Het is al weer bijna een maand geleden dat ik voor het laatst in FG geweest ben, dus als je speciaal voor Eva die kant op gaat zou ik even bellen. Het zal mij niets verbazen als ze thuis (geweest) is of ondertussen al weer gewoon verdwenen.
Het is al weer bijna een maand geleden dat ik voor het laatst in FG geweest ben, dus als je speciaal voor Eva die kant op gaat zou ik even bellen. Het zal mij niets verbazen als ze thuis (geweest) is of ondertussen al weer gewoon verdwenen.
ik zag ze al bij shell lopen en dacht wat moet zij daar. Maar ze zal het wel per olievat inkopen haha en harry wanneer ga je weer???
IJsberen,
Waar zit dit lekkere diertje nu dan ????.
yy
yy ??? Ik heb dr nog niet gezien. En ook niet geproefd..... Op welke dag dan???
WIE OHHH WIE weet waar dit oliemeisje nu werkt.....
Ik hoorde dat ze weer af en toe opduikt in Fungarden. Het is al weer een tijdje geleden dat ik haar in hier aantrof.
Een geweldig mooie dame met een werkelijk subliem figuur en dito huid. Wel zie je dat het lijf zich gaat voegen naar de kapitaalkrachtigheid als twee (olie)vaten.
Ook de borsten zijn inmiddels iets bewerkt, staat haar wel zeer goed, maar de voorkeur gaat toch uit naar naturel. Zoek de sluiting.
De combi van karakter en lichaam blijft heerlijk.
Zoek graag de bevestiging van de vraag waar ze werkt.
Eva!!!!! Waar zit je ...snik