Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Maria (Roemeens)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard Maria (Roemeens)

Afgelopen week een sessie gehad met Maria. Ik had afgesproken met Ana, maar deze zou pas eind van de middag aanwezig zijn. Na het ontbijt/lunch raakte ik in gesprek met Maria. Ik zat in de bank bij de sauna en Maria zat op de leuning. Ze werd aangesproken door een wat oudere beer, type ouwe vieze man, wat Maria blijkbaar ook vond. Ze wimpelde hem af en keek me aan en gaf met haar gezichtsuitdrukking aan dat het inderdaad een vieze man was. Hij stonk dus gewoon. Ze vertelde dat ze met hem de dag van te voren op de kamer was en dat de sessie niet naar wens van haar was verlopen. Niet netjes dat ze zoiets verteld over klanten, maar we hebben nu wel een gespreksonderwerp.

Maria is een leuke meid met prachtige groen/blauwe ogen, een lekker lichaam en een mooie lach. We krijgen de tijd om met leuke anekdotes en sterke verhalen van mijn kant. Ik gaf direct al aan dat ik op Ana wachtte en Maria vond het dus niet nodig om naar een sleutel te vissen. Maar na een uur begon ik toch wel wat gevoelens te krijgen voor deze mooie, maar vooral leuke spontane meid. Ze is een paar maanden geleden begonnen in Heaven7, maar voelt zich in PHG meer thuis.

Ik vraag haar om de sleutel te halen, hierop kreeg Carlitos geen reactie! Ik vraag haar nogmaals om de sleutel te gaan halen en ze lacht hier hartelijk om. Ik vraag haar netjes of ze iets aan haar oren heeft, ga die sleutel halen!! Ze zegt dat ze het niet begrepen had, en het niet netjes vind t.o.v. Ana waar ik op aan het wachten ben. Nu moet ik haar overhalen om die kut sleutel te gaan halen. Wat ze uiteindelijk ook doet.
    Op de kamer stel ik haar op haar gemak en we gaan verder waar we geëindigd waren. Kletsen en vooral lachen. Nu weet ik dat dit geen ideale situatie is om een sessie te beginnen, maar het bis mijn eigen schuld. Ik voelde me wel prettig met haar, ze is lekker spontaan en lacht graag. Nu ben ik niet een echte stand-up comedian, maar ik deed wel mijn best.

Maar we beginnen lekker te TZ, en zoals de meeste Roemeense dames houdt ze ervan om op mijn tong en lippen te zuigen. Ik heb mijn badjas nog aan, vind ik wel lekker de laatste tijd. Ze begint met haar handen mijn lul op oorlog sterkte te brengen. Mijn badjas gaat uit en ze zegt hardop: "O no, I'm not going to fuck that thing!" Ik weet niet wat die meisjes hebben, maar dame ik ben echt geen Ketserr! Maar ze weigerde na het zien van mijn geslachtsdeel hem op te nemen in haar slecht geschoren kutje. Dan wordt het maar een blowjob, dacht ik toen. Maar ik kan me hierin niet vinden in de mening van de heren Costana en Felrops, het pijpwerk was van een zeer laag niveau. Zeer monotoon en niet diep, ik ben misschien wel erg verwent na een van de beste pijpbeurten van Ireen. Maar meer kan ik er niet van maken. Op zich was dit niet zo'n probleem, ik wist dat Ana er nog aankwam, hoewel ik uit ervaring wist dat het neuken bij haar ook niet 100% zou zijn. Ze had hetzelfde probleem als Maria. We hebben de tijd vol gemaakt met nog wat chit chat en ik verliet de kamer met een raar gevoel.

Hoewel de sexuele handelingen niet naar tevredenheid waren, was het wel een leuke sessie. Er was zeker een klik, maar meer was er niet te halen voor Carlitos. Maar medeberen, ik wil jullie zeker niet weerhouden van kamerbezoek met deze dame. Misschien hebben we teveel gelachen zodat ik en misschien zelfs Maria niet in staat was om de sex tot een goed einde te brengen. Vind je haar leuk, maak die sessie. Ik ben ervan overtuigd dat je geen spijt zult krijgen.

2. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Recensie van Carlitos is over een andere Maria !
    Maak zo dadelijk een passportje aan.
    Pain is weakness leaving the brain !

4. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (20 mei 2012)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard Maria (2)

Maria (Roemeens)

Naam : Maria

Nationaliteit / taal : Roemeens / Engels / beetje Duits

Leeftijd :21 jaar

Haarkleur/lengte : lang bruin/zwart haar

Lengte : 1.65m schat ik

Postuur / Cupmaat : welgevormd lijf iets naar de bollere kant toe / 75B

Tatoeage / Piercing : zeer zeker niet

Service : PZC, NMC, TZ, clitstimulatie

Prijs: € 50 voor 30min, elk bijkomend halfuur € 25

Service: GFE in het kwadraat, technisch goed te noemen maar niet buitensporig. Beweert nieuw in het vak te zijn en ik geloof ze. Reden dat ik ze geloof, kan ik niet meegeven

Opvallend: haar ogen, lichtgroen van binnen met een blauw cirkeltje aan de buitenkant. Om in te verdrinken.
    Is nogal kieskeurig, zie recensie Carlitos in andere Mariatopic.

Herhaling: 4x op 3 dagen, nu is het wel effe genoeg geweest, overdose noemen ze dat.

6. Onderstaande 3 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (20 mei 2012),MichelJ (20 mei 2012),satanic surfer (20 mei 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Maria zat in het Nachtcafé alleen in een bankje wat met haar GSM te spelen. Het was bijna 2.00 uur en ik dacht dat ze misschien wel wat gezelschap kon waarderen. Het gesprek kwam erop neer dat we ons beiden verveelden en dat het een lange dag was. Ik was die dag uitgeneukt en een kamergang was niet echt noodzakelijk. Maar wat gebeurd er, we gaan toch die kamer opzoeken. Maria wil niet met me neuken, maar ik weet wel dat ze super doet TZ. En om daarmee de dag te eindigen is ook wel leuk.

Ik merk dat ik toch wat moe ben en laat mijn koninklijke kant zien, luie Carlitos. We kussen en strelen wat, ze heeft prachtige ogen en een lekker lichaam wat goed gevuld is. Ze bijt in mijn lippen, kust me in mijn nek en likt aan mijn oorlel. Speelt met mijn tepels, terwijl ik met mijn lul speel. Ze maakt me geil, verbazend voor mijn vierde kamer, hij staat redelijk overeind en ze begint me te pijpen. Ik waarschuw haar dat het wel even kan duren, no problem zegt ze. Dan laat maar gaan meid. Na een tijdje krijgt ze toch pijn aan haar kaken, maar dat lost ze op door op mijn tepels te bijten, likken en zuigen. Tongzoenend blijft ze aan mijn lul trekken, ik vraag haar om tussendoor hem even nat te maken en dan weer verder te gaan met TZ. Ze wisselt het af met wat bijten in mijn tepels. en dan weer wat pijpen. Zo gaat het door totdat er toch nog wat vocht uit mijn lul kan komen.

Nu is dit eigenlijk een zeer kort verhaal voor bijna 45 minuten op de kamer te zijn geweest, zeker in vergelijk met Mandy wat maar 30 minuten duurde maar veel intenser was.
    Maar ik heb met Maria lekker rustig aan gedaan en ze was de hele tijd toch bezig met mijn lul, dus daarover niets te klagen. Maria staat niet bovenaan mijn lijst, maar ik weet zeker dat ze bij anderen wel bovenaan kan staan.

8. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 juni 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

De derde van de avond werd deze uitermate mooie en sexy Maria.
    Wat een mokkel... Haar schoonheid overviel me bij een korte kennismaking en zo ook haar niet pusherige vrijblijvendheid. Daarom dat ik haar in de loop van de avond niet vergeten was en haar toch terugvond om met haar een nummertje op te voeren.

Vanop enige afstand ziet ze er matuur en wat ouder uit dan dat ze werkelijk is. Ze heeft dat zelfzekere over haar. En ook die blik van een echte vamp. Die mooie speciale kijkers waar je in verzuipt; het had geen naam. Om mijn lofzang te vervolledigen: zij was qua uiterlijk voor mij ook een top3tje van PHG gisteren. Ik kan het nu gaan hebben over haar wilde krullen, haar lieve doch uitdagende face of die geile ogen... Maar ook haar lichaam behoefd een homage van deze kenner der vrouwelijk schoon. Mooie bleke huid, goede vormen met rondingen, voor mij waren tieten (B-cup) en de mooie ronde zachte kont helemaal perfect. Daarnaast ook nog mooie grote handen... Jeetje, ik krijg nu een stijve nu ik het hier weer aan het typen ben...

Dus ik had haar al enkele keren gesproken aan de bar en in de loop van de avond dus opnieuw. Ook zij zat te roken alsof ze wist dat ik er geil van werd en dat droeg dus bij tot het gegeven dat ik haar mee naar de kamer vroeg. Hoewel kamer? Het werd de blokhut uiteindelijk. Dus op de kamer viel me al meteen op dat ze jong was, daar ze zich niet fier rechtop zette, geen uitdagende blikken meer toewierp en haar killer-heels uittrok. Nu ja... De uitdagende blikken waren er nog wel en telkens ze met beide ogen afwisselend knipoogde, vroeg ik haar of ze daar thuis voor de spiegel lang op geoefend had. Ze schoot hartelijk in de lach en bij deze was het resterende ijs gebroken en waren we beide helemaal relax. Ik denk wel dat het nodig is voor deze dame dat je haar relax moet krijgen, want ander krijg je naar mijn mening een kutsessie.

