Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Discussie: Anna (Litouwse)

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Daumen hoch Anna (Litouwse)

De bouwput blijft een bouwput.

Is er dan geen enkele vooruitgang te melden?

Nou - wel zeker! Sinds een week of twee is de crew uitgebreid met de noord-oost-europese Anna. Een vroege twintiger, blond, rijzig, beetje babyvet , kleine (kleine B) tietjes en een lekkere vlezige vrouwtjesroos. Ze werkt al wat langer in de branche, en spreek een aardig mondje (Puff-)Duits, Engels en nog een paar oost-europese talen. Lang niet achterlijk, maar verwacht niet diepgaand over "Beobachtungen über das Gefühl des Schönen und Erhabenen" uit 1764 te kunnen praten.

Lief, zacht en op een doortastende manier meegaand als u begrijpt wat ik bedoel. De professie heeft ze zich uitstekend eigen gemaakt, en niet op een onaangename manier (hoewel ik nou niet meteen het gevoel had dat we met z'n tweetjes een gezinnetje zouden gaan stichten - GFE met professionele distantie zou ik willen zeggen).

Ik heb een fijn uurtje met haar doorgebracht en zal haar hoogst waarschijnlijk vaker bezoeken.

Anna
    Leuk, slavisch snoetje;
    1.70 ongeveer, slank met een beetje babyvet;
    Natuurlijke B-cup (aan de kleine kant);
    Blond, lang haar;
    Lange benen, vlezige roos van vlees;
    Stevig en strak;
    Voor herhaling vatbaar;
    1 uur, € 100,-
    :smile: Over 7 berichten heb ik er hier 1000... Heb ik dan wat gewonnen?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Gisteren - geheel onverwachts - even op bezoek geweest.

De put blijft een put.
    Ulrike is een schat - ik ga toch proberen wat vaker op de dinsdag avond op bezoek te gaan.

Anna, kleine opsodomieter!
    Tijd voor hernieuwde kennismaking - ze had bij mijn vorig bezoek blijkbaar nogal van de massage genoten. Immers, na de gezamenlijke douche, en terwijl ik me nog aan het afdrogen was, lag madam alweer languit op haar buikje klaar met een opgeheven arm met in de hand een flesje massageolie.

Glad glijdend sopten we vervolgens via kreun, steun, gniffel, oh-wat doe je nu?, verdomme dat is lekker - ga door, ho-waggeffe - dat gaat te snel, ja lekker zo - zoenend, zuigend, likkend, hijgend, zwetend, kreunend, soppend, knijpend, strelend, lachend naar de eindstreep.

Hehe.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Discussies
    0
    Thanks
    22

Daumen hoch Anna (April 2011)

En hier ook mijn inschatting van Anna...

Ein andere erwähenswerter Besuch im Aspasia hatte im April diesen Jahres stattgefunden.

Nachdem ich auf anderen Foren gelesen hatte, dass die Gemeinde Vaals wahrscheinlich bald das Aspasia schließen wird, dachte ich mir, dass ich dann doch lieber schnell nochmal vorbeischaue. Mittlerweile kann Entwarnung gegeben werden, da in ein holländisches Gericht entschieden hat, dass das Etablissement vorerst offen bleibt (Info von Befke).

Die Aushebung vor dem Klub ist riesig wie eh und je. Für diejenigen, die es nicht wissen sollten: seit einigen Jahren versucht das Aspasia sich von einem normalen Puff in einen Saunaclub zu verwandeln... aber die nötigen Infrastrukturarbeiten sind aus verschiedenen Gründen ins stocken geraten (Baufirma pleite, Probleme mit den Genehmigungen,...), sodass das Projekt irgendwie in der Brache liegt... und seit einiger Zeit ein riesiges Loch vor dem Gabäude klafft!

Als ich am besagten Zeitpunkt im Aspasia ankam war zwar kein großer Andrang gewesen, trotzdem waren nur vier Mädels im Line-up präsent. Die im obigen Bericht erwähnte Miriam hatte ich längst abgeschrieben (sie arbeitet laut den anderen Foren-Kollegen nicht mehr dort) und ich war ein bisschen überrascht, dass jetzt die besagte Nicole (siehe oben) jetzt als "Delegierte" die Damen vorstellt.

Wieder mal mit der Einstellung "willste ja nicht die Strecke umsonst angetreten sein" entschloss ich mich trotz der kleinen Auswahl dazu, mit einem Mädchen aufs Zimmer zu gehen und landete einen echten Glückstreffer! Ich entschied mich für Anna, die mir verführerisch zublinzelte.

Ich bezahlte die 100 Euro (eine Stunde nur mit Dusche) und dann ab aufs Zimmer. Anna ist nach eigenen Angaben 22 Jahre alt, kommt aus Litauen, hat blondes Haar, recht kleine Titties und einen schönen runden Arsch. Vor allem hat sie aber ein richtig hüschesLächeln und benutzt auch sonst beim Reden eine "unterhaltsame Mimik", wie ich finde. Zudem drückt sie sich sehr gut in Deutsch aus (nach eigener Aussage, hat sie kurze Zeit in ein paar deutschen Saunaclubs gearbeitet, mochte die Stimmung aber nicht so sehr).

Und ihre Performance ist wirklich 1A ! Girlfriendsex vom feinsten ! Sehr großzügig beim ZK und ein ganz eigenes Ding an ihr: sie knabbert an den Ohren, dass einem nur der Schauder den Rücken herunterläuft. Auch Französisch beidseitig ist ausgezeichnet. Fingern ist dagegen nicht ihr Ding. Auch beim eigentlichen Sex eine Bombe... und alles mit ihrer natürlichen lächelnden Art (nur so um die Szene ein bisschen zu berschreiben: nach unserem 69er meinte sie so: "Gut, ich brauche dich ja jetzt nicht zu fragen, wie wir es treiben sollen, ich weiß es schon" ... dann nahm sie sich den Conti und ließ in der Reiterstellung meinen kleinen Freund in ihrem Fötzchen verschwinden... und dann startete das Rodeo ... sie "wusste" was mir gefällt, und das obwohl wir uns zum ersten mal getroffen hatten! Einfach nur herrlich spontan!)

Also das Mädel ist echt eine Empfehlung wert!

Last Online
    6 oktober 2022 @ 23:54
    Discussies
    33
    Thanks
    152

Standaard

Wat een heerlijke dame, deze Lithouwse! Ik ben haar deze week tegen het lijf gelopen. Het was voor het eerst dat ik haar in Aspasia tegenkwam.

Zoals hierboven al gemeld was het een fijne GFE met zoenen en alles erop en eraan.

