Bedankt voor de reactie(s)
Bedankt voor de reactie(s)
Sarah is in Artemis (Berlijn) gesignaleerd.
weet iemand waar die alia werkt die vriendin wat altijd met zahra omging. alvast bedankt
en sarah is trouwens al een tijd thuis niet in berlijn iedergeval
weet jij of iemand anders waar deze alia op dit moment werkt alvast bedankt
Haal Zara maar terug uit die oude doos, want ze is wieder da![]()
Ascari (22 december 2011)
dat was te verwachten na de terugkomst van Magda !! dat wordt vanavond een FT-tje !!!
Nu ben ik deze maand veel in Living Room te vinden vanwege mijn pannenkoekenbakker ziekte. Nu had ik laatst een haat-liefde relatie met een bardame. Ze weet wat ik drink, maar ik moet heel erg veel moeite doen met haar een normaal gesprek te voeren. Maar wat blijkt, deze dame is gewoon super pissed dat ik haar niet herken als deze Sara/Zara. Hierboven blijkt dat we een keer onze sappen hebben gedeeld en is dat blijkbaar niet vergeten. Ze wist zelfs mijn naam nog, mijn echte naam! Want na een vervelend voorval heb ik als profi ook een clubnaam aangemeten. Ik had haar al om verschillende hints gevraagd, maar uiteindelijk zei ze haar clubnaam.
Ze zei ook nog dat het een 2 jaar geleden moest zijn geweest. Ik kan me dus helemaal niets herinneren, dus zal het niet geheel naar wens zijn verlopen. Maar het is eigenlijk van de zotte dat een DVP zich eerder haar klanten herinnerd dan dat zich beren aan een dame herinneren.
Nu ben ik deze maand veel in Living Room te vinden vanwege mijn pannenkoekenbakker ziekte. Nu had ik laatst een haat-liefde relatie met een bardame. Ze weet wat ik drink, maar ik moet heel erg veel moeite doen met haar een normaal gesprek te voeren. Maar wat blijkt, deze dame is gewoon super pissed dat ik haar niet herken als deze Sara/Zara. Hierboven blijkt dat we een keer onze sappen hebben gedeeld en is dat blijkbaar niet vergeten. Ze wist zelfs mijn naam nog, mijn echte naam! Want na een vervelend voorval heb ik als profi ook een clubnaam aangemeten. Ik had haar al om verschillende hints gevraagd, maar uiteindelijk zei ze haar clubnaam.
Ze zei ook nog dat het een 2 jaar geleden moest zijn geweest. Ik kan me dus helemaal niets herinneren, dus zal het niet geheel naar wens zijn verlopen. Maar het is eigenlijk van de zotte dat een DVP zich eerder haar klanten herinnerd dan dat zich beren aan een dame herinneren.![]()
Ascari (16 september 2012),vrije jongen (16 september 2012)
@ Gert jan... heb ik ook al eens gehad met een dame in Oase (al was het maar 3 maanden na de genoemde kamergang). Wel een ander haarkleurtje, maar ze zat me een kwartier lang te vertellen dat we samen waren geweest en ik maar stuurs ontkennen (een medebeer zat haar al wat voor de gek te houden)... totdat ze tot op de detail kon vertellen waar ze me aangesproken had, waarover we gesproken hadden en hoe het verder was gegaan (en naar welke kamer); toen ging er een klein dof lampje branden
... zoals je zegt, van de zotte!
De dames weten meer van ons dan we denken. En Zara hoorde tot het groepje Magda, Lisa , Lara, etc. In al de uren dat ze niets te doen hebben wordt er stevig geroddeld over de beren, heb ik al diverse keren gemerkt. Dat ze mijn naam weten scheelt me niet, maar ze lezen geregeld het forum om te kijken wat er over hen geschreven is. En uiteraard weten ze dan ook wie het geschreven heeft. Soms rekenen ze je daar op af door je niet meer aan te kijken en niks meer te zeggen. Zara heeft een heel leuk koppie maar is aan de onderkant teveel uitgedijd en dan gaat de klandizie toch teruglopen. Daarom verbaast het me niet dat ze nu achter de bar staat. Hopelijk lezen de dames dit niet...
dat is nieuw dat Zarah bardame is in LR... een paar maanden terug zag ik haar nog in GT. Ze was altijd al bezig te stoppen met werk dus nu waarschijnlijk echt...
Ben ik helemaal met je eens, ze is ook goed op de kamer en een vriendelijke meid. Maar het oog wil ook wat en als andere dames wel de discipline kunnen opbrengen om op hun lijn te letten dan wordt het op den duur lastig concurreren. Overigens betwijfel ik of het de juiste weg is om Thekewerk in zo'n club te blijven doen als je echt wilt stoppen. Op een gegeven moment wordt de verleiding weer te groot en staat ze weer aan de andere kant en vermoedelijk in GT.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Klopt tegen mij vertelde ze enkele dagen achter de bar in LR te werken,en enkele dagen voor de bar in GT.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.