Het was een nogal aparte dag, vrijdag. Het begon ’s ochtends met het opstarten, toen er een mailtje van het Freiercafe in de box zat, Du hast gewonnen! Kaartjes voor Golden Time en Majestic. Aangenaam verrast, goed begin van de dag. Tweede ding was minder, ik kreeg een druk weekend, en niet met clubben. Privé iets waar ik moeilijk onderuit kon. De vrijdag gaf mogelijkheden. Golden Time is leuk op zaterdag als er bekenden zijn, maar van de service van de gemiddelde GT dame ben ik niet onder de indruk. Er lopen ongetwijfeld servicekanonnen tussen, maar die moet je kennen en daarvoor kom ik er te weinig. Tips van collega’s zijn dan handig. Majestic is nieuw voor me, heeft een goede pers op Duitse fora, maar dat komt nog wel een keer. Schieferhof leek me een goed plan. Even het hotel gebeld, maar ik hoorde van Herr Reuter: wir sind voll bis zum geht nicht mehr, ein Bus mit fünfzig Personen. Als die allemaal in dat clubje geperst moeten worden, heb ik geen zin om de eenenvijftigste te zijn. Freude, kun je qua vrouwen ook niet stuk, maar pas nog geweest. Ineens dacht ik aan Babylon. De aanwezigheidslijst zag er veelbelovend uit, hotelletje in de buurt was zo geregeld en om vijftienhonderd meldde ik me aan de poort.
De verhouding was iets van two girls for every boy, mooi zo. En het geluk was meteen al met me, Iman lag languit op het eiland in het midden lekker te wezen. Ik vleide me naast haar neer, zette de franse knop om en na een paar zinnen verstomde het gesprek. Na een minutenlange tongzoen, met een dikke bult onder de handdoek achter haar aan. Wat heeft dat meisje een gratie, het is al een genot om naar haar te kijken als ze loopt. We stonden strategisch voor de spiegel omarmd, en ik kreeg mooi de kans om haar fraaie achterkant te bewonderen, liet mijn handen om die heerlijke billen glijden, wauw. Ik kreeg weer een super pijpbeurt van haar. Ik lag lang in de missipositie op haar, al zoenend en met een bil in de hand om er dieper in te komen. En oraal afgemaakt tot ver na het einde. Iman, verrukkelijk meisje, waar je nooit genoeg van krijgt.
Boven kreeg ik al gauw gezelschap van Vivian, de tongzoenfetisjiste of the house. Er kwam weer geen eind aan, pas toen ze commentaar kreeg van de andere meiden vroeg ze me mee naar boven. Een uur bezig geweest met die gekke griet, amper vijf woorden gewisseld, ze had, schat ik vijftien minuten mijn lid en veertig minuten mijn tong in haar mond. En een minuut mijn zaad. Eigenlijk hoort het ook zo, dat gelul van die meiden, daar word je ook nooit veel wijzer van. Na deze ronde deed ik een paar saunarondjes, en toen ik lag te relaxen op het ene ligbed naast de sauna, kwam ze naast me liggen. Persoonlijk houd ik niet van animatie, maar van een meid die goed met me meegaat kan ik het wel waarderen. We lagen een tijdlang in elkaars mond te kwijlen, en schoten de biosauna in. Deur open, anders wordt het te warm. Nieuwsgierige blikken van voorbijgangers, vind ik wel iets geils hebben. Geneukt werd er niet op die harde bank, ze maakte de klus af met haar mond en trok hem op het laatste moment terug. Waar in het halfdonker de spetters terechtkwamen kon ik niet zien, en interesseerde me op dat moment ook niet veel. Vivian, beetje prettig gestoorde meid met een zoencomplex.
Lang pauze gehouden, gegeten, gebubbeld enz. Inmiddels een vol huis, nu waren de meiden veel op de kamers, goed voor de business. Laatste ronde met Naomi, stevige sex met alles erop en eraan, niet dat gracieuze van Iman en niet dat speelse van Vivian. Gewoon een degelijk ouderwets potje neuken met hoofdletters. En gefinisht in de lucht met de handen vol billen en de mond vol tong. Naomi, meisje met een fiere verschijning met een gedegen service.
Om drieëntwintighonderd het hotelbed ingetuimeld en zaterdagochtend met frisse tegenzin aan dat vrije weekend thuis begonnen wat voor half Nederland de hemel op aarde is, en waar ik heel anders over denk. Gelukkig duurt het maar twee dagen, en uitgewandeld ben ik noglangniet .
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.