Oh ja, de grote bouwput is dicht.... Ik heb gehoord dat ze binnenkort met de binnenafwerking gaan beginnen. Zou het dan toch nog een mooie Fkk gaan worden?

Last Online
    17 maart 2013 @ 10:38
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Hierbij wil ook ik Anna aanbevelen. Op en top lekker en gemotiveerd. Af en toe gooit ze een nieuwe activiteit er tussen om het weer anders te maken. Deze weken ga ik langs om te kijken hoe ver ze zijn met de ombouw.
    Laatst gewijzigd door Robbert100; 9 augustus 2012 om 10:44 Reden: Toevoeging

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Sluit mij aan bij bovenstaande berichten.

Heel leuke tijd gehad met Anna!! Wordt zeker vervolgt.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.

Last Online
    13 november 2018 @ 08:14
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik ook kennisgemaakt met mooie Anna en dat was super. Een half uur was te kort dus daar maar een uur van gemaakt. Eigenlijk was dat ook nog te kort maar ja...... Ook de massage was heerlijk. Een toppertje en ik hoop dat ze de volgende ook weer aanwezig is. Dan heb ik mijn keus snel gemaakt.

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Tijdens mijn eerste bezoek aan deze prachtige club, was dit gewoon de mooiste dame van die avond. Maar normaal is het dat de mooiste dames de slechtste service geven. Zo ook een beetje met mijn verhaal begonnen. Daar was ze het duidelijk niet mee eens. Er zat dus niets anders op dan het uit te proberen. Kamer 11 in het oude gedeelte met douche. Nu was dit mijn eerste kamer met douche in mijn wandel carrière, dus ik was me al aan het afdrogen toen ook Anna zich ging douchen!

Stomme artelijke klootzak, Carlitos! Samen met haar douchen kwam dus niet in me op. Maar Anna vond het niet erg om samen nog eens eronder te springen. Elkaar heerlijk ingezeept, mijn eerste TZ met haar was verrassend. Haar mond wagenwijd open, haar tong achter in mijn keel. Erotisch is iets anders, maar geil was het wel. We drogen ons af en ze lebbert vanuit mijn gezicht, tepels naar mijn fier rechtopstaande lul. Mijn ballen likkende kijkt ze me aan, neemt mijn vuurrode dikke eikel in haar mond, nog steeds mij aankijkend, en vragend of ze mijn lul ver genoeg in maar mond neemt.
    Ik knik bevestigend dat het diep genoeg is, en ze gaat als een wilde tekeer hard zuigend gaat haar mond op en neer en skulfuckt ze me zelf. Ik kan niet anders doen dan genieten van een 24 jarige schoonheid die pijpt alsof haar leven ervan afhangt.

Ik gooi haar op het bed en duik gelijk in de door mijzelf frisgemaakte Moeschie! Ze begint direct te kreunen, jammerlijk te fake. Maar na enkele minuten duw ik een vinger in haar holletje wat nu toch wel erg nat is. 2 Vingers en geen afwijzing. Aan het samentrekken van haar kut voel ik dat het misschien toch wel goed bevalt, maar ik heb geen zin meer. Pijpen moet ze me, ik wil haar aan der oren trekken zodat ik bepaal hoever mijn lul in haar keel gaat.

Op mijn knieën doe ik het, tussendoor vinger ik haar nog in haar kletsnatte kut. Een super PSE wordt het, terwijl ik haar op haar billen sla. Ze vraagt of ik wil gaan liggen. Ik lig als een koning op het ronde bed, en wordt 15 min. super hard gepijpt door een profi. Dan komt het condoom en ik vertel haar dat ik niet zo graag neuk en dat ook niet zo goed kan. Geen zorgen zegt ze, ik kan het wel goed. En ze springt op me en laat haar heupen om mijn lul heen dansen.

Ze raakt bezweet van al dat harde werken. Ik knijp haar hard in die kleine B-cup tieten. Speel met haar tepels en sla op haar tietjes. Ze komt voorover en likt aan mijn tepels, ze merkt dat ik het lekker vind en begint er iets te hard in te bijten. Ik neem haar onder bij haar billen en begin haar te neuken. Hard, zo hard dat mijn ballen pijn doen van het heen en weer slingeren. Ik draai haar om en neuk haar in missionaris, bijtend in mijn tepels neuk ik haar zo hard mogelijk. Het doet haat niets, het is niet hard genoeg, ze kreunt en kreunt. Wat een engelen gezicht, ik voel het opkomen, ze doet geen Aufname, maar ik wil mijn opgespaarde zaad op haar tieten zien. Ik trek het condoom eraf en trek me klaar op haar tieten, mijn tweede shot komt op haar wang terecht, maar ze vertrekt geen spier en laat me genieten. Lang geleden dat mijn geïnvesteerde 75 euro zo goed besteed was. We hadden nog 5 min. over en die had ik hard nodig voor te herstellen.

Daarna snel samen onder de douche, afdrogen en afrekenen. Ik geef haar nog wat trinkgeld, want dat was echt verdiend.

Samenvattend was mijn 2 uur durende kennismaking (30 euro) volledig benut. Prachtige club, verhouding dames en beren voldoende. Helaas geen sfeer, maar dat komt er wel. Kijkende naar Magnum weet je dat het even duurt voordat alles goed komt. Ik zal nog eens binnenwippen voor 2 uur, want het is te saai om er een hele dag te vertoeven.

Mijn sessie met Anna was in ieder geval heel goed geslaagd, en voor herhaling vatbaar. Anna is ten zeerste aan te raden, waarbij je gewoon tekort hebt aan 30 min.

9. Onderstaande 5 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Breezahlover (19 november 2012),foefel (18 november 2012),SeX++ (19 november 2012),Ties85 (18 november 2012),Wijze grijze (18 november 2012)

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Mijn laatse bezoek aan Sixsense afgesloten met Anna.

Een uur op kamer, zeer geslaagd.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.

Last Online
    13 november 2018 @ 08:14
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Gistermiddag na de lunch kwam ik mooie Anna weer tegen aan de bar. Na een kort gesprekje hebben we ons een tijdje leuk geamuseerd in de whirlpool. Daarna naar de kamer en dat was weer heel goed. Toch maar weer een uur want met een half uur kom je dus echt te kort. Die ervaring had ik dus al van mijn vorige ontmoetingen met haar. Het is echt genieten van de 1e tot de laatste minuut.

Echt een heerlijke/geweldige meid. Over een paar dagen gaat ze op vakantie dus ik was gelukkig nog net op tijd. Ik hoop haar in Januari snel weer te ontmoeten om 2013 goed van start te laten gaan.

Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Anna

Nationaliteit/Taal : Litouwse /Wat Engels en Duits

Leeftijd : 23jaar

Haarkleur/-lengte : Blonde, lange carrésnit

Lengte dame : 1m65

Postuur/Kont/Cupmaat : normale lichaamsbouw, beetje buikvet / Stevige kont bestaande uit vast vlees / B-cup

Tatoeages/Piercings : nope

Roken: ja, 30/dag

Service: TZ, PZC, NMC, PSE (ondanks het feit dat ze geen anaal doet en ook niet in de bek laat spuiten)

Voordelen: Helemaal mijn type, gereserveerde dame (in de bar dan toch), vriendelijk en een goede dienstverlening

Nadelen: GFE is niet aan haar besteed, tikkeltje profi

Prijs : 50€ per halfuur

En de punten zijn: op uiterlijk 8.5/10 en op dienstverlening 8/10

In Sixsens waren een 15tal dames aanwezig… Maar zij was naar mijn smaak de jongste en knapste van de roedel. Helemaal mijn type. Meerbepaald mijn type van blonde vrouwen dan toch! Ze viel me al van in den beginne op omdat ze meehielp achter de bar en mijn drinkbak op tijd en stond bijschonk. Ik zei tegen Rob45: dat is nu een SFL-meisje pur sang. Ja, repliceerde Rob, en ze rookt nog ook! Rob begreep mijn smaak meteen. En toen de brave man zelf met een brutale Française op de boemel ging, besloot ik mijn move te maken bij het allermooiste meisje van de klas. Anna uit Litouwen!

Anna is makkelijk in omgang, ze windt je rond haar vinger op een speelse wijze en in mijn geval wist ze ook nog met haar uiterlijk te imponeren. Na een korte babbel behoefde ik niet verder af te tasten en gebood ik haar om de sleutel te pakken. Ze ging me voor en we belandden in een fluoroze kamer, waar ik een deja-vu kreeg van mijn nummer1 van 2012. Violet van in LR. In het blonde segment had deze Anna al wel iets weg van Violet, maar het verschil was dat haar kop meer naar het Slavische neigde. Wat me meer aan Violet deed terugdenken was de manier van aanvang. Ook deze dame ontdeed zich van haar killer-heels en was meteen een halve meter kleiner. En ook zij ging meteen op de rand van het bed staan zoals mijn sessie met de top-Hongaarse. Het begin was dus quasi hetzelfde en zelfs haar huid en tieten voelde hetzelfde aan. Dus koesterde ik grote verwachtingen!

Het niveau van Violet werd niet gehaald, maar laat me nu al stellen dat deze jongedame heel goed was. Op het eerste zicht en aan de manier van omgang vooraf, had ik verwacht dat dit een vette GFE zou worden, maar dat was dus niet het geval. Oh nee… Deze dame is een wilde tante. Terwijl ik plakkerig en klef haar rechtstaand stond af te likken, greep ze me bij mijn nekvel en flikkerde ze me met zwaai op het bed. Ze dook boven op mij als een leeuwin op een zebra en begon me heftig te zoenen. Heel wild en snel. En het bleef niet bij mijn muil en gezicht alleen, ze likte en zoende mijn hele lichaam van hals tot schenen helemaal af. Ik was zeiknat van haar gekwijl. Op gegeven moment begon ze me ook te pijpen. En jawel hoor, het was een verrukkelijke pijpbeurt waarbij ook de nodige aandacht aan mijn ballen besteed werd. Terwijl haar dominantie iets afnam en zij zich nu overgaf aan mij, rolde ik op haar en begon haar ook van bij haar voorhoofd tot aan haar tenen af te likken.

Het hoogtepunt was het beffen. Wild en onstuimig zoals ze is deed ze met bruuske bewegingen mee en liet haar middel draaien alsof er een staafmixer in haar krent zat. Ze oefende veel druk uit terwijl ze haar kut nog harder op mijn smoel duwde. Ik raakte bijna versmacht in haar kut toen ze haar voetzolen op mijn schouders plaatste en als een bezetenen met haar gleuf over mijn hele aangezicht schoof. Ze zat zich warempel zelf heet te rijden op mijn face. De smaak van haar kut was ook naar behoren. Niet al te vers gewassen, met nog een verre smaak van pis, maar dat stoorde me niet. Van jonge knappe dames ben ik niet zo vies en laat ik het me welgevallen.

Daarna neuken. Eerst ik op haar en dan zij op mij. Vervolgens ook nog heel even langs zij en om te eindigen zij weer op mij. Dit prachtig mokkel voelde al even goed aan, dan dat ze eruit zag. Claustrofobische nauwe kut, zo nat als slijk en onnoemelijk diep dat ik kon gaan in zo’n klein postuur. Zelfs met mij bovenop had ze nog steeds de touwtjes in handen en liet ze haar poes spasmen krijgen, waardoor ik het al meteen moeilijk kreeg. Dat ze enorm ervaren is, bagage vol met talent bij zich draagt en de juiste technieken bezit, dat werd me helemaal duidelijk toen ze boven op me zat. Zonder haar lichaam al te veel te bewegen, beroerde ze mijn pik alle kanten uit binnenin. Het was tandenbijten om niet te ejaculeren. Het was echter helemaal om zeep toen ze opnieuw volledig uit haar dak ging en zich van d’r wildste kant liet zien. Ik knalde en kreunde heel de kamer bij elkaar.

Na de seks en nog een paar tongkusjes, zat het halfuur er al weer op. Geen meid om nog mee blijven uit te hijgen of handje vasthouden. Dat is was wel jammer, natuurlijk. Maar kom, dit was al meteen een subtopper in dit nieuwe jaar. Herhalingskans is 99%!!! Ook raad ik haar met drang aan bij de ijsberen die graag dames verkiezen met zin voor initiatief en die de vrij wilde toer op gaan. Voor GFE-liefhebbers is het echter een miskoop. Wat mij betreft is zoiets heftig en energiek al eens welkom tussen het merendeel GFE’s die ik in de clubs neuk.

Ontoepasselijk draag ik dit Vlaamsche lied op aan haar: http://www.youtube.com/watch?v=YkdIggH8nlw
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

13. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos (16 januari 2013),hansdordt (27 januari 2013),Megaboob (16 juni 2013),SeX++ (10 januari 2013),Ties85 (10 januari 2013)

Last Online
    14 januari 2024 @ 19:51
    Discussies
    18
    Thanks
    31

Standaard

Ik ben (nog ) niet met Anna naar de kamer geweest. Wel een vriend van mij die er super-tevreden over is.
    Wat mij opvalt is dat zij altijd op en top verzorgd is, super-vriendelijk en altijd in is voor een praatje. Ook als
    je niet met haar naar de kamer gaat. Kunnen zich veel dames zich nog een voorbeeld aan stellen.

15. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke (28 mei 2013)

Last Online
    5 november 2016 @ 00:20
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928

Standaard

Zeer knappe lieve meid met een lekkere body. Mooie gave huid met een lichte tint. Lekkere kleine tietjes, lekkerder dan ik had verwacht van toen ze haar bh nog aan had.
    Sinds kort heeft ze een tatoeage op haar rechter voet tot over haar enkel bestaande uit sterren met daartussen wat versierinkjes.
    Op de bank eerst kennis gemaakt, veel gebeurde er toen nog niet, althans niet dat ik me kan herinneren.
    Op de kamer in het oude gedeelte met een grote spiegel naast het bed heb ik een goede sessie met haar gehad. Geen wilde sessie zoals SFL die had maar wel met alles er op en er aan. Pijpen, 69, zoenen (niet het echte tongzoenen helaas, wel met tongen tegen elkaar maar meer buitensmonds. Nauwelijks lippen op elkaar). Pijpen goed met veel variatie en ook likken van ballen. Neuken 2 standjes. Cowgirl eerst, ze doet het goed en geniet er zelf ook van. Ik mocht niet met haar tepels spelen, ze had liever dat ik haar borsten vastpakte.
    Daarna zijn weer overgegaan naar doggy zodat ik het af kon maken. Tijdens doggy keken samen in de spiegel. Het uitzicht was erg mooi, vooral de manier waarop haar tietjes er bijhingen. Haar kont ging ook steeds verder omhoog en haar bovenlichaam steeds verder naar het bed toe. Steunend op handen en voeten kan ik me dan lekker uitleven. Dat is wel vermoeiend hoor. Zo heb ik dit standje het liefst. Ik kwam dus ook heerlijk klaar en laat mijn lichaam op haar rusten en geef een kus in haar hals met een bedankje voor de heerlijke sex.
    Er waren nog 10 minuten te gaan en ze bleef op bed liggen. Ik ging naast haar liggen, gezichten naar elkaar toe, om nog wat gezellig na te praten.
    Prima sessie dus met 100% herhalingsgevaar.

17. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (16 juni 2013)

Last Online
    17 december 2014 @ 19:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Anna is een prima meid maar wel echt zakelijk.
    Prima sessie met haar gehad maar ik mis een soort klik en dan voelt t net wat te zakelijk aan.
    Heerlijk lijf en lach!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naar mijn smaak nog steeds het knapste mokkel van Sixsens. Prachtig lichaam, ondeugende kop, kettingrookster en vrij goed op de kamer. Correct ook: want het is de enige dame die haar tijd tenminste volmaakt.

Verder kan ik niets toevoegen aan mijn verslag van vorige keer. Alles verliep ongeveer hetzelfde, maar deze keer was ze beduidend minder wild. Ze heeft het druk gehad, maar het was tevens ook zwoel weer met als gevolg dat het op de kamers ook smerig heet was.

Ik heb gisteren 4 mokkels gehad en lange tijd terug 2 in SS. Daarbij 2x deze mooie Anna en dat maakt dat ik al 5 mokkels mocht ervaren. Van de club uit is er weinig controle op de dames en dat maakt dat ze hun zin doen en ze onbetrouwbare krengen zijn bij afhandeling van de zaken. Maar zoals gezegd: Anna doet het volgens de afspraken en achteraf bij het afhandelen der zaken geen ongewenste verrassingen. Tot nu toe is ze nog steeds mijn beste wip in SixSens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

Nationaliteit/Taal : Litouwse /Wat Engels en Duits

Leeftijd : 23jaar

Haarkleur/-lengte : Blonde, lange carrésnit

Postuur/Kont/Cupmaat : normale lichaamsbouw, beetje buikvet / Stevige kont bestaande uit vast vlees / B-cup

Tatoeages/Piercings : nope

Roken: ja, 30/dag

Service: TZ, PZC, NMC, PSE (ondanks het feit dat ze geen anaal doet en ook niet in de bek laat spuiten)

Voordelen: Helemaal mijn type, gereserveerde dame (in de bar dan toch), vriendelijk en een goede dienstverlening

Nadelen: GFE is niet aan haar besteed, tikkeltje profi

Prijs : 50€ per halfuur

En de punten zijn: op uiterlijk 8.5/10 en op dienstverlening 8/10

In Sixsens waren een 15tal dames aanwezig… Maar zij was naar mijn smaak de jongste en knapste van de roedel. Helemaal mijn type. Meerbepaald mijn type van blonde vrouwen dan toch! Ze viel me al van in den beginne op omdat ze meehielp achter de bar en mijn drinkbak op tijd en stond bijschonk. Ik zei tegen Rob45: dat is nu een SFL-meisje pur sang. Ja, repliceerde Rob, en ze rookt nog ook! Rob begreep mijn smaak meteen. En toen de brave man zelf met een brutale Française op de boemel ging, besloot ik mijn move te maken bij het allermooiste meisje van de klas. Anna uit Litouwen!

Anna is makkelijk in omgang, ze windt je rond haar vinger op een speelse wijze en in mijn geval wist ze ook nog met haar uiterlijk te imponeren. Na een korte babbel behoefde ik niet verder af te tasten en gebood ik haar om de sleutel te pakken. Ze ging me voor en we belandden in een fluoroze kamer, waar ik een deja-vu kreeg van mijn nummer1 van 2012. Violet van in LR. In het blonde segment had deze Anna al wel iets weg van Violet, maar het verschil was dat haar kop meer naar het Slavische neigde. Wat me meer aan Violet deed terugdenken was de manier van aanvang. Ook deze dame ontdeed zich van haar killer-heels en was meteen een halve meter kleiner. En ook zij ging meteen op de rand van het bed staan zoals mijn sessie met de top-Hongaarse. Het begin was dus quasi hetzelfde en zelfs haar huid en tieten voelde hetzelfde aan. Dus koesterde ik grote verwachtingen!

Het niveau van Violet werd niet gehaald, maar laat me nu al stellen dat deze jongedame heel goed was. Op het eerste zicht en aan de manier van omgang vooraf, had ik verwacht dat dit een vette GFE zou worden, maar dat was dus niet het geval. Oh nee… Deze dame is een wilde tante. Terwijl ik plakkerig en klef haar rechtstaand stond af te likken, greep ze me bij mijn nekvel en flikkerde ze me met zwaai op het bed. Ze dook boven op mij als een leeuwin op een zebra en begon me heftig te zoenen. Heel wild en snel. En het bleef niet bij mijn muil en gezicht alleen, ze likte en zoende mijn hele lichaam van hals tot schenen helemaal af. Ik was zeiknat van haar gekwijl. Op gegeven moment begon ze me ook te pijpen. En jawel hoor, het was een verrukkelijke pijpbeurt waarbij ook de nodige aandacht aan mijn ballen besteed werd. Terwijl haar dominantie iets afnam en zij zich nu overgaf aan mij, rolde ik op haar en begon haar ook van bij haar voorhoofd tot aan haar tenen af te likken.

Het hoogtepunt was het beffen. Wild en onstuimig zoals ze is deed ze met bruuske bewegingen mee en liet haar middel draaien alsof er een staafmixer in haar krent zat. Ze oefende veel druk uit terwijl ze haar kut nog harder op mijn smoel duwde. Ik raakte bijna versmacht in haar kut toen ze haar voetzolen op mijn schouders plaatste en als een bezetenen met haar gleuf over mijn hele aangezicht schoof. Ze zat zich warempel zelf heet te rijden op mijn face. De smaak van haar kut was ook naar behoren. Niet al te vers gewassen, met nog een verre smaak van pis, maar dat stoorde me niet. Van jonge knappe dames ben ik niet zo vies en laat ik het me welgevallen.

Daarna neuken. Eerst ik op haar en dan zij op mij. Vervolgens ook nog heel even langs zij en om te eindigen zij weer op mij. Dit prachtig mokkel voelde al even goed aan, dan dat ze eruit zag. Claustrofobische nauwe kut, zo nat als slijk en onnoemelijk diep dat ik kon gaan in zo’n klein postuur. Zelfs met mij bovenop had ze nog steeds de touwtjes in handen en liet ze haar poes spasmen krijgen, waardoor ik het al meteen moeilijk kreeg. Dat ze enorm ervaren is, bagage vol met talent bij zich draagt en de juiste technieken bezit, dat werd me helemaal duidelijk toen ze boven op me zat. Zonder haar lichaam al te veel te bewegen, beroerde ze mijn pik alle kanten uit binnenin. Het was tandenbijten om niet te ejaculeren. Het was echter helemaal om zeep toen ze opnieuw volledig uit haar dak ging en zich van d’r wildste kant liet zien. Ik knalde en kreunde heel de kamer bij elkaar.

Na de seks en nog een paar tongkusjes, zat het halfuur er al weer op. Geen meid om nog mee blijven uit te hijgen of handje vasthouden. Dat is was wel jammer, natuurlijk. Maar kom, dit was al meteen een subtopper in dit nieuwe jaar. Herhalingskans is 99%!!! Ook raad ik haar met drang aan bij de ijsberen die graag dames verkiezen met zin voor initiatief en die de vrij wilde toer op gaan. Voor GFE-liefhebbers is het echter een miskoop. Wat mij betreft is zoiets heftig en energiek al eens welkom tussen het merendeel GFE’s die ik in de clubs neuk.

Ontoepasselijk draag ik dit Vlaamsche lied op aan haar: http://www.youtube.com/watch?v=YkdIggH8nlw

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Met Anna geen GFE?
    Zie hieronder mijn ervaring van enkele maanden geleden:

Anna lag laatst 's avonds laat lekker te relaxen op een bank in de hoek van de bar, rechts naast het tv scherm. Ze lag op haar buik, kontje wat omhoog en mooie lingerie aan (dat heeft anna overigens altijd en daar heb ik haar al meerdere malen complimenten over gemaakt).

Ze zag er zo lekker uit en ze had al een paar keer naar me gelacht (we kennen elkaar al van Aspasia) dat ik me niet meer kon beheersen en bijhaar ben gaan zitten. Na wat over en weer geklets over hoe het met haar ging, dat ze weer mooie lingerie aan had en dus een goede smaak op dat gebied had volgens mij (ze bloosde een beetje, de schat), en wat zachte strelingen over haar mooite kontje, heb ik voorgesteld om naar een kamer te gaan. Bij voorkeur een kamer in het "oude" gedeelte, niet alleen omdat die mooier en groter zijn maar omdat daar ook mijn herinneringenmet haar lagen... tja, op mijn leeftijd wordt je al wat nostalgisch...

Heerlijke sessie gehad met alles d'r op en d'r aan, zoenen, pijpen, beffen, strelen, GFE, en mooie afronding waarbij ze mijn tepels likte terwijl ik mezelf aftrok. Prima aftersales met wat knuffelen. Uiterst tevreden met haar richting de bar terug gegaan, waar ze zich verfriste en zich later in hetzelfde "standje" neervleide op de bank...

Top DVP!!!

21. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (17 augustus 2013),hansdordt (26 juli 2013)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ik had deze dame het eerst opgemerkt toen ik in de bar m'n glaasje cola dronk. Ze lachtte naar me. Ik maakte echter niet meteen stappen haar richting en vice versa. Goed! Later die dag kwam ik ze op de trappen naar de bar weer tegen en vroeg haar gelijk wat te drinken, daar reageerde ze verrast op. Ik ga ze ook niet meteen de kamer vragen, eerst wat aftasten . Deze dame kon nederlands dat vond ik ook wel een +. Ze heeft een lieve ondeugende smoel, vind ik wel leuk. We gingen naar de kamer en het was gewoon perfect! Ze maakt ook het half uur vol, na de goede seks nog wat knuffelen, praten enzo. Topmeid en voor herhaling vatbaar!
    De zwarte wolf

23. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (19 augustus 2013),hansdordt (19 augustus 2013),Ritchie (19 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

update van eerder gemaakt paspoortje

Nationaliteit/Taal : Litouwse / Engels, Duits, Pools en beetje Nederlands
    Leeftijd : 24 jaar
    Haarkleur/-lengte : Blonde stijle haren, niet heel lang, maar altijd in een kort staartje
    Postuur/Kont/Cupmaat : normale lichaamsbouw / mooie sappige kont / kleine B-cupjes (hele mooie)
    Tatoeages/Piercings : op voet
    Roken: ja, 2 pakjes per dag
    Voordelen: Helemaal mijn type, gereserveerde dame (in de bar dan toch), vriendelijk en een goede dienstverlening. Eén van de weinige dames die fair en correct is in SS.
    Nadelen: een tikkeltje profi in die zin dat ze steeds een routine afwerkt
    Prijs : 50€/halfuur. Deze keer voor een uur 75€ + fooi (zie onder bij “verdere opmerkingen”)
    En de punten zijn: op uiterlijk 8.5/10 en op dienstverlening 8.6/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Combinatie van GFE en PSE
    Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, 69
    Presales:
    doorgaans gereserveerde dame in de bar, die zich niet vulgair opdringt. 2 van de 3 ervaringen met haar, kwam ze zich op subtiele wijze aanbieden.
    De betaalde tijd:
    De volledige standaard en nog veel meer zit erin. Geen dame die op de tijd kijkt en bovendien aangenaam en vol toewijding op de kamer.
    Aftersales:
    Uitgebreide knuffelmomenten of schoothangen moet je na de sessie niet verwachten van haar, maar dat is algemeen genomen ook niet de gang van zaken in SS.
    Verdere opmerkingen:

