Nadat het bevriende Freiercafe me welwillend een vrijkaart voor Golden Time ter beschikking gesteld had, moest het er maar weer eens van komen. De zaterdagen vind ik in GT altijd wel gezellig omdat je dan vaak bekende forummers tegenkomt. Dan heb je wat aanspraak tussen de bedrijven door. Er was weer een heel rijtje vaste en losvaste klanten aanwezig, en wat de dames betreft, de line up was goed te noemen. Er hadden wat mij betreft wat meer exotische dames tussen mogen lopen, maar de oostblokkertjes mochten er wezen.
Even enkele ijsberen de hand geschud en toen in de saunahoek een oude bekende getroffen. Nou ja, oud is niet het juiste woord, maar Russische Olga had ik al een tijdje gemist. En voorheen altijd uitstekende dates mee gehad. We namen niet eens de moeite om een sleutel te bemachtigen, schoten op het bed naast de sauna, trokken de gordijnen dicht en gingen de hernieuwde kennismaking op gepaste wijze vieren. Heerlijk genoten van deze lieve meid met haar prachtige borsten en zwoele lippen. Olga heeft toch een zekere gratie en de service was onveranderd goed, ze wist me weer vlot van de eerste druk af te helpen.
Ik moet zeggen dat het eten in GT de laatste tijd aanzienlijk uitgebreid is, met de hele middag door patat, omelet, soep en dergelijke. En daardoor heb je bij het avondeten ook niet meer die lange rijen wachtenden. Sauna had wat warmer gemogen, met heel veel opgietwater kreeg je wel wat effect, maar zo heurt het eigenlijk niet. Het nieuwe Thaise meisje leek me wel wat, maar ik had gelezen dat ze niet zoent, dus die werd het niet. Haar zaak, maar dan gaat ze wel met 50 euro minder naar huis. Naderhand raakte ik aan de bar met een Spaanse schone aan de praat, maar ik moet me schamen, de naam is me ontschoten, foei. Geblondeerd haar, cupje A en fraaie billen. En ze had in Paradise in Stuttgart gewerkt, dat is alvast een goede referentie. Zoenen enz. geen probleem, alleen de wachttijd was opgelopen tot een klein half uur. Tijd voor plan B. We gingen eens kijken bij het bekende bed naast de sauna en we hadden geluk, er was net een stel klaar. Ze maakte alles waar wat ze beloofd had, het werd een lekkere wip achter dat gordijn.
Niet eens op kamer geweest en toch twee keer geneukt. Gezellig met de collega’s zitten tafelen, complimenten aan de chef, je kreeg gewoon de neiging om je bord uit te likken. Ik had eerst niet het idee om er nog een te doen, maar een lange slanke Roemeense had zo’n lekker figuur en lachte zo lief dat het er toch nog een keer van kwam. Onverwacht snel wist Irina wel een sleutel te scoren en vond de laatste wip van week 49 plaats in een kamertje ergens in de buurt van de kino. En wederom tot genoegen en zonder flauwekul van wegdraaiend hoofd en zo.
Met één bekend en twee nieuwe meisjes op de kerfstok was de dag wel weer geslaagd en sloot de poort van GT zich voor de laatste maal in 2012 achter me, er staat nog het een en ander op het program zo links en rechts, maar volgend jaar gaan ze me wel weer vaker zien daar.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.