Gisteren deze Poolse Mia moeizaam kunnen boeken voor een sessie want ze was constant bezet...en nu begrijp ik waarom:wink:
Mia is een vriendelijke dame met een SUPER DE LUXE body en SUPER MOOIE XL borsten
Op de kamer begon ze voorzichtig wat te zoenen terwijl ze mijn Dolfie met haar handjes masseerde...al vrij snel ging ze over in een lekkere geile pijpbeurt wat ze zo goed deed dat ik haar moest stoppen en vroeg voor een rubbertje
Dan een neukbeurt in doggy style en dat is dodelijk want zij positioneerde haar prachtige V-lichaam zo laag dat ik het niet meer kon uithouden en iets te vroeg heeeeerlijk klaarkwam
Mia toonde me dat ze geen afwerkertje is en kwam gezellig naast mij liggen waarbij ze me nog wat knuffelde...toen ik haar vroeg hoe in godsnaam ze zo een goddelijke lichaam heeft getraind zei ze me dat het de natuur was...maar aangezien ze me ook vertelde dat haar sport zwemmen is begijp ik nu dat ze zo een goddelijke V-body heeft
Ze vertrouwde me ook nog toe dat ze rechten studeert en er helaas perioden zijn dat ze niet werkt in GT.
Besluit : HERHALINGSGEVAAR 200%
Joy, Poolse die prima Duits spreekt, E-cups siliconen, slank figuur met wespentaille en verhoudingsgewijs dus impressionante gekochte tieten aangezien de natuurlijke exemplaren nogal doorhangend waren laut collègues. Naja, enorme wachttijden, kort aangesproken na één van haar herhaaldelijke korte sessies, ok, sleutelwachttijd 40 minuten. Om de tijd te doden kletste ze overwegend wat met haar "vriendinnetjes", tussendoor effe wat keuvelen en een stand van zaken aangaande de wachttijd, op den duur kwam er een "stammi" bij haar hangen leek het wel, de beste kerel wist drommels goed dat ze wachtte op een sleutel, naja, maar als ze wat te vertellen hadden, prima toch. Kwam effe wat bij me staan, wat kort gepraat tussendoor, sleutelwachttijd liep op, na een uurtje kwam de verlossende melding, nog 10 minuutjes...ss onder de douche ter opfrissing, naja, bij terugkomst geen Joy meer te bespeuren, vermeende stammi evenmin... kwartiertje/20 minuten latern komen beiden teruggestommeld door de bar, effe naar de umkleide om een woordje te wisselen, dat was aan Joy niet besteedt die zich niet uitputte om een excuusje ofzo te opperen, nee wat mekkeren tegen de ontvangstdame aangezien haar "stammi" verdwenen was, de beste knakker kwam na 2 minuten opgedaagd, effe naar toilet dixit hemzelve, 50E in de hand gepropt, geen zoentje of niks, geen douche of niks, nette jongen...Hem even m'n gedacht gezegd nadat ie z'n eigen zogezegde onwetendheid over kamerengagement binnen 2 aaneensluitende zinnen tegensprak, al te schrander dient de beste lavaboleuterspoeler dus niet te worden ingeschat lijkt me zo. Joy nam stilzwijgend de valuta aan, ging naar de umkleide, en nam een taxi, dolletjes... Nare bijwerking voor ss, anderhalf uur gewacht op niks, een hoop gedoe, en uiteraard onderwijl een rits andere potentiële dames laten links liggen die wederom zaten te wachten op sleutels en diesmeer, naja, erg gezellig maw...Nog een bijkomend gevolg, aangezien ik daar al ns wens over te schrijven (naamloos in eerste instantie), en op aanvraag van dus nu met naam: een toevoeging van ss op de blacklist van een deel Poolse mokkels uiteraard gezien de nietaflatende name- en berichtdropping vanuit YBF-hoek over ss&anderen ongetwijfeld... Doe er jullie voordeel mee, doe er niks mee, doe er mee wat je wilt... Verwijten/ironische opmerkingen of whatever: I don't care... zo, ik hoop dat de vragende partij tevreden is...