Zoals hierboven aangehaald betaalde ik deze keer 75€ voor een uur. In tegenstelling tot andere mokkels van een uur, is zij nog steeds de enige in SS die haar tijd volmaakt. Maar nu twijfel ik wel of ik één van die andere keren niet 100€ voor een uur betaalde. In mijn vorig paspoort is dat niet duidelijk. Dus het is best mogelijk dat ze 100 vraagt, maar misschien bij vaste klanten (is nu toch al mijn derde keer) slechts 75€. Nou ja, mij hoor je niet klagen. Vanwege haar goede dienstverlening en het volmaken der tijd, was ik zo gul om haar 90€ te geven. Bij deze stelling zouden vele Sixsens mokkels kunnen denken: “aha, dan kan ik beter 100 vragen”. Het verschil met al die andere snollen is dat ik bij deze Anna steeds opnieuw herhaal, zij steeds fooi zal ontvangen en zij op lange termijn gezien veel meer aan mij kan verdienen. Dat de andere mokkels hun conclusies trekken, want het is maar hoe je het bekijkt.

Laat ons beginnen bij het begin. Ik was al 2x op de kamer geweest en had duchtig mijn buik vol van al die opdringerige dames. Anna is anders en zal zelden naar je toe komen. Ze wenkt alleen maar met haar ogen of lacht uitdagend. Dus voor de rest heb ik altijd weinig contact met haar, maar toch had ze haar zinnen zeer opvallend op mij gezet, afgelopen zaterdag. Waarschijnlijk had ze iets met haar Poolse vriendin afgesproken, want als bij toeval vloog die met geweld rond Killer-Bull zijn nek, toen we voorbij het olijke duo liepen. Bij deze kwam ik ook tot stilstand en Anna greep mijn hand. Ze trok me naderbij en nu moest ik wel met haar praten. Op zich is dat niet verkeer, maar ik ken mezelf. Zij is helemaal mijn type als het op blond aankomt. Bovendien is ze bij elk van mijn 3 bezoeken aan SS steevast de allerknapste van de club (naar mijn smaak). Misschien wou ik niet nog eens een derde keer voor haar bezwijken, maar bij het minste contact met haar ben ik verloren. Ik trachtte nog het vel van de beer duur te verkopen, maar eenmaal ze haar tong in mijn bek geduwd had, zakte ik als een verliefde pudding in elkaar.

Mijn derde keer in Sixsens en meteen ook mijn derde keer de eer met deze charmante Litouwse! De eerste keer onderging ik een wilde PSE en de tweede keer was ze al heel wat rustiger… Nu de derde keer viel een echte GFE me te beurt, afgewisseld met PSE-uitspattingen van haar kant. Daarmee bedoel ik dan wanneer ze heel wild wordt en me in alle hevigheid neukt. De natte vlek van het zweet op de plaats waar ik had gelegen, was daar het beste bewijs van. Toen we binnen kwamen op de kamer bleven we aan elkaar geplakt rechtstaan. Ik werkte haar bh en slipje terwijl uit en we zoenden als twee geliefden die op het perron afscheid van elkaar nemen in zo’n jaren50 film. Deze keer geen terughoudendheid in zoenen. Het was (misschien voor het eerst) lippen krachtig op elkaar gedrukt en onze tongen die traag en intens over elkaar heen gingen. Ik bedacht me dat dit er al meer op leek. Gaandeweg zoende ze mijn hals en werkte zich onderaf terwijl ze mijn torso aflikte. Voor ik het maar goed besefte zat ze op haar knieën voor me op de grond. Ze pijpte me vol overgave… Dit was een uitzicht dat wel kon wennen. Een uitermate knap mokkel voor me op haar knieën… Wederom bedacht ik me dat ze haar stiel verstond.

Na de pijpbeurt doken we op het bed. Na nog wat tongzoenen, daalde ook ik af. Ik likte en zoog aan haar verrukkelijke tietjes (naar mijn smaak heel knap en in mijn top 5 van 2013: vergelijk ze met die van Bonnie in GT). Ook haar sexy buikje verwende ik met zachte zoentjes en toen ging ik haar beffen. Zeker een kwartier lang. Anna is niet een dame die heel nat wordt, maar ze smaakt wel naar behoren. Diegenen die haar ook al gebeft hebben, die zullen het zeer zeker voor zich zien als ik zeg dat ze op gegeven ogenblik wel heel wild wordt. Dan zet ze haar voetzolen op je schouders en zodoende kan je haar stevige dijen strelen en haar kont ondersteunen. En pas dan begint ze als een losgeslagen tijgerin met haar middel te draaien. Ze grijpt je kop vanachteren beet en duwt je snuit nog dieper in haar kruis. Het beffen beviel me verrukkelijk en haar gezelschap was enig, maar toch hing mijn lul halfstok. Daarom ging ze halvelings op mij liggen en zoenden we terug, terwijl ze me met haar poezelige handje aftrok. Mijn pik werd terug harder en bij deze zwierde ze haar been over mijn snuit en ging met haar kont op mijn smoelwerk zitten. Ik begon terug te likken en zij te pijpen. Voor ik het besefte had ik een condoom rond mijn pik en schoof ze met haar kut als een slijmerige slak over mijn borst en buik, om tenslotte mijn flieter diep in haar vulva te nemen.