Een kutsessie heb ik dus niet gehad en betreft dat relax zijn, zijn het gewoon indrukken die ik had, maar meestal kloppen die wel. Bij werd het dus heel goed. Als ze echt nog maar 21 is en dat geloof ik best, dan is het een talent van jewelste. Zoals iemand hierboven al vermeld: het is een GFE in het kwadraat. Het zoenen, strelen, voorspel en het opbouwen van de hele sessie is zo GFE dat je echt gaat geloven dat het je GF is. Ik ben natuurlijk ook goedgelovig, maar kom: niet elk wijf is het gegeven om zo'n show op te voeren en zij met haar 21 lentes sloeg daar dus wonderbaarlijk in.

Dat haar techniek en vakkennis niet optimaal is, daar ben ik niet mee eens. Dat is een nuchter wijf en die weet al te goed met wat ze bezig is. Het zo'n beetje stuntelen of onhandig wezen, dat hoort gewoon bij een GFE en volgens mij zit het bij haar standaard in de show verwerkt. Ik heb nog maar weinig meegemaakt dat een mokkel in zulke vlotte en onopvallende beweging een condoom rond je pik trekt. Toen we begonnen te neuken, pannikeerde ik al daar ik dacht dat ik nog geen condoom aan had. Bleek dus van wel. Dus een 21jarige die geen vakkenis of ervaring heeft en zichzelf als een handige Harry profileert, die krijgt in geen 100jaar zo een condoom rond je pik.

Voorts kent ze goed Engels en dat vergemakkelt de communicatie, want ze luistert goed naar wat je wil. En ze voelt eveneens goed aan hoe je hebben wil. In mijn vakjargon zou ik haar dus bestempelen als een subtopper. Enkel en alleen omdat ze in PHG toch nog niet tot de categorie behoort van Anka en Karina. Maar dat zijn simpelweg natuurtalenten. En voor diegene die toch horen wil, ook Louana beheerst een techniek waar je niets van merkt, maar die een vent toch tamelijk snel kunnen klaar krijgen. Eigenlijk gaat het dan over een techniek waar je als vent weinig aan hebt en waar je niet eens van beseft dat het je overkomt, maar commercieel gezien is het voordeel voor de dames die zulke techniek bezitten.

Dat een dame zoals deze Roemeense Maria die onzichtbare techniek niet in de vingers heeft (of in de kut) dat komt haar enkel maar ten goede, want dat maakt dat het een complete GFE is, die jou niet de indruk geeft dat je met een gehaaste DVP op de kamer zit. Dus niets dan lof voor dit jonge mokkel.

Als we streng moeten zijn en toch een nadeeltje moeten geven, dan geef ik al voorbeeld dat ze in doggystyle niet veel vertrouwen in het condoom heeft. Misschien heeft ze wel wat meegemaakt en er een trauma aan over gehouden, maar het onderbrak de tot dan toe heerlijke sessie wel. Terwijl ik haar zachtjes op z'n hondjes zat te klepelen, zat ze bij regelmaat te voelen of het condoom nog goed rond mijn lul zat. Daardoor moesten we altijd een paar seconden stoppen en zat ze met haar hand tussen haar kut en mijn lul te tasten. Dan voelt ze dat het condoom nog steeds rond mijn pik zit en toch moet ze een minuut later terug kunnen voelen. Dat is dan ook het enige nadeel. Wanneer dit een paar keer gebeurt net op het punt dat je gaat knallen, dan begint dat wel irritant te worden. Maar nogmaals: dit is een kleinigheidje en mag zeker geen stoorzender zijn.

Ze is mooi en heel goed op de kamer!
    Zeker aanrader en zeker vatbaar om mee in herhaling te vallen!!!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Vertrekt op of na vrijdag op verlof voor een maand als ik goed herinner.
    Krulletjes zijn verdwenen voor sluik haar, blijft knap maar ik verkies krulletjes.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

zuruck, maar beweert dat ze binnen 2d terug weg is.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

[QUOkTE=MichelJ;286867]Amelia? [/QUOTE]
    nu bro, wel Maria en Marie

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

"Mijn" Maria ?

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    "Mijn" Maria ?
    War Freitag und Samstag anwesend.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Costana ergens in december ofzo

Regels voor berichten