieuwe dames en ijsbeertjes van het forum kennen, wow!!!

Nu ruim anderhalf later, begint het allemaal gewoon te worden en ken je de gewoontes die gelden.
    Echter er zijn altijd goede avonden en mindere avonden. Slechte noem ik ze niet, want er is altijd wel iets...........

Maar het is zeker niet meer zo spannend als dat het in het begin was. En inderdaad, de eventuele '' nieuwe '' dames moeten aan een bepaald profiel , lees : jouw profiel voldoen om de sex geweldig te laten zijn en soms is dat erg lastig..................

Desalniettemin, blijf ik nog steeds op en neer pendelen.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Vandaag @ 01:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Ausrufezeichen Golden Time Moeheid???

@ MiniMe

Tja ook Gustomass heeft de laatste 2 maanden zo zijn ervaringen.
    Was hij het niet die ergens halverwege 2006 schreef, dat hij zich niet kon voorstellen dat al dat mooie in GT ook wel eens bergafwaarts zou kunnen aan, dat ook daar eens een einde aan zou kunnen komen.
    Is het nu niet bijna dagelijks ene Nelly Furtado die onschuldig zingt; "all good things come to an end"?? .
    Het begint er , althans voor Gustomass een beetje op te lijken dat meiske Nelly een beetje gelijk krijgt, een beetje hopleijk maar.
    De afgelopen maanden kan ik mijn draaiu niet zo goed meer vinden in GT en ben meerdere keren naar Living Room uitgeweken en meestal met succes.
    Het is daar rustiger en de sfeer is er vriendelijker , met name vanuit het personeel en management daar. Gek, maar wel heel opvallend. Ook medeberen heb ik deze opmerking al horen maken.
    waar kan het nu aan liggen.
    Worden we een beetje verwend misschien,
    of is het elders beter??
    De gigantische omloopsnelheid , dus veel nieuwe meiden met alle kansen en tegenvallers van dien.
    De oude vaste kern van goede dames die het steeds minder naar hun zin hebben.
    Zie je af en toe dingen gebeuren die je niet liever niet onder ogen had gezien.
    wil je gewoon eens wat anders.
    Ben je die kotsmisselijk makende rooklucht onder echt beu.
    Heb je bij de performance van sommige dames werkelijk het idee dat ze bij binnenkomst enkel gecommuniceerd hebben over de entree en dat verder Tatjana of andere helemaal geen toelichting hebben gegeven wat er qua performance hier in GT normaliter verwacht mag worden??
    Dat is niet gunstig noch voor de dames, nog voor ons , noch voor .....Golden Times....

Ieder produkt heeft een levenscyclus, zo ook Golden Time....
    wellicht hebben ze inventieve plannen klaar liggen, bereid om uit te voeren die een nieuwe levenscyclus leven in kunnen blazen???

Gustomass wacht rustig af en zal Golden Time naar behoefte bezoeken, net als ruiméén jaar geleden, enkel de frequentie ligt al iets lager.
    Ook dat had ie toen van niemand willen geloven dat dat mogelijk zou zijn.

Groetjes, Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 januari 2007 om 02:33

Last Online
    26 oktober 2017 @ 06:24
    Discussies
    4
    Thanks
    20

Standaard

@ Gustomass

Ik denk dat je de antwoorden in je eigen tekst terug kan vinden.
    GT, PHG en vele andere zijn absolute top tenten.
    Tijd terug ontbrak mij ook al het plezier wat ik normaal altijd heb als ik wandel.
    Ben uitvoerig gaan experimenteren en varieren :D , maar hielp niet echt.
    Ik denk dat wij als ijsbeer, mede door dit forum, niet moeten onderschatten hoe verwend wij eigenlijk wel niet zijn:teuflisch
    Thuis en in ons hoofd, dankzij internet, maken we al een grote selectie, dus de meeste kamersessies zijn van zeer goed niveau. Daar ligt het dus niet echt aan,
    Eet maar eens 100 dagen achter elkaar biefstuk van de haas gaat ook vervelen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 januari 2007 om 02:32

Last Online
    Vandaag @ 15:24
    Discussies
    16
    Thanks
    170

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kidman
    Eet maar eens 100 dagen achter elkaar biefstuk van de haas gaat ook vervelen.
    Juist! Ik kom v.a. de opening van GT in mei 2004 (bijna 3 jaar dus) nog steeds vrijwel wekelijks binnenstappen. Nog steeds met veel plezier. Af en toe ben ik wel eens 'vreemdgegaan', meestal was dat geen onverdeeld succes.