We neukten heel even cowgirl reverse, maar ik maande haar aan om daarmee te stoppen. Had ze 2 minuten langer doorgegaan, was ik nog klaargekomen binnen het halfuur. Ik wou deze keer een langere tijd besteden met dit goddelijke wezen. Ze draaide zich om en neukte me zachtjes als een echte GFE. De manier waarop dit geschiedde, had ik nooit eerder bij haar ervaren. Voor het eerst manifesteerde ze zich als een optimale GFE. Helaas was dit van korte duur, want naarmate zij er ook begon van te genieten, ging ze door het lint. Ze zette haar voeten naast me op het bed en ging gehurkt tekeer alsof er een tijdbom in haar kont zat die aan het aftikken was. Tussendoor was ook een zoenen heel wild en smerig. Onze zever hing rondom ons kin en om nog niet tot een orgasme te komen, greep ik haar met beide klauwen vast om haar stil te krijgen. Geleidelijk aan veerde ik recht en we zaten nu in kleermakerszit. Lekker cosy in elkaar, weer zachtjes de liefde bedrijven zoals ik dat graag doe. Ook zij wist deze intiemere aanpak op waarde te schatten, maar alleen diende dat voor haar geen eeuwigheid te duren. Ze liet zich achterover zakken en al zittend beukte ik op haar in. Ze zette me aan om harder en sneller te gaan. Het zweet gutste uit mijn kop en droop van mijn rug. Ik had een fantastisch zicht op haar mooie tietjes terwijl ze daar achterover lag en op haar ellebogen steunde. Ik streelde haar borstkas en tietjes terwijl heel ruw… En laat me nogmaals onderstrepen dat ze echt wel een satijn zacht velletje heeft. Ook van haar kant kwam interactie terug, want ze streelde mijn wangen, ging met haar hand ruw door mijn stoppelbaard en stak uiteindelijk 2 of 3 vingers in mijn bek. Ik likte en zoog aan haar vingers en zij smeerde achteraf mijn eigen kwijl weer vuil en vettig over mijn gezicht uit. Dit was lekker geil en we zaten nu al op zulk niveau dat het voor mij duidelijk was dat ik haar punten op dienstverlening zou moeten wijzigen. Bij deze gaat ze van een 8/10 naar een 8.6/10. Een kleine sprong vooruit voor een opperwezen zoals zij, maar een reuzesprong naar hoerennormen.

Omdat ik mijn kruit niet te vlug wou verschieten, stond ik erop om even pause in te lassen. Tja goed en wel, maar na 2 minuten begon ze me al terug op te geilen. Na wat geknuffel en getongzoen, rolde ze een nieuw condoom over mijn pik en trok mij op zich. Nu lag ik vanboven en kon ik zelf het tempo bepalen. Ik deed het traag en liefdevol… Onderwijl zoenden we verder en likte ik ook haar half, schouders en bovenarmen. Ook zij was aan het zweten en dat smaakte fantastisch. Terwijl ze zo op haar rug lag en één been optrok opdat ik het zou kunnen strelen en ook haar kont betasten, voelde haar kut uitermate nauw aan. Mijn pik was duidelijk op speleologie-expeditie. Na 5 minuten rustig neuken, werd het duiveltje in haar weer wakker. Ze rolde onder me uit en in één vlotte beweging lag zij opeens bovenop. Ze zette zich uiteindelijk weer gehurkt en als een opgejaagde kangoeroe huppelde ze weer op en neer. Ik kon me niet meer beheersen en liet mijn jizz de vrije loop. Dit was het heerlijkste orgasme van de dag. Onze lichamen blonken van het zweet en we bleven nog heel even tegen elkaar geplakt liggen. Uiteindelijk ging ze van me af, ontdeed me van het condoom en verschoonde mijn pik met keukenrol. We hadden amper 5 minuten over, maar toch was ze niet gehaast. Neen, ze legde zich naast me en we voerden nog een kort gesprek. We waren het uur al voorbij toen ze op de aanwezige bidet op de kamer haar kut ging opfrissen. Daarna namen we afscheid aan de locker en betaalde ik haar.

We onthouden dat zij…
    … de knapste stoot van SS is.
    … heel correct en klantgericht is.
    … de kneepjes van het vak kent.
    … een aanrader van jewelste is.
    … met zekerheid mijn vaste maatje van SS zal blijven. Deze keer staat het vast: volgende keer moeten we opnieuw met elkaar de kamer op!

En deze song is voor haar… Zomaar, omdat zij het verdient:
    https://www.youtube.com/watch?v=pM6kma73cUM

25. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (18 september 2013),Befke (18 september 2013),Carlitos (18 september 2013),Don Rudo (18 september 2013),Megaboob (18 september 2013),savesexer (21 september 2013),zwembroek (18 september 2013)

Last Online
    29 juli 2024 @ 15:00
    Discussies
    1
    Thanks
    117

Standaard

I had an enjoyable session with Anna earlier this week. Willing to please. She is indeed a very sweet girl and easy to talk to about anything. My only negative for her are fake sound effects which is a turn off for me with any girl.

27. Onderstaande 2 leden hebben Banana Boi bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (23 september 2013),SFL (23 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Zoals te verwachten was, ben ik ook weer met de Litouwse schone de koffer ingedoken. De sessie was gelijkwaardig aan vorige sessies en omdat we elkaar nu toch al een tikkeltje beter kennen, verliep alles vlot zonder er woorden aan te verspillen. Ze was mijn eerste wip van de dag en ik opteerde meteen voor anderhalf uur. Die tijd hebben we mooi gevuld en verdeeld met voorspel, droogneuken, knuffelseks, wat wildere seks. Anna blijft een pareltje, maar ze is nipt van de SS-troon gestoten door een ander mokkeltje waar ik eveneens de eer mee had. Geheel onverwachts zelfs. Maar Anna blijft voor mij wel de allerknapste!

Maar al bij al zal ik bij elk bezoek aan SS met Anna blijven herhalen. Andere mokkels komen en gaan… Anna blijft wel de vaste waarde in SS. Ter info wil ik hier toch nog aan toevoegen dat deze mooie blondine vanaf aanstaande zondag enkele weekjes met vakantie gaat. Wie speciaal voor haar naar SS afzakt de komende weken, die is eraan voor de moeite.

Last Online
    9 november 2024 @ 22:01
    Discussies
    6
    Thanks
    84

Standaard

Jammer genoeg heb ik de post van SFL te laat gelezen.
    Ik was dus vandaag naar Vaals gereden met inderdaad Anna in gedachten.
    Na een kamergang met Claudia zit ik in de bar aan een biertje waar ene Ricardo Banana mij vertelt dat ik nog lang kan wachten.
    Vervanging gezocht maar niet gevonden.
    Ik heb ondertussen, dank zij dit forum , reeds enkele malen met Anna heerlijke uurtjes mogen beleven.
    Dank U wel Ijsberenforum : er wordt tijd en waarschijnlijk ook geld gespaard door mensen als ik die minder tijd kunnen spenderen om het allemaal uit te"vogelen".

Last Online
    14 januari 2024 @ 19:51
    Discussies
    18
    Thanks
    31

Standaard

Anna is inderdaad een leuke en lieve dame. Zeurt er ook niet over als je niet met haar naar de kamer gaat.
    Van sommige meiden wordt je niet.... maar Anna is altijd vriendelijk en gezellig. Staat op mijn verlanglijstje.,,,,

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Uit mijn verslag ‘Een dagje Limburg...” https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post344922

.......Na de rondleiding snel gedoucht en me in een berenvel gehesen en hop naar de laagste verdieping waar de barruimte zich bevindt. Ik was vooral ook erg nieuwsgierig naar het vrouwenaanbod. Aan de bar trof ik al de jarige Job Sofaking en de mede feestvierders Eddy-V en Knaktuut. Niet veel later kwam daar nog Licky Luke bij en later in de middag Ricardo Banana en Koning Badjas. Uitgebreid kennisgemaakt met deze medeberen, die ik nog niet eerder had ontmoet en louter kende van de schrijfsels op de fora. Stuk voor stuk sympathieke heerschappen. Met King Badjas blijk ik mijn passie voor de Poolse schone kunsten te delen. Een man van goede smaak! Het was een prima groepje beren bij elkaar en het eerste uur werd er dan ook louter geouwehoerd. Het damesaanbod was zo vroeg op de dag overigens ook nog redelijk minimaal. Rond het middaguur kwamen er steeds meer dames binnenwandelen en de kwaliteit viel me niet tegen. Geen GT niveau maar absoluut naar behoren. Wel relatief veel roemeens, doch ook voldoende andere smaken. Ik had me van te voren wat ingelezen en een shortlist samengesteld van potentiële kandidaten. Van de lijst al redelijk snel de Litouwse Anna gespot en ook de Poolse Angela. De jarige was inmiddels verschwunden en die hebben we niet meer teruggezien. Die heeft zijn verjaardag op serieuze wijze van een gouden randje voorzien las ik later. Je bent tenslotte doorgaans maar één per jaar jarig tenslotte…

Litouwse Anna werkt al ruim 3 jaar in hetzelfde pand. Voorheen was daar Aspasia gevestigd, nu dus Sixsens. Ze zag er goed uit. Leuk spontaan bekkie, bevallig lijfje, blond, zeer vriendelijk. Zo heb en neem ik ze graag. Na een inleidend interview op de kamer beland, waar Anna al ras een zéér enthousiast zoenster bleek. Wat heet… ze spert haar klep wijd open en zoekt (en vindt) met haar tong de amandelen van haar prooi, zo de beer in kwestie die nog heeft. Even vreesde ik door haar verzwolgen te worden, maar ik kon tijdig voldoende tegengas geven, anders had dit stukje mogelijk nooit het levenslicht aanschouwd.
    Mijn ervaring heeft me geleerd dat wanneer een DVP zo enthousiast zoent, het met de rest doorgaans ook wel goed zit. En dat bleek te kloppen. Anna is een toppertje. Alle aspecten worden door haar uitstekend beheerst én met het nodige enthousiasme. Enige minpuntje is dat haar gekreun - tijdens het beffen met name - iets te gemaakt is. Verder niets dan lof en een absolute aanrader voor iedere beer die al dan niet per ongeluk in Sixsens verzeild raakt. In de grotere clubs als GT zou ze ook een topper zijn en waarschijnlijk toch flink meer verdienen dan hier, want het grootste deel van de dag was ze gewoon beschikbaar.

32. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

gignnl ( 3 december 2013),licky luke ( 3 december 2013),Sjeufke ( 3 december 2013)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Goede wijn behoeft geen krans...

Zou dat de reden zijn dat er relatief weinig berichten over Anna geschreven worden?
    Anna is één van "dragende" spelers bij Sixsens (zoals ze dat bij voetbal noemen geloof ik), altijd vriendelijk en behulpzaam overal waar je haar ziet.
    Ik verbaas mij er regelmatig over dat zij vaker in de barruimte te vinden is dan de meeste andere meisjes. Zouden meer beren hetzelfde gevoel hebben als ik? Dat gevoel dat je iemand gewoon erg aardig en sympathiek vind en dat je dat gevoel niet verloren wil zien gaan door praktijk ervaringen die haaks staan op jouw "ideaal" beeld..
    Ik ben toch echt niet verlegen uitgevallen en toch heb ik gisteren pas de eerste stap genomen en dan nog na een indringend gesprek met Kanariepiet die mij haar ten zeerste aanraadde.
    Ik ben de tel kwijt deze week na mijn bezoeken aan 2 andere clubs maar Anna zal zo'n beetje de 15e dame zijn geweest in drie dagen (...niet normaal inderdaad) en zonder enige verwachtingen was zij één de beste ervaring van de afgelopen jaren.
    Uit alle berichten die ik hier over haar lees en verhalen die ik gehoord heb, maak ik op dat zij juist geen standaard programma afdraait.
    Sommigen schrijven over weinig GFE of over overdreven PSE of andere acties terwijl dat dan weer haaks staat op ervaringen van andere beren...
    Ik ga geen details van de kamergang beschrijven, want mijn ervaring was een mix van ALLE voorgaande recensies 😍😊😍.
    Zij laat zich volgens mij niet gek maken en gaat niet voor snelle korte succesjes zoals de vele jongere jagertjes.

Niet arrogant of vervelend bedoeld, maar het lijkt wel alsof iedere gast van Anna krijgt wat hij volgens haar verdient... :-)
    En dat is niet mis!!!

Zucht....alweer zo'n schatje die ik zo mee naar huis zou willen nemen...
    Was ik maar een Arabische Sheik, ik zou m'n harem wel vol krijgen 😂
    En Garde

34. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (10 januari 2014),KanariePiet (10 januari 2014),Sjeufke (10 januari 2014),sofaking (10 januari 2014)

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Anna is gewoon een absolute topgriet. Mijn eerste ervaring met haar, enkele maanden geleden, kwam er een dag nadat ik in een andere club 4 keer heel intensief geneukt had. Ik was eigenlijk naar Sixsens gegaan om te rusten, want ik zat er fysiek volledig door, maar was door omstandigheden toch met Anna op de kamer beland. Ze heeft me een 20 minuten durende pijpbeurt gegeven, mijn beste pijpbeurt van 2013 en 1 van de beste die ik in jaren heb gehad en het neuken was in 1 woord ook super.

Om de 1 of andere onverklaarbare reden ga ik zelf niet vaak met Anna op kamer, maar ik durf haar aan iedereen aan te raden.

Toppertje!

36. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (10 januari 2014)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten