Gisteren een sessie met Maria gehad. Volgens haar "misschien wel de beste sessie die wij ooit gehad hebben ".![]()
Gisteren een sessie met Maria gehad. Volgens haar "misschien wel de beste sessie die wij ooit gehad hebben ".![]()
Wat je er in stopt komt er ook weer uit
Ook een +1 voor Maria van deze rukker.
Had helemaal niet door dat ze al zo lang in GT rondliep.
marija.lithuania was in GT sunday 25 april still nice girl as usual
Vanavond een heerlijke sessie gehad met Litouwse Maria. heerlijke naturelmeid met een superfiguur.Klassemeid.
Gisteren Paasmaandag, teleurstellend weinig vrouwen. Een 20tal voor een massa beren die weinig anders deden dan hangen en zonnen. Eerder op de dag de dag slecht begonnen met een waardeloze wip met een Turkse (Deeria ofzo?), mooi gezicht & vriendelijk, maar verder niks waard. Na het eten wat rondgehangen rond de kino waarbij Maria me aansprak: " Are you shy? " En zo geschiedde dat we op de kamer terecht kwamen. Wat daar gebeurde maakte mijn dag gewoon weer goed. Uitbundig zoenen, heb haar lekker uitgekleed waarbij ze lekker op haar knieen me al begon te pijpen. Op bed ging deze pijpsessie lekker verder waarbij de ballen niet vergeten werden. Ze pijpt met veel gevoel, van zacht naar sterk waarbij ze soms traagjes m'n hele lul in haar mondje nam, dit aanhield en me heerlijk geil aankeek! Ongelofelijk geil. Daarna volgde een korte neukbeurt waarbij er nog stevig gezoend werd. Uiteindelijk heeft zij me klaargeneukt in doggy, ik hield het gewoon niet meer. Daarna nog lekker sigaretje gerookt samen en lekker gekeuveld. Heerlijk meid met uitstekende pijpkwaliteiten. Groot herhalingsgevaar voor mij.
Habe Maria vorletzte Woche Sonntag im GT gesehen, meine zumindest, sie war es.
Vielleicht kann das jemand bestätigen ?
Wo ist Maria jetz, noch immer in GT??
Volgens Ace2 kwam ze vorige week nog voorbij op haar bezem...
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Neem aan dat Ace bedoelde dat ze er was.Ben er zelf al even niet meer geweest,heb haar rond de eind 2011 nog wel getroffen in GT.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Ik heb haar in 2012 al regelmatig gezien in GT waaronder vorige week woensdag.
Henk74 ( 7 maart 2012)
Zondag 29 juli was ik voor het laatst in Golden Time.
Ik zag rond een uur of 13.00 een mooie dame van ergens in de twintig, zeker langer dan 175, slank en mooi donkerblond/bruin haar, hele mooie benen. Wat ik uit de conversatie (waar ik helaas niet aan deelnam) begreep was dat ze uit Litouwen komt, ze leek een beetje Nederlands te verstaan. Ze heeft een beetje een typisch gezicht met een redelijk grote neus maar ik vind haar erg mooi ! Ik had haar nog nooit eerder in GT gezien, maar ben daar de laatste tijd
wat onregelmatiger te gast dan voorheen (crisis).
Ze was aan het ontbijten met een nl ijsbeer en had daarna een lange sessie met hem, toen ze daarvan terug kwam en ik haar aan wilde spreken was ze alweer met een andere ijsbeer die kennelijk ook een afspraak met haar had, met
deze beer bleef ze zo lang op de kamer dat ik toen ik uiteindelijk om 19.00 bijna naar huis moest haar in een glimp van de kamer zag komen. Iemand enig idee hoe deze dame heet, en of ze vaker in GT is ?
Maria. Ze komt vrij ongeregeld. Soms blijft ze maanden weg, maar maakt de laatste tijd afspraken en komt dan wat vaker. Was vermoedelijk met een ietsje oudere , grijzende beer op de kamer die haar pannekoekte.
fanvanlekkers (19 augustus 2012)
Hartelijk dank voor je antwoord bosbeer !
Haar eerste date die dag was inderdaad een al wat oudere beer, de beer daarna leek me van middelbare leeftijd.
Wat vreemd dat niemand een paspoort van haar heeft aangemaakt, geen recensie te vinden, die pannekoekende beren houden haar waarschijnlijk liever voor zichzelf ?
of werkt ze ook in een andere club ? Zou graag een afspraak met haar maken, ze intrigeert me, lijkt me heel spannend.
Als je bij alfabetische volgorde kijkt, dan de rode letters intoetst en op pag.9 kijkt, vind je haar paspoort. De laatste 2 keer dat ik met haar kamerde rook haar driehoekje dermate onfris dat ik haar verder voor gezien heb gehouden. Jammer, want het is een hele mooie meid.
Nogmaals dank bosbeer, heb haar paspoort gevonden, wat mij betreft mag de moderator mijn topic verwijderen.
Bosbeer,ik ken Maria sinds 2006.heb met haar menig kamergang gemaakt
En heb nog NOOIT iets onhygienisch aan haar kunnen ontdekken.
Dit word bevestigd door anderen die haar ook kennen.z
Ze neemt tussen de kamergangen ruim tijd voor een uitgebreid doucheritueel.
lijkt me heel erg sterk dat ze onprettig rook.
Sorry GIG, ik verzin het niet en zou ook niet weten waarom. Ik vind haar absoluut bij de top 5 van mooiste vrouwen van GT behoren en na de eerste keer heb ik gedacht dat zoiets wel kan voorkomen en heb het nog een keer geprobeerd, maar na de tweede keer is het voor mij dan einde verhaal. Misschien heb ik dan 2 keer pech gehad, maar mijn neus bedriegt me niet.
Sweet sweet memories....
gusto greetings
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Bosbeer je bent wel erg van mening verandert sinds 3 maart. waarschijnlijk is je geheugen wat minder als je neus.
Iemand deze dame onlangs nog gezien ?
Dame is helaas al even niet meer gesignaleerd maar we houden hoop!
Ich habe gehört, dass man sie jetzt im Living Room antreffen kann.
Kann das jemand bestätigen und wie heist sie dort?
Als dat zo zou zijn zat ik morgen in LR,dame is op dit moment geheel buiten beeld.