We leggen idd de lat steeds hoger qua prestaties van de dames... In mijn opinie is het wel eens goed een meisje te treffen die een wat lagere performance levert dan wij ons zouden wensen. Dat is niet altijd het niet willen of snel willen cashen (zijn er wel bij, vaak herkenbaar). Veel meisjes hebben nog onvoldoende vaardigheden of zitten niet lekker in hun vel om uiteenlopende redenen. Zoeken velen onder ons niet een 'maagd' met de ervaring van ... en met een onschuldige look en zonder profi te zijn.
    Ga (weer) eens een keer naar een gemiddeld privéhuis in Nederland en laat je daar eens een uurtje 'verwennen'. Denk dan aan GT of PHG of LR of...

Voor mij is GoldenTime een absolute toptent en m.i. moeten we vaak ons ongenoegen bij onszelf zoeken.

Caligula

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Verandering van spijs doet eten en het gras bij de buren is altijd groener, ja toch !

.

Groet,
    Big30
    Dat is het beste medicijn je moet af en toe in een andere wei gaan kijken en uit die andere trommel snoepen Zo heeft iedere club het zijne

Saluti l Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy

In ieder geval is er bij mij wel GT moeheid. Ik zal de komende tijd vast ook wel vaker te vinden zijn in clubs als PHG, of LR. Kan ik zien of het GT moeheid is danwel FKK moeheid. Ik hoop het eerste :D .
    Ook dat is heel herkenbaar Qua sfeer staat Gt bij mij bovenaan. Komt natuurlijk ook doordat je alles door en doorkent. Slechte ervaringen met dames heb ik eigenlijk in die jaren maar heel weinig, natuurlijk de ene geeft een andere service als de ander. Maar dan hoeven we nog niet over slecht te spreken. Ik denk doordat je zoveel je eisen ook steeds hoger worden(bloedmooi,geil,GFE en ook nog goede sex en aftersales ) Doordat je vaak in dezelfde club komt zakt de spanning Dus dan is het tijd om effe in een andere wei een te vieren en daarna weer eens terug te wandelen naar de vertrouwde wei zodat je die ook weer waardeerd:p

Saluti L Diablo

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Desalniettemin, blijf ik nog steeds op en neer pendelen.
    En ik pendel lekker mee:p
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass
    Ben je die kotsmisselijk makende rooklucht onder echt beu.
    Dat is mij grootste irritatie in the house:o me ogen branden zo s,avonds dat ik al het moois haast niet meer kan onderscheiden, en dat ik het verschil haast niet meer zie tussen een topless Sonny en een litouwse katja:D

Saluti L Diablo

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Voor mij is GoldenTime een absolute toptent
    Caligula
    Precies kiezer

Saluti L diablo

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    En ik pendel lekker mee:p

Dat is mij grootste irritatie in the house:o me ogen branden zo s,avonds dat ik al het moois haast niet meer kan onderscheiden, en dat ik het verschil haast niet meer zie tussen een topless Sonny en een litouwse katja:D

Saluti L Diablo
    Ik vind zowel Katja (ze zit dus nog steeds in Gt ) als Sonny absolute top-attracties in Gt :D :p.

Al heb ik Sonny iets vaker topless mogen aanschouwen dan Katja, er zijn toch wel degelijk een aantal karakteristieke verschillen.

Zelfs 's avonds laat in Gt toch nog duidelijk herkenbaar!

Ach zolang je Sonny maar niet vraagt een sleutel voor je te halen !

Niks mis met Gt maar geef nu even de voorkeur aan andere locaties.

Kom in Februari wel weer een keer langs. Bepaalde zaterdagen uitgezonderd, ik heb ook zo mijn eigen favoriete locatie !

Groet,
    Big30

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Ik vind zowel Katja (ze zit dus nog steeds in Gt ) als Sonny absolute top-attracties in Gt :D :p.
    Al heb ik Sonny iets vaker topless mogen aanschouwen dan Katja, er zijn toch wel degelijk een aantal karakteristieke verschillen.
    Na deze week hebben ze al een overeenkomst ze praten dan allebei russisch:D

Saluti L Diablo

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten